• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:35
tukker999 schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:21:
Je kunt kijken op EnergieNerds en bij Jeroen. Waarschijnlijk zijn er nog meer sites die je de gewenste informatie kunnen geven.
De GroeneNerds podcast biedt ook veel informatie, maar bij het beluisteren van GroeneNerds podcasts kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat ze mogelijk de neiging hebben om hun mening zodanig te ventileren dat hun adviezen in de richting van bepaalde partijen gaan.
Ik vind ze vooral ook erg lang van stof en het format iets teveel koffiepraat ipv systematisch uitleggen en voorrekenen. Geef mij liever een formule uitgelegd via ppt bullet points, duidelijke schema's enz
Pagina: 1 ... 345 346 Laatste

Let op:
Lees aub eerst de Topic Start voor je een vraag stelt. Onder Het grote day ahead / dynamische energieprijzen topic. staat een rekentool. Kom je er dan niet uit? Stel je vraag!

De energiemarkt is nu turbulent, dit topic is geen generieke chat hierover. Dit topic is strikt voor Day Ahead prijzen, aanbieders en ervaringen. Niet hoe je je P1-poort koppelt aan je domotica zodat je thuisaccu optimaal presteert.

Kijk bij uurprijzen goed of ze wel inclusief alle belastingen zijn, dat voorkomt teleurstellingen.
Zie ook de topic FAQ voor meer daarover en andere valkuilen.

Het vragen naar en aanbieden van referral codes is niet toegestaan. Zie ook de huisregels