20 januari, dus het zal wel daar aan liggen.tottianovic schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 08:44:
[...]
17 januari om precies te zijn. En jij?
hier ook via MM besteld, wel pas begin deze week. Maar na de order te hebben geplaatst complete radiostilte.realphoenikx schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:26:
Zijn er ook mensen die via mediamarkt hebben besteld die hun bestelling hebben ontvangen? Of überhaupt een reactie hebben gekregen?
Maar goed, ook wel ergens verwacht (ervaringen uit het verleden). Heb puur om de prijs via MM besteld, want ik wist/weet op voorhand dat de service van MM dicht tegen het nulpunt zit
Ik denk ook dat dit het geval is, maar ik vind het een enorme blamage. je geeft enorm veel geld uit, en wil hem graag zsm hebben. Vanwege inruil bij Samsung besteld, ipv zoals altijd bij coolblue. en je wordt gewoon keihard genaait. Gister nog gevraagd of het wel verzonden zou worden, waarbij ze aan gaf dat ze het niet kon beloven. ik denk dat ze het al wisten, en dan zo om 2300 een mailtje sturen is echt belachelijk.packfrenk schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:00:
Als ik moet gokken, dan lijkt het probleem bij Samsung me eerder te liggen bij gebrek aan voorraad van SmartTags of Buds. De impact van S21 pre-orders zal op de totale capaciteit van PostNL weinig invloed hebben lijkt me.
Communicatie is echt slecht. Dit probleem is niet ineens om 23h ontstaan.
Op 15 januari order geplaatst, dus logistiek volslagen lachertje dat ze dat niet kunnen plannen 2 weken later.
Beter een zekere lange levertijd dan een onzekere korte. Als Samsung op 1 feb niet uitlevert, mogen ze hem houden.
Op 15 januari order geplaatst, dus logistiek volslagen lachertje dat ze dat niet kunnen plannen 2 weken later.
Beter een zekere lange levertijd dan een onzekere korte. Als Samsung op 1 feb niet uitlevert, mogen ze hem houden.
Net samsung aan de lijn gehad. Ik had initieel een email gekregen dat hij 26/01 geleverd ging worden. Dit is meermaals uitgesteld geweest tot ik op 28/01 de email kreeg dat ze het item meermaals aangeboden hebben maar ik het niet in ontvangst genomen heb en daarom een retourprocedure hebben opgestart. Dus ik belde gisteren, kreeg toen te horen dat ik me geen zorgen moest maken dat alles in orde was en ze vandaag 29/01 gewoon gingen leveren. Rond middernacht en deze ochtend lees je hier dan dat vele mensen een email ontvangen hebben, alleen heb ik totaal niets gekregen... geen enkele communicatie. Dus terug naar samsung gebeld, de vriendelijke persoon aan de lijn wist me nu te vertellen dat alles gewoon in orde was, dat de bestelling door gaat, maar dat niemand hem vandaag moet verwachten. Aangezien ik vroeg genoeg besteld heb (15/01) zou ik hem maandag ontvangen. Anders zou het pas donderdag zijn volgens hem. Dit is de eerste keer dat ik via samsung zelf bestel... niet meteen een succesverhaal! Best wel een beetje teleurgesteld voornamelijk in hun slechte communicatie en natuurlijk ook omdat ik vandaag mijn bestelling niet geleverd krijg. Zou een leuk verjaardagscadeau geweest zijn
Ach ik heb mijn S21+ bij Samsung op woensdag de 27ste besteld. Ging er toen eigenlijk al vanuit dat ik hem vandaag niet zou krijgen. Het is jammer en de communicatie vanuit Samsung kan inderdaad beter. Ik ga er in ieder geval wel vanuit dat ik hem volgende week kan ontvangen.
@Bosken85 Proficiat in ieder geval met je verjaardag
@Bosken85 Proficiat in ieder geval met je verjaardag
Heb al gebeld, heb mijn order geannuleerd.. die oordopjes interesseren mij niet.Zilver schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:58:
Communicatie is echt slecht. Dit probleem is niet ineens om 23h ontstaan.
Nou ik denk dat ik nog wel een dagje extra moet wachten.
Vodafone heeft hem wel verzonden gisteren maar postnl kan het allemaal niet aan. Pakket is door postnl ontvangen maar daarmee houdt het op voor nu
Vodafone heeft hem wel verzonden gisteren maar postnl kan het allemaal niet aan. Pakket is door postnl ontvangen maar daarmee houdt het op voor nu

In de Vodafone App staat bij mij nog steeds Status onbekend. Ik zal er nog maar weer een belletje aan wagen.Arjant2 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:27:
Nou ik denk dat ik nog wel een dagje extra moet wachten.
Net Vodafone aan de lijn gehad en ze zeiden dat ze pas vandaag met de uitlevering zouden beginnen.
Als je nu bij ze op de website kijkt zijn alle modellen op voorraad en zouden ze morgen in huis zijn op de S21 Ultra 512gb na. Levering daarvan is onbekend.
Zijn er andere mensen die bericht hebben gekregen van Vodafone?
[ Voor 27% gewijzigd door LJC op 29-01-2021 12:56 ]
Plots snel gegaan.Niks gehoord en dan gisterenavondna 23u link post.nl en net geleverd maar ...
wat is dat ding klein ...
ik dacht dat die S21 groter was ... man wat een teleurstelling. Overweeg al om terug te sturen maar vandaag bestellen is wellicht geen extra's meer...
Mijn eigen fout had hem vergeleken met huidige telefoon maar vergeten de "+"bij mijn huidige te zetten ...
ik dacht dat die S21 groter was ... man wat een teleurstelling. Overweeg al om terug te sturen maar vandaag bestellen is wellicht geen extra's meer...
Mijn eigen fout had hem vergeleken met huidige telefoon maar vergeten de "+"bij mijn huidige te zetten ...
Je hebt t over s21, s21+ of s21 ultra?voodoo077 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:19:
Plots snel gegaan.Niks gehoord en dan gisterenavondna 23u link post.nl en net geleverd maar ...
PostNL is onderweg maar heeft het tijdvak gemist.
Het is nu al ‘we proberen hem voor 2200 te leveren’, wat eigenlijk al aangeeft dat het ze niet gaat lukken. Hoop niet dat ze hem kwijt zijn.
Het is nu al ‘we proberen hem voor 2200 te leveren’, wat eigenlijk al aangeeft dat het ze niet gaat lukken. Hoop niet dat ze hem kwijt zijn.
Gisteravond toch nog via de preorder actie de S21U gereserveerd. Ik heb voor de Navy Phantom kleur gekozen. In de bevestigingsmail stond dat mijn telefoon binnenkort wordt geproduceerd, en er rekening gehouden moet worden met een levertijd van ongeveer 5 weken.
Hebben meerdere mensen hier een van de "speciale" kleuren (navy, brown, titanium) besteld?
Hebben meerdere mensen hier een van de "speciale" kleuren (navy, brown, titanium) besteld?
Sorry de S21 ...tottianovic schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:21:
[...]
Je hebt t over s21, s21+ of s21 ultra?
Dat is het probleem met de gedeeltelijke lockdown en feit dat het een nieuw product is. Dus wellicht niet/moeilijk te bekijken en op vele sites stond er geen nut een S21+ te pakken. Enkel betere batterij (4800 ipv 4000) waar je in de praktijk minder van merkt door het grotere scherm dat meer verbruikt. En dus vooral grotere scherm als enige voordeel maar is dat die 200 euro extra waard. Nee volgens die reviews... Dan baseer je je teveel op die reviews en pak je geen S21+. De Ultra was ander alternatief maar ik blijf het moeilijk hebben met een telefoon van +1000 euro. Dan zie ik mensen die een Ultra kopen maar dan voor hun TV een kleiner scherm op 50Hz nemen om te besparen daar waar ik 3 jaar geleden net voor een 65" 100H ging en voor een TV wat meer uitgeven minder erg vind.
Ik heb nu nog een "oude" S9+ en heb op google vergelijking bekeken en de bij de S21 was alles beter maar moest dus S9+ ingeven en dan merk ik dat de S21 kleiner is ...

Och, ik overleef het wel maar erger is degenen die besteld hebben bij Samsung direct en nu nog moeten wachten, bummer voor hun. Echt zonde!
Via Belsimpel is de levering ook vertraagd. (S21 Ultra 5G 512GB)
Status bestelling:
De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers
Verwachte bezorging:
30-01-2021 (morgen)
Status bestelling:
Verwachte bezorging:
30-01-2021 (morgen)
Net contact gehad via Messenger. Via WhatsApp reageerde ze niet meer bij Samsung. Gisteren had ik een mail gehad met dat mijn toestel maandag 1 februari uiterlijk zou worden geleverd . Nu zegt de medewerker bij Samsung dat het uiterlijk Donderdag 4 februari wordt. Maar ook dit kunnen ze niet garanderen. Ik heb al te veel woorden in Gedachten om hier uit te spreken maar dat ga ik maar niet doen. Het geld is binnen bij Samsung . Die callcenter medewerker kan er ook niks aan doen. En wie is nu eigenlijk van verantwoordelijk bij Samsung? Niemand toch . Dus maakt het hun niks meer uit . Nooit meer Samsung webshop .
[ Voor 18% gewijzigd door Jan196611 op 29-01-2021 13:39 ]
Nou morgen zou ik nog geen probleem mee hebben, maar dat zie ik bij mij nu ook niet meer gebeuren.Acradavos schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:07:
Status bestelling:
Verwachte bezorging:
30-01-2021 (morgen)
Ik hoop in ieder geval niet dat het zoals vorig jaar gaat met de S20 Ultra 512gb die als enige van de reeks maar liefst 2 maanden vertraging had.
Hier dezelfde status (met zelfde model). Wel een beetje dubieus trouwens dat je dan bij hun shop ziet staan: Op voorraad. Lijkt samsung welAcradavos schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:07:
Status bestelling:
Verwachte bezorging:
30-01-2021 (morgen)
Mijn S21 256Gb Phantom White is daarnet om 13u geleverd 😃
Besteld bij Telenet op 15/01 en geleverd door PostNL.
Wel nog niet kunnen testen want het was net voor ik naar mijn werk ben vertrokken dat hij geleverd was. Zal voor vanavond of morgen zijn.
Besteld bij Telenet op 15/01 en geleverd door PostNL.
Wel nog niet kunnen testen want het was net voor ik naar mijn werk ben vertrokken dat hij geleverd was. Zal voor vanavond of morgen zijn.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Ik heb ze gebeld en het toestel zou vandaag binnenkomen. Ik hoop dus op morgen.ja3 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 14:13:
[...]
Hier dezelfde status (met zelfde model). Wel een beetje dubieus trouwens dat je dan bij hun shop ziet staan: Op voorraad. Lijkt samsung wel
Ik heb de S21 256GB Grijs net gekregen van Samsung zelf. Maar ik dacht dat de Buds en de trackerdinges er gelijk bij zaten maar toch niet? Moet zeker aan vragen via samsung site met ean gedoe etc. Weet iemand dat?
Nou het was wel de bedoeling dat die dingen er direct bijzaten. Dat is namelijk de hoofdreden dat ik een keer bij Samsung direct heb besteld IPV Bol / Coolblue. Had geen zin om men factuur/codes op te sturen en dan nog 6 weken te wachten..r_buren schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 14:59:
Ik heb de S21 256GB Grijs net gekregen van Samsung zelf. Maar ik dacht dat de Buds en de trackerdinges er gelijk bij zaten maar toch niet? Moet zeker aan vragen via samsung site met ean gedoe etc. Weet iemand dat?
Ryzen 5800x3D | NZXT Kraken Z73 | ASUS TUF RTX 4080 OCOC | 32GB Corsair RGB Vengeance Pro 3600mhz | 42'' LG C2 OLED | Samsung S21 Ultra
Denk dat iedereen er zo over had nagedacht die bij Samsung heeft besteld..ascendance schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:06:
[...]
Nou het was wel de bedoeling dat die dingen er direct bijzaten. Dat is namelijk de hoofdreden dat ik een keer bij Samsung direct heb besteld IPV Bol / Coolblue. Had geen zin om men factuur/codes op te sturen en dan nog 6 weken te wachten..
Er staat letterlijk dat ze op dezelfde dag meegeleverd worden. Dus dat is helaas weer niet zo netjes van Samsung als het waar is.
[ Voor 6% gewijzigd door DannyHrmnns op 29-01-2021 15:12 ]
Volgende update, ook geclaimde vetraging vanuit Samsung.Dutch_Celt schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:49:
[...]
Zelfde toestel / provider via mobiel.nl.
Even gesproken via chat:
[...]
Voor mij verder geen probleem, het is een telefoon, niet het einde van de wereld...
Wat dat betreft verbaas ik mij echt over sommige reacties die hier langsgekomen zijn op de vertraging, seriously ?
Helaas was er een vertraging in de levering van het toestel. Hierdoor ontvangen wij ze vandaag vanuit Samsung en leveren wij ze morgen uit.
[ Voor 11% gewijzigd door Dutch_Celt op 29-01-2021 15:16 ]
De 6 weken wachten weegt toch niet op tegen de 200€ korting die ik bij Telenet gekregen heb bij aankoop.ascendance schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:06:
[...]
Nou het was wel de bedoeling dat die dingen er direct bijzaten. Dat is namelijk de hoofdreden dat ik een keer bij Samsung direct heb besteld IPV Bol / Coolblue. Had geen zin om men factuur/codes op te sturen en dan nog 6 weken te wachten..
Dan wacht ik gewoon wel
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
dames en heren die direct bij samsung hebben besteld! Let op:
Ik heb net mijn s21 ultra ontvangen, maar de buds pro en smarttag zaten er niet bij!
Medewerker van samsung gaf aan dat vanwege een fout de buds pro en smarttag niet op mijn factuur en orderbevestiging staan. Ik meteen mijn factuur en het mailtje van de orderbevestiging erbij gepakt en het klopt. De buds pro en de smarttag staan er niet bij vermeld!!! Een vriend van mij heeft ook via samsung de s21 ultra besteld, en bij hem in de orderbevestiging + factuur staan de buds pro en smarttag wel netjes vermeld (bij mij dus niet!!). Ze gaven aan dat ik gewoon moet wachten!!
Dus kijk aub of de buds pro en smarttag in je factuur/orderbevestigingsmail staan vermeld. Bij mij niet!!
Bij jullie wel?
Ik heb net mijn s21 ultra ontvangen, maar de buds pro en smarttag zaten er niet bij!
Medewerker van samsung gaf aan dat vanwege een fout de buds pro en smarttag niet op mijn factuur en orderbevestiging staan. Ik meteen mijn factuur en het mailtje van de orderbevestiging erbij gepakt en het klopt. De buds pro en de smarttag staan er niet bij vermeld!!! Een vriend van mij heeft ook via samsung de s21 ultra besteld, en bij hem in de orderbevestiging + factuur staan de buds pro en smarttag wel netjes vermeld (bij mij dus niet!!). Ze gaven aan dat ik gewoon moet wachten!!
Dus kijk aub of de buds pro en smarttag in je factuur/orderbevestigingsmail staan vermeld. Bij mij niet!!
Bij jullie wel?
Bij mij staan ze wel in de factuur, maar ik heb ze ook nog niet ontvangen. Misschien dat de mensen die de Buds en Smarttag niet hebben gekregen daarom eerder hun telefoon hebben mogen ontvangen. Dan klopt de theorie dat het fout gaat bij de accessoires wel.tottianovic schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:39:
dames en heren die direct bij samsung hebben besteld! Let op:
Bij jullie wel?
Ik heb mijn S21 gister avond nog snel bij CoolBlue kunnen bestellen voor 00:00 dus valt die nog onder de pre-order valt en deze komt vanavond al! Daar kan Samsung nog wat van leren. Volgens mij hebben ze bij Samsung gewoon een stagiaire aan het werk gezet en verder niemand meer naar om gekeken...
Naar mijn weten horen de Buds en de SmartTag niet gelijk geleverd. Volgens mij moet je ze in de weken hierna claimen op de promotiepagina van Samsung.
Ik heb de mijne bij tmobile (zakelijk) besteld maar nog niet eens bericht van de courier gehad om een bezorgafspraak te kunnen maken 🙁
Ik wil zo graag m'n nieuwe telefoon 🤗, die dan hopelijk WEL een dag doorkan zonder 3x opgeladen te hoeven worden 😑
Het is dat ik nu toch vrijwel altijd thuis ben, anders had ik al eerder een nieuwe telefoon gemoeten (of op z'n minst een nieuwe accu).
Maar ik dacht dat tmobile wel sneller zou leveren 🤔
Ik wil zo graag m'n nieuwe telefoon 🤗, die dan hopelijk WEL een dag doorkan zonder 3x opgeladen te hoeven worden 😑
Het is dat ik nu toch vrijwel altijd thuis ben, anders had ik al eerder een nieuwe telefoon gemoeten (of op z'n minst een nieuwe accu).
Maar ik dacht dat tmobile wel sneller zou leveren 🤔
[quote]Acradavos schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:00:
Naar mijn weten horen de Buds en de SmartTag niet gelijk geleverd. Volgens mij moet je ze in de weken hierna claimen op de promotiepagina van Samsung.
:strip_exif()/f/image/pTd9lAYzwRmyfiLvXteg7pnW.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 15% gewijzigd door DannyHrmnns op 29-01-2021 16:05 ]
Heb je de 128gb of 256gb variant?DannyHrmnns schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:02:
[quote]Acradavos schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:00:
[Afbeelding]
Bij mij staan die buds en smarttag er niet bij! bij jou wel.
Bij wie staan de buds en smarttags er ook niet bij vermeld?
wanneer had jij besteld?vellichor schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:43:
[...]
Bij mij staan ze wel in de factuur, maar ik heb ze ook nog niet ontvangen. Misschien dat de mensen die de Buds en Smarttag niet hebben gekregen daarom eerder hun telefoon hebben mogen ontvangen. Dan klopt de theorie dat het fout gaat bij de accessoires wel.
@tottianovic Voor jou informatie: Bij mij staan de buds en smarttag er ook bij. Ik heb mijn bestelling (S21+) wel nog niet binnen, dus voor mij is het nog even afwachten of alles tegelijk geleverd wordt.
Ik heb de 128gb. Ik heb er extra opgelet of ze erbij zaten omdat de klantenservice dat vermeld had om daar op te letten.tottianovic schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:12:
[...]
Heb je de 128gb of 256gb variant?
Bij mij staan die buds en smarttag er niet bij! bij jou wel.
Bij wie staan de buds en smarttags er ook niet bij vermeld?
17 januari, maar ik las dat velen die op de dag van de presentatie het hadden gepre-ordered ook nog niet hebben.
S21 Ultra 256GB (Black) besteld bij Samsung op 22 januari en Black Leather Cover op 27 januari.
Antwoord via WhatsApp:
Goedemiddag, Mijn excuses voor de late reactie, het is momenteel heel erg druk bij ons
Je S21 wordt op maandag 01.02.2021 geleverd. We doen ons uiterste best om de cover dan ook meteen te leveren, Als dat niet lukt, dan zal deze uiterlijk op donderdag 04.02.2021 bij je worden afgeleverd.
Antwoord via WhatsApp:
Goedemiddag, Mijn excuses voor de late reactie, het is momenteel heel erg druk bij ons
Ryzen 5800x3D | NZXT Kraken Z73 | ASUS TUF RTX 4080 OCOC | 32GB Corsair RGB Vengeance Pro 3600mhz | 42'' LG C2 OLED | Samsung S21 Ultra
Via samsung.nl besteld horen ze wel gelijk geleverd te worden als je hem gekocht hebt. Bij een abonnement of als je hem least hoort het er niet gelijk bij.Acradavos schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:00:
Hmm heb hem zelf bij Mediamarkt besteld met een abo.
Binnen 5 minuten geregeld zeggen ze en 29e thuisbezorgd.
Man het is inmiddels 2 dagen verder, nog geen bevesting niks gehad.
Je kan ook nergens de status van de order inzien. En klantenservice die kent Mediamarkt niet lijkt het wel.
Je vraagt iets via chat, iemand reageert met dat ie gaat kijken, vervolgens zijn ze nergens meer te bekennen.
2 dagen verder nog niks horen of weten is wel erg slechte geregeld zeg.
En annuleren is ook nergens mogelijk lijkt het wel.
Beetje teleurgesteld in de service.
Iemand anders die dezelfde ervaring heeft momenteel ?
Binnen 5 minuten geregeld zeggen ze en 29e thuisbezorgd.
Man het is inmiddels 2 dagen verder, nog geen bevesting niks gehad.
Je kan ook nergens de status van de order inzien. En klantenservice die kent Mediamarkt niet lijkt het wel.
Je vraagt iets via chat, iemand reageert met dat ie gaat kijken, vervolgens zijn ze nergens meer te bekennen.
2 dagen verder nog niks horen of weten is wel erg slechte geregeld zeg.
En annuleren is ook nergens mogelijk lijkt het wel.
Beetje teleurgesteld in de service.
Iemand anders die dezelfde ervaring heeft momenteel ?
Zoals (helaas) verwacht is de mijne inmiddels weer verplaatst naar 2 feb (en nog steeds staat aangegeven dat hij op voorraad is bij het bestellen.)Acradavos schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 14:51:
Ik heb ze gebeld en het toestel zou vandaag binnenkomen. Ik hoop dus op morgen.
Ik heb geklaagd bij samsung dat ik het absurd vind dat nota bene de fabrikant/leverancier van de s21 niet kan leveren op de dag van de release...
Uiteraard het sorry blabla verhaal, uiteindelijk heb ik een tegoedbon gekregen van 50 euro (pas inwisselbaar bij een bestelbedrag van 100 euro
).
Ik raad iedereen die via samsung besteld heeft en waarvan de levering ook is uitgesteld contact op te nemen en te vragen om een tegoedbon.
Uiteraard het sorry blabla verhaal, uiteindelijk heb ik een tegoedbon gekregen van 50 euro (pas inwisselbaar bij een bestelbedrag van 100 euro
Ik raad iedereen die via samsung besteld heeft en waarvan de levering ook is uitgesteld contact op te nemen en te vragen om een tegoedbon.
Iemand die al een telefoon heeft ontvangen via Tmobile? Zou vandaag tenminste iets horen maar nog geen mail voorbij zien komen, jammer!
Hier net hetzelfde.Bosken85 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:04:
Net samsung aan de lijn gehad. Ik had initieel een email gekregen dat hij 26/01 geleverd ging worden. Dit is meermaals uitgesteld geweest tot ik op 28/01 de email kreeg dat ze het item meermaals aangeboden hebben maar ik het niet in ontvangst genomen heb en daarom een retourprocedure hebben opgestart. Dus ik belde gisteren, kreeg toen te horen dat ik me geen zorgen moest maken dat alles in orde was en ze vandaag 29/01 gewoon gingen leveren. Rond middernacht en deze ochtend lees je hier dan dat vele mensen een email ontvangen hebben, alleen heb ik totaal niets gekregen... geen enkele communicatie. Dus terug naar samsung gebeld, de vriendelijke persoon aan de lijn wist me nu te vertellen dat alles gewoon in orde was, dat de bestelling door gaat, maar dat niemand hem vandaag moet verwachten. Aangezien ik vroeg genoeg besteld heb (15/01) zou ik hem maandag ontvangen. Anders zou het pas donderdag zijn volgens hem. Dit is de eerste keer dat ik via samsung zelf bestel... niet meteen een succesverhaal! Best wel een beetje teleurgesteld voornamelijk in hun slechte communicatie en natuurlijk ook omdat ik vandaag mijn bestelling niet geleverd krijg. Zou een leuk verjaardagscadeau geweest zijn
Samsung s21 ultra 512GB phanthom black op 15 januari pre orderd op samsung website. Is zogezegd verzonden door Samsung maar nooit bij Dynalogic toegekomen waardoor Dynalogic order geannuleerd heeft omwille 3x afspraak gemaakt en niet kunnen uitvoeren. Ondertussen staat bij samsung.com onder mijn account bestellingen wel dat hij geleverd is en zelfs imei nummer toestel !!! Maar dus niets ontvangen. Niemand die me deftig antwoord kan geven of weet waar toestel is bij samsung. Ook geen mail ofzo gehad, enkel 3x sms met datum zogezegde levering. Echt triestig.
Mobiel.nl
Hoi, we hebben de toestel zonet binnen gekregen van onze leverancier. We gaan ons best doen alle bestellingen vanavond nog te verwerken.
Gaat over S21 ultra 512gb
Hoi, we hebben de toestel zonet binnen gekregen van onze leverancier. We gaan ons best doen alle bestellingen vanavond nog te verwerken.
Gaat over S21 ultra 512gb
Zelfde verhaal hierpescatore77 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:30:
[...]
Hier net hetzelfde.
Samsung s21 ultra 512GB phanthom black op 15 januari pre orderd op samsung website. Is zogezegd verzonden door Samsung maar nooit bij Dynalogic toegekomen waardoor Dynalogic order geannuleerd heeft omwille 3x afspraak gemaakt en niet kunnen uitvoeren. Ondertussen staat bij samsung.com onder mijn account bestellingen wel dat hij geleverd is en zelfs imei nummer toestel !!! Maar dus niets ontvangen. Niemand die me deftig antwoord kan geven of weet waar toestel is bij samsung. Ook geen mail ofzo gehad, enkel 3x sms met datum zogezegde levering. Echt triestig.
:strip_exif()/f/image/bcc4hAkJ8XZ9JL5l1bAnixb1.jpg?f=fotoalbum_large)
Snap er niks meer van, zeer slechte ervaring via Samsung zelf te bestellen...
Waar kan ik de gratis buds + air tags aanvragen ? (s21 - t-mobile)
Netjes, mobiel.nl heeft zojuist de S21 ultras 512gb verzonden
https://www.samsung.com/nl/members/pre-order/Fantasio7 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:44:
Waar kan ik de gratis buds + air tags aanvragen ? (s21 - t-mobile)
Ben al blij dat ik niet alleen ben😁Parad0x101 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:50:
[...]
Zelfde verhaal hier [Afbeelding]
Snap er niks meer van, zeer slechte ervaring via Samsung zelf te bestellen...
Ja voor mij ook de eerste en laatste keer dat ik iets via samsung rechtstreeks bestel.
Nog steeds staat de datum op morgen. Belsimpel heeft aangegeven mij ergens mee te compenseren, een week na de levering nemen ze contact op.ja3 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 17:38:
[...]
Zoals (helaas) verwacht is de mijne inmiddels weer verplaatst naar 2 feb (en nog steeds staat aangegeven dat hij op voorraad is bij het bestellen.)
Hopelijk komt er morgen toch iets binnen.
Ik heb momenteel een s10 in gebruik, maar vooral door de slechte accuduur en toe aan iets nieuws. Toch gisteren de S21 ultra genomen voor een bedrag van 1080 euro bij MM in combinatie met een sim only.
Alleen is de leverdatum nog onbekend omdat hij nog verwerkt moet worden. contact gehad met zowel een Mediamarkt medewerker die er niets over kon zeggen en bij Vodafone wisten ze daarentegen niets van deze verlening.
Heeft iemand hier ervaring mee of een idee hoe lang dit gaat duren?
Alleen is de leverdatum nog onbekend omdat hij nog verwerkt moet worden. contact gehad met zowel een Mediamarkt medewerker die er niets over kon zeggen en bij Vodafone wisten ze daarentegen niets van deze verlening.
Heeft iemand hier ervaring mee of een idee hoe lang dit gaat duren?
Ik heb gelijk na het Unpacked Event van Samsung, de S21 Ultra bestelt op samsung.com
Vandaag heb ik alleen de Buds Pro + Tag ontvangen, maar in een mail van samsung staat dat "er iets misgegaan is" en dat ik de telefoon nog voor 1 februari kan verwachten.
De bijbestelde adapter en leather case zijn eveneens niet leverbaar...
Meer mensen problemen via samsung.com?
(In mijn geval gaat het om pre-paid, geen lease)
Vandaag heb ik alleen de Buds Pro + Tag ontvangen, maar in een mail van samsung staat dat "er iets misgegaan is" en dat ik de telefoon nog voor 1 februari kan verwachten.
De bijbestelde adapter en leather case zijn eveneens niet leverbaar...
Meer mensen problemen via samsung.com?
(In mijn geval gaat het om pre-paid, geen lease)
Ik heb alleen de S21 gekregen en niet de buds live & tag. Via whatsapp contact met ze opnemen via de QR code op hun site en daar zeiden ze dat ze mij een link gingen sturen via mail. Ik ben benieuwd.
Okee 01-29-2021 lijkt me dat ze daarmee 29 januari bedoelen.Wackmack schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:50:
Wtf! Had verwacht vandaag mijn S21 Ultra 512 GB te ontvangen, krijg ik net dit berichtje.
[Afbeelding]
Maar dat zou dan betekenen dat wanneer je nu besteld je het toestel met een week krijgt en alle pre-orders pas over twee weken.
Alsof T-mobile nu alle mensen die nog niet bij ze besteld hebben een toestel met voorrang willen verkopen en degenen die toch al met een pre-order besteld (en betaald) hebben aan de kant schuift?!?
Zelfs bij Samsung zijn er leveringsproblemen, zal weer aan de corona liggen..
[ Voor 78% gewijzigd door boerentractor op 29-01-2021 21:06 ]
Ja, zo lees ik het ook, dat kan toch niet... 😔LJC schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:03:
[...]
Okee 01-29-2021 lijkt me dat ze daarmee 29 januari bedoelen.
Maar dat zou dan betekenen dat wanneer je nu besteld je het toestel met een week krijgt en alle pre-orders pas over twee weken.
Alsof T-mobile nu alle mensen die nog niet bij ze besteld hebben een toestel met voorrang willen verkopen en degenen die toch al met een pre-order besteld (en betaald) hebben aan de kant schuift?!?
Ik denk dat ze het over de totale levertijd hebben. Het is gewoon knullig opgeschreven.LJC schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:03:
[...]
Okee 01-29-2021 lijkt me dat ze daarmee 29 januari bedoelen.
Vannacht bericht ontvangen dat mijn S21+ en leather case verzonden zijn. De duo charger die bij het bestelde pakket hoort is veranderd in de trio charger en ook meegezonden.
Kreeg zojuist een SMS van Samsung, dat mijn bestelling (S21 Ultra 512 GB, Buds & Tags) morgen, zondag 31 januari, wordt afgeleverd...
:strip_exif()/f/image/rPyQsc3PD4BqmVWdVTIkSTlk.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 59% gewijzigd door henklbr op 30-01-2021 09:28 ]
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Ik heb gisteren de S21 ontvangen, via Proximus.
Had al een cover en screen besteld via smartphonehoesjes. De Panzer screen beloofde case en fingerprint friendly te zijn. Wat blijkt? Fingerprint werkt niet met de screen. 30 euro in de vuilbak.
Welke screen gebruiken jullie waarbij de fingerprint wel nog werkt?
Had al een cover en screen besteld via smartphonehoesjes. De Panzer screen beloofde case en fingerprint friendly te zijn. Wat blijkt? Fingerprint werkt niet met de screen. 30 euro in de vuilbak.
Hier nog altijd niets...henklbr schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 08:39:
Kreeg zojuist een SMS van Samsung, dat mijn bestelling (S21 Ultra 512 GB, Buds & Tags) morgen, zondag 31 januari, wordt afgeleverd...
Kun je beter hier vragen: [Samsung Galaxy S21-serie] Accessoires topicLealappie schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 08:49:
Ik heb gisteren de S21 ontvangen, via Proximus.
Had jij hem gelijk op de release dag besteld?henklbr schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 08:39:
[Afbeelding]
Zijn er ook mensen met een andere kleur dan zwart of zilver? Rechtreeks via Samsung was het twee week geleden sowieso al ongeveer 5 weken levertijd. Dus ik verwacht hem ook pas over een paar week.
Buds en Tag had ik overigens al bijna een week geleden ontvangen..
Hier ook een sms van Samsung met de bevestiging dat de s21 ultra morgen komt. Zwart 128gb en de 22e besteld.
[ Voor 5% gewijzigd door wjnieuw op 30-01-2021 09:59 ]
Ik heb gisteren avond een mail van belsimpel gekregen dat hij verzonden is. PostNL komt hem vanmiddag leveren als ik de Track&Trace mag geloven.
Gaat om de zwarte 512GB versie van de Ultra.
Wanneer besteld?henklbr schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 08:39:
[Afbeelding]
@daveytjedarud schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:39:
[...]
Had jij hem gelijk op de release dag besteld?
Yeps: tijdens Unpacked
[ Voor 3% gewijzigd door henklbr op 30-01-2021 10:15 ]
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Ah. Over het hoofd gezien..
Hopelijk komt de bevestiging van mij ook vandaag. Heb hem de 15e besteld.
Relaxed man. Zo te zien, levert iedereen hem uit, behalve T-Mobile... 😔TvB1234 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:56:
Ik heb gisteren avond een mail van belsimpel gekregen dat hij verzonden is. PostNL komt hem vanmiddag leveren als ik de Track&Trace mag geloven.
Heb ook nog niets van Vodafone gehoord.
Andere mensen al wel iets via Vodafone ontvangen?
Ik had de Ultra 512gb de 17e besteld.
Andere mensen al wel iets via Vodafone ontvangen?
Ik had de Ultra 512gb de 17e besteld.
De zestiende besteld via Samsung . Geen sms gehad, geen reactie van hun klantenservice, Geen Excuses, geen garanties dat hij donderdag wordt bezorgd als ik het hier moet geloven . Maar wel mijn geld kwijt . Wordt hier best wel gefrustreerd van. Zeker als je dat leest dat er gewoon wel toestellen Bezorgd worden die later besteld zijn .
Op de gewone pre order site van Samsung daar krijg je zo'n popup chat box. Sorry voor late reactie.Dialga schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:55:
[...]
Zou je kunnen uitleggen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen? Ik heb het ook geprobeerd via de Samsung WhatsApp met dit verhaal dat ik hem ergens anders goedkoper heb gezien, maar ze konden mij niet helpen, ik moest bij de ''pop-up chat'' zijn, geen idee waar dat is.
Zojuist bericht gekregen vanuit Samsung dat mijn bestelling van 22 januari morgen geleverd word. De Case zal dan wat later komen nog.ascendance schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:49:
S21 Ultra 256GB (Black) besteld bij Samsung op 22 januari en Black Leather Cover op 27 januari.
Antwoord via WhatsApp:
Goedemiddag, Mijn excuses voor de late reactie, het is momenteel heel erg druk bij onsJe S21 wordt op maandag 01.02.2021 geleverd. We doen ons uiterste best om de cover dan ook meteen te leveren, Als dat niet lukt, dan zal deze uiterlijk op donderdag 04.02.2021 bij je worden afgeleverd.
Heb je wel een bevestigingsmail gehad toen je de bestelling hebt geplaatst? Of zijn de mails in de spamfolder terecht gekomen?Jan196611 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:05:
De zestiende besteld via Samsung . Geen sms gehad, geen reactie van hun klantenservice, Geen Excuses, geen garanties dat hij donderdag wordt bezorgd als ik het hier moet geloven . Maar wel mijn geld kwijt . Wordt hier best wel gefrustreerd van. Zeker als je dat leest dat er gewoon wel toestellen Bezorgd worden die later besteld zijn .
Als je op de samsung site inlogt, wat staat er dan onder je orders?
Anders zou ik toch blijven proberen om de klantenservice te pakken te krijgen.
Hoe vaak blijf je dit nu herhalen? Je hebt al 7x iets met dezelfde strekking gepost...Jan196611 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:05:

Je hebt hier toch contact gehad met Samsung:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/65902584
En hier heb je contact gehad met Samsung via Messenger:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/65912606
Dus: hoezo "geen reactie van hun klantenservice"?

Probeer gewoon iedere dag contact hebben met hun. Is misschien drammerig Alleen zij komen hun afspraken niet na , En ik ben Veel geld kwijt . Vandaag lukt het dus niet om Hun te bereiken . Zelfs de order is niet meer op te vragen in de account geeft aan onbekend . Het gaat dus om vandaag en niet om de eerdere contacten gisteren.
Net geprobeerd in te loggen met mijn ordernummer: geen problemen...Jan196611 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:34:
Probeer gewoon iedere dag contact hebben met hun. Is misschien drammerig Alleen zij komen hun afspraken niet na , En ik ben Veel geld kwijt . Vandaag lukt het dus niet om Hun te bereiken . Zelfs de order is niet meer op te vragen in de account geeft aan onbekend . Het gaat dus om vandaag en niet om de eerdere contacten gisteren.
Je weet dat de Samsung Shop ook telefonisch bereikbaar is?
088-9090100
Veel geld kwijt nog wel.. Je krijgt je product gewoon duurt enkel een aantal dagen langer. dus je geld ben je niet kwijt.Jan196611 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 13:34:
Het is vervelend, en ja ze hadden donderdag die mail veel eerder kunnen versturen maar goed. De wereld vergaat niet.
21-01 besteld via Vodafone, gisteren ontvangen: S21 Ultra 256Gb black
Hier ook melding van Samsung dat hij morgen geleverd wordt. Besteld op de 24ste, ultra 256 GB.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Op de whatsapp gaf samsung aan dat mijn samsung s21 128GB maandag geleverd word we zullen het zien.
Ik hoop wel samen met de leren case anders kan ik hem nog niet gebruiken.
Ik hoop wel samen met de leren case anders kan ik hem nog niet gebruiken.
Ik zag inderdaad dat Vodafone alle versies uit voorraad schijnt te kunnen leveren, behalve de S21 Ultra 512GB.Kbeuriot schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:30:
21-01 besteld via Vodafone, gisteren ontvangen: S21 Ultra 256Gb black
Orderstatus staat bij mij nog steeds op onbekend, dus het zal waarschijnlijk niet eerder zijn dan in de loop van volgende week.
Toch wel raar, zelf op de 18de de 256GB ultra besteld en daar heb ik nog niets op gehoord. Welke kleur heb jij besteld? Ik ben voor zwaart gegaan, dat zal het "probleem" wel zijn dan.Famoso schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:07:
Hier ook melding van Samsung dat hij morgen geleverd wordt. Besteld op de 24ste, ultra 256 GB.
Ik heb net ook een smsje gehad dat ze hem morgen leveren. Ik heb op de 24ste de zilvere s21 ultra 128gb versie besteld.
[ Voor 4% gewijzigd door DannyHrmnns op 30-01-2021 17:32 ]
Ik Heb hem op de 28 jan nog snel besteld samen met een Sim only, maar wel het toestel in x betaald.
Enkel een mail gekregen met aanvraagnummer en toen daarna ook complete stilte.
Vandaag de klantenservice gesproken en volgens gaan het volgende pas weer oppakken, het is dat Samsung de garantie overneemt. Maar anders had ik het nooit besteld bij de MM
Enkel een mail gekregen met aanvraagnummer en toen daarna ook complete stilte.
Vandaag de klantenservice gesproken en volgens gaan het volgende pas weer oppakken, het is dat Samsung de garantie overneemt. Maar anders had ik het nooit besteld bij de MM
Ook gewoon zwart.pimjai schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 17:22:
[...]
Toch wel raar, zelf op de 18de de 256GB ultra besteld en daar heb ik nog niets op gehoord. Welke kleur heb jij besteld? Ik ben voor zwaart gegaan, dat zal het "probleem" wel zijn dan.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Toen ik mijn eerste bestelling had plaatst bij Samsung voor de zwarte uitvoering, kwam ik een paar dagen later achter dat de promo artikelen er niet bij zaten in het besteloverzicht.Acid Vendetta schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:45:
Zijn er ook mensen met een andere kleur dan zwart of zilver? Rechtreeks via Samsung was het twee week geleden sowieso al ongeveer 5 weken levertijd. Dus ik verwacht hem ook pas over een paar week.
Volgens Samsung moest ik mijn order annuleren en een nieuwe plaatsen.
Ik dacht toen "waarom ook niet?", dus ben ik voor de Phantom Titanium gegaan.
Tot nu toe heb ik alleen maar renders gezien van de exclusieve kleuren. Dat wordt dus een verrassing met het open maken.
Mijn bestelling is van 23 januari en staat op status "personaliseren". Ik verwacht het wel ergens eind februari, hehe.
Het zou wel leuk zijn als ik de promo artikelen ook eerder zou ontvangen.
Die titanium is prachtig. Is wel te vinden op YouTube (oeps, inderdaad render). Heb zelf voor brown gekozen, maar na het zien van titanium twijfel ik, haha.TommyC1983 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 18:53:
[...]
Toen ik mijn eerste bestelling had plaatst bij Samsung voor de zwarte uitvoering, kwam ik een paar dagen later achter dat de promo artikelen er niet bij zaten in het besteloverzicht.
Volgens Samsung moest ik mijn order annuleren en een nieuwe plaatsen.
Ik dacht toen "waarom ook niet?", dus ben ik voor de Phantom Titanium gegaan.
Tot nu toe heb ik alleen maar renders gezien van de exclusieve kleuren. Dat wordt dus een verrassing met het open maken.![]()
Mijn bestelling is van 23 januari en staat op status "personaliseren". Ik verwacht het wel ergens eind februari, hehe.
Het zou wel leuk zijn als ik de promo artikelen ook eerder zou ontvangen.
Vanavond contact gehad met samsung klantenservice... we kunnen onze gepersonaliseerde telefoons inderdaad pas eind februari verwachten. Hopelijk is die bruine variant ook het wachten waard!
S21 Ultra 5G 512GB vandaag via Belsimpel ontvangen. Besteld op 20-01.
2x S21 Ultra 256Gb besteld. Zoals zo velen niet ontvangen afgelopen vrijdag. De helpdesk geeft zojuist een berichtje: 'je zou het morgen moeten ontvangen'. Ik ben benieuwd ;-)
All electric! 8500Wp / LG l/w 7kW / 2x Daikin l/l 2.5kW / Atlantic 200l / Nexus 20kWh
Durf niet meer te posten 😉 maar hoop ook op morgen zoals hun mail afgelopen vrijdag om 23:03 aangaf. Via Messenger zeggen de medewerkers rond donderdag. Dus ben heel benieuwd. Laat het weten.....
Ik heb de S21 Ultra 256GB de 15de besteld, maar nog helemaal geen bericht dat het morgen binnenkomt terwijl de mail van Samsung dat wel aan heeft gegeven?
Meerdere mensen zo vroeg besteld en nog niets gehoord?
Bezorgdienst belde me om 09.05 uit bed met mijn S21 silver. Jammer dat vrijdag niet was gelukt maar toch fijn dat het vrij snel daarna kon.
Ja, zelfde verhaal hier (S21 Ultra 512gb). Totale radiostilte.Kristen1985! schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:12:
Ik heb de S21 Ultra 256GB de 15de besteld, maar nog helemaal geen bericht dat het morgen binnenkomt terwijl de mail van Samsung dat wel aan heeft gegeven?
Hier helaas ook. Op de 16e de S21 Ultra 256GB besteld via Samsung en tot op heden nog niks gehoord.Kristen1985! schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:12:
Ik heb ook nog niks gehoord behalve donderdag avond laat een email.Kristen1985! schreef op zondag 31 januari 2021 @ 11:12:
/f/image/zTsq4KfiYdO7jnifjS7MSKw7.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 29% gewijzigd door darud op 31-01-2021 11:40 ]
De 27ste besteld bij Samsung. S21+ Ultra 256GB zwart met pre-order accessoires.
Ook de levering update mail gekregen.
Zaterdag 30 januari om 16:00 mail dat de bestelling onderweg is.
En vannacht een mail dat de bestelling vandaag de 31ste bezorgd gaat worden door Dynalogic.
En zojuist bezorgd op zondag de 31ste rond 13:00.
Dus ik denk dat het wel goed komt met de pre-orders voor de toestellen die leverbaar zijn voor uiterlijk 1 februari.
Ook de levering update mail gekregen.
Zaterdag 30 januari om 16:00 mail dat de bestelling onderweg is.
En vannacht een mail dat de bestelling vandaag de 31ste bezorgd gaat worden door Dynalogic.
En zojuist bezorgd op zondag de 31ste rond 13:00.
Dus ik denk dat het wel goed komt met de pre-orders voor de toestellen die leverbaar zijn voor uiterlijk 1 februari.
[ Voor 26% gewijzigd door stardust7 op 31-01-2021 12:55 ]