[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 107 ... 251 Laatste
Acties:
  • 959.113 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 12345a
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 12-03-2023
YES schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:16:
[...]

Nu al zo lijkt het?
In 10 minuten tijd 6% omhoog en ook weer omlaag 8)7 (op het CHZ/BNB pair althans

Ik zit aardig te dubben of ik dit nou wel of niet moet inslaan. Als er met elke grote club die erbij komt een stijging in zit kan je er leuk op verdienen, maar nu lijkt ie ook wel weer (heel) snel te corrigeren eigenlijk.
Straks om 17u Real Madrid erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:47

YES

Moderator General Chat
12345a schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:19:
[...]

Geen idee, ik zit er helemaal niet in. Lijkt me alleen wel een muntje waar je met wat stop-loss/OCO orders wel iets mee kan verdienen, maar net zo makkelijk een ruk-deal mee kan doen zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 10:18
YES schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:25:
[...]

Geen idee, ik zit er helemaal niet in. Lijkt me alleen wel een muntje waar je met wat stop-loss/OCO orders wel iets mee kan verdienen, maar net zo makkelijk een ruk-deal mee kan doen zeg maar.
Gewoon lekker vasthouden, ik zou het wel weten hoor. Iedereen hier een dikke bobbel in de broek omdat Ada misschien nar de 1,50 gaat terwijl je met CHZ veel betere perspectieven hebt, zelfs nu nog met de huidige koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22:14
12345a schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:19:
[...]

Ik vind City handig getimed, want Europa is nu wakker. Dat doet me vermoeden dat we om 17u misschien iets uit een Amerikaanse competitie krijgen. NBA misschien?

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
mannowlahn schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:27:
[...]

Gewoon lekker vasthouden, ik zou het wel weten hoor. Iedereen hier een dikke bobbel in de broek omdat Ada misschien nar de 1,50 gaat terwijl je met CHZ veel betere perspectieven hebt, zelfs nu nog met de huidige koers.
Vasthouden kan niet als je niets hebt natuurlijk. Maar ik heb er inmiddels een beetje van gekocht en een OCO order op gezet. Verlies beperken als 'ie nu echt verder dumpt en als hij mijn winst-sell haalt dan ben ik helemaal tevreden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik hodl CHZ ook gewoon. Interessante "real life" toepassing die leuke ritjes kan opleveren.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Voor iedereen die er graag de Tulpenmanie bij haalt: eindelijk eindelijk eindelijk kun je het een keer doen zonder dat je de plank compleet misslaat: https://cointelegraph.com...ungible-tulips-go-on-sale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
YES schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:30:
[...]

Vasthouden kan niet als je niets hebt natuurlijk. Maar ik heb er inmiddels een beetje van gekocht en een OCO order op gezet. Verlies beperken als 'ie nu echt verder dumpt en als hij mijn winst-sell haalt dan ben ik helemaal tevreden 8)
Op die fiets, ik heb ingekocht op 10 cent en door die klote OCO mijn stack met 30% verkleint :+ Steeds te scherp ingesteld voor de stop loss. De zak die ik nu nog heb, hold ik tot > $2 en dan wissel ik de helft in om mijn BTC doel te bereiken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Kan iemand uitleggen wat het probleem is bij een FTO, die later in de CHZ crypto wordt geintegreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:36:
Kan iemand uitleggen wat het probleem is bij een FTO, die later in de CHZ crypto wordt geintegreerd?
What is an FTO?

- The first oppurtunity for fans to get their hold on the token of one of our partners (Fan Token Offering)
- After the FTO is finished, tokens will trade on our own internal marketplace

Oftewel Launchpad situatie. Je legt je CHZ in, maar in principe nog geen 100% duidelijkheid welk team het is, maar aan de naam kan je wel nagaan wat het is. Als in dit geval manchester city daadwerkelijk tekent worden je CHZ omgewisseld in de fan tokens. Als het niet doorgaat krijg je je CHZ terug incl een 10% bonus volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
mannowlahn schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:35:
[...]

Op die fiets, ik heb ingekocht op 10 cent en door die klote OCO mijn stack met 30% verkleint :+ Steeds te scherp ingesteld voor de stop loss. De zak die ik nu nog heb, hold ik tot > $2 en dan wissel ik de helft in om mijn BTC doel te bereiken. 8)
Beste stijging die je nog verwacht dan. Ik heb mijn 'winst pakken' order nog onder de $1 zitten, maar dat is wellicht ook wat behoudend ingezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12345a
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 12-03-2023
MrMrq schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:30:
[...]

Ik vind City handig getimed, want Europa is nu wakker. Dat doet me vermoeden dat we om 17u misschien iets uit een Amerikaanse competitie krijgen. NBA misschien?
Ok, makes sense :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
YES schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:41:
[...]

Beste stijging die je nog verwacht dan. Ik heb mijn 'winst pakken' order nog onder de $1 zitten, maar dat is wellicht ook wat behoudend ingezet..
Ja ik verwacht zeker nog een flinke stijging, de engelse league, US markt die nog aangeboord moet worden, zoveel ruimte tot groei. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
mannowlahn schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:44:
[...]

Ja ik verwacht zeker nog een flinke stijging, de engelse league, US markt die nog aangeboord moet worden, zoveel ruimte tot groei. 8)
In principe kan elke sport worden aangeboord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 15:30

MicroWhale

The problem is choice

fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:49:
[...]

Elke sport, elke speler, elk team, elk seizoen, etc...

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pieterbas99
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 26-07 13:51
MicroWhale schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:51:
[...]

Elke sport, elke speler, elk team, elk seizoen, etc...
Nu al zin in de BTC fan token

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:04
pieterbas99 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:53:
[...]

Of de.... CHZ-fan token :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
pieterbas99 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:53:
[...]

Barendrechtse Turn Club?
Bakkeveens Tafeltennis Consortium?
Benningbroekse Taekwondo Collega's?

Motor-forum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:37

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

sOid schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 08:58:
[...]

Hmm interessante visie! Maar voor zover ik heb begrepen is Kusama de acceptatieomgeving en Polkadot de productieomgeving, toch? Zou dit gegeven niet betekenen dat DOT waardevoller wordt tov KSM, omdat daar de real-world applicaties etc. op draaien?
Niet precies. Kusama wil sneller veranderingen doorvoeren op de codebase. Niet al die veranderingen zullen op DOT terecht komen. Ze houden de mogelijkheid open dat Kusama uiteindelijk dus een andere kant op beweegt. Dat moet Kusama beweeglijker (en daarmee riskanter) maken - en DOT stabieler / voorspelbaarder.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 11:49:
[...]

Ik zie het helemaal doorslaan naar de sporters. Messi, Dembele, Ronado gaan zich zelf verkopen. Wat voor sokken trekken ze aan, hoe vieren we een doelpunt, wat voor kapsel. Zeg maar hoe co stomnpey elk kraagje etc verkocht aan adverteerders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Twee Dee schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:02:
[...]

Niet precies. Kusama wil sneller veranderingen doorvoeren op de codebase. Niet al die veranderingen zullen op DOT terecht komen. Ze houden de mogelijkheid open dat Kusama uiteindelijk dus een andere kant op beweegt. Dat moet Kusama beweeglijker (en daarmee riskanter) maken - en DOT stabieler / voorspelbaarder.
Hou eens op te praten over KSM, ik heb die alweer veel te vroeg verkocht en daar wil ik niet elke keer aan denken ja! Dank! 7(8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
De daily trend is nog steeds up al geven de LH (lower high) en de tweede HL (higher low) wel een mixed beeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fgng0gkFZYfSJUH_84rW2xdNAss=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9SJ8ZmFhKs2Zc5lyc93HyzNL.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:37

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

YES schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:03:
[...]

Hou eens op te praten over KSM, ik heb die alweer veel te vroeg verkocht en daar wil ik niet elke keer aan denken ja! Dank! 7(8)7
Sorry :(:)

Maar je hebt vast andere pareltjes zullen we het dan daar over hebben? :P En hee, "it was fun while it lasted" toch ;)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Gewoon even lekker filosoferen. Stel ik zou nu 2000€ investeren en er 5 jaar niet naar omkijken. Welke projecten zouden jullie je dan op richten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FSC_87
  • Laatst online: 16-09 15:10
Net even onderstaande screenshot gemaakt uit de Announcement video.
Daar staan nog wel wat interessante andere "mapjes" op. Vooral gericht op de Amerikaanse markt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PWSxAsSj1MLv2_mBD0NNZGsBJRg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CrX5gVIwP6NfxVKrlezYUM7H.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Twee Dee schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:08:
[...]

Sorry :(:)

Maar je hebt vast andere pareltjes zullen we het dan daar over hebben? :P En hee, "it was fun while it lasted" toch ;)
Dank voor het medeleven!

ANKR zou wel weer eens aan een runnetje mogen beginnen, dat is toch wel mijn mooiste winstgevende muntje eigenlijk. Ik & ANKR: *;
INJ mag ook lekker zo doorgaan, die heb ik ook en doet het ook leuk.

Net dus CHZ gekocht, when moon?

Oh en idd, met KSM een mooie winst gepakt hoor, dus best tevreden mee achteraf!

[ Voor 8% gewijzigd door YES op 19-03-2021 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
FSC_87 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:10:
Daar staan nog wel wat interessante andere "mapjes" op. Vooral gericht op de Amerikaanse markt.

[Afbeelding]
Kan ook afwijzingsbrieven zijn die in dat mapje staan hè ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Lampie schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:10:
Gewoon even lekker filosoferen. Stel ik zou nu 2000€ investeren en er 5 jaar niet naar omkijken. Welke projecten zouden jullie je dan op richten?
BTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
USDT
Zodat je niet na 5 jaar een lege PF aantreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
FSC_87 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:10:

[Afbeelding]
Ook wel slim om zoiets 'toevallig' in een announcement video te laten verschijnen hè

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:13:
[...]

USDT
BTC. Met USDT kan je ook nog wel eens naast het net gaan vissen met al dat gezeur om of het echt gebacked is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-09 11:25
Bitcoin. Veiligste keuze voor lange termijn.
Wacht even op een correctie van 20-30% en koop dan.
Of wacht tot de bearmarket begint. Dit is het beste, maar dat kan nog wel even duren.
Of als je de koers niet in de gaten wilt houden koop dan per week / per maand een vast bedrag (DCA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:44
Ook hier BTC instappen via DCA.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:55
YES schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:12:
[...]

Dank voor het medeleven!

ANKR zou wel weer eens aan een runnetje mogen beginnen, dat is toch wel mijn mooiste winstgevende muntje eigenlijk. Ik & ANKR: *;
INJ mag ook lekker zo doorgaan, die heb ik ook en doet het ook leuk.

Net dus CHZ gekocht, when moon?

Oh en idd, met KSM een mooie winst gepakt hoor, dus best tevreden mee achteraf!
Vannacht lekker ritje gemaakt met IOST, maar ik doe nu met je mee met ANKR. Die stond al even op mijn lijstje. Heeft ook al even mooie accumulatie, zou binnenkort zo maar eens uit kunnen breken.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-09 10:31
kcb schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:14:
Of als je de koers niet in de gaten wilt houden koop dan per week / per maand een vast bedrag (DCA).
Zijn er eigenlijk toko's die dit een beetje solide (automagisch) faciliteren? Automatische overschrijving of incasso's ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Daacuso schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:17:
[...]

Vannacht lekker ritje gemaakt met IOST, maar ik doe nu met je mee met ANKR. Die stond al even op mijn lijstje. Heeft ook al even mooie accumulatie, zou binnenkort zo maar eens uit kunnen breken.
Doordat ik er al sinds 33 sats in zit durf ik al bijna niet meer te geloven in een verdere groei haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oJoey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-08 14:23
Kraay89 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:20:
[...]

Zijn er eigenlijk toko's die dit een beetje solide (automagisch) faciliteren? Automatische overschrijving of incasso's ofzo?
Bij Coinbase kun je dit instellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Verwijderd schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:13:
[...]
BTC. Met USDT kan je ook nog wel eens naast het net gaan vissen met al dat gezeur om of het echt gebacked is.
Zet het dan maar op je bankrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 21:05

Chaes

#HODL

Voor de mensen die Pundi X (NPXS) hebben: token redenomination vindt plaats vanaf 30 maart.

https://twitter.com/Pundi.../1372714776229335042?s=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Btc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samba80
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 20:11
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:13:
[...]

USDT
Vechain

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Nu ik de eerste beginselen onder de knie heb en m'n eerste winst 'veilig' heb gesteld, wil ik wat meer ontdekken.

Ik doe nu enkel Bitvavo en Binance. Maar zo mis ik natuurlijk de echte shitcoin pareltjes. Dus onder het mom van ikwilvanmijncryptoaf.nl ben ik me aan het oriënteren op uniswap.

Een roze unicorn als logo geeft natuurlijk meteen het volste vertrouwen om alles wat ik heb daarin te stoppen dus daarom met gezin maar paar weekjes in de auto slapen voor we onze nieuwe, nog grotere, villa gaan betrekken. Wel krap met 4 in een Lambo maar goed: Eerst het zuur, dan het zoet. Dat snappen ze volledig.

Maar voor de zekerheid ff check:
- om die luchtkastelen te creëren voor mezelf maak ik eerst een Coinbase account aan (check)
- dan koppel ik dat aan mn uniswap account (check
- Vervolgens maak ik via de creditcard (of kan ik dat ook via Binance doen) mn hele hebben en over naar Coinbase? > In de vorm van ETH(!) kopen
- Die ETH's sluis ik weer door naar Uniswap en kan het feest beginnen?

Maar ik lees veel over fees en dat je daar goed op moet letten. Dat zelfs het tijdstip waarop je iets overmaakt uitmaakt hoeveel fee je betaald?

Nog tips hoe ik hier mee om moet gaan?

(ps 1: maar serieus, ik ben het type dat altijd van alles wel wil weten hoe het werkt. Zo ook Crypto. gewoon uit interesse. Leidt het tot iets. Mooi. maar anders weer hoop geleerd. Volgende stap is over x maanden hoe het zit met die fysieke ledgers bijv. Zo blijf ik ervan leren)

(ps 2: als ik ooit 'ff' geen belasting over mn ooit BTC15.0000 wil betalen zet ik het op uniswap. vind niemand ooit meer terug volgens mij :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
YES schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:20:
[...]

Doordat ik er al sinds 33 sats in zit durf ik al bijna niet meer te geloven in een verdere groei haha
Tja, wie had in december kunnen bedenken dat we met Bitcoin nu op 60k zouden staan. Of dat ETH over zijn alltime high zou gaan. En x4 is lekker, maar in een echte run kan dat nog veel hoger hoor 8)

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29
readytoflow schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:25:
Nu ik de eerste beginselen onder de knie heb en m'n eerste winst 'veilig' heb gesteld, wil ik wat meer ontdekken.

Ik doe nu enkel Bitvavo en Binance. Maar zo mis ik natuurlijk de echte shitcoin pareltjes. Dus onder het mom van ikwilvanmijncryptoaf.nl ben ik me aan het oriënteren op uniswap.

Een roze unicorn als logo geeft natuurlijk meteen het volste vertrouwen om alles wat ik heb daarin te stoppen dus daarom met gezin maar paar weekjes in de auto slapen voor we onze nieuwe, nog grotere, villa gaan betrekken. Wel krap met 4 in een Lambo maar goed: Eerst het zuur, dan het zoet. Dat snappen ze volledig.

Maar voor de zekerheid ff check:
- om die luchtkastelen te creëren voor mezelf maak ik eerst een Coinbase account aan (check)
- dan koppel ik dat aan mn uniswap account (check
- Vervolgens maak ik via de creditcard (of kan ik dat ook via Binance doen) mn hele hebben en over naar Coinbase?
- Dat sluis ik weer door naar Uniswap en kan het feest beginnen?

Maar ik lees veel over fees en dat je daar goed op moet letten. Dat zelfs het tijdstip waarop je iets overmaakt uitmaakt hoeveel fee je betaald?

Nog tips hoe ik hier mee om moet gaan?

(ps 1: maar serieus, ik ben het type dat altijd van alles wel wil weten hoe het werkt. Zo ook Crypto. gewoon uit interesse. Leidt het tot iets. Mooi. maar anders weer hoop geleerd. Volgende stap is over x maanden hoe het zit met die fysieke ledgers bijv. Zo blijf ik ervan leren)

(ps 2: als ik ooit 'ff' geen belasting over mn ooit BTC15.0000 wil betalen zet ik het op uniswap. vind niemand ooit meer terug volgens mij :+ )
Uniswap is een dex waar je enkel erc20 tokens op kan handelen. Kies wel iets met een blauw logo op dit casino

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arcenon
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 15:22
Chaes schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:22:
Voor de mensen die Pundi X (NPXS) hebben: token redenomination vindt plaats vanaf 30 maart.

https://twitter.com/Pundi.../1372714776229335042?s=20
Err, wat betekent dat voor mij? Ik heb NPXS op Binance staan, worden die automatisch omgezet in de nieuwe token of moet ik hier extra handelingen voor verrichten? De pagina laad niet helemaal goed voor mij, net bij het stukje 'some leading exchanges are planning to support the swap blabla' mis ik het volledige verhaal.

M3 '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:29:
[...]

Uniswap is een dex waar je enkel erc20 tokens op kan handelen. Kies wel iets met een blauw logo op dit casino
Goeie. Wist ik. ff aangepast. thx.

Bedenk me...misschien had ik eerst ff hier moeten vragen. Uniswap? is dat wat?
Zijn er betere alternatieven? of is dat wel een prima omgeving voor de volgende stap?

[ Voor 24% gewijzigd door readytoflow op 19-03-2021 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29
readytoflow schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:31:
[...]

Goeie. Wist ik. ff aangepast. thx.

Bedenk me...misschien had ik eerst ff hier moeten vragen. Uniswap? is dat wat?
Zijn er betere alternatieven? of is dat wel een prima omgeving voor de volgende stap?
Ik zou lekker bij Binance blijven. Genoeg keuze uit shitcoins hier.

Als je via Uniswap wat wilt dan betaal je hoge fee's. Dit kan oplopen tot enkele tientjes per trade. Dus zal je hier zeker met honderden / duizenden euro's moeten traden om het procentueel interessant te houden

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Daacuso schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:28:
[...]

Tja, wie had in december kunnen bedenken dat we met Bitcoin nu op 60k zouden staan. Of dat ETH over zijn alltime high zou gaan. En x4 is lekker, maar in een echte run kan dat nog veel hoger hoor 8)
Nou ja, er zijn aardig wat halving cycle theorieën en tekeningen die het volgens mij aardig accuraat voorspeld hebben dat BTC nu op 60k zou staan. Dacht ik tenminste. Maar goed, het blijft uiteindelijk ook giswerk en het is de vraag of er voor een nieuwe hoogte bereikt wordt niet al eerder een flinke correctie of zelfs crash komt die eventueel de bearmarket triggert. In mijn ogen is dat de kunst (het doorhebben wat wat is) en meteen ook het moeilijkste onderdeel van crypto. Als je ziet hoeveel paniek hier al is bij een daling van 10%.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
YES schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:39:
[...]

Nou ja, er zijn aardig wat halving cycle theorieën en tekeningen die het volgens mij aardig accuraat voorspeld hebben dat BTC nu op 60k zou staan. Dacht ik tenminste. Maar goed, het blijft uiteindelijk ook giswerk en het is de vraag of er voor een nieuwe hoogte bereikt wordt niet al eerder een flinke correctie of zelfs crash komt die eventueel de bearmarket triggert. In mijn ogen is dat de kunst (het doorhebben wat wat is) en meteen ook het moeilijkste onderdeel van crypto. Als je ziet hoeveel paniek hier al is bij een daling van 10%.. :+
Nee, kunst is om continu winst af te romen. Komt de crash dan blijf je in ieder geval hopelijk niet met een mega bag achter. En ja, als mijn pf nu halveert is dat ruk. Maar het is pure winst, dus dan komt de klap wat minder hard aan.

Zelf speel ik dan ook continu met een bedrag waar ik me comfortabel bij voel. Heb dan ook weer gewoon de winst van vannacht uit laten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
THETA en HNT trekken wel mooi gelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:44:
THETA en HNT trekken wel mooi gelijk op.
Theta heb ik wel een shitload mee verdient de afgelopen weken. Jammer dat ik mijn laatste bag op 7,35 dollar heb verkocht. Maar nu instappen durf ik ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Wtf is er met ADA aan de hand.... die next-generation-blockchain-die-alle-anderen-achter-zich-zal-laten laat alle coinholders wel enorm lang op zich wachten zeg. Iemand een idee wanneer die eens gaat vliegen? Je ziet hier regelmatig $5-10 dollar voorspellingen voorbij komen, maar dat zal dan voor 2025 zijn of zo! :P

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Zitten er meer mensen 'groot' in THETA? Is bij mij de afgelopen maanden uitgegroeid tot ca. 20% van mijn PF en ben even benieuwd waar de verwachte cycle tops liggen bij anderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Arcenon schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:30:
[...]

Err, wat betekent dat voor mij? Ik heb NPXS op Binance staan, worden die automatisch omgezet in de nieuwe token of moet ik hier extra handelingen voor verrichten? De pagina laad niet helemaal goed voor mij, net bij het stukje 'some leading exchanges are planning to support the swap blabla' mis ik het volledige verhaal.
Bij mij laadt hij inderdaad ook niet goed.
Ik heb zelf m'n NPXS ook op Binance staan. Ze moeten officieel nog bekend maken welke exchanges automatisch de tokens voor je veranderen (ze mogen namelijk niet aankondigen vóórdat de exchanges dit zelf hebben aangekondigd). Maar ik ben er vrij zeker van dat Binance het automatisch doet, want dat heb ik her en der gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Laatst online: 12-01 19:33
Daacuso schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:17:
[...]

Heb jij een 6e zintuig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Stokstaart schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:49:
Zitten er meer mensen 'groot' in THETA? Is bij mij de afgelopen maanden uitgegroeid tot ca. 20% van mijn PF en ben even benieuwd waar de verwachte cycle tops liggen bij anderen..
Zelf heb ik wel constant geroepen tussen de 8 en 9 dollar als max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

St@m schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 10:35:
[...]

BIFI kopen en in de Maxi Vault stoppen. Gratis extra BIFI.
Hoe doe je dit precies?

Ik denk aan:
1. BIFI kopen op Binance
2. BIFI naar Trust Wallet sturen?
3. BIFI via Beefy.Finance koppeling op Trust Wallet in Maxi Vault depositen?

Maar die BIFI Maxi heeft maar een 0,04% daily en een 16,17% APY. Is dat dan wel de goede want anders kan ik beter CAKE gaan staken....

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Daacuso schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:42:
[...]

Nee, kunst is om continu winst af te romen. Komt de crash dan blijf je in ieder geval hopelijk niet met een mega bag achter. En ja, als mijn pf nu halveert is dat ruk. Maar het is pure winst, dus dan komt de klap wat minder hard aan.

Zelf speel ik dan ook continu met een bedrag waar ik me comfortabel bij voel. Heb dan ook weer gewoon de winst van vannacht uit laten betalen.
Deels mee eens. Ik zit erin met geld wat ik kan missen. Als ik mijn inleg en/of een deel winst eruit haal is mijn pf minder groot en groeit dus ook minder snel. Doordat ik met 'wisselgeld' erin zit gaat het mij niet om een dermate groot genoeg bedrag dat ik nu inleg/winst eruit wil halen want dat zet voor mijn gevoel nu nog geen zoden aan de dijk.

Daarmee is de kans groter dat ik mijn billen brand en op de blaren moet zitten natuurlijk, maar voor nu is dit de strategie, ik ben mijn PF nog aan het opbouwen/uitbouwen eigenlijk.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:04

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:47:
Wtf is er met ADA aan de hand.... die next-generation-blockchain-die-alle-anderen-achter-zich-zal-laten laat alle coinholders wel enorm lang op zich wachten zeg. Iemand een idee wanneer die eens gaat vliegen? Je ziet hier regelmatig $5-10 dollar voorspellingen voorbij komen, maar dat zal dan voor 2025 zijn of zo! :P
Sorry hoor, maar dit raakt kant noch wal :P

Cardano op plekje #3 terwijl er nog geen regel code op geschreven is (bij wijze van), is 8)7

ADA op $5 zou een market cap van $160 miljard betekenen.......dat is meer dan bijvoorbeeld Microsoft. (sta daar ff een moment bij stil....)

Die $40 miljard is al nuts. Daarom verwacht ik nog wel een flinke correctie nadat de stimulus checks van de Amerikanen er in zitten. Dus eerst pump, daarna dump. Terug naar $0.80-$1 en flink accumuleren zou gezond zijn voor het verdere vervolg van de prijs van ADA.

Maar hoogstwaarschijnlijk (niet te hopen!) gaat we gewoon keihard door richting de $1.50-$2.00 (het marktsentiment is te positief op dit moment) en komt er een megadump later.

[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 19-03-2021 12:55 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Laten we het hopen want dan ga ik nog meer verdienen aan ANKR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
YES schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:51:
[...]

Deels mee eens. Ik zit erin met geld wat ik kan missen. Als ik mijn inleg en/of een deel winst eruit haal is mijn pf minder groot en groeit dus ook minder snel. Doordat ik met 'wisselgeld' erin zit gaat het mij niet om een dermate groot genoeg bedrag dat ik nu inleg/winst eruit wil halen want dat zet voor mijn gevoel nu nog geen zoden aan de dijk.

Daarmee is de kans groter dat ik mijn billen brand en op de blaren moet zitten natuurlijk, maar voor nu is dit de strategie, ik ben mijn PF nog aan het opbouwen/uitbouwen eigenlijk.
Mee eens, hoe meer je er in hebt zitten hoe groter de winst. Maar met echt grote bedragen slaap je toch minder prettig. :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Mooody schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:51:
[...]

Cardano op plekje #3 terwijl er nog geen regel code op geschreven is (bij wijze van), is 8)7

ADA op $5 zou een market cap van $160 miljard betekenen.......die $40 miljard is al nuts. Daarom verwacht ik nog wel een flinke correctie nadat de stimulus checks van de Amerikanen er in zitten. Dus eerst pump, daarna dump. Terug naar $0.80-$1 en flink accumuleren zou gezond zijn voor het verdere vervolg van de prijs van ADA.

Maar hoogstwaarschijnlijk (niet te hopen!) gaat we gewoon keihard door richting de $1.50-$2.00 (het marktsentiment is te positief op dit moment) en komt er een megadump later.
Ik dacht eigenlijk dat z'n opmerking sarcastisch was, maar nu twijfel ik @MicroWhale :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0re0
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21:54
[...]

ADA op $5 zou een market cap van $160 miljard betekenen.......die $40 miljard is al nuts. Daarom verwacht ik nog wel een flinke correctie nadat de stimulus checks van de Amerikanen er in zitten. Dus eerst pump, daarna dump. Terug naar $0.80-$1 en flink accumuleren zou gezond zijn voor het verdere vervolg van de prijs van ADA.

Same..
Ben blij dat we even naar beneden gingen / gaan.
Even rust in de tent en weer slow steady doorpakken.
Eind maart met de aankondiging wordt de ATH opnieuw getest denk ik.
Eenmaal daar voorbij kan het rap gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Daacuso schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:54:
[...]

Mee eens, hoe meer je er in hebt zitten hoe groter de winst. Maar met echt grote bedragen slaap je toch minder prettig. :9
Ja ik denk ook dat je voor jezelf moet bedenken bij welke bedragen je PF nog moet groeien/uitdijen, en vanaf welk bedrag je winst gaat uitkeren. Daar ben ik in ieder geval nog niet ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:04

Mooody

elmoody

Chaes schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:55:
[...]

Ik dacht eigenlijk dat z'n opmerking sarcastisch was, maar nu twijfel ik @MicroWhale :P
Oja, dat kan natuurlijk ook nog :+

Dan is het bedoeld voor al die zieltjes die een bericht plaatsen onder dit soort video's:
YouTube: CARDANO (ADA) NIEUWS: Staat Cardano Op Exploderen Of Krijgt Het Een ...

Hoe ongelooflijk sneu is deze YouTuber. Hij chartert overduidelijk positieve posts en verwijderd kritische post :')

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
0re0 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:56:
[...]
Same..
Ben blij dat we even naar beneden gingen / gaan.
Even rust in de tent en weer slow steady doorpakken.
Eind maart met de aankondiging wordt de ATH opnieuw getest denk ik.
Eenmaal daar voorbij kan het rap gaan
Het kan rap gaan ja.
De vraag is alleen hoeveel procent alle andere coins tegen die tijd dan al zijn gestegen. Daarnaast zie je aan het koersverloop al dat er niet heel veel meer in zit voor ADA. $2 eind 2021?

[ Voor 10% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 19-03-2021 12:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
YES schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:57:
[...]

Ja ik denk ook dat je voor jezelf moet bedenken bij welke bedragen je PF nog moet groeien/uitdijen, en vanaf welk bedrag je winst gaat uitkeren. Daar ben ik in ieder geval nog niet ;)
Alweer bijna 300 dollar in de plus met ANKR :z

Wat ik overigens trouwens laatst heb gedaan met Theta is gedurende de weg naar boven continu winst afromen. Gewoon met jezelf afspraken bij x bedrag of x percentage stijging room ik x bedrag af. Waarbij ik dus continu afroom naar het bedrag waar ik mee wil blijven spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:12
Dat niet automatisch verversen van de koersen op de binance app is toch wel heel vervelend aan het worden..

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
Pelox schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:00:
Dat niet automatisch verversen van de koersen op de binance app is toch wel heel vervelend aan het worden..
Ja, blijf continu de app opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04:58

St@m

@ Your Service

Mighty schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:51:
[...]

Hoe doe je dit precies?

Ik denk aan:
1. BIFI kopen op Binance
2. BIFI naar Trust Wallet sturen?
3. BIFI via Beefy.Finance koppeling op Trust Wallet in Maxi Vault depositen?

Maar die BIFI Maxi heeft maar een 0,04% daily en een 16,17% APY. Is dat dan wel de goede want anders kan ik beter CAKE gaan staken....
Zo doe je dat inderdaad, maar als je liever CAKE staked..
Ik zit er nog niet diep genoeg in om te weten of het goed genoeg is, heb al wel andere projecten gezien waar je meer kan krijgen inderdaad, maar goed, ben me nog aan het inlezen en uitvogelen hoe alles exact in elkaar zit. Korte conclusie was dat ik meer BIFI kreeg als ik het in de Maxi Vault zou zetten.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:03
[...]

Dit dus. En ondertussen zie ik het een na het andere project GRT adopteren terwijl die koers al weken naar beneden dondert. Crypto-land is oneerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hsst
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07-09-2022
Ray_ schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:04:
[...]

Dit dus. En ondertussen zie ik het een na het andere project GRT adopteren terwijl die koers al weken naar beneden dondert. Crypto-land is oneerlijk.
Als die adoptie er daadwerkelijk is komt de koers er vanzelf een keer achteraan. Als het niet nu is dan wel over een aantal weken/maanden. Mits we in een bullmarkt blijven zitten natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:17

knakworst

Get more sats!

Daacuso schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:01:
[...]

Ja, blijf continu de app opnieuw opstarten.
Heb hier in Android geen enkele last van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

[...]
Klopt! :D

Thanks voor de zingeving. Het is ook insane, maar er zitten hier toch wel wat mensen te hopen dat we snel die $5 aan gaan tikken... tenzij die ook gewoon allemaal lopen te raaskallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Dat naar beneden donderen komt voor ADA ook nog wel ;)
Maar inderdaad, crypto is oneerlijk en surft louter op de hype van het moment.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Chaes schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:55:
[...]

Half om half. Ook een beetje om het topic wakker te schudden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
MicroWhale schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:07:
Thanks voor de zingeving. Het is ook insane, maar er zitten hier toch wel wat mensen te hopen dat we snel die $5 aan gaan tikken... tenzij die ook gewoon allemaal lopen te raaskallen.
Je koersverwachtingen baseren op wat hier in dit topic gezegd wordt door shillers en bagholders is een... matig idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSC_87
  • Laatst online: 16-09 15:10
CHZ houdt beter stand dan ik had gedacht. Wil hem graag wat lager terug inkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Dat klopt! Vooral de muntjes waarvan je duidelijk kunt zien dat t niks wordt krijgen een moonshot. De projecten die echte oplossingen bouwen (met de vette tech) blijven vaak gewoon laag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Hoe kut is het wanneer je coins als CELR, VRA, TROY, en ONE had maar deze verkocht en deze nu allemaal minimaal x 10 gedaan hebben. En ondertussen doen mijn gevestigde coins als AAVE, REN, BAND, LTO precies niks. Muh luck. Maar goed alt season moet nog steeds beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Pelox schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:00:
Op welk scherm? Kijk eens bij Profile > Settings > Network Test of het aan de gekozen server locatie ligt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

TomTorquay schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:09:
[...]

Je koersverwachtingen baseren op wat hier in dit topic gezegd wordt door shillers en bagholders is een... matig idee ;)
Matig? Dan ben je nog heel aardig. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
MicroWhale schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:11:
[...]

Matig is Vlaams voor ontiegelijk klote :P

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:03:
[...]

Zit er toch aan te denken wat KSM te verkopen, heel mooie winst op gepakt inmiddels maar was eigenlijk voor de hodl. En als ik het nu verkoop steek ik het toch weer ergens anders in en ik ben bang dat dat dan weer ADA wordt :P

Nog maar ff aankijken denk ik.

P.S. sorry voor de notificatie en de herinnering @YES :+

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 22:13
Basxt schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:10:
Hoe kut is het wanneer je coins als CELR, VRA, TROY, en ONE had maar deze verkocht en deze nu allemaal minimaal x 10 gedaan hebben. En ondertussen doen mijn gevestigde coins als AAVE, REN, BAND, LTO precies niks. Muh luck. Maar goed alt season moet nog steeds beginnen.
Volgens mij had je dan toch genoeg tijd om weer in te stappen?
Het niet zo dat ze x10 gaan in een week tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daacuso
MicroWhale schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:11:
[...]

Is eigenlijk wel jammer. Voorheen haalde ik nog best wat nuttige informatie uit dit topic. Echter de laatste maanden volg ik steeds meer me eigen inzichten en dat loont veel meer. Stoor me ondertussen wel steeds meer aan dat ADA en CHZ geshill.

Ik zie veel liever dat het over de potentie van coins gaat die nog geen moonshot hebben gehad. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Het Fantoom schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:16:
[...]

Volgens mij had je dan toch genoeg tijd om weer in te stappen?
Het niet zo dat ze x10 gaan in een week tijd.
Waarschijnlijk gevalletje FOADASIA: Fear Of A Dip After Stepping In Again.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Daacuso schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:17:
[...]
Ik zie veel liever dat het over de potentie van coins gaat die nog geen moonshot hebben gehad. ;)
Dat is sinds januari 2021 een beetje een uitdaging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

St@m schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:04:
[...]

Zo doe je dat inderdaad, maar als je liever CAKE staked..
Ik zit er nog niet diep genoeg in om te weten of het goed genoeg is, heb al wel andere projecten gezien waar je meer kan krijgen inderdaad, maar goed, ben me nog aan het inlezen en uitvogelen hoe alles exact in elkaar zit. Korte conclusie was dat ik meer BIFI kreeg als ik het in de Maxi Vault zou zetten.
@Mighty Het punt is dat er van BIFI maar 80000 zijn en er nooit meer komen. Van CAKE komen er dagelijks bijna een miljoen bij. CAKE rendeert op dit moment beter, maar BIFI moet je op tijd bij zijn, CAKE moet je op tijd verkopen, grof gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:18:
[...]

Dat is sinds januari 2021 een beetje een uitdaging.
Onzin, afgelopen weken mooie ritjes gemaakt op bijvoorbeeld Theta, One, Mana, Enj en SFP. En dat is echt niet allemaal een x2 of meer, maar gewoon mooie percentages waar je leuk mee kan verdienen.

IOST trouwens ook vannacht, gewoon weer lekker 15% in een etmaal. Ik teken er voor.

[ Voor 10% gewijzigd door Daacuso op 19-03-2021 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Daacuso schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:22:
[...]
Onzin, afgelopen weken mooie ritjes gemaakt op bijvoorbeeld Theta, One, Mana, Enj en SFP. En dat is echt niet allemaal een x2 of meer, maar gewoon mooie percentages waar je leuk mee kan verdienen.

IOST trouwens ook vannacht, gewoon weer lekker 15% in een etmaal. Ik teken er voor.
ZIe hieronder de grafiek van Mana sinds januari 2021.
Deze kun je 1 op 1 kopieren naar zowat elke shitcoin.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2LsoHg9Bz7UikjJjSHR_4j1WgCw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UUUPUBuwHOZ8X8YmYfmQFOF1.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Daacuso schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 12:51:
[...]

Zelf heb ik wel constant geroepen tussen de 8 en 9 dollar als max.
Gebaseerd op gevoel? Of ligt er nog een onderbouwing aan ten grondslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:25:
[...]

[Afbeelding]
Ja, dus waarom in ADA en CHZ blijven hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:20
[...]

ADA op $5 zou een market cap van $160 miljard betekenen.......dat is meer dan bijvoorbeeld Microsoft. (sta daar ff een moment bij stil....)

Die $40 miljard is al nuts. Daarom verwacht ik nog wel een flinke correctie nadat de stimulus checks van de Amerikanen er in zitten. Dus eerst pump, daarna dump. Terug naar $0.80-$1 en flink accumuleren zou gezond zijn voor het verdere vervolg van de prijs van ADA.

Dat dus. Zeg ik ook al een tijdje.
Alle voorspellingen boven de $3,-- vind ik al vergezocht.
Voor die listing van gister had ik de max op $1,85 staan en dat heeft ie volgens mij niet eens aangetikt.
MicroWhale schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:07:
[...]

Klopt! :D

Die raaskallen (al dan niet bewust) :+

[ Voor 14% gewijzigd door Nnoitra op 19-03-2021 13:29 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:25:

[Afbeelding]
Het is dus dit soort onzin dat er voor zorgt dat serieuze traders uit dit topic verdwijnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Daacuso schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:26:
[...]
Ja, dus waarom in ADA en CHZ blijven hangen?
Ik heb geen ADA. Maar de vraag was:
"Ik zie veel liever dat het over de potentie van coins gaat die nog geen moonshot hebben gehad."

Een moonshot hebben ze allemaal wel gehad inmiddels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
TomTorquay schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:27:
[...]

Het is dus dit soort onzin dat er voor zorgt dat serieuze traders uit dit topic verdwijnen :(
Klopt helemaal, wat dat betreft mis ik Moody en Taro wel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-09 11:25
Ondertussen is BTC bezig met een lekkere stijging.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ln6Byf2n9MrxQWScjhZkpHg0efg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NNgF2q2DyxNVO32vhyiINGfd.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daacuso
fRiEtJeSaTe schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:28:
[...]

Ik heb geen ADA. Maar de vraag was:
"Ik zie veel liever dat het over de potentie van coins gaat die nog geen moonshot hebben gehad."

Een moonshot hebben ze allemaal wel gehad inmiddels.
Lijkt me dus juist leuk dat we met elkaar op zoek gaan naar potentiële coins die nog geen moonshot hebben gehad. Zo had ik afgelopen week bijvoorbeeld Omi in het vizier, echter niet gekocht vanwege het feit dat deze op enkel voor mij onbekende exchanges te koop was.

Kai, was bijvoorbeeld ook een leuke nieuwkomer. Maar idem als Omi.

[ Voor 5% gewijzigd door Daacuso op 19-03-2021 13:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Daacuso schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 13:31:
[...]

Lijkt me dus juist leuk dat we met elkaar op zoek gaan naar potentiële coins die nog geen moonshot hebben gehad.
Eens. Goed idee. Apart topic?

Motor-forum.nl

Pagina: 1 ... 107 ... 251 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!