Happy2000 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 15:17:
Ja met AAC 6 kanalen heb ik geen geluid. Heb nu maar in tivimate een andere player geinstalleerd voor AAC/Lpcm.
Toch snap ik niet dat ze dit niet eerst opgelost hebben en dan pas een release doen, nu kunnen we weer tijden wachten op een update.
Dat vroegen wij als testers ons dus ook af. Werd gedeeld als testversie, en als er geen vervelende zaken zouden zijn dan zou ie met alle gebruikers wordt gedeeld. Maar Google Play Store certificering was al aangevraagd en Rocktek begon dezelfde update al te delen met hun gebruikersgroup.
Dus wij waren (opnieuw), sprakeloos van hoe het weer ging deze keer. Zoals vorige keer eigenlijk ook al het geval was. Misschien dachten ze dat deze update wat minder slecht was dan de vorige die als Google gecertificeerd was gedeeld. Die is niet naar de Nokia 8010 gegaan, die heeft volgens mij V12 5221 als Google gecertificeerd ontvangen.
Maar er is er daarna nog eentje gedeeld, Google gecertificeerd V6853, ook weer zo'n lekkere, dramatisch slecht. Niet voor Nokia, wel weer voor Rocktek en sommige andere gebruikers. Weer zonder de kans op fatsoenlijk testen, Google certificatie aangevraag en gekregen.
En nu deze laatste dus, het is vrijwel niet bij te houden.
Afijn, ik heb de testbox weer aan de kant gegooid voor nu, en doe het wel met een niet publieke versie die veel beter is dan iedere V11 of V12 update die ik tot nu toe heb mogen ontvangen, en dat zijn er inmiddels aardig wat mag ik wel zeggen 😥
Maar die versie gaat voorlopig het daglicht niet zien ben ik bang, niet voor Q2 2025 werd er geschreven. Misschien wordt dat straks ook weer anders, want één ding is zeker, NIETS is zeker daar 😬
Testing, one, two ...