• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:59
bilgy_no1 schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 15:21:
[...]

Mensen toch, ik heb de hele zomer op afstand zitten genieten van prima opbrengsten door PV via de batterij op hoge pieken terug te leveren. Dan nu 3 dagen wat minder spread en iedereen doet alsof je de boel beter kunt opdoeken...
Op zich een terechte constatering, ik kijk ook likkebaardend naar mijn gemiddelde inkoop en verkooptarief.

Maar wat mij wel opvalt - wonende aan de kust - is dat er behoorlijk wat wind staat en dat dat dus helemaal niks bijdraagt aan de prijzen van vandaag. Is daar een verklaring voor?

Aiaiai... zeker met AI gedaan

Pagina: 1 ... 347 348 Laatste

Let op:
Lees aub eerst de Topic Start voor je een vraag stelt. Onder Het grote day ahead / dynamische energieprijzen topic. staat een rekentool. Kom je er dan niet uit? Stel je vraag!

De energiemarkt is nu turbulent, dit topic is geen generieke chat hierover. Dit topic is strikt voor Day Ahead prijzen, aanbieders en ervaringen. Niet hoe je je P1-poort koppelt aan je domotica zodat je thuisaccu optimaal presteert.

Kijk bij uurprijzen goed of ze wel inclusief alle belastingen zijn, dat voorkomt teleurstellingen.
Zie ook de topic FAQ voor meer daarover en andere valkuilen.

Het vragen naar en aanbieden van referral codes is niet toegestaan. Zie ook de huisregels