Wanneer besteld? Ik nog niets gezien/gehoord en bij Telenet kunnen ze geen extra info geven
Zondagmiddag 24jan heb ik de S21 128gb grey besteldvoodoo077 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:16:
[...]
Wanneer besteld? Ik nog niets gezien/gehoord en bij Telenet kunnen ze geen extra info geven
Al mensen hun s21 binnen rechtstreeks via vodafone?
Iemand nog interesse in kortingcodes van Belsimpel? Heb nieuwe mail gekregen...
Vandaag wachten opde verzendbevestiging van samsung. En dan gelijk het tijdvak aanpassen naar ochtend... leuk verjaardagscadeau morgen
Update: Rond middernacht heb ik een mail gehad van Postnl, pakketje zou normaal vandaag geleverd moeten worden.
EDIT: postnl is net langsgeweest, telefoon netjes ontvangen.
[ Voor 40% gewijzigd door destorized op 28-01-2021 12:56 ]
Ik heb m'n S21 Ultra met abo via MediaMarkt besteld en betaald, maar na een mailtje met "we gaan je aanvraag behandelen" op 14 januari, nooit meer iets gehoord. Klantenservice ziet dat er een aanvraag staat, maar dat deze nog verwerkt moet worden. Er ligt bij KPN ook nog geen abonnement aanvraag. Begin me toch wel een beetje zorgen te maken. Het gebrek aan communicatie bij MM is echt verschrikkelijk.
Hier niks .. besteld vorige week maar niks gekregen zogezegd niks besteld maar ook nooit vraag voor betaling gehad... ik dacht dat dit ging via facturatie. Dan maar contact met hun maandag. Ik log in en zie gewone prijs, nee er zijn er geen meer met korting sorry.destorized schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 07:03:
[...]
Update: Rond middernacht heb ik een mail gehad van Postnl, pakketje zou normaal vandaag geleverd moeten worden.
Dan zie ik dinsdag dat er toch zijn en log in en weer gewone prijs dan iemand via chat die wel kon uitleggen wat ik moest doen en dus dan pas mijn bestelling. Maar ging volgens hun voorwaarden dag erna geleverd worden want voor 19u ... natuurlijk niks en nu zeggen ze geen idee wanneer.
Minste is leveringsdatum geven per kleur en model dan kan je kiezen.
Of ten laatste morgen of ik annuleer en zoek me wel alternatief.
Heeft iemand al iets van de bestelling bij T-Mobile? Mijn status staat nog helaas op "geen voorraad".
De gewone S21 werd al vanaf afgelopen maandag geleverd, dus ik weet niet wat je besteld hebt?Wackmack schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 09:38:
Heeft iemand al iets van de bestelling bij T-Mobile? Mijn status staat nog helaas op "geen voorraad".
Ik heb die van mij gisteren binnen gehad. Het is de S21 met 128GB. Vraag me af of dat wel genoeg is. Kwam van een S7 die maar 32GB had. Waarvan ik hoogst uit 10GB had gebruikt aan foto's en apps. Ik zette één keer in de week alles over op een externe HDD.
Iemand die een S21 heeft besteld via Samsung en al wel een bericht heeft gekregen? Bij mij staat de order nog steeds op in voorbereiding.
Zou je kunnen uitleggen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen? Ik heb het ook geprobeerd via de Samsung WhatsApp met dit verhaal dat ik hem ergens anders goedkoper heb gezien, maar ze konden mij niet helpen, ik moest bij de ''pop-up chat'' zijn, geen idee waar dat is.Goldia schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 15:18:
Tip voor ING klanten.
Via de ING rentepuntenwinkel naar Samsung, krijg je 10% korting. Dan via de chat nog een korting vragen omdat hij bij Coolblue o.i.d. goedkoper is. Ik kreeg nog eens 50 euro korting via een code. Die code kan je dan invoeren bij bestelsite van ING/Samsung en heb je dus 10% korting + 50euro korting. Is die lader in ieder geval toch weer 'gratis'
Kreeg nog een code voor 5% op hele winkelmand maar die werkte bij mij niet:
***members only***
Idem hier voor S21Ultra, de buds pro en smarttag zijn wel al geleverd.Ricktachtig schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:53:
Iemand die een S21 heeft besteld via Samsung en al wel een bericht heeft gekregen? Bij mij staat de order nog steeds op in voorbereiding.
Hier heeft hij zelfs die status nog niet bereikt (maandag besteld). Maar ja als je samsung mag geloven worden bestellingen van vandaag ook nog morgen geleverd.. We zullen het zienRicktachtig schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:53:
De pop-up chat is als je op de product bestel pagina zit het chatvenster wat rechtsonder naar bovenkomt. Op deze pagina: https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-s21-5g/buy/Dialga schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:55:
Zou je kunnen uitleggen hoe je dit voor elkaar hebt gekregen? Ik heb het ook geprobeerd via de Samsung WhatsApp met dit verhaal dat ik hem ergens anders goedkoper heb gezien, maar ze konden mij niet helpen, ik moest bij de ''pop-up chat'' zijn, geen idee waar dat is.
Bijzonder, S21 ultra, 512GB.Arjant2 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:13:
[...]
De gewone S21 werd al vanaf afgelopen maandag geleverd, dus ik weet niet wat je besteld hebt?
niet perse. Als je dit topic leest zie je dat er al veel meer verzonden zijn.
Sommige bedrijven houden zich niet aan de release datum.
[ Voor 11% gewijzigd door Arjant2 op 28-01-2021 12:18 ]
Ik wacht morgen wel af danja3 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:05:
[...]
Hier heeft hij zelfs die status nog niet bereikt (maandag besteld). Maar ja als je samsung mag geloven worden bestellingen van vandaag ook nog morgen geleverd.. We zullen het zien
Net even gesproken met de de klantenservice, hij schijnt morgen binnen te komen.Arjant2 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:18:
[...]
niet perse. Als je dit topic leest zie je dat er al veel meer verzonden zijn.
Sommige bedrijven houden zich niet aan de release datum.
Iemand wat gehoord van Coolblue? Over de verzending van de S21U?
Top! Ga het later vandaag proberenja3 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:05:
[...]
Hier heeft hij zelfs die status nog niet bereikt (maandag besteld). Maar ja als je samsung mag geloven worden bestellingen van vandaag ook nog morgen geleverd.. We zullen het zien
[...]
De pop-up chat is als je op de product bestel pagina zit het chatvenster wat rechtsonder naar bovenkomt. Op deze pagina: https://www.samsung.com/nl/smartphones/galaxy-s21-5g/buy/
Nope nog helemaal niets van Vodafone vernomen.BattlerRoyaleNL schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:22:
Hoop dat het niet zo een drama wordt als de iPhone 12 bij Vodafone. Daar hebben ze gewoon levertijden van 6 weken voor.
Hier ook nog niets gehoord. Bij mijn bestellingen in de Vodafone App staat nog steeds 'Status onbekend'.BattlerRoyaleNL schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 19:22:
Heb online 17 januari besteld.
Klantenservice vertelde mij van de week dat ze de toestellen de 29e binnen zouden krijgen en dan pas zouden gaan versturen... afwachten dan maar weer met Vodafone.
Zal je precies zien dat ik een half uur later een mail met TT krijg van Vodafone
Bevestiging gekregen dat ie morgen bij je afgeleverd wordt?Arjant2 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:12:
Zal je precies zien dat ik een half uur later een mail met TT krijg van Vodafone
Wanneer heb jij hem besteld en welke versie?
Ik heb 17 januari de S21 Ultra 512gb versie besteld.
[ Voor 16% gewijzigd door LJC op 28-01-2021 13:24 ]
Staat nog steeds op word ingepakt bij mij, hopelijk morgen wel binnen anders baal ik toch wel.Tweaker1987 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:38:
Iemand wat gehoord van Coolblue? Over de verzending van de S21U?
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Zelfde toestel / provider via mobiel.nl.
Even gesproken via chat:
Bedankt. We gaan er van uit dat we de toestellen vandaag alvast geleverd krijgen zodat we ze vanavond kunnen versturen. Dan ontvang je hem morgen. Ik raad je aan de orderstatuspagina en de mail even in de gaten te houden
Idem hier - andere bron.Tiduz schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:41:
[...]
Staat nog steeds op word ingepakt bij mij, hopelijk morgen wel binnen anders baal ik toch wel.
Vrees er ook meer en meer voor en ik kan niet meer annuleren of ik moet terugsturen.
Begin er over te denken elders te bestellen als die wel kunnen leveren morgen
Bij Coolblue zijn ze blijkbaar net de voorraadstatus aan het bijwerken, ondertussen (bijna) allen op voorraad.
Er staat nu bij de product pagina idd morgen thuisbezorgd, zal wel goedkomen dan.
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Ik heb 18 januari via Samsung de s21 ultra besteld maar wanneer ik in mijn bestellingen kijk staat er dat geen order bekend is wanneer ik hier opzoek.
Volgens Samsung klopt dit, hebben andere tweakers dit ook dat hun order niet terug te zien is op de Samsung website?
Volgens Samsung klopt dit, hebben andere tweakers dit ook dat hun order niet terug te zien is op de Samsung website?
15 januari en de S21+ 256gb.LJC schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:20:
[...]
Bevestiging gekregen dat ie morgen bij je afgeleverd wordt?
Wanneer heb jij hem besteld en welke versie?
Ik heb 17 januari de S21 Ultra 512gb versie besteld.
Alleen de TT gekregen, nog niet ingescand door PostNL.
Iemand al iets van Mediamarkt vernomen? Hier nog steeds geen bevestiging van de provider en van MM zelf. S21 Ultra 256 Silver
Deze kan je hier opzoeken https://www.samsung.com/nl/web/search-orders/darud schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:15:
Ik heb 18 januari via Samsung de s21 ultra besteld maar wanneer ik in mijn bestellingen kijk staat er dat geen order bekend is wanneer ik hier opzoek.
Thanks maar daar is hij ook niet te zienCholens schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:33:
[...]
Deze kan je hier opzoeken https://www.samsung.com/nl/web/search-orders/
“We konden geen order vinden op basis van de gegevens die je hebt verstrekt.
Controleer de specificaties van je bestelling en probeer het opnieuw”
Ik begin mij toch een beetje druk te maken of het allemaal wel goed ondanks dat Samsung van wel zegt
Heb je wel een Orderbevestiging van Samsung gekregen in je mail? Zo ja dan moet het goed komendarud schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:44:
[...]
Thanks maar daar is hij ook niet te zien
Ik begin mij toch een beetje druk te maken of het allemaal wel goed ondanks dat Samsung van wel zegt
Heb je wel een mail gehad? Daar staat je bestelnummer in en zou dus traceerbaar moeten zijn.darud schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:44:
[...]
Thanks maar daar is hij ook niet te zien
Klopt die heb ik gehad maar is niet traceerbaar op de Samsung site of in mijn account.WhateverSuitsU schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:48:
[...]
Heb je wel een mail gehad? Daar staat je bestelnummer in en zou dus traceerbaar moeten zijn.
Ik heb met Samsung weer contact opgenomen of ze al meer kunnen vertellen hoe het nu met de order is.
Heb je toevallig hem via de student store besteld? Ik heb dat namelijk wel gedaan en dan ik alleen mijn bestelling vinden als ik eerst inlog via de student store, dan naar mijn bestellingen ga en hem daar opzoek met mijn order nummer.darud schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:50:
[...]
Klopt die heb ik gehad maar is niet traceerbaar op de Samsung site of in mijn account.
Ik heb met Samsung weer contact opgenomen of ze al meer kunnen vertellen hoe het nu met de order is.
Ik had hem via ing rentepunten besteld en daar kan ik hem inderdaad wel zienaap1 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:53:
[...]
Heb je toevallig hem via de student store besteld? Ik heb dat namelijk wel gedaan en dan ik alleen mijn bestelling vinden als ik eerst inlog via de student store, dan naar mijn bestellingen ga en hem daar opzoek met mijn order nummer.
Via Bol.com nog geen bericht, staat de levering vooralsnog op morgen.
Maat van mij heeft via Belsimpel besteld.
Maat van mij heeft via Belsimpel besteld.
Coolblue verzend bevestiging binnen.
Nou ik ben benieuwd of de bestellingen van Samsung morgen geleverd worden.. Heb nog geen bevestiging gekregen in ieder geval.
Ik zeg altijd alleen "Contact"pimjai schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 18:11:
Hier ook nog geen verzendbevestiging van de s21 ultra besteld bij samsung, ging even navraag doen via de whatsapp klantenservice, maar als ik het automatische antwoord van de chatbot zo zie ben ik bang dat ik morgen nog niks krijg:
[Afbeelding]
Ik vergeet altijd dat ik eerst een bot te spreken krijg. Maar goed, helaas wist de klantenservice net zoveel als de bot, dus ik moet maar afwachten. Volgende keer toch maar weer bij coolblue oid voorbestellen dus, werkt blijkbaar toch beter.Cholens schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 18:20:
[...]
Ik zeg altijd alleen "Contact"en ben ik zo aan de beurt
Net ook de bevestiging van Coolblue binnen. Omdat ze de duo wireless charger niet meer op voorraad hebben (ik heb dat pakket bestled met de LED cover erbij), krijg in plaats daarvan de trio charger, eveneens wireless. Best netjes van Coolblue.
Hmm mobiel.nl lijkt de s21u 512gb niet binnen te krijgen vandaag, helaas. Volgens de klantenservice zou het toch niet meer lukken om ze nu nog te verzenden. Dan maar hopen op zaterdag
De track en trace link van coolblue vind nog geen pakketje bij mij, als dir na 12 uur nog niks vind ga ik toch wel ff zweten 😂
Moest je hier zelf achteraan of kreeg je bericht vanuit Coolblue?Ted_W schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 19:30:
Net ook de bevestiging van Coolblue binnen. Omdat ze de duo wireless charger niet meer op voorraad hebben (ik heb dat pakket bestled met de LED cover erbij), krijg in plaats daarvan de trio charger, eveneens wireless. Best netjes van Coolblue.
Ik heb net via whatsapp contact opgenomen met samsung en de bot zegt dat er vertraging is door de grote vraag. Ze zeggen uiterlijk voor donderdag te leveren.
Samsung stuurt de bevestiging doorgaans pas rond 2300 en kan zelfs op de dag van levering nog de verzendbevesting mailen. Dit is bij alle 4 van mijn laatste bestellingen het geval geweest, dus nog geen paniek
Hier ook nog niets van Samsung. Ultra 256 gb besteld op 16 januari. Vanochtend via chat gesprek gaven ze aan dat er deels levering problemen zijn. 2e keer al terwijl andere webshops wel op tijd leveren.
Laatste keer dat ik via Samsung bestel.
Laatste keer dat ik via Samsung bestel.
[ Voor 22% gewijzigd door Jan196611 op 28-01-2021 21:38 ]
Hmm mijn coolblue bestelling zegt via track&trace : Verwacht: zaterdag tussen 12:30 en 15:00. Echter op de coolbue pagina staat: Je betaling is ontvangen, je bestelling wordt ingepakt.
In de mail staat morgen.. *mind blown*
Zal wel zaterdag worden, ripper.
In de mail staat morgen.. *mind blown*
Zal wel zaterdag worden, ripper.
[ Voor 8% gewijzigd door DesertRaven op 28-01-2021 22:02 ]
Beste klant,
Morgen zou jouw Samsung pre-order bestelling geleverd worden. Door een overweldigend succes in het aantal pre-orders, is er helaas een kleine vertraging ontstaan in de levering van dit model.
We werken hier hard aan en zullen zorgen dat je jouw bestelling uiterlijk maandag 1 februari ontvangt.
Je ontvangt per mail zo snel mogelijk de definitieve bezorgdag.
We hopen op je begrip!
Met vriendelijke groet,
Samsung
tsssss
Ultra black 512GB (besteld 16 jan.) 22.51 ontvangen
Morgen zou jouw Samsung pre-order bestelling geleverd worden. Door een overweldigend succes in het aantal pre-orders, is er helaas een kleine vertraging ontstaan in de levering van dit model.
We werken hier hard aan en zullen zorgen dat je jouw bestelling uiterlijk maandag 1 februari ontvangt.
We hopen op je begrip!
Met vriendelijke groet,
Samsung
tsssss
Ultra black 512GB (besteld 16 jan.) 22.51 ontvangen
[ Voor 9% gewijzigd door jaroen89 op 28-01-2021 22:53 ]
Wanneer heb jij hem besteld? En kreeg je dit vanzelf? Kreeg deze mail nu zelf ookjaroen89 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:52:
Beste klant,
We hopen op je begrip!
tsssss
[ Voor 4% gewijzigd door Cholens op 28-01-2021 22:54 ]
Ik heb ook zojuist zelfde mail gehad voor een s21 256gb violetjaroen89 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:52:
Beste klant,
We hopen op je begrip!
Met vriendelijke groet,
Samsung
tsssss
Ultra black 512GB
Ja same here, lekker in de bips door Samsung.
Zelfde mail, voor S21 128GB Phantom Pink. Niet echt een van de meest gewilde kleuren dus beetje gek maar oke.
Wat een sch*t verhaal. Direct op het moment dat de pre-order pagina live ging bij Samsung besteld. Hier ook die drogreden van een slecht functionerend logistiek apparaat.
Ik heb een andere versie van de mail ontvangen (afgelopen maandag besteld / Ultra 512GB) dat het tot donderdag kan duren.
Ik heb er niet echt begrip voor omdat er tot op de dag van vandaag bij alle modellen stond dat ze morgen geleverd zouden worden. Dit logistieke probleem kan niet opeens het laatste halfuur zijn ontstaan.
Ik heb er niet echt begrip voor omdat er tot op de dag van vandaag bij alle modellen stond dat ze morgen geleverd zouden worden. Dit logistieke probleem kan niet opeens het laatste halfuur zijn ontstaan.
[ Voor 46% gewijzigd door ja3 op 28-01-2021 23:07 ]
Ik heb de mail net gehad en bij mij zegt hij voor donderdag. Ik heb hem op de 24ste besteld.
Hier dezelfde mail, uiterlijk donderdag voor een 256 GB zwarte ultra. Vrij lachwekkend dat Samsung zijn eigen toestellen niet tijdig kan leveren en andere aanbieders wel. Ik kan me ook niet voorstellen dat dit pas nu bekend is, dus de timing van de mail lijkt mij er ook op gericht om te voorkomen dat mensen gaan annuleren en snel elders bestellen om hem toch nog morgen in huis te hebben. Erg teleurstellend van Samsung.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Gewoon annuleren bij Samsung. Gewoon amateurs zijn het.
Als je zoveel geld meer telt voor zo'n toestel dan wil je het gewoon hebben. De meeste zijn niet voor niks early adaptors. Frustrerende is dat de andere webshops wel op tijd kunnen leveren.
Ik bestel niet meer via Samsung vanaf nu!
Ik bestel niet meer via Samsung vanaf nu!
Net ook een mail gehad. Uiterlijk donderdag wordt de zwarte Ultra 256GB geleverd. 18-1 besteld. Waardeloos van Samsung.
Hier ook dezelfde mail.
Jammer, had me er wel op verheugd.
Hopelijk komt hij dan ook uiterlijk donderdag.
Jammer, had me er wel op verheugd.
Hopelijk komt hij dan ook uiterlijk donderdag.
Dan moet je de mail inderdaad wel nu lezen en direct actie ondernemen, voor middernacht annuleren én elders bestellen. Anders heb je geen gratis buds, tags en/of extra trade-in value meer. En om 23:00 zullen veel mensen al slapen, dus morgen uiteindelijk de afweging maken niet meer te annuleren (want geen pre order bonus meer). Niet erg netjes van Samsung.wjnieuw schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:08:
Gewoon annuleren bij Samsung. Gewoon amateurs zijn het.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Niet erg netjes is aardig mild. In principe worden we gewoon bedonderd want Samsung weet heel goed hoeveel en wanneer ze dit binnenkrijgen.Famoso schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 23:14:
[...]
Dan moet je de mail inderdaad wel nu lezen en direct actie ondernemen, voor middernacht annuleren én elders bestellen. Anders heb je geen gratis buds, tags en/of extra trade-in value meer. En om 23:00 zullen veel mensen al slapen, dus morgen uiteindelijk de afweging maken niet meer te annuleren (want geen pre order bonus meer). Niet erg netjes van Samsung.
Goed bezig Samsung, lekker amateuristisch dit
hier ook net een mail ontvangen van samsung dat mijn s21 ultra vertraagd is, dit terwijl ik 17 januari heb gepre-ordered.
Ik denk dat niemand (die direct besteld heeft via samsung) 'm morgen zal ontvangen. Het is gewoon een dikke leugen dat het een overweldigend succes is en dat ze daarom problemen hebben met leveren denk ik. Waarom is er geen 1 persoon die aangeeft dat hij/zij 'm morgen wel zal ontvangen dan?? Big lie.
Bovendien zoals eerder gezegd door iemand anders, idd heel slim en vies spel van samsung door te wachten tot last minute om vervolgens het mailtje te versturen waarin staat dat de toestellen vertraagd zijn, hierdoor zorgen ze ervoor dat mensen het mailtje pas morgen (te laat) lezen, waardoor de mensen de orders niet zullen annuleren (vanwege het niet mis willen lopen van de buds + smarttag). Helemaal gepland van samsung! stelletje viezerikken zeg!
Ik denk dat niemand (die direct besteld heeft via samsung) 'm morgen zal ontvangen. Het is gewoon een dikke leugen dat het een overweldigend succes is en dat ze daarom problemen hebben met leveren denk ik. Waarom is er geen 1 persoon die aangeeft dat hij/zij 'm morgen wel zal ontvangen dan?? Big lie.
Bovendien zoals eerder gezegd door iemand anders, idd heel slim en vies spel van samsung door te wachten tot last minute om vervolgens het mailtje te versturen waarin staat dat de toestellen vertraagd zijn, hierdoor zorgen ze ervoor dat mensen het mailtje pas morgen (te laat) lezen, waardoor de mensen de orders niet zullen annuleren (vanwege het niet mis willen lopen van de buds + smarttag). Helemaal gepland van samsung! stelletje viezerikken zeg!
Hier ook zojuist mail Samsung ontvangen. Helaas levering nu op donderdag 4 februari, betreft 512 gb versie.
Tot vanmiddag stond er nog steeds levering vrijdag 29 januari, 😖
Tot vanmiddag stond er nog steeds levering vrijdag 29 januari, 😖
Gelijk geannuleerd bij samsung en direct bij coolblue besteld voor 90€ goedkoper, laatste keer geweest dat ik rechtstreeks bij samsung bestel
S21 Roze 256GB
Ik heb geen annuleerknop bij Samsung anders had ik het direct gedaan. Wel lage streken dit...
Geannuleerd en via Coolblue een nieuwe besteld. Oplichters zijn het bij Samsung. Slecht nieuws moet je tijdig en correct vertellen anders mist het zijn doel.
Ik heb hem nu maar bij CoolBlue besteld en laat Samsung het maar sturen dan stuur ik het mooi weer terug
[ Voor 3% gewijzigd door Cholens op 28-01-2021 23:30 ]
Helaas bij coolblue nu ook uitverkocht de mat zwarte ultra 512gb
In de mail Bij mij staat dat die maandag gaat komen maar daar geloof ik helemaal niks van. Eerst zien dan geloven maar zoals ik al eerder zei ik ga nooit meer wat bij hun bestellen.
Gewoon bij KPN bestellen. Ik heb hem wel vanaf dinsdag in huis
Waardeloos van Samsung zeg, zelfde mail gehad, besteld op 20 januari S21 128GB. Kan er echt geen begrip voor opbrengen dat je dit nieuws een dag voor release brengt, notabene om 23:03 een mailtje. Amateuristische voor zo'n groot bedrijf!
zogezegd verpakkingsproblemen, ik denk eerder een geplande 'out of stock wegens overweldigend succes', want schaarste doet kopen....
Teveel naar Apple gekeken dus.
Teveel naar Apple gekeken dus.
Ik heb hem besteld bij samsung op dag van presentatie en ik heb nog steeds in my dynalogic staan dat ie ontvangen is door dynalogic en dat ik morgen tussen 8.00 en 22.00 het toestel mag ontvangen.
Hoop morgen een iets preciezer timeslot te krijgen want anders weet ik niet wanneer ik niet wanneer ik naar de appie moet
EDIT: Tussen 12.45 en 14.45 komt ie
Hoop morgen een iets preciezer timeslot te krijgen want anders weet ik niet wanneer ik niet wanneer ik naar de appie moet
EDIT: Tussen 12.45 en 14.45 komt ie
[ Voor 6% gewijzigd door r_buren op 29-01-2021 07:59 ]
Het staat mij nog bij dat bij de lancering van de s10 dit ook het geval was dat Samsung niet of weinig toestellen kon leveren op de release dag
Mijn s21 Ultra 512 gb komt vanmiddag met vodafone! net bericht gehad dat me pakketje bij postnl is aangekomen
Mijn bestelling van woensdag van mobiel.nl (gewone 256gb violet) werd gisteren (donderdag) afgeleverd door post nl.
Wat ik wel apart vind is dat ik nog niks van kpn gehoord heb pver mijn verlenging, geen mail of sms.... is dat normaal? Contract gaat wel pas 6 april in....
Wat ik wel apart vind is dat ik nog niks van kpn gehoord heb pver mijn verlenging, geen mail of sms.... is dat normaal? Contract gaat wel pas 6 april in....
Huh. Ik had gisteren mailtje van samsung ontvangen net als jullie dat ik de s21 ultra silver niet meer op tijd zal ontvangen. Maar gisteren om 00:40 (middernacht) alsnog een ander mailtje ontvangen waarbij duidelijk werd gemaakt dat ik 'm alsnog zal ontvangen vandaag en ik kan nu mn pakketje traceren, ik zie de kaart en dat mijn pakketje onderweg is.
Mailtje ziet er zo uit:
Jouw Samsung bestelling is er bijna!
SAMSUNG
Hallo,
Jouw bestelling zal vandaag vrijdag 29 januari 2021 bij jou bezorgd worden door onze logistieke partner, Dynalogic, op onderstaand adres:
Hebben jullie dit mailtje niet ontvangen?
Ik denk dat ik een geluksvogel ben. Ik hoop dat jullie 'm alsnog vandaag zullen ontvangen!!
Mailtje ziet er zo uit:
SAMSUNG
Hallo,
Jouw bestelling zal vandaag vrijdag 29 januari 2021 bij jou bezorgd worden door onze logistieke partner, Dynalogic, op onderstaand adres:
Ik denk dat ik een geluksvogel ben. Ik hoop dat jullie 'm alsnog vandaag zullen ontvangen!!
[ Voor 11% gewijzigd door tottianovic op 29-01-2021 08:41 ]
De chat robot is volgens mij dichtgezet. Want ook een automatische antwoord lukt niet . Vermoedelijk vanwege dit overweldigende succes;) Het is echt een schande zoals Samsung nu met zijn klanten omgaat . Alleen Nederland en België zijn voor hun veel te klein en het maakt ze toch niks uit . Ook als je via bijvoorbeeld Coolblue besteld pakken ze nog genoeg winst op deze toestellen. Ze hebben hun geld binnen dus gaan ook niet meer hardlopen voor jou als klant . Maar goed mij zijn ze als klant in ieder geval kwijt.
Vervelend dat de tweakers die via Samsung besteld hebben vandaag teleurgesteld worden. Hopelijk hebben jullie 'm snel binnen. Heel frappant dat het zo gegaan is. Lijkt me dat er iets anders mis is gegaan. Mogelijk een lage bezetting in de warehouse? Medewerkers preventief thuis oid. Kan niet dat Samsung te weinig voorraad had.
Ik weet wel dat er tweemaal zoveel pre-orders geplaatst zijn dan vorig jaar met de S20 serie bij een grote provider. M'n bron kan ik niet verhullen, maar dan nog hoort Samsung zo'n vraag aan te kunnen. Vooral omdat andere partijen gewoon konden uitleveren.
Had een hoesje besteld voor m'n vrouw op de 15e. Die komt dus vandaag ook niet binnen. Gisteren iets voor 23 uur besteld bij Coolblue en die komt over een halfuurtje al.
Ik weet wel dat er tweemaal zoveel pre-orders geplaatst zijn dan vorig jaar met de S20 serie bij een grote provider. M'n bron kan ik niet verhullen, maar dan nog hoort Samsung zo'n vraag aan te kunnen. Vooral omdat andere partijen gewoon konden uitleveren.
Had een hoesje besteld voor m'n vrouw op de 15e. Die komt dus vandaag ook niet binnen. Gisteren iets voor 23 uur besteld bij Coolblue en die komt over een halfuurtje al.
Nee helaas niet, wanneer heb jij besteld?tottianovic schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 07:54:
Huh. Ik had gisteren mailtje van samsung ontvangen net als jullie dat ik de s21 ultra niet meer op tijd zal ontvangen. Maar nu net toch wel een ander mailtje ontvangen waarbij wordt duidelijk gemaakt dat ik 'm alsnog zal ontvangen vandaag en ik kan nu mn pakketje traceren, ik zie de kaart en dat mijn pakketje onderweg is.
Mailtje ziet er zo uit:
SAMSUNG
Hallo,
17 januari om precies te zijn. En jij?vellichor schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 08:19:
[...]
Nee helaas niet, wanneer heb jij besteld?
Zojuist ook bericht dat mn bestelling bij Coolblue vertraagd is.
Bij PostNL zal alles wel kraken in zn voegen...
Bij PostNL zal alles wel kraken in zn voegen...
<Zinloze tekst hier>
14 januari besteld bij Coolblue en nu netjes onderweg met PostNL naar België.
Als ik moet gokken, dan lijkt het probleem bij Samsung me eerder te liggen bij gebrek aan voorraad van SmartTags of Buds. De impact van S21 pre-orders zal op de totale capaciteit van PostNL weinig invloed hebben lijkt me.
Als ik moet gokken, dan lijkt het probleem bij Samsung me eerder te liggen bij gebrek aan voorraad van SmartTags of Buds. De impact van S21 pre-orders zal op de totale capaciteit van PostNL weinig invloed hebben lijkt me.
Hier ook het mailtje van Samsung gekregen. Voor 1 Feb bezorgd. Ik vind het prima.
Update: Kreeg net een bericht dat de telefoon morgen bezorgd gaat worden.
Update: Kreeg net een bericht dat de telefoon morgen bezorgd gaat worden.
[ Voor 32% gewijzigd door Ricktachtig op 29-01-2021 09:47 ]
Wachten op voorraad
Het door jou bestelde toestel is nu niet op voorraad of nog niet toegewezen aan je bestelling. Zodra jouw bestelling geleverd kan worden, ontvang je van onze koerier (AMP Logistics) per e-mail een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken. We houden je op de hoogte.
Bleh, lekker bezig T-Mobile, gewoon nul communicatie. Telefoon verwacht je toch vandaag of morgen te hebben... nada communicatie
Edit:
Remco
Ik heb het nagekeken en de verwachting is dat hij vandaag binnen komt en dat je dan een mail krijgt voor het maken van een bezorgafspraak.
9:26:35 AM
Het door jou bestelde toestel is nu niet op voorraad of nog niet toegewezen aan je bestelling. Zodra jouw bestelling geleverd kan worden, ontvang je van onze koerier (AMP Logistics) per e-mail een link waarmee je online een bezorgafspraak kunt maken. We houden je op de hoogte.
Bleh, lekker bezig T-Mobile, gewoon nul communicatie. Telefoon verwacht je toch vandaag of morgen te hebben... nada communicatie
Edit:
Remco
Ik heb het nagekeken en de verwachting is dat hij vandaag binnen komt en dat je dan een mail krijgt voor het maken van een bezorgafspraak.
9:26:35 AM
[ Voor 16% gewijzigd door Wackmack op 29-01-2021 09:27 ]
Zijn er ook mensen die via mediamarkt hebben besteld die hun bestelling hebben ontvangen? Of überhaupt een reactie hebben gekregen?