Welkom in het Baldur's Gate 3 topic op GoT
|
Steam Beschrijving (2021-02-19):
|
Official Video's: |
Community Video's: |
Niet geschoten is altijd mis.
Welkom in het Baldur's Gate 3 topic op GoT
|
Steam Beschrijving (2021-02-19):
|
Official Video's: |
Community Video's: |
Of je steunt natuurlijk de enige deftige Belgische uitgever door het bedrag te betalen waarbij ze wat verdienen.doobieters schreef op maandag 22 februari 2021 @ 18:00:
Via Russische VPN voor €24,- te krijgen ipv €59.99
Of ik koop het spel twee keer. Nu tijdens de EA op deze manier en zodra de game af is haal ik de console versie fullprice.Paterpor schreef op maandag 22 februari 2021 @ 18:26:
[...]
Of je steunt natuurlijk de enige deftige Belgische uitgever door het bedrag te betalen waarbij ze wat verdienen.
[Voor 4% gewijzigd door doobieters op 22-02-2021 18:35]
Zo is dat!Paterpor schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:27:
Dat kan ook, zolang we ze maar steunen!
Alleen Act 1.Rudolf schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:22:
Ik mijd de EA zo veel mogelijk, omdat ik graag met zo min mogelijk kennis mijn eerste playthrough in ga. Maar wat is er inmiddels speelbaar? De eerste act ofzo? of al meer?
Bij GOG is toch DRM free? Dit staat er bij:HaX0r schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 12:56:
Had hem zelf eerst op GOG gekocht, alleen bleek er DRM te zitten op het multiplayer gedeelte in de vorm van de verplichting van de nieuwe GOG launcher. Toen heb ik mijn geld terug gevraagd en gekregen en nu heb ik hem op Steam aangeschaft.
[Voor 47% gewijzigd door HaX0r op 23-02-2021 13:08]
Ik wacht sowieso op een console versie. Ik heb geen krachtige game-pc maar mijn Xbox Series X zou deze makkelijk moeten kunnen draaien. Larian heeft al aangegeven dat BG3 niet naar de vorige generatie zal komen maar hopelijk staan de Series X en PS5 wel op de planning.doobieters schreef op maandag 22 februari 2021 @ 18:31:
[...]
Of ik koop het spel twee keer. Nu tijdens de EA op deze manier en zodra de game af is haal ik de console versie fullprice.Net zoals dat ik Divinity 1 en 2 ook op deze manier dubbel heb gekocht om ze te supporten.
[Voor 7% gewijzigd door HaX0r op 18-06-2021 09:23]
[Voor 9% gewijzigd door Gilotto op 21-06-2021 14:35]
Wat bedoel je precies? Eerst gaven simpele cantrip firebolts ook blijvende vlammen op de grond wat wel realistisch aanvoelde. Vond dat juist wel gaaf, maar dat is er nu uitgesloopt helaas. Bedoel je soms de suffe groot hangende stenen overal en dergelijke? Ik stoor mij er niet echt aan maar gebruik ze gewoon niet. Er is niets leuks of uitdagends aan het gebruiken van een te obvious geplaatste gimmicky strik voor je vijanden. Plaats dan beiden gewoon niet daar als je het mij vraagt. Dan heb ik liever een vette cutscene waar iets echt indrukwekkend in elkaar stort over vijanden halverwege een onwinbaar gevecht of iets.Inrage schreef op maandag 21 juni 2021 @ 23:11:
... Ook stoor ik me erg aan de environmental effects, ...
Helemaal mee eens. Ik heb met veel plezier een sorcerer gespeelt tot level 2.doobieters schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 22:06:
Aardig dood hier haha..
Wakker worden!
Patch 6 is er en deze is HUGE!!!
YouTube: Baldur's Gate 3: Forging the Arcane - Official Trailer
[Voor 7% gewijzigd door Gilotto op 18-10-2021 10:44]
DX11, hier een aantal voorbeelden. Beeld ziet er ook niet scherp uit. Ik heb echt elke setting al geprobeerd die ik op internet gevonden heb: compatibility mode, dp setting afgezet, ....HaX0r schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 18:17:
@Eld0 Nee geen last van. Speel je op Vulkan of DX11?
[Voor 44% gewijzigd door Eld0 op 06-11-2021 07:26]
[Voor 33% gewijzigd door HaX0r op 08-11-2021 08:30]
Heb je windows display scaling aanstaan bij de monitor?Eld0 schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:03:
Ik heb om te testen mijn pc aangesloten op mijn tv (LG OLED55C8). Met zelfde settings het spel in 4K opgestart en wat een verschil, alles scherp... dus het moet aan mijn monitor liggen, dit is hem: https://www.philips.be/c-...nitor-met-nvidia-g-synctm
darn..
Source: https://forums.larian.com/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=800153#Post800153Find your bg3.exe file -> properties -> Compatibility -> Change high DPI settings -> Override high DPI Scaling behaviour, performed by: "Application"
Die tip had ik ook gevonden op internet, helaas had de aanpassing geen resultaatGilotto schreef op woensdag 17 november 2021 @ 09:08:
[...]
Heb je windows display scaling aanstaan bij de monitor?
Dit geeft problemen met de resolutie en maakt je beeld blurry.
[...]
Source: https://forums.larian.com/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=800153#Post800153
Whoah, wat een CE zegIceStorm schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 13:27:
Er is ondertussen eindelijk een datum: augustus 2023.
En (persoonlijk wordt ik daar blijer van), een Collector's Edition:
https://ce.baldursgate3.game/
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Ik sta op het punt om BG3 aan te schaffen na de laatste Panel From Hell. Ik heb DOS2 echter nooit uit kunnen spelen, ergens halverwege gestrand omdat het soms allemaal wat te veel werd wat je allemaal moest managen, en dat houdt me wat tegen. Vind je dat BG3 even complex is als DOS2, of is het beter behapbaar? (als je die al speelde tenminste...)beast1909 schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:00:
Ik heb inmiddels 45 uur in de early access zitten en als je fan bent van het genre kun je deze wel veilig pre-orderen hoor!
Ik ben zelf ook op een gegeven moment gestopt met DOS 2. Ik vind BG3 veel fijner spelen. De wereld zit goed in elkaar, je hebt meer mogelijkheden (zonder dat het je overweldigt) en heb veel meer met deze characters dan met de DOS2 characters.Bartis schreef op donderdag 22 december 2022 @ 11:23:
[...]
Ik sta op het punt om BG3 aan te schaffen na de laatste Panel From Hell. Ik heb DOS2 echter nooit uit kunnen spelen, ergens halverwege gestrand omdat het soms allemaal wat te veel werd wat je allemaal moest managen, en dat houdt me wat tegen. Vind je dat BG3 even complex is als DOS2, of is het beter behapbaar? (als je die al speelde tenminste...)
[Voor 39% gewijzigd door beast1909 op 22-12-2022 12:29]
Sweet tegen die tijd heb ik ook mijn nieuwe PC die de game kan draaien. Hopelijk is hij net zo verslavend als DOS IIanandus schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:40:
[YouTube: Baldur's Gate 3 - Release Date Reveal Trailer]
31 augustus. Ik heb er zin in. Heb veel plezier gehad met de Early Access.
PSN: Brwmaster
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details