Voor de verandering nog maar eens via FB Messenger een bericht naar PostNL op gegooid.Spike_wolf schreef op donderdag 4 november 2021 @ 10:21:
[...]
Nog maar eens contact opgenomen "Dat het zo lang duurt is wel vreemd ja, ik stel nog een onderzoek in."
Ik vraag me af of ik dat geld ooit terug ga zien
06-08-2021 - Zending ontvangen en bezwaar ingediend tegen de onterechte BTW heffing en inklaringskosten.
24-09-2021 - E-mail van PostNL dat mijn bezwaar goedgekeurd is en ik het bedrag binnen 10 werkdagen op mijn rekening kan verwachten.
18-10-2021 - Nog geen terugbetaling ontvangen. Contact via FB Messenger, er werd een onderzoek gestart (diezelfde dag een mail ter bevestiging ontvangen, ik zou ”binnen enkele werkdagen” meer informatie krijgen).
03-11-2021 - Nog geen informatie/terugbetaling ontvangen. Weer contact via FB Messenger, er werd een nieuw onderzoek gestart (diezelfde dag een mail ter bevestiging ontvangen, ik zou ”binnen enkele werkdagen” meer informatie krijgen).
Nu zijn we weer twee weken verder zonder teken van leven van PostNL. Drie en een halve maand na het indienen van het bezwaar.
Als prestaties uit het verleden een indicatie voor de toekomst zijn krijg ik tegen 15:00 uur ergens een FB bericht in de richting van "hey, dat is wel gek ja. Ik heb een nieuw onderzoek voor je gestart, daar zul je snel antwoord van krijgen". Om over twee weken nog maar eens een zelfde FB bericht hun kant op te gooien

[Edit]
Nou, er is inmiddels een reactie. De vorige persoon heeft er een "spoedbericht uit gedaan" maar daar was nog geen reactie op, dus de huidige persoon heeft een bericht voor navraag achter gelaten voor die eerdere persoon.
Tot over twee weken jongens

[Voor 7% gewijzigd door Spike_wolf op 17-11-2021 12:41]
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram