Yeah.... eindelijk er door.
Nu maar kijken wat die tokens over een jaar nog waard zijn
Nu maar kijken wat die tokens over een jaar nog waard zijn
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 33% gewijzigd door Supershiva op 23-03-2021 02:41 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
hmm daar heb ik sinds vanmorgen ook ineens last van... maar is gelukkig niet alleen de binance app.Khaelos schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 06:10:
Nou nou.. het is er vannacht niet veel beter op geworden.. kan ook nog steeds m'n binance niet openen, crasht bij opstarten en dit gebeurt ook bij Gmail..![]()
Toch die Chinese spyware op m'n oneplus ??
[ Voor 6% gewijzigd door JJ16v op 23-03-2021 06:17 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Jnaaazer op 23-03-2021 06:22 ]
Had het probleem ook.Jnaaazer schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 06:20:
Voor degene die ook last hebben dat apps niet werken op android, uninstall android webview.
Settings -> apps -> menu button (top right) -> show system apps -> search for webview -> menu button -> uninstall updates
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
[ Voor 46% gewijzigd door Khaelos op 23-03-2021 06:25 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Goedkope ochtend!Bigg Balls schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 06:39:
Dure nacht vannacht...
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Want jij hebt een glazen bolMenna023 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 06:56:
Verliezen 10 procent en mensen denken meteen we zijn doomed 😂. Lekker blijven zitten mensen en mooie momenten om bij te kopen . Dank me later 👊🏻
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
nothing stops this train
Dan moet je goed plat blijven liggen en de zon mooi laag staan..sh4d0wman schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 07:16:
Geintje, dan lig ik op mijn prive eiland in de schaduw van mijn Lambo.
Daar heb ik er nog steeds te weinig van. Heb 50% verkocht dit weekend, uiteraard spijt van maar nu geen fiat meer.Kol Nedra schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 07:17:
THETA heeft dikke schijt aan BTC, eigenlijk is BTC maar een shitcoin 😬
Bloed? Bloed komt toch pas bij 40-50%?WhySoSerious schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 07:40:
Wat is die rode vloeistof die hier over de kleur stroomt? Waarom loopt er bloed door de straten?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Optie 3 lijkt nog erger te gaan worden: de helft van het aantal coins, het dubbele aantal geïnteresseerden, vijfvoudige max bedrag.lucatoni schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 07:13:
helaas Casper sale is over. Nu maar hopen dat optie 3 beter gaat! Neem aan dat hier niemand voor optie 2 gaat (50K dollar)? Wat is eigenlijk de logica van deze optie? Optie 1 was genoeg animo zou je zeggen....nu creer je whales.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
[ Voor 19% gewijzigd door jowi op 23-03-2021 08:03 ]
Mwa, we zitten voor BTC al op -7,5% en voor een aantal altcoins al op -15%MicroWhale schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 07:56:
[...]
Bloed? Bloed komt toch pas bij 40-50%?
Dit is maar 5%.... kom op zeg.... stelletje dramaqueens hier.
Ja, dat kan.WoodyWindoW schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:00:
[...]
Mwa, we zitten voor BTC al op -7,5% en voor een aantal altcoins al op -15%
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Y'24
We zitten op dit moment om en nabij de 1 week MA7 en de 1 day MA25. Dat zou als support kunnen dienenTalentedMrRiple schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:07:
Zone 48k-50k lijkt technisch de meeste steun te gaan bieden, zien jullie tussen dit niveau en de 50k nog aanknopingspunten voor steun?
Bijna alles staat in de buurt van hun ATH (zoom een maand uit) dus inderdaad, ik vind het ook maar lastig. Meer dan gokken kan ik er zelf niet van makenHou-m-nat schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:10:
Goed geslapen op USDT. Lastig te bepalen wat nu goedkoop is qua alts en wat niet.
Kan ook een geruststellende gedachte zijn voor de mensen die het niet meer zien zittenKhaelos schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:30:
Wat wel een beetje vervelend begint te worden zijn die reacties als iemand roept dat zijn hele PF rood staat dat dat niks is vergeleken met 2017/2018..
Ja ja nu weten we het wel dat jullie dat slachtveld overleefd hebben en feitelijk crypto veteranen zijn :
Slachtveld moeten overleven:PKhaelos schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:30:
Wat wel een beetje vervelend begint te worden zijn die reacties als iemand roept dat zijn hele PF rood staat dat dat niks is vergeleken met 2017/2018..
Ja ja nu weten we het wel dat jullie dat slachtveld overleefd hebben en feitelijk crypto veteranen zijn :
slagveld
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
We kunnen prima lange termijn denken. Zolang de PF niet rood kleurt.DarkShadow schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:36:
vooralsnog ontbreekt het grote volume, zowel naar boven als naar beneden.
Maar wat me wel zorgen baart is dat we gisteren toch niet verder omhoog gingen, terwijl de nasdaq op plus 2% stond. De puf lijkt er toch wel een beetje uit te zijn op het moment.
Als de beurzen rood zijn gaan we overigens gewoon wel naar beneden.
Maar als je verder uitzoomt en er over nadenkt, is de potentie toch nog altijd enorm. Helaas zijn wij als mensen niet zo goed in dat lange termijn denken.
Op de één of andere manier zag ik het meteen helemaal voor me:Ray_ schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:13:
Ik beeld mij dan in dat ik fluitend door de supermarkt loop en mijn winkelmandje vul, terwijl ik tot mijn knieën in het bloed sta en buiten de wereld in de fik staat.
Maar misschien heb ik ook wel een kronkel in mijn hoofd en moet ik dit soort dingen gewoon voor mijzelf houden.
iota?D-Ed schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:40:
Hé pssst, er is een coin die tegen de stroom inzwemt, net de top 20 in is gekomen, gisteren een nieuwe (beta) wallet heet uitgebracht én nog 3.5 keer van z’n ATH afzit...
[ Voor 21% gewijzigd door DarkShadow op 23-03-2021 08:54 ]
Soms heb ik maar een paar woorden nodig om mijn fantasie op hol te doen slaan. Jij had blijkbaar de juiste woorden paraatRay_ schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:50:
Nou, als ik de situatie bij @YES zo zie valt het met mij allemaal nog best wel mee.
Mooi stukje proza zo op de ochtend, kudo's.
Als ik eens een sat kreeg voor iedere keer dat ik dat hoorde...YES schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:52:
[...]
Soms heb ik maar een paar woorden nodig om mijn fantasie op hol te doen slaan. Jij had blijkbaar de juiste woorden paraat
Dan had je er nu in totaal één?Ray_ schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:54:
[...]
Als ik eens een sat kreeg voor iedere keer dat ik dat hoorde...
Dit heb ik nou ook al vaak gehad.DarkShadow schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:50:
Wie zit er hier trouwens in Dent, gisteren nog getwijfeld om daarmee te gaan yoloen, maar dat durf ik dan toch weer niet zo goed.
Maar nu pas voor het eerst naar de coin gekeken, dat is wel een insane use case, werkt het een beetje?
insane, in januari een markercap van 25 miljoen, nu meer dan een miljard. Only in crypto, ik durf er niets meer mee te doen
Natuurlijk is het vervelend om na een nachtje slapen wakker te worden om te zien dat je potentiële winst is verdampt. Maar daar gaat het niet om. Het gaat er mij meer om dat je voorbereid moet zijn op zulke koersschommelingen. Als je een portfolio hebt dat gebalanceerd is en ingericht volgens de risico's die je wilt lopen, dan WEET je dat dit soort dingen gebeuren en ben je ook bereid om de consequenties van die portfolio inrichting te dragen.Khaelos schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:30:
Kan kloppen, zelf was ik binnen 30 seconden klaar. Ik had de 15de al reeds USDT klaargezet voor deze token sale.Chaes schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:46:
Congrats aan degenen die CSPR hebben kunnen inslaan![]()
Klopt het dat je 10 minuten tijd hebt als je eenmaal door de queue bent?
Zeker waar maar zelfs een gediversifieerde PF is nu (bijna) helemaal rood. En en mensen die par een paar maanden in de crypto (alleen maar bullmarket) zitten schrikken wel van 10-15% verdamping van waarde vandaarMicroWhale schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:57:
[...]
Natuurlijk is het vervelend om na een nachtje slapen wakker te worden om te zien dat je potentiële winst is verdampt. Maar daar gaat het niet om. Het gaat er mij meer om dat je voorbereid moet zijn op zulke koersschommelingen. Als je een portfolio hebt dat gebalanceerd is en ingericht volgens de risico's die je wilt lopen, dan WEET je dat dit soort dingen gebeuren en ben je ook bereid om de consequenties van die portfolio inrichting te dragen.
Het lijkt erop dat de mensen die hier moord en brand komen roepen:
1. Geen strategie voor hun portfolio hebben
2. De consequenties van hun strategie niet kunnen accepteren
3. Popijopi willen doen om hier leuk in de groep te vallen
Maar dat is mijn bescheiden mening. Misschien heb ik het compleet verkeerd.
Ah dat ging snel dan. Vandaag maar even een deposit doen voor de 3e tokensale.SmartCazeX schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:59:
[...]
Kan kloppen, zelf was ik binnen 30 seconden klaar. Ik had de 15de al reeds USDT klaargezet voor deze token sale.
Op het moment dat ik aan de beurt was (rond 02:30) waren er al 50 a 60% verkocht.
Precies dit dus. In deze tijden ben ik óf niet all-in, óf heb ik tokens die het relatief goed doen tijdens BTC dipjes. Maarja, als je begint aan crypto, weet je toch dat een 5-10 % dip in 48 uur niet heel veel voorstelt? Anders gezegd: dit zou je toch moeten weten? En dan inderdaad een uitstapmoment bepalen waar je je senang bij voelt. Of hodlen.MicroWhale schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:57:
[...]
Natuurlijk is het vervelend om na een nachtje slapen wakker te worden om te zien dat je potentiële winst is verdampt. Maar daar gaat het niet om. Het gaat er mij meer om dat je voorbereid moet zijn op zulke koersschommelingen. Als je een portfolio hebt dat gebalanceerd is en ingericht volgens de risico's die je wilt lopen, dan WEET je dat dit soort dingen gebeuren en ben je ook bereid om de consequenties van die portfolio inrichting te dragen.
Het lijkt erop dat de mensen die hier moord en brand komen roepen:
1. Geen strategie voor hun portfolio hebben
2. De consequenties van hun strategie niet kunnen accepteren
3. Popijopi willen doen om hier leuk in de groep te vallen
Maar dat is mijn bescheiden mening. Misschien heb ik het compleet verkeerd.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Khaelos schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:03:
[...]
Zeker waar maar zelfs een gediversifieerde PF is nu (bijna) helemaal rood. En en mensen die par een paar maanden in de crypto (alleen maar bullmarket) zitten schrikken wel van 10-15% verdamping van waarde vandaar
Als je daar niet tegenkan, zet je spaargeld op je bankrekening. Dat is ook een strategie. Die is blijkbaar gemakkelijker te accepteren dan af en toe 10-20% verlies na 100% winst.2. De consequenties van hun strategie niet kunnen accepteren
Trek dat ticket maar weer in. Er staat duidelijk in de handleiding dat je bij vastzetten je rente pas krijgt aan het einde van de looptijd. Je krijgt dan dus alle rente van die hele periode.Nivali schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:06:
Ik heb een paar dagen gelden wat fiat op nexo gezet, vervolgens deze vastgezet voor 3 maanden om extra 4% aan rente te ontvangen. Maar nu krijg ik al 4 dagen geen rente? Toen je nog tot 12% kreeg zonder vast te zetten kreeg ik dagelijks rente.
Ik heb ondertussen ook al een ticket ingeschoten bij nexo maar na 48 uur nog altijd geen antwoord op. Die live chat lijkt ook niet te werken, dat is alleen een chat bot? Iemand tips?
[ Voor 16% gewijzigd door mercapto op 23-03-2021 09:13 ]
Als ik die 100% winst een keer heb meegemaakt geef ik je groot gelijk.MicroWhale schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:05:
Als je daar niet tegenkan, zet je spaargeld op je bankrekening. Dat is ook een strategie. Die is blijkbaar gemakkelijker te accepteren dan af en toe 10-20% verlies na 100% winst.
Ook zonder 100% winst ga je er komen. Als je maar een plan hebt.jowi schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:10:
[...]
Als ik die 100% winst een keer heb meegemaakt geef ik je groot gelijk.
Helaas is niet iedereen zo slim geweest om eerder in te stappen... Als ik 100% winst wil moet ie toch echt minstens naar de 100K
Whoops, zal het nog eens even goed na lezen dan. Bedankt voor je reactie!MicroWhale schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:08:
Trek dat ticket maar weer in. Er staat duidelijk in de handleiding dat je bij vastzetten je rente pas krijgt aan het einde van de looptijd. Je krijgt dan dus alle rente van die hele periode.
Ik heb vorige maand wat geld in Dent gestopt, maar helaas veel te weinig om m'n portfolio vandaag te redden. Ouch.DarkShadow schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:50:
Wie zit er hier trouwens in Dent, gisteren nog getwijfeld om daarmee te gaan yoloen, maar dat durf ik dan toch weer niet zo goed.
Maar nu pas voor het eerst naar de coin gekeken, dat is wel een insane use case, werkt het een beetje?
insane, in januari een markercap van 25 miljoen, nu meer dan een miljard. Only in crypto, ik durf er niets meer mee te doen
[ Voor 46% gewijzigd door mercapto op 23-03-2021 09:25 ]
https://support.nexo.io/h...o-Term-Deposits-ExplainedNivali schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:17:
[...]
Whoops, zal het nog eens even goed na lezen dan. Bedankt voor je reactie!
How Do Fixed Terms Work?
When you choose to create a Fixed Term, your interest compounds daily, like with our FLEX Terms. As for the payout, regardless of whether in kind or in NEXO, you will receive all your interest earned for the duration of the term in a single payout at the end of the period.
1 uur 's nachts, het is CET nu, geen CEST.Chaes schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:28:
Even voor de zekerheid, 26 maart 00:00 UTC gelijk is aan 02:00 CEST toch? Oftewel, 02:00 's nachts van donderdag op vrijdag begint de #3 CSPR tokensale?
Ah ja damn, dat is volgende week pas natuurlijk.Bananeman schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:29:
[...]
1 uur 's nachts, het is CET nu, geen CEST.
Same here. Mijn funds stonden er al een week. Was volgens mij echt ruim op tijd ingelogd.sOid schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:21:
Ik begrijp nu de naam CASPER. Korte nacht, zie eruit als een spook vandaag
Naast de pot gepist. Best wel balen, aangezien ik alles goed had voorbereid enzo. Maar goed. Dan maar de 26ste proberen.
Fascinerend om te zien iddmercapto schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:23:
Whale Wars op STMX, verkoopt er 1 voor 6 miljoen, volgende koopt voor 8 miljoen, etc.
50M volume...60M....[Afbeelding]
En weer terug op normaal volume.
Is de limiet van 1000$ nu ook van toepassing op optie 3?Nubtrix schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:40:
Casper mogen kopen gisteren![]()
Was pas nummer 23150 in de queue. Niet verwacht dat ik er ging bijzitten. Volgens de berekening konden slechts 12000 mensen voor 1000$ kopen.
Op het einde was het nog héél spannend, denk dat ik bij de laatste 5% zat. Kwart na 3 was het mijn beurt.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Max 5kzwembroek schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:42:
[...]
Is de limiet van 1000$ nu ook van toepassing op optie 3?
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Resultaten uit het verleden bla bla bla... Maar het ziet er gewoon goed uit en ben met je eens.toilet_paper schreef op maandag 22 maart 2021 @ 23:26:
Huidige constructie BTCUSD lijkt behoorlijk op die van afgelopen januari. Sentiment lijkt dus ongeveer hetzelfde. Dan zou die 51k die @Taro aanhaalde een hele goede entry kunnen zijn (beetje frontrunnen wellicht).
Kunnen dan dus nog iets zakken.
Als BTC zich inderdaad dan hetzelfde gaat gedragen, gaan we daarna weer naar een nieuwe ATH, maar, zoals @Taro ook al aangaf, de toppen lijken wel steeds lager te worden.
Dat zou dan 64 - 65k -ish kunnen gaan worden deze keer.
Je moet toch wat, dus ik ga daar maar op liggen azen.
Heb alleen veel te weinig tijd de laatste maanden. Moet maar weer wat minder fanatiek gaan werken.
[Afbeelding]
Ah dikke prima. Wil er graag 100.000.
[ Voor 17% gewijzigd door zwembroek op 23-03-2021 09:45 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ook zo’n coin die ik sinds 2017 HODL, heeft al die tijd weinig gedaan, zowaar +20% profit nu xDD-Ed schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:40:
Hé pssst, er is een coin die tegen de stroom inzwemt, net de top 20 in is gekomen, gisteren een nieuwe (beta) wallet heet uitgebracht én nog 3.5 keer van z’n ATH afzit...
Volgens mij hadden ze beter eentje van $100 max. gedaan, eentje van $1000 en eentje van $5000.zwembroek schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:42:
[...]
Is de limiet van 1000$ nu ook van toepassing op optie 3?
Waarom denk je dat er nog mee belangstelling is? Ivm hogere grens van 5k usd?mannowlahn schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:00:
tegen beter weten in zal ik in de nacht van donderdag op vrijdag weer klaar zitten om in de qeueu te raken en hopen op een plekje die de mogelijkheid geeft om wat casper te kopen maar er zal nog meer belangstelling zijn ben ik bang.
Meerdere tabs werkt niet denk ik. Meerdere browsers (of evt incoginito) en/of meerdere devices vermoedelijk wel.Ik heb gisteren klokslag 00:00 gerefreshed maar had plek 71000. Voor degene die wel geluk hadden vanochtend, hadden jullie meerdere tabs/devices open staan?
Voor zover ik het begrepen heb, mag je juist niet refreshen, dan kom je achteraan in de queue.mannowlahn schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:00:
tegen beter weten in zal ik in de nacht van donderdag op vrijdag weer klaar zitten om in de qeueu te raken en hopen op een plekje die de mogelijkheid geeft om wat casper te kopen maar er zal nog meer belangstelling zijn ben ik bang.
Ik heb gisteren klokslag 00:00 gerefreshed maar had plek 71000. Voor degene die wel geluk hadden vanochtend, hadden jullie meerdere tabs/devices open staan?
Unlock periode is maar 40 dagensOid schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:02:
[...]
Waarom denk je dat er nog mee belangstelling is? Ivm hogere grens van 5k usd?
[...]
Meerdere tabs werkt niet denk ik. Meerdere browsers (of evt incoginito) en/of meerdere devices vermoedelijk wel.
Nee, de pre-queue ging open om 00.00 uur (onze tijd). Als je daarvoor al op die site zat, moest je refreshen om 00.00.Nubtrix schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:02:
[...]
Voor zover ik het begrepen heb, mag je juist niet refreshen, dan kom je achteraan in de queue.
Als je in de pre-queue zat, kreeg je om 00:00 toch automatisch een ander scherm? Zo herinner ik het me alleszins.
[ Voor 3% gewijzigd door Valar Morghulis op 23-03-2021 10:07 ]
Ja, sorry. Bedoelde pre-queue van 00:00 tot 01:00 en dan automatisch ander scherm.sOid schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:04:
[...]
Nee, de pre-queue ging open om 00.00 uur (onze tijd). Als je daarvoor al op die site zat, moest je refreshen om 00.00.
Maar het maakt geen reet uit of je nou om 00.01 of 00.59 in die pre-queue komt. Het is toch willekeurig welke positie je vervolgens krijgt toegewezen (dat zeggen ze althans).
Op Binance? Dan had je XEM op de tijd van het snapshot. Lekker verlies gemaakt met deze trade. Als ik de XYM kan verkopen is winst.Valar Morghulis schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:07:
Jongens ik heb god geen idee hoe, maar heb ineens een stack XYM?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq