Ok, maar dan ook geen gelul over lambo's.jack zomer schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:08:
Hypotheek wappies.. ga fucking eens ontopic...
Het staat hier toch duidelijk onder in de regels.....
Crypto en ontopic...
En het is inmiddels 4 of 5 keer gevraagd om met het gekeuvel over hypotheken te stoppen hier..
Wat vinden jullie van XVS?
Volledig afhankelijk van de Binance chain, maar stijgt zo te zien harder dan BNB. (minder total supply)
Volledig afhankelijk van de Binance chain, maar stijgt zo te zien harder dan BNB. (minder total supply)
[ Voor 9% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 18-03-2021 18:16 ]
Geen blauw logo dus laat maar.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:15:
Ja, op zich begon het met iemand die z'n cryptowinst in hypotheekaflossing wilde stoppen en dat lijkt me prima voor dit topic - het is alleen wel saaier en realistischer dan een Lambo.
Ontwerpt Lambo eigenlijk ook huizen?
Lijkt mij een prima ding. Ik zou even kijken wat Venus precies doet als ik jou was.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:15:
Nee wel traktorenGlenn Hoddle schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:16:
[...]
Ja, op zich begon het met iemand die z'n cryptowinst in hypotheekaflossing wilde stoppen en dat lijkt me prima voor dit topic - het is alleen wel saaier en realistischer dan een Lambo.
Ontwerpt Lambo eigenlijk ook huizen?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Je ziet het herstel al optreden.LouwPost schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:13:
Gaat ada zich herstellen ?
Of kleine jump en daarna verder dalen?
Vreemd genoeg is het Binance die de zaak heeft verkloot met als gevolg dat Coinbase wel ruim op $1,50 heeft gestaan en dan niet een paar seconden maar een langere tijd.
Dit geldt niet alleen voor de USD maar ook voor BTC en Euro paren.
Ik dacht altijd dat Exchanges onderling een mechanisme hadden die bedoeld is om arbitrage te voorkomen en grote prijsverschillen glad te strijken.
Nou, die heeft dus jammerlijk gefaald want een verschil van 10% of meer is abnormaal.
rustaaaaggggjack zomer schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:08:
Hypotheek wappies.. ga fucking eens ontopic...
Het staat hier toch duidelijk onder in de regels.....
Crypto en ontopic...
En het is inmiddels 4 of 5 keer gevraagd om met het gekeuvel over hypotheken te stoppen hier..
Rapapa...
Helemaal geen moeite mee als iemand aangeeft zijn winst in zijn hypotheek te stoppen..
Helemaal geen probleem mee als iemand zijn winst in een lambo wil stoppen.
Maar wanneer we het gaan hebben over de voor en nadelen van afbetalen van de hypotheek, rente percentage's. Eigen woningen.. etc. Is gewoon offtopic..
Net als welke opties, banden. Velgen stoelen, vloermatten in mijn toekomstige lambo...
Maar goed. Mijn mening.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Hetzelfde als al die andere coins. Heel enthousiast praten over zaken die niemand begrijpt.Glenn Hoddle schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:17:
[...]
Lijkt mij een prima ding. Ik zou even kijken wat Venus precies doet als ik jou was.
Tja, het is niet alsof je tegenwoordig een keuze hebt ofzoKhaelos schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:10:
Wat doen jullie dan? Elke maand huur overmaken die je net zo goed in de oud gracht kan pleuren?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Fout!fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:18:
[...]
Hetzelfde als al die andere coins. Heel enthousiast praten over zaken die niemand begrijpt.
Van mij mag het wel hier op z'n tijd besproken worden. Crypto, beleggingen en hypotheek vallen onder personal finance, lees graag hoe anderen daar over denken
Waarom koop je niet gewoon een huis contant met je cryptowinsten? Ik dacht dat we hier met allemaal high rollers te maken hadden
Probleem is dat als je nu een huis koopt van laten we zeggen €500K aan bitcoin, je er over een jaar 2 of 3 huizen van had kunnen kopen, of, terugkijkend over een jaar, je dus 1 a 1,5 miljoen kwijt bent geraakt aan een huis van 500K.Raaafie schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:29:
Waarom koop je niet gewoon een huis contant met je cryptowinsten? Ik dacht dat we hier met allemaal high rollers te maken hadden
Champagne problems.
Geldt ook voor lambo's overigens.
[ Voor 3% gewijzigd door jowi op 18-03-2021 18:35 ]
Het gaat terug naar iets onder de 1.10. Daar waar het voorheen ook al paar weken zat. De listing op Coinbase gaat niets veranderen behalve dat er een paar mensen snel geld hebben verdiend.LouwPost schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:13:
Gaat ada zich herstellen ?
Of kleine jump en daarna verder dalen?
Ada 🥺
Hodl en 31 maart gaat het nieuwe ATH halen!
nothing stops this train
Dat rare voetbal cointje loopt wel lekker😀
Wat is er 31maartKol Nedra schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:51:
Ada 🥺
Iets te vroeg ada teruggekocht.. weer verkocht en nu blijf ik er uit.
Zero.
Xvs is als Aave, maar dan op BSC ipv ETH.fRiEtJeSaTe schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 18:18:
[...]
Hetzelfde als al die andere coins. Heel enthousiast praten over zaken die niemand begrijpt.
Dus DeFi lending.
Noob analyse:
Heeft dubbel aantal supply van aave, dus zou xvs de helft van aave qua token prijs moeten kunnen halen. Uiteraard is dit een simpele analyse, maar gezien het groot aantal mede noob investeerders in dit soort alts, acht ik het wel haalbaar deze cyclus.
Ik heb de xvs in de PF.
Wat zijn de verwachtingen van litecoin gaat het nog iets doen.
Ada net terug gekocht op 1.08€ uiteraard staat ie 5 min later op 1.04€ maar goed.. op naar de 1.30€+
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Als BTC zo nog even door blijft zakken zal straks ADA onder de 1 staan..
Jij liever dan ik...Khaelos schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:35:
Ada net terug gekocht op 1.08€ uiteraard staat ie 5 min later op 1.04€ maar goed.. op naar de 1.30€+
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Als btc een keer stopt met de hele tijd cockteasen wel ja.syberjunky schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:32:
Off-topic:
Wie wilt er samen met mij in een hoekje gaan zitten huilen omdat we dachten dat Ada om 17:00 uur door het dak zou gaan maar we nu twee uur later honderden euro's armer zijn?
On-topic:
Ada to the moon! Ada Ada Ada
Wie wilt er samen met mij in een hoekje gaan zitten huilen omdat we dachten dat Ada om 17:00 uur door het dak zou gaan maar we nu twee uur later honderden euro's armer zijn?

On-topic:
Ada to the moon! Ada Ada Ada

Hier netzo, zou een deel verkopen. Net voor de crash, en nu ik met een zak vol rommelBartje-bart schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:39:
Off-topic:
Wie wilt er samen met mij in een hoekje gaan zitten huilen omdat we dachten dat Ada om 17:00 uur door het dak zou gaan maar we nu twee uur later honderden euro's armer zijn?![]()
On-topic:
Ada to the moon! Ada Ada Ada![]()
![]()
Hey! Je kan ADA veel noemen maar zeker geen rommel. Noem het dan shitcoin oid.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Ik heb ook niet verkocht, had wel een daling verwacht maar pas nadat hij zijn ATH had uitgedaagd dus was er te laat mee.-Sander- schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:41:
[...]
Hier netzo, zou een deel verkopen. Net voor de crash, en nu ik met een zak vol rommel
Aan de andere kant.. wees blij dat je niet een Market Order hebt geplaatst om te verkopen, zal je net zien dat hij hem op de bodem had gedumpt, dan was het helemaal huilen geweest.
Ik wil niet weten hoeveel mensen er geliquideerd zijn, dat moeten er echt een hele berg zijn

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ada heeft zijn weekjes fame gehad.. who's next? Neo? LTC? DOT nog een keertje? Of zien we weer een hele dikke bnb!
Zero.
Ik heb heel snel op de sell knop geramd, nog 3% winst gemaakt gelukkig. Uurtje geleden weer ingestapt.DutchCrownNL schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:45:
[...]
Ik heb ook niet verkocht, had wel een daling verwacht maar pas nadat hij zijn ATH had uitgedaagd dus was er te laat mee.
Aan de andere kant.. wees blij dat je niet een Market Order hebt geplaatst om te verkopen, zal je net zien dat hij hem op de bodem had gedumpt, dan was het helemaal huilen geweest.
Ik wil niet weten hoeveel mensen er geliquideerd zijn, dat moeten er echt een hele berg zijn![]()
Dat heb je geheel te danken aan Binance die er een zootje van gemaakt heeft.Bartje-bart schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:39:
Off-topic:
Wie wilt er samen met mij in een hoekje gaan zitten huilen omdat we dachten dat Ada om 17:00 uur door het dak zou gaan maar we nu twee uur later honderden euro's armer zijn?![]()
On-topic:
Ada to the moon! Ada Ada Ada![]()
![]()
De koers op Coinbase is ruim boven de $1,50 geweest.
Dit heeft je dus onnodig veel geld gekost.
Ik was altijd blij met Binance maar twijfel nu om weer terug te gaan naar Coinbase.
De fees zijn bij Coinbase hoger maar dit valt te overzien als het daar beter verloopt.
Echt wel vreemd ja, al mijn sell orders waren gewoon gehit als ik op coinbase had gezeten.HoppyF schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:46:
[...]
Dat heb je geheel te danken aan Binance die er een zootje van gemaakt heeft.
De koers op Coinbase is ruim boven de $1,50 geweest.
Dit heeft je dus onnodig veel geld gekost.
Ik was altijd blij met Binance maar twijfel nu om weer terug te gaan naar Coinbase.
De fees zijn bij Coinbase hoger maar dit valt te overzien als het daar beter verloopt.
Zojuist op 1,30 uit ADA gestapt. Ben er voorlopig wel even klaar mee. Misschien koop ik hem wel weer terug rond de 1,00.
Maar ja wat nu?
Maar ja wat nu?
De sleeping giant der Altcoins.. als deze los gaat gaat ie hard..syberjunky schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:32:
Althans zijn de verwachtingen onder invloed van hopium 😎
Nee maar zonder gekheid, ik verwacht er serieus wel wat van dit jaar. Al is het maar omdat ie een mega achterban heeft aan hodlers.
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Instappen op de 1$? Da's 83.5€ cent zou hij zo hard zakken joh?FSC_87 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:49:
Zojuist op 1,30 uit ADA gestapt. Ben er voorlopig wel even klaar mee. Misschien koop ik hem wel weer terug rond de 1,00.
Maar ja wat nu?
Edit: chickenshit out weer op 1.08

Buyorders toch lager gezet ivm weinig vertrouwen op dit moment
[ Voor 14% gewijzigd door Khaelos op 18-03-2021 19:51 ]
Geen idee. Ik baseer dat nergens op he. Is nu gewoon even frustratie, omdat ik op een stijging had gehoopt/gerekend.Khaelos schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:50:
[...]
Instappen op de 1$? Da's 83.5€ cent zou hij zo hard zakken joh?
Dat doet de BTC al langer heen en weer zwabberen.Raaafie schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:48:
Vind Bitcoin spannender op dit moment. Boven de 60k en nu weer rap naar beneden.
Je went eraan.
Morgen zal die wel weer boven de 60k komen.
Volgens mij kun je er beter helemaal uitstappen.Khaelos schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:50:
[...]
Instappen op de 1$? Da's 83.5€ cent zou hij zo hard zakken joh?
Edit: chickenshit out weer op 1.08![]()
Buyorders toch lager gezet ivm weinig vertrouwen op dit moment
Je doet niet anders als in en uit ADA stappen.
De enige die je daar blij mee maakt is de Exchange. Kassa!
Hier gelukkig geen verlies, maar ook nauwelijks winst. Terwijl ik vanmorgen wel nog dik in de plus zat met Ada...-Sander- schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:41:
[...]
Hier netzo, zou een deel verkopen. Net voor de crash, en nu ik met een zak vol rommel
Same old story van te lang blijven zitten zodat ik op het eind van de dag weer terug bij af ben.

PIII 800@804 Mhz
Laten we het hopen.Vis schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:49:
[...]
Nee maar zonder gekheid, ik verwacht er serieus wel wat van dit jaar. Al is het maar omdat ie een mega achterban heeft aan hodlers.
Heb een week terug alles op litecoin gezet.
Ben nu net zo ver als een week geleden. Een ietsie pietsje in de plus.
De eerste verkoop orders beginnen bij 235 ben benieuwd waneer hij dat haalt.
Wel lekker rustig zo een weekje zonder traden zien hoeveel er nog volgen.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ik ga om de dag naar Binance.com en dan klik ik op launchpad. En dan bekijk ik de hoofdpagina.
Echter zag ik zowel Dego en Lina te laat. Wat doe ik fout? Moet ik op meer dingen klikken?
Echter zag ik zowel Dego en Lina te laat. Wat doe ik fout? Moet ik op meer dingen klikken?
Ja steady is hij wel onder al het andere geweld van de coins.. alsof hij zich nergens iets van aantrekt, maar zodra je z'n ATH gaat doorbreken gaan we hopelijk mooie dingen zien.Ronald.42 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:57:
[...]
Laten we het hopen.
Heb een week terug alles op litecoin gezet.
Ben nu net zo ver als een week geleden. Een ietsie pietsje in de plus.
De eerste verkoop orders beginnen bij 235 ben benieuwd waneer hij dat haalt.
Wel lekker rustig zo een weekje zonder traden zien hoeveel er nog volgen.
Blijft toch de nummer 1 altcoin wat mij betreft, zonder al dat gespeculeer, daarom is ie ook zo steady zonder gekke volatiliteit.
Twitter niet volgen van Binance. Dat doe je niet dus dat is mijn tip._Gast_ schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:59:
Ik ga om de dag naar Binance.com en dan klik ik op launchpad. En dan bekijk ik de hoofdpagina.
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Owja thanks voor de tip!mjjveldt schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:03:
[...]
Twitter niet volgen van Binance. Dat doe je niet dus dat is mijn tip.
Mocht er iemand goed gescoord hebben met ada en heb je zin om te cashen? Hier staan wel een aantal leuke occasions tussen, veel mooier dan een lambo ook!
https://hoefnagels.nu/aanbod/
[ Voor 24% gewijzigd door Pelox op 18-03-2021 20:06 ]
Zero.
Oefff, die la ferrari 😍😍😍.. hup shitcoins hupPelox schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:05:
Mocht er iemand goed gescoord hebben met ada en heb je zin om te cashen? Hier staan wel een aantal leuke occasions tussen, veel mooier dan een lambo ook!
Die F12 zie ik ook wel zitten hoor! Scheelt zo'n 2.5 miljoen.D0m1nat0r11 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:09:
[...]
Oefff, die la ferrari 😍😍😍.. hup shitcoins hup
Zero.
De #1 altcoin? In de zin van?Vis schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:01:
[...]
Blijft toch de nummer 1 altcoin wat mij betreft, zonder al dat gespeculeer, daarom is ie ook zo steady zonder gekke volatiliteit.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Doe mij die Rolls maarD0m1nat0r11 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:09:
[...]
Oefff, die la ferrari 😍😍😍.. hup shitcoins hup
Onderaan de pagina: 'Staat uw auto hier niet tussen?'Pelox schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:05:
Nee dat klopt helaas.
Ik gok er ook maar op dat hij meer procenten opleverd als de btc.Vis schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:01:
[...]
Ja steady is hij wel onder al het andere geweld van de coins.. alsof hij zich nergens iets van aantrekt, maar zodra je z'n ATH gaat doorbreken gaan we hopelijk mooie dingen zien.
Doe je hier 20 procent bij dan zit je nog maar op 240.
De bitcoin moet met 20 procent al wat meer zijn best doen.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Op kans van overleven naast BTC. Het is toch algemeen bekend dat bij iedere bull cycle veel alts door het putje gaan uiteindelijk, daar wordt hier ook iedere dag voor gewaarschuwd.
Ik zie LTC eerder overleven en een toekomst hebben naast BTC, dan een exotische coin die gepumpt wordt, en waarvan van alles beloofd wordt maar niet veel van waar is gemaakt.
Bitcoin heeft de naam mee, want de eerste. En LTC de 2e. Maar dat is gewoon mijn gevoel. Ik spreid ook meer hoor, maar we gaan het meemaken
Oef ADA had er geen zin in.. aan de andere kant is dit ook wel een gezonde correctie.
Ben benieuwd of we eind maart nog de ATH gaan verbreken dan... of dat het wellicht een bloedbad wordt
Ben benieuwd of we eind maart nog de ATH gaan verbreken dan... of dat het wellicht een bloedbad wordt
Bijzonder BTC beweging over de afgelopen aantal uur. Wat zeggen de TA experts hiervan?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Je begint haast te denken dat bij btc de weg omhoog de markt is, en dat steeds weer omlaag trekken manipulatie... het is allemaal erg raar...
Geef je zo veel geld uit aan een auto rij je nog 2dehandsPelox schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:05:
Pfff soms heb ik het gevoel dat de crypto een bokswedstrijd is waarbij ik alle hoeken van de ring zie. Ik ging sinds februari echt goed, m’n btc met 40% verhoogd, maar nu verlies ik iedere dag aan btc en cash. Steeds te laat en te hoog instappen en omdat je slecht gaat wordt je dan weer te voorzichtig, slechte stop losses (behalve op Ada dan). Ik wordt helemaal dizzy, probeer het weer scherp te zien, maar lukt niet.
Wilde eigenlijk winst pakken na een mooie run, maar de dip van deze week zwaar onderschat.
Wilde eigenlijk winst pakken na een mooie run, maar de dip van deze week zwaar onderschat.
Welke dip?DarkShadow schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:34:
Pfff soms heb ik het gevoel dat de crypto een bokswedstrijd is waarbij ik alle hoeken van de ring zie. Ik ging sinds februari echt goed, m’n btc met 40% verhoogd, maar nu verlies ik iedere dag aan btc en cash. Steeds te laat en te hoog instappen en omdat je slecht gaat wordt je dan weer te voorzichtig, slechte stop losses (behalve op Ada dan). Ik wordt helemaal dizzy, probeer het weer scherp te zien, maar lukt niet.
Sinds gisteren +3% en sinds 1w geleden +15% in sats
(En gewoon HODL gedaan, niks verkocht of gekocht)
[ Voor 3% gewijzigd door Blik1984 op 18-03-2021 20:37 ]
Februari was nu niet echt een moeilijke maand. Alles ging omhoog. Als je echt aan het traden bent moet je rekening houden met de bewegingen in de markt. En dat is verdomd moeilijk de laatste tijd ja!!!DarkShadow schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:34:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Niet om het een of ander, maar op welk moment ga je dan realiseren dat traden niet voor je weg gelegd is? Hier nog een hoor, mazzel gehad met chz, maar wel ff 25% verspilt met dat proberen te traden en dan in sell low buy high vervallen.DarkShadow schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:34:
Helemaal als je dan in btc zit. Dat is nou net een die je zonder risico gewoon kan holden.
Verwijderd
Anders neem je toch lekker ff een paar weken afstand? Wereld vergaat dan heus niet. Want het moet wel leuk blijven natuurlijk, anders is het 1 groot frustratie feestje en sta je meteen al 1-0 achter.DarkShadow schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:34:
Als je bang bent om wat te missen kun je altijd een deel Bitcoin deel Fiat zetten.
Zonder risico? Die 60k die het nu waard is kun je gegarandeerd weer vangen over 5-10 jaar?mannowlahn schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:40:
[...]
Helemaal als je dan in btc zit. Dat is nou net een die je zonder risico gewoon kan holden.
Ja precies, ik snap er ook geen kut van. 60k = breakout aangetikt maar nu weer precies terug op het oude niveauGelukszoekr schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:32:
Bijzonder BTC beweging over de afgelopen aantal uur. Wat zeggen de TA experts hiervan?

Waarom?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik ben van mening dat een bitcoin sowieso na drie jaar minimaal je aankoopbedrag waard is en hoogst waarschijnlijk x2.Het Fantoom schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:41:
[...]
Zonder risico? Die 60k die het nu waard is kun je gegarandeerd weer vangen over 5-10 jaar?
Sterker nog, mijn doel is 1 btc vergaren en dan ben ik klaar. That’s it, over tien jaar is dat ding 500k waard en misschien wel meer. Of een hamburger, maar als ik veiligheid wilde dan ging ik wel lekker in trage beleggings fondsen zitten en genoegen nemen met 10k winst na 10 jaar.
De volgende support is de MA50 (1h) op 57k. De 4h ziet er beter uit, maar ik vind het ook lastig op het moment.Gelukszoekr schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:32:
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ja of gewoon extreem veel verkoop, maar als je die rode kaars ziet dan ben je al te laatChiii schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:47:
Een lange rode kaars duidt toch een dump van een whale aan?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Vraag me oprecht wel af wat 500k tegen die tijd nog waard is ..mannowlahn schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:49:
[...]
Ik ben van mening dat een bitcoin sowieso na drie jaar minimaal je aankoopbedrag waard is en hoogst waarschijnlijk x2.
Sterker nog, mijn doel is 1 btc vergaren en dan ben ik klaar. That’s it, over tien jaar is dat ding 500k waard en misschien wel meer. Of een hamburger, maar als ik veiligheid wilde dan ging ik wel lekker in trage beleggings fondsen zitten en genoegen nemen met 10k winst na 10 jaar.
Maar als een altcoin levensvatbaarheid heeft zal dat moeten gaan om een 'unieke' toepassing. LTC had in de markt van 2017 nog wel geloofwaardigheid als the silver to BTC's gold, maar er zijn inmiddels genoeg concurrenten zo niet betere alternatieven. Zelf zie ik LTC nog 1 keer mee doen maar een stille dood sterven in de volgende cryptowinter..Vis schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:28:
[...]
Op kans van overleven naast BTC. Het is toch algemeen bekend dat bij iedere bull cycle veel alts door het putje gaan uiteindelijk, daar wordt hier ook iedere dag voor gewaarschuwd.
Ik zie LTC eerder overleven en een toekomst hebben naast BTC, dan een exotische coin die gepumpt wordt, en waarvan van alles beloofd wordt maar niet veel van waar is gemaakt.
Bitcoin heeft de naam mee, want de eerste. En LTC de 2e. Maar dat is gewoon mijn gevoel. Ik spreid ook meer hoor, maar we gaan het meemaken
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Je hypotheekAarebe1 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:54:
[...]
Vraag me oprecht wel af wat 500k tegen die tijd nog waard is ..
Waarom gaan we nu weer REKT
Is gewoon +10% op een dag op deze hoogte teveel gevraagd?
Als de LGC-theorie klopt wel ja... dan krijg je de wet van de afnemende winstpercentages.WhySoSerious schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:02:
Waarom gaan we nu weer REKT![]()
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
"Ha! Alles is weer lekker goedkoop. Snel inslaan, dan gaan we daarna weer omhoog."
...
Nou, daar ben ik ook weer goed ingestonken.
*hierna volgt een plaatje van een hand met een mes er doorheen*
...
Nou, daar ben ik ook weer goed ingestonken.
*hierna volgt een plaatje van een hand met een mes er doorheen*
Vraagje.. ik heb een ledger nano S .. nu wil ik hier wat ADA heen sturen
Nu kan dit niet omdat je een tussen tool nodig hebt. Ik zie Yoroi en Adalite.
Betekent dit meteen een extra zwakte ? ..
Als ik een ADA naar die Yoroi stuur, stuurt die het weer naar mijn ledger of hoe moet ik het zien ?
Is het minder veilig of?
Nu kan dit niet omdat je een tussen tool nodig hebt. Ik zie Yoroi en Adalite.
Betekent dit meteen een extra zwakte ? ..
Als ik een ADA naar die Yoroi stuur, stuurt die het weer naar mijn ledger of hoe moet ik het zien ?
Is het minder veilig of?
Ben ik even blij dat ik nog ff custodial bezig ben... De wallet die ik begin dit jaar klaar had gezet op m'n pc gaf een paar dagen geleden een AV detectie >.<
Geen coins verdwenen, die hebben er nooit gezeten. de seeds vernietig ik wel, die ga ik niet meer gebruiken.
Maar baal wel want dacht toch echt dat de drie uur die ik gespendeerd heb om het goed en veilig te installeren genoeg was. Website van installer gecheckt, door VirusTotal gehaald, signatures uitgevogeld en gecheckt en nu dit... Schept weinig vertrouwen voor deze beginner om not your keys not your coins hoog te houden...
Geen coins verdwenen, die hebben er nooit gezeten. de seeds vernietig ik wel, die ga ik niet meer gebruiken.
Maar baal wel want dacht toch echt dat de drie uur die ik gespendeerd heb om het goed en veilig te installeren genoeg was. Website van installer gecheckt, door VirusTotal gehaald, signatures uitgevogeld en gecheckt en nu dit... Schept weinig vertrouwen voor deze beginner om not your keys not your coins hoog te houden...
:strip_exif()/f/image/66YjeZJlWoUn2eJC5JtI1KAp.jpg?f=fotoalbum_large)
Misschien een kwestie van niet de juiste coins of het spul gewoon te lang vasthouden?WhySoSerious schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:02:
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Ducksy88 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:11:
Ben ik even blij dat ik nog ff custodial bezig ben... De wallet die ik begin dit jaar klaar had gezet op m'n pc gaf een paar dagen geleden een AV detectie >.<
[Afbeelding]
offtopic:
Hey, ik denk "dat is het 2e geval die ik zie in een kwartier, eerst Reddit en nu hier" maar het is natuurlijk dezelfde post
Hey, ik denk "dat is het 2e geval die ik zie in een kwartier, eerst Reddit en nu hier" maar het is natuurlijk dezelfde post
Speltip12: spreid je kansenAlterMann schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:14:
[...]
offtopic:
@Ducksy88 Weet je zeker dat het écht een virus betreft? Cryptominers zoals Nicehash geven bijv. ook altijd viruswaarschuwingen, heb dat ook bij verschillende wallets gehad. Betekent niet dat je het moet negeren, maar voor mij geen verrassing.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Wel van electrum.org gedownload? Ik heb begrepen dat die wallet wel vaker een false positive geeft.Ducksy88 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:11:
[Afbeelding]
Edit: Wat @Taro zegt, dus.
Met het dumpen van BTC en ADA, ben ik weer geen miljonair geworden. Ipv het shillen van een nieuwe coin, raad ik maar JET Cars in Rotterdam aan. Daar heb je nog wel eens kans op een Lambo voor de helft van de marktwaarde.
Voor wie JET Cars niet kent, koop er aub niets, zelfs ruitensproeiervloeistof van hun zou ik mijden
Voor wie JET Cars niet kent, koop er aub niets, zelfs ruitensproeiervloeistof van hun zou ik mijden
Bitcoin niet de juiste coin nee?Daacuso schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:12:
[...]
Misschien een kwestie van niet de juiste coins of het spul gewoon te lang vasthouden?
Had zeker om moeten zetten in BCH?
We zitten op pagina 420. Wie maakt de 69e post?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Klinkt als een false positive. Even gegoogled, verschillende (oude) topics op Reddit, b.v.: https://www.reddit.com/r/...warning_when_downloading/Ducksy88 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:21:
@Taro @Ray_ ja, daar ben ik zeker van. Geen links gebruikt maar direct naar de site, de signatures klopte ook.
Of het echt een virus is of false positive; geen idee. Zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten uitsluiten tbh
en https://www.reddit.com/r/...are_electrum_has_trojans/
[ Voor 55% gewijzigd door Bananeman op 18-03-2021 21:26 ]
het is nu omgekeerde wereld. snachts winst maken en overdag zie je het verdampen.WhySoSerious schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:02:

Lijkt me inderdaad ook een false positive, zoals anderen al aangeven. Zou ook wel heel toevallig zijn als jij de eerste bent die zoiets (lees: deze specifieke 'infectie', want daarover lees ik zo snel geen anderen) vindt, maar het kan natuurlijk wel.Ducksy88 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:21:
@Taro @Ray_ ja, daar ben ik zeker van. Geen links gebruikt maar direct naar de site, de signatures klopte ook.
Of het echt een virus is of false positive; geen idee. Zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten uitsluiten tbh
Zolang de hashes kloppen zou ik me er niet zo druk om maken geloof ik. Maar goed, better safe than sorry...
[ Voor 5% gewijzigd door sOid op 18-03-2021 21:31 ]
Slapend rijk worden dus. Dat wil je toch?nemesis2212 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:26:
[...]
het is nu omgekeerde wereld. snachts winst maken en overdag zie je het verdampen.
Americaanse beursen, olieprijs zijn ook allemaal gecorrigeerd (alhoewel ik de beurzen dieper had verwacht) en we lijken de bodem aangetikt te hebben.WhySoSerious schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:02:
[ Voor 6% gewijzigd door mjjveldt op 18-03-2021 21:32 ]
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Om het nog een beetje positief te houden: zien we een cup and handle bij BTC op de week chart? 😅
Op de 1 maand chart is er ook een te zien?
Op de 1 maand chart is er ook een te zien?
[ Voor 19% gewijzigd door WoodyWindoW op 18-03-2021 21:36 ]
Dus dat...sOid schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:30:
[...]. Maar goed, better safe than sorry...
Maar er gaan wel veel stemmen op voor false positive, geeft mij iig wat meer rust
Ik probeer op uniswap wat ETH voor ODDZ te swappen. Maar de gas fee's zijn gewoon 50% van mijn kosten, heeft iemand een idee of dit niet goedkoper kan?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!