Ik vind het wel een beetje vreemde mail.
De subject is al "actie verzocht", dan staat er "We hebben een stand-bymodus aan de pauzefunctie toegevoegd, zodat u verbonden kunt blijven..." -> ok dus dat klinkt als een extra feature.
En dan verderop:
"Om u aan te melden, klikt u op Stand-bymodus bevestigen en volgt u de onderstaande stappen vóór 13/09/2025. Als u geen actie onderneemt, wordt uw gepauzeerde servicelijn geannuleerd."
Dus je moet wel iets doen anders ben je je abo kwijt.
Maar: hij wordt hier gebruikt voor op vakantie met een Roam abo. Verder geen kortingsprijs ofzo dus wat zou het nadeel zijn om hem te 'stoppen'. Misschien meer werk om te activeren? Zou zelfs bijna zeggen dat stoppen beter is omdat je dan (neem ik aan) niet aan je periode vast zit maar weer een nieuwe start de volgende keer?
En als ik dan op de
website kijk staat er
" en eenvoudige reactivering in dode zones."
Dus na deze change (als je niet betaald) moet je een andere internet verbinding hebben om Starlink te activeren? Jammer dat dat zo moet hoewel ik voor ons niet verwacht dat dat een issue is. Zullen hem toch altijd 2 dagen van te voren activeren verwacht ik zo.
(Ben wel steeds negatiever zo, of misschien hebben wij pech, Starlink bij 1 vakantie gebruikt. 3 weken na bestellen was hij met korting te krijgen, naja ok. Nog in de eerste maand "we verhogen de prijs" en dan nu dit. Het is dat er niet echt een alternatief is....)
En natuurlijk: voor de mensen die hem als backup gebruiken of alleen een email sturen is dit natuurlijk wel perfect voor €5.