Zoals de titel al zeg:
Sinds kort kun je je eigen domein naam instellen bij iCloud+
"In iCloud+ wordt het mogelijk om je eigen domeinnaam toe te voegen. Hiervoor moet je dan het MX (mail exchange) record van je domeinnaam aanpassen naar de iCloud mail-servers. Als deze koppeling tot stand is gebracht kun je in plaats van een @icloud.com-adres je eigen domeinnaam gebruiken.
De domeinnaam kan je familienaam zijn gevolgd door .nl of natuurlijk iedere andere nog beschikbare of reeds in bezit zijnde domeinnaam. Eenmaal geregistreerd kun je familieleden of huisgenoten uitnodigen om hetzelfde domein te gebruiken voor hun e-mailadres. Je eigen domein kun je koppelen via de iCloud-website ▸ Accountinstellingen ▸ Aangepast e-maildomein."
Heeft iemand dit al ingesteld?
Zoals ik lees verander je dan de MX-Records.
Kun je dan nog wel bij de webmail?
Hoe dit in outlook in te stellen met Imap?
Kunnen android gebruikers dan nog wel verbinden ?
Wie heeft er ervaring mee en kan mij meer vertellen ?
Sinds kort kun je je eigen domein naam instellen bij iCloud+
"In iCloud+ wordt het mogelijk om je eigen domeinnaam toe te voegen. Hiervoor moet je dan het MX (mail exchange) record van je domeinnaam aanpassen naar de iCloud mail-servers. Als deze koppeling tot stand is gebracht kun je in plaats van een @icloud.com-adres je eigen domeinnaam gebruiken.
De domeinnaam kan je familienaam zijn gevolgd door .nl of natuurlijk iedere andere nog beschikbare of reeds in bezit zijnde domeinnaam. Eenmaal geregistreerd kun je familieleden of huisgenoten uitnodigen om hetzelfde domein te gebruiken voor hun e-mailadres. Je eigen domein kun je koppelen via de iCloud-website ▸ Accountinstellingen ▸ Aangepast e-maildomein."
Heeft iemand dit al ingesteld?
Zoals ik lees verander je dan de MX-Records.
Kun je dan nog wel bij de webmail?
Hoe dit in outlook in te stellen met Imap?
Kunnen android gebruikers dan nog wel verbinden ?
Wie heeft er ervaring mee en kan mij meer vertellen ?