[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 64 ... 101 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:57

YES

Moderator General Chat
Nou, vandaag weer een poging voor de 38.3k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11-09 08:42
YES schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 07:11:
Nou, vandaag weer een poging voor de 38.3k?
Met zo weinig volume en voor de zoveelste keer die richting uit, moet wel eens goed gaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:58
ziet er iig kansrijk uit. Weinig sellers. Funding neutraal, muren straks. Let's go

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nou, lijkt zowaar een serieuze poging te worden:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v1Ynth8c4ymfyCGA59lKaVErKBg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ikQWbghzzy8mPiapoU5IxBMB.png?f=fotoalbum_large

Closes boven 38.3-38.4k zijn positief m.i., als we maar niet onder 38.3k terugzakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Vosb0PRLJc2N5tu_ZmWA4LWxYk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7pAkevjs6qkLx43iOBCh8ofz.png?f=fotoalbum_large

Tik. En kijk eens aan, zelfs volume. Uitbraak aanstaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Beug schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 10:22:
[Afbeelding]

Tik. En kijk eens aan, zelfs volume. Uitbraak aanstaande?
Hebbie hier een meer uitgezoomde variant van? Ik ben ff benieuwd waar die trendlijn langs loopt :)

M.i. is er nu al een doorbraak gaande, maar dan van een horizontaal level.

[ Voor 5% gewijzigd door YES op 01-12-2023 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 18:28
YES schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 10:24:
[...]

Hebbie hier een meer uitgezoomde variant van? Ik ben ff benieuwd waar die trendlijn langs loopt :)

M.i. is er nu al een doorbraak gaande, maar dan van een horizontaal level.
Zeker, ik had 'm zo. Wel wat fakeouts dus de vraag of de lijn juist staat is terdege een discussiepunt. Lijkt of ie aan het twijfelen was om het opwaarts kanaal te volgen of op horizontale levels wil spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YRRYd8QWTJTFKvKYHdJkKdNkxxE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FHdb15DS27OndW2kfisaKzQc.jpg?f=fotoalbum_large

Volgende 1h close zal 'm valideren of invalderen imo.

[ Voor 5% gewijzigd door Beug op 01-12-2023 11:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:45
Er is kennelijk over een uur of 4 weer een speech van Powell.
Dat kan de DXY weer doen tanken waardoor crypto weer brandstof krijgt.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
ScuL schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 13:15:
Er is kennelijk over een uur of 4 weer een speech van Powell.
Dat kan de DXY weer doen tanken waardoor crypto weer brandstof krijgt.
Oh, dat zou, in combinatie met de huidige doorbraak van de 38.3k (ervan uitgaande dat het niet helemaal terug zakt) nog wel voor wat leuke volatiliteit kunnen zorgen :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nou, nu ff bevestigen en terug stuiteren graag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xSr4ONmtwntNUKNzFz9Yhvt5wms=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PbxQ3Ai5JU39BFINyAmhRmcu.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Afgeketst op het volgende historische niveau, maar ondertussen de andere wel als support getest:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rRZxpygruDuNrcU_uPnZ_urjxUY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ucoTtgsdgQBQeTeLGRK9fzYH.png?f=fotoalbum_large

Eén rechte lijn omhoog naar een nieuwe ATH is ook zo saai, mag prima met kleine tussenstappen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:18

Coldcat

HODL

Verplaatst naar NK

Als ik vandaag eens uitzoom op de grafiek en de lijn plot vanaf hetzelfde moment vorige halving tot aan nu dan zien we onderstaand kunstwerk:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GxtdSk0-HCDcnb3MQwydffdVakQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JPFtenwuFgGO01TXgopxMsiH.png?f=fotoalbum_large

In dat geval kunnen we nu nog omhoog gaan tot de 52k. Vervolgens terugvallen tot de 21k. Aangezien dat de COVID drop was zie ik dat niet snel gebeuren. De drop komt er nog, maar de vraag hoe diep die gaat. 31k lijkt me realistisch aangezien er sinds dat punt weinig volume is opgebouwd. Komt ook wel samen met andere lijnen. Misschien de 25k nog even aanraken, wie weet.

Volgens bovenstaande plaat wordt de vorige ATH doorbroken in OCT/ NOV 2024. De gains zullen wel wet afnemen, maar een 100k lijkt niet onrealistisch.

Oftewel, mijn plan:

Kopen
  • Q1 + Q2 2024: beheersd BTC kopen via DCA + agressief bij een mogelijke 30% daling + een kratje hier en daar
  • Q3 + Q4: 2024 Maximaal DCA in ETH stoppen
  • Twee weken na doorbreken ATH een groot deel van BTC in ETH en shitcoins proppen
Verkopen
Tegen de vorige ATH het omgekeerde van het kopen. Langzaam het risico afbouwen in Q4 en Q1. Tegen het einde van Q1-25 en helemaal Q2-25 zorgen dat ik niet met bags blijf zitten.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:10
Coldcat schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 14:19:
In dat geval kunnen we nu nog omhoog gaan tot de 52k. Vervolgens terugvallen tot de 21k. Aangezien dat de COVID drop was zie ik dat niet snel gebeuren. De drop komt er nog, maar de vraag hoe diep die gaat. 31k lijkt me realistisch aangezien er sinds dat punt weinig volume is opgebouwd. Komt ook wel samen met andere lijnen. Misschien de 25k nog even aanraken, wie weet.
De COVID drop was een black swan. Zoals je aangeeft, dat is niet te voorspellen maar zien we ook niet zomaar opnieuw gebeuren.

Waarom direct daarna dan toch wel de uitspraak dat er nog een drop zal komen? Volgens mij is er helemaal geen zekerheid dat er nog een drop gaat komen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Gelukszoekr schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 14:25:
[...]

De COVID drop was een black swan. Zoals je aangeeft, dat is niet te voorspellen maar zien we ook niet zomaar opnieuw gebeuren.

Waarom direct daarna dan toch wel de uitspraak dat er nog een drop zal komen? Volgens mij is er helemaal geen zekerheid dat er nog een drop gaat komen
Het gaat altijd wat zig/zag omhoog.

Meest positieve is dat die dikke drop niet komt en de mogelijk nieuwe ATH ook een extra douw krijgt omdat we niet van zo diep komen.

Mooie tijden. Volgend jaar weten we het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Coldcat schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 14:27:
[...]

Het gaat altijd wat zig/zag omhoog.

Meest positieve is dat die dikke drop niet komt en de mogelijk nieuwe ATH ook een extra douw krijgt omdat we niet van zo diep komen.

Mooie tijden. Volgend jaar weten we het!
Ja, het is altijd wat zigzag. Maar de afgelopen weken/maanden wordt elke poging om een dip te maken direct opgekocht. Dat kan prima zo doorgaan tot de ETF goedkeuring nieuws is en er een dikke groene paal volgt.

Bitcoin heeft eerder ook wel laten zien dat niet elke levels terug getest worden. Maargoed, we gaan het meemaken :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Long live the crypto, of zoiets:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UN1yeBy0Fn5ATbAik_7wEw-FiKw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IGQIu7I8aL8FFA3hRqydQSdq.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cFGSfNUpv-QtFCB7O4ISN_YSjP4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fcQa6RTrR5ETTwDfKjOF0pid.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g0BPqgeEh2iNksR01vDOKgoBPo8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ywTZGs3Fa0QbNcFBdlQY569y.png?f=fotoalbum_large

Edit:
in het kader van transparantie en niet alleen maar lopen pronken met je successen. Hiervoor in drie dagen tijd 5 posities geopend waarvan slechts 1 met winst weer gesloten is. De anderen allemaal geraakte stoplosses omdat ik te gretig/hebberig was met het openen van posities (@Taro schreef daar laatst nog over, ik heb nog wel last van te graag willen dus).
De BTC long is wel een mooie, geopend vlak voor de uitbraak van 9:30 gisteren (eerste blauwe cirkel), en bij de retest (tweede blauwe cirkel) bleek ik het entry level goed bepaalt te hebben, wickje onder de zone kwam er wel maar SL nooit in gevaar geweest, mét een acceptabel risico. Entry had nog wat lager gemogen, en als ik het de afgelopen week met geduld en volgens plan gedaan had, had ik hem van onder het channel al kunnen openen maar uiteindelijk blij dat ik me gisteren een beetje herpakt heb, op tijd voor de uitbraak :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8zMoVWLGdtY0euA4i7heucxNSZE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/C1c82MMn7RuqtxPevGqv3PnM.png?f=fotoalbum_large

Nu even nadenken over targets en/of het open houden van deze posities. Voor MATIC heb ik wel een TP ingesteld en voor ETH een trailing stop. Ik denk dat ik op BTC ook zoiets ga doen.

[ Voor 40% gewijzigd door YES op 02-12-2023 19:44 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Let's go :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UZFvUJZuj2Z6mtAaa4cx58vA-2E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MQ8x6xOq7D3lyOPDaMdrDWkN.png?f=user_large

En bijgekocht/opgeschaald:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IvTg2fPvkpi7MIPzmkL8HZ3M77g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1sFOnY6n6QHizr25g3gEURZs.png?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin wederom afgeketst op dit level:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aSB1dfMMTXeIFXRC1Chkg5ZQhoQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vzD8Zd0DTvwNyifkTGkyUtSl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 19:49:
Bitcoin wederom afgeketst op dit level:
[Afbeelding]
En wel gewoon nog flink hoog. Benieuwd of er gewoon een nieuwe poging komt op korte termijn. Zou wel heel bullish zijn.

Maar goed, gisteren duurde het ook even tot er echt even iets getraced werd dus dat we nu nog hoog/kort onder resistance hangen zegt niet per se veel.

[ Voor 14% gewijzigd door YES op 02-12-2023 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nieuwe poging al gaande :) En ETH stoomt ook door ipv te retracen, hopelijk lukt het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 19:52:
Nieuwe poging al gaande :) En ETH stoomt ook door ipv te retracen, hopelijk lukt het...
BTC.D keldert ook als een dolle terwijl BTC zelf in de lift zit. ETH/alts gaan dus nog harder.

[ Voor 3% gewijzigd door YES op 02-12-2023 19:55 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nice, wat een groene candles, had ik er maar meer ingedrukt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dTWgcVjfulHPKExgZXoomLYWY3s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/KjgRViXO33qETvVkfQwMPQBQ.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1jYc80SXZz0va-oX6vLkKPzllx0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RtoiEgSZXM2k62s8OiY1b8mL.png?f=user_large

Edit: LOL :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gtjZ6ba0GOQc0mMzbWfJgmGOji8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/k2dxMdIhEjfF0L6Hp72Q4JbH.png?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door Taro op 02-12-2023 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
@YES Gaan we ze nu laten lopen tot de nieuwe ATH?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Goh, je verwacht het niet, de bovenkant van het channel is weer in zicht en belemmert de boel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qjtn4S921MTlWe65XueuefELk9E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zdMPdjxU745AUxLjdn0a8nIr.png?f=fotoalbum_large

Maar even wat stop losses ingesteld, verkopen doe ik nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:11

tomtom901

Moderator General Chat
Shortje durf ik hier wel aan op 39.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 20:11:
@YES Gaan we ze nu laten lopen tot de nieuwe ATH?
ETH is uitgestopt door de trailing stop, BTC still going strong. Enige waar ik op den duur nog wel voor vrees is dat we gewoon nog een duik maken voor de halving. Maar goed, dat zien we dan wel weer.

Eerst maar eens kijken of BTC echt voor die 40k gaat nu :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 20:32:
[...]

ETH is uitgestopt door de trailing stop, BTC still going strong. Enige waar ik op den duur nog wel voor vrees is dat we gewoon nog een duik maken voor de halving. Maar goed, dat zien we dan wel weer.

Eerst maar eens kijken of BTC echt voor die 40k gaat nu :D
Ik heb inmiddels beide 100% gesloten, eerst zien of BTC het vorige niveau gaat terugtesten, dan stap ik daar weer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 20:34:
[...]

Ik heb inmiddels beide 100% gesloten, eerst zien of BTC het vorige niveau gaat terugtesten, dan stap ik daar weer in.
Het lijkt er bijna op dat het gebeurd. Ik ben daar te chicken voor..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Taro schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 20:34:
[...]

Winst is winst :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
Als we toch plaatjes posten. Kijken of we de 10k$ of 1000% gaan halen op korte termijn

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-zVPId91Cembf0NdTXntUwejYdk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3hAkS1ItVoOImTrXDyqBF2uT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ScuL
Al mijn trades hebben nu TP en trailing stops geraakt. Die 39777 is op ByBit dus gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
ScuL schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 23:18:
Al mijn trades hebben nu TP en trailing stops geraakt. Die 39777 is op ByBit dus gehaald
Helemaal eruit nu dus? Uit je trades bedoel ik, niet spot uiteraard.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 14:25:
[...]
Ook in 2015 had je nog rond augustus / september een backtest van de bodem in januari. Geen covid of recessie te bekennen. Feit is dat sinds derde week oktober we nu zeven weken groen hebben. Dat gebeurt niet vaak. Sinds 26k is er niks getest als bodem, enkel 38k flink lang als weerstandslijn. Nu is 40k de volgende drempel, 42k en 48k verderop.

Hoe langer er geen terugtest volgt mede mogelijk gemaakt door het front runnen van het ETF als drive/narratief, hoe dikker de kans om na 10 januari maar voor de halving in april een correctie van 30-40% te krijgen. Al dan niet omdat de economie stuk is, recessie een feit is en de FED overgaat tot een renteverlaging. 48k X 0,7 / 48k X 0,6 = een range van 28.8k - 33,6k. Waar zit de BMSB nu? 29-31k. Die gaat dan nog even oplopen zolang de koers omhoog blijft schieten.

Afbeeldingslocatie: https://s3.cointelegraph.com/uploads/2023-09/b1c3eed3-9059-4ee2-a038-c96e8704fe91.png

En er is een optie dat 10 januari wederom uitstel komt, er is nog een laatste deadline qua ETF in maart zag ik in 1 van de vele schema's. Enkel die van ARK heeft een final deadline in januari. Blackrock en co kunnen uiterlijk medio maart nog goedgekeurd worden. Nog steeds prima in lijn met een halving in april. Icm een renteverlaging in maart of mei gaat de run echt wel los in 2024. Maar tussentijdse correcties horen er zelfs in een bull run gewoon bij.

[ Voor 7% gewijzigd door Joosie200 op 02-12-2023 23:52 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pS4bSuhka4C0Q9QKt9TD7gSs8Xk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bbGzcIBhtdVjWufOIOcy4eeW.png?f=fotoalbum_large

Op de H1 een mooie bull flag. Ik ben nog steeds van mening dat dit ding een keer moet retracen, maar dat lijkt nog niet nu te zijn.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Super netjes erbinnen:

4H:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/70FxVaPHoJOuufAACrUSmKcVf20=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TVA6kIjikg7yb64NpuSgcDJL.png?f=fotoalbum_large

1D:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XCWqZSQHuR352Vf1YIpZg_TX-Vg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F8UwUmoN8q7FTYIFDFoS6VIp.png?f=fotoalbum_large

Persoonlijk verwacht ik een terugtest van 1 van beide blauwe lijnen en dan weer de bovenkant van het kanaal opzoeken.

Stel je voor dat dit tot het begin van de bearmarket zo doorgaat incl. het neerzetten van een nieuwe ATH 8) Gewoon netjes binnen het channel door naar >100k zonder enorme uitslagen of retests, gewoon omdat iedereen het wel prima vindt. Ik teken ervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op zondag 3 december 2023 @ 08:35:
[Afbeelding]

Op de H1 een mooie bull flag. Ik ben nog steeds van mening dat dit ding een keer moet retracen, maar dat lijkt nog niet nu te zijn.
zie eerst rond de 42k nog wel gebeuren

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
anti elppa schreef op zondag 3 december 2023 @ 09:13:
[...]

42k is ook een historisch niveau dat ik hanteer en gaat ook een tijdje terug:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3C5qpG6B8ZjjE8Rwicieg1KrDSQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WWsg7QPpPY3WClv04ZIub2r6.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnY6d6Qn_Pt44QLNsKMXSaSAHMA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sdXR2044umynJcwHju31YclH.png?f=fotoalbum_large

Nog +10% winst te behalen (met een x1 ;) ) tot we daar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
Taro schreef op zondag 3 december 2023 @ 09:28:
[...]

42k is ook een historisch niveau dat ik hanteer en gaat ook een tijdje terug:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Nog +10% winst te behalen (met een x1 ;) ) tot we daar zijn.
yes die lijn idd. Ik zie verder niet veel weerstand op de gebruikelijke hele getallen na.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Bull flag update, meased move = 40.080$. Ik ben inmiddels long vanaf 39.350 (onderkant flag).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sea2mcRO58_GNBdgm7HWwti-fNs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XiUkDjn66QKUb843f3xPJKQQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:50
Zijn CME opens and closes nog relevant dit jaar?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QKWaxC9Wj7PamoX90PzLFugA9-c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3FkFm6mjE5FJGjsXE5qbWLiP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
PHPResource schreef op zondag 3 december 2023 @ 15:58:
[Afbeelding]
Soms wel, soms niet. De vorige keer dat ik dat hier benoemde werd gezegd van niet, maar toen bleek dat wel zo te zijn :)

Daarnaast is wederom de bovenkant van het kanaal getest:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M1nO-fAgSuAAG1CYIN3Rn__Y-cE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iRuV00yfCj2wi55iQRjvCwqK.png?f=fotoalbum_large

+-38.8k ligt vlak boven het midden van het channel, zou dus prima zo uit kunnen pakken door de blauwe lijn op +-39k te testen, wickje eronder tot 38.8k en daarna moon (of de onderkant van het kanaal weer testen).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
PHPResource schreef op zondag 3 december 2023 @ 15:58:
[Afbeelding]
dat werd mega gehyped in 1e deel bullrun vorige keer, door de bekende schreeuwende joetubers. oa adhd duitser, die prutser carl de maan, butboy en ivan de verschikkelijke.

Feit is dat vaak niet veel invloed heeft. Ja de cme gaps worden vaak gevuld maar ik heb niet het idee dat het gevuld word omdat daar een gat zit. We zitten nu met heel veel weekly candles op groen, bijna een record. Die gaat vanzelf een keer rood worden en dan zijn die cme gaten ook weer dicht. En zo ging dat vorige keer ook.

Moet wel zeggen dat volume CME nu wel groter is dan vorige bullrun, dus wellicht dat het nu wel een trigger is voor een correctie. Who knowes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op zondag 3 december 2023 @ 18:17:
[...]
Daarnaast is wederom de bovenkant van het kanaal getest:
[Afbeelding]
Reject valt ook weer alleszins mee, vind het allemaal best bullish ogen. Maar goed, crypto zou crypto niet zijn als het er allemaal bullish uit ziet en vervolgens even later volledig door het putje gaat :+

Ik laat de longs nog even open in ieder geval. Als we nog een flinke leg up krijgen ga ik een trailing stop op de BTC long zetten, met een dikke marge erin zodat uitstoppen niet te snel gebeurd.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
2500 next voor ETH?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aCCqoF4xE1KhyUb61UxSyzzCk8c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PjzLkoKac6S2sA7Lam1NAdhd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nu eindelijk uit het channel, of morgenochtend een deceptie?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s1JdDrULm7I5RWdn90A1zPlDwvU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1AwLwtwLd35J3vdyBNg8p4Cr.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• ScuL
Hier komt een ongebruikelijke reactie van mijn kant maar het ziet er een beetje te euforisch uit op het moment. Too fast too soon. Dit niveau had ik verwacht begin 2024 maar nu nog niet.
Als we naar de daily kijken zie ik ook bearish divergence ( de prijs is opgelopen van 34k naar 40k maar de RSI is gezakt van 88 naar 70 )

Op het moment zou ik het vrij risicovol vinden om long te gaan. We zijn een re-test ook erg overdue
Belangrijke support niveaus zijn
38300
37800
36100
34000

BSB zit tussen de 30k en de 31k

MA's:
MA99D 30900 (gebruikelijke bodem)
MA200W 29000 (zeer sterke bodem)
MA300W 21700 (rotsvaste bodem)

[ Voor 7% gewijzigd door ScuL op 04-12-2023 00:30 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Son Gohan
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 18:21
Krijg jij geen last van je ogen met die witte charts background? Holy macaroni. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
ScuL schreef op maandag 4 december 2023 @ 00:28:
Hier komt een ongebruikelijke reactie van mijn kant maar het ziet er een beetje te euforisch uit op het moment. Too fast too soon. Dit niveau had ik verwacht begin 2024 maar nu nog niet.
Als we naar de daily kijken zie ik ook bearish divergence ( de prijs is opgelopen van 34k naar 40k maar de RSI is gezakt van 88 naar 70 )

Op het moment zou ik het vrij risicovol vinden om long te gaan. We zijn een re-test ook erg overdue
38300
37800
36100
34000

MA's:
MA99D 30900
MA200W 29000
MA300W 21700
Helemaal met je eens, weekly RSI vind ik zelfs helemaal spannend met > 80. Het is een lagging indicator dus zegt minder, maar wel degelijk hoog. De daily is daarnaast voor het laatst oversold geweest (in mijn setup is dat < 20) in augustus. Ik denk dat het goed is voor BTC om pas op de plaats te maken hier en even iets langer te consolideren, het liefst zelfs in combinatie met een backtest van de support resistance flip op (o.a. 38.500, 37.800).

Ik heb mijn long vanaf 39.350 net kunnen sluiten op 40.200 en ga morgenvroeg kijken waar we staan. Op ES (US 500F) heb ik ook een bearish outlook dus als die goed begint te dumpen dan sta ik niet te kijken van een correctie op BTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20:33
Taro schreef op zondag 3 december 2023 @ 23:35:
Nu eindelijk uit het channel, of morgenochtend een deceptie?
[Afbeelding]
Lijkt of we er goed uit aan het breken zijn nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:06

38300
37800
36100
34000

MA's:
Ben het met je eens dat het allemaal te veel hosanna is momenteel. Dat zijn juist de momenten dat je moet verkopen doorgaans. Ja het ETF scenario houdt de fomo nu al een tijdje vast, maar ik zie dit ook niet tot medio januari, of zelfs langer, nog zo doorgaan. Meestal zijn de whales wel zo slim om net wat eerder te verkopen dan je zelf wil of verwacht.

Ik zie eerder gebeuren dat we ruim voor die tijd corrigeren, om daarna richting medio januari weer verder te stijgen. Zo pakken de whales liquidity, wordt de bodem aangestampt en kunnen we weer verder.

Op basis van voorgaande dus ook een deel van de PF gealloceerd om te verkopen. Daarvan 50% nu en de rest bij een evt verdere stijging op korte termijn. Mocht het nog verder stijgen, dan heb ik er zo wel vertrouwen in dat ik bij de uiteindelijke correctie minstens een gelijk aantal munten terug kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 16:55
Tja, het zou zo moeten zijn idd. Echter BTC verrast altijd, elke cycle. Zelfs mijn holy grail Davthewave weet het nu even niet. "Parabolic or business as usual".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Sjeez, alle RSI van de 5 minuten tot de weekly is nu oversold :x. Ik durf even geen nieuwe posities om te traden aan, zowel long als short.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20:33
In mijn optiek is er op de monthly nog wel ruimte omhoog naar zelfs 48k. Om vervolgens een dikke correctie te krijgen. Lower 30k zou ik niet raar vinden en is geeneens erg bearish als dat support houdt uiteraard..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online

MA's:
Join the club. Nu is het niks ongewoons dat Bitcoin zijn ding doet en maling heeft aan retests whatsoever. Betekent wel dat wanneer de RSI dik overbought is, de onvermijdelijke retest een pittige gaat zijn bij een over extended koers tov de BMSB. Left translated cycle risico ligt op de loer met het frontrunnen van 10 januari. We gaan nu door knallen en 8 weken op rij groen noteren. Toch redelijk uniek.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0O8vHKgrPpvSdrRqc4KKF6f01L8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xzzBtgjF6vGPnuBxR2AwRex5.png?f=fotoalbum_large

Trailing stop ingesteld, dikke winst gegarandeerd. Hoogste aantal sats wat ik ooit gehad heb gerealiseerd. Laat hem maar gesloten worden en dan een dikke retest op termijn, kan ik weer een nieuwe long openen met meer sats. Of gewoon left translated cycle en zonder enige hickup overmorgen 420k, ook prima.

Edit: inmiddels over de 80% winst, het gaat maar door 8)

[ Voor 4% gewijzigd door YES op 04-12-2023 07:22 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• anti elppa
anti elppa schreef op zondag 3 december 2023 @ 09:13:
[...]

bijna. Next stop is 48k. Daar moet gewoon wel een retrace komen. Funding begint nu wel lichtjes op te lopen.

Long bijna op 1000% nu 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op maandag 4 december 2023 @ 07:31:
[...]

bijna. Next stop is 48k. Daar moet gewoon wel een retrace komen. Funding begint nu wel lichtjes op te lopen.
Ben benieuwd waar die over een uur op staat. Zit zoveel liquidity aan de onderkant, dat moet toch wel een keer gepakt worden zou je zeggen. Fascinerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
tomtom901 schreef op maandag 4 december 2023 @ 07:54:
[...]

Ben benieuwd waar die over een uur op staat. Zit zoveel liquidity aan de onderkant, dat moet toch wel een keer gepakt worden zou je zeggen. Fascinerend.
als we richting 48k gaan verdwijnt die liquiditeit ook weer aan de onderkant :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Joosie200 schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 23:41:
[...]

Ook in 2015 had je nog rond augustus / september een backtest van de bodem in januari. Geen covid of recessie te bekennen. Feit is dat sinds derde week oktober we nu zeven weken groen hebben. Dat gebeurt niet vaak. Sinds 26k is er niks getest als bodem, enkel 38k flink lang als weerstandslijn. Nu is 40k de volgende drempel, 42k en 48k verderop.

Hoe langer er geen terugtest volgt mede mogelijk gemaakt door het front runnen van het ETF als drive/narratief, hoe dikker de kans om na 10 januari maar voor de halving in april een correctie van 30-40% te krijgen. Al dan niet omdat de economie stuk is, recessie een feit is en de FED overgaat tot een renteverlaging. 48k X 0,7 / 48k X 0,6 = een range van 28.8k - 33,6k. Waar zit de BMSB nu? 29-31k. Die gaat dan nog even oplopen zolang de koers omhoog blijft schieten.

[Afbeelding]

En er is een optie dat 10 januari wederom uitstel komt, er is nog een laatste deadline qua ETF in maart zag ik in 1 van de vele schema's. Enkel die van ARK heeft een final deadline in januari. Blackrock en co kunnen uiterlijk medio maart nog goedgekeurd worden. Nog steeds prima in lijn met een halving in april. Icm een renteverlaging in maart of mei gaat de run echt wel los in 2024. Maar tussentijdse correcties horen er zelfs in een bull run gewoon bij.
Duidelijk. En weet ik. Ik weet uiteraard ook dat er correcties bij zitten. Maar soms kan het nu eenmaal hard gaan, dat er een langere periode geen echte correctie, laat staan een drop komt.

Wie weet komt er straks een drop van $44k naar $39. Dat is leuk, maar die buyorder van afgelopen week op $32k rond de BMSB zal dan volledig gemist worden. Ik denk dat het in momenten als deze lastig is om de markt goed te voorspellen voor een korte termijn. Anyhow, we gaan het meemaken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Er zal vandaag vast wel weer wat aandacht vanuit de media gaan naar ons geliefde muntje. Ik lees die dingen graag, dus kom je iets tegen post het hier :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
Gelukszoekr schreef op maandag 4 december 2023 @ 08:16:
[...]

Duidelijk. En weet ik. Ik weet uiteraard ook dat er correcties bij zitten. Maar soms kan het nu eenmaal hard gaan, dat er een langere periode geen echte correctie, laat staan een drop komt.

Wie weet komt er straks een drop van $44k naar $39. Dat is leuk, maar die buyorder van afgelopen week op $32k rond de BMSB zal dan volledig gemist worden. Ik denk dat het in momenten als deze lastig is om de markt goed te voorspellen voor een korte termijn. Anyhow, we gaan het meemaken :)
ja die retrace komt er echt wel. en die kan prima 20, 30 of zelfs 40% worden. Al verwacht ik in deze cycle eerder 20% dan 40%. Maar alles kan. Gezien we nu 7 groene weekly closes hebben is de kans erg groot geworden. 8 hebben we 1x eerder gehad als ik het me goed kan herinneren. Wat dus kan is dat we nu nog zeker een week up gaan en bv de 48k pakken en dan bv terug naar 38k aangezien dat aardige weerstand was en er daar een lijn loopt het verre verre verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op maandag 4 december 2023 @ 07:31:
[...]

Ff verdubbeld die funding :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
klopt maar is nog steeds erg laag. Ff ter vergelijk, in laatste stuk bull zie je soms nog 10x hogere funding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op maandag 4 december 2023 @ 09:06:
[...]

klopt maar is nog steeds erg laag. Ff ter vergelijk, in laatste stuk bull zie je soms nog 10x hogere funding
Oh really, ik heb die funding nooit als indicator in de gaten gehouden, wel interessant.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:02

resusaapje

h less

Gelukszoekr schreef op maandag 4 december 2023 @ 08:18:
Er zal vandaag vast wel weer wat aandacht vanuit de media gaan naar ons geliefde muntje. Ik lees die dingen graag, dus kom je iets tegen post het hier :)
Ja, halfuur geleden in BN/De Stem: "Bitcoin naar $40k!!!!11!1!!!!eins!" _O-

AD om 02u ook: "Koers bitcoin op beurs van Singapore naar $40k" Beurs? Singapore? Iemand half wakker ofzo?

[ Voor 13% gewijzigd door resusaapje op 04-12-2023 09:56 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
resusaapje schreef op maandag 4 december 2023 @ 09:53:
[...]

AD om 02u ook: "Koers bitcoin op beurs van Singapore naar $40k" Beurs? Singapore? Iemand half wakker ofzo?
Denk dat dat over de goudkoers ging: https://nos.nl/artikel/25...rijs-bereikt-recordhoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 23:28
Sorry verkeerde topic

[ Voor 77% gewijzigd door AlterBridge op 04-12-2023 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Maar even serieus he...
Dit kan toch niet anders dan dat "men" de koers aan het oppompen is om het dan net voor de ETF goedkeuring te laten klappen en zo goedkoop de ETF's in te slaan?
Dit is niet gezond zo snel....

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Trailing stop geraakt, eruit met dikke winst. Ik ga lekker zitten toekijken en me beraden op wat levels waar ik nieuwe longs zou willen openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
FijneKerst schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:12:
Maar even serieus he...
Dit kan toch niet anders dan dat "men" de koers aan het oppompen is om het dan net voor de ETF goedkeuring te laten klappen en zo goedkoop de ETF's in te slaan?
dit soort runs hebben we veel vaker gezien. En nog wel stukken extremer ook. Niets bijzonders aan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
Nog even een theorie... dit zou best zo kunnen lopen
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B9ftiV4JayWbzezQ_gFrb_Thb5Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RBD5Rx0Ok9jClczz6JLN8wZx.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

anti elppa schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:37:
[...]

dit soort runs hebben we veel vaker gezien. En nog wel stukken extremer ook. Niets bijzonders aan
Niet echt... 7-8 weken nog stop groene kaarsjes... das nieuw

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
FijneKerst schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:12:
Maar even serieus he...
Een Bitcoin bullrun gaat ook enorm snel, veel mensen dachten bij de vorige run dat de 20k ATH een enorm obstakel ging worden en daar werd met een rotgang als een mes door de warme boter doorheen gesneden.

Ik heb bewust enige tijd geleden die blauwe lijnen getrokken en daar kan je dus ook dergelijke rode candles verwachten, inmiddels ook uit het kanaal, nu hopelijk er niet weer in terug...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6SGeZSur86oeaFR-BzYacTRp9m0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NQZI2OcPocp5ys8vqjezXQkb.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
ScuL schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:39:
Nog even een theorie... dit zou best zo kunnen lopen
[Afbeelding]
ben niet zo van de broadening wedges. Ik houd het echt op een run naar 48k zone en dan terug naar 38k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
FijneKerst schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:40:
[...]

Niet echt... 7-8 weken nog stop groene kaarsjes... das nieuw
nee hoor. 7 zijn er aardig wat van. 8 is het record maar daar zijn we nu nog niet (6 days to go). En dan moet je ook kijken naar het % stijging in die weken. Zitten oa 3 weken bij van amper stijging, en 1 eigenlijk zelf neutraal. Valt allemaal reuze mee dus. Echt niet bijzonder.

kijk bijvoorbeeld die van 8 eens. van 1150 naar 3040.......ff x3 in 8 weken.

[ Voor 16% gewijzigd door anti elppa op 04-12-2023 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ah, daar is de dip al..... sneller dan verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:11
FijneKerst schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:49:
Ah, daar is de dip al..... sneller dan verwacht.
Het is nog even wennen dat kleine dipjes vrij snel weer 1K eraf kan betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:56:
[...]

ja en straks rond de ath is wat choppen met 2k heen en weer heel normaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

BTC100K2021 schreef op maandag 4 december 2023 @ 12:56:
[...]

We werden wakker rond de 41.5k. We staan er nog steeds boven.

Welke dip >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 00:06
Coldcat schreef op maandag 4 december 2023 @ 13:08:
[...]

We werden wakker rond de 41.5k. We staan er nog steeds boven.

Welke dip >:)
Precies. Even de bodem testen waar we al die uren op hebben gestaan en dan weer naar boven *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
ondertussen weer neutraal. BTC d bijna nieuwe high. Enige wat nu nog tegen kan werken is CME gat. MAar daar komen we binnen 1 min achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom901

tomtom901

Moderator General Chat
Doen mensen hier ook hun trades journallen in een Edgemonk achtige tool of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
tomtom901 schreef op maandag 4 december 2023 @ 18:20:
Doen mensen hier ook hun trades journallen in een Edgemonk achtige tool of niet?
Geen idee wat dat is, gebruik zelf de Delta app.

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Hier nog mensen die met de Goodcrypto tool traden?

Ik mis bij Kucoin trailing orders op de futures markt en via deze tool kan dat wel.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 11-09 08:42
MrJ schreef op maandag 4 december 2023 @ 21:46:

Ik mis bij Kucoin trailing orders op de futures markt en via deze tool kan dat wel.
Veel te laat switch naar Bybit gedaan van Kucoin. Future-trades zijn er toch wel beduidend uitgebreider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
MrJ schreef op maandag 4 december 2023 @ 21:46:

Laat me raden, je moet een API aanzetten met schrijfrechten? Niet aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Taro schreef op maandag 4 december 2023 @ 22:19:
[...]

Laat me raden, je moet een API aanzetten met schrijfrechten? Niet aan beginnen.
Yep.

Zal Bytbit maar exploren dan. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 16:55
Thoughts? (bron: davthewave)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VMyLv7Wqjn1MlOEN25bHeysVN7o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jRqmBqoLppwzUez03CIcnuxT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
Dat zou wel een karige 75/80K top zijn deze bullrun. Lijkt mij wat aan de lage kant gezien het koopvolume dat de ETF's gaan brengen.

Aan de andere kant: iedereen lijkt te denken dat die 100K horde makkelijk genomen gaat worden terwijl daar ook geen enkele garantie voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moiety
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19:32
De enige echte goede onderbouwing hiervoor is de uitspraak: “expect the unexpected”. Daar doe ik het niet voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
BTC100K2021 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:19:
[...]

Dat zou wel een karige 75/80K top zijn deze bullrun. Lijkt mij wat aan de lage kant gezien het koopvolume dat de ETF's gaan brengen.

Aan de andere kant: iedereen lijkt te denken dat die 100K horde makkelijk genomen gaat worden terwijl daar ook geen enkele garantie voor is.
Waar zie jij 75 a 80k dan? Ik zie een top in 2025 van boven de 225k

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
anti elppa schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 08:49:
[...]

Waar zie jij 75 a 80k dan? Ik zie een top in 2025 van boven de 225k
8)7 Tijd voor de volgende bak koffie, was nog niet goed wakker denk ik.

Gewoon dikke moon dus, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:13
verkeerde topic

[ Voor 79% gewijzigd door Kol Nedra op 05-12-2023 09:05 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Vlaggetje wordt gemaakt op de 1h. Ook een bullish divergence te zien (blauwe stippellijntjes). Het is bijna lastig om zo bullish te blijven maar op basis hiervan zou je haast een nieuwe leg up verwachten op korte termijn 8)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qe6qXYEzKkVNmIXvrMsZ2vXxgag=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iZCPYKW2uP2Igkp7UCa85xsQ.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik vraag me af waarop het terugzakken na 75k ish aantikken en dan 275k als einddoel is gebaseerd. Natuurlijk gaat het nooit continu in 1x omhoog maar de verdeling tussen vorige ATH van 69k minimaal evenaren en nadien eerst inzakken voor er een dikke ath wordt neergezet van 275k ligt niet echt in lijn met elkaar.

Dat voelt alsof je uitgaat van meer dan een double top. Alsof je de ath van 20k en 69k hebt in 1 en dezelfde bull run zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
Joosie200 schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 09:51:
[...]

Ik vraag me af waarop het terugzakken na 75k ish aantikken en dan 275k als einddoel is gebaseerd. Natuurlijk gaat het nooit continu in 1x omhoog maar de verdeling tussen vorige ATH van 69k minimaal evenaren en nadien eerst inzakken voor er een dikke ath wordt neergezet van 275k ligt niet echt in lijn met elkaar.

Dat voelt alsof je uitgaat van meer dan een double top. Alsof je de ath van 20k en 69k hebt in 1 en dezelfde bull run zeg maar.
Het voelt voor mij als random lijntjes trekken. Niemand weet het nog.
Zelf hou ik ook nog rekening met de grote tegenvaller, dat het gewoon helemaal anders loopt en we langere tijd blijven rangen tussen 30 en 50k.

bitcoin is niet anders dan andere assets, het staat of valt met adoptie, supply. Dus de ETF en de halving moeten het dan wel gaan doen, en je hoopt dat er nog andere krachten ervoor zorgen dat BTC een veilige haven wordt oid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Setup voor een kleine short, gewoon om te kijken of ie uitpakt zoals ik hoop/denk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V7lGEVzEsOGKnJtIs416EHirV9Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jsUDnYc2CXARYXoRki2q2C0R.png?f=fotoalbum_large

als ie goed gaat pak ik onderin een grotere long positie zodra ik het gevoel krijg dat we er niet doorheen zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
DarkShadow schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:59:
[...]

Het voelt voor mij als random lijntjes trekken. Niemand weet het nog.
Zelf hou ik ook nog rekening met de grote tegenvaller, dat het gewoon helemaal anders loopt en we langere tijd blijven rangen tussen 30 en 50k.
Dat is een prima scenario en zou ook helemaal niet raar zijn.
bitcoin is niet anders dan andere assets, het staat of valt met adoptie, supply. Dus de ETF en de halving moeten het dan wel gaan doen, en je hoopt dat er nog andere krachten ervoor zorgen dat BTC een veilige haven wordt oid.
BTC is juist wel anders dan andere assets. Juist vanwege de gegeven supply en de halving die hoe dan ook gaat komen. Misschien wat eerder of later in tijd, maar dat er daarna ieder blok minder BTC vrij komt is een gegeven.

Dat is heel wat anders dan assets als goud waar nog gedolven wordt waar niemand precies weet hoeveel er nog is, of hoeveel er waar er wordt opgeslagen of stocks waarbij nieuwe aandelen uitgifte de boel verwateren.

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
Ja, wat dat betreft heb je gelijk. Maar alleen dat aspect is niet genoeg, je wilt toch grotere adoptie zien. Dat kan natuurlijk gemakkelijk komen.

Nadeel is wel dat er veel andere crypto zijn die niet zo deflationair zijn en wel de aandacht afleiden van btc
Pagina: 1 ... 64 ... 101 Laatste

Let op:
  • Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++.
  • Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.

Regels voor dit topic:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
  • Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!