Hahaha ai dat is wel pittig idd!anandus schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 12:02:
[...]
Ik en mijn vrienden hebben een BG3-LAN gepland het weekend van 1 september.
Mooi vlak na de release... Toch ze de release vervroegden
En gezien we allemaal met werk, gezin, vakantie, etc zitten kunnen we zo'n weekend niet zomaar verplaatsen.
Dus we hebben een gentleman's agreement gemaakt dat we tot de LAN de character creator en het tutorialschip mogen doen en verder niet.
Moeilijk, moeilijk
Ik heb de EA al sinds dag 1, en ik probeer steeds niet te ver te komen (lukt aardig). Met het blijft steeds meer kriebelen om toch weer class/race X te proberen...
Voor nu zit ik erg te twijfelen tussen:
- Paladin Dark Urge achtig iets, lijkt mij een leuke maar pittige combi om goed te kunnen roleplayen.
- Circle of Spores Druid Dark Urge, talk to animals! Gelukkig zijn er diverse races/classes die die optie ook hebben (en kan met potions). Maar lijkt mij het leukst om gewoon als Druid met alle dieren te kunnen praten.
- Chaotic Neutral Halfling Bard, die met z'n hoge charisma en persuasion alles en iedereen van alles en nog wat wijs kan maken.
Gelukkig heb ik de laatste 3 weken van augustus verlof, maar in de ochtend/middag zijn we vooral veel in/rond huis aan het klussen, maar in de avond?....