[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 59 ... 101 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
YES schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 11:34:
[...]

Hoe doe je dat ophogen nou precies? Ik meen ooit gelezen te hebben dat alleen het ophogen van die slider voor bestaande posities niet relevant is maar ik weet niet meer precies hoe het zit..

(Overigens ben ik dat voorlopig nog niet van plan, hooguit als deze zone geflipt en hertest is misschien)
Het verslepen van de slider heeft wel effect op lopende posities. De enige reden waarom het niet zou werken is wanneer je de leverage verlaagt en daarvoor niet voldoende resterende balance hebt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
YES schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 11:34:
[...]

Hoe doe je dat ophogen nou precies? Ik meen ooit gelezen te hebben dat alleen het ophogen van die slider voor bestaande posities niet relevant is maar ik weet niet meer precies hoe het zit..

(Overigens ben ik dat voorlopig nog niet van plan, hooguit als deze zone geflipt en hertest is misschien)
op het moment dat ik hem van x5 naar x10 sleep komt de helft van mijn funds vrij. Die knikker ik er dan weer in en vergroot zo mijn positie en dus ook een hogere instap koers. Ik durf dat vaak wel aan als ik al een poosje in een trade zit en ik dik in het groen zit.
Als de bull echt aan is start ik redelijk gerust op x10 x15. Deze fase van de wedstrijd start ik vaak op x4/ x5 ongeveer.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Dikke bullflags:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/utrTsNmDAedt1Jz-LNEqv_K8Bds=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fhNJT13V2JUE18CWntFHTuiD.png?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03:42
anti elppa schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 11:51:
[...]

op het moment dat ik hem van x5 naar x10 sleep komt de helft van mijn funds vrij. Die knikker ik er dan weer in en vergroot zo mijn positie en dus ook een hogere instap koers. Ik durf dat vaak wel aan als ik al een poosje in een trade zit en ik dik in het groen zit.
Als de bull echt aan is start ik redelijk gerust op x10 x15. Deze fase van de wedstrijd start ik vaak op x4/ x5 ongeveer.
Ik weet dat dit NK is maar; go hard or go home! 50x 8)
Mijn trade staat momenteel op 840%

Wat je overigens ook kunt doen is kapitaal toevoegen en dan extra in je positie bijkopen en het leverage ongewijzigd laten. Daarmee verhoogt echter wel je entry

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
ScuL schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:10:
[...]
Daarmee verhoogt echter wel je entry
En eigenlijk maakt dat helemaal niet uit als je voldoende in de plus staat en een SL hebt staan, maar toch jammer als je hem met anderen deelt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
ScuL schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 12:10:
[...]

Ik weet dat dit NK is maar; go hard or go home! 50x 8)
Mijn trade staat momenteel op 840%

Wat je overigens ook kunt doen is kapitaal toevoegen en dan extra in je positie bijkopen en het leverage ongewijzigd laten. Daarmee verhoogt echter wel je entry
ja kan ook, maar dat vind ik voor nu nog wat te link allemaal. Heb vorige bull wel eens 0,8 btc in een trade gehad. Nu speel ik maar met 0.1. Vind dat wild zat. En x50 is al helemaal niets voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Nou moet Bitcoin wel snel doorpakken en niet verder terugzakken, anders maar ff shorten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C7Im6nVx3A6LuH6Caxbo8-n0kY0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GwZ7557c1FxodfK2iG2fpply.png?f=fotoalbum_large

Edit: Short it is, SL in profit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LBVwZrc72Fqkb6GNl70JCkD4k1o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hZxptjDclTKq6N1xId00ABtJ.png?f=user_large

Edit: Zal vast zo wel weer opveren, short maar gesloten:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bn5Qr1jbBecW8ch0meYu7hRIgUY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mqQnUGrFQ2pu1jXyFCTrDvVu.png?f=user_large

[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 21-10-2023 20:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Taro schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:02:
Nou moet Bitcoin wel snel doorpakken en niet verder terugzakken, anders maar ff shorten:
[Afbeelding]

Edit: Short it is, SL in profit:
[Afbeelding]

Edit: Zal vast zo wel weer opveren, short maar gesloten:
[Afbeelding]
is helemaal niet nodig. tis weekend. Wat ik schreef vanmorgen, ik zie op deze rustige pruttel methode de 31-32k zone wel gebeuren.

Grappig detail is dat de funding rate op vrijwel alle exchanges de afgelopen 24h negatief was. Meer shorters dan longs, en toch stijgen we. En dat in het weekend. Doet me denken aan vorige starts van de bull runs

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
anti elppa schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 20:32:
[...]
Grappig detail is dat de funding rate op vrijwel alle exchanges de afgelopen 24h negatief was. Meer shorters dan longs, en toch stijgen we. En dat in het weekend. Doet me denken aan vorige starts van de bull runs
Ik verwacht binnenkort minimaal 33k te zien bij het wakker worden, maar ik kan persoonlijk niet zo goed tegen in de plus staan en dat weer zien verdampen. Meestal kies ik er dan voor om een long in een short om te zetten en het daarna even aan te kijken. Als de trend "definitief" up is, dan laat ik een long wel doorlopen in zo'n situatie.

Het ziet er zeker positief uit, maar dit wordt de 3e poging sinds april om dit niveau te doorbreken en daarom juich ik nog niet.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 16:52
Zou mooi zijn als BTC ff nieuwe lokale high kan zetten, dus hoger dan juli '23, anders kan het wel es 'n H&S achtig dingetje worden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KOA59rHzx_aOl8XHOYE-NwCJPaw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bvDJ5jXX6vWw5NGNQLacHkSd.jpg?f=fotoalbum_large
(Bybit BTCUSD 1d chart)
Van mij mag ie nu wel lekker rustig omhoog blijven knabbelen nu, richting mijn tp-tjes and beyond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:15
Knip, onnodig.

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 21-10-2023 21:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Laatst online: 23:15
Weer de Slowchat vergissing

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Is voor iedereen even wennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Guacamole
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 22:15
Zijn er mensen die een cryptocard hebben die gratis toegang geeft tot een airport lounge?
Zie dat cdc bij indigo/jade toegang geeft, moet je wel 3500€ cro staken. Cro gaat nogal rekt, -50% dit jaar al. Klinkt niet echt aantrekkelijk, zijn er andere crypto exchanges die dit ook bieden?
(Zag dat cdc card forum inactief was dus vandaar hier de vraag.)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:48

Coldcat

HODL

Don Guacamole schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 20:03:
Zijn er mensen die een cryptocard hebben die gratis toegang geeft tot een airport lounge?
Zie dat cdc bij indigo/jade toegang geeft, moet je wel 3500€ cro staken. Cro gaat nogal rekt, -50% dit jaar al. Klinkt niet echt aantrekkelijk, zijn er andere crypto exchanges die dit ook bieden?
Op de PLU meeting schappelijk gelachen. Gratis toegang tot de lounge en stoer een biertje drinken daar terwijl CRO hard door het putje ging :+

Sowieso is de lounge op Schiphol zwaar ondermaats. Ik zou de coins in BTC steken en van de profits gewoon een eenmalige toegang kopen :)

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Don Guacamole schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 20:03:
Ik weet niet hoe vaak je zo'n lounge echt nodig hebt, maar het lijkt me wijzer er af en toe gewoon die paar tientjes voor te betalen als het echt wat toevoegt.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Driemaal is scheepsrecht, toch?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TF59kM6lqOQj8Tut_To-KvNlakk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rsgkE6vz6vJf19sVtnFLtzh1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 19:24
Vraag me niet af of we nog niet 1 keer dumpen voor we door die barrière heen knallen. De halving is aankomend jaar pas, iets voelt nog niet goed nu. Al hoop ik het mis te hebben. BTC 100k EOY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
Ja, maar ik ben er pas gerust op als we boven de 35k zitten. De S&P 500 is bearish geworden afgelopen week en door zijn support gezakt. Heel benieuwd hoe BTC en Crypto het nu gaan doen. Nu is de correlatie natuurlijk al een tijdje wat minder, maar ik ben er niet gerust op.

Het is nu vooral de narrative van een ETF die goedgekeurd gaat worden, ik vraag me af of dat genoeg is, zeker long term.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HS1i3PaauLaKC2q8k0CI_yPiZCo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i7JmcLxpUwoRptFAFEa4rHKy.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
Op de daily en hourly nog weinig verrassends te zien volgens mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o14ZIO9AT56WD_L23xFn8BNVFGc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sn1b9MkxoG5qsQJkmflZcdmF.png?f=fotoalbum_large

Zitten in een mooie koker omhoog.. ben benieuwd of we de groene of rode banen uit pic 1 volgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/358nS9zK8xQoB1ubBzPr-FzulpY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6yFDXAMTdLdDwscRSvS9FJPY.png?f=fotoalbum_large

En voor erna? Ik vind het zelf wat vroeg voor bullruns, enkel terugkijkende op de historie van BTC. Ik merk/lees als lurker dat er toch wel flinke hoop/vertrouwen is dat we al gestart zijn..

Signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Toch.. Toch.. /Balkenende

Met 30.9k net zo hoog uitgekomen als de eerste piek in april. Nog niet de 31.9k geëvenaard of voorbij gegaan.

Ik zie een H&S scenario nog steeds op de loer liggen tenzij we in no time 40k zien en echt onderweg zijn. Het is nu nog rangen tussen 25k en 32k.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
DarkShadow schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 10:14:
Ja, maar ik ben er pas gerust op als we boven de 35k zitten. De S&P 500 is bearish geworden afgelopen week en door zijn support gezakt. Heel benieuwd hoe BTC en Crypto het nu gaan doen. Nu is de correlatie natuurlijk al een tijdje wat minder, maar ik ben er niet gerust op.

Het is nu vooral de narrative van een ETF die goedgekeurd gaat worden, ik vraag me af of dat genoeg is, zeker long term.

[Afbeelding]
correlatie in 2023 is ongeveer 0 tussen btc en stonks. Goud gaat er nu wel weer voor nu het drama in het midden oosten steeds slechter word. Ik zie btc en goud wel samen de hoogte in knallen.
Normaal zou ik ook zeggen dat een nieuwe ATH voor de halving niet goed is, maar de onrust in de wereld icm wellicht een spot etf voor de halving en dan is dat echt geen rare gedachte.
En wat ik ook al schreef, ik zie een run naar de 41-48 zone ook wel gebeuren en dan daar weer 3 a 4 maanden hangen. Das toch ook nog een end van de 69k af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beug
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13-09 18:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sFOE8mQHenC8y7ftf8jbPkkfUVU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/921g4EkwZZu3PAxIJFJ4Zib5.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kijk naar volgende levels (grofweg, excuses voor het drukke plaatje); terug testen van 29.8 of ineens door naar 31k. 31.4 ligt ook nog een klein level en dan zie ik weinig weerstand tot 32.8. 31.4 komen we zowel een kleine horizontale level tegen als een grote diagonaal die op de 1d goed te zien is (zie tweede foto).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5GTNOyTiRnxn2ymDuRGzPq7gc3s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xFY3nbCqYwEn1mPHNXxG3mC9.jpg?f=fotoalbum_large

Ik laat de levels voor mij staan als hulpmiddel en oefening, probeer er niet op te letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
anti elppa schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 10:19:
[...]

correlatie in 2023 is ongeveer 0 tussen btc en stonks. Goud gaat er nu wel weer voor nu het drama in het midden oosten steeds slechter word. Ik zie btc en goud wel samen de hoogte in knallen.
Normaal zou ik ook zeggen dat een nieuwe ATH voor de halving niet goed is, maar de onrust in de wereld icm wellicht een spot etf voor de halving en dan is dat echt geen rare gedachte.
En wat ik ook al schreef, ik zie een run naar de 41-48 zone ook wel gebeuren en dan daar weer 3 a 4 maanden hangen. Das toch ook nog een end van de 69k af
Ja, maar het was een tijd wel het geval. Als het sentiment onder beleggers heel negatief wordt, kan het zijn dat btc een haven wordt, ideale scenario. Het kan ook zijn dat men weer vlucht naar cash, met dalende inflatie is dat nog niet zon gek idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
  • Laatst online: 11-09 08:42
We zitten al even in een rustige trend opwaarts, heb hem even vrij geschetst.

Voor mij zijn in mindere mate 32K maar zeker 35K targets waar ik graag BTC naartoe zou willen zien doorgaan.
Als we nog enkele dagjes gestaag naar boven gaan zie ik dit wel goedkomen om dan wat te rangen tussen 32/35K en 30K.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_0hc0asGebdRGgoqsPI4ZuCJsBk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kwgjv9ePhDSzKObdJ4ALAWge.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
DarkShadow schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 15:21:
[...]

Ja, maar het was een tijd wel het geval. Als het sentiment onder beleggers heel negatief wordt, kan het zijn dat btc een haven wordt, ideale scenario. Het kan ook zijn dat men weer vlucht naar cash, met dalende inflatie is dat nog niet zon gek idee.
inlfatie daalt in de usa al ff niet meer. stijgt zelfs ligt, en ik verwacht dat die zeker door gaat stijgen. Al helemaal in 2024. En mochten de printers weer aan gaan, dan word het helemaal feest

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:47

Vis

Spannend deze zone.. even lekker doorknallen tot minstens 33k en dan is die eventuele H&S ook van de kaart.
Lets go!

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Is dit het langzame begin van de bull? Of een van de opwarmers tot?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Nu online
DarkShadow schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 15:21:
[...]

Als het sentiment onder beleggers heel negatief wordt, kan het zijn dat btc een haven wordt, ideale scenario. Het kan ook zijn dat men weer vlucht naar cash, met dalende inflatie is dat nog niet zon gek idee.
Ik reken niet op dalende inflatie - in tegendeel. Even ter verduidelijking; mijn horizon is dan een jaar of vijf.

Energie (infra) zal flink stijgen in prijs, net als allerlei publieke taken (water, afval, klimaat, …). Niemand kan die kosten afwentelen, en dus moeten lonen stijgen. Net als dat huizenprijzen zullen blijven stijgen (schaarste, grondstofprijzen).

De armsten en middeninkomens moeten gecompenseerd, maar ook bedrijven (WaNt De CoNcUrRenTiEpOsItIe), en dus moet de printer aan.

Voor crypto positief, maar voor de rest van mijn PF en de gemiddelde Nederlander niet, vrees ik.

Maktub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:38
energie zal zeker flink stijgen waarbij energie in de zomer en op winderige dagen goedkoop zal zijn maar in de winter/rustige dagen flink duur want dan moet de gas/kolen "printer" aangeslingerd worden.
de vraag naar stroom gaat ook omhoog want steeds meer mensen gaan aan de EV en warmtepomp....
inflatie gaat de komende jaren flink stijgen, zal me niks verbazen over 5 jaar een inflatie van 60+ %

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Kol Nedra schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 19:31:
energie zal zeker flink stijgen waarbij energie in de zomer en op winderige dagen goedkoop zal zijn maar in de winter/rustige dagen flink duur want dan moet de gas/kolen "printer" aangeslingerd worden.
de vraag naar stroom gaat ook omhoog want steeds meer mensen gaan aan de EV en warmtepomp....
inflatie gaat de komende jaren flink stijgen, zal me niks verbazen over 5 jaar een inflatie van 60+ %
Je wordt gewoon voor de gek gehouden. Die kolencentrale en gascentrale stonden er 5 jaar geleden ook al goedkoop energie to produceren. In die dagen verwarmde men hun huis nog 1:1 middels een dikke ETH miner!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Wat een geweld zeg. Ik zie 33 34 zone nog wel gebeuren in 24h

Enorme spot market buys ook. Alsof de whales die spot etf aan het frontrunnen zijn. Corrupte bende

[ Voor 45% gewijzigd door anti elppa op 23-10-2023 22:16 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Ik heb alvast een voorschot op de winst van de komende run genomen en ben op vakantie. Even veroordeeld tot de tradingview app ipv website, maar Bitcoin tikt nu tegen die bovenste lijn aan. Afgaande op de vaart die er wordt gemaakt en de fomo die ik hier en daar zie vermoed ik dat het deze keer wel gaat lukken er doorheen te breken. Zou nu liever met de laptop ipv tablet en telefoon traden, maar in het ergste geval gewoon de long laten lopen. Let’s go!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 13:58
Taro schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 22:38:
Ik heb alvast een voorschot op de winst van de komende run genomen en ben op vakantie. Even veroordeeld tot de tradingview app ipv website, maar Bitcoin tikt nu tegen die bovenste lijn aan. Afgaande op de vaart die er wordt gemaakt en de fomo die ik hier en daar zie vermoed ik dat het deze keer wel gaat lukken er doorheen te breken. Zou nu liever met de laptop ipv tablet en telefoon traden, maar in het ergste geval gewoon de long laten lopen. Let’s go!
Ga daar even een laptop kopen, die betaalt zichzelf terug op een uurtje.

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vis
  • Laatst online: 23:47

Vis

anti elppa schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 21:53:

Enorme spot market buys ook. Alsof de whales die spot etf aan het frontrunnen zijn. Corrupte bende
3x raden wat de wallstreet wolfjes gaan doen wanneer de ETFs live zijn.
Ook shorten die hap, we kunnen prijstechnisch blij zijn met giganten als Blackrock etc, maar het kan ook juist averechts werken die adoptie.
W'll see.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Nu frontrunnen en dan is het toekennen van een etf een groot sell the news event zeker. Enfin eerste piek van april check, piek van juli check. Ben benieuwd hoeveel hoger het gaat of dat dit toch nog teveel weerstand geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
Vis schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 22:40:
[...]

3x raden wat de wallstreet wolfjes gaan doen wanneer de ETFs live zijn.
Ook shorten die hap, we kunnen prijstechnisch blij zijn met giganten als Blackrock etc, maar het kan ook juist averechts werken die adoptie.
W'll see.
Ja vroeg me af of dat een optie is. Was dat ook niet wat de futures in 2017 hebben gedaan. Nu lees ik eigenlijk niets anders dan bullish optimisme over een etf. Nog geen nadelen over gelezen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
DarkShadow schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 22:47:
[...]

Ja vroeg me af of dat een optie is. Was dat ook niet wat de futures in 2017 hebben gedaan. Nu lees ik eigenlijk niets anders dan bullish optimisme over een etf. Nog geen nadelen over gelezen.
Blackrock kan bitcoin proberen kapot te shorten. Gaat ze wel veel kosten bij een spot etf als je de onderliggende btc moet hebben en geen papieren versie. En dat geeft dan weer druk op de koers die maar een kant op kan gaan want er is maar zoveel bitcoin te koop / verhandelbaar.

Blijft de vraag of je als zolderkamer bitcoin nerd wel zo blij moet zijn met een toko als blackrock en co. Staat haaks op wat alle bitcoin aanhang voor staat. Be your own bank en wie haal je binnen: de grootste banker van allemaal. Maar ach zolang de koers maar moon gaat en die 288k maar gerealiseerd wordt.

Alleen al principieel zou je daarom geen enkele etf moeten voorstaan. Want naar de maan gaat bitcoin toch wel als fiat valuta aan waarde blijft inboeten. Maar dan is het op eigen kracht en niet omdat Blackrock er commercieel een slaatje uit kan slaan. Daar heb je geen financieel toegekend instrument voor nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Joosie200 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 22:58:
[...]
Blackrock kan bitcoin proberen kapot te shorten. Gaat ze wel veel kosten bij een spot etf als je de onderliggende btc moet hebben en geen papieren versie. En dat geeft dan weer druk op de koers die maar een kant op kan gaan want er is maar zoveel bitcoin te koop / verhandelbaar.

Blijft de vraag of je als zolderkamer bitcoin nerd wel zo blij moet zijn met een toko als blackrock en co. Staat haaks op wat alle bitcoin aanhang voor staat. Be your own bank en wie haal je binnen: de grootste banker van allemaal. Maar ach zolang de koers maar moon gaat en die 288k maar gerealiseerd wordt.
Blackrock koopt of verkoopt geen Bitcoin voor zichzelf. De klanten van Blackrock doen dat, op basis waarvan Blackrock handelt. Ze hebben er dus geen belang bij om Bitcoin kapot te shorten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 17:57

YES

Moderator General Chat
Zoals @Taro zei, lekker tegen de bovenkant van de zone aantikken, knallen maar!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZrFStnH_jwlaj_CITP3zlEdVfyk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/F7gyHXBByzYmdIaPoocgmP1H.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Taro schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 23:03:
[...]
Ze hebben er dus geen belang bij om Bitcoin kapot te shorten.
Zij dan niet rechtstreeks, maar hun klantenbestand kan dat wel hebben. Denk niet dat de doelgroep van Blackrocks etf op zichzelf nou achter het idee van be your own bank staat van peer 2 peer betalingen regelen onafhankelijk van tussenpartijen. En dat faciliteert de aanbieder, in deze Blackrock en de SEC dus wel. Je haalt dus een wolf in schaapskleren binnen.

En qua koers: een left translated cycle ala Bob Loukas brengt een frontrun risico met zich mee. Nog een reden om niet meteen op tafel te gaan juichen om voortijdig een gooi te doen naar de bullrun. Ik ga niet zo ver als ene meneer biggest bull trap ever. Wel hou ik rekening met meer dan immer gerade omhoog / bullrun is aan. Het kan ook afketsen op 31.8k nu en dat is dat.

[ Voor 6% gewijzigd door Joosie200 op 23-10-2023 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 00:35
Taro schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 23:03:
[...]

Blackrock koopt of verkoopt geen Bitcoin voor zichzelf. De klanten van Blackrock doen dat, op basis waarvan Blackrock handelt. Ze hebben er dus geen belang bij om Bitcoin kapot te shorten.
Het is voor Blackrock (of een andere partij) ook totaal niet relevant of een koers daalt of stijgt. Zij verdienen geld door aan- en verkoopkosten plus bewaringskosten in rekening te brengen. Enige wat ze nodig hebben is hype en daar gaan ze wel voor zorgen, wat weer positief is voor de koers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-09 20:34

NeoflexNL

Forever young

Joosie200 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 22:58:
[...]

Alleen al principieel zou je daarom geen enkele etf moeten voorstaan. Want naar de maan gaat bitcoin toch wel als fiat valuta aan waarde blijft inboeten. Maar dan is het op eigen kracht en niet omdat Blackrock er commercieel een slaatje uit kan slaan. Daar heb je geen financieel toegekend instrument voor nodig.
Mwah, ik sta daar een stuk minder negatief in. Integendeel zelfs. Als we het moeten hebben van de nerds op zolderkamers dan gaan we nooit die bull in waar iedereen hier zo op hoopt. Er moet gewoon meer kapitaal instromen om nieuwe hype en fomo te creëeren.

Bitcoin wordt gewoon volwassen als digitaal goud. Als de klanten van Blackrock een klein percentage van dat digitale goud in hun pf willen hebben is dat gewoon goed voor de koers.

Of dat past bij de gedachte van bitcoin, daar kan je over twisten, maar imo is dat gewoon een gevolg van een volwassen wordende markt, waarbij een grotere groep mensen en beheerders die toegang kunnen krijgen.

En bitcoin is trouwens toch al lang geen nerdy-internet-money meer...

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Die dikke BTC gaat echt gewoon mega hard na die ETF goedkeuring, misschien zakt het weer even in, maar vanzelf vind BTC z'n weg omhoog op het moment dat iedereen z'n pensioengeld in BTC kan omzetten. Kun je je voorstellen dat al die gelockte funds in je pensoenfonds ineens in een BTC ETF te proppen zijn :D Gewoon TAX free BTC kopen!

Er is geen andere asset wereldwijd waar er een fixed supply van 21,000,000 van is! Naast de zoekgeraakte coins. Waarom zou de jeugd nog goud kopen? Dat zit in de grond, moet je eruit halen en het is maar de vraag hoeveel er van is. BTC is de enige asset waar niet teveel mee te knoeien is. En het klinkt gewoon nog schattig ook:

Gaat men die boel kapot shorten? De community is sterk genoeg om daar weer overheen te komen:

Toen iedereen nog zo'n blokkentelefoon had geloofde niemand in de smartphones. Kijk hoe we er nu bijlopen.

Na de Gold-ETF goedkeuring gingen we even zijwaards voordat de raketmotor aanging!

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/KeZUvd-2RPMapHB9NeZIQcWpmrU6GaD6KQF3QMxI27R_-s0WaHXORny4RAB4BmKAWzismGodz3koQgX-p0_SLRdtdaZgrqvyo0KG0iINXPTmEP9eQDxsZpX5PmeKdzyKTGW4Vam2oT5J5-4rPNAP1Pk

Mijn plan is gewoon rustig aan DCA blijven doorkopen! Niemand weet hoe het loopt. :+ de moon van BTC zal ongetwijfeld sneller gaan, $140k is een mooi target voor de volgende run! Valt allemaal mooi samen vanachter het scherm :)

Wat heb je liever? Gold of BTC?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3pg14zLInPo7__tItfSiEvHvu1c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/wYiRoSTQN8HTftQsQ7ddrVRr.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 24-10-2023 00:12 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
anti elppa schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 21:53:
Aardig idioot maar was zelfs maar 12h :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 06:19:
[...]

Aardig idioot maar was zelfs maar 12h :P
Ik ben ook verrast, positief in ieder geval :+

Mooi duidelijk door de bovenkant heen geknald, heel benieuwd wat volgt, of er een retest gaat komen en zo ja, hoe snel:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/92duacNfOy_djU_6w8jTgrBfcEw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bz5VRwyVjO51siIEmJrYqwzS.png?f=fotoalbum_large

Deze loopt toch ook wel heerlijk nu:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2AXEJtH_8CiSnZUJ_RQbKyDdiLY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Nr0GnACY80SvBDr0BxZQqaVs.png?f=fotoalbum_large
Ik overweeg hem te sluiten om bij een eventuele hertest van de hierboven aangegeven zone een nieuwe long met hoger leverage te openen. Maar ik vind het toch lastig.. Deze heeft lekker veel marge richting een evt liquidatie en die ruimte raak je toch kwijt bij een nieuwe long..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
YES schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 06:28:
[...]

Ik ben ook verrast, positief in ieder geval :+

Mooi duidelijk door de bovenkant heen geknald, heel benieuwd wat volgt, of er een retest gaat komen en zo ja, hoe snel:
[Afbeelding]

Deze loopt toch ook wel heerlijk nu:
[Afbeelding]
Ik overweeg hem te sluiten om bij een eventuele hertest van de hierboven aangegeven zone een nieuwe long met hoger leverage te openen. Maar ik vind het toch lastig.. Deze heeft lekker veel marge richting een evt liquidatie en die ruimte raak je toch kwijt bij een nieuwe long..
tja zit beetje met hetzelfde. Maar gok dat ik em wel open laat. Wellicht neem ik deels winst. Ff aankomende 24h aankijken. Vind iig de terugval na de top en de klim daarna wel weer heel sterk. Sta er ook niet van te kijken als we richting de 38k gaan aankomende dagen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YLIoVrKCZmiILqn5AtXrEzwCVHM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mhOW5Wu4xTAMHxKR4Oood89V.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:11

tomtom901

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 06:43:
[...]

Vind iig de terugval na de top en de klim daarna wel weer heel sterk.
Dit zeker met je eens. Ik zat nog short, die is nu gestopped. Ongekend deze move, wel oppassen dat het geen FOMO trap wordt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Btc dominance alweer boven de 54%. Gaat de goede kant uit

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Lekker bezig @Gelukszoekr:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HLVjmsWPGGZvfaRq3dQjNZKp1sw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FVZ4ZmnCIQrGca72KbMCwhJl.png?f=user_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 18:10
Yes, ik leef ook nog. En nog altijd vol in Bitcoin, dus dit zijn wel weer de mooie dagen :)

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:02
Coldcat schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 19:14:
Is dit het langzame begin van de bull? Of een van de opwarmers tot?
Halfjaartje voor de halving is niet gek om weer wat actie te krijgen, al verwacht ik dat het meer komt wegens onrust in de wereld én Blackrock ETF

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Beetje gezocht wellicht maar er zou weer een stierenvlaggetje in de maak kunnen zijn :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-3pqS5SvkAYeqGWfo-tYIDOdWdU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OySHeHICYZSL2bPtZpKGWlhi.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
YES schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 22:15:
Beetje gezocht wellicht maar er zou weer een stierenvlaggetje in de maak kunnen zijn :)
[Afbeelding]
Bijna tijd om een richting te kiezen :9
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6TdDu4djkibcfSu5-MnM3nbbHDY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5CSlBYmsj9dyHL15hoWcJK41.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
YES schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 06:31:
[...]

[Afbeelding]
ik heb deze, uitkomst is hetzelfde iig ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rW_sxMzYpyVIEgwr4ABrfYoGbv8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dtaeYM3HYEgdzcAXn1mkZnpT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 07:17:
[...]

ik heb deze, uitkomst is hetzelfde iig ;)

[Afbeelding]
Ik heb mijn huidige long gesloten en een nieuwe met meer leverage geopend, strakke stoploss dat wel, omdat mijn patroon snel geïnvalideerd wordt. Als die van jou dan weer in beeld komt kijk ik wel verder of ik een nieuwe long open met een wat lager leverage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
YES schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 07:25:
[...]

Ik heb mijn huidige long gesloten en een nieuwe met meer leverage geopend, strakke stoploss dat wel, omdat mijn patroon snel geïnvalideerd wordt. Als die van jou dan weer in beeld komt kijk ik wel verder of ik een nieuwe long open met een wat lager leverage.
waarom had je niet gewoon de leverage op je huidige trade omhoog gegooid? Die van mij heb ik toevallig gisteren in 1 vd dipjes naar x12 gezet en vrijgekomen funds direct extra bij gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 07:26:
[...]

waarom had je niet gewoon de leverage op je huidige trade omhoog gegooid? Die van mij heb ik toevallig gisteren in 1 vd dipjes naar x12 gezet en vrijgekomen funds direct extra bij gekocht.
Had ik eigenlijk ook kunnen doen idd. Soort van force of habit, mezelf dit een beetje aangeleerd zonder goede reden :+
Heb overigens nu wel een iets kleinere positie dan mijn vorige long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
YES schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 07:28:
[...]

Had ik eigenlijk ook kunnen doen idd. Soort van force of habit, mezelf dit een beetje aangeleerd zonder goede reden :+
Heb overigens nu wel een iets kleinere positie dan mijn vorige long.
ja ook dat had gekund met die schuif door dan niet terug te kopen. Als je bv van jou x5 een x10 had gemaakt zou de helft van je funds vrij gekomen zijn. Is ook een manier om bijvoorbeeld winst te nemen, zonder in te leveren op positie grote

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01:45
[...]

[Afbeelding]
Veel liquiditeit rond de 33K maar ook de 35K.. ben benieuwd welke kant het gaat worden :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 07:25:
[...]

Dat kost je ook weer extra fee’s, gewoon opschroeven als je toch voornemens bent direct een nieuwe trade te openen.

Wat ik nu overigens doe is de positie niet meer volledig sluiten, maar iedere keer met 25, 50 of 75% in- en uitstappen. Dan blijft de realized PNL mooi zichtbaar, het percentage van de huidige trade is natuurlijk niet zo mooi hoog als dat je vanaf 24,5k was blijven zitten, maar je kunt op deze manier wel ook je winst weer inzetten en dus grotere posities innemen.

Stel dat je 1 BTC inzet en aan het eind van de run 9 BTC unrealized P&L hebt, dan had je al eerder met 8-9 BTC extra kunnen traden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 09:03:
[...]

Dat kost je ook weer extra fee’s, gewoon opschroeven als je toch voornemens bent direct een nieuwe trade te openen.

Wat ik nu overigens doe is de positie niet meer volledig sluiten, maar iedere keer met 25, 50 of 75% in- en uitstappen. Dan blijft de realized PNL mooi zichtbaar, het percentage van de huidige trade is natuurlijk niet zo mooi hoog als dat je vanaf 24,5k was blijven zitten, maar je kunt op deze manier wel ook je winst weer inzetten en dus grotere posities innemen.

Stel dat je 1 BTC inzet en aan het eind van de run 9 BTC unrealized P&L hebt, dan had je al eerder met 8-9 BTC extra kunnen traden.
Ik snap hem, alleen leer ik bepaalde gewoontes niet zo snel weer af. Ik wist niet precies hoe het werkte dus ik ben maar gewoon gaan sluiten en weer openen om voor mezelf het inzichtelijk te houden.

Maar inderdaad, voor de toekomst, gewoon opschroeven en afromen ipv volledige posities sluiten en nieuwe openen.

mbt die laatste opmerking, het is niet per se mijn doel om als ik mijn inleg x 8 of 9 zie gaan, met die winst door te traden. Dan zie ik mezelf eerder een deel van de winst pakken en die weer ergens in Earn oid drukken (op Bybit) of naar de Ledger verhuizen.

Mijn plan is nog steeds om een lang lopende long positie aan te gaan, met een niet al te hoog leverage (beetje ruimte naar beneden om liquidatie te voorkomen door niet mijn volledige pot erin te gooien, wat margin in te bouwen en leverage binnen de perken te houden) en die proberen de bullrun in mee te nemen. Tegen die tijd maar eens zien wat de rente op dergelijke posities doet want dat zal in een bullrun vast minder aantrekkelijk worden.

Voor nu probeer ik met mijn huidige trade niets anders dan het leverage tradepotje uit te breiden zodat die positie waar ik het hierboven over heb nog iets groter kan zonder al teveel risico te lopen.

Maar goed, hoe lang blijf ik dan traden om die pot uit te breiden alvorens ik écht die langlopende long positie open :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]
die is nu (of gaat) stuk volgens mij. Ding van mij doet het nog wel ff. Kan dus goed dat we nu op weg zijn naar de 33k. Om daarna weer up te gaan en dan vanavond eruit te knallen naar de 36k :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 09:48:
[...]

die is nu (of gaat) stuk volgens mij. Ding van mij doet het nog wel ff. Kan dus goed dat we nu op weg zijn naar de 33k. Om daarna weer up te gaan en dan vanavond eruit te knallen naar de 36k :P
Ja hij is kapot aan het gaan idd. SL nog niet geraakt dus ik kijk het nog ff aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Het is hier al eerder besproken, maar Ledger heeft ondanks de vele klachten de update gisteren toch doorgevoerd.

Trust me when I say this is only the beginning.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Laatst online: 13-09 19:11
Voor de mensen die zelf de laatste filing van de Ishares BTC ETF (IBTC) willen lezen (18 oktober):

https://www.sec.gov/Archi...28549/bit20231017_s1a.htm

Daaruit haal je onder andere:

- dat ze Coinbase gaan gebruiken voor cold storage + brokerage (aankoop en eventueel verkoop van BTC afhankelijk van de vraag naar de ETF). Dat is in lijn met de verwachtingen.

- enkel cash redeem, geen BTC (was ook niet te verwachten, is lastiger op te zetten)

- integratie in Blackrock Aladdin platform (lees: gigantische liquiditeit)

- op bijna komische wijze hebben ze al teksten toegevoegd, zoals

"On October [ ], 2023, the Seed Capital Investor, an affiliate of the Sponsor, subject to conditions, purchased the Seed Creation Baskets, comprising [ ] Shares at a per-Share price of $[ ], as described in “Seed Capital Investor” and “Plan of Distribution.” Total proceeds to the Trust from the sale of the Seed Creation Baskets were $[ ]. Delivery of the Seed Creation Baskets was made on October [ ], 2023. The Seed Capital Investor will act as a statutory underwriter in connection with this purchase.

The price of the Seed Creation Baskets was determined as described above and such Shares could be sold at different prices if sold by the Seed Capital Investor at different times."

Deze tekst hadden ze natuurlijk ook vast kunnen schrijven in het concept van de volgende filing, maar ze hebben er (bewust) voor gekozen om het al bij deze aanvraag toe te voegen.

Dat kun je op 2 manieren uitleggen:
1. de ETF is daadwerkelijk op een haar naar goedgekeurd
2. Blackrock is hier op geniale wijze FOMO aan het creëren en Gary Gensler moet lijdzaam toezien dat die FOMO notabene op de pagina van de SEC te vinden is.

[ Voor 109% gewijzigd door BTC100K2021 op 25-10-2023 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
@anti elppa de triangle ging kapot maar als ik hem iets aanpas valt hij beter, misschien was mijn eerste versie niet helemaal goed :) Ook dit is een reden waarom je je SL niet al té strak moet zetten zeg maar :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EyM_FnFBKeblBd4R8VYiBzQP6-Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/g22KA0FnYAw9jnaKMku7Cd15.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
YES schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 15:42:
@anti elppa de triangle ging kapot maar als ik hem iets aanpas valt hij beter, misschien was mijn eerste versie niet helemaal goed :) Ook dit is een reden waarom je je SL niet al té strak moet zetten zeg maar :+

[Afbeelding]
ja klopt

Ondertussen nasprak -1,51%

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 16:09:
[...]

ja klopt

Ondertussen nasprak -1,51%
Daar trekt BTC weinig van aan vooralsnog.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SYeWPWvCdsoMZQXGDpL1_q8EQcY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Sq3HK0OIk7TBdg9Eid1JcApa.jpg?f=fotoalbum_large
Hatseflats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
YES schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 16:50:
[...]

Daar trekt BTC weinig van aan vooralsnog.
[Afbeelding]
Hatseflats
hahahah nice man. Ik zie trouwens echt wel een move naar de regio 36 tot 39 komen voor het weekend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gxPwkM7NlfVR0X3_bUtKuvFwZks=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NbvvxGGCycONjIEnxFJZvKPL.jpg?f=fotoalbum_large

Klinkt logisch toch?

Zie wel een iets hogere stijging gebeuren met wat ETF nieuws hier of daar maar nog geen ath.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 17:05:
[...]

hahahah nice man. Ik zie trouwens echt wel een move naar de regio 36 tot 39 komen voor het weekend
Ja zeker nice, doel om de leverage pot dik uit te breiden is wel behaald, ga de SL zo opschuiven om een deel van de winst zeker te stellen.

BTC lijkt vooralsnog idd alleen naar boven te willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wootler
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
BTC100K2021 schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 13:06:
Voor de mensen die zelf de laatste filing van de Ishares BTC ETF (IBTC) willen lezen (18 oktober):

https://www.sec.gov/Archi...28549/bit20231017_s1a.htm

Daaruit haal je onder andere:

- dat ze Coinbase gaan gebruiken voor cold storage + brokerage (aankoop en eventueel verkoop van BTC afhankelijk van de vraag naar de ETF). Dat is in lijn met de verwachtingen.

- enkel cash redeem, geen BTC (was ook niet te verwachten, is lastiger op te zetten)

- integratie in Blackrock Aladdin platform (lees: gigantische liquiditeit)

- op bijna komische wijze hebben ze al teksten toegevoegd, zoals

"On October [ ], 2023, the Seed Capital Investor, an affiliate of the Sponsor, subject to conditions, purchased the Seed Creation Baskets, comprising [ ] Shares at a per-Share price of $[ ], as described in “Seed Capital Investor” and “Plan of Distribution.” Total proceeds to the Trust from the sale of the Seed Creation Baskets were $[ ]. Delivery of the Seed Creation Baskets was made on October [ ], 2023. The Seed Capital Investor will act as a statutory underwriter in connection with this purchase.

The price of the Seed Creation Baskets was determined as described above and such Shares could be sold at different prices if sold by the Seed Capital Investor at different times."

Deze tekst hadden ze natuurlijk ook vast kunnen schrijven in het concept van de volgende filing, maar ze hebben er (bewust) voor gekozen om het al bij deze aanvraag toe te voegen.

Dat kun je op 2 manieren uitleggen:
1. de ETF is daadwerkelijk op een haar naar goedgekeurd
2. Blackrock is hier op geniale wijze FOMO aan het creëren en Gary Gensler moet lijdzaam toezien dat die FOMO notabene op de pagina van de SEC te vinden is.
Loop je niet te veel vooruit? Ik vind je redenering bijzonder gekleurd en selectief op basis van een gewoon formulier. Vat het niet persoonlijk op, ik stel me eveneens vragen bij het algemene positieve sentiment die volgde op fake nieuws en een CUSIP nummer op de DTCC website die plots verschijnt, verdwijnt en er nu opeens weer staat. Duidelijk dat Blackrock al enkele stappen zet en ze weten meestal wel wat ze doen maar, tenzij je een insider binnen de SEC bent, zou ik persoonlijk niet zomaar ervan uit gaan dat de SEC spot etfs zal goedkeuren. Het is zeker mogelijk, ja, maar ze kunnen ook het been stijf houden. Ik hou nog steeds rekening met beide mogelijkheden. Gensler zijn mening over crypto blijft nog steeds hetzelfde, zie zijn toespraak vandaag.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ik heb de long op 34.8k gesloten maar daarna geen nieuwe geopend met een lager leverage. Doordat ik alles met een inverse BTCUSD contract doe wordt het meteen weer uitbetaald in BTC en zit ik dus ook gewoon nog volledig in BTC. Ik durf nu niet helemaal in te schatten of we nog iets gaan retracen of wat er gaat gebeuren, dus een long met leverage openen doe ik nog even niet. Mocht vandaag of morgen de ETF van Blackrock ineens toch goedgekeurd worden zit ik dus wel in BTC maar ben ik wel te laat met een leveraged long..

Ik ga het even een paar dagen laten bezinken denk ik, zoveel winst als ik de afgelopen dagen gemaakt heb, heb ik nog niet vaak gehad, dus even de tijd nemen en dan zie ik wel weer wat ik doe :)

Het ziet er overigens nog wel gewoon bullish uit wat mij betreft:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FnVGtWkhp_nrjkx1TelKhHs2d3U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/maWW84CeLFp3Drrc8kaTOnjo.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door YES op 25-10-2023 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

wootler schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 19:26:
[...]

Loop je niet te veel vooruit? Ik vind je redenering bijzonder gekleurd en selectief op basis van een gewoon formulier. Vat het niet persoonlijk op, ik stel me eveneens vragen bij het algemene positieve sentiment die volgde op fake nieuws en een CUSIP nummer op de DTCC website die plots verschijnt, verdwijnt en er nu opeens weer staat. Duidelijk dat Blackrock al enkele stappen zet en ze weten meestal wel wat ze doen maar, tenzij je een insider binnen de SEC bent, zou ik persoonlijk niet zomaar ervan uit gaan dat de SEC spot etfs zal goedkeuren. Het is zeker mogelijk, ja, maar ze kunnen ook het been stijf houden. Ik hou nog steeds rekening met beide mogelijkheden. Gensler zijn mening over crypto blijft nog steeds hetzelfde, zie zijn toespraak vandaag.
Ik vind de hype hieromtrent ook opvallend. Ik snap wel dat een ETF in de VS van grote waarde is, maar we hebben al maanden (2) een BTC etf in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

YES schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 23:17:
Ik heb de long op 34.8k gesloten maar daarna geen nieuwe geopend met een lager leverage. Doordat ik alles met een inverse BTCUSD contract doe wordt het meteen weer uitbetaald in BTC en zit ik dus ook gewoon nog volledig in BTC. Ik durf nu niet helemaal in te schatten of we nog iets gaan retracen of wat er gaat gebeuren, dus een long met leverage openen doe ik nog even niet. Mocht vandaag of morgen de ETF van Blackrock ineens toch goedgekeurd worden zit ik dus wel in BTC maar ben ik wel te laat met een leveraged long..

Ik ga het even een paar dagen laten bezinken denk ik, zoveel winst als ik de afgelopen dagen gemaakt heb, heb ik nog niet vaak gehad, dus even de tijd nemen en dan zie ik wel weer wat ik doe :)

Het ziet er overigens nog wel gewoon bullish uit wat mij betreft:
[Afbeelding]
Sowieso gefeliciteerd met met de winst!
Ik snap veel te weinig van leverage/short/long, maar als wil anticiperen op een ETF is dan een kleine positie vrij strak met 5% van die winst met iets van 50x leverage niet gewoon een goed idee? Als het gebeurt en hij gaat ineens 10k omhoog dikke wist, als je rekt gaat ben je maar 5% kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Glenn Hoddle schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 01:18:
[...]

Ik snap veel te weinig van leverage/short/long, maar als wil anticiperen op een ETF is dan een kleine positie vrij strak met 5% van die winst met iets van 50x leverage niet gewoon een goed idee? Als het gebeurt en hij gaat ineens 10k omhoog dikke wist, als je rekt gaat ben je maar 5% kwijt?
Het punt is juist dat ik niet de behoefte of illusie heb dat ik op die ETF wil anticiperen. Ik wil graag een long openen die ik heel lang open kan laten. Dat kan vrij redelijk als je goed timed, veel margin toevoegt (verlaagt de liquidatie prijs aanzienlijk doordat je btc gebruikt als extra onderpand, als ik het goed zeg) en de leverage laag houdt. Dat is het idee maar ik heb net extra geprofiteerd van die flinke leg up dus nu zit ik even in een soort niemandsland voor mijn gevoel ;)

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
[...]

Voor de lezers van deze post, die dit als advies zouden willen interpreteren: als een post start met "ik snap veel te weinig van leveraged traden" is een 'tip' over trades met 50x leverage misschien niet het beste idee. :+

Sowieso zou er in de topicwarning wel een expliciete waarschuwing over mogen staan wmb. Er wordt nu in de hossana van de afgelopen dagen weer veel screenshots geposts met (alleen) succesvolle trades met veel leverage. Ik gun iedereen van harte z'n winst, maar het is écht niet altijd raak en je bent het ook héél snel kwijt, zeker met een 50x hefboom icm de volatiliteit van BTC en in nog hogere mate al het andere grut.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Masstje
MrAcid schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 09:45:
[...]

Voor de lezers van deze post, die dit als advies zouden willen interpreteren: als een post start met "ik snap veel te weinig van leveraged traden" is een 'tip' over trades met 50x leverage misschien niet het beste idee. :+

Sowieso zou er in de topicwarning wel een expliciete waarschuwing over mogen staan wmb. Er wordt nu in de hossana van de afgelopen dagen weer veel screenshots geposts met (alleen) succesvolle trades met veel leverage. Ik gun iedereen van harte z'n winst, maar het is écht niet altijd raak en je bent het ook héél snel kwijt, zeker met een 50x hefboom icm de volatiliteit van BTC en in nog hogere mate al het andere grut.
Ik zeg, pamp it 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CwbYBggw-LnDFDn--A9srDDPcN8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zzdfMwUXD65vmQtyyPnwk31x.jpg?f=fotoalbum_large

Helemaal terecht, je opmerking mbt high risk… deze is er zeker en mag je zeker niet wegcijferen.

Denk dat 99% van de huidige bezoekers hier zich hiervan bewust is, maar nieuwkomers die er hopelijk met hopen komen komende bull mogen wel bijkomend gewaarschuwd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonievS
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 25-08 15:32
Knip, shillen is niet toegestaan, dat moet je nu toch wel weten.

[ Voor 142% gewijzigd door Taro op 26-10-2023 19:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Masstje
Knip, volgende keer rapporteren ipv quoten aub.

[ Voor 96% gewijzigd door Taro op 26-10-2023 19:40 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Knip, volgende keer rapporteren ipv quoten aub.

[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 26-10-2023 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
YES schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 16:24:
[mbr]Knip, volgende keer rapporteren ipv quoten aub.[/]
Ik heb hem gewoon gerapporteerd maar toen hij later enige toelichting bij zijn linkdrop zette dacht ik dat ik er wel op kon reageren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
YES schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 19:46:
[...]

Ik heb hem gewoon gerapporteerd maar toen hij later enige toelichting bij zijn linkdrop zette dacht ik dat ik er wel op kon reageren :+
Dan is het beter de naam van de auteur te gebruiken dan het hele bericht te quoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Taro schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 19:48:
[...]

Dan is het beter de naam van de auteur te gebruiken dan het hele bericht te quoten.
Oh het ging erom dat de url niet meer zichtbaar was? Dan snap ik hem :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Dan maar weer over de koers. Trendlijntjes gaan één voor één kapot, dus de uptrend staat een beetje onder druk. Zolang we niet te ver duiken blijven we overigens wel in een uptrend of ascending triangle met higher lows, zoals in het plaatje met de twee kleine horizontale lijntjes hieronder te zien is.
Overigens is er op de 4h ook nog een bullish divergence te zien, wat weer een teken kan zijn dat er nog ruimte is om verder te stijgen. Nog steeds wat bullish signalen dus, ben benieuwd of ze ook zo uit pakken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e-C0zxR0cA0EZ8Tg0PlGIYybKsY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WqL1wjZTNuHucCGnDx0dURpS.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door YES op 26-10-2023 19:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04:49
YES schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 19:55:
Dan maar weer over de koers. Trendlijntjes gaan één voor één kapot, dus de uptrend staat een beetje onder druk. Zolang we niet te ver duiken blijven we overigens wel in een uptrend of ascending triangle met higher lows, zoals in het plaatje met de twee kleine horizontale lijntjes hieronder te zien is.
Overigens is er op de 4h ook nog een bullish divergence te zien, wat weer een teken kan zijn dat er nog ruimte is om verder te stijgen. Nog steeds wat bullish signalen dus, ben benieuwd of ze ook zo uit pakken.

[Afbeelding]
Verder stijgen zou lekker zijn maar je ziet inderdaad het momentum iets afnemen. Wat vaak resulteert in een flinke retrace.. Zou me niets verbazen als we een flinke drop gaan krijgen richting 32k (MA7).
In ieder geval flufje afgeroomd op 34.450.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
PHPResource schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 20:46:
[...]

Verder stijgen zou lekker zijn maar je ziet inderdaad het momentum iets afnemen. Wat vaak resulteert in een flinke retrace.. Zou me niets verbazen als we een flinke drop gaan krijgen richting 32k (MA7).
In ieder geval flufje afgeroomd op 34.450.
Hm ja. Vind het erg lastig te bedenken welke kant de boel op zal bewegen maar je ziet de compressie wat idd meestal wel leidt tot een move.
Ik room niet af, zit gewoon in BTC. Doe alleen af en toe een leveraged long om meer BTC te verzamelen :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• toilet_paper
[...]

Het is erg verleidelijk om dat te doen, ik ken het gevoel maar al te goed.
Maar waar stap je in?
Het probleem is ten eerste dat je niet weet wanneer die ETF approval komt, en ten tweede dat de kans met 50x gewoon enorm groot is dat je positie wordt geliquideerd (of dat je stoploss wordt geraakt die je dan nog ergens tussen je entry en je liquidatiegrens zou moeten frotten).

De laatste dagen was er een vrij sterke uptrend, waardoor dat gevoel van 'ik wil erbij zitten als die spot ETF er komt', versterkt wordt. Maar het kan simpelweg nog wel 2 maanden (of meer) duren voordat die approval erdoor komt.

Dus komt het er simpelweg op neer dat je dan erg veel risico neemt (ook al is het slechts 5% van een pluk eerder gemaakte winst; de kans dat je die 5% kwijt bent is kort aan 100%). Vanwege de onzekerheden in de markt maakt het nu instappen met een 50x, puur omdat je nu of op korte termijn een ETF approval verwacht, het niet minder risicovol dan het op een willekeurig moment instappen met een 50x. Dat zou je normaal gesproken met 'proper riskmanagement' ook niet moeten doen.
Het is gewoon niet de juiste manier van traden imho.
Maar ja, aan af en toe een gokje wagen is natuurlijk niets verkeerd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Het kanaaltje wordt steeds krapper:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/45ZG3x2h1dehtmVSu_eG2_cGqLg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/D7cUxMucJQpYvm2LqG13mtSU.png?f=fotoalbum_large

Overigens lijkt het zo alsof BTC alvast weekend genomen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:59
YES schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:38:
Het kanaaltje wordt steeds krapper:
[Afbeelding]

Overigens lijkt het zo alsof BTC alvast weekend genomen heeft.
Is toch gewoon een ordinaire bull pennant? Breakout naar 69k soon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Spollie schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 11:57:
[...]

Is toch gewoon een ordinaire bull pennant? Breakout naar 69k soon.
Ja de trends zijn duidelijk, higher lows en lower highs. Hij duurt alleen langer dan ik verwacht had. We zullen zien of er vandaag of in het weekend nog actie komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 19:24
Ook zeer naar dit..
Tldr: Knakker doet 1 dice roll om zijn seed te genereren,
maar zo geneer je natuurlijk geen unieke seed, dus al zijn 0.40 btc foetsie..

https://www.reddit.com/r/...coldcard/?sort=confidence

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Dacuuu schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:37:
Ook zeer naar dit..
Tldr: Knakker doet 1 dice roll om zijn seed te genereren,
maar zo geneer je natuurlijk geen unieke seed, dus al zijn 0.40 btc foetsie..

https://www.reddit.com/r/...coldcard/?sort=confidence
Heerlijk droog deze reply: "OP threw a 5". Toch maar beter gewoon bij Ledger gebleven. Toont nog maar eens dat je niet moet lopen rommelen met zaken die je niet 100% snapt.
I've had my Bitcoin on a ledger for the past 5 years , but after recent security issues there I decided to buy a Coldcard. This is a nightmare.
Spreiden over meerdere adressen is ook nooit een slecht idee, zelfs al zijn het maar derived paths. Minder visibiliteit (lagere # door de verdeling) en mogelijks lompe attackers die het derivation path niet aflopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Slonzo op 27-10-2023 15:47 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bitcoin onderweg naar de 31.6k? De blauwe lijnen zijn oude relevante niveaus op de weekly:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P9HXyqt4KtSsv8yo7OVQf338t4s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1NyIhdPIyS7X15PfONFw3kOi.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:38
Taro schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 20:31:
Bitcoin onderweg naar de 31.6k? De blauwe lijnen zijn oude relevante niveaus op de weekly:
[Afbeelding]
dat zal erg mooi zijn want de verse fiat van mijn salaris staat klaar voor de pullback d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Taro schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 20:31:
[Afbeelding]
Acht de kans erg klein. Muren staan er erg strak bij. Zie zelfs weekend pump nog wel gebeuren

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toilet_paper
anti elppa schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 22:37:
Acht de kans erg klein. Muren staan er erg strak bij. Zie zelfs weekend pump nog wel gebeuren
Het zou mij ook niet verbazen als er nog weer een impuls naar boven komt. Maar dat de kans erg klein is op een terugtest...
Zelf denk ik eerder 50/50 dattie iets als dit gaat laten zien (4h BTCUD chart Bybit perp):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GkOb-QvMfpT0eUId5jiJy7rU8CA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/StAd0HmJAHsAB4yRuNffCUm8.jpg?f=fotoalbum_large
Het heeft vrij veel moeite gekost om door het 30-32k niveau heen te breken, en je ziet dan regelmatig dat wanneer een weerstandsniveau wordt doorbroken, dat dit niveau weer ff wordt teruggetest. De jus is er dan even uit, lijkt het dan.
Behalve als de echte fomo erin slaat, dan is het fullpull naar boven. Maar daar zie ik persoonlijk nu nog geen aanleiding voor.
Ik heb een pluk BTC verkocht in de run omhoog, ongeveer op het niveau waar we nu staan, om lager weer iets meer BTC op te pakken (beetje 'n swingtrade), ergens op het niveau van de paarse lijn hierboven. Dus het kan ook een beetje wishful thinking zijn van mijn kant :P
Maar ja met BTC weet je het nooit, van mij mag 'ie ook doorstomen naar boven.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Als je optimistisch kijkt kan je hier een bullflag in zien:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6zj7rvKmS4lwWv_gBEQt86L_lWI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5Age5Hg0CoUENIEBysSl17Gt.png?f=fotoalbum_large

De volgende stap bij een bullflag is vaak dezelfde stap als de vlaggenstok, minimaal zo'n 3-4k USD bij de huidige koers optellen. Eerst maar zien dat Bitcoin een daling weet te voorkomen, maar mocht een stijging volgen, dan kan het volgende target zo'n 38k zijn met een doorschieter/wick naar 38.9k.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BqclIteSr4FCrBz_bAjTupmnGjQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CjKizTbrCDfyxb1fPOfubup2.png?f=fotoalbum_large

Aangezien de alt- en shitcoins weer als paddestoelen uit de grond schieten is er een kans dat het Bitcoin aan momentum gaat ontbreken om lekker door te knallen en voldoende fomo aan te wakkeren, maar hopelijk zien we in de komende periode alsnog een mooie run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masstje
Taro schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 23:50:
Als je optimistisch kijkt kan je hier een bullflag in zien:
[Afbeelding]

De volgende stap bij een bullflag is vaak dezelfde stap als de vlaggenstok, minimaal zo'n 3-4k USD bij de huidige koers optellen. Eerst maar zien dat Bitcoin een daling weet te voorkomen, maar mocht een stijging volgen, dan kan het volgende target zo'n 38k zijn met een doorschieter/wick naar 38.9k.
[Afbeelding]

Aangezien de alt- en shitcoins weer als paddestoelen uit de grond schieten is er een kans dat het Bitcoin aan momentum gaat ontbreken om lekker door te knallen en voldoende fomo aan te wakkeren, maar hopelijk zien we in de komende periode alsnog een mooie run.
Of het geld van de alts gaat richting BTC en we zien een mooie pump.

Moeten eerst gestaag richting die 35.2 gaan, voorlopig lijkt dit nog niet te lukken.
Pagina: 1 ... 59 ... 101 Laatste

Let op:
  • Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic: [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #30 ATH++.
  • Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.

Regels voor dit topic:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
  • Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!