[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 34 ... 102 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Richh schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 19:58:
[...]

Mooi, die defi bubbels zijn toch onhoudbaar.

Al had ik liever een ander moment gekozen voor een burst :(
pppppffff nou idd. Ik was altijd wel wat sceptisch en deed me erg aan de ico's in 2017 denken. Als ik er dan wat over poste dan was dat allemaal niet waar en dit was veel beter......
Er zullen sowieso ook echt wel stabiele projecten tussen zitten die over 5 jaar nog bestaan, maar denk dat het lastig is om de goede van de slechte te scheiden.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

magic45 schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 00:18:
[...]

Ik ben even gaan lezen in die Telegram groups maar daar kom je echt heftige en schrijnende gevallen tegen, de tandjes wat een onwetendheid is daar op de fles gegaan zeg.
Die onwetendheid is juist wat mij daar weg doet blijven. Ik ben vanwege NFT's in een telegram groep gegaan, binnen 1 uur was ik er weg.

In die telegram groepen lees je een hoop valse beloftes, puur om mensen die toch al te goedgelovig zijn alles uit hun zak te kloppen. Het is ongelooflijk stom om daar in te trappen, maar sommige mensen geloven nu eenmaal dingen sneller dan anderen, dat heeft te maken met ontwikkeling en met wat je in het verleden hebt meegemaakt waardoor je moeilijker of juist makkelijker te beïnvloeden bent. En dan tel ik IQ even compleet niet mee.

Daarnaast zijn er mensen die al diep in de ellende zitten en i.p.v. bijvoorbeeld het vakantiegeld te gebruiken om nijpende schulden af te betalen, crypto instappen in de hoop dat dan alles goed gaat komen.

Ik word in zo'n groep dus moedeloos van hoe het er daar aan toegaat en ben er inmiddels wel achter dat ik er dan ver van weg moet blijven.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JH81
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 18-06-2021
Verneem hier alles over de recentste fiscale ontwikkelingen in cryptocurrencylandschap: Vage link, dus weg.

[ Voor 16% gewijzigd door janvanduschoten op 18-06-2021 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
siggy schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 08:00:
[...]

Nee, SNS.

Elke transactie wordt nu zowat onder de loep genomen, en ik vermoed voornamelijk dooe 'virtueel geld'. In de 1e brief waren het deze vragen:

a. Waneer begon u met de koop en verkoop van virtueel geld?
b. Met hoeveel geld begon u met handelen in virtueel geld?
c. Heeft u na de eerste inleg nog virtueel geld gekocht? Zo ja, dan krijgen we graag hierover een toelichting.
d. Graag krijgen we documenten waaruit blijkt waar dit geld vandaan komt.
e. Graag krijgen we documenten waaruit de huidige waarde van uw wallet blijkt.
f. Geeft u de waarde van uw 'wallet' op bij de Belastingdienst als vermogen in box 3?

Moest verder nog kunnen aantonen waar het geld voor mijn hypotheek vandaan kwam, terwijl ik al mn hele leven lang dezelfde rekening heb en ze kunnen allang zien wat er gebeurd.

En in de 2e brief, wordt het nog leuker:
Welke (buitenlandse) geldstromen gaan komend jaar via uw rekening lopen? Graag krijgen we uw gedetailleerde toelichting over:
a. Het aantal verwachte transacties
b. De totale waarde van de verwachte transacties
c. De landen waarmee de transacties gaan verlopen
d. De partijen waarmee de transacties gaan verlopen

8)7 8)7

Ja, fraude bestrijding, maar als er omgekeerd iets fout gaat via marktplaats, dan doen ze geen fluit. Ik vind het wel erg ver gaan. Kan me niet voorstellen dat er zo echte criminelen gepakt worden.

In de 2e brief krijg ik ook compleet geen bevestiging van non-fraude of non-witwassen mbt mijn aangeleverde antwoorden.

Vooral die eerste lijst met crypto vragen voelde meer als de trigger voor alles, ook omdat het meer als een enquete leest dan dat de vragen ertoe het doel hebben om witwassen tegen te gaan. En dat terwijl banken zelf actief betrokken waren bij het witwassen. |:(
Bij welke banken geldt dit nog meer of alle banken in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:03

knakworst

Get more sats!

CyberMania schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 18:06:
[...]

Bij welke banken geldt dit nog meer of alle banken in Nederland?
Iedereen die onder de wwft valt moet iets doen. Ook een creditcard verstrekker kan vragen stellen. Antwoorden is vrijwillig maar als je niet meewerkt kan relatie beëindigd worden of je dossier wordt bij FIU aangemeld als daar aanleiding toe is.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Bob Loukas heeft weer een nieuwe video, waarin hij een update geeft over zijn visie op de 4-year market cyclus. Hij post heel zelden videos en wordt gezien als één van de meest verstandige, slimme en ook conservatieve analisten. Benjamin Cowen ziet hem als de meest kundige, wellicht zelfs een beetje als mentor. Zelf typeert hij zijn strategie als hodling en heeft hij slechts ~10% van zijn investeringen gealloceerd in crypto.

Ik haal weer een paar waardevolle boodschappen uit zijn video. Dit keer benadrukt hij het uitschakelen van emoties in investeren. Dat klinkt altijd vrij standaard en saai, maar hij maakt het wat mij betreft concreet door aan te geven dat je door kleine beetjes te investeren meer kans hebt op een *5 dan wanneer je all in gaat. Als je all in gaat, ben je veel meer emotioneel committed en ben je eerder geneigd om uit te stappen bij een pullback. Met kleine posities is deze neiging veel kleiner en heb je dus meer kans op upside potentie. Bovendien kan je dan winst nemen op de weg omhoog - één van de lessen die ik in het afgelopen halfjaar heb geleerd.

Daarnaast benadrukt hij het hebben van een plan/strategie. Het is niet erg om uit positie te stappen als je stop loss wordt getriggerd in het geval de constructie waar je je trade initieel hebt ingezet, geïnvalideerd is. Er is altijd wel weer een nieuwe kans. Ook een belangrijke les die ik heb geleerd.

Koerstechnisch denkt Bob Loukas net als Cowen dat de market cycle top nog niet in zicht is, maar dat we daar wel langer op moeten gaan wachten. Grote kans op een consolidatie tot en met of door de zomer heen. 20k acht hij ook mogelijk, maar minder waarschijnlijk. Het is in ieder geval "not all over". Zelf merk ik dat ik ook een beetje ben teruggekomen van mijn roze wolk.

Ik heb eind december een Binance account aangemaakt, me uren per dag in crypto verdiept en een leuke rit gemaakt (wel met veel meer dan 10% van mijn belegbare vermogen, maar ik ben dan ook een "young guy" zoals Bob beschrijft in zijn video :P ). Uitgestapt ergens medio maart en mijn winst herbelegd in wat high risk, high potential projecten. Had ik iets anders gedaan? Ja, ik had iets meer winst genomen op de weg omhoog. Zo heb ik met diverse shitcoins op *20 gestaan maar met de anticipatie op meer gains (= greed) ze rustig zien inzakken naar *5. Andere dingen die ik heb geleerd:
  • Crypto is erg gevoelig voor (macro)economisch & financieel nieuws dat ook andere asset markten beïnvloedt in termen van sentiment
  • Institutie-interesse heeft niet alleen voordelen
  • Het effect van overheid-FUD is (helaas) groot, te groot als je het mij vraagt
  • Hoe vet een project ook is qua underlying tech, het gaat uiteindelijk om marketing en een naam maken
  • In een bull market kan je serieus geld verdienen door ritjes te maken op shitcoins (en dan heb ik het over sub 10mio market cap projecten)
  • Win veel informatie in bij analisten, op forums, maar kom altijd met je eigen strategie waar je in gelooft
  • Note to self: als je een ledger hebt, gebruik hem dan ook en had er wat ETH opgezet toen deze nog $1000 was :P
  • En de belangrijkste, als een non-perpetual hodler, neem winst op de weg omhoog!
Goed, qua korte termijn hoop ik dat we bezig zijn met een retest van de upper band van de onderstaande channel op de daily. Eigenlijk had die idealiter niet onder de 37k moeten komen, maar het hangt van de daily close af of dit scenario geïnvalideerd wordt. Een retest op eerdere resistance is natuurlijk bullish en biedt ruimte om op termijn gehakt te maken van 41k als resistance.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bP2V520XwWp1epCbeVsg2jMjFAM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EFm5rn3s3bxoH1K5X473pUFL.png?f=fotoalbum_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
Jedi_Pimp schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 20:06:
  • als een non-perpetual hodler, [b]neem winst op de weg omhoog![/b] [/li]
Tja daarom kan je ook beter uitstappen en goedkoop weer terugkopen, dan HODL-en nu. Bitcoin gaat de komende maanden echt niet meer significant stijgen. Dus beter uitstappen en ergens 10%+ rendement op wat anders meepakken dan laten staan en niks doen qua rendement. Als je nu hold-ed loop je gewoon met je investering rendement ergens anders mis. Dat wordt vaak vergeten.

[ Voor 10% gewijzigd door CyberMania op 18-06-2021 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:16
CyberMania schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 20:16:
[...]

Bitcoin gaat de komende maanden echt niet meer significant stijgen.
Dit weet niemand.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
CyberMania schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:36:
[...]

China, Elon, US dreiging meer regulering, concurrentie van Meme stocks, minder thuiswerken, geen werkelijke waarde achter veel coins, nieuwigheid is eraf enz enz. Allemaal dingen die de laatste runs niet snel meer zullen laten herhalen.
hhahahaha echt alles op elon na is herhalen van zetten sinds 2013. En in geen van de gevallen gaf dat een bear markt.
Maargoed doe je ding. Ik zie alleen maar dat die fud afneemt en het effect van die fud niet veel meer is vergeleken met 2 maanden terug. Juist nu als iedereen 10 kleuren stront schijt is het een pracht moment om in te stappen. Tuurlijk kan het dan nog wat maanden duren voor we weer verder gaan maar dat kan niemand timen. Daarom hodl ik al sinds 2013 voor het grootste deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
anti elppa schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:43:
[...]

hhahahaha echt alles op elon na is herhalen van zetten sinds 2013. En in geen van de gevallen gaf dat een bear markt.
Maargoed doe je ding. Ik zie alleen maar dat die fud afneemt en het effect van die fud niet veel meer is vergeleken met 2 maanden terug. Juist nu als iedereen 10 kleuren stront schijt is het een pracht moment om in te stappen. Tuurlijk kan het dan nog wat maanden duren voor we weer verder gaan maar dat kan niemand timen. Daarom hodl ik al sinds 2013 voor het grootste deel.
Een euro kan je maar 1x investeren, dus je loopt door te holden rendement mis op andere dingen…dat vergeten hodl-ers vaak. Niks mis met uitstappen en later terugkopen en ondertussen roi halen op wat anders; dan alles laten staan en niks binnen slepen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
CyberMania schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 21:47:
[...]

Een euro kan je maar 1x investeren, dus je loopt door te holden rendement mis op andere dingen…dat vergeten hodl-ers vaak. Niks mis met uitstappen en later terugkopen en ondertussen roi halen op wat anders; dan alles laten staan en niks binnen slepen.
godzijdank dat ik nooit 100% uitgestapt ben en waar ik wel mee uitgestapt ben (nooit meer dan 50%) dat ik dat een jaar later weer via dca erin gestopt heb.
Mag je mij vertellen waar ik meer rendement op had kunnen halen afgelopen 8 jaar......juist, er was niets op deze planeet wat meer rendement gaf.
Ik ga nu dus ook niet ff een aantal maanden wat waardeloze stonks kopen waar je amper rendement op haalt....of dan komt er net een crash. Mij niet gezien. Ik heb maar 1 mooi moment met stonks mee gemaakt en dat was van 1998 tot 2000.
En kom niet aan met die reddit pump en dump groep, risk reward is daar nog waardelozer dan de meeste shitcoins.
Maar zoals ik zeg, ieder moet lekker zijn ding doen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:42

gws24

Thinking is hard!

[...]

Oftewel je wil de markt gaan timen om op het juiste moment uit te stappen en in iets anders dat dan net moet gaan stijgen om dan weer net voor de volgende run van bitcoin weer in te stappen. Ken je het gezegde 'time in the market beats timing the market'? Wat je zegt klinkt heel logisch maar is zo moeilijk uit te voeren dat de meeste mensen veel beter af zijn met blijven zitten waar ze zitten.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/73gfpu5-DHrJjfqs45r69nJB4tw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pBZJyHdwSMch8Bv9QJoXhSSl.png?f=fotoalbum_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyberMania
Volgens mij nog niet gepost, en dit is het nieuwstopic tenslotte:

Niet de minste die vandaag slecht nieuws brengt voor de toekomst:
'Big Short' investor Michael Burry warns the 'mother of all crashes' is coming - and predicts crypto and meme stocks will plummet
Zijn onderbouwing:
Burry pointed to excessive leverage as a major problem for crypto.

The problem with #Crypto, as in most things, is the leverage," he tweeted. "If you don't know how much leverage is in crypto, you don't know anything about crypto."
https://markets.businessi...-coming-2021-6-1030534935

Laten we hopen dat het niet uitkomt

[ Voor 20% gewijzigd door CyberMania op 18-06-2021 22:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
CyberMania schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 22:48:

[...]

Zijn onderbouwing:

[...]

Heeft die clown vaker geroepen. Op tesla is ie ook al 10x stuk gelopen. Ooit krijgt ie vast wel gelijk natuurlijk. Maar dit soort fud doet niets iig.

Dan wat echt nieuws:

https://www.cnbc.com/2021...gratz-galaxy-digital.html

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online

Wat je hier nu zegt klopt in theorie wel. Een positie die -25% onder water staat hodl-en naar -50% en verder is natuurlijk geen goed idee. Het beschikbare kapitaal had je dan beter kunnen investeren in assets die wel renderen. Maar in de praktijk zijn er echter maar weinig mensen die de markt goed weten te timen, en dan is DCA'en op de lange termijn (jaren dus) voor de meeste mensen de beste oplossing. Wellicht in combinatie met afromen van winst bij op een opwaartse in de trend.

Kortom: heb een plan. Het hebben van een plan en je daaraan houden, haalt de emotie eruit. Daardoor voorkom je dat je je tijd gaat lopen verdoen met hele dagen staren naar charts. Want vergeet niet: tijd is ook wat waard.

Zonder een plan komt het vaak neer op het klassieke "buy high, sell low". Hoeveel mensen hebben afgelopen week gewoon weer in de resistance op +40k lopen bijkopen en staan nu opnieuw onder water, want ze hadden ook al de top gekocht op 60k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21:38
Kan aan mij liggen maar die regenboog zegt niet zoveel als ik het zo zie, dan zijn het toch eerder de normale MA's op verschillende niveaus die de weerstand bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
CyberMania schreef op vrijdag 18 juni 2021 @ 22:48:

[...]

Zijn onderbouwing:

[...]

Heeft ie het dan alleen over crypto of meer dat van alles en crypto gaat nog crashen, want dat laatste is inderdaad iets wat aan het licht aan het komen is, wederom door dezelfde mechanismen als in 2007. Teveel leverage en teveel producten die mooi worden gelabeld terwijl ze hoog risico zijn.

En tja dat geld voor crypto dus eigenlijk ook dat alles mooier wordt verpakt dan het is.

En morther of all crashes hebben we ook al gehad, van 19k naar 3800 is nogal wat.

[ Voor 9% gewijzigd door Palindrome op 19-06-2021 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Palindrome schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 01:53:
[...]
Kan aan mij liggen maar die regenboog zegt niet zoveel als ik het zo zie, dan zijn het toch eerder de normale MA's op verschillende niveaus die de weerstand bieden.
Die regenboog is meer de wat langere termijn uptrend en downtrend.

Zie hier een jaar terug en verder:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/14PLQpG3IPOsi7BdMVnlYAY1zlU=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3GtgeIXFknrmoHYlklQ0vvte.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
PlanB
@100trillionUSD
☠ Death cross is here ☠
Study this chart to see what happened last two times the death cross happened, Q4 2019 and Q1 2020.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E4OxwzQXEAAetjs?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Verkopen dus? Kan niet echt zien of het nu eerst omhoog gaat en dan omlaag.

Uiteindelijk gaat het altijd omhoog volgens de grafiek.

[ Voor 28% gewijzigd door Mighty op 19-06-2021 11:12 ]

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iceblack24
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:06
RaptorXS schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 10:52:
PlanB
@100trillionUSD
☠ Death cross is here ☠
Mij zegt dit ook helemaal niks. Bij die in Q4 zie je een korte maar flinke stijging. Verder zeggen 2 data punten natuurlijk niet heel veel.

Wat haal jij hier uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
iceblack24 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 11:21:
[...]

Mij zegt dit ook helemaal niks. Bij die in Q4 zie je een korte maar flinke stijging. Verder zeggen 2 data punten natuurlijk niet heel veel.

Wat haal jij hier uit?
Ja en je ziet ook dat de golden cross in mei ook niks deed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaptorXS
iceblack24 schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 11:21:
[...]

Wat haal jij hier uit?
Eerlijk gezegd kan ik er weinig mee.
Misschien is dat ook de bedoeling van PlanB , met zoiets als: Doe je eigen huiswerk ipv al die TA experts
te geloven die er vaak iets bijzonders van maken?

;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Palindrome schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 11:27:
[...]

Ja en je ziet ook dat de golden cross in mei ook niks deed.
correct, death en golden cross doen niets bij btc. afgelopen 10 jaar niet, en nu niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Een death cross is het gevolg van een markt die snel steeg en daarna is afgezwakt/gedaald. De fikse daling die je niet mee wil(de) maken heeft dus al plaatsgevonden op het moment dat een death cross plaatsvindt en daarom heb je er niets meer aan.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19:31
Beetje diamond pattern breekt in tegengestelde richting uit...
BTCUSD 15m Bybit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PJqlD_dC34KQJhi_vK_HTf7El4s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X249YkgB1tMLHeFeCFuJUIx9.jpg?f=fotoalbum_large
Zou mooie reversal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
RaptorXS schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 10:52:
PlanB
@100trillionUSD
☠ Death cross is here ☠
Study this chart to see what happened last two times the death cross happened, Q4 2019 and Q1 2020.

[Afbeelding]
Bij de vorige death crosses kende bitcoin juist een opleving. Blijft een lagging indicator, de grote daling was toch al op 19 mei genoteerd. Dus logisch dat de death cross zich een maand later aandoet als de Moving Average die daling meenemen in het gemiddelde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
Taro schreef op zaterdag 19 juni 2021 @ 13:07:
Een death cross is het gevolg van een markt die snel steeg en daarna is afgezwakt/gedaald. De fikse daling die je niet mee wil(de) maken heeft dus al plaatsgevonden op het moment dat een death cross plaatsvindt en daarom heb je er niets meer aan.
Exact, het is een lagging indicator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Iemand hier die misschien al Wootrade gebruikt? Schijnt dat je daar kunt traden met zero fees. Ben eigenlijk wel benieuwd naar de mening van iemand die het ook daadwerkelijk gebruikt heeft. Als ik van meerdere kanten positieve geluiden hoor ben ik wel geneigd de komende jaren een mooie zak van die WOO munten te verzamelen.

Rookworst zonder r is ook worst.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RaptorXS
BITCOIN KOERS KAN IN 2021 $450K BEREIKEN EN IN HET SLECHTSTE GEVAL $135.000, VOLGENS PLANB
In het slechtste geval voor BTC zou het in augustus rond $47.000 bewegen. Een lichte daling in september zou ervoor zorgen dat de Bitcoin koers rond $43.000 beweegt, gevolgd door $63.000 in oktober. Ten opzichte van oktober kunnen we in november een stijging zien van meer dan 50%, namelijk $98.000, en we sluiten het jaar af met een BTC koers van $135.000.

bron: https://cryptobenelux.com...al-135-000-volgens-planb/

of anders het twiiteraccount van PlanB. ;)

[ Voor 39% gewijzigd door RaptorXS op 20-06-2021 18:34 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
RaptorXS schreef op zondag 20 juni 2021 @ 18:32:
BITCOIN KOERS KAN IN 2021 $450K BEREIKEN EN IN HET SLECHTSTE GEVAL $135.000, VOLGENS PLANB
In het slechtste geval voor BTC zou het in augustus rond $47.000 bewegen. Een lichte daling in september zou ervoor zorgen dat de Bitcoin koers rond $43.000 beweegt, gevolgd door $63.000 in oktober. Ten opzichte van oktober kunnen we in november een stijging zien van meer dan 50%, namelijk $98.000, en we sluiten het jaar af met een BTC koers van $135.000.

bron: https://cryptobenelux.com...al-135-000-volgens-planb/

of anders het twiiteraccount van PlanB. ;)
Ik word persoonlijk altijd een beetje allergisch van dit soort deterministische uitspraken (hoe weet iemand in godsnaam dat we in augustus op 47k zitten en niet op 52k bijvoorbeeld), zeker in combinatie met caps lock :P

Morgen wordt een belangrijke dag: gaat de DXY door met de pump, gaan beurzen verder zakken als reactie op inflatie en verwachte rentestijging. Wat groene beurscijfers zouden crypto geen windeieren leggen :)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Waarschijnlijk allang geplaatst in de slowchat, maar ook belangrijk hier omdat het de voorspelling en charts behoorlijk kan omgooien naarmate meer gebieden in China het minen verbieden.

https://www.nu.nl/economi...ryptomunten-in-china.html

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Modbreak:Bij het voorspellen van koersen kan je verschillende modellen toepassen. Of je erin gelooft of waarde aan hecht is aan jezelf, maar laat anderen in hun waarde. Reageer respectvol of negeer bijv. een bericht. Maar zoals altijd geldt: Ga positief om met feedback van andere users, gebruik dat om je eigen kennis te verrijken en doe er je voordeel mee.

Verder is dit het Nieuws en Koersen topic, Slowchat zaken die voor anderen niet relevant zijn horen hier niet, ook niet als het tempo van het Slowchat topic je te snel gaat. Blijf dus on-topic, reageer inhoudelijk en onderbouw zaken of link/quote bronnen. Anders horen ze hier niet thuis.

Indien je een slowchat bericht spot, klik dan even op de rapporteer knop van het betreffende bericht en reageer er verder niet op, dat maakt het opruimen wat makkelijker.

Bedankt!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ETH: 1M MA7 @ 1826 BUSD:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/brMsqdwvKKEhuyPPjvnQYJ1c7Hk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/hA4bbDBVzsP7VrrHxSM6LbTv.png?f=user_large

BTC: Al even onder de 1M MA7:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zwCnyGyIBnkvoY_mYVSPBtFyTDg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/xvw3654JGXNPBAxh4BG1qkoU.png?f=user_large

Bouncen op/tussen de 28-30k is nog steeds een optie:

BTC 1D, zoals al enige tijd aangegeven en verwacht onderweg naar de oranje lijn:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tbLQiDgXiYjBPtr4nmt42BeAW-g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R8cbQjURcqiBET8N4xes4SYz.png?f=fotoalbum_large

BTC 1W:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J69G4XXX5KCGAC31MW-s0ksfxUk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RmpNHlWmrfnWZDDLAhHu8Qj8.png?f=fotoalbum_large

BTC 1M:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/clA1Zuf677cHdzWFZUhFwbFU7ZA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IivbMc8UGbzyVfrX1Nevkaby.png?f=fotoalbum_large

Ik ga waarschijnlijk een gokje wagen met ETH tussen 1735 en 1825, met een klein gedeelte van de pf. Met BTC doe ik waarschijnlijk hetzelfde tussen de 25k en 29.5k. Totaal max 33-50% van de pf, want de koers kan natuurlijk prima nog verder dalen, maar een kleine opleving tussendoor sluit ik niet uit. Daalt de koers daarna weer/verder dan verkoop ik snel, stijgt het verder, dan koop ik mogelijk bij als bepaalde cruciale niveaus doorbroken worden.

Eén ding is zeker: Het worden volatiele dagen/weken, leuk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
Vergeet allemaal niet de BTC en ETH opties expiratie vrijdag a.s., de laatste vrijdag van de maand.
De invloed ervan op de koersen gaan we aankomende dagen evt. wel zien.
Data shows Bitcoin bears dominate Friday's $2.5B BTC options expiry
Bears have a potential $450 million lead if Bitcoin fails to hold $32,000 until June 25.
Hele artikel met cijfertjes: https://cointelegraph.com...s-2-5b-btc-options-expiry

[ Voor 9% gewijzigd door RaptorXS op 21-06-2021 23:39 ]

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dit is denk ik toch het meest interessante plaatje van het geheel. Doe een dikke run omhoog en maak een nieuwe ATH. Verlies het MA ribbon. Flink lang sideways en wat resistance testen over langere tijd gezien. Uiteindelijk helemaal terug naar de weekly 21 MA. Daar hard bouncen en misschien nog een keer testen, dan door naar de volgende run omhoog met nieuwe ATH. Dit laat het maandelijkse plaatje ook weer mooi zien.

De enige manier om door te gaan met deze run naar nieuwe ATH's is om het volledige ribbon te claimen als support. Of dat lukt en we kunnen door, lukt het niet, hallo 21 weekly MA. Afhankelijk van hoe lang dit gaat duren zit je op 15 tot 20k tegen de tijd dat die MA wordt geraakt. Historisch gezien is het verliezen van het volledige weekly MA ribbon altijd het einde geweest van de uptrend naar nieuwe ATH's. Kan het nu anders, misschien wel, maar het zou de eerste keer zijn dan het anders gaat.

Dan is er ook nog de Doom optie die we nog nooit eerder hebben gezien en dat is die weekly 21 MA verliezen en testen als resistance met nog een run omlaag. Niet dat ik denk dat dit waarschijnlijk is, maar mochten overheden BTC met z'n allen gaan verbieden dan is het mogelijk. Ik zie die MA toch wel als langere termijn uptrend waar BTC al sinds het bestaat in zit. Mochten we die trend verliezen is alles mogelijk. Of BTC blijft bullrun na bullrun doen met steeds weer nieuwe ATH's, of het houdt ergens een keer op waarbij we in tijden komen die BTC nog niet heeft gezien. Nogmaals, niet waarschijnlijk, maar ook niet onmogelijk. Oneindig ATH's doen is ook niet heel waarschijnlijk zonder dat we flink meer adoptie zien dan nu. Een grootschalig wereldwijd verbod op BTC is het einde van grote investeerders en het einde van Henk en Ingrid. Dat BTC zelf niet te stoppen is, dat is een ander verhaal. Als de fiat geldstromen van en naar BTC stoppen is dat genoeg.

Hoe het ook gaat, het herclaimen van de weekly MA ribbon is de sleutel naar nieuwe ATH's. Of dat nou over 2 weken of over 2 jaar is. Kom er boven, hallo 100k en verder. Blijf er onder, geen idee.

Just my 2 cents over het grotere plaatje :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 19:40

resusaapje

h less

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ik verwacht dat de koers van Bitcoin wel weer tot op/boven de lijn opveert (30.347):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FRW1iDQDz_L--cY6KhzZQEAeLlA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ngxOwsymDnnPXtiOszFdnAI4.png?f=fotoalbum_large

ETH heeft de 1M MA7 aangetikt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RwoMe2al81tyy0YITQKCiPVMwMg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/G0NKWG1zf555nDG7Lmq8cWmN.png?f=user_large

En in het kader van stick to the plan en put the money where your mouth is, ben ik inmiddels (all-in) aan boord bij BTC en ETH ivm het raken van de gisteravond ingestelde (en hierboven toegelichte) orders:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g-NRp4czXois2XH5sCSeUddY5G4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NRMrtJs353bLLYOZGTvfspQf.png?f=user_large

Ik acht de kans relatief groot dat de koers vanaf hier wel weer een stukje zal stijgen.

Edit: Et voila :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Zlq7CwN_Iw9_rMuwsgg5ryElw8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/U2d2dUF86mvFHO2F1LJYs64E.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XbtcNYFT4hZB8j0KgxMU9zAxK04=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pIZi1G7Ydjbk82K9gWPrWma1.png?f=user_large

[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 22-06-2021 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
JP Morgan komt met een eigen crypto coin genaamd 'Onyx' (uiteraard goedgekeurd door allerlei instanties): https://www.jpmorgan.com/onyx/index

Ze zeggen open-source te zijn en transparant. Geen idee of dit ook echt zo is. Plus, het is niet zo dat jij een node mag zijn natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Taro schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 16:24:
Ik verwacht dat de koers van Bitcoin wel weer tot op/boven de lijn opveert (30.347):
[Afbeelding]

ETH heeft de 1M MA7 aangetikt:
[Afbeelding]

En in het kader van stick to the plan en put the money where your mouth is, ben ik inmiddels (all-in) aan boord bij BTC en ETH ivm het raken van de gisteravond ingestelde (en hierboven toegelichte) orders:
[Afbeelding]

Ik acht de kans relatief groot dat de koers vanaf hier wel weer een stukje zal stijgen.

Edit: Et voila :)
[Afbeelding]

[Afbeelding]
ik had niet verwacht onder de 29K uit te komen dus had buy orders staan van 29,5K tot 30,5K. Inderdaad een leuke bounce. Qua uitstapmoment ben ik nog wat zoekende, heb sell orders staan vanaf 36 tot 36,5K en vervolgens een deel tussen de 36,6 en 37,5K (based op MA's (4H,1D, 1W) . Heb jij levels waar je je op richt qua verkoop of inmiddels al je winst gepakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Valar Morghulis schreef op woensdag 23 juni 2021 @ 13:39:
[...]

ik had niet verwacht onder de 29K uit te komen dus had buy orders staan van 29,5K tot 30,5K. Inderdaad een leuke bounce. Qua uitstapmoment ben ik nog wat zoekende, heb sell orders staan vanaf 36 tot 36,5K en vervolgens een deel tussen de 36,6 en 37,5K (based op MA's (4H,1D, 1W) . Heb jij levels waar je je op richt qua verkoop of inmiddels al je winst gepakt?
Heb gisteren al winst gepakt, Bitcoin op 31,434.79 en ETH op 1,847.54 verkocht. Had natuurlijk meer kunnen zijn, maar ik ga in een dergelijke markt niet met stop losses of all-in de nacht in.

Bitcoin zal sowieso één van beide oranje lijnen nogmaals gaan testen, mogelijk beide:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nchJqDqMdHAdlPqaNMYvvKyeMFU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WFqIiBRCUA3cJYElrhQZFwBJ.png?f=fotoalbum_large

Dat kijk ik eerst even aan voordat ik weer instap. Op een dergelijk punt in een dergelijke markt ben ik fiat ipv Bitcoin maximalist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik ben benieuwd naar het effect van het verlopen van de opties per de 25e voor de koers van ethereum. Mijn buy in de dip heb ik niet van de hand gedaan voor als nog. Kijken of de weegschaal uitslaat naar calls of puts. Hoe meer de neiging naar calls zou dan toch een bullish effect hebben? En andersom bij in verhouding meer puts ligt een revisit naar 1700 en wel lager op de loer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Laatst online: 19:40

resusaapje

h less

Binance NFT is live.

Hartstikke leuk, maar geen idee wat je daarmee zou moeten doen.

Geld neertellen voor een link naar een kunstwerk: "Jaahaa, daar staat ie!"

https://www.binance.com/e...roductId=1924&isProduct=1

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/VgTMCQhlapXPxuiHU3MXISbjqBhPcBGZiseFHyJC42SE9YPnhVQxCIO28SjZyxAetgE5vQ=s85

$3000 om te kunnen zeggen dat dat het echte testbeeld is? :?

Maar goed, om dit alles mogelijk te maken wordt er gebruik gemaakt van Tron en ApeNFT en dat is weer goed voor de waarde van $TRX en $NFT, dus ik ben vóór d:)b

[ Voor 14% gewijzigd door resusaapje op 24-06-2021 09:51 ]

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

resusaapje schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 09:49:
Binance NFT is live.

[Afbeelding]

Maar goed, om dit alles mogelijk te maken wordt er gebruik gemaakt van Tron en ApeNFT en dat is weer goed voor de waarde van $TRX en $NFT, dus ik ben vóór d:)b
Om 14:00 uur begint de verkoop van 41.000 pakjes met NFT's waarbij er van de meest rare uitvoering maar 10 van zijn. Zo'n pakje kost 20 BUSD en ik vermoed dat ze binnen no time allemaal verkocht zullen zijn.

Feitelijk is dit niets anders dan de Panini plaatjes welke je vroeger voor 10 cent in de supermarkt kocht (ja ik ben oud ;) ) of als je naar recenter voorbeelden wil kijken, de lootboxes in bijvoorbeeld Fifa.

Ik ga overigens wel 1 pakje kopen, niet verwachtende er geld mee te winnen of verdienen, maar om een keertje door die beleving heen te gaan. Daarnaast heb ik op andere sites zelf ook NFT's dus ben niet geheel onbekend met het principe.

NFT's klinken vooralsnog als een heel ruim begrip en het kan twee kanten op gaan maar het zou mij echt niet verbazen wanneer over 5 jaar velen van ons een online of hardware wallet hebben waar naast crypto ook NFT's op staan. In mijn ogen is dit vrij snel (enkele jaren) een zeer serieuze markt.

Oh, de box van Binance van vandaag, aangezien een plaatje meer zegt dan woorden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bpkt7F5cZJ6TY26MuDO2pasdH2k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JujXG96AGvFv0gJysyhXIbay.png?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door Ngangatar op 24-06-2021 12:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Binance NFT is live.

[Afbeelding]

Al ben ik enthousiast over Bitcoin en sommige crypto projecten, NFT's snap ik geen hout van.
Precies wat je zegt, je betaald duizenden, soms miljoenen voor iets digitaals wat je niet aan de muur kan hangen, niet kan gebruiken, niet kan drinken... alleen maar om te zeggen dat jij eigenaar bent van die pixels !?
Nee, die gekte gaat even aan mij voorbij... |:(

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

FijneKerst schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 13:12:
[...]

Al ben ik enthousiast over Bitcoin en sommige crypto projecten, NFT's snap ik geen hout van.
Precies wat je zegt, je betaald duizenden, soms miljoenen voor iets digitaals wat je niet aan de muur kan hangen, niet kan gebruiken, niet kan drinken... alleen maar om te zeggen dat jij eigenaar bent van die pixels !?
Die prijzen gaan een stuk normaler worden.

Over een paar jaar heb je de keuze om iets te kopen voor 200 euro voor leuk aan de muur thuis of een standaard print van IKEA voor 50. Dan is de keuze al een stuk gemakkelijker.

*edit: uiteraard is het ook het verzamelaars aspect, dat gaat wel in de papieren lopen wanneer iemand een zeldzame editie heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door Ngangatar op 24-06-2021 13:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Binance NFT is live.

[Afbeelding]

Update: binnen 1 seconde all 41K pakjes verkocht. Ik was te laat in seconde 3 :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• phlinx
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:03
Ngangatar schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 12:53:
[...]

Om 14:00 uur begint de verkoop van 41.000 pakjes met NFT's waarbij er van de meest rare uitvoering maar 10 van zijn. Zo'n pakje kost 20 BUSD en ik vermoed dat ze binnen no time allemaal verkocht zullen zijn.
Even gekeken: om precies te zijn binnen enkele seconden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-10 12:48
FijneKerst schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 13:12:
[...]

Hoe is dit anders dan een schilderij waar er maar 1 van is op de wereld, welke voor miljoenen wordt verkocht?

Ja, die kun je aan de muur hangen. Maar ook die worden gewoon in duizenden nagemaakt en verkocht, niet van echt te onderscheiden. Maar jij hebt de originele.

Ik ben niet van de NFT's hoor, maar iets digitaals kan net zo goed waarde hebben als iets fysieks imho. Zeker in het digitale tijdperk waar we nu in leven.

En heel eerlijk; zoiets aan de muur op een strakke monitor? Ik begrijp het wel!
[Video: https://public.nftstatic.com/static/nft/res/03f67c1cfaff40d9aac81d47c43d4f44.mp4]

[ Voor 8% gewijzigd door StealthyPeanut op 24-06-2021 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

StealthyPeanut schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 14:46:
[...]

Hoe is dit anders dan een schilderij waar er maar 1 van is op de wereld, welke voor miljoenen wordt verkocht?

Ja, die kun je aan de muur hangen. Maar ook die worden gewoon in duizenden nagemaakt en verkocht, niet van echt te onderscheiden. Maar jij hebt de originele.

Ik ben niet van de NFT's hoor, maar iets digitaals kan net zo goed waarde hebben als iets fysieks imho. Zeker in het digitale tijdperk waar we nu in leven.
Uiteraard kan het waarde hebben, maar zoals ik zei, IK kan daar niet bij met mijn pet.
Zeker niet voor de bedragen die over de toonbank gaan.
Duizenden/Miljoenen voor een tweet die iemand gedaan heeft etc... :X

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
FijneKerst schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 14:58:
[...]

Uiteraard kan het waarde hebben, maar zoals ik zei, IK kan daar niet bij met mijn pet.
Zeker niet voor de bedragen die over de toonbank gaan.
Duizenden/Miljoenen voor een tweet die iemand gedaan heeft etc... :X
Ach, er worden miljarden betaald voor wat bytes in een blockchain, dus zo gek is dat niet :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

StealthyPeanut schreef op donderdag 24 juni 2021 @ 14:46:
En heel eerlijk; zoiets aan de muur op een strakke monitor? Ik begrijp het wel!
[Video]
Ik heb 'm nu ook op een strakke monitor, alleen niet aan de muur.
Kostte me niets! :+

Net zoals met 'echte' kunst is het maar wat de gek er voor geeft...

[ Voor 8% gewijzigd door Slonzo op 24-06-2021 16:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Even een overzicht van de vorige bullmarkets met fiblevels en max low na de runs.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jVEGeuq8QrjydGYZLfGlAF_ZYpM=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LEsn6tgYQe3nF7CmUC9BbpNo.jpg?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 28-10 00:04

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

PilatuS schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 01:07:
Even een overzicht van de vorige bullmarkets met fiblevels en max low na de runs.

[Afbeelding]
Dan kunnen we nog wel even naar beneden dus. Hierop is toch eigenlijk al te zien dat BTC al een blowoff top heeft gehad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
WoodyWindoW schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 08:27:
[...]

Dan kunnen we nog wel even naar beneden dus. Hierop is toch eigenlijk al te zien dat BTC al een blowoff top heeft gehad?
dit was vanafles, maar geen blowoff top. Dit was rustig omhoog pruttelen en 3 tamme ath's neer zetten in 3 maanden. Totaal anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
Damn wat een sell-off, maar zolang ze het daarna pompen in GME en AMC prima.

[ Voor 57% gewijzigd door CyberMania op 26-06-2021 09:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:41

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik snap op dit moment weinig van de markt. Zijn het grote jongens die een beurscrash zien aankomen of het kleine spul wat massaal uitstapt? In 3 maanden de hele winst van dit jaar kwijt. Nergens een overtuigende bounce te zien.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BTC raakt bijna opnieuw de oranje lijn (50W MA) @ 30.3k en de rainbow ribbon is nu een paar keer getest, maar niet gelukt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fdhCUthpTds_v4robFNbFVrD1NE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Mmj6faVBeMjF47ZM9lBJoBQj.png?f=fotoalbum_large

De 30k en een wick eronder zie ik nog wel gebeuren, daarna mogelijk nog een keer de rainbow ribbon testen en dan is het waarschijnlijk erop of eronder. Als daarna nogmaals de 50W MA wordt getest, dan ben ik er bang voor en hopelijk vindt er dan geen soortgelijke situatie uit oktober 2018 en begin 2020 plaats want dan wordt het 13-14k en dat kan heel hard gaan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bYc5CX2aSODF2gKscAmhccNcbSI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kUWjm4rpE0nHMjqvLHsiInUL.png?f=fotoalbum_large

Voor de volledigheid: Bitcoin kan vanaf hier prima weer opkrabbelen en eind dit jaar bijv. >100k aantikken, maar de kans dat het niet gebeurt is natuurlijk ook aanwezig. En het is altijd goed om met beide opties rekening te houden en je strategie daarop aan te passen. Wanneer stap je weer in en wanneer stap je uit?

De bodem perfect timen kan niemand, daarom kan je beter iets later instappen als de bullrun inderdaad lijkt te vervolgen, dan nu iedere keer instappen en weer uitstappen met bijv. verlies.

Ik blijf zelf nog even in fiat zitten en koop weer in als het er op lijkt dat de rainbow ribbon wordt doorbroken, denk aan bijv. zo'n 43k. Of lager op support levels om dan snel winst te pakken en weer te verkopen.

Bedenk jezelf wel even goed hoe je je zou voelen als idd 13-14k next is (of waar de betreffende lijn op dat moment ook moge staan, bijv. op 15-16k). Heb je dan veel zuurverdiend spaargeld verloren, of zit je er in met geld dat je kon missen of was het al pure winst van eerdere runs? Want de bullrun kan vanaf hier prima doorgaan, maar bereid je wel voor op beide situaties.

Als de bullrun doorgaat, dan moet Bitcoin naar mijn idee op het huidige punt of in ieder geval boven de 27.5-28k support vinden en bouncen. Daaronder geef ik persoonlijk even de hoop op en wacht ik op +-14k, waar ik tussen de 15k en 10k zal gaan DCA'en.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
En dan ETH, staat uiteraard in verbinding met de Bitcoin koers, maar stel dat we die voor het gemak eens loskoppelen...

1M: Exact op de 1M MA7, die zou het kunnen houden (maar door de link met Bitcoin twijfel ik hier aan):
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-RZnyQD46AZajRJROQyLvl2ooAY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ht9ssPCmTMmODY0TcaIRdMLQ.png?f=user_large

Op de 1W is de MA99 het volgende lijntje rond 732 USD...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aEk0vnxzEIUTWbfuW1teiiz0I3w=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zkR8JpgSJtOmYBMfYzFH8GpL.png?f=user_large

MAAR, je ziet eerdere candles rondom +-1413 sluiten/openen, zie mijn indicator:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AP0BU3XSaJbAEEoS8ytmAkVOrHY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ysu89rBsMvjCII87Dazbf94M.png?f=user_large

Op de 3D is ETH onderweg naar de MA99 @ 1425 (stijgt iedere dag iets) en die valt dan weer samen met de indicator op de afbeelding hierboven:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AYTgn64pQ_PBm3VmqJRk_1-F9mE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tTZa3TZCDg9xKCiFwG0AtI2A.png?f=user_large

Stel dat ik binnenkort weer in ETH zou willen stappen en dat ik bullish ben, dan zou de grens van 1375-1500 een mooie kunnen zijn. Ook omdat die mogelijk samenvalt met 27.5-28k voor Bitcoin die ik daar nog weleens zou kunnen zien bouncen. Verder moet je rekening houden met een wick onder de MA, maar ook met een bullish bounce erboven, dus zou je als volgt kunnen inkopen:

1500 - 1 ETH
1475 - 1,5 ETH
1450 - 2 ETH
1425 - 3 ETH
1400 - 4 ETH
1375 - 5 ETH

Als de koers dan verder daalt verlaag je de gemiddelde aankoopprijs. Natuurlijk moet je ook een exit strategie hebben: Nu lastig te zeggen, maar onder de 1325 zou ik waarschijnlijk deels verlies gaan nemen en gefaseerd uitstappen. Daarna kan je op de 1W MA99 of 1M MA25 rond 650-750 USD de volgende poging wagen.

Dit is geen advies, maar een weergave van mijn denkwijze, die ik misschien wel ga uitvoeren. DYOR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:27
Zonder jouw bericht gelezen te hebben, had ik ze bij ETH al staan op: 1585, 1535, 1485, 1435..

Gezien die eerste toch al redelijk (snel) in de buurt komt, heb ik hem verzet naar 1385, we gaan het zien!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Bedankt Taro! Dit soort posts zijn voor een noob als mijzelf goud waard. Ik leer ervan of zie een bevestiging van wat ik dacht te weten, maar dan met een veel preciezere benadering door jou dan ik zelf zou kunnen.

Aangezien het geld is dat gemist kan worden, maar tegelijkertijd langzaamaan een bedrag wordt wat erg leuk is, kan ik er vrij mee "spelen" maar is er de drang om het goed te doen, want des te beter het nu gaat, des te serieuzer ik over een paar jaar een fluf heb om echt iets mee te doen.

En het is nu eenmaal erg leuk om Sats te verzamelen. Maar daar moet dan inderdaad ook een bepaalde waarde tegenover blijven staan dus het is fijn dat je ons even wijst op het feit dat een exit strategie misschien nog wel belangrijker is dan sats verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
Zet optiemarkt bitcoin vandaag verder onder druk? Meer dan 2 miljard euro aan optiecontracten verlopen
De bitcoin koers heeft de afgelopen weken stevige tikken te verduren gekregen en we lijken nog niet klaar. Vandaag verlopen er namelijk voor meer dan 2 miljard euro aan opties en voor ongeveer eenzelfde bedrag aan futures contracten. Als we inzoomen op die contracten, dan lijkt het erop dat de bears hier het meeste van gaan profiteren.
https://www.google.nl/amp...ct.eu/vandaag-opties/amp/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://libredd.it/img/iyokkpbfgp771.jpg

Verhuizing Chinese miners.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
nu.nl geeft ook weer eens aandacht.
https://www.nu.nl/geldzak...r-elkaar-maar-waarom.html

deze paragraaf sprong er bij mij uit:
Onderzoeksbureau Markteffect voerde in maart onderzoek uit naar de houding, het sentiment en het investeringsgedrag rondom de bitcoin, en de eerste resultaten zijn bekend: bijna 700.000 Nederlanders hebben inmiddels bitcoin. Daarnaast overwegen ruim 3,5 miljoen Nederlanders om ook in te stappen, waarvan bijna de helft zelfs al in het komende jaar.

Dat betekent voor mij dat de bullrun nog lang niet voorbij is.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

ScuL schreef op zondag 27 juni 2021 @ 23:07:

Onderzoeksbureau Markteffect voerde in maart onderzoek uit naar de houding, het sentiment en het investeringsgedrag rondom de bitcoin, en de eerste resultaten zijn bekend: bijna 700.000 Nederlanders hebben inmiddels bitcoin. Daarnaast overwegen ruim 3,5 miljoen Nederlanders om ook in te stappen, waarvan bijna de helft zelfs al in het komende jaar.

Mochten die 1,75 miljoen Nederlanders er inderdaad instappen en dan met de minimale instapdrempel van bijvoorbeeld Blox, 1 euro, dan zal het hard gaan :+ .

Just kidding.

NL is natuurlijk niet representatief voor de gehele wereld, maar het feit dat 20% van de Nederlanders aangeeft nog te willen gaan investeren in BTC is natuurlijk positief nieuws. Hoe positief? Dat is nog even afwachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Ngangatar schreef op maandag 28 juni 2021 @ 09:19:
[...]

Mochten die 1,75 miljoen Nederlanders er inderdaad instappen en dan met de minimale instapdrempel van bijvoorbeeld Blox, 1 euro, dan zal het hard gaan :+ .

Just kidding.

NL is natuurlijk niet representatief voor de gehele wereld, maar het feit dat 20% van de Nederlanders aangeeft nog te willen gaan investeren in BTC is natuurlijk positief nieuws. Hoe positief? Dat is nog even afwachten.
Inderdaad, wie weet hoeveel van die personen ook daadwerkelijk crypto gaat kopen? Het onderzoek is uitgevoerd in Maart, hoeveel personen hebben inmiddels al gekocht? En aangezien dit onderzoek alleen over Nederland gaat, en we gemiddeld een vrij rijk land zijn, zou ik dit niet direct doortrekken over de gehele wereld.

Vind dit vooral - ik wil graag dat het omhoog gaat en dit past wel aardig in mijn straatje - nieuws. Zegt vrij weinig.

[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 28-06-2021 13:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
ScuL schreef op zondag 27 juni 2021 @ 23:07:

Dat is wel een heel erg kortzichtige en voorbarige stelling/conclusie.

Laten we er voor het gemak even vanuit gaan dat inderdaad alle 3,5 miljoen Nederlanders in BTC gaan stappen met gemiddeld 100 euro p/p en dat zij dit allemaal in juli gaan uitvoeren. Dus dan komen we op 350 miljoen euro aan BTC verdeeld over 30 dagen; 11.66mln p/d. Dat is per dag 0,34% van het dagelijkse tradingvolume in BTC.

Dit gaat echt niet zorgen dat de BULLRUN wel of niet doorzet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iceblack24
Goede kritische inhoudelijke reacties op ScuL. Er is bijna nooit 1 nieuwtje/gebeurtenis wat een bullrun veroorzaakt. Echter is dit wel een nieuwtje wat een klein signaal is.

[ Voor 23% gewijzigd door iceblack24 op 28-06-2021 15:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StealthyPeanut
iceblack24 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:43:
Aan de ene kant allemaal goede kritische inhoudelijke reacties op ScuL. Allemaal waar ook. Tegelijkertijd voelt het ook een beetje flauw.

Er is bijna nooit 1 nieuwtje/gebeurtenis wat een bullrun veroorzaakt. Echter is dit wel een nieuwtje wat een (klein) signaal is.
Eens, maar dan moet je het ook zo posten :).

Niet schrijven: Dat betekent voor mij dat de bullrun nog lang niet voorbij is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iceblack24
@StealthyPeanut klopt helemaal pas net daarom mijn reactie aan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Onderste oranje lijn aangetikt, daarna de rainbow ribbon opgezocht en afgeketst:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mFtQHYnX2CfMFyJaOoks_H5DgYg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MkxtZgqBp4VqtDFMXDzumua6.png?f=user_large

Nu heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik vermoed een daling richting 32.250 (ivm bodem eerdere candles) en mogelijk lager. Als Bitcoin nu weer de onderste oranje lijn gaat aantikken dan vertrouw ik het niet meer dat die gaat houden, dus hopelijk zien we daarvoor al een bounce.

Vanaf 34.570 een short lopen, stop in profit en als het lukt sluit ik deze positie rond 32.3k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blender_01
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 05-03 00:51
Taro schreef op maandag 28 juni 2021 @ 19:52:
Onderste oranje lijn aangetikt, daarna de rainbow ribbon opgezocht en afgeketst:
[Afbeelding]

Nu heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik vermoed een daling richting 32.250 (ivm bodem eerdere candles) en mogelijk lager. Als Bitcoin nu weer de onderste oranje lijn gaat aantikken dan vertrouw ik het niet meer dat die gaat houden, dus hopelijk zien we daarvoor al een bounce.

Vanaf 34.570 een short lopen, stop in profit en als het lukt sluit ik deze positie rond 32.3k.
Hoe werkt dat in de TA wereld?
Hoe vaker hij de supportlijn raakt des te waarschijnlijker wordt het dat hij er een keer doorheen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Blender_01 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:33:
[...]

Hoe werkt dat in de TA wereld?
Hoe vaker hij de supportlijn raakt des te waarschijnlijker wordt het dat hij er een keer doorheen valt?
Die kans wordt steeds groter ja. Maar hetzelfde geldt voor de rainbow ribbon, die kan ook door een mega groene candle worden doorbroken.

Zoals je ziet wordt de bandbreedte steeds kleiner (onderste oranje lijn stijgt, rainbow ribbon daalt), op een gegeven moment zal een richting worden gekozen en dat gebeurt doorgaans met veel volume. Dan moet je niet opkijken van bijv. >5.000 USD erbij of eraf binnen 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rainier15
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:48
Taro schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:38:
[...]

Die kans wordt steeds groter ja. Maar hetzelfde geldt voor de rainbow ribbon, die kan ook door een mega groene candle worden doorbroken.

Zoals je ziet wordt de bandbreedte steeds kleiner (onderste oranje lijn stijgt, rainbow ribbon daalt), op een gegeven moment zal een richting worden gekozen en dat gebeurt doorgaans met veel volume. Dan moet je niet opkijken van bijv. >5.000 USD erbij of eraf binnen 24 uur.
Hoe snel stijgt de oranje ribbon naar boven?
We hebben nog maar een dag of 3-4 denk ik voor btc richting moet kiezen.

Dit zal dan wel een historisch harde pump of dump worden!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
rainier15 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:49:
[...]

Het is de 1W 50MA, die stijgt iedere week iets sneller, nu met 1000 USD, enkele weken geleden met 500 USD per week. De lagere prijzen van een jaar geleden worden nu ook nog meegerekend.

Dit geeft ook wel een duidelijk beeld, de weekly:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O8NMzJcXIKLH-WjQipEKLESyshY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yQkzbxMpK1VJ0BrMUCFfOotg.png?f=fotoalbum_large

Rond 26 maart 2018 zie je een situatie die wel iets weg heeft van de huidige. Daarna volgde een mooie bounce, maar uiteindelijk was dat een fake out.

[ Voor 35% gewijzigd door Taro op 28-06-2021 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Taro schreef op maandag 28 juni 2021 @ 19:52:
[Afbeelding]

Die short heb ik al sinds gisteravond op 34.664 lopen maar wil nog niet echt lekker dalen. Vandaag tegen de 35.200 gelukkig niet de S/L gehaald die op 35.400 lag. Enfin, ik laat 'm nog ff open.

Die moeie ribbon plaat van je, is dat een publieke op tradingview?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
JPS schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:09:
[...]
Die moeie ribbon plaat van je, is dat een publieke op tradingview?
Ja, zie de naam links bovenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Nu online
rainier15 schreef op maandag 28 juni 2021 @ 20:49:
[...]

Historisch niet gok ik. Moet ook nog maar zien of het überhaupt een move word die groter word dan 3k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Taro schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:14:
[...]

Ja, zie de naam links bovenin.
OK thx, net ff een account aangemaakt maar volgens mij kun je pas echt wat met een betaald abonnement...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
JPS schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:31:
[...]

OK thx, net ff een account aangemaakt maar volgens mij kun je pas echt wat met een betaald abonnement...
Met 1 goede trade heb je de kosten van een jaarabonnement er al uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Taro schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:34:
[...]

Met 1 goede trade heb je de kosten van een jaarabonnement er al uit :)
Ja eens maar 15€ p/m is toch ook best fors in fiat huishoudcontext, Weet niet of ik TA zo leuk ga vinden. :)
Is er een speciale reden dat je Bitstamp voor het BTC/USD pair pakt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
JPS schreef op maandag 28 juni 2021 @ 21:36:
[...]
Is er een speciale reden dat je Bitstamp voor het BTC/USD pair pakt?
Bitstamp heeft erg veel historie tov bijv. Binance, je kunt dus heel wat jaren terug.

Wat betreft de maandelijkse kosten: Kan ik mij voorstellen, maar ik zie het als een investering. Vanuit kostenoogpunt kan je in erg veel situaties besluiten dat niet te doen, maar je kunt beter andersom redeneren: Wat zou het op kunnen leveren?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
[...]

De gratis versie van Tradingview is voor mij persoonlijk meer dan voldoende. Maar ik werk dan ook nauwelijks met indicatoren als MA's etc. Ik zou zeggen: ga aan de slag met de gratis versie en de functionaliteiten die het bied. Wil je op een gegeven moment betaalde functionaliteiten gebruiken of je hebt ze nodig, dan kun je altijd nog upgraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Zie ook de tools op Binance in tradingview modus. Misschien is dat al genoeg voor je, voor mij persoonlijk wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Ja klopt, ik heb doorgaans wel genoeg aan de indicatoren op de exchanges, maar die rainbow charts etc zijn toch ook wel fancy. Ik ga het eens overwegen (of gewoon mee blijven liften op je fijne analyses Taro) :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Die rainbow is perfect voor langere temijn longs. Kopen als ze allemaal support zijn en verkopen wanneer ze allemaal resistance worden. Als je dat de laatste jaren had gedaan, had je hele mooie winsten gepakt met weinig zorgen. 2020 was wel een beetje een zooitje daarmee, maar er voor en er na is ideaal. Voor korte termijn trades heb er alleen niets aan en voldoen de standaard Binance tools ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
JPS schreef op maandag 28 juni 2021 @ 22:00:
Ja klopt, ik heb doorgaans wel genoeg aan de indicatoren op de exchanges, maar die rainbow charts etc zijn toch ook wel fancy. Ik ga het eens overwegen (of gewoon mee blijven liften op je fijne analyses Taro) :)
De rainbow ribbon is ook gewoon in de gratis variant beschikbaar. Je kunt in de gratis variant alleen max twee verschillende indicatoren tegelijkertijd gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Net weer een enorm warverhaal op BNR over verkeerde berichtgeving over Binance en crypto verbod in de UK. Hoe kan het toch dat 9/10 nieuwsberichten over crypto onwaarheden bevatten of volledig onjuist zijn? Zo complex is het toch ook weer niet allemaal? Volgens mij stikt het gewoon van de incompetente vooringenomen journalisten die zodra ze clickbait ruiken maar snel wat op het toetsenbord rammen.

Hoe het wel zit: https://decrypt.co/74658/...&utm_source=coinmarketcap

[ Voor 22% gewijzigd door enomiss op 29-06-2021 10:37 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
enomiss schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:35:
Net weer een enorm warverhaal op BNR over verkeerde berichtgeving over Binance en crypto verbod in de UK. Hoe kan het toch dat 9/10 nieuwsberichten over crypto onwaarheden bevatten of volledig onjuist zijn? Zo complex is het toch ook weer niet allemaal? Volgens mij stikt het gewoon van de incompetente vooringenomen journalisten die zodra ze clickbait ruiken maar snel wat op het toetsenbord rammen.

Heeft iemand een goed artikel gevonden met hoe het echt zit? Welke specifieke activiteiten moet Binance stoppen in de UK?
Je geeft zelf het antwoord al. Om te janken inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:27
[...]

Zie de reactie Taro, even bij de favorieten zetten en je hebt ze binnen handbereik :)

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
enomiss schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:35:
Heeft iemand een goed artikel gevonden met hoe het echt zit? Welke specifieke activiteiten moet Binance stoppen in de UK?
Van Binance Twitter: https://twitter.com/binance/status/1409229415846981634

Geen announcement op Binance.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Derivaten als ik het goed gelezen heb....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SlasZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-10 13:39
https://news.bitcoin.com/...scu-allegedly-found-dead/

ALS hij dood zou zijn en ALS hij 1 miljoen btc heeft of had.. als alleen hij er toegang tot had is het 1 miljoen btc minder supply, en anders kunnen ze misschien op de exchanges vliegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majic
  • Laatst online: 26-10 23:30
SlasZ schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 17:46:
https://news.bitcoin.com/...scu-allegedly-found-dead/

ALS hij dood zou zijn en ALS hij 1 miljoen btc heeft of had.. als alleen hij er toegang tot had is het 1 miljoen btc minder supply, en anders kunnen ze misschien op de exchanges vliegen.
Heeft sowieso niet, grootste adres is nu van Binance en die is significant kleiner dan dat ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• RaptorXS
Nieuws uit Duitsland, goed nieuws.
Duitsland zet sluizen open voor Bitcoin beleggingen
Maar liefst €350 miljard kan deze donderdag de cryptomarkt gaan betreden nadat een eerder dit jaar aangenomen wet in Duitsland van kracht wordt.
Bron: https://www.crypto-gids.n...voor-bitcoin-beleggingen/

en:
Bitcoin (BTC) exchange Coinbase krijgt belangrijke vergunning in Duitsland
Bron: https://dutchcryptotalk.c...-vergunning-in-duitsland/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BTFD schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 09:41:
[...]

Zie de reactie Taro, even bij de favorieten zetten en je hebt ze binnen handbereik :)
Maar die loopt wel achter, dus heb je op dit moment niets meer aan toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
StealthyPeanut schreef op maandag 28 juni 2021 @ 14:37:
[...]

Dat is wel een heel erg kortzichtige en voorbarige stelling/conclusie.
Je interpreteert mijn commentaar veel te letterlijk.

Het punt dat ik wilde maken met die paragraaf is het weergeven van het marktsentiment bij het algeheel publiek (niet noodzakelijkerwijs de crypto-kenners).

Uit het genoemde onderzoek blijkt dat een fors deel van de Nederlandse bevolking nog wel brood ziet in een belegging in Bitcoin. De toegevoegde waarde van die mensen op de wereldmarkt is natuurlijk nihil maar het betekent wel dat er wereldwijd een groter potentieel is voor meer draagvlak / een bredere acceptatie van Bitcoin.

Ik zie op de diverse crypto kanalen een hoop geroeptoeter dat BTC naar de verdoemenis onderweg is en dat we binnenkort 15k of nog lager kunnen verwachten.

Alle markt signalen wijzen echter op het tegenovergestelde
* Fed/ECB blijft geld bijdrukken
* Meer institutionele beleggers hebben "de dip" rond de 30k fors opgekocht
* Recordhoogte USDT inloop bij exchanges
* Super lage hashrate door mining beperkingen in China
* BTC is op het moment zwaar oversold en neerwaartse druk remt flink af

Voeg daarbij het marktsentiment en dat geeft mee voldoende vertrouwen dat de bullrun nog niet ten einde is, sterker nog ik denk dat Q3/Q4 dit jaar bij velen voor veel verbazing zal zorgen.

[ Voor 11% gewijzigd door ScuL op 30-06-2021 01:14 ]

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Niet online

JPS

Taro schreef op dinsdag 29 juni 2021 @ 20:41:
[...]

Maar die loopt wel achter, dus heb je op dit moment niets meer aan toch?
Ja klopt, je kan de koers wel refreshen, maar de rainbow en MA lijnen lopen niet door helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FijneKerst

FijneKerst

Flufjes!!

Ben ik nou de enige die dit erg bullish nieuws vind?
Duitsland is niet de eerste de beste. En als zij hun (pensioen)fondsen toestemming geven om in BTC en ETH te gaan beleggen voor hun zakelijke klanten, en straks ook publieke klanten, dan is dat toch een positief signaal lijkt mij.

Pagina: 1 ... 34 ... 102 Laatste

Let op:
  • Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie.
  • Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.

Regels voor dit topic:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
  • Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!