[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 124 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.043 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:15

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

offtopic:
Dit is zo`n grote vette marketing-clusterfuck. Bah. Geeft wantrouwen op alles wat het WEF ooit nog wil doen. En volkomen begrijpelijk ook nog... Zelfs als de bedoelingen 100% positief en integer zijn...

Of betekent dit plaatje gewoon: IEDEREEN REKT LOL!

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:26:
[...]

offtopic:
Dit is zo`n grote vette marketing-clusterfuck. Bah. Geeft wantrouwen op alles wat het WEF ooit nog wil doen. En volkomen begrijpelijk ook nog... Zelfs als de bedoelingen 100% positief en integer zijn...

[YouTube: MUST SEE: De waarheid van ons huidige systeem en de GREAT RESET! 😯]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
En zo zitten we stiekem alweer op 55000,
Mijn PF merkt er alleen niks van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07:44
D-Ed schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:14:
[...]

Ik ook sinds zomer 2017 _/-\o_ Sinds die tijd geen DCA meer gedaan dan? Mijn grootste aankoop in maart 2020 staat nu op ruim 1120% *O*
Geen DCA in Iota gedaan, wel ADA bijvoorbeeld (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutellaah
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-09 21:52

Nutellaah

Bits N Sites

Aslanboy1905 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:39:
Fuck my life zeg. Eergisteren was ik tijdelijk uit IOTA gestapt om in een andere coin te investeren. Die shitcoin is natuurlijk net zoals de meeste diep in het rood en IOTA dik in het groen atm. Maandje geleden ook in REN geinvesteerd ipv ENJ en MANA die ik op het oog had destijds (beide waren toen nog onder 50 cent). Hoeveel verkeerde beslissingen kan je maken? Uiteindelijk niet zoveel verlies gemaakt maar kon echt flink in de plus staan. Achja..
Gebeurt bij iedereen... Hier van in het begin SIACOIN gehodld (jaar of 3)... Verkoop ik die enkele weken terug, letterlijk de dag erna begint hij aan een enorme bullrun... Tja :)

Steam: Nutella | Tweakers: Nutellaah
i7-9700K | MSI Z390-A PRO | MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio | 16GB DDR4 @ 3200 Mhz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
Dus jij zegt dat ik zo’n “duurzame” (lees: refurbished) koelkast moet gaan leasen bij BlueMovement zodat ik altijd gegarandeerd ben van een werkende koelkast?!

Ik weiger!!!

Huur is duur!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
elektriekert schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:32:
[...]

Geen DCA in Iota gedaan, wel ADA bijvoorbeeld (y)
Zo hebben we allemaal onze crush op een bepaalde coin ;)

Hopelijk trek je de boel weer gelijk en in de plus _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
D-Ed schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:41:
[...]

Zo hebben we allemaal onze crush op een bepaalde coin ;)

Hopelijk trek je de boel weer gelijk en in de plus _/-\o_
Ruim 250% profit van de initiële inleg, het is ooit -85% geweest *O*

Edit: En natuurlijk de moeder ge-DCA-ed

[ Voor 6% gewijzigd door elektriekert op 23-03-2021 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

elektriekert schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:42:
[...]

Ruim 250% profit van de initiële inleg, het is ooit -85% geweest *O*

Edit: En natuurlijk de moeder ge-DCA-ed
En in sats? ;) -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Hier nog mensen die Dfinity (ICP) hebben? Deze site bij mij gelocked in Coinlist, maar zijn 110 dollar per stuk zie ik. Wil er wel vanaf voor dat geld :P

[ Voor 7% gewijzigd door Sydney08 op 23-03-2021 13:52 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CVar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:06
Riemen vast, daar gaan we dan 😉

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JYWStGOAtzgdOZEQsTzuZu9NWZY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7IJEOP8ueQhmOVYqqkobOuuf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 09:49
Tussen alle moons, rekts, lambo's en shitcoins door wil ik even een compliment maken en dankjewel zeggen. En wel aan de @Verwijderd's, @Mooody's, @Taro's en @MicroWhale's van deze wereld.
Ik lurk hier nou drie maanden en heb heel, heel veel geleerd - vaak aan de hand van dit soort inhoudelijke posts met een plaatje én een kwinkslag. Geduldig, eerlijk, scherp. Relativerend, bemoedigend.

Te gek, zo'n gemeenschap van gelijkgestemde, goedbedoelende geinponems. Dankjewel!

Maktub

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
MrMrq schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:55:
[...]

Tussen alle moons, rekts, lambo's en shitcoins door wil ik even een compliment maken en dankjewel zeggen. En wel aan de @Verwijderd's, @Mooody's, @Taro's en @MicroWhale's van deze wereld.
Ik lurk hier nou drie maanden en heb heel, heel veel geleerd - vaak aan de hand van dit soort inhoudelijke posts met een plaatje én een kwinkslag. Geduldig, eerlijk, scherp. Relativerend, bemoedigend.

Te gek, zo'n gemeenschap van gelijkgestemde, goedbedoelende geinponems. Dankjewel!
Wacht, iets léren van @Verwijderd? Dát is nieuw! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
MrMrq schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:55:
[...]

Seconded!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elektriekert schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:37:
[...]

Dus jij zegt dat ik zo’n “duurzame” (lees: refurbished) koelkast moet gaan leasen bij BlueMovement zodat ik altijd gegarandeerd ben van een werkende koelkast?!

Ik weiger!!!

Huur is duur!
Het is altijd fijn om opties te hebben. Toch? ;) :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrMrq
  • Laatst online: 09:49
sOid schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:57:
[...]

Al is het maar dat je het behalen van een mijlpaal viert met een plaatje van een deerne met een aanzienlijke buste en dito ondertitel. Ik ga dat ook eens proberen in mijn project-voortgangsrapportages aan onze directie.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 11:48
Blij dat ik gisteren niet ben uitgestapt. Het 'herstel' is erg voorzichtig en een nieuwe drop sluit ik zeker niet uit, maar ik had gisteren een drop van 10% in een paar uur verwacht - en dat is ook overduidelijk niet het geval.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

sOid schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:57:
[...]

Je kunt van mij 3 dingen leren;

1. Iedereen kan hier winst maken.

2. De overheid heeft een monopolie op geweld en exclusiviteit op legale moord.

3. Geef altijd je laatste strohalm op individuele vrijheid van spenderen netjes op bij deze overheid.

4. Hodl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hou-m-nat
  • Laatst online: 01-09 17:32
Denken jullie dat de kans op een grote drop van BTC kleiner is geworden nu er meer institutioneel geld in de markt zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Twee Dee schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:26:
[...]

offtopic:

Marketing clusterfuck? Of denk jij dat de WEF het echt goed met jou voor heeft? Nee ze laten gewoon openlijk en bloot zien waar ze naar toe willen. Dat is het mooie ervan. Je kan veel van hun plannen gewoon op hun website inlezen. Iedereen zou de WEF moeten wantrouwen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
MrMrq schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:00:
[...]

Al is het maar dat je het behalen van een mijlpaal viert met een plaatje van een deerne met een aanzienlijke buste en dito ondertitel. Ik ga dat ook eens proberen in mijn project-voortgangsrapportages aan onze directie.
Haha. Goed idee. Ik gooi nog wel 's kattenplaatjes in dat soort documenten, maar zal het eens met wulpse dames proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
Uiteraard veel minder ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Verwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:59:
[...]

Het is altijd fijn om opties te hebben. Toch? ;) :>
Als het goede opties zijn wel ja _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannetje19
  • Laatst online: 10-09 15:48
Iemand die hier ook Daix (https://daix.io) gebruikt om in crypto koers te handelen?
Weet niet waar de Hold, Sell en Buy bij hun op is gebaseerd, maar het ziet er goed uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 12-09 16:35
mannetje19 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:11:
Iemand die hier ook Daix (https://daix.io) gebruikt om in crypto koers te handelen?
Weet niet waar de Hold, Sell en Buy bij hun op is gebaseerd, maar het ziet er goed uit ;)
Kan iemand die site clonen en overal "Buy" neerplempen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elektriekert schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:09:
[...]

Als het goede opties zijn wel ja _O-
Ah kijk. Nou, dat bepaald het WEF dus voor u! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:52
Wat vinden jullie van de huidige, hoe zal ik het noemen, "toestand" van nano? Ik lurk hier af en toe een beetje maar heb verder niemand gehoord over de spam aanval (die nog steeds bezig is). Het lijkt verder niet heel veel invloed op de prijs te hebben behalve dan dat die weer als vanouds mee zakt met bitcoin maar niet mee stijgt.

Het wakkert de discussie over of feeless mogelijk is weer mooi aan. Op het moment is het netwerk weer als vanouds instant maar de ledger groeit wel met 20GB per drie weken zolang de spam aanhouden. Er lijkt ook niet veel aan te doen maar de consensus lijkt een beetje te zijn: zolang we er verder geen last van hebben maakt het ook niet uit.

Hallo met Tim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Hahaha CHZ wordt even genoemd bij Bloomberg, en hoppa! MOOOOON!

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:20
Remy!!!! schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:25:
Moon zou ik het pas noemen als we boven de 60 cent nu uitkomen vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:45
Uuh.. waar is die maan? Ik schrok even want heb ze uiteraard gisteren verkocht..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Nu online
Hij zakt helaas al weer in, het ging eventjes best hard. Maar goed eens zien waar we belanden. Zag net op Reddit dat ze de 25e mogelijk weer iets hebben om aan te kondigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 12-09 16:35
Hallo zeg, ik stond al op het punt mijn ontslag in te dienen en toen opende ik Binance. Welke moon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Ik heb meer moon nodig wil ik mijn inleg er uithalen :/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09-09 04:25
Moon wordt echt absurd snel geroepen hier, ik zou dit een kleine sprong van de aarde noemen om het in thema te houden. De prijs stijgt ietwat maar echt volume komt er niet bij kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mannowlahn
StevenzeN schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:33:
Ik heb meer moon nodig wil ik mijn inleg er uithalen :/
Ik ook, als het >0,75 komt ga ik de boel inwisselen voor BTC. Had al eerder de kans maar werd hebberig. Ik moet genoegen nemen met mijn orginele doel van BTC bezitten. Zodra dat kan, cash ik in en kan ik met een gerust hart jaren achter over gaan zitten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 22:08
mannowlahn schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:36:
[...]

Ik ook, als het >0,75 komt ga ik de boel inwisselen voor BTC. Had al eerder de kans maar werd hebberig. Ik moet genoegen nemen met mijn orginele doel van BTC bezitten. Zodra dat kan, cash ik in en kan ik met een gerust hart jaren achter over gaan zitten 8)
Tot het inflatiemonster al je winsten opeet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
mannowlahn schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:36:
[...]

Same here, begonnen met het idee te DCA'en in BTC/ETH en DOT & VET, en na 2 weken zat ik neckdeep in de shitcoins. Deze hodl ik tot ik minimaal mijn inleg er uit heb en dan ga ik mij aan mijn originele doel houden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FSC_87
  • Laatst online: 12-09 10:03
Remy!!!! schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:31:
Hij zakt helaas al weer in, het ging eventjes best hard. Maar goed eens zien waar we belanden. Zag net op Reddit dat ze de 25e mogelijk weer iets hebben om aan te kondigen.
Ik heb ergens een gerucht gelezen over aankondiging van NBA, maar ik heb geen bron, dus geen idee of het betrouwbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
FSC_87 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:39:
[...]

Ik heb ergens een gerucht gelezen over aankondiging van NBA, maar ik heb geen bron, dus geen idee of het betrouwbaar is
In een video van CHZ zelf waren folders te zien van o.a NFL & NBA geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
JW04 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:35:
Moon wordt echt absurd snel geroepen hier, ik zou dit een kleine sprong van de aarde noemen om het in thema te houden. De prijs stijgt ietwat maar echt volume komt er niet bij kijken.
idd misschien een forum rule in het leven roepen dat moon pas geld vanaf 30-40% stijging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
rainier15 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:39:
[...]

Tot het inflatiemonster al je winsten opeet ;)
Okay fair enough, zodra mijn bag CHZ == 1 BTC is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
FSC_87 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:39:
[...]

De ceo had allemala folder MLS NBA NFL etc, maar kan prima folder zijn waar hij wat teams aangeschreven heeft en niks gehoord heeft.
Real Madrid zie ik nog wel komen wat daar werd over gezegd dat alles bijna in kannen in kruiken was maar net niet op tijd voor de locker room.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Nu online
mannowlahn schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:42:
[...]

De ceo had allemala folder MLS NBA NFL etc, maar kan prima folder zijn waar hij wat teams aangeschreven heeft en niks gehoord heeft.
Real Madrid zie ik nog wel komen wat daar werd over gezegd dat alles bijna in kannen in kruiken was maar net niet op tijd voor de locker room.
En voor MLS, NBA en NFL moet toch de hele bond achter staan, en niet zoals hier met voetbal alleen 1 club? Lijkt mij nu nog te vroeg. Misschien dat F1 wat makkelijker is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:00

MicroWhale

The problem is choice

mannowlahn schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:30:
[...]

Moon zou ik het pas noemen als we boven de 60 cent nu uitkomen vandaag.
:D

Die 60 cent is wel erg belangrijk hè? Kun je eens laten zien (in een grafiekje of zo) wat je precies bedoelt?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:56

YES

Moderator General Chat
mannowlahn schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:42:
[...]

Of een marketingtrucje om speculatie/buzz te creëren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC_87
  • Laatst online: 12-09 10:03
YES schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:44:
[...]

Of een marketingtrucje om speculatie/buzz te creëren ;)
Dat is in ieder geval gelukt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Wauw, ANKR doet weer eens een sprong. Als BTC een beetje op blijft krabbelen is dat dubbel prettig *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
MicroWhale schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:43:
[...]

:D

Die 60 cent is wel erg belangrijk hè? Kun je eens laten zien (in een grafiekje of zo) wat je precies bedoelt?
Lol ik geef weinig om die lijnen, maar bij deze:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DGiqDpsAcLnOanI8X8mT7meXJGw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GH4gqCZwVFEpeYfXS50NN2Z7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
Remy!!!! schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:43:
[...]

En voor MLS, NBA en NFL moet toch de hele bond achter staan, en niet zoals hier met voetbal alleen 1 club? Lijkt mij nu nog te vroeg. Misschien dat F1 wat makkelijker is?
Correct wat betreft de MLS/NBA/NFL. Voor de F1 tekent zich een ander probleem. Een max aan aantal sponsoren. De meeste coureurs nemen zelf al wat sponsoring mee. Als er op korte termijn al ruimte is in de formule sector dan zal dit eerder in de F2 of formule E zijn waar de restricties minder hard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

mannowlahn schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:46:
[...]

Lol ik geef weinig om die lijnen, maar bij deze:

[Afbeelding]
Haha, maar waarom dan 60 cent? Ik zou eerder rond de 70 en 95 cent als kritieke levels beschouwen...

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
MicroWhale schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:48:
[...]

Haha, maar waarom dan 60 cent? Ik zou eerder rond de 70 en 95 cent als kritieke levels beschouwen...
Vaak tegen aan gebounced de afgelopen week. Maar idd 95 is altijd een kritiek punt ja. En was meer ook een opmerking over 'Moooooon'' bij een stijging van 3% :+

[ Voor 10% gewijzigd door mannowlahn op 23-03-2021 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Wat denken jullie $DENT nu nog instappen in de dip?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

mannowlahn schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:50:
[...]

Vaak tegen aan gebounced de afgelopen week. Maar idd 95 is altijd een kritiek punt ja. En was meer ook een opmerking over 'Moooooon'' bij een stijging van 3% :+
Helder! d:)b
Haha, ja en je hebt nog gelijk ook! Want hij is weer even hard naar beneden aan het gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:41
Ik zie hier in het topic erg veel reacties waarin het duidelijk is dat men aan kortetermijnhandel doet. Dat riekt naar veel speculatie, gebruik maken van volatiliteit en weinig geloof in crypto als de toekomst. Zijn er hier ook mensen die niet echt een daytrading doen maar al voor langere tijd in een of meerdere crypto's zitten en vasthouden omdat ze daadwerkelijk geloven dat BTC en altcoins de toekomst kunnen worden?
Natuurlijk sluit daytrading dat geloof niet uit, men kan ook allebei doen, maar ik krijg de indruk dat er maar weinig in coins beleggen voor de langere termijn?

Ik zit er zelf wel aan te denken om voor lange tijd in een of meerdere coins te beleggen, en dan bedoel ik minimaal een aantal jaren laten staan. Tijdens de economische crisis in 2008 veel daytrading gedaan en goede rendementen behaald, maar terugkijkend naar de tijd kom ik tot de conclusie dat ik nooit zo veel had moeten verkopen maar gewoon vast had moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
MicroWhale schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:51:
[...]

Helder! d:)b
Haha, ja en je hebt nog gelijk ook! Want hij is weer even hard naar beneden aan het gaan.
Blijft vrij stabiel hangen rond dit punt, vorige keer dat hij naar de 90 cent ging, kon ik ook niet exact achterhalen waarom dat was. Dus nu real Madrid en een andere partij en de boel kan wel eens los gaan weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

@benchMarc Yep! Ik doe aan buy&hodl. Met een klein potje (max 5%) dat ik wissel (1-2 trades per maand). En zo zijn er anderen die of alleen maar hodlen of een combinatie doen van hodl en daytrading.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

benchMarc schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:53:
Ik zie hier in het topic erg veel reacties waarin het duidelijk is dat men aan kortetermijnhandel doet. Dat riekt naar veel speculatie, gebruik maken van volatiliteit en weinig geloof in crypto als de toekomst. Zijn er hier ook mensen die niet echt een daytrading doen maar al voor langere tijd in een of meerdere crypto's zitten en vasthouden omdat ze daadwerkelijk geloven dat BTC en altcoins de toekomst kunnen worden?
Natuurlijk sluit daytrading dat geloof niet uit, men kan ook allebei doen, maar ik krijg de indruk dat er maar weinig in coins beleggen voor de langere termijn?

Ik zit er zelf wel aan te denken om voor lange tijd in een of meerdere coins te beleggen, en dan bedoel ik minimaal een aantal jaren laten staan. Tijdens de economische crisis in 2008 veel daytrading gedaan en goede rendementen behaald, maar terugkijkend naar de tijd kom ik tot de conclusie dat ik nooit zo veel had moeten verkopen maar gewoon vast had moeten houden.
Ik heb bewust niets bij exchanges staan en/of op een makkelijk bereikbare wallet. Mijn keys zijn verspreid over meerdere locaties. Ik kan dus niet heel snel/makkelijk bij mijn muntjes die ik al enkele jaren heb.

Ben niet echt van plan om er in de komende tijd iets mee te doen. Ik kijk actief wat er gebeurt in de verschillende projecten en neem pas actie als er substantiële veranderingen zijn met betrekking tot technische ontwikkelingen.

Edit: Ik doe wel actief mee met community dingetjes in de verschillende projecten die ik volg. Alle muntjes die ik daardoor krijg wissel ik wel om naar EUR. Soms is dat een leuke zakcent :)

[ Voor 5% gewijzigd door lasharor op 23-03-2021 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
lasharor schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:57:
[...]

Ik heb bewust niets bij exchanges staan en/of op een makkelijk bereikbare wallet. Mijn keys zijn verspreid over meerdere locaties. Ik kan dus niet heel snel/makkelijk bij mijn muntjes die ik al enkele jaren heb.

Ben niet echt van plan om er in de komende tijd iets mee te doen. Ik kijk actief wat er gebeurt in de verschillende projecten en neem pas actie als er substantiële veranderingen zijn met betrekking tot technische ontwikkelingen.
Jij doet alsof het digitaal goud is.. oh wacht 8)7 dat is het ook :+

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 21:22

lasharor

7 december 2004

Khaelos schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:58:
[...]

Jij doet alsof het digitaal goud is.. oh wacht 8)7 dat is het ook :+
Zo heb ik geen stress bij schommelingen van 10~20% want, ga er toch niets mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:45
lasharor schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:03:
[...]

Zo heb ik geen stress bij schommelingen van 10~20% want, ga er toch niets mee doen.
Heel verstandig want er zijn genoeg mensen die bij het minste of geringste alles verkopen of weer iets anders kopen omdat de koers wat gezakt is.
Dit soort paniek reacties leidt tot niets en levert onderaan de streep ook niets op.
Gewoon HODL is eigenlijk de beste strategie.
Is al zovaak genoemd ook en het bewijs hiervoor geleverd.
Als je bv vier jaar geleden wat gekocht hebt en het gewoon had laten staan had dit nu dik in de plus gestaan.
Tussendoor een piek of dip moment proberen mee te pakken kan maar is meestal een gelukstreffer omdat dit immers onvoorstelbaar is.
Zelfs de buy the rumor sell the news kreet gaat niet altijd op.

Ik heb afgelopen maanden ook wat verkocht en gekocht maar dan vanuit mijn eigen PF.
Er zit geen cent fiat in of uitgegaan.
Mijn doel is om weinig te gaan veranderen en zoveel mogelijk het met rust te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:11
Gaat ANKR eindelijk doorbreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
keanu_ schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:16:
Gaat ANKR eindelijk doorbreken?
Hij hangt nu even rond de 150 sats, ben benieuwd of ie door kan trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:45
YES schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:16:
[...]

Hij hangt nu even rond de 150 sats, ben benieuwd of ie door kan trekken
Niet echt.
Lijkt wel een korte pump en dump te gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
$dent gaat als een rakket jongens!
Goede gok geweest :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YhzocZwx9mVyfIoyNv5Gz3-A6c0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/T9uVRDTCszChD7TNT8etXKmJ.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
HoppyF schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:18:
[...]

Niet echt.
Lijkt wel een korte pump en dump te gaan worden.
Doorgaans is ie wel stabieler maar ik zie hem nog steeds rond de 150 sats schommelen.

Ik zat trouwens te kijken naar het runnen van een node bij ANKR, maar blijkbaar moet je betalen om dat te kunnen doen, terwijl je, volgens mij, de blockchain waarop je je node draait helpt? Weet iemand hier meer van want ik snap het niet echt?

Edit: volgens mij weet ik het al. Je huurt de hardware en de node gewoon. Jammer, had er zelf misschien nog wel hardware voor liggen. :+

[ Voor 12% gewijzigd door YES op 23-03-2021 15:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
JW04 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:47:
[...]
Correct wat betreft de MLS/NBA/NFL. Voor de F1 tekent zich een ander probleem. Een max aan aantal sponsoren. De meeste coureurs nemen zelf al wat sponsoring mee. Als er op korte termijn al ruimte is in de formule sector dan zal dit eerder in de F2 of formule E zijn waar de restricties minder hard zijn.
NBA doet al aan NFTs met Top Shot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW04
Dat heb ik even helemaal gemist, bedankt! Ik ga eens kijken wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Maar dat is wel anders dan wat CHZ / Socios doet... dan mag je als houder van de tokens namelijk stemmen in speciale polls, hoe meer tokens hoe meer invloed. Die Top Shots is gewoon het verkopen van beelden en het kan denk ik naast elkaar bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 12:28

Zelf ben ik een ADA stake pool operator en mine ik al een tijdje wat tokens waar ik echt in geloof (bijv. Ergo). Neemt niet weg dat het heerlijk is om soms mee te lullen op dit forum en wat dingetjes te proberen/ spelen.

Het beste is denk ik gewoon coins kopen waar je in gelooft (onderzoek naar hebt gedaan) en dan niet meer - iedere 5 minuten - je portfolio checken. Gewoon op een later moment kijken hoe het ervoor staat :)

[ Voor 7% gewijzigd door Oli4- op 23-03-2021 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• split
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 16:03
Gruwelijke shitcoin ($TREAT), maar zo slecht dat het misschien wel gaat werken?
Over 3 uur is iig de launch van het platform.

https://treatdao.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Khaelos schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:20:
$dent gaat als een rakket jongens!
Goede gok geweest :9
Ja net zo'n moon als CHZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:35

KroeT

[...]

split schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:43:

NSFW NFTs. Ik denk dat dat een behoorlijke markt kan zijn. Hoe tranentrekkend ook.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fox11
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-11-2023
Kreeg gisteren een tip over SAFEMOON.

Gruwelijk goedkoop en onzeker, maar wat een leuk en grappig concept! Een deflatoire coin, gericht op HODL. Verkopers worden 'bestraft' met een 10% penalty, die weer grotendeels terugvloeit naar de andere houders.

Wat het leuk maakt, is dat je je coin aantal per minuut ziet oplopen! Dat is nog eens een rustpuntje in deze bloedrode dagen. Toch weer een paar duizend safemoons rijker. :+

Enig minpunt vond ik het gedoe met BNB/Pancakeswap en Trustwallet om ze te verkrijgen. Daar krijgt een paard de hik van. Maar goed, na een paar uurtjes geklooi toch mooi dik en dik safemoon miljonair! Haha. De koers gaat ook als een dolle nu, maar verkopen is er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Fox11 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:03:

Gruwelijk goedkoop en onzeker, maar wat een leuk en grappig concept! Een deflatoire coin, gericht op HODL. Verkopers worden 'bestraft' met een 10% penalty, die weer grotendeels terugvloeit naar de andere houders.

Wat het leuk maakt, is dat je je coin aantal per minuut ziet oplopen! Dat is nog eens een rustpuntje in deze bloedrode dagen. Toch weer een paar duizend safemoons rijker.

Enige minpunt vond ik het gedoe met BNB/Pancakeswap en Trustwallet om ze te verkrijgen. Daar krijgt een paard de hik van. Maar goed, na een paar uurtjes geklooi toch mooi dik en dik safemoon miljonair! Haha. De koers gaat ook als een dolle nu, maar verkopen is er niet bij.
leuk een total supply van 600 biljard

wel grappig zo;n joke coin maarja wanneer ga je dan ooit sellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox11
nemesis2212 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:06:
[...]

leuk een total supply van 600 biljard

wel grappig zo;n joke coin maarja wanneer ga je dan ooit sellen :P
Nooit natuurlijk. Er worden steeds grote bundels op de brandstapel gegooid, dus ze worden steeds zeldzamer. De laatste met een Safemoon is de crypto-stoelendans koning van de eeuw. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:57

Wat het leuk maakt, is dat je je coin aantal per minuut ziet oplopen! Dat is nog eens een rustpuntje in deze bloedrode dagen. Toch weer een paar duizend safemoons rijker. :+

Enig minpunt vond ik het gedoe met BNB/Pancakeswap en Trustwallet om ze te verkrijgen. Daar krijgt een paard de hik van. Maar goed, na een paar uurtjes geklooi toch mooi dik en dik safemoon miljonair! Haha. De koers gaat ook als een dolle nu, maar verkopen is er niet bij.
Doet me denken aan BOMB.

Dat was ook een goed verhaal.

WORLD’S FIRST SELF-DESTRUCTING CURRENCY
There were originally 1,000,000 Bomb in existence.
Each time a Bomb is transferred, 1% of the transaction is destroyed.
There will never be newly minted Bomb

Op de website zie het het aantal afnemen.

Nog winst op gemaakt ook. 400 gekregen met een airdrop en voor €8 per stuk verkocht :*)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
split schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:43:

haha gaan al die chicsk straks bedelen om treats.

maar dit gaat zeker wel helpen ja. OnlyFans erbij en de kassa rinkelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Stevig herstel trouwens hoor momenteel, mijn PF is alweer op het niveau toen ik naar de wachttijd van 2uur bij Casper zat te kijken. Ik zit alleen nog met die DODO's waar ik maar niet zonder stevig verlies vanaf kan komen.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox11
Gelukszoekr schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:12:
[...]

Doet me denken aan BOMB.

Dat was ook een goed verhaal.

WORLD’S FIRST SELF-DESTRUCTING CURRENCY
There were originally 1,000,000 Bomb in existence.
Each time a Bomb is transferred, 1% of the transaction is destroyed.
There will never be newly minted Bomb

Op de website zie het het aantal afnemen.

Nog winst op gemaakt ook. 400 gekregen met een airdrop en voor €8 per stuk verkocht :*)
Ja, het idee is gewoon aantrekkelijk. Of het ergens op slaat moeten we nog zien, maar aan lol heb ik nu al winst.En de mensen zijn enthousiast! : https://nl.trustpilot.com/review/safemoon.xyz?languages=all&page=2

Als de Safemoon op € 8 per stuk komt, trakteer ik alle posters op dit forum op een ijsje. Of zelfs 2.
:9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-09 16:13
Hier zelfs een beetje winst een hele whopping 40 euro :P

Had alles in LTO en Bepro staan en LTO heef vanavond met Cryptorus een interview.

Hopelijk krijgt dit project wat meer bekendheid dan.

Lto zelf is eigenlijk het hele weekend en gisteren nauwelijks gedropt.

[ Voor 5% gewijzigd door JustC op 23-03-2021 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online

Mensen die veel reageren die de befaamde hodl techniek toepassen met een paar muntjes worden al snel gezien als 'shills'. Dit is toch wel een beetje het trade topic geworden als ik het zo zie. Weinig diepgang in projecten dus daar is nu een ander topic voor. Hier is het alleen zo gezellig ;)

Sinds we weer in een bullmarket zitten houd ik 100% van mijn pf (IOTA) vast. Tijdens de bearmarket heb ik met trades en beetje DCA een flink deel van mijn PF uit kunnen breiden. In 2017 ingestapt, begin 2018 mijn winst eruit en grootste deel laten staat.

Ik verwacht ergens tussen 2023 en 2025 mijn eerste deel eruit te halen (of misschien 10-15% wat eerder als het project echt van de grond komt).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:57
Fox11 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:17:
[...]

Ja, het idee is gewoon aantrekkelijk. Of het ergens op slaat moeten we nog zien, maar aan lol heb ik nu al winst.En de mensen zijn enthousiast! : https://nl.trustpilot.com/review/safemoon.xyz?languages=all&page=2

Als de Safemoon op € 8 per stuk komt, trakteer ik alle posters op dit forum op een ijsje. Of zelfs 2.
:9
Volgens mij is de website down. Maar dit is wel geinig. Kijken of ik nog ergens wat geld vandaan kan halen, mooie moonshot dit :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

Gelukszoekr schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:21:
[...]

Volgens mij is de website down. Maar dit is wel geinig. Kijken of ik nog ergens wat geld vandaan kan halen, mooie moonshot dit :)
Die hele BSC lijkt down / traag, want centraal... Iets te veel projecten die de hoge GAS fees vermijden. Misschien moet CZ de fees verhogen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• split
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12-09 16:03
mannowlahn schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:13:
[...]

haha gaan al die chicsk straks bedelen om treats.

maar dit gaat zeker wel helpen ja. OnlyFans erbij en de kassa rinkelt.
Dat is het concept idd 8)7, ik heb er iig een flufje van gekocht. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:20

knakworst

Get more sats!

Binnenkort gaat Theta keihard vallen. De vraag is, gaat hij van 12 naar 4, van 30 naar 10, van 80 naar 20 vallen? Wie het weet mag het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lemongrass
  • Registratie: Februari 2018
  • Niet online

Lemongrass

Aan het typen...

Ik wou ze aanschaffen met BNB maar Binance heeft onderhoud. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:35

KroeT

[...]

split schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:34:
[...]

Dat is het concept idd 8)7, ik heb er iig een flufje van gekocht. 8)
Ik geloof er wel in :). Maar ik vind Pancakeswap nogal troebel dus ik blijf er toch maar even weg.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Is het niet logisch dat dit topic vooral gaat over day traden, want daar valt het meest over te slow chatten. Voor lange termijn is er naar mijn mening enkel de Bitcoin met vooralsnog enkele zekerheid. Niet voor niets dat er steeds meer grote bedrijven met grote bedragen in de Bitcoin gaan. Minder transacties, hogere bedragen.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
enomiss schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:39:
Is het niet logisch dat dit topic vooral gaat over day traden, want daar valt het meest over te slow chatten. Voor lange termijn is er naar mijn mening enkel de Bitcoin met vooralsnog enkele zekerheid. Niet voor niets dat er steeds meer grote bedrijven met grote bedragen in de Bitcoin gaan. Minder transacties, hogere bedragen.
Zekers maar ik ben van mening dat steeds meer grote bedrijven met grote bedragen in IOTA gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 08:07

Chaes

#HODL

Mensen hier die nog een deposit moeten doen naar Coinlist voor de Casper token sale?

USDT deposits worden momenteel niet geaccepteerd. ALGO of CELO zou kunnen, maar de buy/sell feature op Coinlist is momenteel ook niet toegankelijk.

Enig idee wat nu te doen? Is Coinlist Pro noodzakelijk om te hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 22:08
Chaes schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:46:
Mensen hier die nog een deposit moeten doen naar Coinlist voor de Casper token sale?

USDT deposits worden momenteel niet geaccepteerd. ALGO of CELO zou kunnen, maar de buy/sell feature op Coinlist is momenteel ook niet toegankelijk.

BTC is nog open volgens mij..
maar wel relatief duur om te withdrawen van binance ($25 op het moment).
Ik wacht nog tot USDT evt. weer online komt, anders maar via BTC.

Hier staan de laatste updates: https://status.coinlist.co/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik heb celo op coinlist staan. De app.
Maar het lukt niet om te wisselen voor btc.
Hij geeft steeds aan dat ik dan moet inloggen of registreren.
Heeft iemand hier de coinlist app ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Coinlist vertrouw ik eigenlijk ook niet meer, al de hele dag kan ik geen kloot met mijn funds die ik voor Casper er heen gestuurd heb. Wat is dit voor een kansloze bedoeling joh,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Chaes schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:46:

Coinlist pro stelt eigenlijk niet zo veel voor. Heb je automatisch al, als je een coinlinst account hebt. Heb gisteren ALGO bij Coinlist Pro omgezet naar USD. En vervolgens weer teruggestuurd naar de wallet.

Allemaal vrij simpel maar onnodig ingewikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

rainier15 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:48:
[...]

BTC is nog open volgens mij..
maar wel relatief duur om te withdrawen van binance ($25 op het moment).
Ik wacht nog tot USDT evt. weer online komt, anders maar via BTC.

Hier staan de laatste updates: https://status.coinlist.co/
Tja, die fees zijn wel matig. Hoop dat ze USDT of USDC deposits snel weer fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

sOid schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:53:
[...]

Coinlist pro stelt eigenlijk niet zo veel voor. Heb je automatisch al, als je een coinlinst account hebt. Heb gisteren ALGO bij Coinlist Pro omgezet naar USDT. En vervolgens weer teruggestuurd naar de wallet.

Allemaal vrij simpel maar onnodig ingewikkeld.
Ik zie bij Coinlist Pro alleen een ALGO-USD pair, geen ALGO-USDC.

Da's niet dezelfde toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Chaes schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:55:
[...]

Ik zie bij Coinlist Pro alleen een ALGO-USD pair, geen ALGO-USDC.

Da's niet dezelfde toch?
Nee. Heb inderdaad ALGO/USD gedaan. Daarna teruggestuurd naar wallet en toen USD naar USDC 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

sOid schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:57:
[...]

Nee. Heb inderdaad ALGO/USD gedaan. Daarna teruggestuurd naar wallet en toen USD naar USDC 8)7
Maar ik zie zelfs geen USD-USDC pair... lol 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
knakworst schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:37:
Binnenkort gaat Theta keihard vallen. De vraag is, gaat hij van 12 naar 4, van 30 naar 10, van 80 naar 20 vallen? Wie het weet mag het zeggen.
What goes up must come down :P maar welke indicatoren zie jij?

Motor-forum.nl

Pagina: 1 ... 124 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!