Mijn oude telefoon (OnePlus Nord) krijgt geen beveiligingsupdates meer, dus ik ben toe aan een nieuwe telefoon. De S24 klinkt goed, behalve dan de batterij. Ik vind het toch wel fijn dat een telefoon normaal gesproken een dag mee kan gaan zonder tussendoor op te laden. Ik browse, speel soms simpele spelletjes en ingress wat. Dus geen heavy user en ook niet de hele dag met de mobiel bezig. Ik ben wel van plan hem weer veel jaar te gebruiken, dus over 4 jaar moet ie ook nog wel een dag mee gaan.
Ik ben binnenkort in de VS en daar hebben ze wel de Snapdragon in de S24, maar ik heb geen idee wat de nadelen zijn van hem daar kopen (behalve potentieel de garantie als het naar de winkel moet worden gestuurd). Ik snap niet alles wat er op
https://www.kimovil.com/e...ker/NL/samsung-galaxy-s24 staat. 4G is voor mij prima snel genoeg internet. Heeft iemand hier meer informatie over?
De S23 is een mooi alternatief, vind het alleen jammer dat die nog maar 3.5 jaar updates krijgt (veel korter dan de S24).