[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 98 99 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
ScuL schreef op maandag 2 juni 2025 @ 02:45:
[...]

Imo heeft dit te maken met de afwezigheid van retail. Dit is nog steeds het grootste obstakel tijdens deze bull run. Alts zijn nog steeds extreem laag geprijsd t.o.v. het verleden en ook het retail percentage Bitcoin is extreem laag.

Wat in mijn optiek het probleem is is dat voorgaande bullruns dusdanig het vertrouwen van het publiek hebben beschadigd (icm crypto scams en andere crypto aftroggeling) dat het grote publiek crypto niet meer ziet zitten en daarmee de hand op de knip houdt.

Daar kun je ook nog bij optellen dat wereldwijd mensen bijzonder weinig te besteden hebben dankzij inflatie dus er blijft geen extra $$ over om in crypto te steken.

Zonder retail gaan we de $200k niveaus echt niet halen
Mee eens, plus geen alt season zoals we die eerder hebben gezien. De ETF kopers en instutionele bedrijven gaan echt niet hun Bitcoin verkopen om nog even een alt moonshot mee te pakken.

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06:59
Retail is niet meer zo van belang. Waar retail ooit de enige was op een paar grote investeerders na, maken de grote jongens nu de dienst uit.

Ik verwacht nog wel een verdere uitbreiding als het in pensioenen opgenomen gaat worden door mensen die daar zelf wat in kunnen sturen.

Maar nu we ETFs hebben zijn de institutionele beleggers en de whales die het gaan bepalen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1SIet_wK8jCyQpr4W-AnXmCdS9Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KAw7STrr88cKmGxKKspo9TEY.png?f=fotoalbum_large

Plan voor de komende tijd. Gewoon rustig wachten dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:39
Idd, zelfde hiernaar aan het kijken.

Als we de 100k niet houden, kunnen we lager zien naar de 98k als eerste retest.
Als we die niet houden, hebben we een soortgelijke liq zone zoals die van jou voorbeeld op 91.6k als low.

Interesting times...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op maandag 2 juni 2025 @ 09:48:
Idd, zelfde hiernaar aan het kijken.

Als we de 100k niet houden, kunnen we lager zien naar de 98k als eerste retest.
Als we die niet houden, hebben we een soortgelijke liq zone zoals die van jou voorbeeld op 91.6k als low.
(Nog) niet verder gekeken maar op het oog, idd, mee eens d:)b Al hoop ik dat het niet nodig is en we 100k houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kazzzdafke
Ik hoop en denk ook niet dat we lager dan de 100k momenteel gaan, echter hou ik er voorzichtig rekening mee.
Die 92k, daar zit ook nog samen met de liqiditeit een CME gap. Dus die zone, als we de 98k verliezen, zou wel eens een heel sterke magneet kunnen zijn. Echter, vandaag is daar nog geen enkele indicatie voor :)

Interesting times...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-06 20:11
Numbers schreef op zondag 1 juni 2025 @ 22:26:
[...]
Wat vind je er goed aan dan?

Volgens hun website:

[...]

De ETF’s zullen gekocht worden vanuit de OTC desks dus het antwoord is nee :P
Dat het mij meevalt, er lijkt een vrij goede basis aan volume te zijn, terwijl retail nog altijd grotendeels afwezig is. En er is ruimte omhoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-06 20:11
CornermanNL schreef op maandag 2 juni 2025 @ 06:43:
Retail is niet meer zo van belang. Waar retail ooit de enige was op een paar grote investeerders na, maken de grote jongens nu de dienst uit.

Ik verwacht nog wel een verdere uitbreiding als het in pensioenen opgenomen gaat worden door mensen die daar zelf wat in kunnen sturen.

Maar nu we ETFs hebben zijn de institutionele beleggers en de whales die het gaan bepalen.
Onderschat de kracht van retail niet, ik zou het zeer welkom heten als er weer absolute euforie ontstaat. Maar de tijden zijn nu anders, mensen hebben minder geld over, zeker in Amerika waar creditcardschulden en hypotheekachterstanden nu op record hoogte staan. De enige manier waarop retail weer kan aanhaken is als wereldwijd er weer geld in de economie gepompt wordt.

Maar zie dat niet zomaar weer op een zelfde niveau gebeuren als met Covid, of we moeten in een diepe depressie gaan komen. Anders is het risico op hyperinflatie te groot.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kazzzdafke
Blijven we in de range of gaan we uitbreken?

Iets zegt me dat we de onderkant nog eens gaan opzoeken en de liq wegnemen, en zelfs mogelijk zoals @tomtom901 al getoond heeft, even die 100k aantikken.

Huidige weerstand is in het verleden ook al een paar keer serieuze weerstand gebleken (105.5k - 106.5k range).
Komt hier ook nog eens een daily bij, de VWAP en de PWclose, maar hoe meer we ertegen knallen, en niet te laag terugtesten, hoe brozer deze weerstand wordt.
Ik wacht even de kat uit de boom, zien wat hij doet tussen al deze indicatoren :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aJ-Pv9QrOPl0N7E8v1cyQPl5PxA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9BNbBVmqsspYnnuGH4mmj8sP.png?f=fotoalbum_large

Interesting times...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 08:53:
Blijven we in de range of gaan we uitbreken?

Iets zegt me dat we de onderkant nog eens gaan opzoeken en de liq wegnemen, en zelfs mogelijk zoals @tomtom901 al getoond heeft, even die 100k aantikken.

Huidige weerstand is in het verleden ook al een paar keer serieuze weerstand gebleken (105.5k - 106.5k range).
Komt hier ook nog eens een daily bij, de VWAP en de PWclose, maar hoe meer we ertegen knallen, en niet te laag terugtesten, hoe brozer deze weerstand wordt.
Ik wacht even de kat uit de boom, zien wat hij doet tussen al deze indicatoren :)

[Afbeelding]
Same, even afwachten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruitenwisser
  • Registratie: April 2025
  • Laatst online: 06-06 15:26
Mij lijkt het in ieder geval gezonder dat hij soms goed terugtrekt en stabiliseert vooraleer hij weer naar boven schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
Dat klopt, al was de laatste pump van de lower 74k range heel netjes, met een tijdje consolidatie voor de nieuwe pump.
Dus die retest hoeft niet, maar.. de markt beslist.

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 23:13
il Capo of Crypto stelt -voor wat het waard is- dat net als in 2021 sprake is van een double top en we spoedig ‘bearish acceleration’ gaan zien. Gelet op de lower highs van de RSI begin ik me ook steeds meer zorgen te maken. Die double top is op zijn minst een scenario waar rekening mee moet worden gehouden wat mij betreft. Ik had eerder dan ook al een groot deel van mijn BTC verkocht. Ik kan er mee leven dat dat om en nabij 100k was. Voor mijn zak met altcoins (bagholder hier) hoop ik echter nog op een opwaartse impuls.

[ Voor 39% gewijzigd door JJ1984 op 03-06-2025 19:06 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:14
JJ1984 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 18:45:
il Capo of Crypto stelt -voor wat het waard is- dat net als in 2021 sprake is van een double top en we spoedig ‘bearish acceleration’ gaan zien. Gelet op de lower highs van de RSI begin ik me ook steeds meer zorgen te maken. Die double top is op zijn minst een scenario waar rekening mee moet worden gehouden wat mij betreft. Ik had eerder dan ook al een groot deel van mijn BTC verkocht. Ik kan er mee leven dat dat om en nabij 100k was. Voor mijn zak met altcoins (bagholder hier) hoop ik echter nog op een opwaartse impuls.
420k confirmed dus. Il capo roept altijd maar wat en heeft nooit, echt werkelijkwaar nog nooit ook maar 1x iets correct gehad.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
anti elppa schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:13:
[...]

420k confirmed dus. Il capo roept altijd maar wat en heeft nooit, echt werkelijkwaar nog nooit ook maar 1x iets correct gehad.
Deels eens. Het klopt dat hij er regelmatig naast zat en zit, maar het valt niet te ontkennen dat dit scenario met een double top reeel is. Ook als we kijken naar het tijdsverloop van vorige cycles is te zien dat we al in een vergevorderd stadium zijn. Er kan uiteraard nog meer in zitten, maar dat is geen zekerheid.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
JJ1984 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:17:
[...]

Deels eens. Het klopt dat hij er regelmatig naast zat en zit, maar het valt niet te ontkennen dat dit scenario met een double top reeel is. Ook als we kijken naar het tijdsverloop van vorige cycles is te zien dat we al in een vergevorderd stadium zijn. Er kan uiteraard nog meer in zitten, maar dat is geen zekerheid.
nee ivm vorige cycles hebben we nog zeker 6 maanden te gaan. En laat dat nou net altijd de dikste maanden zijn. Er is voor mij geen enkele reden waarom de standaard btc cycle kapot is. En tot de cycle echt kapot is (wat dus nog moet gebeuren), handel ik gewoon exact zoals de vorige 4x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
anti elppa schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:19:
[...]

nee ivm vorige cycles hebben we nog zeker 6 maanden te gaan. En laat dat nou net altijd de dikste maanden zijn. Er is voor mij geen enkele reden waarom de standaard btc cycle kapot is. En tot de cycle echt kapot is (wat dus nog moet gebeuren), handel ik gewoon exact zoals de vorige 4x
Ik hoop dat jij gelijk hebt. Ik ben altijd wat voorzichtig ingesteld. Maar waar ligt de grens bij jullie voor eventuele capitulatie? Rond 69/70k?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
JJ1984 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:21:
[...]

Ik hoop dat jij gelijk hebt. Ik ben altijd wat voorzichtig ingesteld. Maar waar ligt de grens bij jullie voor eventuele capitulatie? Rond 69/70k?
yep vorige ath ongeveer ja. Schreef dat gisteren nog in sc topic als reactie op die bob loukas sell boven in de 70k. vond dat een rare move. Doe het veel eerder of onder de 70k.

Maar fyi, ik zal nooit meer dan 50% verkopen. Ook niet vanuit mijn reguliere sell plan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
anti elppa schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:13:
[...]
Maar zelfs een kapotte klok geeft tweemaal per dag de juiste tijd aan. En nu heb je wel seasonality van een zomerdip daar waar de hete herfstmaanden het klapstuk zijn. Maargoed we komen net van 74k in april, weten de 103k aardig te houden dus ik heb eerder het idee dat die dip al achter ons ligt (nl april) en we eerder nu een beetje zigzaggen in het kanaal van 100 - 111k.

Dus wie zegt dat het sell in May en be back in September niet ditmaal zou zijn geweest sell in March en be back in Juli? De tijd zal het leren. Double top (januari / mei) kan wel degelijk maar dat we doorknallen naar 120-140k net zo goed. Ik ga zelf niet gokken op het double top scenario. Zie meer in het verschiet liggen dat Powel moet toegeven, de printer aangaat, dat de laatste klap op de vuurpijl is voor beurzen en bitcoin om een ritje omhoog te maken richting de herfst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
JJ1984 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:21:
[...]

Als 69k de nieuwe bodem wordt, maakt het dan iets uit?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ1984
Stukfruit schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:58:
[...]

Als 69k de nieuwe bodem wordt, maakt het dan iets uit?
Ja, want het idee is om juist dan weer groot in te kunnen slaan met onder andere de opbrengsten uit de verkoop op een (veel) hoger punt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:36

filthy rich

löp wa los

Joosie200 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 19:29:
[...]

Maar zelfs een kapotte klok geeft tweemaal per dag de juiste tijd aan. En nu heb je wel seasonality van een zomerdip daar waar de hete herfstmaanden het klapstuk zijn. Maargoed we komen net van 74k in april, weten de 103k aardig te houden dus ik heb eerder het idee dat die dip al achter ons ligt (nl april) en we eerder nu een beetje zigzaggen in het kanaal van 100 - 111k.

Dus wie zegt dat het sell in May en be back in September niet ditmaal zou zijn geweest sell in March en be back in Juli? De tijd zal het leren. Double top (januari / mei) kan wel degelijk maar dat we doorknallen naar 120-140k net zo goed. Ik ga zelf niet gokken op het double top scenario. Zie meer in het verschiet liggen dat Powel moet toegeven, de printer aangaat, dat de laatste klap op de vuurpijl is voor beurzen en bitcoin om een ritje omhoog te maken richting de herfst.
itt een klok die iets voor of achter loopt, die geeft nooit de juiste tijd aan ;)
Denk idd ook dat je in dat laatste gelijk hebt

en aans löpt wa vast

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• kazzzdafke
Toch eens benieuwd wat hiervan gedacht wordt, ik had eens zin om uit te zoomen :)
Weekly timeframe

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9YbaBSDYgaF2G8QX7-j8FczwhcI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/nbVMzA2OQQ3Zz47GvmJRP04z.png?f=fotoalbum_large

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:38

YES

Moderator General Chat
kazzzdafke schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:38:
Toch eens benieuwd wat hiervan gedacht wordt, ik had eens zin om uit te zoomen :)
Weekly timeframe

[Afbeelding]
Die trendlijn onder de koers had ik een tijdje terug ook gespot, maar volume en divergence nog niet, scherp gezien :) Wat het mij verder zegt.. Geen idee eigenlijk. RSI die daalt terwijl de koers stijgt is in principe wel prima, volgens mij.

Wat is je eigen visie erop dan, ben ik ook wel benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:19
kazzzdafke schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 19:38:
Weekly timeframe

[Afbeelding]
Bullish divergence!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Voor zover ik weet trek je bij divergences altijd de lijntjes beiden of bovenlangs de candles, of onderlangs. En niet bij de ene bovenlangs en de andere onderlangs.
Maar ik weet niet 100% zeker of dit klopt of niet.

Edit: overigens is de trendlijn over de bovenkant van de BTC/USDT koers ook duidelijk dus er zit wel een divergence in, maar dan bearish zoals @JJ1984 hieronder zegt.

[ Voor 39% gewijzigd door YES op 04-06-2025 23:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JJ1984
Het is bearish divergence. Net als in 2021. Vroeg of laat gaat die zwakke(re) RSI met steeds lower highs ons de kop kosten.

[ Voor 4% gewijzigd door JJ1984 op 04-06-2025 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
YES schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 22:51:
[...]

Voor zover ik weet trek je bij divergences altijd de lijntjes beiden of bovenlangs de candles, of onderlangs. En niet bij de ene bovenlangs en de andere onderlangs.
Maar ik weet niet 100% zeker of dit klopt of niet.

Overigens is de trendlijn over de bovenkant van de BTC/USDT koers ook duidelijk dus er zit wel een divergence in, maar dan bearish zoals @JJ1984 hieronder zegt.
TA ben ik niet onderlegd, maar ik moet bekennen dat ik niet heel lang naar het plaatje heb gekeken op mijn telefoon.

Klassieke roeptoeter actie die beter in de AC thuishoort ;)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
elektriekert schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 23:30:
[...]

TA ben ik niet onderlegd, maar ik moet bekennen dat ik niet heel lang naar het plaatje heb gekeken op mijn telefoon.

Klassieke roeptoeter actie die beter in de AC thuishoort ;)
Ach ja, misschien steek je er op deze manier iets van op? ;)

Dit plaatje is wel duidelijk mbt hoe divergences getekend dienen te worden en wat welke divergence nou precies zegt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s13Xuf3y52yM_41P-xuuxrdwB9Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sxLQOkOhKfFMogJs941mUA5h.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
YES schreef op woensdag 4 juni 2025 @ 23:35:
[...]

Ach ja, misschien steek je er op deze manier iets van op? ;)

Dit plaatje is wel duidelijk mbt hoe divergences getekend dienen te worden en wat welke divergence nou precies zegt:
[Afbeelding]
Ik had de RSI bekeken als, hij is minder over verhit, dus is er meer ruimte omhoog.

Maar dat is natuurlijk niet correct.

M.b.t het opsteken:

De vraag is hoelang het blijft hangen. TA zit nou niet bepaald in mijn scope of interest.
Daarom ben ik jullie ook allemaal dankbaar voor het delen zodat ik het plaatje beter begrijp :Y

[ Voor 14% gewijzigd door elektriekert op 05-06-2025 10:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
elektriekert schreef op donderdag 5 juni 2025 @ 10:20:
[...]

Ik had de RSI bekeken als, hij is minder over verhit, dus is er meer ruimte omhoog.

Maar dat is natuurlijk niet correct.
dat is wel correct. Divergence is niet iets wat 100% gegarandeerd is. Ik vind het zelfs weinig waarde hebben (bullish of bearish).

Ik vind een te hoge RSI na een dikke stijging juist veel meer van belang. En daarna dus afkoelen om een volgende leg up te maken. Of na een tijd consolidatie. Dus idd meer wat jij ook schrijft

[ Voor 3% gewijzigd door anti elppa op 05-06-2025 10:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@elektriekert ik gebruik een divergence nooit als primaire indicator. Wel neem ik het mee in combinatie met andere indicatoren. Dus meer als een soort bevestiging, niet als bepalende factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ1984
Die 106k is meermaals getest en blijkt een erg lastige horde te zijn. Ik kijk nu vooral naar beneden naar 102k (getallen zijn afgerond)

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• kazzzdafke
Mea culpa voor het gebrek aan toelichting gisterenavond, er kwam onverwachts van alles tussen, en vanmorgen zat ik al vroeg in meetings.

Maar even wat uitleg:

De RSI daalt samen met de prijs, dat is normaal en gezond. Het wijst op afkoeling binnen de trend, wat ruimte geeft om later opnieuw te stijgen. Zolang de RSI richting 50 beweegt zónder dat de prijs belangrijke support breekt, blijft het positief.

Als de prijs stijgt maar RSI daalt, dan spreken we inderdaad van een bearish divergence. Dat is geen sell-signaal op zich, maar een waarschuwing dat het momentum afzwakt. Zo’n divergentie kan weken aanhouden voor je het echt in de prijs ziet.

Indien het volume ook daalt kan dat wijzen op distributie, maar even goed gewoon afwachten van grotere spelers. Komt er een breakout of macro-nieuws, dan keert FOMO-volume snel terug.

Je zou adhv die grafiek een voorzichtige conclusie kunnen trekken dat de trend nog niet gebroken is, maar het momentum verzwakt. We kunnen nog hoger, maar voorzichtigheid is nu wel gepast op de langere termijn (aka winst nemen is belangrijk).

Verder had ik er inderdaad ook een easter egg ingestoken (echt waar, effectief, het was geen vergetelheid), en goed opgemerkt dat je best de lijnen aan dezelfde kant tekent :) maar in deze maakt het ook niet uit, aangezien de trendlijn onder of boven de prijsactie hetzelfde beeld geeft.

Wat ik ook heel positief vind is dat de opmerking gekomen is dat dit maar 1 indicator of aanwijzing is. Binnen TA wil je zoveel mogelijk confluence, verschillende indicatoren die samenkomen, elk met hun eigen gewicht. Je nooit blind staren op 1 gegeven.

Ik wou het eens even in de groep smijten, sorry dat mijn uitleg pas zo laat is gekomen :D Maar ik vind dit wel leuk om af en toe eens te doen. Het houdt iedereen wat scherp en we delen kennis.

Interesting times...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
JJ1984 schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 20:13:
[...]

Ja, want het idee is om juist dan weer groot in te kunnen slaan met onder andere de opbrengsten uit de verkoop op een (veel) hoger punt.
Dat is inderdaad een heel mooi idee. Hoe ga je dat punt timen?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Mooie bounce op de 1D MA50:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RFVcYFgW7PlZIU08waytzB1rRnc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lkd7xoaz3BvtYAvi7c3vciut.png?f=fotoalbum_large

Op 101k (eerder 102k, maar weer verkocht) helemaal ingestapt en vanaf daar ook een long lopen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cldg1WFK4-mV_3HL_bOQFCp0Bhw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/eUEQ01N7d6SukdMidj6SLHTb.png?f=user_large

Hopelijk was dit het weer en kan deze long een tijdje open blijven, bijv. tot 148k ofzo.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• X21r
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:07
Ik ben geen FIB o'loog , maar dit viel mij op. DAILY BTC.
Afbeeldingslocatie: https://s3.tradingview.com/snapshots/d/DUyQfxYZ.png
Steeds retracement naar 0,5. (minimaal )
Cirkels ,center 1 juni ,rechts eind juni, steeds eind juni meer volume.
Vierkant ,Volume als price in Fib 0,5 -0,6 level zit.
Nu komende Fib levels zijn aardig gelijk met support levels met de price(gele lijn).
Dus komend tijd ergens zakken naar 93k tot max 89k en dan "zeker" UP.......
Vreemd tot 0,5 en niet naar de GP 0,618--0,786

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
X21r schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 14:14:
Ik ben geen FIB o'loog , maar dit viel mij op. DAILY BTC.
[Afbeelding]
Steeds retracement naar 0,5. (minimaal )
Cirkels ,center 1 juni ,rechts eind juni, steeds eind juni meer volume.
Vierkant ,Volume als price in Fib 0,5 -0,6 level zit.
Nu komende Fib levels zijn aardig gelijk met support levels met de price(gele lijn).
Dus komend tijd ergens zakken naar 93k tot max 89k en dan "zeker" UP.......
Vreemd tot 0,5 en niet naar de GP 0,618--0,786
Waar is de 0 en 1 lijn op gebaseerd?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• X21r
Danjel schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 15:48:
[...]

Waar is de 0 en 1 lijn op gebaseerd?
Ik neem aan dat je bedoelt de waardes tussen 0 en 1 ?
Dat zijn Fibonacci retracements levels ,Tussen ...last high en last low.
Aandelen hebben meestal een retracement van 0,5 ( als ze net omhoog gegaan zijn ...zakken ze tot level 0,5 en bounchen dan weer up)
Btc gaat op de kortere time frames lager van 0,618 tot 0,785 en dit is genaamd de Golden Pocket.
En op lagere time frames zeer bespeelbaar die Golden pocket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X21r
Afbeeldingslocatie: https://s3.tradingview.com/snapshots/2/2AqKekBN.png
We zitten nu in de GP zone (0,618-0,786) . en RSI bijna hoog , Liquidation Heat Map is bijna schoon geveegd.
Dus gaan we al zakken en waar gaan we naar toe bounchen van VWAP of 102,7 support., of toch higher,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
X21r schreef op vrijdag 6 juni 2025 @ 16:01:
[...]

Ik neem aan dat je bedoelt de waardes tussen 0 en 1 ?
Dat zijn Fibonacci retracements levels ,Tussen ...last high en last low.
Aandelen hebben meestal een retracement van 0,5 ( als ze net omhoog gegaan zijn ...zakken ze tot level 0,5 en bounchen dan weer up)
Btc gaat op de kortere time frames lager van 0,618 tot 0,785 en dit is genaamd de Golden Pocket.
En op lagere time frames zeer bespeelbaar die Golden pocket.
Ah zo! Helder verhaal. :)
Pagina: 1 ... 98 99 Laatste

Let op:
  • Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++.
  • Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.

Regels voor dit topic:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
  • Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!