Jaapio stapt uit de long = groene paal na een kwartier. Ik heb de whales door.
BTC100K2021 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 14:50:
Jaapio stapt uit de long = groene paal na een kwartier. Ik heb de whales door.

*Jaapio FOMO'D weer in
binance:
your position has been liquidated
Hoeveel doe je er per dag wel niet dan?Tominatie schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 14:18:
Toch lekker als je eerste trade op de dag gelijk een winnetje is:
[Afbeelding]
Die dode katjes vanaf de $31K zijn zo heerlijk voorspelbaar. Gewoon uitmelken die meuk en zorgen dat je het ritje richting Rektistan niet pakt.
Toch maar weer aan het kijken om in ETH te stappen..
Wanneer slaan jullie toe?
Ligt er een beetje aan. Soms doe ik meerdere trades per dag, soms trade ik alleen BTC en andere keren pak ik ook nog altcoins.Justevo schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 14:55:
[...]
Hoeveel doe je er per dag wel niet dan?Dit is 0.75% of zo.. Wil je daar iets aan overhouden moet je enorme bedragen er in hebben zitten.
Soms trade ik een dag niet en zit ik in hodl.
.75% is idd niet heel veel nee, maar ik "speel" dan ook niet met een paar tientjes.
Winst=winst.
En .75% op een trade van een paar minuten is natuurlijk niet verkeerd. Vooral nu de markt daalt en dan toch profits pakken is lekker.
Pulkje (ongeveer een derde van een flufje) gekocht op 1050... verder een order op 1000 en 950. Let's see what happens.WatcherZ schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 14:58:
Toch maar weer aan het kijken om in ETH te stappen..
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/lGTIiqIHayOP0iBFLQLjQRyN.jpg?f=user_large)
Hoe komt nou zo'n rare spike om 14.00 uur? Ik zie het wel vaker, en ik snap echt niet waarom dat nou is. Ik zie dat er veel volume is op dat moment, maar voor de rest?
Dit is op cryptowat.ch. 3 minuten, Kraken, BtC.
[ Voor 6% gewijzigd door VERINGTENTJE op 26-01-2021 15:02 ]
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Zou goed kunnen dat er dan een zooitje high leveraged longs worden geliquideerd. Die zorgen voor heel veel volume en drukken de prijs ook snel naar beneden in een spike.VERINGTENTJE schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:02:
[Afbeelding]
Hoe komt nou zo'n rare spike om 14.00 uur? Ik zie het wel vaker, en ik snap echt niet waarom dat nou is. Ik zie dat er veel volume is op dat moment, maar voor de rest?
Dit is op cryptowat.ch. 3 minuten, Kraken, BtC.
Nou, ik zou tekenen voor een gegarandeerde opbrengst van 0,75% per dag. Op een jaar doe je dan x14. Het kan natuurlijk altijd beter, maar meewarig doen over 0,75% vind ik niet terecht.Justevo schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 14:55:
Hoeveel doe je er per dag wel niet dan?Dit is 0.75% of zo.. Wil je daar iets aan overhouden moet je enorme bedragen er in hebben zitten.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
That makes sense, thx!Tominatie schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:05:
[...]
Zou goed kunnen dat er dan een zooitje high leveraged longs worden geliquideerd. Die zorgen voor heel veel volume en drukken de prijs ook snel naar beneden in een spike.
Dus eigenlijk komt dit door @Verwijderd , duidelijk!
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Klopt dit komt idd door de A87's en Jaapios. Eigenlijk alle degenerate gamblers.VERINGTENTJE schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:06:
[...]
That makes sense, thx!
Dus eigenlijk komt dit door @Verwijderd , duidelijk!
Gelijk heb je hoor!Tominatie schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 14:58:
[...]
Ligt er een beetje aan. Soms doe ik meerdere trades per dag, soms trade ik alleen BTC en andere keren pak ik ook nog altcoins.
Soms trade ik een dag niet en zit ik in hodl.
.75% is idd niet heel veel nee, maar ik "speel" dan ook niet met een paar tientjes.![]()
Winst=winst.![]()
En .75% op een trade van een paar minuten is natuurlijk niet verkeerd. Vooral nu de markt daalt en dan toch profits pakken is lekker.
Afgelopen weken is het vrij eenvoudig inderdaad. Ik koop in rond de 30/31 en na een dag of misschien 2 zit ie wel weer ergens rond de 33/34.
Compounden wordt pas echt leuk ná het 1e jaar.TomTorquay schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:05:
[...]
Nou, ik zou tekenen voor een gegarandeerde opbrengst van 0,75% per dag. Op een jaar doe je dan x14. Het kan natuurlijk altijd beter, maar meewarig doen over 0,75% vind ik niet terecht.
Na 2 jaar zit je namelijk op een 215X.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Wat's die Lagertha uit Vikings een mooie vrouw hé. Godverdorie.
OT: zak nou gewoon ff door de $31K bitcoin. Dan gaat er een wereld van pure rektheid voor ons open. Een wereld van kansen om weer in te stappen! Bvd.
Als ik m'n favoriete 4H chartje van Bitcoin 'ns bekijk zie ik dit

Bij de eerste drop een paar dagen geleden naar $31K hadden we een behoorlijk overtuigende bounce/reactie. Hij vloog terug tot rond de $32,5k en bleef daar een tijdje hangen, before we weer richting $31K gingen. Dit resulteerde uiteindelijk in een doorbraak omlaag, waar we met een wick tot zelfs onder de $29K kwamen. Dat was ook logisch, omdat bij het breken van de $30K natuurlijk veel SL's, liquidaties etc. af zouden gaan.
Gevolgd was een hele mooie bounce die gisteren zijn hoogtepunt bereikte tot een stukje onder de $35K. Als we die hadden gebroken jongens maar helaas, het mocht niet zo zijn. We hebben nu een mooie lower high gemaakt, heujj. Amazing tech.
En ook de reactie op de $31K is heel matig op dit moment, want in tegenstelling tot voorheen kun je nu zien dat de bounce gelijk is omgetoverd in een wick naar boven. Sellpressure hangt dus boven ons hoofd. De $31K is duidelijk verzwakt, weak, moegestreden.
Tijd voor rektheid.
Of ik mis 't bootje en zie het verkeerd. Dat kan ook.
OT: zak nou gewoon ff door de $31K bitcoin. Dan gaat er een wereld van pure rektheid voor ons open. Een wereld van kansen om weer in te stappen! Bvd.
Als ik m'n favoriete 4H chartje van Bitcoin 'ns bekijk zie ik dit

Bij de eerste drop een paar dagen geleden naar $31K hadden we een behoorlijk overtuigende bounce/reactie. Hij vloog terug tot rond de $32,5k en bleef daar een tijdje hangen, before we weer richting $31K gingen. Dit resulteerde uiteindelijk in een doorbraak omlaag, waar we met een wick tot zelfs onder de $29K kwamen. Dat was ook logisch, omdat bij het breken van de $30K natuurlijk veel SL's, liquidaties etc. af zouden gaan.
Gevolgd was een hele mooie bounce die gisteren zijn hoogtepunt bereikte tot een stukje onder de $35K. Als we die hadden gebroken jongens maar helaas, het mocht niet zo zijn. We hebben nu een mooie lower high gemaakt, heujj. Amazing tech.
En ook de reactie op de $31K is heel matig op dit moment, want in tegenstelling tot voorheen kun je nu zien dat de bounce gelijk is omgetoverd in een wick naar boven. Sellpressure hangt dus boven ons hoofd. De $31K is duidelijk verzwakt, weak, moegestreden.
Tijd voor rektheid.
Of ik mis 't bootje en zie het verkeerd. Dat kan ook.
ETH nu net onder de 1050 euro. Nog even het geduld opbrengen om nog ietsjes langer te wachten.
-10% voelt toch heel anders dan +10%..
[ Voor 30% gewijzigd door Pelox op 26-01-2021 15:32 ]
Zero.
We gaan rekt!
Of heeft iemand nog een MA1234 voorspelling die ik kan gebruiken ipv de glazenbol?
Ik hodl wel
Of heeft iemand nog een MA1234 voorspelling die ik kan gebruiken ipv de glazenbol?
Ik hodl wel
ik zie op de ma20 een divergence met de ma50-Colossalman- schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:36:
We gaan rekt!
Ik hodl wel
een golden cross tussen de ma21 en ma44.
moon,lambo
Echt he.. wat een ellende weer dit. Btc is een slappe leeglopen zak.-Colossalman- schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:36:
We gaan rekt!
Ik hodl wel
Zero.
Ik weet niet waar jullie kijken, maar hier weigert BTC de 31k te breken en stuiteren we nog op het lijntje onder de vorige 2 drops.
Wat mij betreft gaan we er naar beneden doorheen hoor, maar vooralsnog gebeurt er weinig
Wat mij betreft gaan we er naar beneden doorheen hoor, maar vooralsnog gebeurt er weinig
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ennn daar gaan we 
Ondergetekende gaat vast een flufje voor de hodl-pot terugkopen en buy orders klaarzetten.
Ondergetekende gaat vast een flufje voor de hodl-pot terugkopen en buy orders klaarzetten.
Wat is het toch weer redelijk rustig hier, heerlijk, kan het zowaar weer bijhouden. Waarschijnlijk omdat het geen parabolische tijden meer zijn. En omdat we geen moon meer mogen roepen.
DAMP EEEEET!!!!!1
DAMP EEEEET!!!!!1
SEND IT TO VALHALLAH!!!!!!!!!!!
[ Voor 3% gewijzigd door Tominatie op 26-01-2021 15:47 ]
vertel? Hoezo ben je rektPalindrome schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:47:
Ik ben rekt, dankjewel jongens !
Het is toch werkelijk waar om te janken
. Ik had jullie gisteren beter even kunnen updaten dat ik wat btc aan ging schaffen, dan hadden jullie mooie margin shorts kunnen inknallen, want dit was te verwachten natuurlijk. Stel je voor dat de candles een keer groen worden vlak na mijn aanschaf...

1W MA7 @ 29.735 zou een optie kunnen zijn...-Colossalman- schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:36:
We gaan rekt!
Ik hodl wel
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
29.2k is een heel mooi niveau, trek de lijn van 4 januari en 22 januari maar door en we komen daar. Mooie langzaam oplopende bullish lijndjatwork007 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:44:
Oke boys, wnn kopen we terug?
Of ie het houdt durf ik overigens zeker niet te zeggen. Hier staan wel buy orders voor mij iig.
Wickje net een paar honderd usd eronder en dan gelijk stabiliseren naar de 29.7k klinkt wel leuk
[ Voor 25% gewijzigd door Richh op 26-01-2021 15:50 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/d2g3fppPfMU1awN8wHipR92I.png?f=user_large)
Nog 1x tje omhoog zodat mijn short order er op springt
[ Voor 15% gewijzigd door Spookie op 26-01-2021 15:51 ]
Eens. Daarom staan mijn buy orders tussen 28.650 en 29.650 en wordt mijn short ook in de range van 29.6xx geslotenRichh schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:49:
[...]
Wickje net een paar honderd usd eronder en dan gelijk stabiliseren naar de 29.7k klinkt wel leuk
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Wij denken precies hetzelfde.Spookie schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:50:
[Afbeelding]
Nog 1x tje omhoog zodat mijn short order er op springt
Ik heb oprecht dit ook gedaan. Support broken -> wordt weerstand, is het gokje op short wel waard.
Lekker in het rood. Hodl tot de dood.
15m candle van 500USD en relatief wat volume ja. Mweh, ik vertrouw het nog niet maar echt zin heeft ie er idd niet in.Pelox schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:54:
Gewoon weer een fake out.. stijgen de rest van de dag weer. Op naar de 33k..
Gvd, stop loss perongeluk op 31100 gezet ipv 30100
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Markt blijft gewoon btc kopen.. het is nog steeds een korting van 27% op de ath.Richh schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:55:
[...]
15m candle van 500USD en relatief wat volume ja. Mweh, ik vertrouw het nog niet maar echt zin heeft ie er idd niet in.
Voor de zekerheid wel even mijn delta app verwijderd.
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 26-01-2021 15:58 ]
Zero.
Verwacht dat hij nu wel door zou zakken.... wanneer leer ik dat "hodlen" nou eens.
100% makker! WAT EEN BOUNCE NU!djatwork007 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:59:
Gaan we terug UP?
Daar lijkt het wel op.djatwork007 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:59:
Gaan we terug UP?
Zero.
Waar hebben jullie ETH buy orders?
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
1025, 1.3 euro onder todays lowJedi_Pimp schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:02:
Signature
Marketbuy nu.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:02:
Zero.
1000 / 950 / 850 correctie: 1020 / 950 / 900 in euro's, van alles wat. Ik heb geen goede basis dit te beargumenteren maar ik heb 'm voorspelling op een aankomende daling gezet. M'n eerste buy order voor BTC is net gehit en ik ga weer e.e.a. terug kopen nu.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:02:
[ Voor 4% gewijzigd door Ducksy88 op 26-01-2021 16:06 ]
Yep, we gaan nooit meer lager. Crypts only go up.djatwork007 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:05:
Dat was het dus?
Dat weet niemand, zolang we onder de 32k zitten kan het nog alle kanten op.djatwork007 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:05:
Dat was het dus?
Ik ben wel blij met mijn flufje gekocht op 30,8k, dat wel
Jammer dit, ETH kan ook eens met wat overtuiging de afgrond inflikkeren. Zou graag weer wat sub 1000 willen oppikken.
Buy high sell low.Jedi_Pimp schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:56:
Gvd, stop loss perongeluk op 31100 gezet ipv 30100
van 200k naar 50kTominatie schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:05:
[...]
Yep, we gaan nooit meer lager. Crypts only go up.
M'n ETH short is er doorheen iig. Begin al bagholder te worden zie ik.

Misschien ben ik momenteel wel te bearish ingesteld. Achja is het gokje waard denk ik.

Misschien ben ik momenteel wel te bearish ingesteld. Achja is het gokje waard denk ik.
Momenteel?Tominatie schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:09:
M'n ETH short is er doorheen iig. Begin al bagholder te worden zie ik.![]()
[Afbeelding]
Zero.
Jij denkt dat wij nog zakken?Tominatie schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:09:
M'n ETH short is er doorheen iig. Begin al bagholder te worden zie ik.![]()
[Afbeelding]
Ik bedoel vandaag, matuurlijk zullen we nog wel eens zakken.Tominatie schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:11:
[...]
Ik denk sowieso dat we nog gaan zakken anders zal 'k ook geen shortposities innemen.
Ik dacht dat ik uit de groei was?Tominatie schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:05:
[...]
Yep, we gaan nooit meer lager. Crypts only go up.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
M'n mening verandert niet bij elke groene of rode 1 minute candle. Vandaag is m'n bear thesis alleen maar meer bevestigd & daar trade ik op totdat ik andere signalen zie.djatwork007 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:13:
[...]
Ik bedoel vandaag, matuurlijk zullen we nog wel eens zakken.
Heel de bearmarket van 2018 tot 2020 was je bullish als een hipster en heel de bullrun ben je bearish als een boomer..Tominatie schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:20:
[...]
M'n mening verandert niet bij elke groene of rode 1 minute candle. Vandaag is m'n bear thesis alleen maar meer bevestigd & daar trade ik op totdat ik andere signalen zie.

Zero.
Hey die jongen ken ik! Die komt altijd langs voor wat hopium, zie dat hij het gebruikt ook. Mooi om te zienJeaust schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:22:
[Afbeelding]
HODL'ers die de dip kopen van weak hands
Dat valt toch meePelox schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:22:
[...]
Heel de bearmarket van 2018 tot 2020 was je bullish als een hipster en heel de bullrun ben je bearish als een boomer..

Ik ben gewoon een trader momenteel omdat ik op deze prijzen geen holder wil zijn. Da's toch gewoon een keuze. Dat ik nu bearish ben is puur door de chart.
Bullish word ik vanzelf wel weer.
Ik heb liever de ultra bullish Tominatie van de bearmarket.Tominatie schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:24:
[...]
Dat valt toch mee![]()
Ik ben gewoon een trader momenteel omdat ik op deze prijzen geen holder wil zijn. Da's toch gewoon een keuze. Dat ik nu bearish ben is puur door de chart.
Bullish word ik vanzelf wel weer.

Waar is die kleine jongen die met zijn zakgeld shitcoins bleef kopen omdat we naar de maan zouden gaan..
[ Voor 11% gewijzigd door Pelox op 26-01-2021 16:30 ]
Zero.
Haha, als de signalen er zijn komt die ook weer terug.Pelox schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:25:
[...]
Ik heb liever de ultra bullish Tominatie van de bearmarket.
Idd doe mij die maar, deze is geen r##t aan.Pelox schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:25:
[...]
Ik heb liever de ultra bullish Tominatie van de bearmarket.
[ Voor 11% gewijzigd door Crypts op 26-01-2021 16:28 ]
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
We willen niet meer verder droppen he. Bulls geven niet meer op tot we op 50k btc zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 26-01-2021 16:28 ]
Zero.
hoop dat je sarcastisch bent. amper wat te noemen dit. die 30 gaat echt nog wel vallen op deze manier
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
@Tominatie sarcastisch? Onmogelijk!anti elppa schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:29:
hoop dat je sarcastisch bent. amper wat te noemen dit. die 30 gaat echt nog wel vallen op deze manier
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Het is net als met sex als je maar lang genoeg tegen die steun aan schuurt gaat hij er een keer doorheenPelox schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:28:
We willen niet meer verder droppen he. Bulls geven niet meer op tot we op 50k btc zijn.
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
had ingekocht, maar gaat te langzaam. Boel weer verkocht. Denk ook dat het nog gaat zakken.
BTC lijkt mij ook nog te knappen, ETH weet ik zo niet.EXCalibur_EeK schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:31:
had ingekocht, maar gaat te langzaam. Boel weer verkocht. Denk ook dat het nog gaat zakken.
Niet aan te raden... Mocht je van je kleine heer houden.MrFX schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:31:
[...]
Het is net als met sex als je maar lang genoeg tegen die steun aan schuurt gaat hij er een keer doorheen
ervaringsdeskundige?Jeaust schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:32:
[...]
Niet aan te raden... Mocht je van je kleine heer houden.
Bij ETH blijft ie zo rond de 1050 euro hangen. Schiet niet echt op zo.djatwork007 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:32:
[...]
BTC lijkt mij ook nog te knappen, ETH weet ik zo niet.
Ok #bullTominatie is back. $50K soon.
$31K is gehouden, goede bounce nu. We kunnnen weer maximaal moonen.
Digitaal goud jongens, elke 4 jaar lijpe halveringen lets fucking go.
Bitcoin gaat de dollar vervangen als wereldvaluta. Its easy to tell!
Haha, vorig jaar wel frenulumplastiek gehad, helpt wel iets. Tegenwoordig gebruik ik voorspel.
Dus: even voorbereiden voordat je blindelings je waardevolle bezit er in slingert. Voor je het weet heb je een rode candle..
Of ze laten je tijdens het voorspel achter voor een ander met een grotere zak.Jeaust schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:36:
[...]
Haha, vorig jaar wel frenulumplastiek gehad, helpt wel iets. Tegenwoordig gebruik ik voorspel.
Dus: even voorbereiden voordat je blindelings je waardevolle bezit erin inslingert. Voor je het weet heb je een rode candle..
Zero.
Kijk! Dit lijkt er meer op. Voordat je hier weer was werd er enkel over je geschreven als upperbull, maar dat had ik tot dusver nog niet terug zien komen. Nu moeten die gruwelijke groene candle's wel komen.Tominatie schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:35:
Het is maar goed dat je die avatar gebruikt want niemand kan je ooit nog serieus nemen met dat plaatjeTominatie schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:35:
Hopelijk kunnen we de 32k ook ' gelijk' breken. Even 1 zo'n duizendtal meer support tussen de huidige koers en die belangrijke/enge 30k grens geeft me toch een hoop meer rust. Ik weet dat het niet echt een support is gebleken tot nu toe, niet in de zelfde categorie althans als de 31k , maar toch. Voor de mensen die nu met een korte termijn long instappen of net op 31 laag zijn ingestapt, enig idee van een sell target?Pelox schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:35:
Blijven jullie wachten op de 28k. Dan stap ik gewoon weer in.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Hij was wel een opperbull in een bloedrode markt.. dus wanneer tominatie bullish is kan je beter direct uitstappen.hsst schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:38:
[...]
Kijk! Dit lijkt er meer op. Voordat je hier weer was werd er enkel over je geschreven als upperbull, maar dat had ik tot dusver nog niet terug zien komen. Nu moeten die gruwelijke groene candle's wel komen.
Zero.
We gaan nu moonen, ik was bijna. ... bijna ... bijna in slaap
Tominatie is om, daar wachtte de wereld op, klaar met het voorspel van Jeaust; doorstampen tot op het bot nu
Een slinger aan die bitcoin en pomp dat ding naar 50k; Mn kamado Joe classic III incl. buitenkeuken tafel in de Pre-order; de spareribs alvast besteld bij de slager; rookhout bij de plaatselijke houtzagerij en 100 halve liter blikken speciaalbier in dozen vanuit de kaasboer
Tominatie is om, daar wachtte de wereld op, klaar met het voorspel van Jeaust; doorstampen tot op het bot nu
Een slinger aan die bitcoin en pomp dat ding naar 50k; Mn kamado Joe classic III incl. buitenkeuken tafel in de Pre-order; de spareribs alvast besteld bij de slager; rookhout bij de plaatselijke houtzagerij en 100 halve liter blikken speciaalbier in dozen vanuit de kaasboer
Misschien had hij het niet over de lengte

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
TIFTFYPelox schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:35:
Blijven jullie wachten op de 28,5k. Dan stap ik gewoon weer in.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Kan wellicht, vanmorgen nog getest en werkte prima.Bjorn180179 schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:40:
[...]
Misschien had hij het niet over de lengte
Haha, ik ben gewoon voorzichtig. Ik was in de bearmarket opperbull ja. Zelfs als er niemand in het forum aanwezig was.hsst schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:38:
[...]
Kijk! Dit lijkt er meer op. Voordat je hier weer was werd er enkel over je geschreven als upperbull, maar dat had ik tot dusver nog niet terug zien komen. Nu moeten die gruwelijke groene candle's wel komen.
Toen heb ik hele bearmarket geaccumuleerd terwijl het marktje dood en begraven was en daarna omdat'k fucking happy was dat het uiteindelijk gemooned was op €10K alle bitcoin eruit gegooid.
Alleen nog 3 zakken shitcoins gehouden in de vorm van sushi, sxp, nano.
Toen nauwelijks meer gekeken naar crypto voor een tijdlang, want was blij en had m'n bitcoin uitgecashed. Heb er iig een auto'tje van gehaald na het behalen van rijbewijs. Nee geen lambo of tesla, echt een schrootbak omdat ik het zonde vindt om in een auto te investeren. Eventjes later zag ik dat Bitcoin de €20K was gepasseerd en toen ging ik maar weer met 't geld dat toen niks stond te doen op de bank in de crypto's.
Eindstand ik heb op m'n bitcoin een gain gemist van 150% ofzo. REKT.
Gelukkig hebben Sushi en Nano enorme gains weerlegt, dat verzacht de pijn.
Puur om nu te voorkomen dat ik 't ritje van -50% pak ga ik niet net als in de bearmarket als een doorgeslagen bull roepen HODL MOON LAMBO etc.
Eigenlijk is dat ook het enige juiste:
in de bearmarket ben je bullish. Je koopt in want het staat laag.
in de bullmarket ben je bearish. Je bent voorzichtig & zorgt ervoor dat je geen bagholder wordt bij een evt. drop.
Vooral omdat het crypto is. #2017gang remember?
Verwijderd
Tominatie, ooit onze met testosteron gevulde jonge opperbull. Geen dip was te diep om te sellen, geen piek was te hoog om te kopen. Strijdend door een berenmarkt geloofde hij in Bitcoin, totdat zijn knappende geldzak vol genoeg was. Dat was het moment dat hij knielde hij voor fiat, de euro, de meester der valuta met garantie van de banken.Tominatie schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 16:20:
[...]
M'n mening verandert niet bij elke groene of rode 1 minute candle. Vandaag is m'n bear thesis alleen maar meer bevestigd & daar trade ik op totdat ik andere signalen zie.
Bitcoin, de trouwe brenger van zijn fortuin, in de kou achterlatend als een misbruikt stuk vuil... Van veel belovende technologische en speculatieve store of value asset, gereduceerd tot pump en dump coin. No more moon, no more lambo.
Gereïncarneerd als woeste jonge beer keerde hij terug naar de markt die hem fortuin bracht. Zijn zak fiat verslind alle pump en dump blockchains. Waar hij ooit geloofde in Bitcoin, gelooft hij nu in zijn zak fiat. Crypto, muhaha. Slechts een stukje gereedschap om de zak sneller te vullen. Bearish als de neten smijt hij gretig zijn bankbiljetten in shitcoins en leveraged posities als niemand ooit te voren.
Maar, met beleid, en op de bounce. Want dit kaartenhuis kan ieder moment instorten als een vrij land met avondklok. Dat weet iedereen. Dit is risico 2.0 met een hefboom op rekt.
Maar ooit, als de moon weer schijnt, maakt hij de wederkeer als permabull. Als een bliksemschicht bij heldere hemel. Op naar stierenland. Waar de bulls berenvlees eten en de Bitcoins x100 gaan over nacht.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!