✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja! ik dus, op de PS5.Chelseamarre123 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 08:37:
Nog mensen die last hebben van FPS drops/lag sinds het nieuwe seizoen?
Denk dat het te maken heeft met die nieuwe texture packs?
Het uitschakelen van het high res pack hielp niet bij mij.
Na een verse install van Warzone waren de drops weg.
Dus kans is groot dat je weer een aantal GB's kunt gaan downloaden
Ik merk wel dat ik een soort van lag af en toe heb met mijn ps5 sinds de laatste updaet, valt dit ook onder die FPS ?b.o.n.s schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 11:17:
[...]
Ja! ik dus, op de PS5.
Het uitschakelen van het high res pack hielp niet bij mij.
Na een verse install van Warzone waren de drops weg.
Dus kans is groot dat je weer een aantal GB's kunt gaan downloaden
Bij mij versprong mij aim zo nu en dan een aantal meter ingame en dan echt diverse keren per potje.donvalentino schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 18:50:
[...]
Ik merk wel dat ik een soort van lag af en toe heb met mijn ps5 sinds de laatste updaet, valt dit ook onder die FPS ?
Na schone install speelt alles zoals het hoort.
Ik heb precies. Ik dacht dat het ineens aan m’n internet lag. Ook een ps5donvalentino schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 18:50:
[...]
Ik merk wel dat ik een soort van lag af en toe heb met mijn ps5 sinds de laatste updaet, valt dit ook onder die FPS ?
Beetje op een trein schieten 20 minuten lang.
Trailer was geweldig in elkaar gezet, cinematografisch gezien was het echt tof, je werd er helemaal in gezogen. Toch weinig enthousiasme voor Vanguard als game. Leuk dat men een anti-cheat aankondigt, maar het kalf is wat dat betreft al verdronken denk ik. De nieuwe map moet wel heel geweldig zijn om nu de spelers nog terug te lokken naar Warzone. Betwijfel sterk of dat dus zo gaat zijn.
En ik kan me dus niet voorstellen dat een WW2-style map + WW2 style guns nou veel aantrekkingskracht gaat hebben. Is toch meer iets voor de liefhebber van de WW2-historie. Ik kijk er in ieder geval niet echt naar uit.
Maar er zijn (voor mij) geen alternatieven. Fortnite en Apex trekken mij niet en BF2042 heeft geen battle royaleTimk10 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:04:
Dat live-event was echt next-level treurig zeg.
Beetje op een trein schieten 20 minuten lang.
Trailer was geweldig in elkaar gezet, cinematografisch gezien was het echt tof, je werd er helemaal in gezogen. Toch weinig enthousiasme voor Vanguard als game. Leuk dat men een anti-cheat aankondigt, maar het kalf is wat dat betreft al verdronken denk ik. De nieuwe map moet wel heel geweldig zijn om nu de spelers nog terug te lokken naar Warzone. Betwijfel sterk of dat dus zo gaat zijn.
En ik kan me dus niet voorstellen dat een WW2-style map + WW2 style guns nou veel aantrekkingskracht gaat hebben. Is toch meer iets voor de liefhebber van de WW2-historie. Ik kijk er in ieder geval niet echt naar uit.
Ja, snap ik, dat heb ik ook een beetje. Apex lijkt me wel redelijk, maar mijn vaste game-squad ziet het daar ook echt totaal niet in zitten en vind het toch wel chill om met een beetje vaste crew te spelen. Fortnite heb ik altijd al ruk gevonden. Alsof je in een soort van LSD-trip aan het gamen bent.Steven030 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:08:
[...]
Maar er zijn (voor mij) geen alternatieven. Fortnite en Apex trekken mij niet en BF2042 heeft geen battle royale
Maar merk wel dat ik steeds minder Warzone ga spelen. Als ik nu nog 3 maanden moet gaan wachten op een anti-cheat ben ik denk ik afgehaakt. En het feit dat het thema van de nieuwe CoD en Warzone ook nog eens een thema is dat mij eigenlijk helemaal niet aanspreekt, ben ik bang voor de toekomst van Warzone. Want met mij zijn er nog velen die ook niet echt enthousiast raken van Warzone.
Het is doodzonde dat Battlefield dus geen poging waagt met een BR. Dit is DE kans om een slag te slaan daarmee. Of elke andere grote ontwikkelaar, for that matter. Iedereen heeft een zieke craving naar de nieuwe baanbrekende BR.
Ik en mijn vrienden zijn een half jaar na de Cold War implementatie gestopt met Warzone en komen met Vanguard pas weer terug. Zo zullen er meer zijn die juist de huidige staat van Warzone niets vinden en wachten tot er een soort reset is zodat ze weer in kunnen stappen.Timk10 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:12:
[...]
Ja, snap ik, dat heb ik ook een beetje. Apex lijkt me wel redelijk, maar mijn vaste game-squad ziet het daar ook echt totaal niet in zitten en vind het toch wel chill om met een beetje vaste crew te spelen. Fortnite heb ik altijd al ruk gevonden. Alsof je in een soort van LSD-trip aan het gamen bent.
Maar merk wel dat ik steeds minder Warzone ga spelen. Als ik nu nog 3 maanden moet gaan wachten op een anti-cheat ben ik denk ik afgehaakt. En het feit dat het thema van de nieuwe CoD en Warzone ook nog eens een thema is dat mij eigenlijk helemaal niet aanspreekt, ben ik bang voor de toekomst van Warzone. Want met mij zijn er nog velen die ook niet echt enthousiast raken van Warzone.
Het is doodzonde dat Battlefield dus geen poging waagt met een BR. Dit is DE kans om een slag te slaan daarmee. Of elke andere grote ontwikkelaar, for that matter. Iedereen heeft een zieke craving naar de nieuwe baanbrekende BR.
Maar denk je dat Vanguard een goede verandering voor Warzone gaat zijn?Racing-Paradise schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:19:
[...]
Ik en mijn vrienden zijn een half jaar na de Cold War implementatie gestopt met Warzone en komen met Vanguard pas weer terug. Zo zullen er meer zijn die juist de huidige staat van Warzone niets vinden en wachten tot er een soort reset is zodat ze weer in kunnen stappen.
De geschiedenis belooft weinig goeds, de vorige WW2 game van CoD was misschien een van de slechtste games uit de hele franchise. Op dit moment is er nog weinig om enthousiast van te worden. Ja, de anti-cheat. Maar die moet ik ook eerst meemaken om te checken of ie daadwerkelijk effect heeft.
Ik ben een Call of Duty speler van het eerste uur, begonnen met CoD1, CoD:UO, CoD2 en pas later CoD4(MW).
Het thema WWII hoort naar mijn mening bij Call of Duty en daar heb ik eigenlijk wel weer zin in!
CoD2019 was de eerste CoD in jaren geweest die me echt weer heeft gegrepen zoals de eerste CoD's dat hebben gedaan.
CW daarentegen was voor mij een enorme tegenvaller/stap in de verkeerde richting op vele vlakken. Het vervelende was dat dit ook zijn uitwerking had op mijn 'nieuwe liefde' Warzone.
Ik hoop dat ze met Vanguard de kans grijpen om op de resetknop te rammen en een reorganisatie door te voeren in Warzone,
maak een parkeerplaats van Verdansk (nieuwe map)
maak een wapen rotatie (Cold War meuk eruit)
fix de godd#mn filesize
Regel de anti cheat! (komt er aan)
Dan kunnen we wat mij betreft weer jaren door met Warzone
[ Voor 3% gewijzigd door Racing-Paradise op 20-08-2021 14:46 ]
Fair enough, iedereen zijn voorkeuren uiteraard.Racing-Paradise schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:43:
@Timk10
Ik ben een Call of Duty speler van het eerste uur, begonnen met CoD1, CoD:UO, CoD2 en pas later CoD4(MW).
Het thema WWII hoort naar mijn mening bij Call of Duty en daar heb ik eigenlijk wel weer zin in!
CoD2019 was de eerste CoD in jaren geweest die me echt weer heeft gegrepen zoals de eerste CoD's dat hebben gedaan.
CW daarentegen was voor mij een enorme tegenvaller/stap in de verkeerde richting op vele vlakken. Het vervelende was dat dit ook zijn uitwerking had op mijn 'nieuwe liefde' Warzone.
Ik hoop dat ze met Vanguard de kans grijpen om op de resetknop te rammen en een reorganisatie door te voeren in Warzone,
maak een parkeerplaats van Verdansk (nieuwe map)
maak een wapen rotatie (Cold War meuk eruit)
fix de godd#mn filesize
Regel de anti cheat! (komt er aan)
Dan kunnen we wat mij betreft weer jaren door met Warzone
Ik hoop ook echt van harte dat ik verrast word en dat ik het een heerlijke game ga vinden en dat Warzone weer de game wordt waar het groot mee werd, dat moge duidelijk zijn.
Cold War is imo echt een mislukking omdat men van een heerlijke engine (datgene dat Warzone ook zo goed maakt) naar een of andere stroeve stroop-engine is gegaan. Daardoor is movement in Cold War werkelijk abominabel slecht (en in Warzone juist dus zo goed). Zolang ze dus de Warzone-engine onaangetast laten (of in ieder geval heel erg soortgelijk laten) bestaat er zeker mogelijkheid dat Vanguard een succes kan worden.
Helemaal mee eens!Timk10 schreef op vrijdag 20 augustus 2021 @ 14:50:
[...]
Fair enough, iedereen zijn voorkeuren uiteraard.
Ik hoop ook echt van harte dat ik verrast word en dat ik het een heerlijke game ga vinden en dat Warzone weer de game wordt waar het groot mee werd, dat moge duidelijk zijn.
Cold War is imo echt een mislukking omdat men van een heerlijke engine (datgene dat Warzone ook zo goed maakt) naar een of andere stroeve stroop-engine is gegaan. Daardoor is movement in Cold War werkelijk abominabel slecht (en in Warzone juist dus zo goed). Zolang ze dus de Warzone-engine onaangetast laten (of in ieder geval heel erg soortgelijk laten) bestaat er zeker mogelijkheid dat Vanguard een succes kan worden.
De engine(van MW2019) zal overigens niet veranderen met Vanguard
Het is helaas (en ook gelukkig) makkelijk te counteren door Cold-Blooded te selecteren als perk.
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Heb niet gecheat of de game ooit edit of mods gebruik.
[ Voor 27% gewijzigd door polopolo150 op 27-08-2021 19:08 ]
Gewoon als de normale modus spelen. Als je terug komt zonder loadout ben je toch slachtvee.SirMemeAlot schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:38:
Dacht net even potje BR te spelen, maar ik zie dat ze er nu buy back Verdansk van gemaakt hebben. Moet zeggen dat ik dit echt niks vind, weer z'n noob-fest waar je 3 a 4 keer dezelfde lui moet killen omdat het zo makkelijk is om terug te komen. Komt wel heel dicht in de buurt van Rebirth nu
Ik levelde de battle pass hetzelfde / als het niet meer is met die trein game mode van vorig week dan met plunder nu.
Verwijderd
Vind het wel een leuke afwisseling voor even. Al is het in quads een gigantische chaos. Solo en duos wel een paar wins gepakt.SirMemeAlot schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:38:
Dacht net even potje BR te spelen, maar ik zie dat ze er nu buy back Verdansk van gemaakt hebben. Moet zeggen dat ik dit echt niks vind, weer z'n noob-fest waar je 3 a 4 keer dezelfde lui moet killen omdat het zo makkelijk is om terug te komen. Komt wel heel dicht in de buurt van Rebirth nu
Hopelijk is het maar voor even, maar voor mij haalt het de hele spanning uit het spel. Gewoon even looten en je weet dat je toch wel terug komt, landen op de load-out en je bent er weer.Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 23:52:
[...]
Vind het wel een leuke afwisseling voor even. Al is het in quads een gigantische chaos. Solo en duos wel een paar wins gepakt.
Ik vind het juist heeeerlijk.. doe mij maar altijd een optie op een buyback mode ipv de reguliere brSirMemeAlot schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:38:
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold
Erbij zou ik prima vinden, maar gezien het gebrek aan commentaar op deze aanpassing ben ik wel eens bang dat het permanent is. Dat zou voor mij wel een dooddoener zijn voor dit spel, als ik action packed game wil hebben ze daar in mijn optiek al Rebirth voor.Korkss schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 19:56:
[...]
Ik vind het juist heeeerlijk.. doe mij maar altijd een optie op een buyback mode ipv de reguliere br
PSN: Mondaatje
Maar goed, ik heb ook een noob vraag.. klopt het dat je maar één wapen kan dragen naast je side-arm?
Want vaak vind ik een toffe sniper gun die ik graag wil houden, maar heb dan geen close-combat of andere machinegun achter de hand.
Je had altijd de gulag nog en in duo/trio/squad konden je teammates je ook terug kopen.greatgonzo schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 15:56:
Voor mij als noob is dit juist fijn.. Ik vond het als beginner irritant om meteen te moeten re-connecten na een snelle dood
Nee, je kan gewoon twee wapens dragen. Je sidearm kan je gewoon inwisselen voor een ander wapen. Als je dan een nieuw wapen vind dan wissel je naar je sidearm en pak je dan dat andere wapen op, hij wisselt namelijk de gene die je in je hand hebt.Maar goed, ik heb ook een noob vraag.. klopt het dat je maar één wapen kan dragen naast je side-arm?
Want vaak vind ik een toffe sniper gun die ik graag wil houden, maar heb dan geen close-combat of andere machinegun achter de hand.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Je kunt twee wapens bij je dragen. Welke dat zijn moet je zelf weten. In je loadout heb je de Overkill perk nodig om meer dan één primary te hebben (dwz een AR, SMG, LMG, etc., eigenlijk alles behalve een pistool, launcher of mes). Maar dat gaat alleen over de loudout -- ook zonder Overkill kun je alles oppikken wat je wilt als je 't vindt op de gond.greatgonzo schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 15:56:
Voor mij als noob is dit juist fijn.. Ik vond het als beginner irritant om meteen te moeten re-connecten na een snelle dood
Maar goed, ik heb ook een noob vraag.. klopt het dat je maar één wapen kan dragen naast je side-arm?
[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 30-08-2021 16:01 ]
Welke game?Freek0416 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:59:
Aanbieding in de store momenteel 37,49 voor de cross gen bundel
Dit spel is gratis gabber. Weet niet waar je dit vandaan haalt?!Freek0416 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 10:59:
Aanbieding in de store momenteel 37,49 voor de cross gen bundel
01010000 01100101 01110000 01100101
Is gelukkig per vandaag opgeheven.polopolo150 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 19:07:
Gaat lekker dit. Heb een Shadow ban te pakken en lobbies erin krijgen is onmogelijk
Heb niet gecheat of de game ooit edit of mods gebruik.
Ben ik blij mee. Was echt bang dat ik een permanente ban zou krijgen.
Weet iemand of het mogelijk is Modern Warfare als apart picotgram/logo tussen de rest van je games te krijgen? Is dit een bug of is dit bij iedereen zo?
Op dit moment zijn Warzone en Modern Warfare onder 1 game logo (lees: Warzone) samen gebracht en OCD hier ik hier hard op 😅
:strip_exif()/f/image/FIAHw6nfFAoBOgqAGetvC9jQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5DXeSwtj0XbafcbF2Mq74ocI.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat is toch al een jaar zoFurrr schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 11:40:
Onderstaand bericht ook in Series X topic gepost, maar is hier denk ik beter op zn plek.
Weet iemand of het mogelijk is Modern Warfare als apart picotgram/logo tussen de rest van je games te krijgen? Is dit een bug of is dit bij iedereen zo?
Op dit moment zijn Warzone en Modern Warfare onder 1 game logo (lees: Warzone) samen gebracht en OCD hier ik hier hard op 😅
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Blijkbaar.
Ik wist niet of dit een bug was waar ik alleen last van heb. En ik wist dus niet dat dit bij iedereen zo was, vandaar mijn vraag….
Blijkbaar ga jij er van uit dat dit general knowledge is.
Toch bedankt voor het antwoorden.
Iron trials = Duosupclocker schreef op donderdag 16 september 2021 @ 20:15:
Hebben ze gvd duos er uit gehaald. Man man man ze leren het nooit om niet aan de standaard BR te komen.
Dit is eigenlijk altijd wat ze altijd doen met bepaalde playlists, bijvoorbeeld armored royal quads vervangt dan ook normale quads
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Als er opeens een core BR mode mist dan is er gegarandeerd iets voor in de plaats gekomen met die hoeveelheid spelers in je squad. In dit geval dus Iron Trials. Maar soms is er ook BR Buyback <iets, bv. solos> en die <iets> ontbreekt dan bij core BR.upclocker schreef op donderdag 16 september 2021 @ 20:15:
Hebben ze gvd duos er uit gehaald. Man man man ze leren het nooit om niet aan de standaard BR te komen.
Prima dat ze proefballonnetjes op laten, maar blijf gewoon af van de standaard modus. Je gaat mij niet vertellen dat ze met een dergelijk grote player base niet genoeg data kunnen halen als je de standaard BR gewoon behoudt.CyBeR schreef op maandag 20 september 2021 @ 13:13:
[...]
Als er opeens een core BR mode mist dan is er gegarandeerd iets voor in de plaats gekomen met die hoeveelheid spelers in je squad. In dit geval dus Iron Trials. Maar soms is er ook BR Buyback <iets, bv. solos> en die <iets> ontbreekt dan bij core BR.
Al moet ik wel toegeven dat Iron Trials wel erg goed bevalt, maar heb ook zat modi gehad waar ik niet op zat te wachten.
3 potjes Iron Trials gespeeld, 2x ben ik overduidelijk door een aimbotter gekilled en nummer 3 had er heel veel schijn van een wallhack te hebben.
Kutspel. Heb 'm meteen weer uitgezet.
Ik merk zelf ook dat ik nu wel heel snel argwaan krijg met alle berichten omtrent cheaters, terecht of onterecht.Aomi schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:55:
Heb Warzone bijna een jaar niet meer gespeeld (laatste keer was iig nog de oude map) maar zojuist even aangeslingerd.
3 potjes Iron Trials gespeeld, 2x ben ik overduidelijk door een aimbotter gekilled en nummer 3 had er heel veel schijn van een wallhack te hebben.
Ten eerste zijn er spelers die echt eng lang spelen en echt goed zijn. Ik werd in mijn hoogtij CounterStrike dagen (uiteindelijk Clanbase tweede van NL in 2vs2) dagelijks uitgemaakt voor cheater. Dat doen "mindere" spelers gewoon snel als frustratie
Verder is het mogelijk om in het spel zelf te wallhacken tegenwoordig, gewoon als functie dus niet als cheat, zie het filmpje hierboven van Rappa1985
Conclusie, niet meteen roeptoeteren en gewoon lekker verder spelen
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Nee, er zijn écht veel cheaters in Warzone als je op PC/Xbox speelt of crossplay aan hebt op de PS. De laatste keer dat ik met crossplay aan speelde kwam ik bijv in een team met een random Indiër en heb ik het halve potje mee kunnen kijken, het is echt bizar zo'n aimbot. De gun gaat vanzelf richting iemand aan de andere kant van Verdansk en hele teams zijn in een seconde gewiped. Hij had uiteindelijk 58 kills, maar ik snap niet wat de lol ervan is. Crossplay gaat hier nooit meer aan.Damian schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:57:
[...]
Ik merk zelf ook dat ik nu wel heel snel argwaan krijg met alle berichten omtrent cheaters, terecht of onterecht.
Ten eerste zijn er spelers die echt eng lang spelen en echt goed zijn. Ik werd in mijn hoogtij CounterStrike dagen (uiteindelijk Clanbase tweede van NL in 2vs2) dagelijks uitgemaakt voor cheater. Dat doen "mindere" spelers gewoon snel als frustratie
Verder is het mogelijk om in het spel zelf te wallhacken tegenwoordig, gewoon als functie dus niet als cheat, zie het filmpje hierboven van Rappa1985
Maar zelfs zonder crossplay wordt semi-cheaten met een Cronus Zen inmiddels steeds populairder, dus ook op consoles heb je er steeds meer last van. Dan hebben guns bijvoorbeeld geen enkele recoil meer.
En in de situatie die jij schetst is er een SBMM probleem
[ Voor 7% gewijzigd door Steven030 op 21-09-2021 09:58 ]
Iemand die in een fractie van een seconden 180 graden omdraait en mij meteen volle headshots schiet op een lange afstand met een ground loot Iron sights wapen? No fucking way dat je dan 'erg goed' bent. Dat is of ontzettend lucky of je bent gewoon aan het cheaten.Damian schreef op dinsdag 21 september 2021 @ 08:57:
[...]
Ik merk zelf ook dat ik nu wel heel snel argwaan krijg met alle berichten omtrent cheaters, terecht of onterecht.
Dat nieuwe legale wallhacken ben ik niet bekend mee tbh maar als ik stil ergens in een hoekje zit en iemand komt de hoek om en weet precies waar ie moet schieten (en ik heb coldblooded+ghost) vind ik dat op z'n minst verdacht.
Hier was het gisteravond ook weer raak. Gelijk laatste potje. Ze houden ook niet eens meer de schijn op. Best wel ongelooflijk dat zo'n groot bedrijf als activision blizzard dit zo lang heeft toegelaten.Aomi schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:55:
Heb Warzone bijna een jaar niet meer gespeeld (laatste keer was iig nog de oude map) maar zojuist even aangeslingerd.
Lijkt me verschrikkelijk frustrerend op pc. Zo blij dat ik 'm op de ps5 speel. Zou 'm idd lekker links laten liggen en pas weer oppakken als straks de integratie van Vanguard is toegepast inclusief nieuw anti-cheat systeem.Aomi schreef op maandag 20 september 2021 @ 17:55:
Hmm, ik heb 'm even gespeeld op de PS5.Monda schreef op donderdag 23 september 2021 @ 16:26:
[...]
Lijkt me verschrikkelijk frustrerend op pc. Zo blij dat ik 'm op de ps5 speel. Zou 'm idd lekker links laten liggen en pas weer oppakken als straks de integratie van Vanguard is toegepast inclusief nieuw anti-cheat systeem.
Even los van de controller (das een kwestie van wennen/oefenen) kan ik echt niet spelen zonder FOV slider. Je ziet echt veel te weinig (terwijl je op 55 inch speelt) als je de FOV niet aan kan passen.
Als je niet anders gewend bent en je speelt zonder crossplay tegen anderen met een ps5, maakt het niets uit. Maar in jouw geval idd flink wennen, maar weinig tot geen cheaters. Geen fov sliders lijkt me minder gamebreaking dan cheaters.Aomi schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:20:
[...]
Hmm, ik heb 'm even gespeeld op de PS5.
Even los van de controller (das een kwestie van wennen/oefenen) kan ik echt niet spelen zonder FOV slider. Je ziet echt veel te weinig (terwijl je op 55 inch speelt) als je de FOV niet aan kan passen.
Deze deathmatch 50v50 modus was wel een leuke toevoeging!
Zeker waar.Monda schreef op donderdag 23 september 2021 @ 18:36:
[...]
Als je niet anders gewend bent en je speelt zonder crossplay tegen anderen met een ps5, maakt het niets uit. Maar in jouw geval idd flink wennen, maar weinig tot geen cheaters. Geen fov sliders lijkt me minder gamebreaking dan cheaters.
En idd, niemand een fov sliders dan zit je allemaal met dezelfde beperking.
Maar als je gewend bent te spelen met een hoge fov dan is het heel moeilijk om weer op de standaard fov te spelen...
Deze gast sloeg echt alles..
Met z'n team zo'n 90 kills bij elkaar..
Heb je auto fill uit staan?SirMemeAlot schreef op zaterdag 25 september 2021 @ 13:31:
Ik heb sinds rond het middaguur nu bijna 8 keer een quads of trio's potje opgestart en elke ben ik alleen. Zijn er meer die op de 1 of andere manier niet gekoppeld worden aan andere spelers met BR?
Lijkt haast wel of er iets in m’n account is aangepast
Edit: Zoals het gekomen is, is het ook weer vertrokken. Dag niet gespeeld en het was weer normaal.
[ Voor 20% gewijzigd door SirMemeAlot op 27-09-2021 16:45 ]
[ Voor 89% gewijzigd door BM op 27-09-2021 12:57 ]
[ Voor 89% gewijzigd door BM op 27-09-2021 12:58 ]
Op zich hetzelfde wat alle andere hackers/cheaters gebruiken, alleen deze doet erg weinig moeite om het te verbergen. Rest asured, deze is zo gebannedGraft schreef op donderdag 23 september 2021 @ 22:54:
Ik dacht ook dat het allemaal wel mee viel met de cheaters. Maar vd week van de 3 games 2x tegen cheaters aangelopen.
Deze gast sloeg echt alles..
[Streamable]
Met z'n team zo'n 90 kills bij elkaar..
Ik speel op PC en meestal Solo.. dit is wat saai.
Zijn er mensen die wel eens een potje samen willen spelen?
https://discord.gg/7dPynnuKCJJeroenD92 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:49:
Zijn er nog mensen die Warzone spelen?
Ik speel op PC en meestal Solo.. dit is wat saai.
Zijn er mensen die wel eens een potje samen willen spelen?
Altijd vrij om te joinen
[ Voor 4% gewijzigd door Furrr op 03-10-2021 16:29 ]
Waarschijnlijk je scroll wheel op vliegend staan.benjamin19 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:02:
iemand enig idee wat mijn probleem is? Constant in Warzone ben ik tijdens het lopen constant mijn wapens aan het wisselen. dit is aardig irritant. heb een nieuwe Logitech G502. Hero.
Er zit een knop onder de scroll wheel waar je dit kan veranderen
Buffalo77 | Pokemon Unite
volgens mij is mijn probleem verholpen! Bedankt!!ronalddus schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 20:11:
[...]
Waarschijnlijk je scroll wheel op vliegend staan.
Er zit een knop onder de scroll wheel waar je dit kan veranderen
Kan helaas geen games meer vinden na de upgrade naar windows 11 sinds gister..
<350ms
[ Voor 5% gewijzigd door r.reus op 06-10-2021 17:30 ]
Nu vroeg ik me af, zijn er mods/andere spellen die deze modi nog beter hebben uitgevoerd. Bijv. competitie (ladder), altijd keuze qua spelers (3vs3 en 2vs2), betere statistieken, etc? Zou geweldig zijn

Vreemde is ook dat ik de Battle Pass niet gekocht heb maar er ineens was! Wellicht iets te maken met de Vanguard pre order… Meer mensen?
[ Voor 53% gewijzigd door Furrr op 08-10-2021 12:33 ]
Wat kun je daarmee? Tis een melee wapen waar je wel snel mee kunt rondrennen, maar heel veel waarde zie ik er niet in
Heb ergens gelezen dat als je met die stok op de graveyard loopt rechts naast boneyard je een callingcard of iets zou vrijspelen. Zelf niet geprobeerd en laat ik hem altijd liggen.greatgonzo schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:00:
via de rode deur kom ik vaak in kamers met veel loot, en heel vaak zit er die Lion stick bij.
Wat kun je daarmee? Tis een melee wapen waar je wel snel mee kunt rondrennen, maar heel veel waarde zie ik er niet in
Wat betreft die rode deuren als je in de hal bent met "alle" deuren. Kwestie van naar het geluid van de deuren luisteren. De gene die hetzelfde geluid maakt als de "normale" rode deur komt altijd in zo'n ruimte met lood uit.
Gemakkelijker is om de deur te pakken die geen elektriciteit heeft.stijn1309 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:19:
[...]
Heb ergens gelezen dat als je met die stok op de graveyard loopt rechts naast boneyard je een callingcard of iets zou vrijspelen. Zelf niet geprobeerd en laat ik hem altijd liggen.
Wat betreft die rode deuren als je in de hal bent met "alle" deuren. Kwestie van naar het geluid van de deuren luisteren. De gene die hetzelfde geluid maakt als de "normale" rode deur komt altijd in zo'n ruimte met lood uit.
Die moet ik ook nog doen, elke keer als ik die cane vind ben ik kilometers van begraafplaats. Je krijgt ook nog eens 5000 dollar en iedereen van het team kan het doen (wapen droppen en delen met elkaar) dus ook nog easy money.stijn1309 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:19:
[...]
Heb ergens gelezen dat als je met die stok op de graveyard loopt rechts naast boneyard je een callingcard of iets zou vrijspelen. Zelf niet geprobeerd en laat ik hem altijd liggen.
[ Voor 57% gewijzigd door Rappa1985 op 11-10-2021 10:20 ]
Hoe zag je hem überhaupt? Ik zie echt geen vijand staanRappa1985 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:16:
Deze was toch wel heel lekker, je verwacht dat je verloren hebt tot iemand een fout maakt:
[YouTube: Call of Duty: Modern Warfare_20211009235340]
[...]
Die moet ik ook nog doen, elke keer als ik die cane vind ben ik kilometers van begraafplaats. Je krijgt ook nog eens 5000 dollar en iedereen van het team kan het doen (wapen droppen en delen met elkaar) dus ook nog easy money.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ja klopt, compressie van youtube helpt niet nee. Was op het moment wel duidelijker te zien.miicker schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:29:
[...]
Hoe zag je hem überhaupt? Ik zie echt geen vijand staan
Haha lekker hoor, wat een idioot, hij hoorde jullie toch kuchen.Rappa1985 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:16:
Deze was toch wel heel lekker, je verwacht dat je verloren hebt tot iemand een fout maakt:
[YouTube: Call of Duty: Modern Warfare_20211009235340]
[...]
Die moet ik ook nog doen, elke keer als ik die cane vind ben ik kilometers van begraafplaats. Je krijgt ook nog eens 5000 dollar en iedereen van het team kan het doen (wapen droppen en delen met elkaar) dus ook nog easy money.
Wat een kut circel ook
Wat een mazzel zeg.Rappa1985 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 10:16:
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Stay hungry, stay foolish!
Haha serieus... Dat is een stuk makkelijker. Grappig dat als je ooit één ding je is opgevallen... Je niet meer verder kijkt dan je neus lang is.Chelseamarre123 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:28:
[...]
Gemakkelijker is om de deur te pakken die geen elektriciteit heeft.
Wat bedoel je precies? De gene die geen gloed heeft om de deur/blauwe waas?Chelseamarre123 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 09:28:
[...]
Gemakkelijker is om de deur te pakken die geen elektriciteit heeft.
Je ziet bij de juiste deur géén blauwe 'elektrische schokjes', zeg maargreatgonzo schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 16:19:
[...]
Wat bedoel je precies? De gene die geen gloed heeft om de deur/blauwe waas?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Vanmiddag 5 potjes gespeeld met een maat. Eerste 4 potjes duidelijke cheater, aimbot, wallhack the whole shibang. Potje 5 (waarschijnlijk) geen cheater. Gelijk de win met 20 killsCHKYBSTRD schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:25:
Vanochtend 4 eindcirkels en elke keer een cheater die wint..... blijft frustrerend...
Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Anti cheat dichterbij dan we denken? Of weer een ban wave?
Dat zal ze leren...Rappa1985 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 08:56:
[Afbeelding]
Anti cheat dichterbij dan we denken? Of weer een ban wave?

Het lijkt wel een groter statement dan ze normaal doen. De banwaves zijn meestal announcements zonder statement. Je kunt niet met een statement als dit komen om vervolgens je anti-cheat binnen een week te laten kraken (lijkt mij)
Van wat ik gezien heb vrij balanced.Rappa1985 schreef op woensdag 13 oktober 2021 @ 10:30:
Iemand al die Vanguard wapens kunnen testen die ze gister hebben toegevoegd? Was zelf nog niet zo ver met de Battlepass.
Stg long range build heeft een lelijke scope, toch wat recoil en maar 30 kogels.
Die garand heeft geen silencer en weinig range en veel visuele recoil maar hit wel hard als een dmr met een snellere fire rate.
Hoeveel hackers (de makers, niet de gebruikers ervan) zullen zich nu al verheugen op de uitdaging om Ricochet te omzeilen? Ik hoop zo dat de anti-cheat goed werkt en t niet te kraken is.

Vette naam ook!
waarschijnlijk bij de release van vanguard, begin december. En als het altijd op donderdag is dan 2 decemberRappa1985 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 11:46:
Wel klote dat er nog steeds geen datum is wanneer de nieuwe map dropt + anti-cheat.
5 november bij release van Vanguard en dus ergens december voor Warzone met de nieuwe map.