Ik dacht te hebben gelezen dat je sinds een paar patches kunt aanzetten dat dialog voor iedereen triggered. Zie: Options > Gameplay > EavesdropBlaauw87 schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 15:57:
Na een solo campaign nu met een vriend online een coop campaign gestart. Is toch even wennen, want dan moet je ineens actief per gesprek inhaken bij een gesprek om de discussies te volgen en in battle zijn sommige zetten tegelijk ipv volledig turn based. Zijn deze settings ook nog aan te passen? Vind het nogal wat verwarrend in het begin namelijk.
Ik ben zelf net klaar met mijn eerste en enige solo run through als Dirge. Heb het laatste gevecht even 2x gedaan voor beide keuzes, al was mijn eerste keuze niet evil. Ik heb wel het evil pad qua quests verder doorlopen, omdat ik dacht, "hee dat klinkt best geinig". Ik zie wel heel veel terug van keuzes door het spel op verschillende punten, dat is wel eens minder goed gedaan.
Het post-einde was wel even op de neus worden gedrukt met de gevolgen van mijn keuzes.
spoiler:
En met de 2e full evil was het gewoon fade to black. Ik zag mijn Gale die er uit zag als een soort Thor, maar door mijn keuzes mocht stond ik daar als een freak te wachten om iedereen uit te moorden.
Misschien toch maar die coop met een vriend en dan goody two shoes zodat ik die extra toegevoegde content nog kan zien