Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Rappa1985 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 11:46:
Wel klote dat er nog steeds geen datum is wanneer de nieuwe map dropt + anti-cheat.
Map kwam niet samen met Vanguard maar wel nog dit jaar.
Misschien nieuwe map bij seizoen 1 van vanguard. Aangezien het huidige seizoen nog een maand doorloopt na de release van Vanguard.

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:00
De Ricochet Anti-Cheat lijkt al te zijn gelekt.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 09:37:
Salvation is (nearly) here!

Hoeveel hackers (de makers, niet de gebruikers ervan) zullen zich nu al verheugen op de uitdaging om Ricochet te omzeilen? Ik hoop zo dat de anti-cheat goed werkt en t niet te kraken is.
Alles is te kraken. Maar laten we hopen dat het zo moeilijk wordt gemaakt dat niet iedere persoon het kan googlen en gebruiken.

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:57
Net ff wat tweakers regiment mensen uitgenodigd en toen kwam ik ineens in een non-tweakers groep die elkaar kende via Twitch. Blijkbaar ben ik nu echt te oud geworden want ze kende elkaar van fap1305?! Kan iemand mij eens uitleggen hoe dat werkt? Kijken die dan allemaal naar dezelfde gamer ofzo?

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-11 11:51
Chelseamarre123 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 13:24:
[...]

Map kwam niet samen met Vanguard maar wel nog dit jaar.
Misschien nieuwe map bij seizoen 1 van vanguard. Aangezien het huidige seizoen nog een maand doorloopt na de release van Vanguard.
Als het goed is, is dit het laatste seizoen met Verdansk, en dropt de map idd het volgende seizoen.
eggy13 schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 08:50:
[...]

Als het goed is, is dit het laatste seizoen met Verdansk, en dropt de map idd het volgende seizoen.
In de trailer inderdaad van Vanguard dit weekend nog is bevestigd dat de Pacific map op een latere datum launched dan Vanguard release

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:57
Pacific map lijkt me wel gaaf maar eigenlijk hoop ik dat Verdansk ook nog blijft. De afwisseling lijkt me ideaal.

Van het weekend een van mn grappigste kills gemaakt tot nu toe. Zat in zo'n compound (2 langwerpige gebouwen met muurtjes eromheen) en al een paar battles overleefd. Zat binnen te platen tot er weer iemand aan kwam en een granaat (frag) naar binnen gooide op het moment dat ik naar de ingang liep. Ik zag het icoontje in beeld dat er een frag in je buurt is en omdat ik doorliep lag de frag kennelijk recht op mijn voeten want ik kreeg dat handje te zien om terug te gooien. Net op het moment dat ik de frag terug gooide (middelste muis knop) kwam die gozer in de deuropening aangelopen en BAM... hij downed, ik een beetje damage. Kon m makkelijk finishen natuurlijk. Ik hoorde op de deathcomm nog net iets als "Ooh wow GJ m8". Perfecte timing en een hele flinke dosis geluk maar hij was heerlijk :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-11 23:36
Dacht dat vandaag die Haunting bullshit zou beginnen? Heb wel een update gehad op ps5 van iets van 2,3gb, maar zie geen veranderingen ingame.

PSN: Mondaatje

Monda schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 17:12:
Dacht dat vandaag die Haunting bullshit zou beginnen? Heb wel een update gehad op ps5 van iets van 2,3gb, maar zie geen veranderingen ingame.
19:00u

• JohnnyV76
net geupdate maar kan mijn maatje niet inviten ingame. Allebei al pc gereboot maar we kunnen niet inviten. We zien elkaar online maar inviten lukt dus niet. Iemand anders ook last van?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-11 16:18
Skill based matchmaking werkt weer eens goed.... Gisteren was het perfect, mijn squad vrienden, met gemiddeld 0,7 K/D in games met 0,8-0,9 gemiddeld en alle teams een beetje rond dat skill level. Oftewel leuke spannende potjes gespeeld.

Vandaag weer verder in de hoop dat het weer een leuke avond zou worden. Alle potjes werden gedomineerd door 3 a 4 teams met gemiddeld 2.2 terwijl het gemiddelde op 0,9 lag. Zelfs 2 potjes waarbij teams zaten die 3+ K/D hadden en zo'n beetje de halve server hadden uitgemoord.

PS. Super irritante skin met die haunting gast. Doordat z'n kleding wappert neig ik op de verkeerde plek te schieten.

[ Voor 10% gewijzigd door FunFair op 19-10-2021 21:43 ]

Halloween event valt toch wel wat tegen. Die hele screen flashes als je in gevecht bent is gewoon superirritant.

Hopelijk doen ze nog een gewone BR mode maar dan in de nachtmode zonder ghosts andere pop up effecten.

• Monda
Ben zeer blij dat het halloween event wat tegenvalt 😅
Vorig jaar paar keer bijna m'n controller door de tv gegooid en helemaal van slag na het opnenen van bepaalde kistjes. Ik trek dat echt niet. Was zeer huiverig dat dit er weer in zou zitten.

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Monda schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:16:
Vorig jaar paar keer bijna m'n controller door de tv gegooid en helemaal van slag na het opnenen van bepaalde kistjes. Ik trek dat echt niet. Was zeer huiverig dat dit er weer in zou zitten.
Haha, dat was echt vervelend idd 8)7

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-11 10:39
Ik ben inmiddels begonnen na 6 maanden met een laatste poging om mijn progress terug te krijgen via activision support. Zo zuur dat er zoveel uren verloren zijn gegaan door een hack en dat ik daardoor mijn damascus + alle wapens en attachments kwijt ben geraakt..

Hopelijk kan ik binnenkort weer eens zo nu en dan een potje knallen zonder me te ergeren aan mijn level 10 account zonder enige goede loadout guns :)

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:19

greatgonzo

schit-te-rend!

Zijn er mensen die van de vorige generatie naar de next-gen consoles zijn overgestapt? Heeft het veel meerwaarde voor Warzone?

Ik ben in de race voor een PS5, maar eigenlijk speel ik nu voornamelijk warzone (straks wel weer BF 2042). Als het niet veel toegevoegde waarde is, wacht ik misschien de storm af (hoewel die ook nog wel in 2022 zal zijn :) )

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21:46
Monda schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:16:
De buren kwamen hier toen vragen wat er toch aan de hand was. Elke keer schrok ik me weer kapot en dat werd vrij vocaal geuit.

• Monda
greatgonzo schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:05:
Zijn er mensen die van de vorige generatie naar de next-gen consoles zijn overgestapt? Heeft het veel meerwaarde voor Warzone?

Ik ben in de race voor een PS5, maar eigenlijk speel ik nu voornamelijk warzone (straks wel weer BF 2042). Als het niet veel toegevoegde waarde is, wacht ik misschien de storm af (hoewel die ook nog wel in 2022 zal zijn :) )
Ik ben van de normale ps4 overgestapt op de ps5. Moet zeggen dat ik zelf echt enorm gevoelig ben voor fps/hz etc. Vroeger ook altijd op pc uren bezig met userconfig bij counterstrike om maximaal te kunnen presteren.

Ik merk het zelf dus wel echt. Zag aan het begin al direct dat alles er veel scherper uitzag op m'n 55 inch tv (4k ipv 1080p). Daarnaast merk ik ook echt flink de verandering van 60hz naar 120hz. Maar daar moe tje tv natuurlijk ook geschikt voor zijn.

• donvalentino

donvalentino

Als je de kans hebt gewoon doen. Voor nu nog niet super veel meerwaarde m.b.t. warzone, wel 120 fps dat is wel fijn (wel in full hd maar toch).

Zeker gezien de toekomst zullen er meer games komen voor de next-gen console.
Daarbij is de PS5 gewoon een stuk sneller dan de PS4 en voelt alles beter aan + vind ik de menu structuur logischer nu.

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Yes, ben van een Xbox one S naar een Series X gegaan, kleuren zijn veel helderder. (op een 4K tv)
Zie hier wat verschillen:

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-11 00:03
donvalentino schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:42:
[...]

Als je de kans hebt gewoon doen. Voor nu nog niet super veel meerwaarde m.b.t. warzone, wel 120 fps dat is wel fijn (wel in full hd maar toch).
120FPS op 4K is er al een tijdje... Volgens mij sinds juni\juli.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21:24
Henkie_NtA schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 12:35:
[...]

De buren kwamen hier toen vragen wat er toch aan de hand was. Elke keer schrok ik me weer kapot en dat werd vrij vocaal geuit.
Haha gister mijn eerste potje haunting gespeeld. Kreeg ook zo’n jumpscare tijdens het openen van een kistje. Hele straat kon het horen, gelijk ALT+F4 en ik raak die mode niet meer aan.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik drop vaak op locaties met bekende rode deuren, voor goede pick-ups.
Gisteren voor de eerste keer dit halloween event gespeeld, BR quads, en de rode deur op een voor mij bekende locatie was er niet. Ik weet eigenlijk niet goed meer of dit voor dit event ook al zo was.

Zijn er uberhaubt geen rode deuren te vinden in season 6? En waar vind je dan de goede wapens, in de bunkers?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Red Doors zijn pleite dacht ik?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 26-11 11:38
CyBeR schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:32:
Red Doors zijn pleite dacht ik?
Gisteren waren ze er nog, in de gewone BR althans.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Oh ok ik dacht in een stream te horen dat ze weg waren, maar ik speel zelf nooit Verdansk; alleen Rebirth.

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-11 13:35
Ik vind het echt waardeloos dat ze bij het activeren van een nieuwe spelmodus ook wijzigingen doen in de normale BR. Nu kun je bijvoorbeeld geen BR duo's meer spelen. Alleen solo, trio of quads.

Bij BR Trials '84 kan het wel, maar waarom niet ook bij de 'normale' BR?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

omdat Iron Trials op dit moment Duos vervangt. Dat doen ze altijd zo en dat is om te zorgen dat er genoeg spelers zijn.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

xK0etj3 schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 11:52:
[...]

Gisteren waren ze er nog, in de gewone BR althans.
ok, op nieuwe locaties dan s5 dan waarschijnlijk

• donvalentino

donvalentino

kw_nl schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 16:37:
[...]

120FPS op 4K is er al een tijdje... Volgens mij sinds juni\juli.
Klopt indd, alleen moet je nog wel flink in de buidel tasten voor een goeie 4k monitor.

• kw_nl
donvalentino schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 14:08:
[...]

Klopt indd, alleen moet je nog wel flink in de buidel tasten voor een goeie 4k monitor.
Ik vond het een mooie reden om een nieuwe OLED te kopen. Tegenwoordig heb je voor onder de duizend een 2.1 OLED. M’n oude TV leverde nog 400 euro op. Dus ik vond het voor mezelf een aardige deal.

• -En4Cer-
CyBeR schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:15:
omdat Iron Trials op dit moment Duos vervangt. Dat doen ze altijd zo en dat is om te zorgen dat er genoeg spelers zijn.
Je zou toch denken dat er voldoende spelers zijn voor beide speelmodus.

• Brubs
-En4Cer- schreef op dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:00:
[...]

Je zou toch denken dat er voldoende spelers zijn voor beide speelmodus.
Klopt maar ze willen ook niet dat de ene modus leegloopt omdat iedereen de andere modus speelt. Vandaar dat het ook weggehaald wordt. Als iedereen iron trials speelt is de gewone 2s misschien wel bijna leeg waardoor je daar super lange wachttijden hebt terwijl iron trials instant vol zit. Zeker in het begin willen mensen veel de nieuwe modus spelen. Kan me er in ieder geval wel iets bij voorstellen

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-11 16:43

SD5k

>4&X

-En4Cer- schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 12:12:
Ik vind het echt waardeloos dat ze bij het activeren van een nieuwe spelmodus ook wijzigingen doen in de normale BR. Nu kun je bijvoorbeeld geen BR duo's meer spelen. Alleen solo, trio of quads.

Bij BR Trials '84 kan het wel, maar waarom niet ook bij de 'normale' BR?
Puur ter interesse hoor, maar vind je Iron Trials minder leuk dan standaard BR?

• -En4Cer-
SD5k schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:08:
[...]

Puur ter interesse hoor, maar vind je Iron Trials minder leuk dan standaard BR?
Persoonlijk wel inderdaad. Enige voordeel vind ik dat er niet automatisch een loadout meer valt waardoor er meer met ground loot wordt gespeeld, dat maakt het wel leuker. Grootste nadeel vind ik dat je meer health hebt, dit heeft voor mij geen positieve invloed op de spelbeleving.

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-11 19:15
-En4Cer- schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:34:
[...]

Persoonlijk wel inderdaad. Enige voordeel vind ik dat er niet automatisch een loadout meer valt waardoor er meer met ground loot wordt gespeeld, dat maakt het wel leuker. Grootste nadeel vind ik dat je meer health hebt, dit heeft voor mij geen positieve invloed op de spelbeleving.
De meer health vindt ik juist het leukste hieraan. Heb je kans om weg te komen wanneer je in het open door een camper wordt beschoten. Is veel meer skills nodig voor Iron trails. Voor mij mag dit de nieuwe norm worden.

You only live once, so enjoy the ride.

• SD5k

SD5k

>4&X

-En4Cer- schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 09:34:
[...]

De extra health is voor mij dan juist weer een pluspunt, dit zorgt ervoor dat je nog kan reageren wanneer iemand je in je rug aanvalt. Wat mij betreft mogen ze Iron Trials als de standaard BR houden, het lijkt er ook op dat ze dit hebben toegevoegd om te testen waar ze in de toekomst naartoe willen met Warzone.

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-11 16:18
Extra health vind ik beroerd... maar meer omdat mijn speelstijl daar (nog) niet bij past. Ik ben gewend om met 1 ammo clip 2 gasten te kunnen aanvallen. Maar nu heb je een volledige clip nodig om één iemand neer te maaien.

Als je gewend bent om agressief/offensief te spelen in plaats van defensief werkt dat dus niet :o

Daarnaast ben ik te oud om aan 2 verschillende game modussen te wennen of snel te wisselen.
Dus wat mij betreft doen ze of het één, of het ander, maar niet mixen.

[ Voor 21% gewijzigd door FunFair op 27-10-2021 10:06 ]

• Brubs
Ik vind iron trials ook nog niet alles, maar dat komt omdat ik nu pas level 24 ben en geen fatsoenlijke guns kan krijgen uit mijn loadout. Dus ik moet puur en alleen met groundloot spelen en dan leg je het vaak richting de 3e cirkel wel af tegen mensen die wel loadout guns hebben. Hoewel ik qua gunplay en fights echt wel aardig mee kan normaal gesproken

• SD5k

SD5k

>4&X

Brubs schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:04:
Ik vind iron trials ook nog niet alles, maar dat komt omdat ik nu pas level 24 ben en geen fatsoenlijke guns kan krijgen uit mijn loadout. Dus ik moet puur en alleen met groundloot spelen en dan leg je het vaak richting de 3e cirkel wel af tegen mensen die wel loadout guns hebben. Hoewel ik qua gunplay en fights echt wel aardig mee kan normaal gesproken
Ja ok, maar dat probleem heb je dan toch ook in normale BR? Naar mijn idee is de ground loot in Iron Trials zelfs beter.

• Brubs
SD5k schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 15:25:
[...]

Ja ok, maar dat probleem heb je dan toch ook in normale BR? Naar mijn idee is de ground loot in Iron Trials zelfs beter.
Nee want in normale BR heb je mensen sneller dood dus is de groundloot fijner dan in iron trials. Ook omdat je sneller loadout hebt en dus kun je van mensen die je killed sneller en makkelijker de guns afpakken.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

misschien snap ik het nog niet zo goed, maar kun je alleen een andere operator kiezen door ingame betalingen? Of toch ook door de XP die je verdient?
Heb ook dubbel gevoel bij iron trials. Ook dat alles duurder is en je minder makkelijk geld verzameld is kut. Je komt gewoon niet meer in de game heb ik het gevoel als je eenmaal dood bent gegaan.
Ook is het wat trager spelen aangezien iedereen meteen Ghost pakt lijkt het.

Het health systeem is soms ook gewoon frustrerend. Jammer dat er inderdaad niet de keuze is uit duos en iron trials duos

• kw_nl
greatgonzo schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:38:
misschien snap ik het nog niet zo goed, maar kun je alleen een andere operator kiezen door ingame betalingen? Of toch ook door de XP die je verdient?
Je speelt gaande weg indd operators vrij... Sommige zou je moeten kopen als je die wilt...

• JohnnyV76
Chelseamarre123 schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 16:59:
Heb ook dubbel gevoel bij iron trials. Ook dat alles duurder is en je minder makkelijk geld verzameld is kut. Je komt gewoon niet meer in de game heb ik het gevoel als je eenmaal dood bent gegaan.
Ook is het wat trager spelen aangezien iedereen meteen Ghost pakt lijkt het.

Het health systeem is soms ook gewoon frustrerend. Jammer dat er inderdaad niet de keuze is uit duos en iron trials duos
Hier ook wel dubbel gevoel. Uiteraard altijd het gevoel dat iemand anders jou veel makkelijker neer krijgt dan andersom. Balen als je iemand bijna neer hebt van een afstand maar hij toch net een hoekje om weet te komen. Andersom ook wel weer dat je zelf flink geraakt wordt maar ook nog net weg weet te komen.

Ik denk trouwens dat mensen juist minder vaak met ghost spelen omdat ALS ze dan eindelijk hun loadout kunnen kopen, ze meteen 2 goede wapens willen en dus overkill slotten ipv ghost.

Ben er dus ook niet helemaal over uit of ik iron trials nou beter vind of niet. Het heeft voor en nadelen.

Over niet al te lange tijd eindelijk Vanguard. Niet dat ik daar op zit te wachten of hem uberhaupt ga kopen maar dan komt als t goed is ook de ricochet anticheat beschikbaar en dan gaan we hopelijk een stuk minder cheaters tegenkomen #fingerscrossed

• Brubs
Heb eindelijk een response gekregen van Activision account support met de vraag om additionele info te verstrekken om mijn account te recoveren. Ik hoop zo dat het eindelijk eens gaat lukken na een half jaar..

• worldfastest
  • Laatst online: 29-11 19:15
FunFair schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 10:05:
Extra health vind ik beroerd... maar meer omdat mijn speelstijl daar (nog) niet bij past. Ik ben gewend om met 1 ammo clip 2 gasten te kunnen aanvallen. Maar nu heb je een volledige clip nodig om één iemand neer te maaien.

Als je gewend bent om agressief/offensief te spelen in plaats van defensief werkt dat dus niet :o

Daarnaast ben ik te oud om aan 2 verschillende game modussen te wennen of snel te wisselen.
Dus wat mij betreft doen ze of het één, of het ander, maar niet mixen.
Dit werkt juist goed om agressief te spelen. En als je goed richt kan je makkelijk 2 neerhalen met 1 clip. Zelf met een OTC lukt dat makkelijk.
Zorgen dat je je headshots raakt.

You only live once, so enjoy the ride.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Er is nu ook beeldmateriaal van de nieuwe map van Warzone die 2 december uitkomt :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pFCwrNHbAkXFv3IjQdINxXrx_4o=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/PEBvPi7gSOAESVKt4zEwnPxd.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n4BfdP3-RC228Tqt-ULz-yYUuLw=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/CYsxL1dLZ3Qvv78efuxLlLpJ.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SWv84VuzlIMhhCKj1CFHocKfvfY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/YcXfASJY9ZqIQRZYL2kDQNiV.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sI_23AjH7ULSfCWQgm9OR7zjfBU=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/MCIvand3A0JAnWzYEdk3MANd.png?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Brubs
G_Dragon schreef op vrijdag 29 oktober 2021 @ 11:00:
Er is nu ook beeldmateriaal van de nieuwe map van Warzone die 2 december uitkomt :)

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Betekend dat dat we kunnen gaan vliegen met vliegtuigen kijkend naar het derde plaatje? Spannend hoor ;)

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Had dit fiilmpje gezien:

Vond het iets te gelikt, dacht, is dit wel ingame?

Dit leek realistister:

Of is dat juist vanguard.. kon het moeilijk inschatten. Zie alleen WW2 wapens.

Of wordt de nieuwe warzone ook WW2 setting? Misschien domme vraag misschien, ik dacht alleen dat het een jungle map zou zijn

[ Voor 33% gewijzigd door greatgonzo op 29-10-2021 11:50 ]

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:05
1ste filmpje zijn alleen cinematic shots.

2e filmpje is gameplay van Vanguard.

• Brubs
De vlaggetjes mogen uit! Mijn account is recovered na 6 maanden, hoezee hoezee :+

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Wat ze wel even hadden moeten doen in iron trials solo is de loadout prijs wat verlagen. Ik heb in 3 potjes maar 1x genoeg geld bij elkaar gesprokkeld om er een te kopen a 15k en tegen die tijd waren er nog maar 21 man over |:(

• Brubs
CyBeR schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 01:36:
Wat ze wel even hadden moeten doen in iron trials solo is de loadout prijs wat verlagen. Ik heb in 3 potjes maar 1x genoeg geld bij elkaar gesprokkeld om er een te kopen a 15k en tegen die tijd waren er nog maar 21 man over |:(
Misschien proberen ze zo juist meer te laten hot droppen zodat je wat meer agressief moet gaan spelen?

• Ferrr
  • Laatst online: 25-10 20:52
Ligt het aan mij of is het momenteel cheater galore? Wat een ellende...

• Brubs
Ferrr schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:35:
Ik heb sinds dat ik mijn account terug heb pas 2 cheaters gezien tbh.. Gelijk de 1e game die ik speelde :F en daarna na 2 avonden pas weer een, dus voor mijn gevoel valt het momenteel best mee, maar dat kan voor iedereen anders voelen natuurlijk..

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Hopelijk doet dat nieuwe Anti-Cheat system Ricochet straks zijn werk en zijn we van die wappies af :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Korkss
Heb dit idee ook al dagen 8)7

• JohnnyV76
Wat de heck hebben ze met de loot en quests gedaan op Verdansk? Gister een avondje gespeeld maar wat een rare shit zeg. Military base bijvoorbeeld geen enkele quest en dan bij Salt mine op elk huis 5 of 6 quests. Als je dan landt bij Military base zijn er zelfs ook nauwelijks kisten en alleen maar dezelfde crappy loot zoals een smoke grenade in elk gebouw en C4 e.d. Wapens en ammo zijn er niet. Wellicht heeft t met Vanguard te maken maar lijkt me toch niet dat dit de intentie was.

• Brubs
JohnnyV76 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 08:27:
Wat de heck hebben ze met de loot en quests gedaan op Verdansk? Gister een avondje gespeeld maar wat een rare shit zeg. Military base bijvoorbeeld geen enkele quest en dan bij Salt mine op elk huis 5 of 6 quests. Als je dan landt bij Military base zijn er zelfs ook nauwelijks kisten en alleen maar dezelfde crappy loot zoals een smoke grenade in elk gebouw en C4 e.d. Wapens en ammo zijn er niet. Wellicht heeft t met Vanguard te maken maar lijkt me toch niet dat dit de intentie was.
Ja dit viel mij ook op ja, soms bij boneyard helemaal niks, maar als je er dan heen loopt is het er ineens wel.. Ook dat ik en een maat geen buy zones zagen maar de 3e ze wel kon zien op de map. Er was vanalles gaande wat niet klopte gisteren.

Ook de wapens waren ver te zoeken en maar op enkele plekken in overvloed, verder was er niks te vinden.. Hopelijk wordt dat snel aangepast want het was drama zeg

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

gewone BR eruit?

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:43
Nee zit er nog gewoon in, onder BR / Iron trails' 84 is het terug te vinden

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

ok, ik zag alleen IT, vandaar ff doorklikken dus

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

D'r staat ook "BR/Iron Trials '84", zodat mensen Iron Trials kunnen vinden.

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:12
Het viel mij juist op in Rebirth dat er onwijs veel satchels voor het oprapen liggen. Gisteravond een potje waarbij in het cellenblok alleen al 6 satchels lagen...

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-11 00:02
Er is inderdaad iets met de loot gebeurd. Bij ons was Boneyard ook bijna leeg. Dat mogen ze wel weer fixen.

Wat ik wel leuk vind, is dat je de shops/buys niet meer op de map ziet, maar alleen op je minimap.

• eggy13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-11 11:51
Laan1988 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 12:53:
Het viel mij juist op in Rebirth dat er onwijs veel satchels voor het oprapen liggen. Gisteravond een potje waarbij in het cellenblok alleen al 6 satchels lagen...
Laatste week bevalt Rebirth weer prima, en moet zeggen dat ik eigenlijk al lange tijd ook geen cheaters meer tegen ben gekomen :X

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:08
Laan1988 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 12:53:
Vandaag ook!
Was mij ook opgevallen.

[ Voor 4% gewijzigd door Furrr op 05-11-2021 13:48 ]

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Totaal nieuw in Warzone, maar kun je deze game niet solo spelen? Ik dacht dus serieus dat je in je eentje op een eiland werd gedropt en het tegen 149 spelers moest opnemen, maar ik zie alleen game modes voor teams. Of doe ik iets verkeerd?

• Korkss
Manmanman.. wat is er aan de hand met de loot, buyzones en contracten?? Alles is niet zichtbaar of pas heel laat…

• julianfelix
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-06 23:05
Timbox88 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 20:59:
Totaal nieuw in Warzone, maar kun je deze game niet solo spelen? Ik dacht dus serieus dat je in je eentje op een eiland werd gedropt en het tegen 149 spelers moest opnemen, maar ik zie alleen game modes voor teams. Of doe ik iets verkeerd?
Dat kan zeker wel! Er heet een playlist: Battle Royale volgens mij. Onderste mode, daar kan je kiezen tussen solo,duo etc

• Timbox88
julianfelix schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:57:
[...]

Dat kan zeker wel! Er heet een playlist: Battle Royale volgens mij. Onderste mode, daar kan je kiezen tussen solo,duo etc
Ja heb het gevonden, het heet geen Battle Royale meer, daardoor kon ik het niet vinden. Heet nu iets van 'Buy Back' ofzo.

• Timbox88
Ik ben pas twee dagen begonnen met Warzone maar nu staat er bij Season 6 dat ik 'Prestige 4, level 5' ben. Hoe kan ik nu al Prestige 4 zijn?

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-11 09:06
Korkss schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 21:11:
Manmanman.. wat is er aan de hand met de loot, buyzones en contracten?? Alles is niet zichtbaar of pas heel laat…
Dat is bewust zodat mensen wat meer door de map gaan bewegen op zoek naar…

• Monda
Weinig loot en geen winkels was idd een bug. Zag vandaag een ingame update en volgens mij is het weer gefixt.

• Rubu
  • Laatst online: 24-11 15:57
Timbox88 schreef op zondag 7 november 2021 @ 07:06:
Ik ben pas twee dagen begonnen met Warzone maar nu staat er bij Season 6 dat ik 'Prestige 4, level 5' ben. Hoe kan ik nu al Prestige 4 zijn?
Speel je wel Cold War of Modern Warfare? Sinds vorig jaar is de player progression unified dus zijn die levels gelijk.

• Typhone
  • Laatst online: 22:59

Typhone

Who Dares Wins

Die loot was herkenbaar gisteren idd. Ik kwam na een buyback terug en vond letterlijk geen enkele gun in de salt mines. WTF. Daarna in een huisje een Stoner gevonden maar dat was wel zeer strange.

• Timbox88
Rubu schreef op maandag 8 november 2021 @ 09:32:
[...]

Speel je wel Cold War of Modern Warfare? Sinds vorig jaar is de player progression unified dus zijn die levels gelijk.
Hoe kun je dit zien? Want ik heb op mijn playstation 5 nu Vanguard en Warzone geïnstalleerd. Als ik naar Warzone ga, zit ik dus niet in Modern Warfare en ook niet in Cold War. Overigens zie ik wel verwijzingen naar Modern Warfare dus denk dat ik dan toch aan die game gelinked ben ofzo? Die heb ik in het verleden ook wel veel gespeeld.

Kan ik Warzone ranking helemaal resetten?

• Rubu
  • Laatst online: 24-11 15:57
Timbox88 schreef op maandag 8 november 2021 @ 10:47:
[...]

Hoe kun je dit zien? Want ik heb op mijn playstation 5 nu Vanguard en Warzone geïnstalleerd. Als ik naar Warzone ga, zit ik dus niet in Modern Warfare en ook niet in Cold War. Overigens zie ik wel verwijzingen naar Modern Warfare dus denk dat ik dan toch aan die game gelinked ben ofzo? Die heb ik in het verleden ook wel veel gespeeld.

Kan ik Warzone ranking helemaal resetten?
Resetten gaat helaas niet. Hier staat uitgelegd hoe die cross-progression ongeveer werkt: https://support.activisio...ion-in-black-ops-cold-war (dit is dus sinds vorig jaar)

Je zou op een van de stat trackers kunnen kijken om uit te vogelen waar je progression vandaan komt (https://cod.tracker.gg/ is denk ik een van de bekendste) maar dan is het volgens mij ook weer een beetje afhankelijk van je privacy settings wat je precies kunt zien.

• Timbox88
Rubu schreef op maandag 8 november 2021 @ 11:05:
[...]

Resetten gaat helaas niet. Hier staat uitgelegd hoe die cross-progression ongeveer werkt: https://support.activisio...ion-in-black-ops-cold-war (dit is dus sinds vorig jaar)

Je zou op een van de stat trackers kunnen kijken om uit te vogelen waar je progression vandaan komt (https://cod.tracker.gg/ is denk ik een van de bekendste) maar dan is het volgens mij ook weer een beetje afhankelijk van je privacy settings wat je precies kunt zien.
Ah, thanks! Maar de conclusie die ik sowieso dus kan trekken is, dat als ik nu dus Prestige 4, Level 6 ben --> het enige dat eigenlijk telt gewoon level 6 is?

• Timbox88
Gister weer wat potjes Solo gedaan (Battle Royale/Kulag is weer terug) maar het blijft me storen dat je zo langzaam battlepas experience opdoet in de solo mode!

• SirMemeAlot
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:02
eggy13 schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 13:46:
[...]

Laatste week bevalt Rebirth weer prima, en moet zeggen dat ik eigenlijk al lange tijd ook geen cheaters meer tegen ben gekomen :X
Heel erg wisselvallig bij mij, gister paar potjes Verdansk en Rebirth gedaan. 1x zat ik bij een cheater in het team(minder erg :P) en 2x een cheater in Rebirth tegen me gehad, waarvan ik het ook zeker weet. Zijn natuurlijk ook heel vaak twijfel gevallen, maar 40+ kills in Rebirth en alles met een Swiss one shot is duidelijk. Maar soms heb je ook een avond 0 cheaters voor zover je weet, want er zijn ook genoeg die enkel met wallhack spelen of gewoon een crappy aimbot hebben of z'n cronus die de recoil er uithaalt.

Hoop echt dat cheaten straks grotendeels tot het verleden behoort en enkel 1 in de 100 potjes i.p.v. 1 op de 10.

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-11 20:01
SirMemeAlot schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:52:
[...]

Heel erg wisselvallig bij mij, gister paar potjes Verdansk en Rebirth gedaan. 1x zat ik bij een cheater in het team(minder erg :P) en 2x een cheater in Rebirth tegen me gehad, waarvan ik het ook zeker weet. Zijn natuurlijk ook heel vaak twijfel gevallen, maar 40+ kills in Rebirth en alles met een Swiss one shot is duidelijk. Maar soms heb je ook een avond 0 cheaters voor zover je weet, want er zijn ook genoeg die enkel met wallhack spelen of gewoon een crappy aimbot hebben of z'n cronus die de recoil er uithaalt.

Hoop echt dat cheaten straks grotendeels tot het verleden behoort en enkel 1 in de 100 potjes i.p.v. 1 op de 10.
Ik betwijfel of het gaat werken

[Twitter: https://twitter.com/engineowningto/status/1457454026811916294?s=20]

|:( |:(

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:36
Dat is nog zonder ricochet?

Zou mooi zijn als de anti-cheat net zo goed gaat werken als in Fortnite. Kom ze daar echt nooit tegen. Kan mij niet voorstellen dat ik er ook eentje ooit ben tegengekomen in Fortnite. Laten we het maar hopen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:39

Damian

Insane Obtrusion

Daniel. schreef op woensdag 10 november 2021 @ 14:39:
[...]

Dat is nog zonder ricochet?

Zou mooi zijn als de anti-cheat net zo goed gaat werken als in Fortnite. Kom ze daar echt nooit tegen. Kan mij niet voorstellen dat ik er ook eentje ooit ben tegengekomen in Fortnite. Laten we het maar hopen.
Ricochet zal pas ergens in December volledig werken gok ik, met de Pacific Update.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• vndk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-11 07:51
Sinds een week draait de Vanguard CD in mijn PS4.
Als ik nu Warzone opstart, dan vraagt hij om de CD van Modern Warfare..... ?

Warzone draait toch zelfstandig ?

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 29-11 16:54
vndk schreef op donderdag 11 november 2021 @ 13:22:
Sinds een week draait de Vanguard CD in mijn PS4.
Als ik nu Warzone opstart, dan vraagt hij om de CD van Modern Warfare..... ?

Warzone draait toch zelfstandig ?
Verwijderen en vanuit de ps store downloaden, ik had dit eerst ook volgens mij ;)

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-11 20:01
Damian schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:33:
[...]

Ricochet zal pas ergens in December volledig werken gok ik, met de Pacific Update.
Was dat ook voor de MP ik dacht dat die al actief is, we gaan het zien blijft afwachten.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Hier nog ps5 spelers die crossplay uitgeschakeld hebben? Zijn de servers goed gevuld?

Nooit zo bij stilgestaan dat pc spelers waarschijnlijk meer controle hebben met de muis, en zo meer voordeel

• ISJ
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 28-11 09:54

ISJ

Sinds kort een issue met Warzone waarbij voice chat aan mijn kant ermee stopt. Het is alsof hij dan geen microfoon meer herkend. Soms krijg ik met disable/enable voice chat of veranderen van inputkanaal de mic weer werkend maar soms ook niet. Van google en alles afstruinen ben ik niet veel wijzer geworden, heb alles geprobeerd. Mijn pc blijft de input gewoon zien en registreert mijn stem ook, dus het is puur een MW/Warzone issue.

Ik heb hier last van sinds de twee, drie dagen. Herkent iemand dit?
greatgonzo schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:41:
Hier nog ps5 spelers die crossplay uitgeschakeld hebben? Zijn de servers goed gevuld?

Nooit zo bij stilgestaan dat pc spelers waarschijnlijk meer controle hebben met de muis, en zo meer voordeel
Speel altijd zonder crossplay, nooit problemen. Soms wel paar seconden wachten.

Muis VS controller is nog het minste, eerder cheaters en eventueel nog fov

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

greatgonzo schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 21:41:
lol

• marcanti
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 21:47
Ahja, controller en muis hebben allebei hun voordelen. Muis is meer snappy, controller heeft soms wel erg sterke aim assist.

Ik heb crossplay idd ook vooral uitstaan om het verschil in fov wat het tóch oneerlijk maakt (qua zicht en volgens mij ook recoil). En daarnaast kom ik nooit cheaters tegen.

• xepyonx
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 00:27
Gister na de laatste grote update weer gespeeld (PC), maar de soundmix van de effecten klopt voor geen meter meer.

Mijn eigen voetstappen klinken bizar luid, maar van anderen bijna niet meer hoorbaar, ook al sprinten ze een marathon op een meter naast me of op het dak boven me.

Ook de situational shouts klinken ontzettend zacht.

PC geeft verder netjes lpcm 7.1 en receiver geeft aan ook lpcm binnen te krijgen - issues zijn exact begonnen ná de vanguard update.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Vandaag de ps5 uitgepakt en aangesloten.
Via de ps store warzone erop gezet. Die is nu aan het downloaden.

Maar er staat bij dat het een ps4 spel is.
Is het niet uitgebracht/geoptimaliseerd voor de ps5?

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:36
greatgonzo schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:34:

Mocht het ni zo zijn dan zal het met de Pacific Warzone wel gefixt worden. Vanguard draait op een geüpgraded engine en dan is het slim om het dan ook pas te doen dan nu nog updaten voor PS5. Ook was Modern Warfare gereleased toen de PS5 en nieuwe Xbox'en er dacht ik nog niet waren.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Och.. Speel het nu nog wel even en installeer het anders 2 december wel opnieuw
greatgonzo schreef op maandag 15 november 2021 @ 20:34:

Enkel 120fps en high Textures dacht ik op de ps5
Dat trowback event is echt heerlijk om te spelen. Leuke loot, continu wel iets te doen
Pagina: 1 ... 22 ... 34 Laatste