[NK] Cryptocurrency nieuws, koers & handel topic #3 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 104 105 Laatste
Acties:

• JJ1984
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 08:01
RSI op de weekly inmiddels op 27, dat is vergelijkbaar met de bodem van de bear market normaliter. Zou aanleiding kunnen zijn voor een (kortstondige) bounce. BTC is nu simpelweg oversold.

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 01:08
2 voor 1 korting, niet meer bij de LIDL maar wel bij BTC!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:50
Ik heb echt zo ontzettend veel jeuk om BTC te gaan kopen. Bleh. Verkeerde topic.

[ Voor 16% gewijzigd door GioStyle op 05-02-2026 19:41 ]

• kazzzdafke
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-02 15:13
GioStyle schreef op donderdag 5 februari 2026 @ 19:32:
Ik heb echt zo ontzettend veel jeuk om BTC te gaan kopen. Bleh. Verkeerde topic.
Dan gaan we zeker nog lager..

Never ever financial advice...

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:38
Ik heb mijn monthly long term chart van stal gehaald

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Es5PPcKbmv2uij1u_HXtsSjfVjg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/avZNqtpVabHeR7L3TVryH9Ko.png?f=fotoalbum_large

Uitleg hierbij: je ziet in 2021 en 2022 de 65k en 69k ATH's. Vervolgens de bear low van 2022. De prijs is sinds de laatste bear low een paar keer gedragen door de opgaande groene lijn. Deze lijn hield ons de laatste 24 uur dus ook als support.
De conclusie die ik hieruit trek is dat de kans bestaat dat dit het was en deze lijn ons verder draagt. Of, als we onder deze lijn komen alle alarmbellen afgaan, want dan breken we een support die al dik 4 jaar bestaat. Overigens is de FIB ook relevant je kunt namelijk de lijnen trekken van 0 (bear low) tot 1 (voormalig 69k ATH) en daarbij zie je dat de 0.786 bijna is geraakt in de dump van vandaag
Mocht de groene lijn het begeven dan is de 0.618 op 48k de volgende halte

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-02 15:18

FunkyTrip

Funky vidi vici!

knip

[ Voor 99% gewijzigd door FunkyTrip op 07-02-2026 13:23 ]

Dit dus.

• Numbers
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Welk platform is voor beginners aan te raden voor swing traden? De 24/7 crypto markt en dat ik daar afgelopen jaren de meeste feeling mee heb opgedaan zijn de redenen dat ik daarmee wil starten. Is specifiek een crypto platform als Kraken dan slimmer of bijvoorbeeld Plus500 of Trading212?

Nog even aanvullen, de reden dat ik het vraag is enerzijds gebruiksgemak van een platform. Andere kant zie ik ook overnight kosten, CFD kosten, spread kosten en nog meer termen, inactiviteitskosten. Al die kleine % tikken aan daar ik klein wil beginnen. Ik las hier voorheen dat men fan was van Bybit, maar dat was voordat ze naar het EU platform gingen.

[ Voor 38% gewijzigd door Numbers op 07-02-2026 14:41 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Ik was een weekje in het buitenland, maar zie dat mijn buy order op 300 USD na niet is geraakt :( Ach, mogelijk nog een nieuwe kans, maar die groene lijn was dus zo verkeerd nog niet:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AXLiYcjtkqP5c4qCNr2zqKuMils=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dFzUK6WRu0iKWBPwoaGWjxSg.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

Numbers schreef op zaterdag 7 februari 2026 @ 14:25:
Welk platform is voor beginners aan te raden voor swing traden? De 24/7 crypto markt en dat ik daar afgelopen jaren de meeste feeling mee heb opgedaan zijn de redenen dat ik daarmee wil starten. Is specifiek een crypto platform als Kraken dan slimmer of bijvoorbeeld Plus500 of Trading212?

Nog even aanvullen, de reden dat ik het vraag is enerzijds gebruiksgemak van een platform. Andere kant zie ik ook overnight kosten, CFD kosten, spread kosten en nog meer termen, inactiviteitskosten. Al die kleine % tikken aan daar ik klein wil beginnen. Ik las hier voorheen dat men fan was van Bybit, maar dat was voordat ze naar het EU platform gingen.
Veel exchanges gezien, maar er valt mij maar 1 zeer positief op momenteel:
Betrouwbaarheid laat ik even in het midden, want not your keys, not your coins zoals al een paar miljard keer is herhaald, persoonlijk vind ik MEXC erg fijn werken, mag er als EU burger gewoon goud kopen zoals XAUT en PAXG en mag ook gewoon USDT houden/handelen. Sinds kort ook futures SP500 enz beschikbaar.

Veel handelspairs zijn ZONDER KOSTEN en dus gratis om te handelen, EUR-USDT/USDC , BTC/USDC, alle goud aankopen zonder kosten etc etc.
Staking van diverse assets zoals goud (3% - 15%) tot nu toe niets meer dan lof, alles werkt zoals het hoort.

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

• John245
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 06:37
Q_7 schreef op maandag 9 februari 2026 @ 20:58:
[...]

Betrouwbaarheid laat ik even in het midden, want not your keys, not your coins zoals al een paar miljard keer is herhaald, persoonlijk vind ik MEXC erg fijn werken, mag er als EU burger gewoon goud kopen zoals XAUT en PAXG en mag ook gewoon USDT houden/handelen. Sinds kort ook futures SP500 enz beschikbaar.

Veel handelspairs zijn ZONDER KOSTEN en dus gratis om te handelen, EUR-USDT/USDC , BTC/USDC, alle goud aankopen zonder kosten etc etc.
Staking van diverse assets zoals goud (3% - 15%) tot nu toe niets meer dan lof, alles werkt zoals het hoort.
Is dit al opgelost? of loop je bewust de risico's?
  • Geen MiCA-licentie – regulatoir risico voor EU-gebruikers
  • Onduidelijke compliance-status met Europese autoriteiten
  • Potentiële service-onderbrekingen naarmate regelgeving verscherpt
  • Beperkte juridische bescherming voor Nederlandse traders
  • Speciale promoties voor EU-gebruikers, waaronder USDT deposito beloningen en zero-fee events voor USDC spot paren

Tibber; 3-fase Victron ESS, 38,4 kWh opslag; gasloos sinds 2013; Nibe F1245-10PC; SAP; HomeSeer4; Proxmox 8

• JJ1984
Voor de vierde dag op een rij blikt 70k resistance te zijn geworden. Kan ook zijn dat we nu in het ‘kanaal’ van 50k tot 70k blijven hangen zoals destijds in 2024. Eerste support zie ik nu ook pas rond 50/48k. Of mid ik nog iets?

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:55

Coldcat

HODL

Q_7 schreef op maandag 9 februari 2026 @ 20:58:
[...]

Ik zit nu in 3 Bybit risk alert schemes. FIAT is eraf en nu lopen er nog 2. MEXC helpt daar zeker niet bij.

In de toekomst wordt het niet beter dus ik zou het niet gebruiken terugdenkend.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Q_7
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

Q_7

John245 schreef op maandag 9 februari 2026 @ 21:20:
[...]

Is dit al opgelost? of loop je bewust de risico's?
  • Geen MiCA-licentie – regulatoir risico voor EU-gebruikers
  • Onduidelijke compliance-status met Europese autoriteiten
  • Potentiële service-onderbrekingen naarmate regelgeving verscherpt
  • Beperkte juridische bescherming voor Nederlandse traders
  • Speciale promoties voor EU-gebruikers, waaronder USDT deposito beloningen en zero-fee events voor USDC spot paren
- Volgens MICA mag ik geen USDT/PAXG/XAUT etc bezitten/handelen, hou niet van beperkingen
- Des te minder overheidbemoeienis des te beter vind ik
- Potentiëel ? Ze zijn sinds 2018 actief, nog niet meegemaakt.
- 100 miljoen $ bescherming (op papier)
- zeer goede promoties inderdaad ;)

Dus ja, bewust, wetende dat ieder exchange een risico met zich meebrengt.

AMD 9950X3D - X670E-Hero - G.Skill Royal Neo 48GB 6400 CL26 1:1 - RTX 5090 Astral LC 32GB - 9100Pro 2TB - BeQuit 1500w - Corsair 6500D - LG 3440P 240Hz WOLED

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Q_7 schreef op maandag 9 februari 2026 @ 22:08:
[...]

- Des te minder overheidbemoeienis des te beter vind ik
Daarmee kom je neer op een van de volgende:

1. Overheidsbemoeienis waardoor meer geregistreerd moet worden, maar ook "meer" (financieel) oplevert als een bedrijf geen net gedrag vertoont omdat er grotere groepen mensen zijn die afdwingen dat ze je geld niet mogen gebruiken voor privéuitstapjes naar de Bahama's of het financiële systeem in het algemeen niet mogen misbruiken.

2. Geen overheidsbemoeienis, waardoor je bent overgeleverd aan de perverse prikkels van mensen aan de leiding bij zo'n bedrijf die bakken met geld naar binnen zien stromen en zelf mogen beslissen wat ze met jouw geld gaan doen.

"bemoeienis" is een flexibel kader, zullen we maar zeggen ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Stukfruit op 09-02-2026 22:52 ]

Dat zit wel Schnorr.

• iceblack24
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:43
Coldcat schreef op maandag 9 februari 2026 @ 21:31:
[...]
Ik zit nu in 3 Bybit risk alert schemes.
Wat bedoel je met Bybit risk alert schemes? Zijn er huidige acute redenen om ByBit eu in twijfel te trekken?

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:55

Coldcat

HODL

iceblack24 schreef op maandag 9 februari 2026 @ 22:52:
[...]

Wat bedoel je met Bybit risk alert schemes? Zijn er huidige acute redenen om ByBit eu in twijfel te trekken?
Nee absoluut niet. Ik heb een transactie in USDT en USDC van MEXC naar Bybit gezet voor uitbetaling. Dit is na een maand checks goedgegaan maar heb nog twee andere checks te gaan:

Volgens mij is deze voor hogere limieten die ik absoluut niet nodig heb. Maar moest wel alle degens aangeven.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/guPZGP18ZJISixAi3s0i3Unu20o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AmRhtAILIjozlO1RQ411mcxk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door Coldcat op 10-02-2026 05:51 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• JJ1984
Vraag voor de experts hier: klopt het dat 50k (of de range van 48k tot 50k) de volgende duidelijke support is?

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:38
Jazeker, 48k is het volgende support level naar beneden.

Ik denk echter (op basis van de RSI) dat we hier redelijk op de bodem zitten. Maar er kan altijd iets gebeuren, Trump, Iran, China, Oekraïne... etc.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:07
ScuL schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 01:08:
Jazeker, 48k is het volgende support level naar beneden.

Ik denk echter (op basis van de RSI) dat we hier redelijk op de bodem zitten. Maar er kan altijd iets gebeuren, Trump, Iran, China, Oekraïne... etc.
Tussen de 50 en 60 zit ongekend veel volume. Daar komt ie zonder extreem slecht nieuws niet zomaar door. Dat gaat sowieso eerst wederom een dikke bounce geven. Testen we het meerdere keren, of gaan we daar maanden hangen, dan zou een target tussen de 40 en 45 kunnen.

Nu nog te vroeg om er wat nuttigs over te zeggen. Kans acht ik voor nu niet heel groot. Best kans dat 60 de bodem was. Btw, de 60k nog keer testen zie ik trouwens wel gebeuren aankomende weken

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Onderweg naar de 59.6k:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ATucrGwiMbuU5VvgTI0u_MlX-Zc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AAZhLfCjBsh3hVQLiUhYOu5Z.png?f=fotoalbum_large

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• anti elppa
zou het de 58 tot 60k zone noemen, of gewoon terug test bodem (wat imo nodig is). Die lijn is zo lang dat het zo exact noemen gevaarlijk is. Is zelfs kan dat we op 61k al weer up gaan en er nooit komen.

Dus mochten mensen dit willen traden, zet gewoon een handvol buys in die hele zone

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-02 16:39
Heb je dat plaatje ook uitgezoomd? Ik ben benieuwd waar die groene lijnen vandaan komen en ik zie het zo snel niet in je eerdere posts

Gevonden op 29 januari, sorry!

[ Voor 4% gewijzigd door shovelhead1340 op 11-02-2026 18:38 ]

Ik lul ook zomaar wat

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
shovelhead1340 schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 18:36:
[...]

Heb je dat plaatje ook uitgezoomd? Ik ben benieuwd waar die groene lijnen vandaan komen en ik zie het zo snel niet in je eerdere posts
Heb ik al vaak gedeeld hoor :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yPh9mCDHWp027HoI9yt7iEUSiAk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/H1zTbGGoa4vywcD6Ewg72wi6.png?f=fotoalbum_large

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Voor de volledigheid: Als die groene lijnen standhouden, dan kan de huidige candle dus zomaar het laagste punt zijn voor de komende periode en gaat de koers vanaf hier alleen maar verder up, op evt. een paar nieuwe dalingen tot die groene lijn na, die door de tijd steeds hoger zal liggen.

Dit kan dus achteraf een prima koopmoment blijken te zijn.

• anti elppa
Taro schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 18:42:
Voor de volledigheid: Als die groene lijnen standhouden, dan kan de huidige candle dus zomaar het laagste punt zijn voor de komende periode en gaat de koers vanaf hier alleen maar verder up, op evt. een paar nieuwe dalingen tot die groene lijn na, die door de tijd steeds hoger zal liggen.

Dit kan dus achteraf een prima koopmoment blijken te zijn.
idd, helemaal eens! Zou wel mooi zijn iig. Maar gok dat er dan weer hele hordes mensen de boot gaan missen

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-02 18:57
Hmm, als ik jou tekening zie dan krijg ik kriebels. Dat is namelijk een ascending wedge wat normaliter bearish is.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:41

YES

Moderator General Chat
cooLopke schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 22:56:
[...]

Hmm, als ik jou tekening zie dan krijg ik kriebels. Dat is namelijk een ascending wedge wat normaliter bearish is.
Maar wel een ascending wedge over een groot aantal monthly candles. Als dat patroon uit zou spelen met bearish uitkomst zou dat echt van diabolische proporties zijn. Dat is m.i. echt niet realistisch. Al zou het wel fascinerende tijden opleveren, dat wel.

• cooLopke
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-02 18:57
YES schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 22:59:
[...]

Maar wel een ascending wedge over een groot aantal monthly candles. Als dat patroon uit zou spelen met bearish uitkomst zou dat echt van diabolische proporties zijn. Dat is m.i. echt niet realistisch. Al zou het wel fascinerende tijden opleveren, dat wel.
Ja, idd vooral dat "diabolische proporties" spreken me net niet aan.

• JJ1984
Klopt het dat ik hier proef dat voor velen die 60k als hoogstwaarschijnlijk de bodem wordt gezien? Hoe doen jullie dat da wat betreft het kopen van BTC? Ik zie een aantal ‘grote namen’ die in het verleden volgens mij ook DCA hanteerde. Dat doe ik ook vanaf 65k (ongeveer de helft van de all time high), maar met een bodem van 60k zal er dan niet veel gekocht gaan worden.

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:41

YES

Moderator General Chat
JJ1984 schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 09:48:
Klopt het dat ik hier proef dat voor velen die 60k als hoogstwaarschijnlijk de bodem wordt gezien? Hoe doen jullie dat da wat betreft het kopen van BTC? Ik zie een aantal ‘grote namen’ die in het verleden volgens mij ook DCA hanteerde. Dat doe ik ook vanaf 65k (ongeveer de helft van de all time high), maar met een bodem van 60k zal er dan niet veel gekocht gaan worden.
Ik heb DCA opgestart inderdaad, vorige week. Wat de bodem gaat zijn weet ik niet.

Maar wat bedoel je met een bodem van 60k zal er niet veel gekocht gaan worden? DCA betekent juist dat je ongeacht de koers regelmatig een vast bedrag aan fiat in BTC kiepert.

• iceblack24
Op dit moment staat de euro ook erg gunstig. Daar zijn we al door de 200w heen gezakt. Ook iets om mee te nemen. Tuurlijk weet ook daar niemand waar die prijs heen gaat.

Nu een deel DDCA’en maakt in mijn inzicht veel sense. Met de wetenschap dat we in het ergste geval nog z’n 50% lager kunnen gaan.

Je moet dus slechts met een bedrag kopen waarvan je een dergelijke drop aan kan. Kan je dat niet moet je niet of minder kopen nu. En je wilt natuurlijk genoeg kruit over houden voor het geval we lager gaan. Maar niks kopen is in mijn inziens niet handig. Mits je aan de bovenstaande voorwaarde voldoet en je het geld de komende 4 jaar niet nodig hebt.

Mochten we een counter trend really krijgen in maart bijvoorbeeld kan je dan bekijken hoe zaken ervoor staan. Het geeft opties bij een stijging en ik ben oké met een daling (graag zelfs). Ook bescherm je jezelf zo van FOMO bij een stijging.

Uiteindelijk moet je altijd zelf de afweging maken.

• JJ1984
YES schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 09:55:
[...]

Ik heb DCA opgestart inderdaad, vorige week. Wat de bodem gaat zijn weet ik niet.

Maar wat bedoel je met een bodem van 60k zal er niet veel gekocht gaan worden? DCA betekent juist dat je ongeacht de koers regelmatig een vast bedrag aan fiat in BTC kiepert.
Als je, zoals ik, DCA start vanaf 65k en 60k blijkt de bodem te zijn, koop ik relatief weinig ten opzichte van een bodem van bijvoorbeeld 30k. Hoop dat ik het duidelijk uitleg.

Ik heb wel een staffel en koop naargelang we verder zakken wekelijks voor een steeds hoger bedrag. Maar alles staat of valt wel met die grens van 60k.

• vdLee
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-02 14:05
JJ1984 schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 22:57:
[...]

Als je, zoals ik, DCA start vanaf 65k en 60k blijkt de bodem te zijn, koop ik relatief weinig ten opzichte van een bodem van bijvoorbeeld 30k. Hoop dat ik het duidelijk uitleg.

Ik heb wel een staffel en koop naargelang we verder zakken wekelijks voor een steeds hoger bedrag. Maar alles staat of valt wel met die grens van 60k.
En wat is de bestemming wanneer die 30k nooit gaat komen? Met zo'n staffel reserveer je voor wanneer het lager gaat, maar als dat niet gaat komen, wat is dan het punt waarop je deze reserve/overschot gaat gebruiken?

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23-02 22:03
Ik leg op maandag om 12u en donderdag om 17u in via Nexo. Vast bedrag in EUR.
Niet te moeilijk maken. :p

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — VW ID.4

• iceblack24
Th1x4nG schreef op vrijdag 13 februari 2026 @ 13:46:
Ik leg op maandag om 12u en donderdag om 17u in via Nexo. Vast bedrag in EUR.
Niet te moeilijk maken. :p
Ik zou de tijdstippen aanpassen. Naar mijn inzicht dipt bijvoorbeeld de maandag vaak rond 05:00/06:00

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Onderweg naar de 60k regionen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jD7SSuTWsBope7SyjWW9_jmH9NU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/83p5DNjlelKz976GZTHHO114.png?f=fotoalbum_large

• JJ1984
Ik ben zojuist gestart met DCA. Ik koop elke maandag BTC. Tussen 70k en 50k (min of meer het kanaal waar we nu in zitten) koop ik en onder 50k leg ik het dubbele in.

Mijns inziens een goede strategie om de aankomende tijd weer wat BTC te vergaren om daarna er de vruchten van te kunnen plukken.

Ik maak me alleen wel zorgen over de nieuwe regels voor de box 3 belasting vanaf 2028.

[ Voor 40% gewijzigd door JJ1984 op 23-02-2026 21:20 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
En nu? Onderste groene lijn opnieuw opzoeken of hoger?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0mOBbZqQVitWXDicQqkcaJ9my9g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NuzrgEP0SyhzTQB3KXGoVhuK.png?f=fotoalbum_large

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 08:51
JJ1984 schreef op maandag 23 februari 2026 @ 20:27:
Ik ben zojuist gestart met DCA. Ik koop elke maandag BTC. Tussen 70k en 50k (min of meer het kanaal waar we nu in zitten) koop ik en onder 50k leg ik het dubbele in.

Mijns inziens een goede strategie om de aankomende tijd weer wat BTC te vergaren om daarna er de vruchten van te kunnen plukken.

Ik maak me alleen wel zorgen over de nieuwe regels voor de box 3 belasting vanaf 2028.
Die regels zijn dus alweer geschrapt ;)

• JJ1984
jellybrah schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 07:44:
[...]

Welke ‘regels’ precies?
Ik had een plan, heb dat versimpeld en verfijnd en nu voer ik het simpelweg uit.

Heb jjj ook een plan?

• JJ1984
Taro schreef op woensdag 25 februari 2026 @ 22:41:
En nu? Onderste groene lijn opnieuw opzoeken of hoger?
[Afbeelding]
Als de resistance rond 70k niet gebroken wordt, zullen we hoogstwaarschijnlijk weer dalen richting 60k en dan is de vraag of daar support gevonden gaat worden.

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
JJ1984 schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 07:59:
[...]

Welke ‘regels’ precies?
Ik had een plan, heb dat versimpeld en verfijnd en nu voer ik het simpelweg uit.

Heb jjj ook een plan?
Hij bedoelt denk ik de belastingregels/Box 3 discussie. ;)

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
jellybrah schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 07:44:
[...]

Die regels zijn helemaal niet geschrapt. De regels worden hooguit herbekeken, dat zegt niets over de eventuele aanpassingen.

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09:00
My two cents:

Afgeketst op bovenkant BMSB. Terug binnen de lijntjes van de bearisch pennant, waar hij ook op het bovenste lijntje rejected is. Met de welbekende donderdag zie ik het somber in als we niet snel erboven komen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oLg6kG4dtq2An0PuGQy8_sBUQ_8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lw3yUK2dnuvn5vAxJEDajeXT.jpg?f=fotoalbum_large

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Pagina: 1 ... 104 105 Laatste

Let op:
  • Slowchat en platte grappen zijn hier niet gewenst, daarvoor is het slowchat topic [SC] Cryptocurrency Slowchat topic #31 - Blow-off top editie.
  • Leverage traden brengt risico's met zich mee, de kans dat je je inleg volledig verliest is erg groot. Begin hier dus alleen aan als je weet wat je doet én als je bereid bent je inleg te verliezen. Stel sowieso altijd een stop loss in, beperk de leverage ( max 5-10x) en oefen eerst via bijv. BitMEX testnet of met bijv. maximaal 10 Euro inzet.

Regels voor dit topic:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom.
  • Benoem bedragen/prijzen/koersen in USD waarde. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!