Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic #2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 31 Laatste
Acties:
  • 178.093 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Even een observatie voor BTC. De 15 minuut 99MA is erg relevant de laatste weken. Sinds we omlaag gaan is ie 2x perfect als weerstand getest en nu zitten we er weer tegenaan te duwen. Ga ik nog wat verder terug dan is ie al langer een S/R zone. Komen we er doorheen met eventueel testen als support is er aardig wat ruimte voor verder omhoog wat ook de alts ruimte geeft. Lukt het niet dat denk ik weer een run omlaag.richitng 44k of 40k.

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 24-02-2021 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje-bart
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 21:32
Cardano... A fork in te road... Elon Musk...Charles Hoskinson, hier is echt iets aan het gebeuren.

https://twitter.com/IOHK_Charles/status/1364350825271685122

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
zo irritant dit.. wat je in een paar uur opbouwt valt er weer af in 10 minuten..
waarom zijn de waarde dalingen altijd een stuk explosiever dan de waarde stijgingen eigenlijk?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-09 11:48
Khaelos schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 01:25:
zo irritant dit.. wat je in een paar uur opbouwt valt er weer af in 10 minuten..
waarom zijn de waarde dalingen altijd een stuk explosiever dan de waarde stijgingen eigenlijk?
Omdat vertrouwen verliezen veel sneller gaat dan vertrouwen opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Khaelos schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 01:25:
Met de trap omhoog en met de lift omlaag. Soms met de zwaartekracht omlaag. Dalingen zijn vrijwel altijd sterker dan stijgingen.

Waarom zit denk ik vooral in de orderboeken. Na grote stijgingen is er meer verkoopdruk dan koopdruk. Er staan minder kooporders in de boeken na een grote stijging. Bij een run omhoog nadat een coin al veel heeft gedaan staan er juist veel verkooporders die gebroken moeten worden waarbij het stapje voor stapje de trap op gaat. Staan er dan weinig kooporders bij een run omlaag neemt de zwaartekracht het over. Vraag en aanbod is altijd alles wat het is. Veel vraag na veel omlaag en veel aanbod na veel omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:53
PilatuS schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 01:30:
[...]

Met de trap omhoog en met de lift omlaag. Soms met de zwaartekracht omlaag. Dalingen zijn vrijwel altijd sterker dan stijgingen.

Waarom zit denk ik vooral in de orderboeken. Na grote stijgingen is er meer verkoopdruk dan koopdruk. Er staan minder kooporders in de boeken na een grote stijging. Bij een run omhoog nadat een coin al veel heeft gedaan staan er juist veel verkooporders die gebroken moeten worden waarbij het stapje voor stapje de trap op gaat. Staan er dan weinig kooporders bij een run omlaag neemt de zwaartekracht het over. Vraag en aanbod is altijd alles wat het is. Veel vraag na veel omlaag en veel aanbod na veel omhoog.
ja ok dit heb ik inderdaad bij ADA in de gaten zitten houden je je zag inderdaad dat er steeds sell walls waren op hele bedrageen zoals 0.90$ 92 94 96 98 etc en dan die 1$ WALL 8)7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Khaelos schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 01:37:
[...]

ja ok dit heb ik inderdaad bij ADA in de gaten zitten houden je je zag inderdaad dat er steeds sell walls waren op hele bedrageen zoals 0.90$ 92 94 96 98 etc en dan die 1$ WALL 8)7
Ook wel logisch natuurlijk na 200%, 500% of 1000%. De hoeveelheid mensen die enorme winsten willen pakken is groter dan de hoeveelheid mensen die na zo'n stijging nog willen kopen. Stel de boel zakt maanden lang dan wordt het ergens andersom. Stel BTC gaat naar 10k toe, dan zijn er genoeg mensen die daar willen kopen. Niet dat het dan niet lager zou kunnen, maar hoe lager je gaat hoe meer mensen willen kopen. Hoe hoger je gaat en hoe langer het stijgt hoe meer mensen willen verkopen. Het blijft vraag en aanbod samen met hoeveel mensen op winst staan en het willen pakken tegenover mensen die nog na enorme runs omhoog willen kopen. Ook kan wie wil kopen en wie wil verkopen heel snel omslaan. Zeker bots kunnen een trigger krijgen waarbij het hele orderboek van flink veel vraag naar flink veel aanbod gaat.

Edit: Wat veertje zegt klopt natuurlijk ook. Hoeveel vertrouwen is er in verder omlaag en hoeveel vertrouwen in er in verder omhoog. Als iedereen geen vertrouwen meer heeft in verder omhoog is het hallo nieuwe bearmarket.

[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 24-02-2021 01:43 ]

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 09:09
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K64doqKpdqtFdXZoQlZi7Guywos=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bDW5kMtf7Vy9sruZcIhOJBbt.jpg?f=fotoalbum_large

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L-sWZ5mo8RuvgN6XpBKWnR3wwfs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/eT8mU91jDdXeqls1lKWijx4l.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Inmiddels de 15 min 99MA gebroken en getest als support. Eens zien hoe ver ie wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8baan
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-03-2021
PilatuS schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 02:44:
Inmiddels de 15 min 99MA gebroken en getest als support. Eens zien hoe ver ie wil.
De weg naar de 51300 regionen ligt open. Daarna door of weer terug naar af :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04 07:13
sOid schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 21:52:
Hebben jullie deze al gezien, van DataDash? Ben er niet altijd fan van, maar vond dit een erg goede uitleg over wat er (mogelijk?) aan de hand is. Dumpen van btc door whales om long posities te liquideren, dunne orderbooks waardoor het wordt versneld etc. En ook over de gevaren van leveraged trading.

Ik vond het in ieder geval interessant :)

[YouTube: Bitcoin Collapse | What's Really Behind The Sell-Off?]

Edit: eigenlijk moet ik deze er bij plaatsen. https://cointelegraph.com...es-is-a-relief-rally-near
Ik ga deze post even quoten. Wachtwoord vergeten voor t.net mobiel dus en ben er speciaal voor uit bed gekropen.

Full disclosure: ik ben iemand met een bovenmatige interesse in trading, die nog geen god complex heeft van het winnen van de zo goed als up-only markt die we voorlopig gehad hebben. Ik merk wel dat de huidige markt leeft en deels ook mijn leven leeft. Ik helicopterview bovengemiddeld goed.

Datadash is een entry geweest in mijn crypto educatie. Ik ben de markt ingestroomd ergens in 2018 na de blowoff top (waarvan ik wist dat ie zou komen) en heb deze als noob proberen te knifecatchen (met geen onredelijke aannames). Could have ended way worse, ik heb toendertijd een hoop rookie mistakes gemaakt die ik nu niet meer zou maken en enigsinds geluk gehad op relatief risky trades. Ik kijk zijn video's nog steeds wel.
Hetgeen hij zegt slaat in het algemeen hout, al ben ik zelf geen van zijn geshill van zijn eigen project / sponsored reviews. Over zijn whalecalls/whalehaat: whales toegang tot dezelfde informatie als jij en ik en het is mijn mening dat whales (of hun team) hun informatiebronnen beter gebruiken dan jij en ik.

That being said, over mijn mening over de video:
- Ik zit in groepen waar ervaren traders vrolijk 6x cross op alts boeken en hun opens delen met volgers. Daarin zie ik genoeg situaties waarin mensen overleveraged rekt gaan (zowel ervaren als onervaren), alsmede dat ze homeruns maken. Dit is mijns inziens het mooie en het minder mooie aan crypto: de 2017 crew kan zich vast en zeker nog wel BitMEX herinneren, wat als platform genoeg shit over zich heen heeft gehad voor alle terechte/onterechte redenen. Daar kon je zelf je leverage bepalen (en deze stond standaard op cross 1x maar kon je naar 100x schuiven).
- Populaire exchanges (ja Binance, ik kijk vooral naar jou als platform waar tegenwoordig alles kan) staan sinds kort leveraged plays toe. De "default instellingen" op Binance specifiek staat ingesteld op standje Nuke (20x cross) en kunnen naar 125x op BTC.

Opzich boeit het niet of de max bet 100x of 125x is, het is de default instelling die mensen sloopt op Binance & ik denk dat het vrij algemeen bekend is dat Binance een makkelijk toegankelijk platform is voor je gemiddelde burger, waarop veel getrade wordt. Hieronder een staafdiagrammetje om dit te illustreren:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5YAaitLN-py_vPS2Qd8DABa-3nk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gJKxt63A4wevN8fLArU9RCjQ.png?f=fotoalbum_large

Ik hoop dat hier wat van wordt geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:24
rogier2012 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 03:31:
[...]

Ik ga deze post even quoten. Wachtwoord vergeten voor t.net mobiel dus en ben er speciaal voor uit bed gekropen.

Full disclosure: ik ben iemand met een bovenmatige interesse in trading, die nog geen god complex heeft van het winnen van de zo goed als up-only markt die we voorlopig gehad hebben. Ik merk wel dat de huidige markt leeft en deels ook mijn leven leeft. Ik helicopterview bovengemiddeld goed.

Datadash is een entry geweest in mijn crypto educatie. Ik ben de markt ingestroomd ergens in 2018 na de blowoff top (waarvan ik wist dat ie zou komen) en heb deze als noob proberen te knifecatchen (met geen onredelijke aannames). Could have ended way worse, ik heb toendertijd een hoop rookie mistakes gemaakt die ik nu niet meer zou maken en enigsinds geluk gehad op relatief risky trades. Ik kijk zijn video's nog steeds wel.
Hetgeen hij zegt slaat in het algemeen hout, al ben ik zelf geen van zijn geshill van zijn eigen project / sponsored reviews. Over zijn whalecalls/whalehaat: whales toegang tot dezelfde informatie als jij en ik en het is mijn mening dat whales (of hun team) hun informatiebronnen beter gebruiken dan jij en ik.

That being said, over mijn mening over de video:
- Ik zit in groepen waar ervaren traders vrolijk 6x cross op alts boeken en hun opens delen met volgers. Daarin zie ik genoeg situaties waarin mensen overleveraged rekt gaan (zowel ervaren als onervaren), alsmede dat ze homeruns maken. Dit is mijns inziens het mooie en het minder mooie aan crypto: de 2017 crew kan zich vast en zeker nog wel BitMEX herinneren, wat als platform genoeg shit over zich heen heeft gehad voor alle terechte/onterechte redenen. Daar kon je zelf je leverage bepalen (en deze stond standaard op cross 1x maar kon je naar 100x schuiven).
- Populaire exchanges (ja Binance, ik kijk vooral naar jou als platform waar tegenwoordig alles kan) staan sinds kort leveraged plays toe. De "default instellingen" op Binance specifiek staat ingesteld op standje Nuke (20x cross) en kunnen naar 125x op BTC.

Opzich boeit het niet of de max bet 100x of 125x is, het is de default instelling die mensen sloopt op Binance & ik denk dat het vrij algemeen bekend is dat Binance een makkelijk toegankelijk platform is voor je gemiddelde burger. Hieronder een staafdiagrammetje om dit te illustreren:

[Afbeelding]

Ik hoop dat hier wat van wordt geleerd.
Dus het gaat je puur om de default van 20x, welk alternatief stel je voor? Overigens zijn dit geen producten die je moet gebruiken als je ze niet snapt, dat er toch veel mensen rekt mee gaan hoeft echt niet te liggen aan de default maar kan meer factoren hebben. (zoals bijv een publiek op binance dat gewoon meer risico's will nemen en überhaupt dat binance de grootste is)

Mocht je problemen hebben met leveraged trading op zich... Nou dat ben ik al helemaal zat, je zet een kindveilige sluiting op de fles bleekmiddel, er staan waarschuwingen op de fles, volgende stap is dat ik geen bleekmiddel meer kan kopen omdat iemand dacht dat je er corona mee kan genezen.

[ Voor 4% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 24-02-2021 04:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rogier2012
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 03:43:
[...]

Dus het gaat je puur om de default van 20x, welk alternatief stel je voor? Overigens zijn dit geen producten die je moet gebruiken als je ze niet snapt, dat er toch veel mensen rekt mee gaan hoeft echt niet te liggen aan de default maar kan meer factoren hebben.

Mocht je problemen hebben met leveraged trading op zich... Nou dat ben ik al helemaal zat, je zet een kindveilige sluiting op de fles bleekmiddel, er staan waarschuwingen op de fles, volgende stap is dat ik geen bleekmiddel meer kan kopen omdat iemand dacht dat je er corona mee kan genezen.
Ik heb zelf geen problemen met leveraged trading. Het is een valide instrument om te gebruiken en ben van mening dat dit kan/mag worden ingezet naar wens. Ik ben erg libertariaans/anarchistisch in mijn opvattingen en denk dat pijn een goede trigger is om dingen te leren. Wil je bleekmiddel drinken omdat het je om wat voor reden ook een goed idee lijkt, doe dat vooral.

Wat de precieze reden is achter dat er relatief extreem veel liquidaties zijn geweest op Binance kan ik niet onderzoeken en is denk ik een studie op zich als je data hebt over het aantal posities dat geliquideerd is ipv de totale dollar value (bron stats: https://www.bybt.com/LiquidationData ). Wel denk ik (gebaseerd op onderbuikgevoel) dat de gemiddelde account op Binance kleiner is dan ergens anders.
Het enige dat ik dus doe is een vergelijking doen tussen de default waarden en dat koppelen aan de total valuation van liquidaties. Noem me gerust simpel hierin, op basis van de data die ik heb kan ik niet veel anders.

M.a.w. ik ga er vanuit dat de relatieve casuals op Binance minder goed weten wat de risico's zijn van leveraged plays. Combineer dat met de "damage amplifier" van een default 20x (wat ook al zou iedereen perfect weten wat ze gebruiken qua tooling, nog steeds een misclick-value heeft)..

[ Voor 5% gewijzigd door rogier2012 op 24-02-2021 04:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Dus x5 default?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rogier2012
Het maakt mij niet uit of mensen leveraged trades doen en zoja, welke instellingen mensen gebruiken.
Niet mijn inleg, niet mijn winst of verlies. Iedereen heeft het recht op z'n eigen methodes - of dat het nou (leverage) traden, buy&hold of nocoinen is..
Zie mijn hele post vooral als een "ter info" vanuit mij, die je net als al het andere wat je leest waar dan ook kritisch mag bekijken om daar je oordeel over te vormen of weg te memen.

Het enige wat die post mij gekost heeft is tijd. Iets meer tijd dan de gemiddelde post in dit topic. Ik heb niet per se iets te winnen door een te maken maar de tijd ben ik wel verloren. Dat is letterlijk de enige investering die ik in de post heb gemaakt.

De upside die ik ermee zou kunnen verdienen zijn kudosjes, that's about it. Internet credibility.

[ Voor 33% gewijzigd door rogier2012 op 24-02-2021 04:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Je constateert een probleem en legt die voor, ik vraag wat je denk dat dit probleem zou oplossen of verminderen. That's all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rogier2012
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 04:24:
Je constateert een probleem en legt die voor, ik vraag wat je denk dat dit probleem zou oplossen of verminderen. That's all.
Educatie en ervaring.
Hoe ga je dat krijgen? Voorlichting geven is een 1e stap.
Naar mijn idee is het niet de taak van het platform dat leverage traden aanbiedt. Wat dat betreft hoop ik dat wat posts van mensen die hier niets bij te winnen hebben, hier iets aan bijdragen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:40
Kak, geen enkele buy order gehit. Dat wordt weer duur inkopen.

Ik schreef het gisteravond al dat hij rond 21:15 uit z'n kanaaltje naar beneden is gesprongen en hij is er niet meer in terug gezakt. Desondanks mijn buy orders voor vannacht enigszins door het sentiment hier laten beïnvloeden :)

Nou ja, als dit 't dipje was, kunnen we nu weer even de goeie kant op. Die rode cijfers beginnen ook te vervelen.

[ Voor 88% gewijzigd door Ray_ op 24-02-2021 06:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 20:38
Gisteravond mn fiat toch ff op btc + algo gegooid. Dit is beter wakker worden dan 24u geleden :Y

Steam: CatBearCow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ray_ schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 05:22:
Kak, geen enkele buy order gehit. Dat wordt weer duur inkopen.

Ik schreef het gisteravond al dat hij rond 21:15 uit z'n kanaaltje naar beneden is gesprongen en hij is er niet meer in terug gezakt. Desondanks mijn buy orders voor vannacht enigszins door het sentiment hier laten beïnvloeden :)

Nou ja, als dit 't dipje was, kunnen we nu weer even de goeie kant op. Die rode cijfers beginnen ook te vervelen.
Same here. Had mijn buy-orders conservatief geplaatst - mis dus.

Vandaag duur kopen of even kijken wat het weekend te brengen heeft. Lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaDyDaNOA
  • Laatst online: 27-12-2021
Naar mijn inzien zijn we op dit moment nog afgeketst op neerwaartse trendlijn.
Voor mij nog iets te vroeg om optimistisch te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:07
heb 1 bnb ingezet op binance launcpad for acm, zie dat je er 50 voor krijgt met de huidige prijs is dat ongeveer 750 dollars. dikke winst.

over 3 uur uitbetaling, gelijk zien te cashen als ik het de prijs zie nu en 24 uur geleden.

[ Voor 25% gewijzigd door Toerq op 24-02-2021 06:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Toerq schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 06:23:
heb 1 bnb ingezet op binance launcpad for acm, zie dat je er 50 voor krijgt met de huidige prijs is dat ongeveer 750 dollars. dikke winst
Volgens mij is 1 BNB +- 50 ACM waard, je krijgt er geen 50 als je één BNB staked.

Individual committed BNB / Total committed BNB by all participants) * Total ABC tokens to be sold on Launchpad.

[ Voor 14% gewijzigd door srdevil op 24-02-2021 06:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
srdevil schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 06:29:
[...]

Volgens mij is 1 BNB +- 50 ACM waard, je krijgt er geen 50 als je één BNB staked.

Individual committed BNB / Total committed BNB by all participants) * Total ABC tokens to be sold on Launchpad.
volgens mij is het geen staking maar een inleg.

Discount Sale Price
1 ACM = 0.02006172 BNB (4.875 USD, using a BNB price of 243 USD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 06:16:
[...]

Same here. Had mijn buy-orders conservatief geplaatst - mis dus.

Vandaag duur kopen of even kijken wat het weekend te brengen heeft. Lastig.
Hier ook. Buy orders rond 45k gezet. Ik wacht nog even af tot een uur of 12. Kan ook een dead cat zijn.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 19:08

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Toerq schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 06:34:
[...]

volgens mij is het geen staking maar een inleg.

Discount Sale Price
1 ACM = 0.02006172 BNB (4.875 USD, using a BNB price of 243 USD)
En bij die inleg krijg je een deel van de gehele voorraad afhankelijk van de totale inleg / jouw inleg
https://www.binance.com/e...8ce384c95a527f19dd30b7464

50 BNB inleg kan je misschien 0.3 BNB aan munten opleveren dus krijg je 50 - 0.3 BNB terug en een paar munten.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toerq
tymiek schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 06:40:
[...]

En bij die inleg krijg je een deel van de gehele voorraad afhankelijk van de totale inleg / jouw inleg
https://www.binance.com/e...8ce384c95a527f19dd30b7464

50 BNB inleg kan je misschien 0.3 BNB aan munten opleveren dus krijg je 50 - 0.3 BNB terug en een paar munten.
ja lekker toch, is altijd winst dan als ik de huidige prijs bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 06:38:
[...]

Hier ook. Buy orders rond 45k gezet. Ik wacht nog even af tot een uur of 12. Kan ook een dead cat zijn.
Dat idee had ik ook. En ik heb liever ongerealiseerde winst, dan verlies :+

Bijzonder goede recovery van ADA trouwens, die staat gewoon weer op "normaal". BNB doet het ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 20:06

rda

Zoals ik al zei; ik ga eruit en er valt te verdienen. Ik zat alleen nog in BNB, die is met ongeveer 15 % gestegen sinds ik eruit ben gegaan. Nu weer een lichte daling tov zojuist.

Feest. Ik vraag me af of hij blijft dalen of dat er een bounce plaatsvindt. Misschien dat ik dan weer durf.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ttWi2Pxpk6EpAwsPX52zi4-hT_A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/lJSkadInHT2TDhAp6NAH6mb4.gif?f=user_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 20:59
Hard Cap Per User
5,000 USD (the corresponding BNB amount will be determined on the day of the sale)

Dus je doet officieel met maximaal zo'n 20 BNB? Of zie ik dat verkeerd.

Prijs is niet heel goedkoop met ruim 4 dollar per token.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
Tibbi3 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 07:27:
Hard Cap Per User
5,000 USD (the corresponding BNB amount will be determined on the day of the sale)

Dus je doet officieel met maximaal zo'n 20 BNB? Of zie ik dat verkeerd.

Prijs is niet heel goedkoop met ruim 4 dollar per token.
nou https://coinmarketcap.com/currencies/ac-milan-fan-token/ altijd winst toch of zie ik het nu verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 20:59
Je zal er wel wat winst op maken, maar niet zoveel als bij SFP. Die ging 15-30x over de kop.

Er zijn ook andere van de deze "voetbalcoins" op Binance en dit gaan nu voor een dollar of 8, dus denk dat deze x2-x4 zal gaan. Ook nog steeds niet slecht natuurlijk ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 19:50
Lol ACM token, na de kansloze bijdrage met SFP laat ik deze lekker gaan, zeker gezien de prijs van BNB alle kanten op gaat. Maar zit ac milan zo erg in de problemen dat ze nu dit soort dingen moeten doen. We krijgen straks voor elke in slecht weer verkerende club een token? Al hoewel, dan hoop ik dat feijenoord snel is, kunnen ze de salarissen in ieder geval door betalen.

Trouwens dit is toch de ultieme troll token, als feijenoord ook een token lanceert en alle ajax supportes kopen dit op, ben ik benieuwd hoe snel three little birds door de speakers heen gelmt :+

[ Voor 20% gewijzigd door mannowlahn op 24-02-2021 07:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

keepitfrosty schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 18:47:
[...]

Mijn onderbuik zegt dat wij weer een herhaling van gisteren krijgen. Lichte stijging met een nachtelijke drop.

Het zwabbert mij allemaal wat te op het moment. Ik heb wat fiat klaargezet en de rest staat voor mij in hodl mode. En dan morgenvroeg even zien of ik nog wat btc en eth ga bijkopen.
Nou, het valt mee dan. Portfolio wel weer gestegen. Miss een nieuwe basis dit om straks opnieuw te stijgen naar 50-60k

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Laatst online: 12-05-2022
Hmm toch aan het twijfelen of ik nog wat SXP aankoop op dit punt. Aan de andere kant heb ik het gevoel dat we nog niet helemaal uitgedaald zijn,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 14:33

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Ik vraag me altijd af hoe men die ICO's vind. En ook hoe je die dan koopt, want op litebit of bitvavo vind je die meuk niet natuurlijk. Of moet je dan echt traden op kraken oid?

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NeFoRcE schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 07:47:
[...]

Ik vraag me altijd af hoe men die ICO's vind. En ook hoe je die dan koopt, want op litebit of bitvavo vind je die meuk niet natuurlijk. Of moet je dan echt traden op kraken oid?
Door het nieuws te lezen op Binance?

Het is overignes geen ICO. Hij is al verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:08
Mijn buy order is niet afgegaan voor ADA helaas. Nu voor 97 cent een lading REN gekocht. Gokje, maar Ik wacht niet af tot 12:00. Dan heb je de meeste procenten alweer gemist.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Helaas niks gehit zie ik, maar ga nu ook niks bijkopen. Vandaag maar een rustig dagje usdt/EUR traden dan maar, mocht er een flinke daling komen dan koop ik bij.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-09 20:37
NeFoRcE schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 07:47:
[...]

Dit is te koop via het Socios / Chiliz platform. Ik heb daar bijv ook locker room tokens staan voor Real Madrid en Man City die later uit gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gekte is dat toch met Binance Launchpads. Op de Chiliz Chain waar de ACM op draait, nu al voor 3 miljoen dollar aan ACM gekocht voor $15+

Daar moet dan toch echt een verwachting aan kleven want de sub5$ die je er op Binance voor betaald is dan een koopje.

Zelfs in de rode dagen zijn we nergens bang voor, blijkbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-09 20:37
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:00:
Wat een gekte is dat toch met Binance Launchpads. Op de Chiliz Chain waar de ACM op draait, nu al voor 3 miljoen dollar aan ACM gekocht voor $15+

Daar moet dan toch echt een verwachting aan kleven want de sub5$ die je er op Binance voor betaald is dan een koopje.

Zelfs in de rode dagen zijn we nergens bang voor, blijkbaar
Dit gaat gewoon weer hardstikke fout hoor net zoals met OG enzo. Op Binance wordt het gedumpt maar op Chiliz leert men het lesje niet dat zaken zijn verandert sinds JUV en PSG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 19:30

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Mooie ochtend wakker worden.
Al had ik diepere dalen verwacht.

Had wat buy orders op lowest points van ICX, ADA en BNB.
Geen één is gehit. Dus de markt is goed 'hersteld'.

Ben inderdaad nog even benieuwd na het weekend anders haal ik die buy orders weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:49

knakworst

Get more sats!

r0bb schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:01:
[...]

Dit gaat gewoon weer hardstikke fout hoor net zoals met OG enzo. Op Binance wordt het gedumpt maar op Chiliz leert men het lesje niet dat zaken zijn verandert sinds JUV en PSG.
Soms gaat het mis maar meestal is een Binance listing wel goed voor een pump, tijdelijke dump, en hernieuwde pump. Ik verkoop altijd bij de eerste ;w

BTCST verkocht op 70 dollar, staat nu op 470 dollar. Had ik toch een halve van bijelkaar geharkt in de launchpad. XVS verkocht tegen de 5, staat nu 65(!). Zo kan ik nog wel doorgaan met een lijstje shitcoins die uiteindelijk over de top zijn gegaan. Die fantokens lijken mij geen enkel doel te hebben, maar straks als we weer de stadions in mogen en ik ze al lang en breed verkocht heb staan ze ongetwijfeld keer 10.

Edit: Die BNB stijgt nu ook weer, doordat mensen hun BNB in de launchpad laten staan zie je tot 9 uur een bijkoopeffect. CZ moneymaking at its finest.

[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 24-02-2021 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
knakworst schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:17:
[...]

Soms gaat het mis maar meestal is een Binance listing wel goed voor een pump, tijdelijke dump, en hernieuwde pump. Ik verkoop altijd bij de eerste ;w

BTCST verkocht op 70 dollar, staat nu op 470 dollar. Had ik toch een halve van bijelkaar geharkt in de launchpad. XVS verkocht tegen de 5, staat nu 65(!). Zo kan ik nog wel doorgaan met een lijstje shitcoins die uiteindelijk over de top zijn gegaan. Die fantokens lijken mij geen enkel doel te hebben, maar straks als we weer de stadions in mogen en ik ze al lang en breed verkocht heb staan ze ongetwijfeld keer 10.

Edit: Die BNB stijgt nu ook weer, doordat mensen hun BNB in de launchpad laten staan zie je tot 9 uur een bijkoopeffect. CZ moneymaking at its finest.
wat ik lees mogen ze stemmen op bv welk schilderij in de kleedkamer hangt, wat op de aanvoerdersband staat, of welk liedje er gespeeld wordt bij een wedstrijd. Imho vrij zinloze zooi idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:33
mannowlahn schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:22:
[...]

wat ik lees mogen ze stemmen op bv welk schilderij in de kleedkamer hangt, wat op de aanvoerdersband staat, of welk liedje er gespeeld wordt bij een wedstrijd. Imho vrij zinloze zooi idd.
En toch zijn er hele volkstammen die ze graag kopen daarvoor. Enige wat ze tegenhoud is dat ze vaak niet weten hoe.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 06:42:
[...]

Dat idee had ik ook. En ik heb liever ongerealiseerde winst, dan verlies :+

Bijzonder goede recovery van ADA trouwens, die staat gewoon weer op "normaal". BNB doet het ook goed.
Wat is nu weer je inkoopstrategie? Fomo'en bij 55k en dan weer een rit naar beneden pakken? :P Lastig.

Ik ben eens aan het tekenen geslagen. Hoop stiekem meer op een "echte" test vandaag naar ~42k om dan met vertrouwen terug te bouncen naar 56k tegen het weekeinde.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3ocVA1B4xeoZDzAAIJJKW00lxb0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fOveqyyU7ewLB4F2sD4U7Klk.jpg?f=user_large

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Jedi_Pimp schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:25:
[...]

Wat is nu weer je inkoopstrategie? Fomo'en bij 55k en dan weer een rit naar beneden pakken? :P Lastig.

Ik ben eens aan het tekenen geslagen. Hoop stiekem meer op een "echte" test vandaag naar ~42k om dan met vertrouwen terug te bouncen naar 56k tegen het weekeinde.

[Afbeelding]
Ik ben toch benieuwd wat je hier heb proberen te concluderen aan de hand van de lijnen die je getrokken hebt? Hoe haal je hieruit een retest op 42k? De groene lijn houdt wel de minimale verkoop orders aan en de gele niet, vanwaar die keuze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

mannowlahn schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:35:
[...]

Ik ben toch benieuwd wat je hier heb proberen te concluderen aan de hand van de lijnen die je getrokken hebt? Hoe haal je hieruit een retest op 42k? De groene lijn houdt wel de minimale verkoop orders aan en de gele niet, vanwaar die keuze?
Het is geen wetenschap die altijd uitkomt :+

Maar als je naar het linker driehoekje kijkt zie je een soortgelijk patroontje, dus met wat hopium erbij komt het goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:00

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Richh schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 00:53:
Deze video is hier al veelvuldig gedeeld en het nieuws dat F2Pool zijn BTC aan het verplaatsen was naar een exchange hebben sommige nieuwstrackers afgelopen zondag al gepost. Overigens wordt dergelijke FUD altijd verspreid dus je weet nooit of het nu echt is of niet :P
Dit filmpje is een update van een uur of 20:00 en ik kwam het hier niet tegen, maargoed. Hij doet er alles aan het met feiten/grafieken te onderbouwen je weet alleen geen harde wallet adressen dus tot zover is het gissen.
Anyhow, zo gek is het toch niet? Als ik op grote schaal coins zou minen zou ik in een bullmarkt precies hetzelfde doen; even opsparen en daarna in 1 klap de hele zooi verkopen. Dat levert het meeste geld op.
Je moet er toch een keer vanaf immers, de rekeningen moeten ook betaald worden.
Maar als ze het geleidelijker doen zakt de koers niet zo extreem en verdienen ze ook meer. Het feit dat hun lukraak de koers kunnen bepalen betekent ook voor ons dat onze theorieën weinig waard zijn en bovendien bestaat er een kans op wide scale panic met het risico dat de koers compleet omlaag schiet en wij allemaal het schip in gaan terwijl hun juist profiteren met hun futures en er alleen maar beter van worden.

Koers is momenteel weer redelijk bijgetrokken, de markt wil omhoog, maar het is afwachten of er niet nog zo'n giga sell order komt en we weer omlaag klappen..
Verder is er niks nieuws met 'deze schaal'; dit gebeurt altijd naar forse koersstijgingen en de oorzaak is altijd een dikke vette whale aangesterkt met stoplosses en een vleugje weak hands :)
Dit lijkt me iets groter dan de standaard whale. Dat zegt George ook tenminste, dat ie het nog niet eerder op deze schaal heeft gezien en hij loopt anders al een poosje mee.
Normaliter hindert dit niet zo mega veel en kun je er inderdaad op meeliften maar het risico hier op mass panic is veel groter. Maargoed, de markt lijkt het voorlopig te compenseren.
Zie weinig om je druk om te maken. Verder, ook belangrijk: mining pools hebben OOK belang bij een hoge prijs. Die gaan echt niet dumpen om de prijs TE laag te maken en kritieke modellen te breken, daar hebben zij geen enkel belang bij (tenzij ze verwachten dat we de ATH van deze bullrun hebben gehad).

Zolang we boven de 40k blijven is er helemaal niks aan het handje. :>
Daar zaten we wel even onder met 37k anders .. we zijn in 1,5 dag ruim 10k omlaag gegaan. Dat is best veel.

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:11
rogier2012 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 04:32:
[...]

Educatie en ervaring.
Hoe ga je dat krijgen? Voorlichting geven is een 1e stap.
Naar mijn idee is het niet de taak van het platform dat leverage traden aanbiedt. Wat dat betreft hoop ik dat wat posts van mensen die hier niets bij te winnen hebben, hier iets aan bijdragen.
Goed dat je dit doet. Je kunt alles wel in een bijsluiter willen proppen maar het is de kracht van het herhalen wat ons verder brengt. Simpel maar doeltreffend.

Net als op de kleuterschool ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
mannowlahn schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:35:
[...]

Niet zozeer een harde conclusie, meer hardop nadenken door middel van tekenen. Als ik dan toch een uitspraak zou moeten doen: periode van consolidatie in de lage 50's voordat we een move krijgen naar 60k.
Ik snap dat dat geen baanbrekend spannende conclusie is :P

De retest van 42k blijkt inderdaad niet uit de tekening, vandaar mijn "stiekeme hoop" :) . Point taken van de wicks. Als je de twee onderste gele lijnen de wicks laat raken in plaats van de onderkant van de candles, krijg je meer symmetrische driehoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Naar het scherm staren en als ik denk iets te zien all in gaan om direct -10% te pakken natuurlijk :+

Ik zit nu wel even goed in EUR met een paar BNB in de wallet. Hier en daar wat staken en launchpoolen.

Ik gooi er elke maand geld op vaste momenten en ben zowiezo niet van plan om deze cycle te cashen dus hoewel ik mijn crypto-holdings kan uitbreiden maakt het uiteindelijk niet enorm veel uit. Risk/Reward maar goed in de gaten houden.

Ik wacht voornamelijk op de volgende bear.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2021 08:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-09 15:16
heb 1 bnb ingezet op binance launcpad for acm, zie dat je er 50 voor krijgt met de huidige prijs is dat ongeveer 750 dollars. dikke winst.

over 3 uur uitbetaling, gelijk zien te cashen als ik het de prijs zie nu en 24 uur geleden.
Laat je wel even weten hoe het gegaan is? O-)

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Jedi_Pimp schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:43:
[...]

Niet zozeer een harde conclusie, meer hardop nadenken door middel van tekenen. Als ik dan toch een uitspraak zou moeten doen: periode van consolidatie in de lage 50's voordat we een move krijgen naar 60k.
Ik snap dat dat geen baanbrekend spannende conclusie is :P

De retest van 42k blijkt inderdaad niet uit de tekening, vandaar mijn "stiekeme hoop" :) . Point taken van de wicks. Als je de twee onderste gele lijnen de wicks laat raken in plaats van de onderkant van de candles, krijg je meer symmetrische driehoeken.
Aha, dan snap ik de intentie ervan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

WiseGuy! schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:50:
[...]

Laat je wel even weten hoe het gegaan is? O-)
Ik heb er 100 ingezet maar je krijgt maar ongeveer per 20 BNB 1 ACM token. Dus als je er 1 inzet, krijg je slechts wat dust.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Goedemorgen mannen,

Heerlijk geslapen, ik heb gisteren de keuze genomen om BTC te laten staan. Ik twijfelde erg tussen fiat en/of BTC. Achteraf nu blij dat ik het lekker heb laten staan na gisteren wat winsten te hebben gepakt.

Nu net even een sell order op -53K gezet, het lijkt alsof er een klein beetje gepumpt wordt op dit moment, ben benieuwd hoe ver die daarna naar beneden knalt of niet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
knakworst schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:53:
[...]

Ik heb er 100 ingezet maar je krijgt maar ongeveer per 20 BNB 1 ACM token. Dus als je er 1 inzet, krijg je slechts wat dust.
Ja, vandaar mijn enigszins cynische vraag om te laten weten hoe het gegaan is. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Dikke BNB mensen. Na 9 uur weer een mini-crash vanwege de token-sale dus ik raad niet aan om nu in te stappen. Hooguit met BNBDown als je durft ;)

Overigens: lekker idioot dat die CAKE ook gewoon mee omhooggaat, alsof die iets met die tokensale te maken heeft.

[ Voor 29% gewijzigd door knakworst op 24-02-2021 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09 19:45

Damned, ik wou dit ook eens proberen maar ben nog niet verified op Binance, en dan kan dit blijkbaar niet. (Zijn jullie dat allemaal wel dan? Of mis ik iets?).

-O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toerq
Specy schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:59:
[...]

Damned, ik wou dit ook eens proberen maar ben nog niet verified op Binance, en dan kan dit blijkbaar niet. (Zijn jullie dat allemaal wel dan? Of mis ik iets?).

-O-
oh volgens mij al in 2017 en laatst nog voor de nieuwe wet wat moeten uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
[...]

knap, Hard Cap Per User 5,000 USD of ben ik degene die weer alles verkeerd doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-09 10:34
knakworst schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:39:
[...]

Het is geen wetenschap die altijd uitkomt :+

Maar als je naar het linker driehoekje kijkt zie je een soortgelijk patroontje, dus met wat hopium erbij komt het goed.
Maar is er een basis dat het >50% van de keren uitkomt? Anders is het gewoon gokken.

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

5.7 miljoen BNB zijn er committed, en 205.128 ACM tokens te koop. Oftewel voor iedere 27 BNB krijg je er één toegewezen, ik krijg er maar liefst 4 en dan rond ik af naar boven.

Deze minimale hoeveelheden geven weinig verkoopdruk op BNB. Toch weer opmerkelijk hoe mensen erin FOMO'en en BNB zich staande houdt op 250 USD.

[ Voor 29% gewijzigd door knakworst op 24-02-2021 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toerq schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:02:
[...]

knap, Hard Cap Per User 5,000 USD of ben ik degene die weer alles verkeerd doe.
Je krijgt maar x% van je inzet als ACM terug, en daarvoor wordt een klein stukje van je ingezette BNB weggenomen. De rest van je BNB krijg je weer terug.

max 5000usd in ACM, niet als inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:05
Specy schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:59:
[...]

-O-
Volgens mij hoef je niet verified te zijn om bnb te staken op launchpad. Je moet wel verified zijn om je eigen munt op launchpad aan te bieden, heb jij niet toevallig op die 2de optie geklikt?

Ik ben inmiddels verified (tbv euro deposit en withdrawel) dus ik kan niet meer controleren hoe ver je komt unverified. Maar ik ben nog niet zo lang verified en ik stake al heel lang bnb en busd op launchpad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:04:
[...]

Je krijgt maar x% van je inzet als ACM terug, en daarvoor wordt een klein stukje van je ingezette BNB weggenomen. De rest van je BNB krijg je weer terug.

max 5000usd in ACM, niet als inzet.
ah ok weer wat geleerd, had dus meer bnb er in moeten zetten. goede tip voor de volgende launch dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:34

WhySoSerious

Be the change.

Square koopt voor 170 miljoen dollar bitcoin
Gecreëerd: 06:54
(ABM FN-Dow Jones) Square heeft voor 170 miljoen dollar aan bitcoin gekocht. Dit maakte de onderneming van CEO Jack Dorsey dinsdagavond bekend bij de publicatie van de kwartaalcijfers.

Square, dat doet in betalingen, ziet de investering van 170 miljoen dollar als een "aanhoudende belofte in cryptomunten", zo stond te lezen.

Er werden 3.318 bitcoins aangeschaft.

In combinatie met eerdere aankopen houdt Square nu ongeveer 5 procent van zijn kasmiddelen aan in bitcoin.

Dorsey is ook de mede-oprichter van Twitter.

Door: ABM Financial News.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
[...]

Ook lachen: tokendistributie is over een uur, terwijl trading nu al start op Binance. :+

Foutje. Bedankt. Verkeerd gelezen. Boetekleed en meer van zulks.

[ Voor 9% gewijzigd door WiseGuy! op 24-02-2021 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Toerq schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:06:
[...]

had dus meer bnb er in moeten zetten.
En dit is precies het doel van CZ. Een dikke BNB pump zonder dat het Binance zelf geld kost :+ 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Toerq schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:06:
[...]

ah ok weer wat geleerd, had dus meer bnb er in moeten zetten. goede tip voor de volgende launch dan.
Als ik je een uitstekende tip mee mag geven die je hier uit zou moeten halen: Altijd de voorwaarden lezen van whatever stake/launchpad je aan meedoet.

Dit staat allemaal super uitgebreid uitgelegd, maarja dan moet je wel even verder scrollen dan de "Commit BNB" knop...

Als ik bij BNB werkte zou ik mezelf echt in moeten houden om niet een of andere super bagger onzin scamlaunchpad te maken en dan alsnog honderden miljoenen euro's daarin te zien gaan.

Het is echt bizar waar mensen geld aan toevertrouwen zonder te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:32

OzzieMann

PSN: OzzieMann

WiseGuy! schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:07:
[...]

Ook lachen: tokendistributie is over een uur, terwijl trading nu al start op Binance. :+
Ehm. Trading start pas over 2:51:20

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiseGuy!
OzzieMann schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:08:
[...]

Ehm. Trading start pas over 2:51:20
Doh. my bad.(net wakker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En de tokensale is voorbij en BNB stijgt gewoon door, niet te geloven. Mensen zien een stijgend lijntje en FOMO'en erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
knakworst schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:10:
En de tokensale is voorbij en BNB stijgt gewoon door, niet te geloven. Mensen zien een stijgend lijntje en FOMO'en erin.
Vind ik geen probleem, want die heb ik wat te duur ingekocht op $280. Ik zit met smart te wachtten om ze iets boven die prijs te dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:33
Het gaat om 9u EST

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 12:43
Lol... was dit het dan ? We lijken opnieuw de opwaartse trend te pakken :-D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Geen probleem mee want dan gaan de pannenkoekjes ook omhoog :9~

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De BNB commitment is voorbij, alle BNBtjes zitten nog een uurtje vast.

Als iederen nou zo vriendelijk is om ze te holden ipv dumpen daarna

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
:*) Ingestapt op 240 , toch alweer een leuk ritje gemaakt.

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:02
Noedelsupke schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:18:
[...]

*OFFTOPIC: ik heb laatst mijn AMD duren 800mhz handtekening verwijderd. Denk dat jij nu de oudste op tweeakters hebt :P

Ben benieuwd wat de dag gaat brengen, toch maar USDT omgezet in ADA verspreid over meerdere koop orders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:23
PilatuS schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 21:21:
[...]

De waarde van de Up en Down tokens staat vaak genoeg compleet los van de achterliggende coin.
Die SXPDOWN tokens staan nu bijv. -62% terwijl SXP +10% staat :/.

Echt mega vervelend. Had er niet super veel geld in zitten, maar waar ik ze kocht als aanvulling is het nu hetgeen dat mijn winst steeds verdampt. Nu hou ik er ook over op, die kutdingen :P.

De markt is weer back to business verder. BNB staat alweer op $265.

[ Voor 7% gewijzigd door Ypuh op 24-02-2021 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Noedelsupke schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:18:
[...]

266 and counting. Bijzonder dit, getriggerd door een baggerfancoin nu al +29% in 24 uur, BTC +6%. Gelukkig heb ik niet verkocht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Laatst online: 25-09-2023
WiseGuy! schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 21:28:
[...]

Dat is een user hier, met dus die username.
Yeah baby :) Maar in de community wordt Charles Hoskinson ook wel eens Ome Charles genoemd, vandaar mijn username.

irony > *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Je weet gewoon dat er straks een mega vette rode kaars gaan zien in BNB, ook BTC bijna 51k
Mijn gevoel zegt dat dit beide straks naar beneden gaat, maar we zullen zien....

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egeau
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:19
[...]

[Afbeelding]
Thanks voor het tekenen, zat hier gister ook al over na te denken of dit patroon zich weer zou herhalen. Vraagje; waarom is de 42k in jouw ogen een echte test? Is nog een paar keer bouncen op de 48K ook niet voldoende? Hopelijk kan je hier meer over vertellen. Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli4-
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-07 12:28
RisingSun schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:27:
[...]

*OFFTOPIC: ik heb laatst mijn AMD duren 800mhz handtekening verwijderd. Denk dat jij nu de oudste op tweeakters hebt :P

Ben benieuwd wat de dag gaat brengen, toch maar USDT omgezet in ADA verspreid over meerdere koop orders.
Welcome to the club >:) Iemand de Elon Musk / ADA trolling meegekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:10
Kol Nedra schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:33:
Je weet gewoon dat er straks een mega vette rode kaars gaan zien in BNB, ook BTC bijna 51k
Mijn gevoel zegt dat dit beide straks naar beneden gaat, maar we zullen zien....
Kan iemand dat zien hoe de weerstand is? Kan zomaar zijn dat we er weer doorheen knallen. De laatste keer dat ik verkocht waren het groene dildos erna die bijna de maan aantikte zo hoog en snel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:32

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ah, lekker GRT wordt ook weer omhoog getrokken. Maandag was mijn langstaande buyorder op USDT 1,90 gehit en die ging daarna lekker rood verder. Maar gelukkig nu weer in de plus en hopelijk snel weer naar de 2,20.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Gisteren heb ik, noodgedwongen, door gehodled met mijn eth en btc. Was veel te laat en voor het vanuit de ledger naar een exchange verzonden was duurde het nog langer. Uiteraard heb ik veel in euro waarde ingeleverd maar in sats dus niet. Sterker nog mijn pf heeft nu op dit moment meer btc waarde.

De mensen die "op tijd" verkocht hebben, of gisteren alsnog verkocht hebben en wachten op de sub 45k levels. Hebben minder of geen euro verloren maar inmiddels wel btc. Was je echt op tijd dan heb je nu nog winst uiteraard.

Ik ben persoonlijk blij dat ik genoodzaakt was om te hodlen anders had ik weer dubbel verlies geleden. Heb besloten om na de afgelopen dagen wel wat winst te onttrekken uit mijn pf, maar mijn delen btc en eth hodl ik stug door.

Wat zijn jullie ervaringen van de laatste dagen? En heb je hierdoor bepaalde andere keuzes gemaakt?

[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 24-02-2021 09:45 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Oli4- schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:41:
[...]

Welcome to the club >:) Iemand de Elon Musk / ADA trolling meegekregen?
Wat heeft ie gezegd? Henk hier had het net ineens over Ada..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:56
Pelox schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:44:

Wat zijn jullie ervaringen van de laatste dagen? En heb je hierdoor bepaalde andere keuzes gemaakt?
Ik heb de afgelopen weken steeds op extreem bullish dagen 10% winst uit muntjes gehaald die het goed deden en daardoor gisteren mooi laag BNB en DODO kunnen kopen. Daarnaast voelde het nog niet als einde bullrun dus ik heb verder niks verkocht of stoplosses gezet. Nu (nog) tevreden met die keuze.

[ Voor 42% gewijzigd door Stokstaart op 24-02-2021 09:48 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Mijn ervaring is dat ik rustig heb zitten afwachten nadat de boot al vol water stond.
Wat absurd lage (leek mij) buy orders gezet, 1tje triggerde, dus heb 1 muntje in het groen, de rest rood, behalve nu BNB bijna op 0 verlies maar die is weer aan het duiken.
We wachten weer lekker af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiseGuy!
Gisteren heb ik, noodgedwongen, door gehodled met mijn eth en btc. Was veel te laat en voor het vanuit de ledger naar een exchange verzonden was duurde het nog langer. Uiteraard heb ik veel in euro waarde ingeleverd maar in sats dus niet. Sterker nog mijn pf heeft nu op dit moment meer btc waarde.

De mensen die "op tijd" verkocht hebben, of gisteren alsnog verkocht hebben en wachten op de sub 45k levels. Hebben minder of geen euro verloren maar inmiddels wel btc. Was je echt op tijd dan heb je nu nog winst uiteraard.

Ik ben persoonlijk blij dat ik genoodzaakt was om te hodlen anders had ik weer dubbel verlies geleden. Heb besloten om na de afgelopen dagen wel wat winst te onttrekken uit mijn pf, maar mijn delen btc en eth hodl ik stug door.

Eigenlijk heel simpel: sats en af en toe iets leuks kopen (eur) vergaren met trade PF en alle BTC lekker hodlen. Dus deze pieken en dalen op BTC doen me niet zoveel. En dat vasthouden totdat de max supply van BTC bereikt is. En dan nog een paar jaartjes wachten O+

[ Voor 6% gewijzigd door WiseGuy! op 24-02-2021 09:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09:10

Onthou in ieder geval:
Als je normaal Hold, bedenk dan dat de markt timen zeeeeer lastig is als niet-daytrader!!!
Vaak schiet je er bij in omdat je te laat verkoopt, EN te laat weer inkoopt, oftewel:
Sell low Buy High...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Beetje hetzelfde hier.
Niet per se noodgedwongen maar wel lekker op de handen gezeten.
In fiat ging het erg hard omlaag, in sats ging het relatief goed. Als ik zo inlog denk ik ook dat ik dikke plus in sats heb.
Lekker maar. Daar is het me om te doen. Die volgende bear market zit ik wel weer uit. Maar wel met meer sats!! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

50% BTC gehouden, 50% verkocht op ~49K. Eigenlijk veel te laat, maar goed. Heb het rond 46K weer teruggekocht dus ben er toch wat mee opgeschoten.

Ook REN gekocht (met verse euro's) op het juiste moment. Stond al op m'n lijstje en daar intussen al 20% winst op :) Ook wat ETH verkocht en later weer ingekocht (daarmee sta ik momenteel nog wel in de min overigens, teruggekocht op ~1700 geloof ik).

Verder heb ik niets verkocht. Sta deels nog op verlies (GRT) maar met ADA en DOT gewoon nog in de plus.

[ Voor 7% gewijzigd door sOid op 24-02-2021 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:56
WiseGuy! schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:48:
[...]

totdat in ieder geval de max supply van BTC bereikt is.
Je weet dat dat nog even duurt he? ;)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Pagina: 1 ... 28 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!