Ik koop ze op openocean.finance , daar heb ik meestal de beste deal. Wat openocean doet is echter gewoon opsplitsen tussen streetswap en pancakeswap. Als je het echt zeker wilt weten vergelijk je dus alle 3 even met elkaar.Glenn Hoddle schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:07:
[...]
Dank voor de tip. Ik snap ook daadwerkelijk wat je hier zei - alleen ben ik beter in theoretische dingen dan in praktischE. En ik ben ook nog ouder dan Jaapio. Dus ik heb dan altijd nog een klein stukje informatie nodig: waar koop ik dat bifi-worstje (het makkelijkst)?
Vandaag zou er toch ook een recordaantal futures verlopen voor BTC? Speelt dat nog een rol met deze pump?
We gaan een zotte dag krijgen, ook in de aandelen.Malarky schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:22:
[Afbeelding]
Dit is vragen om een DOGE pump. Al helemaal met GME pre-market er zo bij.... er zit blijkbaar nog wat in het kruidvat.
Doge naar 0.1 vandaag.
Klopt, en de Melvins moeten vandaag ook over de brug komen.Emcee schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:23:
Vandaag zou er toch ook een recordaantal futures verlopen voor BTC? Speelt dat nog een rol met deze pump?
Volgens mij verlopen die vanmiddag om 4 uur Engelse tijd. Nog even de dag uitzingen en vlak voor die tijd de koers volgen?Emcee schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:23:
Ik ben niet zo handig met polls maken maar toch wel benieuwd naar de gemiddelde respons van de mensen in dit topic bij zo'n pump als vanochtend. Wie zit erbij en kijkt er naar, wie gaat gelijk naar de buy knop en probeert nog in te fomo'en en wie is juist direct bezig met het zetten van wat sell orders voor een deel van zijn pf om de gains veilig te stellen. Persoonlijk zit ik in categorie 1 en ik denk het meerendeel van ons ?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Regel 2 bij Crypto, koop nooit dicht bij de ATHKyumia schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:26:
Nu is het tijd voor een mooie ETH pump, nog 90 euro en we zijn door de ATH
Heb al een tijdje vast, maar de vorige doorbraak door de ATH was nou niet bepaald dendered, had liever een x2 gezien zoals bij BTC, nog mooier, een x10Thommie.nl schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:27:
[...]
Regel 2 bij Crypto, koop nooit dicht bij de ATH
Als die Musk nu nog een tweet eruit gooit met "i love Bart" kun je mij opvegen.
XRP = trash
Dat hoorde ik ook een heleboel mensen zeggen rond de 20K bij BTCThommie.nl schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:27:
[...]
Regel 2 bij Crypto, koop nooit dicht bij de ATH
[ Voor 15% gewijzigd door hsst op 29-01-2021 11:31 ]
Op Coinmarketcap.com staat bovenaan:
0
WallStreetBets
WSB
$483.00
134.84%
1162.42%
$24,846,486,000
$100,000,000
207,039 WSB

[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 29-01-2021 11:31 ]
Hier zijn ze dan:Aarebe1 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:25:
[...]
Klopt, en de Melvins moeten vandaag ook over de brug komen.
Mooie "W" op de chart vanaf 19-01.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ben benieuwd wat DOGE gaat doen, heb 13.870 coins al een aantal jaar..
Daarnaast vandaag ook nog eens geinvesteerd in ReddCoin, schijnt het ook goed te gaan doen..
Ben benieuwd!!
Daarnaast vandaag ook nog eens geinvesteerd in ReddCoin, schijnt het ook goed te gaan doen..
Ben benieuwd!!
ik verwacht om 13:00 weer een groene kaarsdjatwork007 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:15:
De hond staat klaar om te vertrekken. Dat de exchanges plat liggen, doet er niet veel goed aan natuurlijk
WTF. Waarom staat die op positie 0 en als favoriet.

edit:
Wauw.
Het is blijkbaar al 1 april:
All UR MeMes R belong to us and Charmander-marth!!11. We seek alpha and master beta. Please note that this is a joke and no such asset exists. If you see similarly-named projects, please perform the requisite due diligence and do not ape in.
[ Voor 42% gewijzigd door dehardstyler op 29-01-2021 11:33 ]
Waarom 13:00? Vanwege US?mannowlahn schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:32:
[...]
ik verwacht om 13:00 weer een groene kaars
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Verdorie ja.. mijn CMA app heeft me hier niets over laten weten die wil ook de charts van o.a. GRT niet inladen:(AMARONE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:31:
[...]
Die heeft gisteren 20 procent gedaan hoor.
Zou doge vandaag de ATH gaan halen? *Begin spontaan dagobert duck te lezenmannowlahn schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:32:
[...]
ik verwacht om 13:00 weer een groene kaars
Misschien een domme vraag, maar welke bedrijven gebruiken jullie om crypto's te (ver)kopen. Ik zit al een hele lange tijd bij Litebit (altcoins) en bij Gatehub (BTC, ETH, XRP). Voor zover ik weet heeft Litebit niet de mogelijkheid om een sell-order te plaatsen voor een specifieke prijs.
Ik ben wellicht wat laat, maar ik had nooit gedacht dat we na die enorme piek in 2018 weer dit soort runs zouden krijgen van 800% toename in een dag. Ik vraag me af waar het eindigt!
Ik ben wellicht wat laat, maar ik had nooit gedacht dat we na die enorme piek in 2018 weer dit soort runs zouden krijgen van 800% toename in een dag. Ik vraag me af waar het eindigt!
Ik haal alvast de champagne in huisAMARONE schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:34:
[...]
Zou doge vandaag de ATH gaan halen? *Begin spontaan dagobert duck te lezen
Naar de moon of 6 cents!kernie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:29:
BTC zakt weer wat in na deze zieke stijging, waar zal deze naartoe gaan?!
Zie OP. Meest gebruikte "bedrijven" zijn Coinbase (Pro), Kraken, Binance.danny-k95 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:35:
Misschien een domme vraag, maar welke bedrijven gebruiken jullie om crypto's te (ver)kopen. Ik zit al een hele lange tijd bij Litebit (altcoins) en bij Gatehub (BTC, ETH, XRP). Voor zover ik weet heeft Litebit niet de mogelijkheid om een sell-order te plaatsen voor een specifieke prijs.
gr gr,
nicolien nano
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
De raket staat alleszins klaar, zit constant rond die 0.039 te bengelen.
Dat was een lekkere dag, vorige week BTC op 24500 gekocht, hele week kwakkelend, en nu, terwijl ik actief kijk, knalt ie naar de 32k euro.
Meteen verkocht, uitgestapt, deze Henk kan weer tanken en boodschapjes doen
Nee hoor, wacht rustig af tot ie weer rond de 25k komt, dan stap ik wel weer in.
Mooier rendement dan de bank geeft, haha
wellicht kan Musk lid worden van GoT, als hij even aangeeft wat hii gaat twitteren, voorzie ik een hoop leuks voor iedereen hier.
Meteen verkocht, uitgestapt, deze Henk kan weer tanken en boodschapjes doen
Nee hoor, wacht rustig af tot ie weer rond de 25k komt, dan stap ik wel weer in.
Mooier rendement dan de bank geeft, haha
wellicht kan Musk lid worden van GoT, als hij even aangeeft wat hii gaat twitteren, voorzie ik een hoop leuks voor iedereen hier.
[ Voor 16% gewijzigd door Marxje1981 op 29-01-2021 11:38 ]
I have the body of a god, shame it's a buddha......
Heerlijk! Zit daar ruim 1000% mee in de winst. Hij stijgt ook ivm een announcement morgen. mogelijk ook de re-branding announcement. Ben benieuwdAli Baba 1001 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:50:
Ali Baba kijkt, samen met 40 paar roversogen, zijn ogen uit. Wat een cryptogeweld. Hodl!
QUANT gaat overigens ook lekker he @HaruHaru
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
All-in!bramwnl schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:31:
Ben benieuwd!!
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik ben het wel eens met de diverse PSA's die op Reddit geplaatst worden. De DOGE pump (en dump) heeft niet of nauwelijk iets te maken met de $GME episode van deze week, als in: er zit niet een zelfde soort ideologische motivatie achter. Hier nemen we het niet op tegen evil Wall Street hedgefunds, maar tegen doorgaans onervaren crypto newbies. Remember: crypto trading is a zero sum game
Neemt niet weg dat ik gisteren ook heb meegedaan, maar wel goed om in je achterhoofd te houden voordat je van wal steekt met "Psych, wij zijn de tweede GME!!111"
Neemt niet weg dat ik gisteren ook heb meegedaan, maar wel goed om in je achterhoofd te houden voordat je van wal steekt met "Psych, wij zijn de tweede GME!!111"
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dat verklaart wel waarom ik dit gemist heb, ik klik bij dit soort slowchats altijd meteen op 'Laatste', my badJedi_Pimp schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:36:
[...]
Zie OP. Meest gebruikte "bedrijven" zijn Coinbase (Pro), Kraken, Binance.
gr gr,
nicolien nano

Haha CMC hacked?

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Strak plan!bramwnl schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:31:
ReddCoin, schijnt het ook goed te gaan doen..
gisteravond kleine portie Dogue gekocht voor 0,018, vanochtend van de hand gedaan voor 0,055.
hysterisch haha. blijft wel een beetje hovbbymatig paniekhandelen met kleine bedragen in mijn geval naast een steady BTC aandeel die ik laat staken
hysterisch haha. blijft wel een beetje hovbbymatig paniekhandelen met kleine bedragen in mijn geval naast een steady BTC aandeel die ik laat staken
Das lekker ja!HaruHaru schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:38:
[...]
Heerlijk! Zit daar ruim 1000% mee in de winst. Hij stijgt ook ivm een announcement morgen. mogelijk ook de re-branding announcement. Ben benieuwd
Mijn pf is verdubbeld in de afgelopen 2 maanden, vind het prima hoor.
Wel is januari eigenlijk maar steady, met dezelfde top op 10 jan en 20 jan. Wat gaat 30 jan ons brengen morgen??? Mooooonnn
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cm0hEAPKsmOaXXaUBrOwFT2Y.jpg?f=user_large)
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Yep, was gisteren ook een tijd lang stabiel aan het hangen tot 13:00 op 0,012 en om 15:30 0,026djatwork007 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:37:
[...]
De raket staat alleszins klaar, zit constant rond die 0.039 te bengelen.
"Binance will be suspending withdrawals temporarily in order to address a large increase in requests from new unique users.
Rest assured funds are #SAFU and we apologize for any inconvenience caused.
Updates to follow."
Updates to follow."
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ZsOZ9b2xQ14lYPDCkJCbDABG.gif?f=user_large)
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Excuus voor de dubbelpost dan
Hoppaa. Binance kaartje is binnen hoor. Nog geen 24 uur nadat ik de mail kreeg dat hij verzonden was.
Super! Gefeliciteerd, ik hoop het nog is x1000 voor je word. Quant heeft veel op agenda staan voor Q1. Ik heb ook begrepen dat Micro Strategy een Bitcoin summit organiseert voor 100+ firma's tussen 4 t/m 6 februari. Dus ik ben ook echt benieuwd wat er volgende week gaat gebeuren.Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:41:
[...]
Das lekker ja!
Mijn pf is verdubbeld in de afgelopen 2 maanden, vind het prima hoor.
Wel is januari eigenlijk maar steady, met dezelfde top op 10 jan en 20 jan. Wat gaat 30 jan ons brengen morgen??? Mooooonnn
[Afbeelding]
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Verwijderd
Hahaha ohjeee... Daar gaan we!iVibes schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:43:
"Binance will be suspending withdrawals temporarily in order to address a large increase in requests from new unique users.
Updates to follow."
[Afbeelding]
Ook goedemorgen. Sinds gisterochtend maar 1410 berichten gemist. Niks gemist dus, aangezien het grootste deel van de berichten over DOGE gingen. Natuurlijk leuk om te volgen, maar om hier posts als "0.01", "Moon", "0.025" te gaan lezen vond ik het niet waard. Ik heb alles daarom maar zitten volgen op twitter, waar de ontwikkelingen meer gingen over de wetgeving en hoe de verschillende exchanges er mee om gingen. Heel interessant allemaal. Wonderbaarlijk ook.
De kracht van de aantallen is nu wel bewezen. En dat het financiële establishment dat niet leuk vind, is ook wel bewezen. Daarnaast zijn er een aantal grove overtredingen begaan, dus wat dat betreft heb ik wel zitten smullen.
Ik denk dat dit nog wel een staartje gaat krijgen, want 'men' wil blijkbaar meer regulering wat betreft 'social media groepen die massaal gaan handelen'. Lijkt me sterk dat ze dat voor elkaar krijgen. En als dat wel lukt, is dat het begin van het einde voor het financiële systeem voor consumenten (vanwege vertrouwen, gelijkheidsbeginsel, etc...) en zal er een overstap gaan plaatshebben naar DeFi.
Het komt mij allemaal wat vroeg omdat de DeFi space nog in de kinderschoenen staat, maar soit, mijn muntjes staan klaar om exponentieel in waarde te stijgen.
De kracht van de aantallen is nu wel bewezen. En dat het financiële establishment dat niet leuk vind, is ook wel bewezen. Daarnaast zijn er een aantal grove overtredingen begaan, dus wat dat betreft heb ik wel zitten smullen.
Ik denk dat dit nog wel een staartje gaat krijgen, want 'men' wil blijkbaar meer regulering wat betreft 'social media groepen die massaal gaan handelen'. Lijkt me sterk dat ze dat voor elkaar krijgen. En als dat wel lukt, is dat het begin van het einde voor het financiële systeem voor consumenten (vanwege vertrouwen, gelijkheidsbeginsel, etc...) en zal er een overstap gaan plaatshebben naar DeFi.
Het komt mij allemaal wat vroeg omdat de DeFi space nog in de kinderschoenen staat, maar soit, mijn muntjes staan klaar om exponentieel in waarde te stijgen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Haha, heb mezelf voorgenomen om iedere maand minimaal één nieuwe coin te kopen, sinds augustus vorig jaar. Nu 8 diverse coins in m'n Ledger/online wallet zitten
Wel tof hoor, dat steeds meer mensen (mainstream) inzien dat crypto toekomstmuziek is.
Als America wakker wordt, gaan we vuurwerk zien.
Grondbloemen of Romeinse kaarsen? Wel in het groen mag ik hopen?djatwork007 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:47:
Want?djatwork007 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:47:
Ik denk eerder dat er gisteren en vandaag bagholders gaan ontstaan.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Die boycot op de beurs gisteren.MicroWhale schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:50:
[...]
Want?
Ik denk eerder dat er gisteren en vandaag bagholders gaan ontstaan.
Elon die boos is.
Oproep om geld in crypto te stoppen.
WBS op coinmarketcap.
...
Er is zoveel aan het spelen nu.
Was vorige week begonnen met crypto, BTC en ETH. Gisteren totaal onverwachts een nieuwe woning gekocht, dus ik dacht laat ik mijn verlies nemen (5%) en verkopen.
Zie ik nu ineens dat mijn pf 12% hoger staat! Gelijk de winst gepakt bijna tegen de nieuwe top.
Binance wil alleen niet meewerken met fiat uitkeren.
Als ik weet waar ik aan toe ben met mijn woning en verbouwing, ga ik het langzaam wel weer deze kant op laten rollen.
Zie ik nu ineens dat mijn pf 12% hoger staat! Gelijk de winst gepakt bijna tegen de nieuwe top.
Binance wil alleen niet meewerken met fiat uitkeren.
Als ik weet waar ik aan toe ben met mijn woning en verbouwing, ga ik het langzaam wel weer deze kant op laten rollen.
[ Voor 15% gewijzigd door Shaflic op 29-01-2021 11:53 ]

"Dag Bank,
Bedankt voor het aanbod. Ik gebruik nu een Swipe Slate kaart. Deze kost €0 per maand. Ik krijg op deze kaart elke vrijdag ongeveer €100 aan leefgeld gestort. Ik krijg 8% terug van alle uitgave die ik doe met deze kaart. En op het saldo dat ik op de kaart heb staan krijg ik 8.9% rente per jaar.
Ik ben benieuwd of jullie een concurrerend voorstel kunnen aanbieden.
In afwachting van uw reactie,
CryptoRoel"
Laat ik eens een gokje wagen.. paar honderd € aan doge gekocht.
Lol, afgelopen week mijn totaal pakket a 5 euro per maand omgezet in een direct pakket a 1.70 ik.Gelukszoekr schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:53:
[Afbeelding]
"Dag Bank,
Bedankt voor het aanbod. Ik gebruik nu een Swipe Slate kaart. Deze kost €0 per maand. Ik krijg op deze kaart elke kaart elke vrijdag ongeveer €100 aan leefgeld gestort. Ik krijg 8% terug van alle uitgave die ik doe met deze kaart. En op het saldo dat ik op de kaart heb staan krijg ik 8.9% rente per jaar.
CryptoRoel"
Zero.
Wait whut? Kun je dat eens uitleggen? Betaal je daar gewoon mee in de supermarkt? Hoeveel van die swipe tokens moet je daarvoor hebben?Gelukszoekr schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:53:
[Afbeelding]
"Dag Bank,
Bedankt voor het aanbod. Ik gebruik nu een Swipe Slate kaart. Deze kost €0 per maand. Ik krijg op deze kaart elke kaart elke vrijdag ongeveer €100 aan leefgeld gestort. Ik krijg 8% terug van alle uitgave die ik doe met deze kaart. En op het saldo dat ik op de kaart heb staan krijg ik 8.9% rente per jaar.
CryptoRoel"
En offf de DOGE lijn van gisteren houdt
Ja dat klopt. Maar om dat allemaal op te hangen aan dat de hele wereld vandaag opeens crypto (of doge) gaat kopen, vind ik een beetje overdreven. Het zou mooi zijn, maar ik vrees dat 'men' na gisteren even een adempauze nodig heeft. Voor sommigen is die nodig om hun centjes opnieuw te tellen, voor anderen om naar het scherm te staren, hopend dat DOGE nog boven hun aankoopprijs uit gaat komen.djatwork007 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:51:
[...]
Die boycot op de beurs gisteren.
Elon die boos is.
Oproep om geld in crypto te stoppen.
WBS op coinmarketcap.
...
Er is zoveel aan het spelen nu.
Daarnaast is het nu eerder wachten op een volgend 'target' (of MemeStock/-Crypto) wat zich aandient door een of ander bizar event. Het is niet zo dat dit 'georganiseerd' was. Het is eerder de opeenstapeling van heel veel events (DOGE is al jaren een meme) die er toe hebben geleid dat dit is gebeurd. Vergeet dat ook niet.
Ik ben het overigens wel met je eens dat dit een katalysator is voor meer van dit soort events en wellicht de aanzet voor een tweede serieuze instroom (eerste was in 2017) van retail-geld in crypto.
De vraag is, hoe lang blijft dit spelletje duren?Malarky schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:00:
En offf de DOGE lijn van gisteren houdt
Geen hond die het weet...djatwork007 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:01:
[...]
De vraag is, hoe lang blijft dit spelletje duren?
UNOX: The worst operating system
Bij de 7ct braken we de trend dus daar verwacht ik issues.. maar wie weet kunnen we naar 10ct.djatwork007 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:01:
[...]
De vraag is, hoe lang blijft dit spelletje duren?
JA, maar die wordt 's nachts gebroken, dan lig ik te pitten.Malarky schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:03:
[...]
Bij de 7ct braken we de trend dus daar verwacht ik issues.. maar wie weet kunnen we naar 10ct.
Hoeveel gepensioneerden hebben we er sinds de run van gisteren bij in dit topic trouwens?
moet je wel echt ballen hebben om flink te investeren in die doge run.MicroWhale schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:06:
Hoeveel gepensioneerden hebben we er sinds de run van gisteren bij in dit topic trouwens?![]()
Jij bent wel heel optimistisch. Ik ben te snel eruit gegaan.MicroWhale schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:06:
Hoeveel gepensioneerden hebben we er sinds de run van gisteren bij in dit topic trouwens?![]()
Ben niet gepensioneerd, maar je krijgt er wél bijna grijze haren van
Ik net net te laat. Wel een goede 250% gepakt, maar net weer met 50% ingestapt. Lijkt weer te vliegen!Spacewide schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:07:
[...]
Jij bent wel heel optimistisch. Ik ben te snel eruit gegaan.
Verzachtte de pijn wel een beetje van uit BTC gestapt te zijn.
Signature
In deze saaie coronatijden is al dit geweld op de beurzen en crypto heerlijk!
Vandaag END GAME wat betreft Gamestop. Shorters moeten vandaag ~60 miljoen aandelen GME kopen maar omdat er lang niet zoveel free floating aandelen zijn gaat GME naar Mars en beyond.
Diamond hands!
Diamond hands!
Dit wordt een fantastische dag!Chaes schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:09:
Vandaag END GAME wat betreft Gamestop. Shorters moeten vandaag ~60 miljoen aandelen GME kopen maar omdat er lang niet zoveel free floating aandelen zijn gaat GME naar Mars en beyond.
Diamond hands!
Oeff gister al 50% gepakt op doge. Toen ging hij nog keer 3. En nu sta ik weer op 50% ... Wat te doen
Hoezo moet je op Kraken nog steeds minimaal 3000 DOGE kopen per order
das 150 dollar aan meme coin tjongejonge

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Binance. Er gaat niks boven Binance.Richh schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:10:
Hoezo moet je op Kraken nog steeds minimaal 3000 DOGE kopen per orderdas 150 dollar aan meme coin tjongejonge
![]()
@mannowlahn klopt, ik doe niet mee aan dit soort dingen.... wil geen grijze haren zoals @bramwnl aangeeft.
@Spacewide Ligt eraan hoeveel je er in had zitten. Meesten hadden een klein gemetje vanwege het meme-gehalte. T kan aardig oplopen als je een groot portfolio hebt, want dan is dat gemetje opeens een stuk groter.
@Spacewide Ligt eraan hoeveel je er in had zitten. Meesten hadden een klein gemetje vanwege het meme-gehalte. T kan aardig oplopen als je een groot portfolio hebt, want dan is dat gemetje opeens een stuk groter.
Leuk, maar die wilde vanochtend m'n verkooporder ook niet accepteren. Minimaal 10. Hoezo minimaal tien.. ik verkoop het veelvoudige.
Minimaal 10...
ARGH.... dan maar de app op mobiel.
Minimaal 10...
@%*@$@($#@$
Je hebt slim gehandeld. Ik moet er terug inkomen.. inzet terug nemen en met je overschot verder spelen.mouzetc schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:08:
[...]
Ik net net te laat. Wel een goede 250% gepakt, maar net weer met 50% ingestapt. Lijkt weer te vliegen!
Verzachtte de pijn wel een beetje van uit BTC gestapt te zijn.
Op Binance blijf je wel altijd met scraps zitten van 0.000000332. Heel irritant vind ik dat. Is daar een oplossing voor?
we only make way for the man who boldly pushes past us
Ik heb nooit problemen met binance. Vanochtend alleen met Ziggo.Korvaag schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:12:
[...]
Leuk, maar die wilde vanochtend m'n verkooporder ook niet accepteren. Minimaal 10. Hoezo minimaal tien.. ik verkoop het veelvoudige.
Minimaal 10...
ARGH.... dan maar de app op mobiel.
Minimaal 10...
@%*@$@($#@$
Mooi grijs is niet lelijkMicroWhale schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:12:
@mannowlahn klopt, ik doe niet mee aan dit soort dingen.... wil geen grijze haren zoals @bramwnl aangeeft.
Omzetten naar BNB.WiseGuy! schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:13:
[...]
Op Binance blijf je wel altijd met scraps zitten van 0.000000332. Heel irritant vind ik dat. Is daar een oplossing voor?
Ik mag hopen dat @Gelukszoekr op betere voorwaarden is ingestapt want nu kost je zo'n kaart die 8% cashback en "leefgeld" uitkeert zo'n € 100.000 euro aan swipe tokens als inleg.Kyumia schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:57:
[...]
Wait whut? Kun je dat eens uitleggen? Betaal je daar gewoon mee in de supermarkt? Hoeveel van die swipe tokens moet je daarvoor hebben?
https://www.swipe.io/cards
[ Voor 4% gewijzigd door sampoo op 29-01-2021 12:14 ]
Ben is benieuwd, toen USA wakker werd gisteren, zaten we op 0.015 maar nu op 0.050.
Gewoon converten naar BNB. Daar betaal je vervolgens je fees mee en krijg je nog wat korting ook.WiseGuy! schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:13:
[...]
(zie wallet, convert small amounts).
[ Voor 5% gewijzigd door Korvaag op 29-01-2021 12:15 ]
Haha, je vrienden kennen je niet meer terug... voor de lockdown normaal haar, na de lockdown compleet grijs!

Hoe komt dat?
DOGE, much wow, much gray.
WSB bovenaan op CMC?
All UR MeMes R belong to us and Charmander-marth!!. We seek alpha and master beta. Please note that this is a joke- no such asset exists. If you see similarly-named projects, please perform the requisite due diligence and do not ape into anything associated with this page.
Lol
All UR MeMes R belong to us and Charmander-marth!!. We seek alpha and master beta. Please note that this is a joke- no such asset exists. If you see similarly-named projects, please perform the requisite due diligence and do not ape into anything associated with this page.
Lol
[ Voor 87% gewijzigd door Justevo op 29-01-2021 12:22 ]
Is een geintjeJustevo schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:21:
WSB bovenaan op CMC?
Ik vraag me eigenlijk af of we niet onderschatten wat de bio-vermelding van Musk doet als straks heel de US wakker is. Zie Tesla, al die gasten duiken vandaag op BTC als je het mij vraagt.
Het was HODL, het blijft HODL.Glockner schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 12:24:
Ik vraag me eigenlijk af of we niet onderschatten wat de bio-vermelding van Musk doet als straks heel de US wakker is. Zie Tesla, al die gasten duiken vandaag op BTC als je het mij vraagt.
Ik denk niet dat het een geintje is... eerder een hele slimme marketing truc om die wsb gasten richting crypto te krijgen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!