Ik overweeg mijn Stack onder te brengen naar Hetzner. De 1.25TB cloudopslag (actie destijds) bereikt z'n limiet, en de 5TB Storage Box van Hetzner lijkt functioneel niet onder te doen voor de Stack in mijn use-case.
Op dit moment heb ik mijn Stack gekoppeld aan mijn "backup-PC" via WebDAV (vooralsnog als "NAS" alleen een USB-HDD aan m'n Fritzbox hangen). Maar kan hierdoor grote bulk-acties niet uitvoeren omdat de resterende vrije schijfruimte op mijn OS-partitie beperkt is

. Ik zag dat Hetzner ook als netwerkschijf te koppelen is, dus mogelijk lost dat al één probleem op.
Het enige wat ik me vooralsnog afvraag, is hoe eenvoudig het is om data tussen mobiele telefoon(s) (Android) en de cloudopslag te bekijken/backuppen.
Waar ik op mijn mobiel nu de Stack-app heb (met name bekijken), en voorheen wel eens gebruik heb gemaakt van de automatische foto-backup functie van die app (wat vaker niet leek te werken dan wel), wil ik nu graag de overstap maken naar een aanbieder waar dat wél goed/makkelijk geregeld is. Ik wordt hier ook niet helemaal wijs uit in het Hetzner topic:
[Hetzner] Ervaringen & Discussie
Ben van plan om (gezien uurtarief-benadering) in ieder geval een korte "demo-periode" te draaien bij Hetzner, maar als er mensen zijn met goede (of juist slechte) ervaringen, eventueel alternatieve/betere aanbieders, dan hoor ik het graag :-).