[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 122 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.035 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:42
Yeah.... eindelijk er door.
Nu maar kijken wat die tokens over een jaar nog waard zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
Kan ik nou in de loop van de week weer USDT naar Coinlist sturen? Voor de volgende sale van vrijdagochtend zelfde achterlijke tijd?

[ Voor 33% gewijzigd door Supershiva op 23-03-2021 02:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Theta. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
Nou nou.. het is er vannacht niet veel beter op geworden.. kan ook nog steeds m'n binance niet openen, crasht bij opstarten en dit gebeurt ook bij Gmail.. :-(
Toch die Chinese spyware op m'n oneplus ?? :?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-08 09:55
Khaelos schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 06:10:
Nou nou.. het is er vannacht niet veel beter op geworden.. kan ook nog steeds m'n binance niet openen, crasht bij opstarten en dit gebeurt ook bij Gmail.. :-(
Toch die Chinese spyware op m'n oneplus ?? :?
hmm daar heb ik sinds vanmorgen ook ineens last van... maar is gelukkig niet alleen de binance app.

ok fix gevonden, android webview updates de-installen.

[ Voor 6% gewijzigd door JJ16v op 23-03-2021 06:17 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jnaaazer
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 19:01
Voor degene die ook last hebben dat apps niet werken op android, uninstall android webview.

Settings -> apps -> menu button (top right) -> show system apps -> search for webview -> menu button -> uninstall updates

[ Voor 41% gewijzigd door Jnaaazer op 23-03-2021 06:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Jnaaazer schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 06:20:
Voor degene die ook last hebben dat apps niet werken op android, uninstall android webview.

Settings -> apps -> menu button (top right) -> show system apps -> search for webview -> menu button -> uninstall updates
Had het probleem ook.
Idd uninstall update en het werkt weer👍

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Yes! Het werkt weer bedankt oOo
Nu de schade van gisteravond maar eens bekijken -O-

[ Voor 46% gewijzigd door Khaelos op 23-03-2021 06:25 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
Damn btc onder de 45k€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 10:51

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Dure nacht vannacht...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Goedkope ochtend! 8)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Bear market incoming!!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Menna023
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 04-10-2024
Verliezen 10 procent en mensen denken meteen we zijn doomed 😂. Lekker blijven zitten mensen en mooie momenten om bij te kopen . Dank me later 👊🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 09:15
helaas Casper sale is over. Nu maar hopen dat optie 3 beter gaat! Neem aan dat hier niemand voor optie 2 gaat (50K dollar)? Wat is eigenlijk de logica van deze optie? Optie 1 was genoeg animo zou je zeggen....nu creer je whales.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43
Menna023 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 06:56:
Verliezen 10 procent en mensen denken meteen we zijn doomed 😂. Lekker blijven zitten mensen en mooie momenten om bij te kopen . Dank me later 👊🏻
Want jij hebt een glazen bol :)? Die uitspraak deden velen in 2018 ook, lekker blijven zitten!! Om vervolgens je mooi opgebouwde stackie te zien verdampen, komt allemaal goed! Serieus nadenken over risicomanagement (na 3 mooie maanden) lijkt me toch geen gek idee?

Nu vind ik ''bear market incoming'' ook een wat overdreven uitspraak, maar onrealistisch is het zeker niet. Ik ben sinds zaterdag voor 80% over in fiat. In plaats van bijkopen, kun je weer goedkoop inkopen :). En als ik het mis heb, wat duurder inkopen. Een les die ik na 2017/2018 heb geleerd en me vooralsnog meer oplevert dan enkel ''HODL'' te blijven roepen.

Voor nu nog vooral een positie in Superfarm (NFT), platform gaat eerdaags live. Vooralsnog een prima ritje, alle andere NFT ritjes gemist, dus wil deze een keer meepakken. Maar dan zal BTC ook een beetje mee moeten werken, daar vrees ik een beetje voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:27

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Wellicht de mensen die recent zijn ingestapt. Sinds 2015 al diverse dipjes mee mogen maken dus ik blijf lekker zitten. Hoop wat goedkope Chinese rommel er bij te kunnen scoren, VET voor als we de $1 aan tikken eind dit jaar. Geintje, dan lig ik op mijn prive eiland in de schaduw van mijn Lambo. :+

Volgens S2F kunnen we nog ergens in de 40k uitkomen. De futures komen er weer aan dus wellicht daarna weer een treintje naar boven nemen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:02
THETA heeft dikke schijt aan BTC, eigenlijk is BTC maar een shitcoin 😬

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:08

WhySoSerious

Be the change.

Wat is die rode vloeistof die hier over de kleur stroomt? Waarom loopt er bloed door de straten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:37
Ik blijf nog even huilen in mijn bed. Werk ze vandaag!

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03:43

YES

Moderator General Chat
sh4d0wman schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 07:16:
Geintje, dan lig ik op mijn prive eiland in de schaduw van mijn Lambo. :+
Dan moet je goed plat blijven liggen en de zon mooi laag staan.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 07:17:
THETA heeft dikke schijt aan BTC, eigenlijk is BTC maar een shitcoin 😬
Daar heb ik er nog steeds te weinig van. Heb 50% verkocht dit weekend, uiteraard spijt van maar nu geen fiat meer.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC_87
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-09 10:03
Mijn buy orders zijn gevuld. We mogen weer omhoog

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 15:29

MicroWhale

The problem is choice

WhySoSerious schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 07:40:
Wat is die rode vloeistof die hier over de kleur stroomt? Waarom loopt er bloed door de straten?
Bloed? Bloed komt toch pas bij 40-50%?

Dit is maar 5%.... kom op zeg.... stelletje dramaqueens hier. :D

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:50

resusaapje

h less

lucatoni schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 07:13:
helaas Casper sale is over. Nu maar hopen dat optie 3 beter gaat! Neem aan dat hier niemand voor optie 2 gaat (50K dollar)? Wat is eigenlijk de logica van deze optie? Optie 1 was genoeg animo zou je zeggen....nu creer je whales.
Optie 3 lijkt nog erger te gaan worden: de helft van het aantal coins, het dubbele aantal geïnteresseerden, vijfvoudige max bedrag.

Stel dat jullie de gelukkigen zijn: wat gaat jullie strategie worden? Verkopen voor het dubbele zodra het kan of hodlen tot de dag voordat optie 1 vrijvalt? ;)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-04-2023
Ben net ook uit btc gestapt, ik wacht wel tot het nog dieper zakt en uitbodemt, dan koop ik wel weer terug. Krijg ik meer btc terug voor mijn centjes. Of, als dit de bodem is en we gaan nu weer omhoog, neem ik wel genoegen met wat verlies minder winst. Geen zin om het verlies minder winst verder op te laten lopen. Weegt niet op tegen de transactiekosten als het nu nog verder zakt. De 53K is een lijn die niet veel en vaak getest is; ik vrees dat we hier ook nog wel doorheen zakken.

Oh ja, mijn geluk met dit soort dingen is dat ik altijd de verkeerde momenten kies, dus we gaan nu ongetwijfeld als een speer omhoog. Kan niet anders |:(

[ Voor 19% gewijzigd door jowi op 23-03-2021 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

MicroWhale schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 07:56:
[...]

Bloed? Bloed komt toch pas bij 40-50%?

Dit is maar 5%.... kom op zeg.... stelletje dramaqueens hier. :D
Mwa, we zitten voor BTC al op -7,5% en voor een aantal altcoins al op -15%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
#20 *O*

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

WoodyWindoW schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:00:
[...]

Mwa, we zitten voor BTC al op -7,5% en voor een aantal altcoins al op -15%
Ja, dat kan.

Afbeeldingslocatie: https://media2.giphy.com/media/mkwol1f9MUb1g6gWh2/giphy.gif

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RvV
  • Laatst online: 00:20

RvV

Ik zie het probleem ook niet zo. Als een muntje een 100% doet in een paar maanden, dan lijkt iedereen het normaal te vinden en als er in een paar dagen 10-50% vanaf gaat, dan is het janken. :X

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalentedMrRiple
  • Laatst online: 08-09 15:03
Zone 48k-50k lijkt technisch de meeste steun te gaan bieden, zien jullie tussen dit niveau en de 50k nog aanknopingspunten voor steun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:20
Wat is de reden dat DENT gewoon door blijft gaan, ATH was ooit ergens in de tientallen centen, nu op 0,0,12 cent stond dit weekend nog op de helft. en blijft maar door stomen? Kan er weinig over vinden qua nieuws

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hou-m-nat
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 17:32
Goed geslapen op USDT. Lastig te bepalen wat nu goedkoop is qua alts en wat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Winsten van alts veiliggesteld en Een deel nu net en de rest later vandaag/week bijkopen van Bitcoin. We gaan het meemaken :)
Ben benieuwd hoe rood het wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC_87
TalentedMrRiple schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:07:
Zone 48k-50k lijkt technisch de meeste steun te gaan bieden, zien jullie tussen dit niveau en de 50k nog aanknopingspunten voor steun?
We zitten op dit moment om en nabij de 1 week MA7 en de 1 day MA25. Dat zou als support kunnen dienen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Hou-m-nat schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:10:
Goed geslapen op USDT. Lastig te bepalen wat nu goedkoop is qua alts en wat niet.
Bijna alles staat in de buurt van hun ATH (zoom een maand uit) dus inderdaad, ik vind het ook maar lastig. Meer dan gokken kan ik er zelf niet van maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nou BTC, knal eens ff door naar beneden zodat ik weer in kan kopen. En dan graag als een raket weer omhoog. Ben nu ergens toch wel content dat ik de gok op een verdere daling gisteren gewaagd heb. Zal me relatief niet heel veel gaan opleveren denk ik, maar alle beetjes helpen :Y

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ray_
  • Laatst online: 13-09 19:30
De moeder der alle bounces lijkt vooralsnog uitgesteld te zijn. Ik denk dat we nog een stukje lager moeten.
Met een beetje mazzel heb ik vlak daarvoor mijn opgestuurde fiat ontvangen en kan ik nog wat coins inslaan die dan te grabbel liggen.

Ik beeld mij dan in dat ik fluitend door de supermarkt loop en mijn winkelmandje vul, terwijl ik tot mijn knieën in het bloed sta en buiten de wereld in de fik staat.
Maar misschien heb ik ook wel een kronkel in mijn hoofd en moet ik dit soort dingen gewoon voor mijzelf houden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Khaelos
Wat wel een beetje vervelend begint te worden zijn die reacties als iemand roept dat zijn hele PF rood staat dat dat niks is vergeleken met 2017/2018..
Ja ja nu weten we het wel dat jullie dat slachtveld overleefd hebben en feitelijk crypto veteranen zijn : O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
Oh als we dan toch zo bezig zijn: "als je niet tegen een paar % daling kunt, moet je misschien niet met xxx coins bezig zijn". Ja dat weet ik. Heel goed zelfs. En het klopt ook. Maar toch zit ik hier :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Khaelos schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:30:
Wat wel een beetje vervelend begint te worden zijn die reacties als iemand roept dat zijn hele PF rood staat dat dat niks is vergeleken met 2017/2018..
Ja ja nu weten we het wel dat jullie dat slachtveld overleefd hebben en feitelijk crypto veteranen zijn : O-)
Kan ook een geruststellende gedachte zijn voor de mensen die het niet meer zien zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Laatst online: 12-05-2022
Slachtveld moeten overleven:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 14-09 12:50

resusaapje

h less

slagveld O-)

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
vooralsnog ontbreekt het grote volume, zowel naar boven als naar beneden.

Maar wat me wel zorgen baart is dat we gisteren toch niet verder omhoog gingen, terwijl de nasdaq op plus 2% stond. De puf lijkt er toch wel een beetje uit te zijn op het moment.

Als de beurzen rood zijn gaan we overigens gewoon wel naar beneden.

Maar als je verder uitzoomt en er over nadenkt, is de potentie toch nog altijd enorm. Helaas zijn wij als mensen niet zo goed in dat lange termijn denken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Hé pssst, er is een coin die tegen de stroom inzwemt, net de top 20 in is gekomen, gisteren een nieuwe (beta) wallet heet uitgebracht én nog 3.5 keer van z’n ATH afzit... :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
DarkShadow schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:36:
vooralsnog ontbreekt het grote volume, zowel naar boven als naar beneden.

Maar wat me wel zorgen baart is dat we gisteren toch niet verder omhoog gingen, terwijl de nasdaq op plus 2% stond. De puf lijkt er toch wel een beetje uit te zijn op het moment.

Als de beurzen rood zijn gaan we overigens gewoon wel naar beneden.

Maar als je verder uitzoomt en er over nadenkt, is de potentie toch nog altijd enorm. Helaas zijn wij als mensen niet zo goed in dat lange termijn denken :).
We kunnen prima lange termijn denken. Zolang de PF niet rood kleurt. ;)

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ray_ schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:13:
Ik beeld mij dan in dat ik fluitend door de supermarkt loop en mijn winkelmandje vul, terwijl ik tot mijn knieën in het bloed sta en buiten de wereld in de fik staat.
Maar misschien heb ik ook wel een kronkel in mijn hoofd en moet ik dit soort dingen gewoon voor mijzelf houden.
Op de één of andere manier zag ik het meteen helemaal voor me:

Een hysterische vrouw, in totale paniek, klampt je aan:
"Wat doe je hier nog, waarom ben je rustig? Waarom!? We gaan er allemaal aan! Jij niet? Wat is je geheim!? Vertel het me dan toch!!"
Kalm kijk je de vrouw, die totaal in paniek is, aan. Een tevreden lach vormt zich op je gezicht terwijl je in je hoofd druk bezig bent, Mexicaans of Italiaans vanavond?

Er komt een reddingswerker van Het Rode Kruis vanuit de versafdeling aangestormd, vreemd genoeg niet voorafgegaan maar gevolg door twee blauwhelmen van de VN. Met ferme toon maar toch wat trilling in zijn stem begint de reddingswerker tegen jou en de vrouw die zich nog altijd volledig in paniek aan jouw jas vastklampt:
"Kom mensen, hier is niets meer te halen, er kunnen nog vier mensen in de helikopter naar hoger gelegen terrein, kom nou toch"
Hysterisch gillend laat de vrouw jou los en voegt zich bij de reddingswerker, terwijl ze je aan blijft staren.
"Hij.. hij... hij is gek!!" schreeuwt ze. "Hij wil niet mee, hij mag niet mee, ik vertrouw hem niet, het is toverij, hij is de duivel, schiet hem neer!" schreeuwt ze nu wanhopig naar één van de blauwhelmen.

De blauwhelm richt zich tot jou: "meneer, geen idee waar mevrouw het hier over heeft, maar komt u mee of niet?"

Kalm en vastberaden reageer je. "Nee, meneer, ik moet nog boodschappen doen, zal ik Mexicaans of Italiaans koken vanavond, wat denkt u?"

"Ik zei het toch, hij is bezeten!!", gilt de vrouw.

"Wat bezielt u, waarom gaat u niet gewoon mee" probeert de reddingswerker je te overtuigen, "waarom denkt u dit aan te kunnen, te kunnen overleven?"

Je glimlach wordt breder terwijl je, je keel schraapt en rustig, op laag volume zegt: "buy the dip"
Terwijl je het uitspreekt besef je, je: het wordt Mexicaans vanavond, nacho's met een dip, heerlijke comfort food.

De gezichten van de blauwhelmen, de reddingswerker en de vrouw voor je verschieten. Dacht je dat ze al serieus keken, dan kom je bedrogen uit. Strakke koppen, bloedserieus. Geen spier die zich nog vertrekt.

De mannen en de vrouw gaan rechtop staan, rechten hun rug, schouders breed en de borst naar voren. De blauwhelmen salueren. Daarna keren ze zich abrupt om en lopen weg, terwijl de blauwhelm die nog geen woord gesproken heeft zegt, "houdt je taai, de hoop van de wereld is op jou gericht".

Nog even voel je in je zak, ja de Ledger zit er nog, met bergen USDT klaar voor als de dip zijn dieptepunt bereikt. Je kijkt naar de met bloed overstroomde vloer, "hmm, hooguit twee centimeter", mompel je terwijl je twee avocado's in je mandje gooit, "dat gaat nog wel even duren, bij kniehoogte stap ik weer in". Bij de kassa leg je een briefje uit vervlogen tijden in een lege kassalade, als je het je goed herinnert werden die briefjes Euries genoemd, of iets in die richting althans.

Als je buiten komt denk je in de verte het geronk van Lambo's te horen. "Zou het dan toch al zover zijn, dat kan toch niet, dan zou de dip helemaal niet diep genoeg zijn", hoor je jezelf denken. Het gerommel wordt luider en komt van achter je, je kijkt om en nu wordt je glimlach nog een stuk breder, het blijkt een tsunami van bloed die zich al bulderend een weg door de straten baant. Dit is de dip waar je op gerekend hebt, komt je zwemdiploma ook nog eens van pas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 20:23

Chaes

#HODL

Congrats aan degenen die CSPR hebben kunnen inslaan :)

Klopt het dat je 10 minuten tijd hebt als je eenmaal door de queue bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
D-Ed schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:40:
Hé pssst, er is een coin die tegen de stroom inzwemt, net de top 20 in is gekomen, gisteren een nieuwe (beta) wallet heet uitgebracht én nog 3.5 keer van z’n ATH afzit... :9B
iota?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
What else (neem toevallig nét een slokje koffie ☕️)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ray_
Nou, als ik de situatie bij @YES zo zie valt het met mij allemaal nog best wel mee.
Mooi stukje proza zo op de ochtend, kudo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Wie zit er hier trouwens in Dent, gisteren nog getwijfeld om daarmee te gaan yoloen, maar dat durf ik dan toch weer niet zo goed :).

Maar nu pas voor het eerst naar de coin gekeken, dat is wel een insane use case, werkt het een beetje?

insane, in januari een markercap van 25 miljoen, nu meer dan een miljard. Only in crypto, ik durf er niets meer mee te doen

[ Voor 21% gewijzigd door DarkShadow op 23-03-2021 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ray_ schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:50:
Nou, als ik de situatie bij @YES zo zie valt het met mij allemaal nog best wel mee.
Mooi stukje proza zo op de ochtend, kudo's.
Soms heb ik maar een paar woorden nodig om mijn fantasie op hol te doen slaan. Jij had blijkbaar de juiste woorden paraat 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
YES schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:52:
[...]

Soms heb ik maar een paar woorden nodig om mijn fantasie op hol te doen slaan. Jij had blijkbaar de juiste woorden paraat 8)7
Als ik eens een sat kreeg voor iedere keer dat ik dat hoorde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ray_ schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:54:
[...]

Als ik eens een sat kreeg voor iedere keer dat ik dat hoorde...
Dan had je er nu in totaal één?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
DarkShadow schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:50:
Wie zit er hier trouwens in Dent, gisteren nog getwijfeld om daarmee te gaan yoloen, maar dat durf ik dan toch weer niet zo goed :).

Maar nu pas voor het eerst naar de coin gekeken, dat is wel een insane use case, werkt het een beetje?

insane, in januari een markercap van 25 miljoen, nu meer dan een miljard. Only in crypto, ik durf er niets meer mee te doen
Dit heb ik nou ook al vaak gehad.
Gisteren zie ik DENT vertrekken en denk.... die trein heb ik gemist, ik stap niet meer in want dan koop ik de top. Waarna achteraf blijkt dat we pas halverwege stonden tov het punt van nu.

Paar dagen terug hetzelfde met KSM...

just my luck... feli voor de mensen die wel aan boord zitten :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Natuurlijk is het vervelend om na een nachtje slapen wakker te worden om te zien dat je potentiële winst is verdampt. Maar daar gaat het niet om. Het gaat er mij meer om dat je voorbereid moet zijn op zulke koersschommelingen. Als je een portfolio hebt dat gebalanceerd is en ingericht volgens de risico's die je wilt lopen, dan WEET je dat dit soort dingen gebeuren en ben je ook bereid om de consequenties van die portfolio inrichting te dragen.

Het lijkt erop dat de mensen die hier moord en brand komen roepen:
1. Geen strategie voor hun portfolio hebben
2. De consequenties van hun strategie niet kunnen accepteren
3. Popijopi willen doen om hier leuk in de groep te vallen

Maar dat is mijn bescheiden mening. Misschien heb ik het compleet verkeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmartCazeX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-02 11:11
Chaes schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:46:
Congrats aan degenen die CSPR hebben kunnen inslaan :)

Klopt het dat je 10 minuten tijd hebt als je eenmaal door de queue bent?
Kan kloppen, zelf was ik binnen 30 seconden klaar. Ik had de 15de al reeds USDT klaargezet voor deze token sale.

Op het moment dat ik aan de beurt was (rond 02:30) waren er al 50 a 60% verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
MicroWhale schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:57:
[...]

Natuurlijk is het vervelend om na een nachtje slapen wakker te worden om te zien dat je potentiële winst is verdampt. Maar daar gaat het niet om. Het gaat er mij meer om dat je voorbereid moet zijn op zulke koersschommelingen. Als je een portfolio hebt dat gebalanceerd is en ingericht volgens de risico's die je wilt lopen, dan WEET je dat dit soort dingen gebeuren en ben je ook bereid om de consequenties van die portfolio inrichting te dragen.

Zeker waar maar zelfs een gediversifieerde PF is nu (bijna) helemaal rood. En en mensen die par een paar maanden in de crypto (alleen maar bullmarket) zitten schrikken wel van 10-15% verdamping van waarde vandaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

SmartCazeX schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:59:
[...]

Kan kloppen, zelf was ik binnen 30 seconden klaar. Ik had de 15de al reeds USDT klaargezet voor deze token sale.

Op het moment dat ik aan de beurt was (rond 02:30) waren er al 50 a 60% verkocht.
Ah dat ging snel dan. Vandaag maar even een deposit doen voor de 3e tokensale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
MicroWhale schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:57:
[...]

Precies dit dus. In deze tijden ben ik óf niet all-in, óf heb ik tokens die het relatief goed doen tijdens BTC dipjes. Maarja, als je begint aan crypto, weet je toch dat een 5-10 % dip in 48 uur niet heel veel voorstelt? Anders gezegd: dit zou je toch moeten weten? En dan inderdaad een uitstapmoment bepalen waar je je senang bij voelt. Of hodlen.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Khaelos schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:03:
[...]

Zeker waar maar zelfs een gediversifieerde PF is nu (bijna) helemaal rood. En en mensen die par een paar maanden in de crypto (alleen maar bullmarket) zitten schrikken wel van 10-15% verdamping van waarde vandaar :P
Als je daar niet tegenkan, zet je spaargeld op je bankrekening. Dat is ook een strategie. Die is blijkbaar gemakkelijker te accepteren dan af en toe 10-20% verlies na 100% winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 13:51
Ik heb een paar dagen gelden wat fiat op nexo gezet, vervolgens deze vastgezet voor 3 maanden om extra 4% aan rente te ontvangen. Maar nu krijg ik al 4 dagen geen rente? Toen je nog tot 12% kreeg zonder vast te zetten kreeg ik dagelijks rente.

Ik heb ondertussen ook al een ticket ingeschoten bij nexo maar na 48 uur nog altijd geen antwoord op. Die live chat lijkt ook niet te werken, dat is alleen een chat bot? Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
https://cointelegraph.com...e-smart-chain-defi-wallet

Vers van de pers, zou dit nog wat doen voor de bat prijs?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Nivali schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:06:
Ik heb een paar dagen gelden wat fiat op nexo gezet, vervolgens deze vastgezet voor 3 maanden om extra 4% aan rente te ontvangen. Maar nu krijg ik al 4 dagen geen rente? Toen je nog tot 12% kreeg zonder vast te zetten kreeg ik dagelijks rente.

Ik heb ondertussen ook al een ticket ingeschoten bij nexo maar na 48 uur nog altijd geen antwoord op. Die live chat lijkt ook niet te werken, dat is alleen een chat bot? Iemand tips?
Trek dat ticket maar weer in. Er staat duidelijk in de handleiding dat je bij vastzetten je rente pas krijgt aan het einde van de looptijd. Je krijgt dan dus alle rente van die hele periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
STMX doet ook weer even een klein ritje, kijken of dat zo weer keldert.

edit: eeeen weer omlaag.

[ Voor 16% gewijzigd door mercapto op 23-03-2021 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jowi
MicroWhale schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:05:

Als je daar niet tegenkan, zet je spaargeld op je bankrekening. Dat is ook een strategie. Die is blijkbaar gemakkelijker te accepteren dan af en toe 10-20% verlies na 100% winst.
Als ik die 100% winst een keer heb meegemaakt geef ik je groot gelijk.
Helaas is niet iedereen zo slim geweest om eerder in te stappen... Als ik 100% winst wil moet ie toch echt minstens naar de 100K :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

jowi schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:10:
[...]

Als ik die 100% winst een keer heb meegemaakt geef ik je groot gelijk.
Helaas is niet iedereen zo slim geweest om eerder in te stappen... Als ik 100% winst wil moet ie toch echt minstens naar de 100K :X
Ook zonder 100% winst ga je er komen. Als je maar een plan hebt.

Voor jezelf: Als 100k je doel is: Komt goed, nog even geduld a.u.b. d:)b Spreek alvast met jezelf af wat je gaat doen als dat doel bereikt wordt (houden, inleg eruit, alles verkopen, etc...)... en houd je eraan als dat gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 13:51
MicroWhale schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:08:
Trek dat ticket maar weer in. Er staat duidelijk in de handleiding dat je bij vastzetten je rente pas krijgt aan het einde van de looptijd. Je krijgt dan dus alle rente van die hele periode.
Whoops, zal het nog eens even goed na lezen dan. Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik begrijp nu de naam CASPER. Korte nacht, zie eruit als een spook vandaag :+

Naast de pot gepist. Best wel balen, aangezien ik alles goed had voorbereid enzo. Maar goed. Dan maar de 26ste proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
DarkShadow schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:50:

Ik heb vorige maand wat geld in Dent gestopt, maar helaas veel te weinig om m'n portfolio vandaag te redden. Ouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Whale Wars op STMX, verkoopt er 1 voor 6 miljoen, volgende koopt voor 8 miljoen, etc.
50M volume...60M....Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t9SaEyEjAzPWOoQqHV-sDSn1Bhw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ce6RFWTAxL2LAwo2dUf8w39s.png?f=user_large

[ Voor 46% gewijzigd door mercapto op 23-03-2021 09:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Nivali schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:17:
[...]

Whoops, zal het nog eens even goed na lezen dan. Bedankt voor je reactie!
https://support.nexo.io/h...o-Term-Deposits-Explained
How Do Fixed Terms Work?
When you choose to create a Fixed Term, your interest compounds daily, like with our FLEX Terms. As for the payout, regardless of whether in kind or in NEXO, you will receive all your interest earned for the duration of the term in a single payout at the end of the period.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:43
Vorige week zondag op Bittrex moeten verifiëren. Echter is er nog steeds niets geverifieerd en kan ik al een week+ niet inloggen.. Lekker bezig daar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Even voor de zekerheid, 26 maart 00:00 UTC gelijk is aan 02:00 CEST toch? Oftewel, 02:00 's nachts van donderdag op vrijdag begint de #3 CSPR tokensale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Chaes schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:28:
Even voor de zekerheid, 26 maart 00:00 UTC gelijk is aan 02:00 CEST toch? Oftewel, 02:00 's nachts van donderdag op vrijdag begint de #3 CSPR tokensale?
1 uur 's nachts, het is CET nu, geen CEST.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Bananeman schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:29:
[...]

1 uur 's nachts, het is CET nu, geen CEST.
Ah ja damn, dat is volgende week pas natuurlijk.

Thanks, scheelt weer een uurtje slaap :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ViNOK16Bit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-09 13:51
sOid schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:21:
Ik begrijp nu de naam CASPER. Korte nacht, zie eruit als een spook vandaag :+

Naast de pot gepist. Best wel balen, aangezien ik alles goed had voorbereid enzo. Maar goed. Dan maar de 26ste proberen.
Same here. Mijn funds stonden er al een week. Was volgens mij echt ruim op tijd ingelogd.
Geen idee of optie 3 meer geluk geeft of weer een kut nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC_87
mercapto schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:23:
Whale Wars op STMX, verkoopt er 1 voor 6 miljoen, volgende koopt voor 8 miljoen, etc.
50M volume...60M....[Afbeelding]
Fascinerend om te zien idd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valar Morghulis
Haha die introductie van de RAMP gisteren was me ook even een natte scheet. Alsof je een pedaalemmer opentrap en er 200 dollar in flikker, heerlijke gure shitcoin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
FSC_87 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:33:
[...]

Fascinerend om te zien idd
En weer terug op normaal volume.
Met die volumes zonder weerstand stond hij nu op +70% :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nubtrix
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19:10
Casper mogen kopen gisteren :)

Was pas nummer 23150 in de queue. Niet verwacht dat ik er ging bijzitten. Volgens de berekening konden slechts 12000 mensen voor 1000$ kopen.
Op het einde was het nog héél spannend, denk dat ik bij de laatste 5% zat. Kwart na 3 was het mijn beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36
Nubtrix schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:40:
Casper mogen kopen gisteren :)

Was pas nummer 23150 in de queue. Niet verwacht dat ik er ging bijzitten. Volgens de berekening konden slechts 12000 mensen voor 1000$ kopen.
Op het einde was het nog héél spannend, denk dat ik bij de laatste 5% zat. Kwart na 3 was het mijn beurt.
Is de limiet van 1000$ nu ook van toepassing op optie 3?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
zwembroek schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:42:
[...]

Max 5k

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
toilet_paper schreef op maandag 22 maart 2021 @ 23:26:
Huidige constructie BTCUSD lijkt behoorlijk op die van afgelopen januari. Sentiment lijkt dus ongeveer hetzelfde. Dan zou die 51k die @Taro aanhaalde een hele goede entry kunnen zijn (beetje frontrunnen wellicht).
Kunnen dan dus nog iets zakken.
Als BTC zich inderdaad dan hetzelfde gaat gedragen, gaan we daarna weer naar een nieuwe ATH, maar, zoals @Taro ook al aangaf, de toppen lijken wel steeds lager te worden.
Dat zou dan 64 - 65k -ish kunnen gaan worden deze keer.
Je moet toch wat, dus ik ga daar maar op liggen azen.
Heb alleen veel te weinig tijd de laatste maanden. Moet maar weer wat minder fanatiek gaan werken.
[Afbeelding]
Resultaten uit het verleden bla bla bla... Maar het ziet er gewoon goed uit en ben met je eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:36
Ah dikke prima. Wil er graag 100.000.
Het zijn wel kut tijden zeg....vrijdag maar lekker thuis werken. :)

[ Voor 17% gewijzigd door zwembroek op 23-03-2021 09:45 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22:00
Ik was vannacht nr 28500, ben rond half 2 maar gaan tukken en blij toe dat ik dat gedaan heb.
Donderdag op vrijdagavond dan maar weer proberen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordy198705
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ben ik te optimistisch of hebben we al een noemenswaardige bounce ingezet op BTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:30
D-Ed schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:40:
Ook zo’n coin die ik sinds 2017 HODL, heeft al die tijd weinig gedaan, zowaar +20% profit nu xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
zwembroek schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:42:
[...]

Volgens mij hadden ze beter eentje van $100 max. gedaan, eentje van $1000 en eentje van $5000.
Dan hadden toch meer mensen kans gehad denk ik.
Al was het gisteren toch een kans van 1/5 gok ik om erbij te zitten als je in de pre-queue zat.

Anyway, ik probeer 25/3 en 26/3 ook nog.
Ben al 2 weken hyped voor de 25e, hoop echt dat het lukt. Maar die kans schat ik zeer klein in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m7J2nNNKYMf777gNZRraRz56NNM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jHjioIwmCpLdBntRORvxyohS.jpg?f=fotoalbum_large

Jeej *O*
Toch? Of...? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
tegen beter weten in zal ik in de nacht van donderdag op vrijdag weer klaar zitten om in de qeueu te raken en hopen op een plekje die de mogelijkheid geeft om wat casper te kopen maar er zal nog meer belangstelling zijn ben ik bang.

Ik heb gisteren klokslag 00:00 gerefreshed maar had plek 71000. Voor degene die wel geluk hadden vanochtend, hadden jullie meerdere tabs/devices open staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:30
Zeker weten jeej!
Alles voor de gains :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
mannowlahn schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:00:
tegen beter weten in zal ik in de nacht van donderdag op vrijdag weer klaar zitten om in de qeueu te raken en hopen op een plekje die de mogelijkheid geeft om wat casper te kopen maar er zal nog meer belangstelling zijn ben ik bang.
Waarom denk je dat er nog mee belangstelling is? Ivm hogere grens van 5k usd?
Ik heb gisteren klokslag 00:00 gerefreshed maar had plek 71000. Voor degene die wel geluk hadden vanochtend, hadden jullie meerdere tabs/devices open staan?
Meerdere tabs werkt niet denk ik. Meerdere browsers (of evt incoginito) en/of meerdere devices vermoedelijk wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nubtrix
mannowlahn schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:00:

Voor zover ik het begrepen heb, mag je juist niet refreshen, dan kom je achteraan in de queue.
Als je in de pre-queue zat, kreeg je om 00:00 toch automatisch een ander scherm? Zo herinner ik het me alleszins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
sOid schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:02:
[...]

Waarom denk je dat er nog mee belangstelling is? Ivm hogere grens van 5k usd?

[...]

Meerdere tabs werkt niet denk ik. Meerdere browsers (of evt incoginito) en/of meerdere devices vermoedelijk wel.
Unlock periode is maar 40 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Nubtrix schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:02:
[...]

Voor zover ik het begrepen heb, mag je juist niet refreshen, dan kom je achteraan in de queue.
Als je in de pre-queue zat, kreeg je om 00:00 toch automatisch een ander scherm? Zo herinner ik het me alleszins.
Nee, de pre-queue ging open om 00.00 uur (onze tijd). Als je daarvoor al op die site zat, moest je refreshen om 00.00.

Maar het maakt geen reet uit of je nou om 00.01 of 00.59 in die pre-queue komt. Het is toch willekeurig welke positie je vervolgens krijgt toegewezen (dat zeggen ze althans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
mannowlahn schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:03:
[...]

Unlock periode is maar 40 dagen
Da's waar. Persoonlijk vind ik dat eerder een nadeel, maar hangt van je strategie af natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
Jongens ik heb god geen idee hoe, maar heb ineens een stack XYM?

[ Voor 3% gewijzigd door Valar Morghulis op 23-03-2021 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nubtrix
sOid schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:04:
[...]

Nee, de pre-queue ging open om 00.00 uur (onze tijd). Als je daarvoor al op die site zat, moest je refreshen om 00.00.

Maar het maakt geen reet uit of je nou om 00.01 of 00.59 in die pre-queue komt. Het is toch willekeurig welke positie je vervolgens krijgt toegewezen (dat zeggen ze althans).
Ja, sorry. Bedoelde pre-queue van 00:00 tot 01:00 en dan automatisch ander scherm.
Zat nog even in CET :P

Positie is inderdaad willekeurig voor degenen die in de pre-queue zaten, maar als je bijvoorbeeld om 01:00 refreshed dan kom je wel achteraan in de queue denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 16:22
Valar Morghulis schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:07:
Jongens ik heb god geen idee hoe, maar heb ineens een stack XYM?
Op Binance? Dan had je XEM op de tijd van het snapshot. Lekker verlies gemaakt met deze trade. Als ik de XYM kan verkopen is winst.
Pagina: 1 ... 122 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!