Meh, het is dat Biden een goed team om zich heen heeft, maar het blijft gewoon een oude man van 80+, mentaal niet al te scherp meer. Althans, het kost hem tijd om zich te focussen en goede antwoorden te geven, net als bijna elke 80+er. Iemand die al heel, heel lang met pensioen had moeten zijn.
Ik vind zijn parate kennis niet up-to-date meer, zijn loopvermogen is ook rap afgenomen afgelopen jaren. Vraag me af of hij dat beroemde 'jogrondje' nog kan dat hij met Obama deed.
Daar is niets geframed aan, gewoon observaties van zijn gedrag. Het is gewoon een oude man voor wie het ambt eigenlijk te zwaar is en niet meer het volle dagprogramma aan kan dat een 40er of 50er wel had gekund.
Dat geeft in principe niet, maar het is zo jammer. Stel je een scherpe 40er voor in een debat met Trump die razendsnel kan schakelen en gepaste rebuttals geven. Dat kan Biden allemaal niet meer. Die gaat gewoon zijn ingestudeerde verhaal vertellen, grapje hier en daar, maar het zal een oude langzame man zijn (met kennis van zaken ongetwijfeld, dat wel) met een stramme houding en een stram vrij uitdrukkingsloos gezicht.
Ik zal mijn woorden eerlijk intrekken na het debat als het anders lijkt te verlopen.
[
Voor 31% gewijzigd door
FunkyTrip op 21-06-2024 20:53
]
Dit dus.