Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic #2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 31 Laatste
Acties:
  • 177.521 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Kyumia schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:55:
[...]

Om even terug te komen op m'n TA van gisteren. ETH was wel eventjes iets onder 0.035 gezakt, maar daarna toch de support gehouden en weer teruggebounced richting de 0.0375 lijn! :) Fijn als TAs daadwerkelijk uitkomen. Nu is de beurt aan ETH om een run te maken *O* GO 2K ETH BABE *O*
De ETH/BTC chart ziet er w.m.b. vrij bullish uit. Een move naar ~2300USD zou ik niet heel raar vinden de komende weken.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01:40
toilet_paper schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 02:43:
Tis wel fijn dat een hoop alts weer wat leven laten zien.
Heb in 2016 en 2017 wat lopen klooien met kleine bedragen her en der, beetje kijken wat 't was en hoe het werkte enzo, maar werd pas echt getriggered bij de 'Grote Eind 2017 BTC Pump'.
Dacht slim te zijn en pas te investeren toen de boel daarna weer 30 tot 40% inkakte.
Toen was 't kopen geblazen. (Nou ja, voor die tijd was ’t aardig geld voor mij).
Zodoende werd ik één van die mensen die sommige alts hebben aangeschaft, die vervolgens nog eens 90% of meer naar onderen knalden, en er vrolijk mee bleef zitten.
“Stoploss op Binance? Niet mogelijk. 3comma's? Veel te lastig, da's niets voor mij.“
Dus relatief veel poet erin gepompt (destijds veelal tientjeswerk, af en toe 3-cijferig), en 'vrolijk' de rit naar onderen meegereden. Ome TP stond een op een gegeven moment ‘n paar duuzend dollar in de min. Vervolgens de hoop opgegeven dat ik er ooit nog wat mee zou kunnen verdienen.
’t Ging alsmaar lager.
“Dan maar voor de fun, ik zie wel waar het schip strandt” werd het motto voor mij.
Maar ondertussen kwam ome TP wél op Tweakers cryptochat terecht ergens begin 2018.
En dat is misschien wel de voornaamste reden geweest waarom ik het leuk ben blijven vinden. Ben bij lange na niet degene die de meeste posts op naam heeft staan (heb ook nooit die intentie gehad), maar ik heb die jaren vrijwel alles gelezen en naarmate de ervaring toenam, gepoogd af en toe wat bij te dragen.
Mede door deze chat heb ik die bearmarket weten te doorstaan (klinkt stupid, maar 't is wel degelijk waar). ’t Is toch een beetje een solid community hiero. Aan de hand van diverse posts van verschillende mensen -hoe het moet en ook zeker hoe het niet moet- ben ik tóch blijven leren en bovendien blijven investeren.
Achteraf natuurlijk veel te weinig geïnvesteerd, maar ja, mijn vertrouwen in crypto’s had inmiddels een vrij grote deuk opgelopen. Als je iets van 80% onderwater staat denk je niet gauw ‘laat ik es ff wat meer in gaan leggen’.
Medio 2019 kreeg ik voor het eerst weer wat vertrouwen. Doordat ik op 4000 dollar regionen (BTC uiteraard) ben blijven DCA-en (waar toen niet echt veel reden voor was), ook al was het maar weinig, werden de bedragen die ik in eerste instantie door die alt posities verloor verhoudingsgewijs maar bijzaak (gelukkig). En kwam ik zelfs even in het groen.
Daarna weer in een tijdje vrij stevig in het rood, maar ben blijven DCA-en.
Heb mezelf leren traden, meteen vanaf het begin overigens, want ik vind het simpelweg leuk. Wel veel domme fouten gemaakt (doe ik overigens nog steeds regelmatig).
Maar inmiddels is het voor mij vruchten plukken. De boel knalt maar omhoog en omhoog. Ik ben vrij agressief profits aan het nemen. Ben al procentjes aan het verkopen sinds de 20k ATH doorbraak. (Had ik misschien beter mee kunnen wachten, maar achteraf… kijk je en koe in de reet.)
Nou ja, wat ik er eigenlijk mee wil zeggen is dat deze Tweakers Chat best een uitzonderlijke plek is geworden -voor mij in ieder geval- waar je veel info uit kunt halen. Er zijn veel lui die zeer interessante posts plaatsen, en als je een beetje oplet kun je daar zeker je voordeel uit halen.
Bovendien is het af en toe gewoon lachen. Dus laten we er zuinig op zijn.
En vergeet niet om af en toe te cashen. Huidige koersen lenen zich daar prima voor als je er al ff in zit.
Kijk dit soort berichten zijn een welkome afwisseling tussen alle oneliners en 13 in een dozijn vragen tussendoor.

Mijn verhaal is redelijk vergelijkbaar, maar gelukkig niet in de min gestaan door een vroeg gekochte bag ETH, maar wel heel veel winst zien verdampen door de crash van zo’n beetje alle alts.

Nu weer mooie winsten, mede door tussendoor weer wat bij te kopen. Volg de topics al sinds eind 2013, zodoende alles wel een beetje meegemaakt wat er gebeurd is hier op Tweakers.

Lach soms echt de ballen uit mijn broek met alle mooie grappen die gemaakt worden.
Maar soms schieten de tranen in mijn ogen als ik zie wat er voor discussies voorbij komen, en het niveau van de vragen die gesteld worden (zeker de laatste weken).
Als je daar een beetje doorheen kan kijken dan verwacht ik dat ik hier nog wel wat jaartjes zal blijven rondhangen 😀.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:14
djatwork007 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:57:
Hoelang blijft dit sprookje nog duren?
Ik heb het moment nog niet gezien dat Bitcoin gaat dalen waarbij de alts explosie beginnen te stijgen.
De vraag is natuurlijk of dat ook nog gaat gebeuren :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:12

WhySoSerious

Be the change.

Glenn Hoddle schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:05:
[...]

Dat kan ik alleen maar toejuichen.... maar weet Nexo al dat ze een bank zijn?
Ik zie dat de NEXO $2,58 heeft gehaald vanochtend. Niet onterecht, maar of dit nog organisch is...
Zijn bezig met licenties in de UK en de VS.

Nexo kan nog wel naar 5 dollar gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06 15:09

MicroWhale

The problem is choice

Glenn Hoddle schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:05:
[...]

Dat kan ik alleen maar toejuichen.... maar weet Nexo al dat ze een bank zijn?
Ik zie dat de NEXO $2,58 heeft gehaald vanochtend. Niet onterecht, maar of dit nog organisch is...
Dat weten ze nog niet, maar ze hebben alle faciliteiten. En er komen er steeds meer bij, dus ik zie het wel gebeuren. Ze zijn het officieel ook nog niet.

Vraagje: Wie had er nu al een NEXO-kaart hier? Kon je die NEXO-kaart nu ook direct gebruiken met je EUR funds, of moet je daar per sé eerst een lening voor aan gaan? (Ik moet nog steeds wachten)

Over de stijging: Vergeet niet dat NEXO nog steeds bezig met het opkoop programma. Ik denk persoonlijk dat ze het opkopen zo timen dat ze met de markt mee gaan. Ze waren de laatste nieuwsbrief nog niet op de helft daarvan.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
EXCalibur_EeK schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:48:
Een vraagje. Heb wat ADA gekocht op bitvavo met staking aan. Zie nu bij ADA staking twee regels op pending staan. Enige idee wanneer er uitgekeerd word?
Elke maandag bijgeschreven.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
Zo wat een omslag deze week zowel in de muntjes als het forum.
(ivm overlijden van me vader niet actief geweest op het forum)
Al was ik alleen actief in wat nieuws en humor van de lang gediende hier.(wat het top maakt)
Ik denk dat er een verschil is tussen iets plaatsen met of zonder onderbouwing.
Er was een goeie regel, geen oneliner zonder onderbouwing blijven plaatsten.
En lees goed de start topic door, dat scheelt vragen stellen.
De mods kunnen volgens mij deze personen die zich niet houden aan de topic regels weren?
In deze drukte is het natuurlijk een giga klus lijkt me, maar komop we hoeven niet extra werk te creëren.
Het forum kan niet toch zijn kracht verliezen omdat er een aantal lak hebben aan de topic regeltjes.
Simpel hou je eraan anders PM van de mods...bij 3 PM kom je niet meer erin.

Ik hoop dat de langgediende blijven en zich niet op de kast laten jagen.
Wie zich afvraagt wie de langgediende zijn, dan is de historie een raadpleger.
Dan zul je zien wat ze betekenen voor dit forum. (nieuwkomers of net aangemeld, respect graag hiervoor)

Moest dit even kwijt,..... 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
paul-s83 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:06:
[...]

Kijk dit soort berichten zijn een welkome afwisseling tussen alle oneliners en 13 in een dozijn vragen tussendoor.

Mijn verhaal is redelijk vergelijkbaar, maar gelukkig niet in de min gestaan door een vroeg gekochte bag ETH, maar wel heel veel winst zien verdampen door de crash van zo’n beetje alle alts.

Nu weer mooie winsten, mede door tussendoor weer wat bij te kopen. Volg de topics al sinds eind 2013, zodoende alles wel een beetje meegemaakt wat er gebeurd is hier op Tweakers.

Lach soms echt de ballen uit mijn broek met alle mooie grappen die gemaakt worden.
Maar soms schieten de tranen in mijn ogen als ik zie wat er voor discussies voorbij komen, en het niveau van de vragen die gesteld worden (zeker de laatste weken).
Als je daar een beetje doorheen kan kijken dan verwacht ik dat ik hier nog wel wat jaartjes zal blijven rondhangen 😀.
Ik kwam pas laat 2020 in dit topic gerold terwijl ik net als @toilet_paper ook laat in 2017 was ingestapt.
Gehele PF -85% gestaan ongeveer en toen stug bij blijven kopen terwijl het af en toe nog lager kon gaan.
Nu sta ik lekker in de plus en voor mij is de start ook gemaakt om FIAT er weer uit te halen.
Dat voelde best gek overigens :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:32
Anoniem: 1032405 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 03:38:

Maar voorlopig is het ff goed. Hou jullie taai in deze bizarre pumpende tijden gasten, en we zien elkaar zeker nog in de nabije toekomst. d:)b
Jaap, maat. Ik zei toevallig gisteravond tegen de BOB (Baas Op de Bank) dat ik last had van hetzelfde. Onwerkelijke tijden na 3 jaar samen gepuft, gezweet en veel gelachen te hebben tijdens de bear market. Ik geef je dus groot gelijk dat je even pauze neemt.

Geniet van je rust, je familie en je winst en ik ben er zeker van dit geen vaarwel is maar een tot snel (want die bear market komt er weer aan >:) ).

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-03 08:58

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

WhySoSerious schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:11:
[...]

Zijn bezig met licenties in de UK en de VS.

Nexo kan nog wel naar 5 dollar gok ik.
VK? Ik zou toch hopen dat ze er eentje in de EU zouden nemen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• elektriekert
M-v-G schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:14:
Al was ik alleen actief in wat nieuws en humor van de lang gediende hier.(wat het top maakt)
De mods kunnen volgens mij deze personen die zich niet houden aan de topic regels weren?
In deze drukte is het natuurlijk een giga klus lijkt me, maar komop we hoeven niet extra werk te creëren.
Het forum kan niet toch zijn kracht verliezen omdat er een aantal lak hebben aan de topic regeltjes.

Dan zul je zien wat ze betekenen voor dit forum. (nieuwkomers of net aangemeld, respect graag hiervoor)

Gecondoleerd, met zo’n verlies is het laatste waar je je zorgen over wil maken dit forum natuurlijk.
Veel sterkte gewenst. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-06 07:41
Als de beer los is en het enige dat hier beweegt tuimelkruid is komen de oude rotten vast wel weer even kijken of er nog wat interessants wordt gemeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

MicroWhale schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:12:
[...]

Dat weten ze nog niet, maar ze hebben alle faciliteiten. En er komen er steeds meer bij, dus ik zie het wel gebeuren. Ze zijn het officieel ook nog niet.

Vraagje: Wie had er nu al een NEXO-kaart hier? Kon je die NEXO-kaart nu ook direct gebruiken met je EUR funds, of moet je daar per sé eerst een lening voor aan gaan? (Ik moet nog steeds wachten)

Over de stijging: Vergeet niet dat NEXO nog steeds bezig met het opkoop programma. Ik denk persoonlijk dat ze het opkopen zo timen dat ze met de markt mee gaan. Ze waren de laatste nieuwsbrief nog niet op de helft daarvan.
Nog geen Nexo-kaart, maar wat ik er van heb gehoord ga je er altijd een lening voor aan. Maar ik neem aan dat het product nog niet echt is uitgekristalliseerd, anderzijds denk ik dat je er in NL, waar we gewend zijn dat betalingen gratis zijn etc., er weinig aan gaat hebben. Volgens mij draait het hele product op het niet uitgeven van je crypto omdat dat in veel landen een transactie is waar belasting over betaald moet worden, itt een lening.

En dat opkoopprogramma geloof ik niet in, daar zou in totaal $12 miljoen in gaan zitten. Leuke nudge hoor, maar ik denk zomaar dat het er meer mee te maken heeft dat ze nu al hun omzet van 2020 voorbij zijn: https://nexologist.com/loans/
Neemt niet weg dat 25% op een dag ook dan wel erg veel is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:01
Voor de bezitters van GRT.
Opletten want hij lijkt er vandaag ook weer eens zin in te hebben.
Volumes nemen sterk toe.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
elektriekert schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:16:
[...]

Gecondoleerd, met zo’n verlies is het laatste waar je je zorgen over wil maken dit forum natuurlijk.
Veel sterkte gewenst. O+
Tnx, nou dat zeker....ineens zijn sommige dingen niet meer belangrijk om druk over te maken.
Dan denk ik inderdaad, pffff komop gasten, koppie erbij respect voor elkaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
HoppyF schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:24:
Voor de bezitters van GRT.
Opletten want hij lijkt er vandaag ook weer eens zin in te hebben.
Volumes nemen sterk toe.
Hopen dat hij door de 2 euro barriere heen knalt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:03
Anoniem: 1032405 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 03:38:
Nou boys, ik heb zojuist de hele santekraam op Binance in Bitcoin gezet en naar Bitvavo verzonden.

Daar heb ik ruim 2x mijn initiële inleg gecashed en een heel mooi rond getalletje (rekening houdend met withdrawal en toekomstige fees) voor op de Trezor. Die ga ik morgen eens klaarmaken. Die pluk hodl ik tot het eind der tijden.

De laatste tijden zijn echt hectisch geweest en ik heb eens goed nagedacht, met al het groene dildo geweld en de meest gure shitcoins die 900% doen in 3 dagen, kost die crypto mij meer tijd en energie dan dat het me waard is. Ik ben er gewoon een beetje moe van allemaal, het constant koersen checken tussen alles door, al die vage shitcoins die je bijhoudt...

Dus ik ga heerlijk even voor de rust. Heb thuis nog een bankschroefje liggen die ooit van mijn opa is geweest, die wil ik al tijden restaureren naar perfecte staat om daarna helemaal af te raggen tijdens het klussen, maar het komt er allemaal niet van. Mede door crypto, ben er echt veel teveel mee bezig. _O-

Ooit begonnen met wat kleingeld, door de berenmarkt heen af en toe wat kleingeld erin. Heel, heel veel shitcoinerij gezien, maar gelukkig uiteindelijk bij Bitcoin beland.

Nu is die bult kleingeld toch uitgegroeid naar een bedrag waar ik wel wat maandjes voor moet werken, prima zat zo.

Ik geloof in Bitcoin voor de long term, dus een mooie pluk op de Trezor voor ooit.

Blijf hier zeker af en toe even spieken maar voorlopig houdt ik me wat koest. Even lekker een paar weken koersvrij, ik kijk er gewoon naar uit om eerlijk te zijn _O-

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de prachtige tijden en al die hilarische momenten, ik heb toch echt wel kneiterhard gelachen.

Dit topic is dan voor mij dan ook 90% van de crypto ervaring geweest, zonder dit topic was er echt veel en veel minder aan geweest. Dit heeft voor mij zeker het verschil gemaakt, ook qua gains, maar zeker qua plezier.

Maar voorlopig is het ff goed. Hou jullie taai in deze bizarre pumpende tijden gasten, en we zien elkaar zeker nog in de nabije toekomst. d:)b
Goed bezig! Ik heb zelf rond 38K mijn inleg + een pluk winst eruit gehaald. Ondanks dat we nu een stuk hoger staan heeft het mij sindsdien de rust opgeleverd die jij zoekt. Ik volg de koersen uiteraard nog, maar niet zo ziekelijk als daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02 12:38
Sellorder afgelopen nacht op 0,82euro ada geraakt, staat ie nu al op 0,87 haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:23
BNB stijgt weer, gaat ie de 300 weer halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 01:35
Anoniem: 736981 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:00:
[...]

Net getest met 10€ en binnen de 5min ontvangst in mijn wallet.
Op je bankrekening bedoel je..?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 05-06 22:56
The Graph breekt uit :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v9YjzsUc04-4zOT-cLr1GGOV19Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6Qwnw3A6TPl6QW8Z6Q6Z3mc5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Gecondoleerd en sterkte. :|
Niks is belangrijker dan de mensen die je lief zijn.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutzertje
Kol Nedra schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:30:
BNB stijgt weer, gaat ie de 300 weer halen?
Dollars makkelijk. BNB is here to stay ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HoppyF
Prutzertje schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:26:
[...]

Hopen dat hij door de 2 euro barriere heen knalt.
Hij is eerder iets van €2,30 geweest, er zit nog genoeg ruimte in.
Wie weet vandaar zoiets.
Gaat toch alle kanten op maar ja, het is ook weekend.
Weekend dips zijn ook niet ongewoon.

Oeps, terwijl ik dit typ gaat ie boven de €2!

[ Voor 6% gewijzigd door HoppyF op 20-02-2021 10:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Gecondoleerd. Zoek hier zo nu en dan wat afleiding, maar blijft stil staan bij jezelf en je gevoelens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Glenn Hoddle schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:20:
[...]

Nog geen Nexo-kaart, maar wat ik er van heb gehoord ga je er altijd een lening voor aan. Maar ik neem aan dat het product nog niet echt is uitgekristalliseerd, anderzijds denk ik dat je er in NL, waar we gewend zijn dat betalingen gratis zijn etc., er weinig aan gaat hebben. Volgens mij draait het hele product op het niet uitgeven van je crypto omdat dat in veel landen een transactie is waar belasting over betaald moet worden, itt een lening.

En dat opkoopprogramma geloof ik niet in, daar zou in totaal $12 miljoen in gaan zitten. Leuke nudge hoor, maar ik denk zomaar dat het er meer mee te maken heeft dat ze nu al hun omzet van 2020 voorbij zijn: https://nexologist.com/loans/
Klopt, van wat begrijp moet bij elke verkoop van crypto in de VS belasting betaald worden. Op nexo kan je crypto als onderpand gebruiken voor je lening. Als je dit slim doet hou je er geld aan over. Saillant detail, het aanschaffen van Nexo in de VS is moeilijk, maar nog belangrijker, het uitbetalen in Nexo is onmogelijk.

Ga eens na wat er gebeurt wanneer dat mogelijk gaat worden.

Ik heb je inmiddels een flufje ETH daar staan, samen met een boeketje spaargeld. Dat rendeert rustig in de vorm van uitbetaalde nexo. Ik moet @Mooooody maar bedanken voor zijn tip destijds.

[ Voor 7% gewijzigd door WhySoSerious op 20-02-2021 10:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF

Gecondoleerd.
Je vader is belangrijker dan alle coins hier op het forum.
Dat wordt wel eens vergeten.
Gezondheid is niet te koop en de dood is niet te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
** Eigen inzet is gewenst **

[ Voor 78% gewijzigd door Taro op 20-02-2021 10:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

He wat klote. Gecondoleerd en sterkte man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
djatwork007 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:36:
[mbr]** Eigen inzet is gewenst **[/mbr]
Waarom zou je verkopen? Ik zou zeggen verdiep je eens in The Graph ;)
Als je de fiat verder niet nodig hebt zou ik gewoon blijven hodlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
djatwork007 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:36:
[mbr]** Eigen inzet is gewenst **[/mbr]
GRT gedraagt zich erg grillig.
Flinke fluctuaties los van de BTC stijging.
Ik durf het dus echt niet te zeggen maar boven zijn eerdere ATH uitstijgen is reeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Raaafie schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:38:
[...]

Om meer grt te hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Raaafie schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:38:
[...]

Net zoals INJ, dit zijn echt goede HODL imo :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Dat kan je alleen bereiken door eigen inzet zoals het bestuderen van charts, al dan niet van anderen. Iedere keer hier de vraag stellen gaat je niet verder helpen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Laatst online: 03-04 01:19
Woohoo, zoals ik hoopte gaan bepaalde muntjes vandaag allemaal tegelijk los.
ADA en GRT nemen het voortouw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-06 20:32

jvp

Gecondoleerd M-v-G en veel sterkte de aankomende periode.

Je spreekt met wijze woorden _/-\o_ . Het is erg druk in dit topic en dat is in de basis natuurlijk goed nieuws. Jammer dat er zoveel onzin voorbij komt en de echte discussies niet meer los komen of vorm krijgen. Er zitten simpelweg te veel reacties tussendoor en dat maakt het lastig. Maar laten we niet vergeten dat hoe meer mensen zich hier gaan melden hoe groter het FOMO seizoen begint te worden :+ .

Ik ben gestart met meer lezen en minder reageren en ga hierbij de berichten van vele wel missen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:46
Zo. Ik ben even rustig gaan zitten en heb weer even de balans opgemaakt. Is inmiddels een zondagsritueel aan het worden (lees net dat het blijkbaar toch echt zaterdag is..). Besloten om 20% van mijn DOT en 16,6% van mijn ADA te verkopen. Verder nog wat heen en weer geschoven want het moeten wel mooie ronde getallen blijven uiteraard.

De winst direct omgezet in een zomervakantie, ja dat is vakantie nummer 2 idd. Misschien ben ik weer te vroeg, maar we moeten niet vergeten te genieten. Don't be too greedy people!

Ben erg benieuwd waar we volgende week zondag (of zaterdag..) staan als ik dan de balans weer opmaak. Fijne zondag, geniet van het weer!

Gecondoleerd, veel sterkte man..

[ Voor 52% gewijzigd door Pelox op 20-02-2021 11:11 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ADA zit in mijn long-term hodl, mooi dat de $1 grens nu is doorbroken. Heb ook wat REN gekocht op basis van berichten hier en wat onderzoek daarna, ben wel late to the party maar volgens mij begint dat feestje net. Ook mijn paar extra DOT zitten alweer flink in de plus, dus het weekend is iig goed begonnen.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
Ok, even uitzoomen en de daily bekijken kan soms geen kwaad. CAKE is gewoon even veel te hard gegaan en zal even moeten bijkomen. Ik blijf gewoon stug hodlen tot de $30! (hoop ik) ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R4LEU6jx656wy8vc97qPqQAM1Co=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ao59GqsAl5XlhQQFtvkRhtUc.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Glenn Hoddle schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:20:
[...]

Die 12 miljoen geven op de juiste momenten misschien net dat zetje. Je hebt soms niet veel geld nodig om de koers flink te laten stijgen. Dat gezegd hebbende denk ik wel dat je gelijk hebt dat het ergens anders aan ligt. Ik zie namelijk op twitter auto's en zo voorbij komen die met geleend geld van NEXO gekocht zijn.

En WTF is er met die chart? 2021 lijkt een explosie te zijn van omzet/leningen. Is dat omdat de meting (aantal bekende wallets) is aangepast, of omdat NEXO opeens zo populair is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

MicroWhale schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:46:
[...]

Die 12 miljoen geven op de juiste momenten misschien net dat zetje. Je hebt soms niet veel geld nodig om de koers flink te laten stijgen. Dat gezegd hebbende denk ik wel dat je gelijk hebt dat het ergens anders aan ligt. Ik zie namelijk op twitter auto's en zo voorbij komen die met geleend geld van NEXO gekocht zijn.

En WTF is er met die chart? 2021 lijkt een explosie te zijn van omzet/leningen. Is dat omdat de meting (aantal bekende wallets) is aangepast, of omdat NEXO opeens zo populair is?
Veel meer bekendheid en gebruikers :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-05 09:55
Pelox schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:46:
Zo. Ik ben even rustig gaan zitten en heb weer even de balans opgemaakt. Is inmiddels een zondagsritueel aan het worden. Besloten om 20% van mijn DOT en 16,6% van mijn ADA te verkopen. Verder nog wat heen en weer geschoven want het moeten wel mooie ronde getallen blijven uiteraard.

De winst direct omgezet in een zomervakantie, ja dat is vakantie nummer 2 idd. Misschien ben ik weer te vroeg, maar we moeten niet vergeten te genieten. Don't be too greedy people!

Ben erg benieuwd waar we volgende week zondag staan als ik dan de balans weer opmaak. Fijne zondag, geniet van het weer!

[...]

Gecondoleerd, veel sterkte man..
Interessant. Zelf ben ik me ook in het verdiepen hoe af te roomen, zonder te greedy te worden.

Ik betrap me erop soms het gevoel van '2018' te krijgen en er meer geld in te willen pompen.

Dat ik 300 euro profit heb ik 24/u me niets meer doet. Dat ik het zonde vind om die profit af te roomen, omdat het nog hoger kan.

Want - room je af / pak je winst, Mis je het stijging effect van hetgeen je er in laat.

Al met al is het de kunst ook winst te nemen en daarmee ook cash op te bouwen. Alleen vind ik het nog te pijnlijk om daarna alles nog weken omhoog te zien door denderen.

[ Voor 3% gewijzigd door MaStar op 20-02-2021 10:52 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:46:
Zo. Ik ben even rustig gaan zitten en heb weer even de balans opgemaakt. Is inmiddels een zondagsritueel aan het worden. Besloten om 20% van mijn DOT en 16,6% van mijn ADA te verkopen. Verder nog wat heen en weer geschoven want het moeten wel mooie ronde getallen blijven uiteraard.

Ben erg benieuwd waar we volgende week zondag staan als ik dan de balans weer opmaak. Fijne zondag, geniet van het weer!
Je weet dat het zaterdag is? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prutzertje
Raaafie schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:46:
Ok, even uitzoomen en de daily bekijken kan soms geen kwaad. CAKE is gewoon even veel te hard gegaan en zal even moeten bijkomen. Ik blijf gewoon stug hodlen tot de $30! (hoop ik) ;)

[Afbeelding]
Soms staar je je eigen helemaal blind op de kortere charts. En dan zoom je uit en dan denk je oeps die is hard gegaan! En dan merk ik dat ik moet oppassen dat ik niet weer in de buy high sell low catagorie ga vallen :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
MaStar schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:51:
[...]

Interessant. Zelf ben ik me ook in het verdiepen hoe af te roomen, zonder te greedy te worden.

Ik betrap me erop soms het gevoel van '2018' te krijgen en er meer geld in te willen pompen.

Dat ik 300 euro profit heb ik 24/u me niets meer doet. Dat ik het zonde vind om die profit af te roomen, omdat het nog hoger kan.

Al met al is het de kunst ook winst te nemen en daarmee ook cash op te bouwen. Alleen vind ik het nog te pijnlijk om daarna alles nog weken omhoog te zien door denderen.
Het is natuurlijk afhankelijk van de waarde van je pf denk ik.. Bij mij gaat het inmiddels om, voor mij, erg grote bedragen.

De alts heb ik juist om winst op te pakken, groot deel eth en btc zijn voor de hodl.
sOid schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:52:
[...]

Je weet dat het zaterdag is? :+
Nee... dat wist ik serieus niet! 8)7

Hahaha dat doet het dus met je.. geen werk, hele dagen naar crypto charts staren.. chaos in mijn hoofd, op het forum en op telegram...

[ Voor 16% gewijzigd door Pelox op 20-02-2021 10:55 ]

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

MicroWhale schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:46:
[...]

Klopt van dat zetje natuurlijk - en die auto's, waren wel allemaal Amerikanen geloof ik.

En die chart is niks aan veranderd qua methode - dit zijn de uitgaande transacties van bekende hotwallets in USDT en USDC - dus dat is een miljard Euro aan leningen in 2021, fiatleningen nog niet meegeteld. Dus tenzij er iets flink verkeerd is aan die methodologie is dit gewoon exponentiële groei van Nexo - wat me op zich niet heel vreemd lijkt. Dikke dividend in augustus zo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:14

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Raaafie schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:46:

[Afbeelding]
Ik hodl ook nog steeds. Interessant om te zien aan deze chart is de huidige candle, hoe groter het handvat van de hamer hoe meer de verkopers uitgeput raken.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Pff die 800 gratis UNI beginnen nu wel een leuk fluffje te worden. Maar even wat stoplosses naar beneden inladderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
DODO gaat hard opeens, zal zo een dikke rode candle komen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Stokstaart schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:56:
Pff die 800 gratis UNI beginnen nu wel een leuk fluffje te worden. Maar even wat stoplosses naar beneden inladderen.
waar kreeg je gratis UNI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-06 12:17
Kol Nedra schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:58:
DODO gaat hard opeens, zal zo een dikke rode candle komen ^^
Ja, ik zie het. Ik heb er gisteren een dik been ingestoken en hij gaat lekker ferm. 500 euro dikke dukaten tegenaan gekletst. :D ² We gaan het zien.

:{ ²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Early adopters kregen 400 UNI per gebruikt adres geairdropped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-06 00:11
BansheeBoy schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:59:
[...]

Ja, ik zie het. Ik heb er gisteren een dik been ingestoken en hij gaat lekker ferm. 500 euro dikke dukaten tegenaan gekletst. :D ² We gaan het zien.
Dit is toch gewoon weer een opleving? Hier heeft die gisteren ook al ongeveer op gestaan. Vandaag hetzelfde grapje. Morgen weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Glenn Hoddle schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:54:
[...]

Klopt van dat zetje natuurlijk - en die auto's, waren wel allemaal Amerikanen geloof ik.

En die chart is niks aan veranderd qua methode - dit zijn de uitgaande transacties van bekende hotwallets in USDT en USDC - dus dat is een miljard Euro aan leningen in 2021, fiatleningen nog niet meegeteld. Dus tenzij er iets flink verkeerd is aan die methodologie is dit gewoon exponentiële groei van Nexo - wat me op zich niet heel vreemd lijkt. Dikke dividend in augustus zo!
Zie https://nexostatistics.com/loans/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01 19:33
Ik heb een aantal uren geleden een IDEAL betaling gedaan op Binance. Er staat nu al ruim 4 uur 'processing'. Support geeft niet thuis. Iemand hier ervaring mee of ben ik gewoon te ongeduldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeL
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-04 17:33
Gisteren een pluk Ravencoin gekocht, en die heeft een behoorlijke sprong gemaakt afgelopen nacht. 8) Price change van 116% in 24 uur.

Mn 3D printer blogje..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Even een tip voor de beginners: de 'rise of BNB' kan ook voor andere exchange tokens een mooie prijsbeweging betekenen. Zelf heb ik een tijdje geleden wat KCS en HTB gekocht. Kucoin is goed bezig de laatste tijd en Hotbit staat nog lekker laag.

Geen koopadvies maar doe ermee wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Stokstaart schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:00:
[...]

hoelang was dat geleden, sept 2020? dat is wel lekker geld waard nu idd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-06 20:11
Iamthefish schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:01:
Ik heb een aantal uren geleden een IDEAL betaling gedaan op Binance. Er staat nu al ruim 4 uur 'processing'. Support geeft niet thuis. Iemand hier ervaring mee of ben ik gewoon te ongeduldig?
Nooit zo lang hoeven wachten. Altijd instant erop. Aan de andere kant nooit gelezen dat zoiets niet opgelost wordt. Dus niet direct zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iamthefish
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-01 19:33
DarkShadow schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:05:
[...]

Nooit zo lang hoeven wachten. Altijd instant erop. Aan de andere kant nooit gelezen dat zoiets niet opgelost wordt. Dus niet direct zorgen maken.
Dank voor je reactie. Ik wacht nog even af

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-04-2024
Man man wat een bizarre nacht weer. Rond 01:00 maar gaan slapen omdat BTC een beetje leek te stabiliseren. Op zich was dat geen verkeerde gedachte gezien de Chart maar om dan vervolgens te zien dat je Ada 15% is gestegen die ik nog net kocht voordat ik naar me nest ging.. 2017 all over again maar dan nog gekker?

Het begint toch te kriebelen om te gaan cashen maar stel dat..... :) Moeilijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
MRDutchfreakNL schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:06:
Man man wat een bizarre nacht weer. Rond 01:00 maar gaan slapen omdat BTC een beetje leek te stabiliseren. Op zich was dat geen verkeerde gedachte gezien de Chart maar om dan vervolgens te zien dat je Ada 15% is gestegen die ik nog net kocht voordat ik naar me nest ging.. 2017 all over again maar dan nog gekker?

Het begint toch te kriebelen om te gaan cashen maar stel dat..... :) Moeilijk.
Je kan ook deels cashen he ;)

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BansheeBoy
MRDutchfreakNL schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:06:
Op zich was dat geen verkeerde gedachte gezien de Chart maar om dan vervolgens te zien dat je Ada 15% is gestegen die ik nog net kocht voordat ik naar me nest ging.
Precies mijn verhaal! :D ² Dat is lekker wakker worden zo kan ik je melden. Dan smaakt zo'n muffig ontbijtje plots als een ontbijt aan de Champs Elysees.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Uitgeconsolideerd lijken te zijn:

- 1INCH
- SUSHI
- SNX

@Taro durven we nog een scalpje aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
Pelox schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:07:
[...]

Je kan ook deels cashen he ;)
Ja ik zit er eerlijk gezegd wel aan te denken. Helaas betekend cashen voor mij dat ik van me HODL potje moet gaan snoepen en dat blijft een lastig onderwerp in deze markt 8)7 Emoties nemen steeds meer de overhand, dat zou eigenlijk een duidelijk signaal moeten zijn maar fomo is sterker merk ik.

Toch vandaag nog maar even aankijken. Me inzet wil ik er eigenlijk uithalen en vervolgens door gaan met de winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-06 22:22

Chaes

#HODL

Stokstaart schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:00:
[...]

Gewoon gratis $20k+. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
FiXeL schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:02:
Gisteren een pluk Ravencoin gekocht, en die heeft een behoorlijke sprong gemaakt afgelopen nacht. 8) Price change van 116% in 24 uur.
Iemand enig idee waarom die zo hard gaat op het moment? Kan er niet heel veel over vinden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
MRDutchfreakNL schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:10:
[...]

Ja ik zit er eerlijk gezegd wel aan te denken. Helaas betekend cashen voor mij dat ik van me HODL potje moet gaan snoepen en dat blijft een lastig onderwerp in deze markt 8)7 Emoties nemen steeds meer de overhand, dat zou eigenlijk een duidelijk signaal moeten zijn maar fomo is sterker merk ik.

Toch vandaag nog maar even aankijken. Me inzet wil ik er eigenlijk uithalen en vervolgens door gaan met de winst.
Mijn inleg heb ik er rond btc 40k uitgehaald. Voelde heerlijk, lekker verder met pure winst, nu ben ik van de winst aan het snoepen, voelt nog beter! ;)

Maar vooral echt naar jezelf luisteren en zelf de bewuste keuze maken en geen spijt hebben of krijgen wat de keuze ook is.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Het lijkt er trouwens op dat Binance de database gisteren gedeeltelijk heeft terug gedraaid. Ik had mijn BAKE uit staking gehaald en nu stonden ze weer in staking. Schrok me eerst kapot omdat ze niet meer in mijn wallet stonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
Ja er was nog een meer bizarre airdrop rond die tijd. Die was op een gegeven moment bijna een miljoen waard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
Pelox schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:13:
[...]

Mijn inleg heb ik er rond btc 40k uitgehaald. Voelde heerlijk, lekker verder met pure winst, nu ben ik van de winst aan het snoepen, voelt nog beter! ;)

Maar vooral echt naar jezelf luisteren en zelf de bewuste keuze maken en geen spijt hebben of krijgen wat de keuze ook is.
Je hebt gelijk. Ik ga dit weekend me inleg er nog uit trekken. Spijt komt altijd achteraf en dan is het vaak te laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-02-2022
Zijn er hier nog gebruikers van Cards?

Ik zie wat gebruikers met Swipe, maar de laatste tijd wat slechter nieuws begreep ik?

Verder ook nog Nexo gebruikers ?
Of Crypto.com

Dit is een redelijke manier om een stabiel inkomen te creëren, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KabouterSuper
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Iamthefish schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:01:
Ik heb wel eens tot maandag moeten wachten bij een storting op zaterdag ochtend. Zal wel iets met het weekend te maken hebben.

When life gives you lemons, start a battery factory

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BansheeBoy
MRDutchfreakNL schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:17:
[...]

Je hebt gelijk. Ik ga dit weekend me inleg er nog uit trekken. Spijt komt altijd achteraf en dan is het vaak te laat.
Weet je wat het is. In crypto is alles achteraf. Zelfs als je heel verstandig en rationeel er mee om gaat. Gaat ineens die dukaat waar je net bent uitgestapt x10. Dan voel je je niet goed. Ook al had je al een dikke winst.

De emotie lijkt meer te doen met "Wat had ik kunnen verdienen" dan met "wat heb ik verdiend". :N ²

Dat accepteren maakt je op zich al iets gelukkiger en wellicht vochtiger.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 01:35
Pelox schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:13:
[...]

Over een tijdje vergeet je dat je uberhaupt hebt ingelegd en spelen gewoon dezelfde gevoelens weer een rol. De waarde van je huidige portfolio IS nu je inleg, je hebt er tenslotte voor gekozen het niet te verkopen, dat is bijna hetzelfde als kiezen om te kopen. Maar je leert er wel mee leven :P

Loop een casino in, zet 100 euro in op roulette 1, heb je 3600 euro. zet dat weer in en verlies het, dan ben je 3600 euro kwijt, niet 100 euro. Maar fijn als je in je hoofd hebt dat het 100 euro was I guess.

[ Voor 23% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 20-02-2021 11:24 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutzertje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tQPw5LvDVwaPz9yql7-CuMYanfE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4cS3oFV7LMtrwY5MxJcrQlGM.png?f=fotoalbum_large

Ben benieuwd wat BNB gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMaartuh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-07-2023
Cogy schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:18:

Ik zie wat gebruikers met Swipe, maar de laatste tijd wat slechter nieuws begreep ik?

Of Crypto.com

Wel naar aan het kijken, gratis netflix etc is wel handig

Jammer dat er geen kraken card is

[ Voor 4% gewijzigd door MantaMaartuh op 20-02-2021 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

BansheeBoy schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:20:
[...]

Weet je wat het is. In crypto is alles achteraf. Zelfs als je heel verstandig en rationeel er mee om gaat. Gaat ineens die dukaat waar je net bent uitgestapt x10. Dan voel je je niet goed. Ook al had je al een dikke winst.

De emotie lijkt meer te doen met "Wat had ik kunnen verdienen" dan met "wat heb ik verdiend". :N ²

Dat ik zowaar nog een post van jou like :D

Of Crypto.com

Jup, even zoeken in het topic. Maar blijf je assets spreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:05
MantaMaartuh schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:22:
[...]

Wel naar aan het kijken, gratis netflix etc is wel handig

Jammer dat er geen kraken card is
Hier crypto.com kaart en binance kaart (binance is nog niet bezorgd), en de crypto.com kaart eigenlijk alleen voor de gratis netflix en spotify. (icm met family accounts levert dat een soort van geld op van huisgenoten)

Gebruik de kaarten op het moment niet voor regulier betaalverkeer

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-06 16:11
FiXeL schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:02:
Yup, hier ook en hij blijft maar gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
BansheeBoy schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:20:
[...]

Dit is precies de reden dat ik vorige maand mijn "oude" 2017 portfolio maar eens verwijderd heb. Steeds kijken naar wat je had kunnen hebben is niet goed voor je. Zeker als je ziet dat je nieuwe portfolio ook al honderden procenten in de plus staat maar toch frustratie hebt omdat je meer had kunnen hebben..
We blijven rare wezens. Zo zou ik nu ook me ADA trade moeten stappen omdat ik eigenlijk met mezelf heb afgesproken om na 10% profit hoe dan ook te sellen. Maar toch naar de chart blijven kijken omdat je weekend hebt belooft weer een weekend achter het beeldscherm terwijl buiten de zon schijnt.. Maar het heeft toch zijn charmes haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PMach
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19:42

Of Crypto.com

Swipe is overgenomen door Binance, en de focus van het project is veranderd.
Er is wel ook een Binance card gekomen, die gebruik ik momenteel.
Voor de meeste kaarten dien je uiteraard wel een redelijk wat tokens vast te zetten om tot een aanvaardbare cashback tier te komen.

Nexo heeft momenteel nog geen card, maar je kan wel tokens (of gewoon fiat) vastzetten en daar interest op krijgen. Werkt goed, je krijgt elke dag een deeltje interest 'uitbetaald'. De kaart zou er wel gaan aankomen, net zoals Coinbase ook met een debet kaart bezig is.

In voorgaande en andere topics valt er genoeg over te lezen, gewoon even de search gebruiken?

[ Voor 15% gewijzigd door PMach op 20-02-2021 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDutchfreakNL
BTC zit een beetje op hetzelfde punt nu. Interessant moment.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
Stokstaart schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:10:
Uitgeconsolideerd lijken te zijn:

- 1INCH
- SUSHI
- SNX

@Taro durven we nog een scalpje aan?
Ik heb vanochtend 90% Cake en BNB weggedaan richting BTC (met een stop loss erop voor de weekend dip), GRT en DODO.

En 25% van de pf staat in Euro's gereed om maandag naar de rekening te cashen. Gisteren en vanochtend even overleg gehad met de baas des huizes, we gaan wat mooie en slimme aankopen doen en dat bedrag veilig stellen, dit voelt niet comfortabel meer.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13-02-2022
PMach schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:27:
[...]

Swipe is overgenomen door Binance, en de focus van het project is veranderd.
Er is wel ook een Binance card gekomen, die gebruik ik momenteel.
Voor de meeste kaarten dien je uiteraard wel een redelijk wat tokens vast te zetten om tot een aanvaardbare cashback tier te komen.

Nexo heeft momenteel nog geen card, maar je kan wel tokens (of gewoon fiat) vastzetten en daar interest op krijgen. Werkt goed, je krijgt elke dag een deeltje interest 'uitbetaald'. De kaart zou er wel gaan aankomen, net zoals Coinbase ook met een debet kaart bezig is.

In voorgaande en andere topics valt er genoeg over te lezen, gewoon even de search gebruiken?
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Taro schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:35:
[...]

Ik heb vanochtend 90% Cake en BNB weggedaan richting BTC (met een stop loss erop voor de weekend dip), GRT en DODO.

En 25% van de pf staat in Euro's gereed om maandag naar de rekening te cashen. Gisteren en vanochtend even overleg gehad met de baas des huizes, we gaan wat mooie en slimme aankopen doen en dat bedrag veilig stellen, dit voelt niet comfortabel meer.
De vraag is wat een “slimme” aankoop is, bv een halve BTC of een nieuwe TV? :?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Ik zei altijd ik blijf overal vanaf tot m'n 40e (aug 22) maar ik heb gisteren uiteindelijk ongeveer een zesde van mn pf omgezet in fiat...en dat is bijna 3x zoveel als de totale pf-waarde op het dieptepunt in maart vorig jaar...voor het slapen gaan dacht ik nog: zal ik alles omzetten naar een coin voor de nacht? Nee Ali, dat is link, niet doen. Alhoewel in deze markt...
Ik merk dat de drang er nu ook weer is, maar ik hou vol en het geeft toch wel een bepaalde tegenstrijdige rust inderdaad...ik heb mn hodl pot deels op Celsius en deels op de Ledger, waar ik nog wat van zal afromen, maar zal ook maandelijks een flufje bijkopen van mn reguliere inkomsten en het spaarpotje gebruiken voor leuke dingen en een start maken met de verbouwing van mn huis...en dan zien we wel over een paar maanden waar we staan. Geniet vandaag van de zon idd!

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:35:
[...]

Waar heb je die stop-loss gezet? Rond de 53k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Topicstarter
HoppyF schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:41:
[...]

De vraag is wat een “slimme” aankoop is, bv een halve BTC of een nieuwe TV? :?
Extra BTC is vast nu ook nog een slimme aankoop, maar ik zit er al té diep in, dus vanuit dat oogpunt niet handig in mijn situatie. Extra investeren kan je beter tijdens een bearmarket doen. En het gaat hier niet om een nieuwe TV, die had ik al :)

Hopelijk gaat POLS ook weer wat doen, die lijkt uit te bodemen. Zou mooi zijn als Binance deze snel list. Bilaxy blijft toch een beetje een vage exchange.

@sOid Yup, onderin de 53k range :)

[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 20-02-2021 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Glenn Hoddle schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 10:54:
[...]

Dat dik is dan nog een understatement. 30% van de nieuwe omzet is gigantisch in vergelijking met die van voorheen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:46
BNB is echt een achtbaan nu, benieuwd of 'ie vandaag weer over de ATH gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:18

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Op 286.4 ingestapt want het leek support te vormen en sinds die tijd met dicht geknepen billetjes naar de koers aan het kijken. Het hangt er ook vanaf wat Bitcoin verder van plan is.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HoppyF
Taro schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:51:
[...]

Extra BTC is vast nu ook nog een slimme aankoop, maar ik zit er al té diep in, dus vanuit dat oogpunt niet handig in mijn situatie. Extra investeren kan je beter tijdens een bearmarket doen. En het gaat hier niet om een nieuwe TV, die had ik al :)

Hopelijk gaat POLS ook weer wat doen, die lijkt uit te bodemen. Zou mooi zijn als Binance deze snel list. Bilaxy blijft toch een beetje een vage exchange.

@sOid Yup, onderin de 53k range :)
Was ook maar een opmerking die je niet al te serieus moet nemen.
Ik weet wel dat jouw PF vele malen groter is dan die van mij.
Met de waarde van mijn PF kun je nog geen halve TV kopen.

Hoeft ook niet want ik heb er bewust voor gekozen geen geld in te stoppen wat ik niet wil missen.
Ik zit nog steeds in een (lange) leerfase hoewel het inzicht mij steeds beter af gaat.
Echter zomaar wat spaargeld/zakgeld investeren blijft een zeker risico, ook voor mij.
Ik heb 2017/2018 meegemaakt met een PF die al weinig waarde had maar nog minder waard werd.
Niet erg want ik heb het gewoon lekker laten staan.
Voor veel mensen is 3 jaar wachten lang eerlijk gezegd begrijp ik dit wel.
Nu nog een keer 3 jaar wachten als de markt weer zou crashen zie ik ook niet zo zitten.
Dit soort leermomenten zijn wel goed, iedereen zou dit mee moeten maken.
Het is niet altijd een halleluja stemming geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Wauw ik heb al bijna een kwart dodo gekweekt. Dilemma het laten staan en nog extra kweken of toch maar eruit halen.

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/n4u7ticshji61.jpg
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/fkspc4yofji61.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=a8354fd345b951a8746ab1e8bf04b539d9083560
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/gdmf9ooy9ki61.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=e1b3c40bba309ef3d9678a21b65435d54fc709f4
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/izk3ahpu5ji61.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=db4fa7697bb656298fd18f79a1a6dbff9c229f97
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/71dntqnhkji61.png
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/cs3vte1xjji61.jpg (Taro)
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/96exlsie6ji61.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=312e22144707d7398a9f8726b70694788c11cbc5
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/1vj94qgv5ji61.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=d2e35b7f91eae9c20825c2b78be000a1f0ec89a6
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/icjsvl0gski61.jpg
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/wghxf2s5eki61.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=3c7d0d10714f7bca5be319981cfd0fd2c23eee3b
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/3zdgkjrpzji61.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=ad783ace5149472eb55bd935668f863f2a54eee2
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/41e89uzncki61.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=aa2927d7ee8ae47fcba9b525457635f44dccd107
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/hk1vtz39cli61.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=4db80c8a74c78830bbf3a8ce00b7ebb7816cacaa
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/5i8ovi8h1mi61.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=dae3bb7d59e36bebeb12e9f8663b446b12d5781c (Ali)
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/7p94bv9stji61.jpg
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/5c62u6jdqki61.png?width=640&crop=smart&auto=webp&s=466ad411de1209b4e409c19e3dbba7a5591fcdfc
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/w0131eapiji61.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=332130f3f2c9ac4b6ad6da9919c0e2e22a35ddac
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/fzfrtxpejli61.jpg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

En ik zelf:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ocpzhymj1mi61.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Bjorn180179 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 12:04:
Wauw ik heb al bijna een kwart dodo gekweekt. Dilemma het laten staan en nog extra kweken of toch maar eruit halen.
Hah!
Ik heb zo weinig DODO dat ik het niet eens kan verkopen omdat het onder de 0,000.... is.
Maakt niet uit want een klein beetje gratis geld is ook geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:48

mvds

Totally awesome!

YES schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:42:
[...]

Volgens mij is dit, het zonder verder nadenken handelen naar wat mensen hier schrijven (het zijn geen tips, het zijn eerder visies/meningen mbt een bepaalde coin/crypto) juist de reden dat sommige 'veteranen' zich minder zullen laten horen. Iedereen komt voor gratis tips om snel geld te verdienen maar slechts weinig mensen kijken verder dan hun neus lang is. Kan me voorstellen dat het weinig bevredigend werkt als je hier inhoudelijk te melden hebt en de vele nieuwe lezers het alleen maar zien als snelle geldkoe.
Maar nu doe je een aanname :) Wie zegt dat ik zonder na te denken handel, sterker nog, ik denk teveel na en loop daardoor winst mis :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

MicroWhale schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:55:
[...]

Dat dik is dan nog een understatement. 30% van de nieuwe omzet is gigantisch in vergelijking met die van voorheen. *O*
gelukkig voor de lange termijn keren ze 30% van de winst uit, niet de omzet. :P
Pagina: 1 ... 4 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
  • Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek.
  • Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
  • Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.

En verder wat algemene regels
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!