Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic #2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 31 Laatste
Acties:
  • 177.456 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:41

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@k53 ik verstuur het altijd van wallet naar wallet. Geen idee wat de fee is. Volgens mij is er ook Coinbase Pro als exchange. Dan zou je het daar naar nano ofzo om kunnen zetten.

Oh niet goed gelezen: fiat... dat zou ik ook in een munt omzetten en versturen.

[ Voor 18% gewijzigd door sh4d0wman op 20-02-2021 02:43 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:24
Tis wel fijn dat een hoop alts weer wat leven laten zien.
Heb in 2016 en 2017 wat lopen klooien met kleine bedragen her en der, beetje kijken wat 't was en hoe het werkte enzo, maar werd pas echt getriggered bij de 'Grote Eind 2017 BTC Pump'.
Dacht slim te zijn en pas te investeren toen de boel daarna weer 30 tot 40% inkakte.
Toen was 't kopen geblazen. (Nou ja, voor die tijd was ’t aardig geld voor mij).
Zodoende werd ik één van die mensen die sommige alts hebben aangeschaft, die vervolgens nog eens 90% of meer naar onderen knalden, en er vrolijk mee bleef zitten.
“Stoploss op Binance? Niet mogelijk. 3comma's? Veel te lastig, da's niets voor mij.“
Dus relatief veel poet erin gepompt (destijds veelal tientjeswerk, af en toe 3-cijferig), en 'vrolijk' de rit naar onderen meegereden. Ome TP stond een op een gegeven moment ‘n paar duuzend dollar in de min. Vervolgens de hoop opgegeven dat ik er ooit nog wat mee zou kunnen verdienen.
’t Ging alsmaar lager.
“Dan maar voor de fun, ik zie wel waar het schip strandt” werd het motto voor mij.
Maar ondertussen kwam ome TP wél op Tweakers cryptochat terecht ergens begin 2018.
En dat is misschien wel de voornaamste reden geweest waarom ik het leuk ben blijven vinden. Ben bij lange na niet degene die de meeste posts op naam heeft staan (heb ook nooit die intentie gehad), maar ik heb die jaren vrijwel alles gelezen en naarmate de ervaring toenam, gepoogd af en toe wat bij te dragen.
Mede door deze chat heb ik die bearmarket weten te doorstaan (klinkt stupid, maar 't is wel degelijk waar). ’t Is toch een beetje een solid community hiero. Aan de hand van diverse posts van verschillende mensen -hoe het moet en ook zeker hoe het niet moet- ben ik tóch blijven leren en bovendien blijven investeren.
Achteraf natuurlijk veel te weinig geïnvesteerd, maar ja, mijn vertrouwen in crypto’s had inmiddels een vrij grote deuk opgelopen. Als je iets van 80% onderwater staat denk je niet gauw ‘laat ik es ff wat meer in gaan leggen’.
Medio 2019 kreeg ik voor het eerst weer wat vertrouwen. Doordat ik op 4000 dollar regionen (BTC uiteraard) ben blijven DCA-en (waar toen niet echt veel reden voor was), ook al was het maar weinig, werden de bedragen die ik in eerste instantie door die alt posities verloor verhoudingsgewijs maar bijzaak (gelukkig). En kwam ik zelfs even in het groen.
Daarna weer in een tijdje vrij stevig in het rood, maar ben blijven DCA-en.
Heb mezelf leren traden, meteen vanaf het begin overigens, want ik vind het simpelweg leuk. Wel veel domme fouten gemaakt (doe ik overigens nog steeds regelmatig).
Maar inmiddels is het voor mij vruchten plukken. De boel knalt maar omhoog en omhoog. Ik ben vrij agressief profits aan het nemen. Ben al procentjes aan het verkopen sinds de 20k ATH doorbraak. (Had ik misschien beter mee kunnen wachten, maar achteraf… kijk je en koe in de reet.)
Nou ja, wat ik er eigenlijk mee wil zeggen is dat deze Tweakers Chat best een uitzonderlijke plek is geworden -voor mij in ieder geval- waar je veel info uit kunt halen. Er zijn veel lui die zeer interessante posts plaatsen, en als je een beetje oplet kun je daar zeker je voordeel uit halen.
Bovendien is het af en toe gewoon lachen. Dus laten we er zuinig op zijn.
En vergeet niet om af en toe te cashen. Huidige koersen lenen zich daar prima voor als je er al ff in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k53
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 02-11-2024

k53

sh4d0wman schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 02:42:
@k53 ik verstuur het altijd van wallet naar wallet. Geen idee wat de fee is. Volgens mij is er ook Coinbase Pro als exchange. Dan zou je het daar naar nano ofzo om kunnen zetten.

Oh niet goed gelezen: fiat... dat zou ik ook in een munt omzetten en versturen.
Het fiat staat eigenlijk op Coinbase pro. Momenteel kan je daar met je euro's blijkbaar geen nano kopen.
Is de enige optie om met de euro's een coin te kopen, naar je binance account te sturen en dan daar terug om te zetten?

Dan heb je dus altijd een mogelijke koersschommeling..? En hoe lang duurt het ongeveer eer het van Coinbase toekomt bij Binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 11:47
inderdaad, ben in 2017 ook in vele ingestapt maar na de crash eigenlijk niet meer naar omgekeken. lijkt wel of ik 3 jaar heb liggen slapen. veel kansen gemist om goedkoop bij te kopen. ben begin dit jaar weer wat actiever geworden en moet zeggen gaat zeer goed.

uitstappen denk ik nog niet aan, de meeste in mijn pf zijn minimaal x2-x5 gegaan dus kan weinig verliezen tot nu toe.

Ravencoin doet het ook zeer goed. geen spijt van dat ik die ingekocht heb.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Eindelijk ADA boven de 1$, werd verdomme tijd :p

Nu Ethereum nog pls

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:08
https://www.coindesk.com/...id-april-berlin-hard-fork
Dit nieuws moet de koers van ETH toch wel over de 2k USD kunnen tillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:34

oNo

Scifo83 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 02:51:
Eindelijk ADA boven de 1$, werd verdomme tijd :p

Nu Ethereum nog pls
Die is al en tijdje boven de 1$ hoor! ;)

Als BTC na de groei nou even een tijdje zijwaarts gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

k53 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 02:46:
[...]
Dan heb je dus altijd een mogelijke koersschommeling..? En hoe lang duurt het ongeveer eer het van Coinbase toekomt bij Binance?
Ik heb geen Pro maar de gewone coinbase. Toen ik daar laatst BTC verstuurde naar Binance duurde dat 72 uur vanwege "veiligheid". Tja daar werd ik niet vrolijk van.

Een muntje aanschaffen met fiat en oversturen lijkt mij de snelste optie. Kijk even welk Euro pair het meest stabiel is. De meeste zouden "instant" aan moeten komen dus dan heb je weinig risico.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +76 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Nou boys, ik heb zojuist de hele santekraam op Binance in Bitcoin gezet en naar Bitvavo verzonden.

Daar heb ik ruim 2x mijn initiële inleg gecashed en een heel mooi rond getalletje (rekening houdend met withdrawal en toekomstige fees) voor op de Trezor. Die ga ik morgen eens klaarmaken. Die pluk hodl ik tot het eind der tijden.

De laatste tijden zijn echt hectisch geweest en ik heb eens goed nagedacht, met al het groene dildo geweld en de meest gure shitcoins die 900% doen in 3 dagen, kost die crypto mij meer tijd en energie dan dat het me waard is. Ik ben er gewoon een beetje moe van allemaal, het constant koersen checken tussen alles door, al die vage shitcoins die je bijhoudt...

Dus ik ga heerlijk even voor de rust. Heb thuis nog een bankschroefje liggen die ooit van mijn opa is geweest, die wil ik al tijden restaureren naar perfecte staat om daarna helemaal af te raggen tijdens het klussen, maar het komt er allemaal niet van. Mede door crypto, ben er echt veel teveel mee bezig. _O-

Ooit begonnen met wat kleingeld, door de berenmarkt heen af en toe wat kleingeld erin. Heel, heel veel shitcoinerij gezien, maar gelukkig uiteindelijk bij Bitcoin beland.

Nu is die bult kleingeld toch uitgegroeid naar een bedrag waar ik wel wat maandjes voor moet werken, prima zat zo.

Ik geloof in Bitcoin voor de long term, dus een mooie pluk op de Trezor voor ooit.

Blijf hier zeker af en toe even spieken maar voorlopig houdt ik me wat koest. Even lekker een paar weken koersvrij, ik kijk er gewoon naar uit om eerlijk te zijn _O-

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de prachtige tijden en al die hilarische momenten, ik heb toch echt wel kneiterhard gelachen.

Dit topic is dan voor mij dan ook 90% van de crypto ervaring geweest, zonder dit topic was er echt veel en veel minder aan geweest. Dit heeft voor mij zeker het verschil gemaakt, ook qua gains, maar zeker qua plezier.

Maar voorlopig is het ff goed. Hou jullie taai in deze bizarre pumpende tijden gasten, en we zien elkaar zeker nog in de nabije toekomst. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k53
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 02-11-2024

k53

sh4d0wman schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 03:21:
[...]

Ik heb geen Pro maar de gewone coinbase. Toen ik daar laatst BTC verstuurde naar Binance duurde dat 72 uur vanwege "veiligheid". Tja daar werd ik niet vrolijk van.

Een muntje aanschaffen met fiat en oversturen lijkt mij de snelste optie. Kijk even welk Euro pair het meest stabiel is. De meeste zouden "instant" aan moeten komen dus dan heb je weinig risico.
Hoe komen die "instant" aan? Iedere munt die je van het ene adres naar het andere adres verstuurt is toch een transactie die verwerkt moet worden door een blockchain?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Anoniem: 1032405 puik plan en geniet van je winst en vrije tijd! Ja altijd een pluk een hodlen voor wanneer we de 1 miljoen usd naderen ;-) Stoppen je dames nu ook? -O-

Tot morgen :+ (zo lang houden de meesten het vol hehe)

@k53 sommige munten gaan sneller dan anderen. Bitcoin zal een tijdje duren maar b.v. een Nano is veel sneller. Google anders even welke je het beste hier voor kunt gebruiken.

[ Voor 28% gewijzigd door sh4d0wman op 20-02-2021 04:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:34

oNo

Goed plan @Anoniem: 1032405
En in deze fase zelfs moedig te noemen imho _/-\o_

Ik maak me nu wel veel zorgen om de ...k babes :(

Eigenlijk moet ik dit ook doen. Ik slaap/rust de laatste tijd slecht door deze bullrun, te zien aan m'n HR-V. Ook is het merkbaar in mijn performance in Zwift (ik trap minder Watts dan een paar maand geleden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05 15:30
2k eth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-05 03:57

WhySoSerious

Be the change.

Wat een nacht. Zo veel stijging, maar ook zo veel wijze woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Laatst online: 01-06 08:08
ADA 1,05

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:33
Jaapio weg :/
Ja wat een gedoe hier allemaal over de sfeer en nieuwkomers en weet ik wat. Ik lurk vrijwel alleen maar. Lees wel graag terug en dan doe je 1 ding: filteren, scrollen en eruit halen wat je wil lezen. Soms lukt het niet om alles terug te lezen, zoals nu. Gisterochtend voor het laatst en gelezen en en ik keek net en toen had ik 1500 berichten te gaan, dat doen we dus niet.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

Kun je Ripple nu beter vermijden ivm rechtzaak op 22 februari?

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-05 15:30
Je kan ripple beter permanent vermijden. Je kan er winst mee boeken maar het is 100% troep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

@Bushalte ik kwam hier voor de dames en lambo's maar dat lijkt te stoppen :/

Iemand nog een flufje BNB gekocht? Ik wel. Zit nu te kijken welke stoploss hij gaat halen: panic sell of profit. Yolo :+

@Raaafie koop dan jonguh! Meer serieus: waar ben je in gaan zitten?

[ Voor 14% gewijzigd door sh4d0wman op 20-02-2021 07:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 01-06 15:09
De Aziaten hadden even geen trek meer in cake. Mooi, blijft er meer voor ons over.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Wil toch nog even degene(n) die REN
gisteren aanprezen hier bedanken !

ik had gisteren fiat "over" , de gok genomen en er vannacht een leuk ritje mee gemaakt _/-\o_

En Ada is ook eindelijk los :9

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:58
Jullie raden nooit wie er gisteravond ADA heeft verkocht aan 0.935 en in REN gestopt om vervolgens in paniek weer terug te kopen op de piek...
Ik heb zo weinig geld in crypto dat het me 1 dollar heeft gekost, dus leergeld is het niet echt, maar die -1 dollar had met HODL wel +3 dollar kunnen zijn! :P
Armoe troef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

Waarom is RAVEN zo hard gestegen? Is dat ook troep?

Scientia Potentia Est

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 01-06 15:09
sh4d0wman schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 07:25:

@Raaafie koop dan jonguh! Meer serieus: waar ben je in gaan zitten?
Ik zit nog steeds in CAKE sinds 2.2USD. Dus winst is wel wat terug gelopen sinds gisteren avond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-05 14:22
Anoniem: 1032405 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 03:38:
Nou boys, ik heb zojuist de hele santekraam op Binance in Bitcoin gezet en naar Bitvavo verzonden.

Daar heb ik ruim 2x mijn initiële inleg gecashed en een heel mooi rond getalletje (rekening houdend met withdrawal en toekomstige fees) voor op de Trezor. Die ga ik morgen eens klaarmaken. Die pluk hodl ik tot het eind der tijden.

De laatste tijden zijn echt hectisch geweest en ik heb eens goed nagedacht, met al het groene dildo geweld en de meest gure shitcoins die 900% doen in 3 dagen, kost die crypto mij meer tijd en energie dan dat het me waard is. Ik ben er gewoon een beetje moe van allemaal, het constant koersen checken tussen alles door, al die vage shitcoins die je bijhoudt...

Dus ik ga heerlijk even voor de rust. Heb thuis nog een bankschroefje liggen die ooit van mijn opa is geweest, die wil ik al tijden restaureren naar perfecte staat om daarna helemaal af te raggen tijdens het klussen, maar het komt er allemaal niet van. Mede door crypto, ben er echt veel teveel mee bezig. _O-

Ooit begonnen met wat kleingeld, door de berenmarkt heen af en toe wat kleingeld erin. Heel, heel veel shitcoinerij gezien, maar gelukkig uiteindelijk bij Bitcoin beland.

Nu is die bult kleingeld toch uitgegroeid naar een bedrag waar ik wel wat maandjes voor moet werken, prima zat zo.

Ik geloof in Bitcoin voor de long term, dus een mooie pluk op de Trezor voor ooit.

Blijf hier zeker af en toe even spieken maar voorlopig houdt ik me wat koest. Even lekker een paar weken koersvrij, ik kijk er gewoon naar uit om eerlijk te zijn _O-

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de prachtige tijden en al die hilarische momenten, ik heb toch echt wel kneiterhard gelachen.

Dit topic is dan voor mij dan ook 90% van de crypto ervaring geweest, zonder dit topic was er echt veel en veel minder aan geweest. Dit heeft voor mij zeker het verschil gemaakt, ook qua gains, maar zeker qua plezier.

Maar voorlopig is het ff goed. Hou jullie taai in deze bizarre pumpende tijden gasten, en we zien elkaar zeker nog in de nabije toekomst. d:)b
Hey jaapio veel klus plezier, even een btc-babes kalender and de muur en hameren maar. :+ . _/-\o_ . De “inhoudelijke” bijdragen zullen gemist worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zijn er nog DODO traders hier ? volgens mij is dat nog wel een muntje met wat potentie alleen jammer dat ik hem nergens kan kopen.

Dash en ltc blijven muntjes om in de gaten te houden, met name dash want daar zit nog een hoop in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Slux schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 07:37:
Zijn er nog DODO traders hier ? volgens mij is dat nog wel een muntje met wat potentie alleen jammer dat ik hem nergens kan kopen.

Dash en ltc blijven muntjes om in de gaten te houden, met name dash want daar zit nog een hoop in.
Ik durf niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Slux schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 07:37:

Nergens kan kopen? Er zijn toch zat exchanges voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Anoniem: 472287 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 07:38:
[...]

Nergens kan kopen? Er zijn toch zat exchanges voor?
Ik zie hem niet staan op de shitcoin exchanges waar ik zit, huoibi, okex,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
mercapto schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 07:27:
Jullie raden nooit wie er gisteravond ADA heeft verkocht aan 0.935 en in REN gestopt om vervolgens in paniek weer terug te kopen op de piek...
Ik heb zo weinig geld in crypto dat het me 1 dollar heeft gekost, dus leergeld is het niet echt, maar die -1 dollar had met HODL wel +3 dollar kunnen zijn! :P
Armoe troef.
:o heel herkenbaar

Gelukkig had ik ze alletwee en dat binance eruitlag heeft me gered waarschijnlijk. :P
Ook perfect uit Bnb gegaan voor de downtime trouwens.

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:42
Zo. Eerst maar even dit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fx3k5L1G4npdFgDR1f-Uu6s_rvo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SsYnBxa79QDRcA81BzclpiAA.jpg?f=user_large

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01 19:33
Ik lees hier nog maar eventjes mee en ik begrijp nu pas wat jullie bedoelen met een babe. Ik googlen een tijdje terug maar daar werd ik ook niet wijzer van. Soms ligt het antwoord zo voor de hand..

Met termen als CAKE en BAKE verwacht je dat BABE ook wel cryptocurrency gerelateerd zal kunnen zijn. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Slux schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 07:40:
[...]

Ik zie hem niet staan op de shitcoin exchanges waar ik zit, huoibi, okex,
Voor deze shitcoin bingo moet je inderdaad naar Gate of Binance en nog wat ander onguur kleins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Anoniem: 472287 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 07:52:
[...]

Voor deze shitcoin bingo moet je inderdaad naar Gate of Binance en nog wat ander onguur kleins
Jammer, zie dat het DODO treintje ook al vertrokken is inmiddels ;(

Maja dan maar op zoek naar een nieuw shitcoin pareltje

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Iamthefish schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 07:52:
Ik lees hier nog maar eventjes mee en ik begrijp nu pas wat jullie bedoelen met een babe. Ik googlen een tijdje terug maar daar werd ik ook niet wijzer van. Soms ligt het antwoord zo voor de hand..

Met termen als CAKE en BAKE verwacht je dat BABE ook wel cryptocurrency gerelateerd zal kunnen zijn. 7(8)7
Je moet ook even de Gallery van @Anoniem: 1032405 bekijken :>

Die jongen is al een tijdje bezig.... Voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fKWIc3U1iG44qGNJ0j6HMlIWMSY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/m42hcdUVvi4nniiWlJBP5xWM.jpg?f=user_large

edit: iemand een hartverzakking van de foto? Don;t worry we zitten nog wat hoger :+

[ Voor 5% gewijzigd door sh4d0wman op 20-02-2021 08:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iamthefish
Slux schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 07:56:
[...]

Jammer, zie dat het DODO treintje ook al vertrokken is inmiddels ;(

Maja dan maar op zoek naar een nieuw shitcoin pareltje
Ik denk dat het DODO treintje wel weer terug naar het station gaat (5$). Ergens hoop ik dat 'ie niet weer omhoog vliegt want ik heb DODO gister met ernstig verlies verkocht. Buy high sell low!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-06 08:51

MicroWhale

The problem is choice

Ben er helemaal stil van dat je weg gaat :/ wel begrijpelijk.

Gefeliciteerd met je winsten en geniet van je nieuw verworven vrije tijd! ... En kom die bankschroef tzt maar eens laten zien. (Als dat in t echt is, neem ook een boormachine mee, dan weet ik waar ik aan toe ben ;) )

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Koop nog wat NEXO! Ik dans met je mee *O*

Gisteren besloten dat dat mijn nieuwe bank wordt. d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iamthefish
sh4d0wman schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:00:
[...]

Je moet ook even de Gallery van @Anoniem: 1032405 bekijken :>

Die jongen is al een tijdje bezig.... Voorbeeldje:
[Afbeelding]

edit: iemand een hartverzakking van de foto? Don;t worry we zitten nog wat hoger :+
En dan gaat jaapio net weg ;w

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:31
Bushalte schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 07:01:
Jaapio weg :/
Ja wat een gedoe hier allemaal over de sfeer en nieuwkomers en weet ik wat. Ik lurk vrijwel alleen maar. Lees wel graag terug en dan doe je 1 ding: filteren, scrollen en eruit halen wat je wil lezen. Soms lukt het niet om alles terug te lezen, zoals nu. Gisterochtend voor het laatst en gelezen en en ik keek net en toen had ik 1500 berichten te gaan, dat doen we dus niet.
@Anoniem: 1032405 zal nooit weg zijn en zien we hem even niet online dan is hij altijd nog in onze gedachten aanwezig.

Gewoon een hele verstandige keuze en ik ga hem vandaag deels achterna. Als je net als vele van ons al jaren bezig bent met crypto, in de goede en slechte tijden dan komt er een moment dat je echt even cryptomoe bent. Ik had dat de laatste weken ook al een aantal keer en heb ook al flink wat winst gepakt. Nooit wil ik weer een 2018 meemaken.

Verkoop vandaag wederom een deel shittycoins en zet wat extra btc weg op de ledger. Het is gewoon een gekkenhuis en het moment dat alles omvalt komt dichter en dichterbij.. denk ik.. maar wie ben ik..

Ps. Eth boven de 2k, neo & ada moon! *O*

Zero.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
sOid schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:58:
[...]

Verdubbeld? Damn. Dan heb je wel een hoop risico genomen vandaag. Was al blij met mijn 7 procent :p
Ja, niet de hele pf he, maar de PNL overdag verdubbeld:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GNIdhNBWORJSYxCUmG1nnfjyacs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NW3ZUbnOThT9EFar5RljBgS6.png?f=user_large

:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dlZfLT2Kh76ziiL_s2wtHSkAblA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/71ky8FSdDLKtsb14Ika22H15.png?f=user_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-06 12:17
Iamthefish schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:03:
[...]

Ik denk dat het DODO treintje wel weer terug naar het station gaat (5$). Ergens hoop ik dat 'ie niet weer omhoog vliegt want ik heb DODO gister met ernstig verlies verkocht. Buy high sell low!
Hij was gisteren pas te koop toch?

:{ ²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMrq
  • Laatst online: 20:28
Offens1490 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:55:
[...]

Persoonlijk verwacht ik de eerste stijging 24 e met leuke aankondigen en als 1 maart fork plaatsvind en gaat goed.(lees zie geen problemen) kan het lleen maar omhoog
That escalated quickly

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
BansheeBoy schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:17:
[...]

Hij was gisteren pas te koop toch?
Klopt, op Binance wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ardana123
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 23:07
Gaan we dippie dip doen dit weekend? Of pumpie pump? Want het lijkt mij nu wel echt te knettergek te worden. Vergeet niet van winst van de tafel te halen jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duikerrr
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-06 14:54
Goedemorgen iedereen, ik zat gelukkig niet in BNB vannacht maar wil er wel weer in :) Is er misschien al een bodem / ideaal instap moment te bepalen? Of kan het nog verder naar beneden misschien? Bedankt alvast voor je gedachte.

[ Voor 11% gewijzigd door Duikerrr op 20-02-2021 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaDyDaNOA
  • Laatst online: 27-12-2021
Goedemorgen iedereen,

ik probeer een overschrijving te doen vanaf Binance naar mijn Bankrekening via SEPA.
Na 2 minuten geeft hij bij orderstatus Failed aan.
Iemand misschien enig idee wat hier fout kan gaan?

Bedankt alvast _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellybrah
  • Laatst online: 23:06
Alles flink in de plus echter blijft AAVE wel een stuk achter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:37

Chaes

#HODL

jellybrah schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:28:
Alles flink in de plus echter blijft AAVE wel een stuk achter..
Die is dan ook x10 gegaan in de laatste paar maanden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
LaDyDaNOA schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:27:
Goedemorgen iedereen,

ik probeer een overschrijving te doen vanaf Binance naar mijn Bankrekening via SEPA.

Bedankt alvast _/-\o_
Binance lijkt alweer een stuk rustiger te zijn dan gisteren, dus daar ligt het waarschijnlijk niet meer aan. Sowieso verwerkt Binance tussen vrijdag 17:00 en maandagochtend geen SEPA. Dus als ik jou was zou ik het vandaag en morgen nog eens proberen en anders maandagochtend pas weer.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-04 11:18
stormfly schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:33:
[...]

Hoeveel trade zo'n bot bij elkaar op een dag? Is daar iets van te zeggen?
Paar procent. Als BTC hard stijgt juist minder, het werkt beter als het beetje horizontaal gaat. Leuke is hij handelt gewoon door dus je hoeft niks te missen. En je kan backtesten,

(maar ik pas de instellingen nog te vaak aan, moet je ook niet doen...)

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theorganiser
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:04
ik had voor het eerst een stop limit ingesteld op BNB , op 270 / 260 nu heeft hij dit vannacht gehaald om daarna direct weer omhoog te stijgen.

is dit te voorkomen of alleen door het nog lager in te stellen en net pech gehad vannacht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaDyDaNOA
  • Laatst online: 27-12-2021
Taro schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:31:
[...]

Binance lijkt alweer een stuk rustiger te zijn dan gisteren, dus daar ligt het waarschijnlijk niet meer aan. Sowieso verwerkt Binance tussen vrijdag 17:00 en maandagochtend geen SEPA. Dus als ik jou was zou ik het vandaag en morgen nog eens proberen en anders maandagochtend pas weer.
Bedankt, gaan we doen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05 19:28
Is er een Ada 1usd babe geweest?? *O* *O*

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 21:20
Zo best leuk wakker worden met ETH boven de 2K en ADA eindelijk boven de 1 _/-\o_

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:42
theorganiser schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:32:
ik had voor het eerst een stop limit ingesteld op BNB , op 270 / 260 nu heeft hij dit vannacht gehaald om daarna direct weer omhoog te stijgen.

is dit te voorkomen of alleen door het nog lager in te stellen en net pech gehad vannacht ?
Dé achilleshiel van hodlers / traders in crypto.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-05 11:11
Ik heb gegoogled, maar ik kom er niet uit. Vandaar hier de vraag. Als ik een coin van Binance naar de Trust Wallet will sturen, maakt het dan uit of dit via BEP2 of BEP20 gebeurd? Via BEP2 is het goedkoper volgens mij, maar bijvoorbeeld het pannenkoeken bakken gebeurd op het BEP20 (smart chain) netwerk.

Trust Wallet ondersteund net als Binance beide netwerken/protocollen. Mijn vermoeden is dat ik vrij kan kiezen, maar Trust Wallet heeft in de wallet een apart icoontje voor BNB en Smart Chain, wat dus beide BNB is zover ik het begrijp.

Leuker kunnen ze het niet maken de laatste dagen, maar als het wat makkelijker zou zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
Dodo is ook een sprongetje aan het maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:24

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Door het harde stijgen staan mijn BTC-handelsparen van de aankopen van gisteren er flink belabberd voor:
DODO -24%
BNB -17%

De schade in dollars is ongetwijfeld minder groot, maar voelt erg zuur om in zo’n bullrun zo te prutsen :/

Voor mij zou het goed zijn als BTC heel ff wat rust neemt denk ik, hopelijk trekken m’n handelsparen weer wat bij.

[ Voor 20% gewijzigd door Ruud2001 op 20-02-2021 08:44 ]

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05 19:28
Afbeeldingslocatie: https://imgshare.io/images/2021/02/20/Nicola-Cavanis__01.jpg

Op naar de 2$ GO ADA! *O* oOo

[ Voor 44% gewijzigd door Khaelos op 20-02-2021 08:55 ]

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Geertwa schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:37:
Dodo is ook een sprongetje aan het maken
Ja, had ik 30minuten geleden naar @Slux geluistert

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Khaelos schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:44:
[url=https://imgshare.io/image/nicola-cavanis-01.p2fWXl.jpg]

Ok ik ben hier niet goed in.. kan iemand deze fixen?? d:)b

Op naar de 2$ GO ADA!
Afbeeldingslocatie: https://imgshare.io/images/2021/02/20/Nicola-Cavanis__01.jpg

[img]. https://imgshare.io/images/2021/02/20/Nicola-Cavanis__01.jpg[/img]

punt weghalen na [img]

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• mercapto
WhySoSerious schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:45:
[...]

[Afbeelding]

[[URL=". https://imgshare.io/images/2021/02/20/Nicola-Cavanis__01.jpg"]Afbeelding[/URL]]

punt weghalen na [img]
Verdikkie, te laat! :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hWZNI2oYHLdyQXjRqFyqm9G9cy8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6NYriWzCeevzi0MWyh0e3wTP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yori1989
  • Laatst online: 01-06 13:50
Raaafie schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 07:33:
[...]

Ik zit nog steeds in CAKE sinds 2.2USD. Dus winst is wel wat terug gelopen sinds gisteren avond.
Zelfde hier ben benieuwd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:00
DutchCrownNL schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:35:
Zo best leuk wakker worden met ETH boven de 2K en ADA eindelijk boven de 1 _/-\o_
Dat dacht ik ook!
Op naar de $10, misschien dit jaar of over een paar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
theorganiser schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:32:

Dat is dus exact de reden dat ik in dergelijke tijden geen stop losses gebruik voor de nacht. Ik gebruik nu alleen stop losses om na een +68% stijging in een paar uur de winst veilig te stellen als er ineens een market dump volgt. Maar je kunt nu beter voor jezelf de vraag stellen: Durf ik deze positie voor de nacht aan te houden, of moet ik risico spreiden?

Ik ben vannacht weer een paar procent verloren door bijv. Cake, maar dat is een weloverwogen besluit geweest, ik had er bewust voor de nacht minder dan ik er gisteravond had om het risico te beperken. Mogelijk zet ik vandaag weer wat BTC om in Cake om het risico weer wat op te schalen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Darkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-05 06:53
Als én Jaapio én Moody verdwijnen uit dit topic, begin ik toch wel wat last te krijgen van weak-hands. Hoe moet ik anders ooit mijn pessimistische kijk omzetten naar goedgehumeurde, volverzekerde trades en bags?
Als Jaapio zegt "De nabije toekomst" heeft hij ongetwijfeld aan zijn magic 8-ball gevraagd of er een bearmarket aankomt. Ik zie dumps incoming! ;)

Nee jammer heren, StokStaart doet de ETH babes nog, maar wie neemt de BTC babes over dan?

Even inhoudelijk over LTC, ik vind hem nog steeds achterblijven ondanks wat leek op een rally eerder deze week. Hij is vannacht/gister niet voorbij de $245 gekomen, daar zit ongeveer een groot weerstandniveau.

Even wat gejat van het internet. Afbeeldingslocatie: https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/UWOhGmhyuze5YrzdqFIpPA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTQ2Mg--/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/51nNBaZcOx4MAS.QFvWcIg--~B/aD0zODU7dz04MDA7YXBwaWQ9eXRhY2h5b24-/https://media.zenfs.com/en/fx_empire_176/b15aa31710ed9dd2236f6a749b373a49

PS. Laten we nou niet allemaal crypto-babes gaan ontwikkelen... dan is de fun en het speciale er ook vanaf, en staat er nog meer "grote onzin" in dit topic.

[ Voor 7% gewijzigd door Darkus op 20-02-2021 08:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Bumpy_NL schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:37:
Ik heb gegoogled, maar ik kom er niet uit. Vandaar hier de vraag. Als ik een coin van Binance naar de Trust Wallet will sturen, maakt het dan uit of dit via BEP2 of BEP20 gebeurd? Via BEP2 is het goedkoper volgens mij, maar bijvoorbeeld het pannenkoeken bakken gebeurd op het BEP20 (smart chain) netwerk.

Trust Wallet ondersteund net als Binance beide netwerken/protocollen. Mijn vermoeden is dat ik vrij kan kiezen, maar Trust Wallet heeft in de wallet een apart icoontje voor BNB en Smart Chain, wat dus beide BNB is zover ik het begrijp.

Leuker kunnen ze het niet maken de laatste dagen, maar als het wat makkelijker zou zijn....
Volgens mij hangt het van de betreffende coin zelf af ipv Trust Wallet. Cake is bijvoorbeeld BEP20, dus dan kies je BEP20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Iedereen post gewoon zijn eigen BTC babe. @Taro klaar om elke dag een nieuw cryptotopic te starten omdat de huidige door zijn pagecount heen zit? :P

Ik hang nog net in mijn BNB aankoop maar dan moet Bitcoin nu geen gekke dingen gaan doen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
6.5 uur sinds de absurde ADA volumes van vannacht, worden de pumpers tussen nu en 11 uur wakker en gaan ze weer los?
Ben wel benieuwd waar die 200+ miljoen vandaan kwam in dat half uurtje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 736981

LaDyDaNOA schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:27:
Goedemorgen iedereen,

Bedankt alvast _/-\o_
Net getest met 10€ en binnen de 5min ontvangst in mijn wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
mercapto schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:59:
6.5 uur sinds de absurde ADA volumes van vannacht, worden de pumpers tussen nu en 11 uur wakker en gaan ze weer los?
Ben wel benieuwd waar die 200+ miljoen vandaan kwam in dat half uurtje...
200 miljoen? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-06 12:11

Geniet ervan Jaapio!
Maar wil je nog wel even je gallery updaten met de laatste $5xxxx babes? -O-

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumpy_NL
Taro schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:53:
[...]

Volgens mij hangt het van de betreffende coin zelf af ipv Trust Wallet. Cake is bijvoorbeeld BEP20, dus dan kies je BEP20.
Dankje. Cake is inderdaad alleen BEP20. BNB kan zowel via BEP2 en BEP20. Het lijkt mij dat het niet uitmaakt welke je kiest voor je doel, maar waarom laat Trust Wallet dan zowel Smart Chain als BNB zien en niet gewoon BNB?? Wellicht heeft het er mee te maken dat als je er op klikt je 1 receive adres kunt zien, die is natuurlijk verschillend voor BEP2 en BEP20.

Misschien moet ik het gewoon maar proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnW1
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-08-2021
Dodo doe eens rustig😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Iamthefish schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:03:
[...]

Helaas gaat ie toch de verkeerde kant op zie ik, misschien moet je toch de buy low en sell high techniek toepassen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Bumpy_NL schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:07:
[...]

Dankje. Cake is inderdaad alleen BEP20. BNB kan zowel via BEP2 en BEP20. Het lijkt mij dat het niet uitmaakt welke je kiest voor je doel, maar waarom laat Trust Wallet dan zowel Smart Chain als BNB zien en niet gewoon BNB?? Wellicht heeft het er mee te maken dat als je er op klikt je 1 receive adres kunt zien, die is natuurlijk verschillend voor BEP2 en BEP20.

Misschien moet ik het gewoon maar proberen ;)
Dit soort zaken hoef ik niet meer over na te denken. Gebruik gewoon Wallet Direct.

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-06 15:34
Potdomme, @Anoniem: 1032405 weg? De een zit hier voor de tech, de ander voor de gains. Ik zocht alleen een reden om Jaapio-posts in dit topic te lezen.
Geen slecht idee om de boel weg te zetten, ik merk dat die groene staafjes mijn tijd ook steeds meer innemen.
We zien elkaar bij de volgende Lambo-meeting. Gaan we die flapdrollen met een slechte smaak uitlachen om daarna weer in de middenklasser naar huis te rijden. Never sell.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:15
Sodeknetter... dat is in ieder geval meer D dan A

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

We gaan je missen, en hopelijk niet te lang! Toch geregeld een glimlach om je posts tussen alle standaardmeuk.

Aan alle mensen die er de afgelopen maanden bij zijn gekomen (en mijzelf af en toe ook) laten we proberen de oneliners en "is coin x wat?" vervangen door twoliners en "coin x is wat!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

@Mooooody weg?

Ik was verdomme nog aan het bijkomen van jaapio!

Wat is er dan allemaal gebeurd vannacht?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumpy_NL
Zhou schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:15:
[...]

Dit soort zaken hoef ik niet meer over na te denken. Gebruik gewoon Wallet Direct.
Dat ziet er goed uit. Ik wilde zelf kijken of ik arbitrage kon uitvoeren op de Trust Wallet exchange en Binance. Er zat vanochtend de hele tijd ongeveer 4 euro verschil tussen BNB/BUSB. Dat verschil is inmiddels weggewerkt. De Trust Wallet was dus essentieel in dit plan.

Vraagje, hoe bevalt de Chain Wallet? De Trust Wallet ben ik niet overmatig positief over. Zo heeft die geen 2fa voor transacties, sterker nog, je hoeft alleen op Ok te drukken... Voor het inloggen kun je optioneel een pincode gebruiken... Op de Trust Wallet ga ik dan ook geen grote bedragen laten staan.

En nog een vraag over de Chain Wallet. Kun je controleren welk protocol hij pakt voor BNB overhevelen? Transactie kosten voor BEP2 zou 0.001 BNB moeten zijn en voor BEP20, 0.002.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-05 13:00
Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:32:
Mijn tip zou zijn. En ik denk dat @Mooooody het hier wel mee eens is:

De Coinbase pre-sale beursgang shizzle
https://ftx.com/nl/trade/CBSE/USD
Je weet dat je hier helemaal genaaid mee kan worden hè, er is helemaal nergens een garantie op qua prijsbepaling straks. Heb er ook naar gekeken maar na het lezen vanwaar verhalen hierover er van afgezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:39

knakworst

Get more sats!

Bumpy_NL schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:37:
[...]

Dat ziet er goed uit. Ik wilde zelf kijken of ik arbitrage kon uitvoeren op de Trust Wallet exchange en Binance. Er zat vanochtend de hele tijd ongeveer 4 euro verschil tussen BNB/BUSB. Dat verschil is inmiddels weggewerkt. De Trust Wallet was dus essentieel in dit plan.
Gister was er een fuckup aan de gang, vandaag lopen de koersen van binance en trust weer in de pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:43
Blijft toch ongelofelijk als je na een nachtje slapen dit topic opent.
Lijkt wel of er ‘s nachts niemand slaapt.
Ik weet het, meestal komen de pieken rond 03:00 maar daar blijf ik echt niet voor wakker.
Ben wel blij met ADA die eindelijk boven de $1 gekomen is.
De BTC stijgt naar mijn mening te snel.
Te snel is onrustig en niet goed voor de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hampeleman
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-01 20:21
had eigenlijk wel wat meer verwacht van BAT aangezien ze de laatste tijd veel in het "nieuws" waren met allerlei interviews etc.
Zijn toch redelijk aan de naamsbekendheid aan het werken.
Gelukkig ADA eindelijk door de 1$ grens :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:59

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

Een vraagje. Heb wat ADA gekocht op bitvavo met staking aan. Zie nu bij ADA staking twee regels op pending staan. Enige idee wanneer er uitgekeerd word?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
EXCalibur_EeK schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:48:
Een vraagje. Heb wat ADA gekocht op bitvavo met staking aan. Zie nu bij ADA staking twee regels op pending staan. Enige idee wanneer er uitgekeerd word?
Eens per week als het goed is :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
MicroWhale schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:33:
@Mooooody weg?

Ik was verdomme nog aan het bijkomen van jaapio!

Wat is er dan allemaal gebeurd vannacht?!
Ja ik heb ook wat gemist geloof ik, al sta ik er ook niet raar van te kijken het is hier niet echt gezellig meer de laatste weken.

Iemand een kleine samenvatting wat er gebeurt is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-05 13:00
Slux schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:50:
[...]

Ja ik heb ook wat gemist geloof ik, al sta ik er ook niet raar van te kijken het is hier niet echt gezellig meer de laatste weken.

Volgens mij vond hij de algehele sfeer hier minder serieus worden, zodra de trollen komen is het tijd om ergens anders heen te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Bumpy_NL schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:37:
[...]

Vraagje, hoe bevalt de Chain Wallet? De Trust Wallet ben ik niet overmatig positief over. Zo heeft die geen 2fa voor transacties, sterker nog, je hoeft alleen op Ok te drukken... Voor het inloggen kun je optioneel een pincode gebruiken... Op de Trust Wallet ga ik dan ook geen grote bedragen laten staan.

En nog een vraag over de Chain Wallet. Kun je controleren welk protocol hij pakt voor BNB overhevelen? Transactie kosten voor BEP2 zou 0.001 BNB moeten zijn en voor BEP20, 0.002.
De Chain wallet werkt best goed in samenwerking met de BSC defi pools.Dit jaar heb ik geen BNB overgezet, in december was het 0.0004 BNB. USDT kost 0.001 BNB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
mannowlahn schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:54:
[...]

Volgens mij vond hij de algehele sfeer hier minder serieus worden, zodra de trollen komen is het tijd om ergens anders heen te gaan.
Ah ja herkenbaar wel jammer want @Mooooody zijn posts waren altijd wel inhoudelijk, wist ook regelmatig mooie pareltjes te vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-02 20:22
Kyumia schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 22:24:
Ik copy paste even mijn TA van de vorige thread, deze is namelijk nog steeds actueel. Inmiddels zitten we aan de 2e bottom. Ondanks de Tweets van Elon houdt ETH zich nog sterk rond 0.035:

Ik zal maar eens een poging tot TA doen op ETH. Hieronder de 2h ETH/BTC chart.

De witte lijnen zijn de 38.20%, 23.60% en 0% respectievelijk van boven naar beneden van een Fibonnaci-retracement beginnend aan de top van 5 Februari. Zoals te zien is, is deze al gebounced op de 0% lijn, wat de supportlijn over langere periode is @ 0.035. Helaas is ETH vannacht niet door de resistance op 0.03765 gekomen (23.60%) en is weer in een neerwaartse richting beland.

Mijn voorspelling is dat er een double bottom plaats gaat vinden (blauwe lijn). Op het magenta stipje zijn we nu. I am going to call it: ETH gaat dit weekend in een opwaartse trend :)

[Afbeelding]

Dit is geen financieel advies.
Om even terug te komen op m'n TA van gisteren. ETH was wel eventjes iets onder 0.035 gezakt, maar daarna toch de support gehouden en weer teruggebounced richting de 0.0375 lijn! :) Fijn als TAs daadwerkelijk uitkomen. Nu is de beurt aan ETH om een run te maken *O* GO 2K ETH BABE *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:43
mannowlahn schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:54:
[...]

Trollen moet je negeren.
Mooiste zou zijn als je ze met één druk op de knop permanent uit je overzicht zou kunnen verwijderen.
Vreemd dat Tweakers een dergelijke functie niet ingebouwd heeft.
Blijft verder een leuk topic met soms serieus goede tips en soms ook fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:45

cryptore

TP1-08112029

Pelox schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:09:
[...]

@Anoniem: 1032405 zal nooit weg zijn en zien we hem even niet online dan is hij altijd nog in onze gedachten aanwezig.

Gewoon een hele verstandige keuze en ik ga hem vandaag deels achterna. Als je net als vele van ons al jaren bezig bent met crypto, in de goede en slechte tijden dan komt er een moment dat je echt even cryptomoe bent. Ik had dat de laatste weken ook al een aantal keer en heb ook al flink wat winst gepakt. Nooit wil ik weer een 2018 meemaken.

Verkoop vandaag wederom een deel shittycoins en zet wat extra btc weg op de ledger. Het is gewoon een gekkenhuis en het moment dat alles omvalt komt dichter en dichterbij.. denk ik.. maar wie ben ik..

Ps. Eth boven de 2k, neo & ada moon! *O*
Heel verstandig , heb er de laatste jaren nooit wat uitgetrokken , maar ga het nu ook doen , 2x mijn inleg er uit , en laat m,n btc , ada en wat neo staan , vind het goed zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-06 15:34
Slux schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:50:
[...]

Een hoop mooooon, dodo's, pannenkoeken, bnb en overige shit. Ieder van deze onderwerpen werd gemiddeld 2 keer per minuut uitgelicht maar doorgaans in oppervlakkige vorm als in 'moon', 'net gekocht' en 'net verkocht'.

Gefundeerde en inhoudelijke posts raakten al snel ondergesneeuwd in deze shit en m.i. werden hierom dergelijke posts in mindere mate getikt door het clubje waar ik voorheen graag posts van voorbij zag komen.

Verder nog vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Hoelang blijft dit sprookje nog duren?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:40
@Anoniem: 1032405 opnieuw zoveel wijze woorden _/-\o_ als het ten koste gaat van je rust dan maak je sowieso de juiste beslissing.

Gefeliciteerd met de dikke gainz! Veel klusplezier de komende tijd en ik hoop toch dat we later weer wat babes mogen aanschouwen :P 2

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
@Anoniem: 1032405 moet toch af en toe langskomen om zijn DOGE te voeden? :Y

Ik ben hier ook 1,5 jaar weggeweest tussen 2018-2020 toen het wat minder ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-03 08:58

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

MicroWhale schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 08:06:
[...]

Koop nog wat NEXO! Ik dans met je mee *O*

Gisteren besloten dat dat mijn nieuwe bank wordt. d:)b
Dat kan ik alleen maar toejuichen.... maar weet Nexo al dat ze een bank zijn?
Ik zie dat de NEXO $2,58 heeft gehaald vanochtend. Niet onterecht, maar of dit nog organisch is...
Pagina: 1 ... 3 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!