Waarom niet? Er zijn genoeg mensen die je tips lezen en er naar handelen hoorMooooody schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:27:
[...]
Dank, maar niet meer in dit topic denk ik
Dat is jammer, inhoudelijke berichten maken dit forum juist boeiend om te volgen! Bedankt iig voor je goede bijdrages, ik volg ze met plezier én interesse!Mooooody schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:27:
[...]
Dat zou jammer zijn. Ook ik ben van mening dat jouw posts toch vaak zeker wel van toegevoegde waarde zijn. Het is gewoon jammer dat dit forum de laatste weken ineens overspoeld wordt met reacties die weinig toevoegen. Daardoor wordt het inderdaad lastig om waardevolle informatie er uit te filteren. Maar wel voor een groot deel in Ren gestapt hoorMooooody schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:27:
[...]
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Gelukkig ben ik oud en wijs genoeg om redelijk onzin en inhoudelijk van elkaar te scheiden, je valt op met je posts, dus dat lees ik dan met interesse en trek ik mijn eigen conclusies.Mooooody schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:33:
[...]
Ik ken jou niet en jij kent mij niet. Dat jij blind mijn aanbevelingen volgt, zou natuurlijk al niet mogen kunnen.
True, maar als ik een paar 100 euro kan maken in 5 minuten spuug ik daar niet op (DODO).Als je geen trader bent, moet je op zijn minst begrijpen waarin je je geld steekt. Als je dat volhoudt, gaat dat veel voordelen opleveren
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik vond deze, en je vorige post, echt heerlijk om te lezen. Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met mijn PF weer terug te brengen naar minder verschillende coins en veruit het meeste BTC, gewoon voor de HODL zeg maar. Dit was wellicht wat vroeg aangezien alt season ineens nog veel heviger losgebarsten te zijn dan het al was (of is dit de laatste stuiptrekking tot het knalt?). Dus ik heb met CAKE nog wel een leuke winst gepakt door daar weer in te stappen op het juiste moment.Mooooody schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:20:
[...]
Ik moet hier eigenlijk niet op reageren....maar whatever
De kansen zijn er juist nu.....tussen het pannenkoekenbakken door![]()
Als de bullrun echt inslaat, zijn de "levensvatbare" projecten straks onbetaalbaar.
Kijk naar Polkadot, die in 3 maand tijd een 1000% doet.
Vrijwel iedereen in dit topic was op de hoogte van de potentie van Polkadot en kon daar naar handelen. Velen hebben dat destijds ook gedaan en de meeste houden ook (hopelijk) vast aan hun DOT-jes.
Nu is het veel lastiger om mensen te bereiken, dus de meeste users proberen het niet eens meer. Ik zie dit ook een beetje als mijn laatste stuiptrekking in dit topic in deze setting. Niet dramatisch voor dit topic, maar vind het persoonlijk wel jammer.
Maar ik ga daar toch ook weer uit straks, mocht ie nog wat verder stijgen. ANKR daarentegen had ik al een tijd maar ik twijfelde heel erg of ik die moest behouden, uiteindelijk gekozen hem weg te doen, een paar uur later toch, voor exact hetzelfde bedrag weer teruggehaald en als ik jouw posts lees ben ik meteen blij dat ik dat gedaan heb.
Natuurlijk is het 0,0 garantie, maar ik heb toch mijn centen liever in wat projecten zitten die op de langere termijn bestaansrecht hebben dan de snelle winstpakkers waar iedereen nu op jaagt. En dan is het, als beginner, prettig om te lezen dat iemand die, voor zover ik kan inschatten, aardig ervaren is, dezelfde munt ook een warm hart toedraagt
Natuurlijk is het leuk, een paar tientjes zien veranderen in LAMBO, maar ik wil na deze bullrun gewoon een PF hebben waar ik de bearmarket in kan en dan eventueel kan uitbreiden als alles keldert, om vervolgens bij de volgende bullrun meteen met een goed PF klaar te staan
Als ik de reacties op jouw post zo lees ben je de komende bull tijd even wat minder aanwezig, ik snap het wel want je wilt niet dat mensen hier alleen even een tip komen oppikken en vervolgens volle bak gaan kopen, dus dan zie ik je hier denk ik wel weer als de bearmarket daar is
Duidelijk en eens. Maar heb geen zin om bij elke post disclaimers te plaatsenGelukszoekr schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:29:
[...]
Persoonlijk zou ik met dit soort dingen iets meer nuance toepassen. Het zijn geen zekerheden.
Het zou logisch zijn, maar het blijft crypto. De gehele altmarkt word volgens mij voor 95% gewaardeerd door heel veel mensen met relatief weinig inhoudelijke kennis van zaken. We weten niet hoe een koe een Bitxoin vangt

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Daar had ik in 2017 een bot voor geschreven. Draaide enkele maanden lekker op coinbase en dan plots gedaan. Enkel nog verlies door slippage. Nochtans draaide ik een server in hetzelfde datacenter.Firestorm schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:19:
Arbitrage heet dat, zou je theoretisch ook binnen een exchange kunnen doen met 2 of 3 currencypairs
Blijkbaar zijn de institutionelen (banken, hedge funds) daar ook aan begonnen. Die hebben een hoog volume en dus lagere fees. Plus waarschijnlijk top programmeurs en misschien ook speciale deals.
Vandaag zijn er nog weinig arbitrage mogelijkheden over voor gewone stervelingen

@Mooooody gaat helemaal nergens naartoe, anders stuur ik mijn rovers op hem af.
Je hebt nou eenmaal malloten nodig zoals Ali Baba en je hebt zinnige posts van onder andere een Moooooooooody nodig zodat malloten zoals Ali Baba hun rovers op pad kunnen sturen om weer wat pareltjes op te pikken.
Je hebt nou eenmaal malloten nodig zoals Ali Baba en je hebt zinnige posts van onder andere een Moooooooooody nodig zodat malloten zoals Ali Baba hun rovers op pad kunnen sturen om weer wat pareltjes op te pikken.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Komt goed kerel. Er volgen vast snel weer 2 weken met rode candles waarna het rationele het weer zal winnen van de emotieMooooody schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:38:
[...]
Duidelijk en eens. Maar heb geen zin om bij elke post disclaimers te plaatsen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Volgens mij is dit, het zonder verder nadenken handelen naar wat mensen hier schrijven (het zijn geen tips, het zijn eerder visies/meningen mbt een bepaalde coin/crypto) juist de reden dat sommige 'veteranen' zich minder zullen laten horen. Iedereen komt voor gratis tips om snel geld te verdienen maar slechts weinig mensen kijken verder dan hun neus lang is. Kan me voorstellen dat het weinig bevredigend werkt als je hier inhoudelijk te melden hebt en de vele nieuwe lezers het alleen maar zien als snelle geldkoe.mvds schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:34:
[...]
Waarom niet? Er zijn genoeg mensen die je tips lezen en er naar handelen hoorIk ook, zou willen dat ik voldoende geld beschikbaar heb om ze allemaal op te volgen met zo ver ben ik nog lang niet
Twijfelachtig. Ik wilde een paar weken terug inkopen, maar toen was de waarde al flink gestegen. Wat is hun valuation nu, 80-90 miljard USD ofzo?Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:32:
Mijn tip zou zijn. En ik denk dat @Mooooody het hier wel mee eens is:
De Coinbase pre-sale beursgang shizzle
https://ftx.com/nl/trade/CBSE/USD
Dat is wel echt flink als je het mij vraagt. Zal vast nog wel wat rek in zitten, maar die waardering gaan ze niet heel lang vasthouden.
Op pancakeswap wordt het door de liquiditypool afgehandeld, dat heeft niets met vraag en aanbod te maken. Dat moet leiden tot dikke impertinent losses in de pools.sampoo schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:31:
[...]
Wat bedoel je met verdwijnen? Iemand wil ze aan jou verkopen voor 322 op de ene plek en jij gaat dan naar een plek waar je ze op 339 kunt verkopen. Hoe meer mensen dat doen hoe minder verschil er tussen prijzen op de verschillende plekken zijn. Dat is heel normaal. Je kan wel denken waarom verkoopt die verkoper die ze voor 322 kwijt wil het niet voor 339 op die andere plek maar vaak weet niet iedereen daarvan of gaat dat niet. Niet iedereen kan namelijk even gemakkelijk een account aanmaken op elke exchange, of is niet in staat om snel genoeg in te springen op het prijsverschil.
* JT tooWiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:25:
[...]
Dit.
* WiseGuy! heeft ANKR gekocht op 23 sats
Vind je inzichten echt interessant! @Mooooody
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Is er dan een andere plaats?
Het is momenteel gewoon "laarzen aan en door de stront heen waden" voor iedereen.
Kan dit topic/forum niet op het huiskamerprincipe werken?
nou ja, dat is een premium van 5% op Binance... dat is veel, maar kan er misschien een reden voor zijn? Ik zou er niet standaard van uitgaan dat er iets fout gaat, ik heb verschillen van 3% wel vaker gezien tussen exchages.knakworst schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:18:
[...]
Erger dam dat.
Ik koop ze via pancakeswap op 322 ,stuur naar binance en verkoop ze daar voor 339 en herhaal de truc. Dan verdwijnt er toch ergens veel geld???
Als er een correctie komt bij BNB, hoeveel % kan dat dan ongeveer zijn? Is dat in te schatten?
@Taro Plaats je voor BNB misschien nog limit koop orders voor de nacht voor het geval als er een correctie komt? Ben heel benieuwd. BNB is ook mijn favoriet, vandaar mijn vraag
Alvast bedankt
@Taro Plaats je voor BNB misschien nog limit koop orders voor de nacht voor het geval als er een correctie komt? Ben heel benieuwd. BNB is ook mijn favoriet, vandaar mijn vraag
[ Voor 3% gewijzigd door Duikerrr op 19-02-2021 23:49 ]
@Slonzo Zie ook het feedbacktopic. Daar worden dit soort mogelijkheden besproken.
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Voor zover ik weet/snap is een liquidity pool op DEX is gewoon een market maker zoals een orderbook dat is op CEX. Impermanent loss heeft er weinig mee te zien.knakworst schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:46:
Op pancakeswap wordt het door de liquiditypool afgehandeld, dat heeft niets met vraag en aanbod te maken. Dat moet leiden tot dikke impertinent losses in de pools.
Impermanent loss is trouwens een probleem dat Dodo probeert op te lossen, dus op zich wel interessant om te volgen. Kan nog wat worden.
[ Voor 13% gewijzigd door Slonzo op 19-02-2021 23:59 ]
Of we goed zitten qua waardering is mogelijk twijfelachtig. Maar het is cryptoseizoen. Onder ons cryptofannaten zal dit een populair iets worden wat nu nog niet echt liquide is.Chaes schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:43:
[...]
Twijfelachtig. Ik wilde een paar weken terug inkopen, maar toen was de waarde al flink gestegen. Wat is hun valuation nu, 80-90 miljard USD ofzo?
Dat is wel echt flink als je het mij vraagt. Zal vast nog wel wat rek in zitten, maar die waardering gaan ze niet heel lang vasthouden.
CB is de exchange met de meeste Bitcoins onder beheer, ze hebben Microstrategy en Tesla geholpen met otc verkoop.
Dit is ook een kans voor de crypto sceptici, het oude geld. Mee te doen met de cryptogekte terwijl ze toch ouderwets in een bedrijf investeren.
Fe perfecte cocktail voor een dikke bubbel-bull run?
Ik heb een permban aangevraagd dus doei doei.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
-50% of +50%, kan alle kanten op. Ik heb eind van de middag BNB in de 6x range verkocht en in de 5x range (sats) teruggekocht. Zojuist een aantal verkocht richting BTC, maar ik stel geen buy of sell orders in voor de nacht.Duikerrr schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:48:
Als er een correctie komt bij BNB, hoeveel % kan dat dan ongeveer zijn? Is dat in te schatten?
ETH van de "cold storage" omgezet naar BTC. Dus vannacht: BTC, BNB en CAKE. Geen INJ, GRT, AAVE, ETH of anderen meer. Morgenochtend zie ik het wel...
De PNL van vandaag uiteindelijk x2 van vanochtend toen ik wakker werd afgesloten. De beste dag ooit, hopelijk is dat morgenochtend niet weer compleet ongedaan gemaakt...
Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen
Iemand nog wat polkastarter bij gekocht? Hij is lekker aan het zakken nu..
Ja, die vergat ik nog te meldenvortexnl1982 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:53:
Iemand nog wat polkastart bij gekocht? Hij is lekker aan het zakken nu..
Ik ben op 0.00282 ETH uitgestapt met 80% en op 0.0024151 ETH weer ingestapt. Morgen hopelijk weer eens positieve percentages!
Die zakt al dagen.. helaas.vortexnl1982 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:53:
Iemand nog wat polkastarter bij gekocht? Hij is lekker aan het zakken nu..
Zero.
Ik heb op de valreep nog wat BNB dukaten koud gelegd. Ik ben er van overtuigd dat ze nummer 2 gaan worden.
²

:{ ²
Persoonlijk verwacht ik de eerste stijging 24 e met leuke aankondigen en als 1 maart fork plaatsvind en gaat goed.(lees zie geen problemen) kan het lleen maar omhoogDutchCrownNL schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 22:28:
ADA krabbelt ook weer lekker terug op 0.94 niveau, zou hij dan toch een poging willen doen richting 1.0?
AnimeAdicted
Ik zie in Coinbase op de lange termijn als aandeel veel potentie en dat heeft natuurlijk te maken met de voortschrijdende adoptie en gebruik er van.Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:51:
[...]
Of we goed zitten qua waardering is mogelijk twijfelachtig. Maar het is cryptoseizoen. Onder ons cryptofannaten zal dit een populair iets worden wat nu nog niet echt liquide is.
CB is de exchange met de meeste Bitcoins onder beheer, ze hebben Microstrategy en Tesla geholpen met otc verkoop.
Dit is ook een kans voor de crypto sceptici, het oude geld. Mee te doen met de cryptogekte terwijl ze toch ouderwets in een bedrijf investeren.
Fe perfecte cocktail voor een dikke bubbel-bull run?
Alleen lijkt het me wel enigszins voor de hand liggend dat, zodra de huidige crypto bubble barst, dit ook invloed zal hebben op de CB koers. Niet dat CB in een bear market geen winst maakt, in tegendeel, maar het is toch psychologisch in bepaalde zin.
Afin, dat zou dan mijn instapmoment worden
Waar is dat feedback topic?Taro schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:48:
@Slonzo Zie ook het feedbacktopic. Daar worden dit soort mogelijkheden besproken.
Ik vind m niet met de zoekopdracht, dat werkt niet met m'n telefoon
Feedback op het cryptocurrency forumLadonna schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:57:
[...]
Waar is dat feedback topic?
Ik vind m niet met de zoekopdracht, dat werkt niet met m'n telefoon
Verdubbeld? Damn. Dan heb je wel een hoop risico genomen vandaag. Was al blij met mijn 7 procentTaro schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:53:
[...]
De PNL van vandaag uiteindelijk x2 van vanochtend toen ik wakker werd afgesloten. De beste dag ooit, hopelijk is dat morgenochtend niet weer compleet ongedaan gemaakt...
Bij welke coins is het bij jullie mis gegaan?
Bij mij tot nu toe enkel Doge (gefomo'd, blijf er nu ook van af), ZIL (gekocht op ATH) en REEF (Zakt langzaam weg..).
BTC, ETH, GRT, ADA, BNB en CAKE doen het daarentegen heerlijk!
Bij mij tot nu toe enkel Doge (gefomo'd, blijf er nu ook van af), ZIL (gekocht op ATH) en REEF (Zakt langzaam weg..).
BTC, ETH, GRT, ADA, BNB en CAKE doen het daarentegen heerlijk!
Haha ik zit er nog in. Het daalt inderdaad al een paar dagen. Ik ga morgen kijken of ik wat bij koop.Taro schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:55:
[...]
Ja, die vergat ik nog te melden
Ik ben op 0.00282 ETH uitgestapt met 80% en op 0.0024151 ETH weer ingestapt. Morgen hopelijk weer eens positieve percentages!
Ik zat ook al te denken. Wetende/schattende met wat voor bedragen Taro ongeveer handelt zou dat wel een ERG bizarre dag zijn. Ik denk dat hij bedoelt dat hij bijv vanochtend +5000 EUR stond tov gisteren en dat hij die winst heeft weten te verdubbelen naar dus in dit voorbeeld 10k? Zo niet, mad mad respect en dan heb je idd op deze dag ook nog wat serieuze X3 longs en andere mega trades uitgevoerdsOid schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:58:
[...]
Verdubbeld? Damn. Dan heb je wel een hoop risico genomen vandaag. Was al blij met mijn 7 procent
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Als je die Leveraged Tokens van Binance langer dan een dag aanhoudt betaal je ook beheerskosten.
Heel weinig dacht ik, maar hoe worden die in rekening gebracht?
Gaat er een x% van je hoeveelheid tokens af per dag?
Heel weinig dacht ik, maar hoe worden die in rekening gebracht?
Gaat er een x% van je hoeveelheid tokens af per dag?
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Het mooiste nieuws van vandaag is dat OkCoin (whatever?) het lef heeft genomen om zowel BCH als BSV te delisten.
https://www.coindesk.com/...coinsv-misleading-clients
Ik denk dat er nog wel wat exchanges zullen volgen. Net zoals XRP straks (hopelijk) uit het cryptostraatbeeld verdwenen zal zijn. (zal nog wel een tijdje duren...)
Ik denk dat er nog wel wat exchanges zullen volgen. Net zoals XRP straks (hopelijk) uit het cryptostraatbeeld verdwenen zal zijn. (zal nog wel een tijdje duren...)
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 20-02-2021 00:08 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
En daarna de overige 99% shitcoins nog.Mooooody schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:07:
Het mooiste nieuws van vandaag is dat OkCoin (whatever?) het lef heeft genomen om zowel BCH als BSV te delisten.
Ik denk dat er nog wel wat exchanges zullen volgen. Net zoals XRP straks (hopelijk) uit het cryptostraatbeeld verdwenen zal zijn.
Zero.
dus alle wannabe bitcoin moetMooooody schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:07:

mmm, het wordt tijd dat Eth es wat gaat doen, slappe hap.
Ja ja, nadat ik de mijne met dikke winst verkocht heb, dan mag het.
Ik besef nu pas dat we de afgelopen 20 weken maar vier rode weken hebben gehad voor Bitcoin.
In de laatste drie weken zijn we van 33k naar 56k USD gegaan. Niet meer normaal.
In de laatste drie weken zijn we van 33k naar 56k USD gegaan. Niet meer normaal.
[ Voor 4% gewijzigd door Raaafie op 20-02-2021 00:16 ]
Ja nou.. pff. Beweeg eens joh! Je hebt pas x25 gedaan dit jaar! Slapzak!RaptorXS schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:14:
:strip_exif()/f/image/W0CJRAYWYSptUNEfK9BI7SG4.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
Als mijn TA juist is (staat wel op de eerste pagina van dit topic), dan zullen we vanaf vandaag de weg terugvinden naar het eerste resistance punt (0.03765)RaptorXS schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:14:
Het nieuwe normaal.Raaafie schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:15:
Ik besef nu pas dat we de afgelopen 20 weken maar vier rode weken hebben gehad voor Bitcoin.
Totdat we vlak bij de 100k zitten en flink weerstand gaan vinden.
Denk dat we de komende maanden zullen doorstomen. Het sentiment is positief. Vrij weinig nog in de media. Boekhouders stappen net in met €500,-. Er is nog ruimte om te groeien.
Thanks, ik pak hem mee. HODL-zak naar Binance gestuurd.lucatoni schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:05:
Voor de airdrop liefhebbers, ook eentje voor KEY via Binance (nog niet aangekondigd op Binance geloof ik).
Dear SelfKey Astronauts,
We’ve got huge news!
SelfKey and KeyFi, together with Binance, are bringing not one but two airdrops for KEY token hodlers on Binance.
KEYFI Airdrop
SelfKey, in partnership with KeyFi, may bring you a KEYFI airdrop for KEY token hodlers on Binance.
The KEYFI airdrop may have multiple snapshot phases to collect the KEY token balance on your Binance Wallet.
The first snapshot of the KEYFI airdrop is scheduled to happen on Feb 28, 2021. The subsequent snapshots for the KEYFI airdrop may happen on the 28th of every month till June 28, 2021.
The ratio of the KEYFI airdrop is planned as 1:22500. Hence, eligible users may get 1 KEYFI token airdropped for every 22500 KEY tokens.
Click the below button to read more details about the airdrop.
KEYFI AIRDROP
KEY Airdrop
We’re not done yet!
KEY token hodlers on Binance may get additional KEY tokens through a KEY airdrop. SelfKey is providing additional KEY tokens to be airdropped in order to distribute more of the community pool in a manner that is as fair and transparent as possible.
The KEY airdrop may also have multiple snapshot phases to collect the KEY token balance on your Binance Wallet.
The first snapshot for the KEY airdrop is scheduled to happen on Mar 08, 2021. The subsequent snapshots for the KEY airdrop are planned for the 8th of every month till July 08, 2021.
The ratio of the KEY airdrop is planned as 1:60. Hence, eligible users may get 1 additional KEY token airdropped for every 60 KEY tokens.
Click the below button to read more details about the airdrop.
KEY AIRDROP
Finally, we would like to wish our community a very Happy Chinese New Year.
link met info: https://selfkey.org/key-k...token-hodlers-on-binance/
mail is vanochtend verstuurd, maar announcement aankondiging was 2 dagen geleden (daarom zie je dat de prijs al omhoog is gegaan)....
Heh jammer, dat is nou juist een coin die moet je hodlen tot in 2025.AMARONE schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:21:
Flufje ren winst gepakt.
Geintje hoor, winst pakken is altijd goed. Maar niet op REN....en zeker niet vlak voordat het bekend gaat worden dat er delegator pools gaan komen
[ Voor 18% gewijzigd door Mooody op 20-02-2021 00:26 ]
Klopt het dat je geen sell order kan instellen op een coin met meerdere exits? Ik gebruik ongetwijfeld niet de juiste termen maar ik kan op Binance voor, bijvoorbeeld, mijn CAKE geen order instellen dat hij verkocht wordt zodra hij een bepaalde BTC óf USDT waarde aantikt toch? Of mis ik wat?
Met een OCO order kan je een verkooppunt instellen op 2 plekken.YES schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:27:
Klopt het dat je geen sell order kan instellen op een coin met meerdere exits? Ik gebruik ongetwijfeld niet de juiste termen maar ik kan op Binance voor, bijvoorbeeld, mijn CAKE geen order instellen dat hij verkocht wordt zodra hij een bepaalde BTC óf USDT waarde aantikt toch? Of mis ik wat?
Tot nu is het steeds zo als ik echt een stijging verwacht zoals bij ada eind februari dat het ook gebeurd maar dat btc vlak daarvoor heel erg zakt en ada meesleept.Offens1490 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 23:55:
[...]
Persoonlijk verwacht ik de eerste stijging 24 e met leuke aankondigen en als 1 maart fork plaatsvind en gaat goed.(lees zie geen problemen) kan het lleen maar omhoog
Voor twee verschillende "valuta"? Zie ik dan wat over het hoofd? Volgens mij is een OCO toch een order voor een hoogte en laagte punt waarop je wilt verkopen eigenlijk?PilatuS schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:32:
[...]
Met een OCO order kan je een verkooppunt instellen op 2 plekken.
Ik meldde het straks ook al maar hier nog een keer het hele statement:Mooooody schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:07:
https://blog.okcoin.com/2...-bch-and-bsv-from-okcoin/
Het was volgens mij van meet af aan wel duidelijk dat figuren als Roger Ver en Craig Wright uiterst dubieuze figuren zijn. Maargoed, beter laat dan nooit. Nu de rest nog.
De OCO order is het maximale wat mogelijk is. Dat is inderdaad alleen voor USDT of anders BTC. Dan kan het op 2 plekken. Meer dan de OCO order is er niet helaas. Of je doet het daar mee of het is niet mogelijk helaas.YES schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:35:
[...]
Voor twee verschillende "valuta"? Zie ik dan wat over het hoofd? Volgens mij is een OCO toch een order voor een hoogte en laagte punt waarop je wilt verkopen eigenlijk?
Ik verwacht toch eigenlijk wel n rode weekly. Het kan ook nog 1 of 2 weekjes duren maar vorig jaar hadden we slechts 3 langere groene runs en in 2017 nog minder.Mooooody schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:21:
[...]
Het nieuwe normaal.
Totdat we vlak bij de 100k zitten en flink weerstand gaan vinden.
Denk dat we de komende maanden zullen doorstomen. Het sentiment is positief. Vrij weinig nog in de media. Boekhouders stappen net in met €500,-. Er is nog ruimte om te groeien.
Hoe langer het duurt hoe groter de kans op rood.
Just my 2 bnb
Ik lul ook zomaar wat
ik was helemaal nerveus zonder mijn glazen ogen hier.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
en @mods, bansheeboy is gewoon een speciaal soort diertje. het is niet anders
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ja, mja. Ik heb die luxe niet. Zit er nog voor een mooi bedrag in verder hoor. Maar zie ook dat het flufje en fluf had kunnen zijnMooooody schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:23:
[...]
Heh jammer, dat is nou juist een coin die moet je hodlen tot in 2025.
Geintje hoor, winst pakken is altijd goed. Maar niet op REN....en zeker niet vlak voordat het bekend gaat worden dat er delegator pools gaan komenWaarom denk je dat REN zo banaan gaat?
Man man man...wat is die Binance support chat langzaam.
Eerst bijna 300 (!) wachtenden voor me, na ruim 3u pas een medewerker te pakken. Ze kon me niet helpen, maar ze ging me doorzetten naar een "senior agent". En weer in de wacht. Inmiddels bijna 4u aan het wachten
Eerst bijna 300 (!) wachtenden voor me, na ruim 3u pas een medewerker te pakken. Ze kon me niet helpen, maar ze ging me doorzetten naar een "senior agent". En weer in de wacht. Inmiddels bijna 4u aan het wachten

CZ vertelde gisteren dat er momenteel 300.000 nieuwe users per dag een account maken op Binance. Dat is ook voor de support afdeling lastig schalenTibbi3 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:56:
Zulke dingen zijn helaas het nadeel van een bullmarket waar er heel veel nieuwe gebruikers komen. Je gaat van zeg 100 gebruikers per dag die iets willen naar 2000 gebruikers. Daar kan je niet even in 2 dagen 100 nieuwe mensen voor aannemen. Je wil ook niet 500 man op support hebben zitten die niets te doen hebben. Hoe druk het is op support hangt volledig af van de hoeveelheid nieuwe gebruikers en dat is iets dat enorm kan wisselen.Tibbi3 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:56:
Dat is behoorlijk!
Door een fout van Binance er is bijna $7.000 aan BNB opeens "verdwenen".
Dan wil je graag dat het snel opgelost is.
Maar we wachten braaf....mits ik niet in slaap val ondertussen

Dec. 150+ wachtende, vervolgens senior, vervolgens mail, vervolgens niks meer.Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:59:
[...]
CZ vertelde gisteren dat er momenteel 300.000 nieuwe users per dag een account maken op Binance. Dat is ook voor de support afdeling lastig schalen
Binance support mot je t niet van hebben hoor.
Binance zou wel wat werk kunnen uitbesteden aan dit forumPilatuS schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:59:
[...]
Zulke dingen zijn helaas het nadeel van een bullmarket waar er heel veel nieuwe gebruikers komen. Je gaat van zeg 100 gebruikers per dag die iets willen naar 2000 gebruikers. Daar kan je niet even in 2 dagen 100 nieuwe mensen voor aannemen. Je wil ook niet 500 man op support hebben zitten die niets te doen hebben. Hoe druk het is op support hangt volledig af van de hoeveelheid nieuwe gebruikers en dat is iets dat enorm kan wisselen.
Hoop dat jouw probleem minder ernstig was dan!graceful schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 01:01:
[...]
Dec. 150+ wachtende, vervolgens senior, vervolgens mail, vervolgens niks meer.
Binance support mot je t niet van hebben hoor.
Ja en nee, tijd loste het op. I guess dat zit ingebakken in de support snelheid.Tibbi3 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 01:02:
[...]
Hoop dat jouw probleem minder ernstig was dan!
Inmiddels wacht ik bij rare dingen gewoon 2 dagen en dan zie ik ‘t wel.
Komt wel altijd goed bij ze, daar niet van.
Dat is gigantisch. Ik vraag me af of zelfs Facebook deze aantallen haalden in hun hoogtijdagen. Overigens kun je met deze aantallen er zeker van zijn dat niet alleen de bakker op de hoek in crypto zit, maar ook de schoonmaakster en de krantenjongen.Gelukszoekr schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:59:
[...]
CZ vertelde gisteren dat er momenteel 300.000 nieuwe users per dag een account maken op Binance. Dat is ook voor de support afdeling lastig schalen
Ik geef het ze na. Zij moeten ook maar bij schalen steeds. Hoeveel FTE's vraagt dat wel niet.
500 is misschien een beetje veel, maar een bedrijf dat zo groot is, moet toch wel wat geld kunnen steken in overdadige support. Eigenlijk wil je dat wel zou ik zeggen, wat zou een medewerker kosten, 10 euro per uur? Ik neem ten minste aan dat ze niet West-Europa wonen. Weet je, laat het 20 euro zijn per alles er omheen, dan zou 500 man Binance 10k per uur kosten. Kunnen ze lijen, denk ik.PilatuS schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 00:59:
[...]
Je wil ook niet 500 man op support hebben zitten die niets te doen hebben.
Ik heb laatst ook eens 4 uur zitten wachten, dat is niet echt klantvriendelijk.
Bij mij waren eerder vanavond ook wat BNB-tjes verdwenen maar die zitten nu weer veilig in de vault. De BTC uit m'n savings was ook onvindbaar maar weer netjes terug.Tibbi3 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 01:01:
Dat is behoorlijk!
Ik lul ook zomaar wat
Fijn dat ik niet de enige ben.
Na de stijging van afgelopen dagen kunnen ze wel wat extra mensen inhuren denk ik zo
Na de stijging van afgelopen dagen kunnen ze wel wat extra mensen inhuren denk ik zo
Zie je, die banken waren eigenlijk zo gek nog niet.Glenn Hoddle schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 01:06:
[...]
Edit: het is niet eens waar ook!
[ Voor 24% gewijzigd door Glenn Hoddle op 20-02-2021 01:10 ]
Oke...fingers crossed dan! Kreeg een errormelding bij het redeemen uit de launchpool. Weg BNB..nog nooit gehad.shovelhead1340 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 01:07:
[...]
Bij mij waren eerder vanavond ook wat BNB-tjes verdwenen maar die zitten nu weer veilig in de vault. De BTC uit m'n savings was ook onvindbaar maar weer netjes terug.
Het gaat niet om wat iemand kost, het gaat om de juiste hoeveelheid mensen hebben. Je wil geen wachtrij van 2 uur, maar ook niet tig mensen die zich vervelen. Verder kost het aannemen van mensen en die trainen tijd. Het is altijd een afweging tussen te wenig en te veel mensen hebben, los van wat het kost. Als er 300k gebruikers per dag bij komen dan veel succes om altijd de juiste hoeveelheid mensen te hebben.Glenn Hoddle schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 01:06:
[...]
500 is misschien een beetje veel, maar een bedrijf dat zo groot is, moet toch wel wat geld kunnen steken in overdadige support. Eigenlijk wil je dat wel zou ik zeggen, wat zou een medewerker kosten, 10 euro per uur? Ik neem ten minste aan dat ze niet West-Europa wonen. Weet je, laat het 20 euro zijn per alles er omheen, dan zou 500 man Binance 10k per uur kosten. Kunnen ze lijen, denk ik.
Kunnen en willen lijen is een wereld van verschil natuurlijk.Glenn Hoddle schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 01:06:
[...]
500 is misschien een beetje veel, maar een bedrijf dat zo groot is, moet toch wel wat geld kunnen steken in overdadige support. Eigenlijk wil je dat wel zou ik zeggen, wat zou een medewerker kosten, 10 euro per uur? Ik neem ten minste aan dat ze niet West-Europa wonen. Weet je, laat het 20 euro zijn per alles er omheen, dan zou 500 man Binance 10k per uur kosten. Kunnen ze lijen, denk ik.
Het moet niet vaak gebeuren dat grote groepen handelaren support nodig hebben want dat is voor dergelijke crypto exchanges 'killing', maar ik snap ook wel dat ze daar niet permanent heel veel resourses in willen steken. Jij redeneert 'zoveel kost een uitstekende service afdeling, waarom niet', veel bedrijven redeneren 'ons minimale service level kost zo weinig waardoor er meer winst overblijft'. En dan kan je als klant mooi ff hangen als er wat mis gaat.
@PilatuS Dat ze ze niet uit blik of uit de vriezer kunnen toveren, ja, inderdaad, tuurlijk kost dat tijd.
Maar ik zou geen enkel probleem hebben met tig man die zich zitten te vervelen. Ik zou zelfs nog een bibliotheek voor ze kopen dat ze nog eens een goed boek van papier kunnen lezen - en belangrijker, genoeg mensen op de wereld zouden er voor tekenen denk ik.
@YES M'n punt is nou net dat het helemaal niet veel resources zijn. Binance heeft een dagelijks handelsvolume van 80 miljard. Dan moet er gewoon een goede klantenservice zijn, toch?
Maar ik zou geen enkel probleem hebben met tig man die zich zitten te vervelen. Ik zou zelfs nog een bibliotheek voor ze kopen dat ze nog eens een goed boek van papier kunnen lezen - en belangrijker, genoeg mensen op de wereld zouden er voor tekenen denk ik.
@YES M'n punt is nou net dat het helemaal niet veel resources zijn. Binance heeft een dagelijks handelsvolume van 80 miljard. Dan moet er gewoon een goede klantenservice zijn, toch?
Ene Kseniia is me aan het helpen. Ben benieuwd...
Helaas denken bedrijven niet zo. Iedere cent die bespaard kan worden zal worden bespaard. Dus 1900 euro per uur kwijt zijn aan mensen die niet nodig zijn zal niet gebeuren.Glenn Hoddle schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 01:23:
Maar ik zou geen enkel probleem hebben met tig man die zich zitten te vervelen.
The Warrior PrincessTibbi3 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 01:31:
Ene Kseniia is me aan het helpen. Ben benieuwd...
Ik lul ook zomaar wat
Zomaar even een vraag die bij mij opkomt: Wat vind je van de dienstverlening van Rijkswaterstaat tijdens de extreme sneeuwval van 2 weken geleden? Ander vraagje: heb je zelf wel eens in de situatie gezeten dat er een tsunami aan vragen op je afkomt? Nog een vraag: Wanneer heb jij voor het laatst een bibliotheek gekocht?Glenn Hoddle schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 01:23:
@PilatuS Dat ze ze niet uit blik of uit de vriezer kunnen toveren, ja, inderdaad, tuurlijk kost dat tijd.
"Thank you for waiting. When you redeem the coin, it takes 1-2 days for the coin to be back at spot wallet. I have also reported to the relevant team to double check your issue to see if there is any delay, you should be able to see your coins soon. Thank you for waiting and sorry for the inconvenience."
Ben heel benieuwd...
Ben heel benieuwd...
Niet lullig bedoelt, maar zou dit niet ergens in een FAQ staan ? Daarom is de support vaak druk, vragen die ergens anders al beantwoord staan.Tibbi3 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 01:44:
"Thank you for waiting. When you redeem the coin, it takes 1-2 days for the coin to be back at spot wallet. I have also reported to the relevant team to double check your issue to see if there is any delay, you should be able to see your coins soon. Thank you for waiting and sorry for the inconvenience."
Ben heel benieuwd...
Normaal als je een munt uit de launchpool haalt, staat die binnen 2 seconden in je spot wallet en niet na 8u of langer.
Heb jij nog nooit de launchpool gebruikt @PilatuS ?PilatuS schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 01:46:
[...]
Niet lullig bedoelt, maar zou dit niet ergens in een FAQ staan ? Daarom is de support vaak druk, vragen die ergens anders al beantwoord staan.
klopt inderdaad, had gister mijn bnb eruit gehaald en stond direct in mijn spot wallet. krijg nu wat DODO lolTibbi3 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 01:47:
Normaal als je een munt uit de launchpool haalt, staat die binnen 2 seconden in je spot wallet en niet na 8u of langer.
Nope.veertje schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 01:48:
[...]
Heb jij nog nooit de launchpool gebruikt @PilatuS ?
Heb al honderden keren munten uit de launchpool gehaald, en dat stond altijd direct op mijn spot wallet, dus is echt niet helemaal gegaan zoals het hoort.
Even een paar dagen wachten en anders weer lekker 5u in de wacht...slaap lekker!
Even een paar dagen wachten en anders weer lekker 5u in de wacht...slaap lekker!

Ah oké, nou dat gaat altijd binnen 2 seconden. Dat is misschien niet officieel zo (geen idee) maar zijn wij wel aan gewend. Dus als het dan niet gebeurt ga wordt je al snel onzeker.
Yes, het is gefixt!
Staat netjes in mijn wallet.
Heeft die 5u wachten toch nog nut gehad...
Heeft die 5u wachten toch nog nut gehad...
[ Voor 17% gewijzigd door Tibbi3 op 20-02-2021 01:53 ]
Staken jullie veel meer dan ik of doe ik iets verkeerd? Ik heb nu dus een dagje BNB in DODO launchpool zitten. Is voor het eerst en heb geen gigantische pf dus gaat om slechts 3.5 BNB ongeveer. Nou heb ik hiermee dus vandaag ongeveer 6% van een DODO token verdiend. Natuurlijk, het is gratis geld, maar dat is toch zelfs die 3 clicks niet waard of ben ik dan gek?
Overigens maar een beetje bijgekocht op CAKE, aardige drop gehad net.
[ Voor 9% gewijzigd door pieterbas99 op 20-02-2021 01:54 ]
1. Die was prima, hoofdwegennet was goed begaanbaar, en ik heb niks raars gehoord over de wegen en het water waar RWS over ging. Misschien dus eigenlijk te goed, want het was de bedoeling dat mensen niet op pad zouden gaan.Swaha schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 01:41:
[...]
Zomaar even een vraag die bij mij opkomt: Wat vind je van de dienstverlening van Rijkswaterstaat tijdens de extreme sneeuwval van 2 weken geleden? Ander vraagje: heb je zelf wel eens in de situatie gezeten dat er een tsunami aan vragen op je afkomt? Nog een vraag: Wanneer heb jij voor het laatst een bibliotheek gekocht?
2. Ja, regelmatig, dat is een behoorlijk onderdeel van m'n werk - en op nogal een ander niveau dan de helpdesk van Binance. Maar ik weet dus als geen ander hoe belangrijk het is dat je genoeg mensen hebt om het werk te doen in tijden van drukte in plaats van precies genoeg in tijden van normaal.
3. Geen hele met een gebouw eromheen ooit. Helaas.
Staat toch gewoon bij dat de rente zo'n 10-15% op jaarbasis is, een dag 1000 dollar laten staan is dan niet veel, maar voor 40ct per dag is 2 klikjes doen ook niet veel. Dat is 200 euro per dag per uur aan klikken! Maar uhm ja we staken gemiddeld gezien ongetwijfeld meer.pieterbas99 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 01:53:
Staken jullie veel meer dan ik of doe ik iets verkeerd? Ik heb nu dus een dagje BNB in DODO launchpool zitten. Is voor het eerst en heb geen gigantische pf dus gaat om slechts 3.5 BNB ongeveer. Nou heb ik hiermee dus vandaag ongeveer 6% van een DODO token verdiend. Natuurlijk, het is gratis geld, maar dat is toch zelfs die 3 clicks niet waard of ben ik dan gek?
[ Voor 15% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 20-02-2021 02:07 ]
Azië pakt wat winst... lijkt me heel gezond als-ie na zo'n dag even een range vindt, die Pancakeswap is natuurlijk heel hard gegaan, Uniswap ook voorbij, maar het moet toch wel even stabiliseren.Kyumia schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 01:59:
Daar gaat alle lucht uit de CAKEeventjes reloaden (hoop ik dan maar)
Op zich niet gek ookKyumia schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 01:59:
Daar gaat alle lucht uit de CAKEeventjes reloaden (hoop ik dan maar)
/f/image/clgIFeON97FXL8p9wVIFlOHU.png?f=fotoalbum_large)
Dit is 3 dagen.
Nouja het zou opzich niet raar zijn als BNB dan ook mee naar beneden zou gaan toch? Die is nóg harder gestegen. Maar die blijft redelijk overeind

Potverdikkie. Sta ik vanmorgen op, kan ik weer een tweedehands middenklasser kopen maar ben ik alle babes van @Anoniem: 1032405 misgelopen. Weg euforie
Ik zal de gallery weer eens opzoeken.
Als BTC straks is uitgeraasd ben ik benieuwd wat BNB gaat doen.....
Proost allen! Tijd voor bubbels en kaviaar en op naar de 100k
Als BTC straks is uitgeraasd ben ik benieuwd wat BNB gaat doen.....
Proost allen! Tijd voor bubbels en kaviaar en op naar de 100k
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
ada is gas aan het geven, kijken waar het stopt
Ik heb wat fiat op Coinbase staan. Wat is de snelste en meest aangewezen manier om dat van Coinbase op Binance te krijgen?
Liefst zonder al te veel koersschommelingen mee te maken.
Liefst zonder al te veel koersschommelingen mee te maken.
ADA heeft de 1.00 bereikt
*Neonova heeft na 7 jaar ook weer ingezet op een coin*

*Neonova heeft na 7 jaar ook weer ingezet op een coin*
[ Voor 4% gewijzigd door NeonovA op 20-02-2021 02:36 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
En verder wat algemene regels
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
Het topic verzandt na verloop van tijd toch weer regelmatig in een slowchat, maar voor de goede orde, slowchat is hier niet gewenst. Daarom:
- Maak je een bepaalde trade of koop je een cryptocurrency, onderbouw dan waarom. Voegt je post niets toe voor anderen? Post dan niet, het is hier geen persoonlijk dagboek.
- Eigen inzet is gewenst. Vraag niet welke coin je moet kopen, dit is volledig aan jezelf om te besluiten. Anderen zullen doorgaans voornamelijk de coins shillen die zij zelf hebben.
- Wordt er een vraag gesteld als "Welke coin kan ik het beste kopen?" negeer deze dan. En bij vragen als "Wat denken jullie van coin XYZ?" reageer dan inhoudelijk, of reageer niet.
En verder wat algemene regels
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!