Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[TransIP] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1
Acties:

• Lrrr
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23:40
Er lijkt nog geen centraal TransIP-ervaringentopic te bestaan. Dus euh, bij deze?!

TransIP behoeft voor de meesten hier denk ik weinig introductie, maar het is een hostingpartij die domeinregistraties, webhosting en VPS-diensten aanbiedt.

Ook bieden ze cloudopslag aan (Stack) maar dat kan al in dit topic besproken worden: [Cloud storage] "Stack" van TransIP

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8!
Picnic €5 korting

• Fairy
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Dit lijkt me wel een geschikt topic voor een ervaring, ook al is ie nog leeg :)

Ik kreeg vandaag een mailtje van TransIP dat ik een Raspberry en een limited edition ÅLI heb gewonnen _/-\o_

Voor iemand die nooit wat wint, kwam dit wel als een verrassing :D Ik ben heel benieuwd wat ik volgende week ga aantreffen! Ik heb zo te zien op 1 april (jaja) me daarvoor ingeschreven :)

Wilde ik toch even laten weten.

https://www.transip.nl/nieuws/transipexperience/

https://twitter.com/TransIP/status/1377516082500673537

[Voor 23% gewijzigd door Fairy op 16-04-2021 10:13]

• LEiPiE
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 04-06 10:31

LEiPiE

... (ing. van weinig woorden)

Ik was even op zoek naar wie er nog meer een ÅLI + Pi heeft gewonnen :)

Ik heb er ook een, een Pi 4B 2GB en dus met een ÅLI er bij. Helaas in een bubbelenvelop verstuurd, dus het rack-oortje was afgebroken. Niks wat een beetje bisonkit niet helpt :) Ze willen zelfs nog kijken of ze er nog eentje hebben liggen, maar dat hoeft van mij niet. Heb toch geen rack in de meterkast :D
Hoe je er overigens SSD's in moet krijgen... de SSD die ik hier heb liggen past er net niet in (maar ik heb ook geen SATA HAT, dus dat scheelt).

Wel heel erg blij mee uiteraard en erg leuke actie van ze!

Gaat bij mij HomeAssistent draaien, dat heb ik nu op een Pi1B maar dat is niet vooruit te branden en je kunt er geen ESPHome naast draaien. Dus ja, erg blij mee :)

Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber

• Midas.e
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 09-06 11:32

Midas.e

Is handig met dinges

Grappig, toevallig vorige week begonnen met mn domeinen bij Transip weg te halen. Langzaamaan zijn ze nu echt te duur aan het worden en de uptime wordt ook minder. Aan het overstappen naar Openprovider.

Hacktheplanet.nl

• LEiPiE
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 04-06 10:31

LEiPiE

... (ing. van weinig woorden)

Oh en verder in het algemeen heel erg tevreden met TransIP, ook al zijn ze wat prijzig.
Ik heb een stuk of zes domeinen bij hen gehost en heb een X4 BladeVPS al jaren.
Was eerst een X1 toen geupgrade zonder dat de disk werd geresized, maar toen ik weer terug wilde naar een X1 kon dat niet omdat dan de disk geresized moest worden.
Moet dat wat er op draait nog steeds eens overzetten naar een goedkopere plek, want 24,20 per maand voor 2 statische websites en een weinig bezocht forum is overkill (toendertijd aangeschaft om voor mij zelf te beginnen en alvast hosting te kunnen doen, is het nooit van gekomen).
BladeVPS is erg stabiel verder, maar voor mij dus teveel.
Support is eigenlijk altijd netjes, kundig en snel (die paar keer dat ik ze nodig heb gehad tenminste).
Controlpanel is top en kosten verder duidelijk (doch wat hoog, maar daar krijg je op zich ook wel kwaliteit voor).

Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SaraBee
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
Misschien was er geen thread omdat mensen geen klachten hadden?

Ik zat vroeger bij TransIP en ben dan overgestapt naar Neostrada. Dat heb ik me beklaagd en nu is het met Neostrada blijkbaar wel klaar. Ze reageren niet op de support e-mails.

Ik vond dat de support van TransIP erop achteruit ging na de fusie met team.blue. Maar vergeleken met Neostrada was het nog redelijk... Ik keek nu naar Combell (populair in België), maar dat is dus team.blue nu.

Iemand ervaring met de service? Ik heb een zaak, dus e-mail moet supergoed werken. 3 websites, en ik overweeg om op 1 een cursusplatform te bouwen met Learndash.

Ik ben bereid het wat prijzige te betalen, als ik daar goede support en stabiliteit voor krijg. Goedekopere providers als Neostrada vroeger, Versio, One.com e.d. vertrouw ik niet meer.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True