Ome Elon is zelf een paar miljard dollar in BTC aan het omzetten?
Wie post de 34, 35, 36 en 37k vrouw in één post?
$ alias cd='rm -rf'
Even het topic bijwerken:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/spvT4REdG5HEk9X7Dd5vdM5S.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/veg6DDXS4AMiZF9X2UwzRT34.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VlYHxezDgYsmDEkCgAm21LcI.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/REUJAL1k90JSx2JAeeFmQElv.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/04vVw2dYHLfD1flslg1la8A8.jpg?f=user_large)
Verdomme Jaap, dit is echt niet bij te houden op deze manier. Respect!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/spvT4REdG5HEk9X7Dd5vdM5S.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/veg6DDXS4AMiZF9X2UwzRT34.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VlYHxezDgYsmDEkCgAm21LcI.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/REUJAL1k90JSx2JAeeFmQElv.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/04vVw2dYHLfD1flslg1la8A8.jpg?f=user_large)
Verdomme Jaap, dit is echt niet bij te houden op deze manier. Respect!
Gatverdamme... Die verkoopactie ipv kopen is nu wel serieus pijnlijk.
Als de BTC nu 500 euro omhoog vloog had ik om mn foutje kunnen lachen. Nu kost het wel serieus geld
Ik sta nu zo'n beetje geheel in fiat aan de lijn
Als de BTC nu 500 euro omhoog vloog had ik om mn foutje kunnen lachen. Nu kost het wel serieus geld

Kopen danybos schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:01:
Gatverdamme... Die verkoopactie ipv kopen is nu wel serieus pijnlijk.

Lijkt me eerder dat hij dat dan al gedaan heeftdeppenboks schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:01:
Ome Elon is zelf een paar miljard dollar in BTC aan het omzetten?
Bah de alts donderen in SAT weer helemaal in elkaar door deze absurde knal. En straks daalt hij weer en wat daalt er mee? Precies
Canon EOS 80D En wat glaswerk
inloggen op kraken is weer onmogelijk.. enkel de app werkt nog
Komaan bulls! Doorzetten die handel !
Niet lang meer....ik ben net ook uit de app gegooid.Steefmeister schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:04:
inloggen op kraken is weer onmogelijk.. enkel de app werkt nog
When life gives you lemons, start a battery factory
Volgens mij gaan er nu een hele hoop Amerikaanse orders nu automatisch af. Die zullen nu dubbelgek wakker worden.
OOOHHH BTC op ATH
OOOHHH BTC verkocht op $35k
OOOHHH BTC op ATH

OOOHHH BTC verkocht op $35k

Inderdaad, ineens 3 stop-losses getriggerd. Nou ja, was wel altcoin/BTC dus misschien niet eens zo ergFirecow schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:04:
Bah de alts donderen in SAT weer helemaal in elkaar door deze absurde knal. En straks daalt hij weer en wat daalt er mee? Precies
Whow mooi pumpje meegepakt daarna alles weer snel in fiat
ZWAAAKKKKRicardovv schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:05:
Whow mooi pumpje meegepakt daarna alles weer snel in fiat
Wat een geweld! Het is niet bij te houden, veel USDT pairs schieten mee.
Mijn sells van LTC & ETH zijn verkocht.
Mijn sells van LTC & ETH zijn verkocht.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Wat heerlijk om terug te lezen dat hier zonder supermarkt grappen, die ik eerder naar m'n hoofd kreeg geslingerd, gewoon gediscussieerd wordt over de Binance Smart Chain met z'n lage fees, pannenkoeken CAKE en de BIFI worsten van beefy.finance.Gelukszoekr schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:42:
[Afbeelding]
Ik ook van jouw @mjoaris![]()
En van jullie allemaal trouwens
Ben het overigens helemaal met je eens Roellie, dat CAKE een coin is waar je mee moet oppassen met z'n uncapped supply. Echter, zolang CZ z'n geld er in blijft gooien wil ik daar best een tijdje m'n handen voor ophouden.
Een tip voor als je geen pannenkoek wilt blijven, koop een BIFI worstje. Beefy.finance wordt niet gesponsord door CZ, het zijn gewoon eerlijke, hardwerkende en transparante devs, en het heeft een supply die vast staat en waarvan 90%+ van wordt gestaked. Zeer vergelijkbaar met YFI, echter met meer features. Zo verdien je als holder van BIFI performance fee's uit alle vaults die ze aanbieden op hun platform. Passief inkomen dus, en des te meer vaults en mensen er gebruik van maken, des te meer er wordt uitgekeerd naar de community. Ook hebben ze nu net (of vandaag/morgen komt die uit) een launchpad zoals Binance die kent. Als je BIFI holder bent en je staked je coins in de Maxi of Governance vault krijg je van het smart contract een 'bewijsje' dat je ze daar hebt gestaked. Dit bewijs zijn in het geval van BIFI mooBifi tokens (gebruik hiervoor bscscan.com om dit allemaal inzichtelijk te hebben). Deze tokens kan je dan weer op de launchpad gebruiken om andere tokens te farmen. Soortgelijk idee met de Syrup van Pancakeswap. Leuk extraatje in ieder geval. Daarnaast hebben ze nog een samenwerking met de Trust Wallet: the Barn of Trust. Ze laten je TWT tokens staken voor andere tokens.
En ja dit dus allemaal zonder de funds van CZ en alles wordt uitgekeerd naar de community. De devs hebben maar een zeer klein deel van de tokens in handen wat ook nog eens getimelocked is in een smart contract.
Dus wees geen pannenkoek maar koop een worstje! Amen.
EDIT: even een schaamteloze tag voor visibility... Gaat snel verloren in het Doge en Bitcoin geweld. @Korvaag @Glenn Hoddle @zer0l @knakworst @keepitfrosty @Egeau @twit @DJ-Promo
[ Voor 3% gewijzigd door mjoaris op 29-01-2021 10:17 ]
wow even yolo all in gegaan op 33.2 en een stop-limit ergens op 36.5 gedaan, duurde even voordat Binance weer bij was en liet zien dat die gehit was dus dat was even spannend
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Gister ETH gekocht op 1109, stond dik op verlies vanochtend maar toch maar laten staan. Net verkocht op 1140.
Weer een flufje winst.
Weer een flufje winst.
Ik heb snel wat BAT gekocht op een flinke dip. Denk dat veel alts straks wel weer wat stijgen. Voor btc duidelijk de piek gemist en er maar uit gegaan want het stuitert me nu iets teveel.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Doe je zoiets dan per 100 ETH?FreakNL schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:07:
Gister ETH gekocht op 1109, stond dik op verlies vanochtend maar toch maar laten staan. Net verkocht op 1140.
Weer een flufje winst.
Het einde van de bullrun is inzicht. Grote jongen spelen hun spelletje weer.oldgrumpy schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:06:
Wat een onzin allemaal
Zero.
Wil hier prima, buy en sellGlockner schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:04:
Kan niet sellen in Bitvavo...
In retrospect, it was inevitable
Mwoaahh 1250 euro nettowinst..
Nu weer het diepe rode in... daar wacht ik als een haai de groene kaarsen op. :-)
Oh nee binance flipt m niet. M'n internet knalt eruit wtf is happening
BLOX daarentegen ligt er alweer uit! Hahaha wat een app. Mijn geld zweeft daar nog steeds, DOGE nog steeds pending. Om te janken
In retrospect, it was inevitable
Yes. sold the dip zie ik weer achteraf
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
De rode kaars is bijna al opgegetenRicardovv schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:09:
[...]
Mwoaahh 1250 euro nettowinst..
Nu weer het diepe rode in... daar wacht ik als een haai de groene kaarsen op. :-)
EDIT:
Haal bijna maar weg
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 29-01-2021 10:11 ]
mjoaris schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:07:
Dus wees geen pannenkoek maar koop een worstje! Amen.

Bitcoin - A weapon of mass disruption
bybit hangt ook de hele tijddeppenboks schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:04:
Binance is aan het flippen hier....
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Richh schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 00:38:
Zou het niet mooi zijn als we morgenochtend met 36k wakker worden? Komop Bitcoin, dit is je moment

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Heb vanochtend een filmpke van Ivan on Tech gekeken, over het GME verhaal icm RobinHood.
En waarom we een DEX nodig hebben zoals Uniswap.
Uniswap werd ook lichtelijk geshilled.
Maar hij had wel een duidelijke uitleg
En waarom we een DEX nodig hebben zoals Uniswap.
Uniswap werd ook lichtelijk geshilled.
Maar hij had wel een duidelijke uitleg
Was het maar waar
Onder de 10ETH maar boven de 1ETH
Het is speelgeld
Gewoon naar 50k vandaag. Geen gemier.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Market buy / market sell, heb weer wat te eten vanavond. Ik moet toch nog eens die KYC molen door om leverage in Binance te gebruiken.
Nu peopen. Zul je zien dat ik een mooi nieuwe entry mis
Nu peopen. Zul je zien dat ik een mooi nieuwe entry mis
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik gok er op dat we over twee weken dat wel kunnen doen.
Ik hoop maar dat het goed gaat. Kan kraken niet meer in..
Zet je hier nu openlijk neer dat je weak hands hebt?Matthias87 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:14:
Ik hoop maar dat het goed gaat. Kan kraken niet meer in..
Het kan op dit moment beide kanten op.. ik wacht nog even. Better safe than “je winst opvreten” :-)PWM schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:11:
[...]
De rode kaars is bijna al opgegeten
EDIT:
Haal bijna maar weg
Toch weer DOGE gekocht op 0.051, na me weakhands van gisteren.
Nee, ik heb net massal ingekocht op ADA en DOT. Was bezig met stop losses & take proft. Site rip..WhySoSerious schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:14:
[...]
Zet je hier nu openlijk neer dat je weak hands hebt?
Dus ik ben op de vrije tour dan maar deze keer.
Wat een trieste vertoning eigenlijk, een tweet en nu is de markt ineens bullish?
Doet me denken aan de mega whalegroepen van vroeger. 1 iemand callt een coin met een mega pump en dump als gevolg. Ik zou het nooit meer doen... tot vandaag.
Jaapio gespot.jvp schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:16:
[Afbeelding]
Iemand heeft heel veel vertrouwen in DOGE....
Ik ook maar DOT wil niet echt.Matthias87 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:15:
[...]
Nee, ik heb net massal ingekocht op ADA en DOT. Was bezig met stop losses & take proft. Site rip..
Dus ik ben op de vrije tour dan maar deze keer.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Is dat een losse koop? Welke beurs?jvp schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:16:
[Afbeelding]
Iemand heeft heel veel vertrouwen in DOGE....
Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:15:
Legendarische tijden. Fuck de plannen voor vandaag, dit wil ik niet missen.

Doet me denken aan 2017. Toen was ik aan het werk op locatie, werd er een technische installatie afgetest.
Dat was de dag dat LTC vanaf half 3 ongeveer tot aan de bergen steeg.
Continu F5-en... Normaal zou ik rond 16 uur naar huis rijden die dag, ben tot 17.15 blijven zitten omdat ik de dump niet wilde missen terwijl ik in de auto zou zitten en de winst verdampt zou zijn op het moment dat ik thuis was
Ik denk dat het straks weer in elkaar klapt. Momenteel zie ik dat er een trechter ontstaat, ben benieuwd welke kant die uitbreekt maar zal eerder omlaag zijn denk ik gezien hoe kunstmatig dit is. Ik blijf maar even in fiat in plaats van door fomo geld te verliezen. Net al met de laatste combi van buy en sell order gedaan. Het tieft zo snel naar beneden, niet normaal.Bever! schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:16:
Wat een trieste vertoning eigenlijk, een tweet en nu is de markt ineens bullish?
[ Voor 10% gewijzigd door JT op 29-01-2021 10:19 ]
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Haha ja.Bever! schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:16:
Sit back and enjoy the show.
Dit is het jaar dat alles kapot wordt gepumpt.
Stonks, crypto, fiat...
Alles kapot.
Anarchie.
Iemand nog alts die dik in de min stonden gekocht?
Ecodan warmtepomp
Lijkt er op dat we naar boven gaan.JT schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:18:
[...]
Ik denk dat het straks weer in elkaar klapt. Momenteel zie ik dat er een trechter ontstaat, ben benieuwd welke kant die uitbreekt maar zal eerder omlaag zijn denk ik gezien hoe kunstmatig dit is. Ik blijf maar even in fiat in plaats van door fomo geld te verliezen. Net al met de laatste combi van buy en sell order gedaan. Het tieft zo snel naar beneden, niet normaal.
Haha, er zijn dus wel serieus mensen die nu alles erin gooien en 2 uur geleden niet? Okeee. Misschien ben ik te voorzichtig.
100% in fiat vannacht, koopmoment gemist, so be it. Laat me liever niet verleiden om domme dingen te doen
.
100% in fiat vannacht, koopmoment gemist, so be it. Laat me liever niet verleiden om domme dingen te doen
Neuj, log net in en zie dat ik leuke winst te pakken hebtJT schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:19:
Iemand nog alts die dik in de min stonden gekocht?
En weer naar beneden. Zo ben ik net dus geld verloren.
Ecodan warmtepomp
Ik hoop zo dat ome @Taro niet te druk is met zijn werk en nog volledig terug moet instappen. Dit soort idiote pieken kunnen een hele hoop mooie dag-trades ongedaan maken.
Bijna 37k gewoon.. 4 dagen terug spraken we over 28k.
Bijna 37k gewoon.. 4 dagen terug spraken we over 28k.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
SterkYpuh schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:21:
Haha, er zijn dus wel serieus mensen die nu alles erin gooien en 2 uur geleden niet? Okeee. Misschien ben ik te voorzichtig.
100% in fiat vannacht, koopmoment gemist, so be it. Laat me liever niet verleiden om domme dingen te doen.
Ecodan warmtepomp
Ik ben vooral benieuwd of de altcoins weer mee zullen stijgen met deze btc pump.
Ik ben blij dat ik geen sell orders open heb staan op Kraken.... Kunnen we alvast een nieuwe topic starten? "Het grote alle exchanges down"
Binance trekt het momenteel ook niet echt goed helaas
Wanneer je je sell order iets wilt verhogen en de app eruit klapt. hogere order niet ingeschoten maar qua prijs geraakt en nu lager dan de oorspronkelijke verkooporder 
Greed
Greed
Elon heeft nog een appeltje te schillen met de hedgefunds.
+1 voor de eindbaas!
+1 voor de eindbaas!
Hoe weet je of dit een "pump" is?Biohazzard21 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:22:
Ik ben vooral benieuwd of de altcoins weer mee zullen stijgen met deze btc pump.
Beste site van het hele internet: geensnor.nl
Deze pump breekt in 1x heel wat downward TA's helemaal kapotYpuh schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:21:
Haha, er zijn dus wel serieus mensen die nu alles erin gooien en 2 uur geleden niet? Okeee. Misschien ben ik te voorzichtig
Tegelijkertijd; 10% in een uur is natuurlijk ook wel enorm veel dus dit kan niet zomaar voor eeuwig goed blijven gaan
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het volume is nu dan ook 5 miljard usdt.srdevil schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:25:
Binance trekt het momenteel ook niet echt goed helaas
Ik hoop wel dat ETH binnenkort meedoet met deze sprong. heeft toch al 10% verloren tov BTC
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
De daily is nog maar 9,5 uur onderweg vandaag en we hebben al net zoveel volume als afgelopen dagen

Omg . Worst thing can happened here. Ziggo storing.Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:15:
Legendarische tijden. Fuck de plannen voor vandaag, dit wil ik niet missen.
Bizar, je kan in een dagje een dikke vette Zwift setup "verdienen" zo ;-)Ypuh schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:21:
100% in fiat vannacht, koopmoment gemist, so be it. Laat me liever niet verleiden om domme dingen te doen.
Snel instappen en weer uitstappen met een kleine marge in zo'n snelle beweging kan prima hoor. Wat OCO ordertjes en je dekt je winst-/verlieskansen.
Njah, ik ken de klappen van zweep inmiddels. Je stapt erin voor 2% profit, dat wordt 5%, 10% moet ook wel lukken denk je dan en vervolgens sta je weer -5% op je aankoop en loopt het als een polonaise in een bejaardentehuis weer langzaam naar -10%. Het moment dat je bijna quitte staat denk je dat er ieder moment een nieuwe pump aan komt en krijg je weer één van de bloedrode dagen.Richh schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:26:
[...]
Deze pump breekt in 1x heel wat downward TA's helemaal kapotik snap wel dat mensen nu FOMO'en. De kans dat er nu binnenkort een nieuwe ATH komt is best aanwezig, een stuk groter dan op 30k.
Tegelijkertijd; 10% in een uur is natuurlijk ook wel enorm veel dus dit kan niet zomaar voor eeuwig goed blijven gaan
Meestal wel met een higher low tot gevolg, maar als je de initiele pump gemist hebt valt er in mijn beleving vaak weinig meer te halen.
@oNo True true, ik reken ook in fietsaankopen, maar heb alles op fietsgebied inmiddels al en dan ga je rationeler nadenken
[ Voor 13% gewijzigd door Ypuh op 29-01-2021 10:32 ]
Jezus, verder omhoog. Ik twijfel of ik nu terug erin fomo.
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Ja die is jaren geteisterd door de shorters.RaptorXS schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:25:
Elon heeft nog een appeltje te schillen met de hedgefunds.
+1 voor de eindbaas!
Hij pakt ze nu terug, genadeloos.
:strip_exif()/f/image/p28fOwiJu6qW4OVmpuekPfSQ.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat een vent. Een man naar mijn hart.
Niet zwichten voor de norm, ongeacht je positie...
Jeetje die groene staven niet normaal meer.
Maak van je telefoon een hotspot.Aarebe1 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:28:
[...]
Omg . Worst thing can happened here. Ziggo storing.
Het kan ook de blow off top gaan wordenRichh schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:26:
[...]
Deze pump breekt in 1x heel wat downward TA's helemaal kapotik snap wel dat mensen nu FOMO'en. De kans dat er nu binnenkort een nieuwe ATH komt is best aanwezig, een stuk groter dan op 30k.
Zero.
Owja, nu snap ik het hele plaatje. Beetje late to the party....
Beste site van het hele internet: geensnor.nl
Zou me ook niets verbazen als iedere M3 een ASIC-miner heeft om het interieur te verwarmen....Verwijderd schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:29:
[...]
Ja die is jaren geteisterd door de shorters.
Hij pakt ze nu terug, genadeloos.[Afbeelding]
Wat een vent. Een man naar mijn hart.
Niet zwichten voor de norm, ongeacht je positie...
Nee hoor.oNo schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:30:
Wel opletten mensen, als BTC klaar is gaat DOGE weer actie geven.
Zero.
SpaceX candleknakworst schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:30:
Jeetje die groene staven niet normaal meer.

ETH staat op eigen benen. Lekker niet meestijgen met BTC.
Komt nog wel. Eerst btc omhoog en kapot, dan eth omhoog en kapot en dan de alts random omhoog en kapot. Daarna 4 jaar wachten.knakworst schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:32:
ETH staat op eigen benen. Lekker niet meestijgen met BTC.
Zero.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!