Alle mannen aan de fiat als die groene kaars straks door het plafon gaat
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DZxKZHLezT9IoNW70tglT07H.jpg?f=user_large)
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Als dit geen bearish signaal is...*Kijkt naar gebruikersnaam
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Voor mij wordt het dan een WW-ontwijkend herstel...Richh schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:02:
We gaan voor een W-vormig herstel.
Of eigenlijk een WWWWW-vormig herstel.
Verwijderd
Geen zorgen, mijn tolerantie is out of this world. Met mijn uurlijkse dosis kan je zo 3 beren omleggen.Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:58:
[...]
Verlaag de druppelsnelheid even, het is echt niet best om 24/7 als een malle hopium naar binnen te werken.
Aan een overdosis hopium kan je keihard rekt gaan.
Echt niet leuk hoor.
Nou het is de hoogste tijd dat jij wat beren gaat omleggen denk ik.Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:04:
[...]
Geen zorgen, mijn tolerantie is out of this world. Met mijn uurlijkse dosis kan je zo 3 beren omleggen.
Hahahaha!VERINGTENTJE schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:04:
[...]
Als dit geen bearish signaal is...*Kijkt naar gebruikersnaam
Fuck, nu krijg ik FOMO.Uzuhl schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:03:
Alle mannen aan de fiat als die groene kaars straks door het plafon gaat
[Afbeelding]
Verwijderd
Ik kijk wel uit, laat maar lekker leeglopen die ballon.dehardstyler schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:05:
[...]
Nou het is de hoogste tijd dat jij wat beren gaat omleggen denk ik.
Signature
Je bedoelt crypto... toch?mouzetc schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:08:
Nu graag even moonen!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
De trend is naar beneden, niet naar boven op moment. Maar zal voor je hopen.mouzetc schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:08:
Heb de dip gekocht en met een chastity cage om mn vinger de dip doorstaan. Nu graag even moonen!
Zou er niet op gokken.djatwork007 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:09:
Zijn we nu UP aant gaan?
[ Voor 22% gewijzigd door Nopheros op 21-01-2021 16:09 ]
'Eventjes' (ETH trouwens)Nopheros schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:09:
[...]
De trend is naar beneden, niet naar boven op moment. Maar zal voor je hopen.
[...]
Zou er niet op gokken.
Signature
Tot we weer DOWN gaan, correct.djatwork007 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:09:
Zijn we nu UP aant gaan?
Dit artikel was hier al eerder gedeeld, wat de situatie uitlegt: https://bitcoinmagazine.n...nd-van-gisteren-uitgelegdBever! schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:11:
Een double spend op btc gevonden, weliswaar maar 22 dollar.. Maar toch zeer interessant
Signature
Sorry ik liep nog 900 posts achterRichh schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:14:
[...]
Dit artikel was hier al eerder gedeeld, wat de situatie uitlegt: https://bitcoinmagazine.n...nd-van-gisteren-uitgelegd
Eerlijk gezegd vind ik het maar vaag. Het lijkt er dan toch op dat er moedwillig zo'n double spend is geprobeerd uit te voeren, namelijk, hoe komt hij er anders 2x in
Tegelijkertijd, als je moedwillig wil upfucken, dan doe je dat toch met veel meer geld?
Anyhow, eindconclusie is eind goed al goed, de juiste chain is weer opgepikt en er is uiteindelijk geen sprake geweest van double spending.
Collectief heeft dit topic ongeveer een Lambo aan virtuele winst verloren. Gelukkig hebben we memes om dat te verzachten.mouzetc schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:14:
Best gezellig vandaag trouwens, ondanks al het bloed!
Ja, voor de 6e keer vandaag.. net als BTC. En nu?djatwork007 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:15:
ETH is terug weg
[ Voor 7% gewijzigd door mouzetc op 21-01-2021 16:17 ]
Signature
Verwijderd
De lasers uit de ogen van Carlos zijn een symboliek.Ray_ schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:08:
Ik hoef geen charts te zien. Als @Verwijderd z'n avatar weer terug heeft gezet weet ik het zeker: we gaan er allemaal aan.
Hebben we straks in ieder geval gesprekspartners in de rij bij de voedselbankmouzetc schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:14:
Best gezellig vandaag trouwens, ondanks al het bloed!
Moon!mouzetc schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:16:
[...]
Ja, voor de 6e keer vandaag.. net als BTC. En nu?
Wel met een higher low..!
Zoals gezegd de genadeslag moet nog komen. Zoom uit en alles is nog strak dalende.AMARONE schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:19:
We hebben de onderkant wel getikt, om weer hopium high te gaan zou die nu weer de stijgende lijn moeten pakken. Zo niet dan bestel ik met mijn laatste fiat 6 planken.
Check het volume op de 15m chart.Ricardovv schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:17:
Fomo trein begint weer te rijden?
[ Voor 8% gewijzigd door brnbtc op 21-01-2021 16:22 ]
Stop limit buy order:brnbtc schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:22:
Onder het motto van domme vragen bestaan niet durf ik onderstaande vraag te stellen....
Op het moment dat ik een limiet order invoer op Binance en ik wil kopen tegen een lagere prijs dan op het huidige moment. Bijvoorbeeld Bitcoin op 30.000 dollar terwijl de huidige prijs op dat moment 31000 dollar is. Dit snap ik en gaat zonder problemen. Maar hoe doe ik het als ik verwacht dat de prijs stijgt. Dus ik wil een kooporder zetten boven de huidige marktprijs. Deze wordt bij mij dan gelijk vervult terwijl ik verwacht dat die pas vervult wordt op het moment dat de koers stijgt.
Ik heb sterk het gevoel dat ik iets heel simpels niet begrijp...
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Buy - Stop limit order - Trigger 31xxx - Price 31xx1 - voor x amount?brnbtc schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:22:
Onder het motto van domme vragen bestaan niet durf ik onderstaande vraag te stellen....
Op het moment dat ik een limiet order invoer op Binance en ik wil kopen tegen een lagere prijs dan op het huidige moment. Bijvoorbeeld Bitcoin op 30.000 dollar terwijl de huidige prijs op dat moment 31000 dollar is. Dit snap ik en gaat zonder problemen. Maar hoe doe ik het als ik verwacht dat de prijs stijgt. Dus ik wil een kooporder zetten boven de huidige marktprijs. Deze wordt bij mij dan gelijk vervult terwijl ik verwacht dat die pas vervult wordt op het moment dat de koers stijgt.
Signature
Waarom wil je BTC duurder kopen dan de prijs op dat moment is? Dat is toch waanzin?brnbtc schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:22:
Ik begrijp je punt.Malarky schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 11:24:
[...]
Blijken ze dat dus toch opvallend vaak niet te doen en zich te houden aan TA. Wat een geluk![]()
Als TA al werkt in de stock market waar de waarde tenminste nog op IETS gebasseerd is, dan zeker in de crypto market waar elk nieuwsbericht nauwkeurig getimed wordt, traden met voorkennis als 'juist en slim' wordt gezien en het toezicht minimaal is.
Misschien omdat je op een bepaald niveau meer vertrouwen hebt dan nu ?dehardstyler schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:24:
[...]
Waarom wil je BTC duurder kopen dan de prijs op dat moment is? Dat is toch waanzin?
Het is een erg mooie manier om relatief veilig een downtrend uit te zitten in fiat, mits je natuurlijk de buy order niet té laag zet. Op die manier kan je je order steeds verder naar beneden bijstellen en koop je automatisch bij een uptrend weer meer BTC in. Nadeel is natuurlijk dat je daarna wel moet hopen dat de daling daadwerkelijk is geëindigd ipv weer doorzet.dehardstyler schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:24:
[...]
Waarom wil je BTC duurder kopen dan de prijs op dat moment is? Dat is toch waanzin?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Verwijderd
Zeker niet. De trend is nu down, die kun je afwachten om snel op de trein te springen als het weer begint te stijgen.dehardstyler schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:24:
[...]
Dat gaat automatisch.. Als je een prijs hoger opgeeft dan de huidige waarde met een stop limit order dan wordt er pas gekocht op de opgegeven prijs.brnbtc schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:22:
Stel er komt een uitbraak op een bepaald limiet dan zal de prijs vanaf daar wel verder stijgen; ik snap dat weldehardstyler schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:24:
[...]
Buy limit orders boven de marktprijs worden direct tegen de marktprijs uitgevoerd en betaal je ook dezelfde fee over als voor een market order.brnbtc schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:22:
Nu je het zo zegt niet eigenlijk. Nooit bij stil gestaan.PilatuS schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:26:
[...]
Misschien omdat je op een bepaald niveau meer vertrouwen hebt dan nu ?
Stel een munt zit al 10x tegen een weerstand aan te tikken en het lukt steeds niet, is het dan zo gek om te willen kopen als die weerstand wel breekt ?
als bitcoin steigt een tijdje dan is t veiliger om te kopen want dan kan je later weer verkopen op hoger punt, daarvan ben je helemaal niet cker als je gwn in één x koopt,dehardstyler schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:24:
[...]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Tegen lagere fee ook.Victor Belli schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:27:
[...]
Buy limit orders boven de marktprijs worden direct tegen de marktprijs uitgevoerd en betaal je ook dezelfde fee over als voor een market order.
Als je een order instelt zoals @Taro zegt, voorkom je dat en koop je pas weer als de koers boven de ingestelde prijs is gestegen.
Signature
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
You made my day op dit rode dagje
Sorry kun je dat nog een keer uitleggeniVibes schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:31:
Ik kan jullie ook niet eventjes alleen laten hè... direct de boel weer naar de tering helpen.
Blijf nou eens van die sell-knop af met jullie smerige tengels!
![]()
Man, man, man... stelletje paniekzaaiers...
#hodl
[Afbeelding]
Ik schrok ook, vandaar dat ik hier even vroeg of iemand wist hoe het zat.Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 15:37:
[...]
Je moet me niet meer zo laten schrikken![]()
Een drop naar sub 10k boeit me niet maar fouten in spending en het zweet breekt me uit.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Uiteraard, op nu.nl zag ik iemand die dit had voorspelt.Qunix schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:33:
Deze correct was wel voorspelt, en er zullen meerdere komen...
Hmm interessant, dat nu.nl. Ga ik ook eens volgen voor mijn handelsadvies.Woohooo schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:36:
[...]
Uiteraard, op nu.nl zag ik iemand die dit had voorspelt.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
[ Voor 35% gewijzigd door brnbtc op 21-01-2021 16:37 ]
Voor de meeste van ons niet nee, maar voor degene die bij de 30k+ ingesprongen zijnPalindrome schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:35:
10% vandaag eraf, dat is toch eigenlijk niks
nee klopt tot je baas zeg je krijg 10% minder loonPalindrome schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:35:
10% vandaag eraf, dat is toch eigenlijk niks
nu.nl heeft nog geen melding gemaakt dat BTC is gecrashed, dus alles wat je ziet op Kraken/Binance is fake nieuws.... koers is nog gewoon 40k, niks aan de hand..oisyn schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:37:
[...]
Hmm interessant, dat nu.nl. Ga ik ook eens volgen voor mijn handelsadvies.
Zag laatst de tip dat Bitcoin naar 6 cent gaat, nou dan ga ik me toch een partij van die virtuele muntjes inkopen!.oisyn schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:37:
[...]
Hmm interessant, dat nu.nl. Ga ik ook eens volgen voor mijn handelsadvies.
Ik heb per ongeluk mijn harde schijf met 1000 van die virtuele muntjes weggegooid. Wil jij mij helpen met zoeken, dan krijg jij ook zo een muntje!Richh schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:42:
[...]
Zag laatst de tip dat Bitcoin naar 6 cent gaat, nou dan ga ik me toch een partij van die virtuele muntjes inkopen!
Verwijderd
Haha mooi he. 11k eraf vanaf de top, bla bla boeiend.MrWilliams schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:35:
[...]
Ik schrok ook, vandaar dat ik hier even vroeg of iemand wist hoe het zat.
NAtuurlijk jongen, waar moeten we zijn?Uzuhl schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:44:
[...]
Ik heb per ongeluk mijn harde schijf met 1000 van die virtuele muntjes weggegooid. Wil jij mij helpen met zoeken, dan krijg jij ook zo een muntje!
Ah, dat is wel lullig...Uzuhl schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:44:
[...]
Ik heb per ongeluk mijn harde schijf met 1000 van die virtuele muntjes weggegooid. Wil jij mij helpen met zoeken, dan krijg jij ook zo een muntje!
Groups related to BTC Core and the Core development team have begun to respond to copyright infringement notices regarding the Bitcoin white paper. While the operators of BitcoinCore.org moved swiftly to remove the white paper from its site, Bitcoin.org has stated it will not comply, issuing a statement of defiance.
Recently, lawyers acting on behalf of Dr. Craig S. Wright sent the notices to Bitcoin.org, BitcoinCore.org, and Bitcoin.com requesting they remove the content from their sites. The letters also claimed that Dr. Wright is the rightful owner of the Bitcoin.org domain name.
https://coingeek.com/btc-...te-paper-copyright-claim/
Hahah, en die verdomde whitepaper niet gelezen/begrepen, maar er wel blind al het studiegeld van de kinderen in gestopt. Logisch toch?Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:44:
[...]
Haha mooi he. 11k eraf vanaf de top, bla bla boeiend.
21 dollar waarde doublespend? WTF GEBEURD HIER ALARM ALARM
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Heb je roos dan?WhySoSerious schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:48:
Zijn er al head and shoulders gespot?
Heb jij een uit knop?djatwork007 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:47:
Ik wil bloed, veeeel bloed.
In retrospect, it was inevitable
Sterkte met inkopendjatwork007 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:47:
Ik wil bloed, veeeel bloed.
die lui lever ik elke maand 500 spuiten aan hopiummengenli schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:45:
We zitten nog steeds op schema voor 100K volgens PLAN B
Die deinst letterlijk 3sec later mee met BTC volgens mij (de laatste paar uur).Tominatie schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:52:
ETH begint nu ook wel echt een beetje zwak te worden. Valt jullie dat ook op?
Signature
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
F, ben ik ook benieuwd naar. Is gewoon shorten toch?TomTorquay schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:59:
Iemand ervaring met traden met BTCDOWN? Hoe gaat het juist in z'n werk?
Alleen gebruiken voor korte scalps. Is de koers stabiel loopt zo'n munt langzaam leeg. De waarde van BTC of een andere munt kan 24 uur later gelijk zijn terwijl een UP of DOWN token 25% hoger of lager staat.TomTorquay schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:59:
[ Voor 22% gewijzigd door PilatuS op 21-01-2021 17:03 ]
Is gewoon spot trading, kan je kopen en verkopen als elke coin. Gaat tussen de 1,5-3x zo hard als je de coin gewoon koopt.TomTorquay schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:59:
Pak de descending triangle er op de daily bitcoin maar eens bij. Die baart me ook zorgen.QA123 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:45:
Dit grafiekje gaat nu rond, deze werd al door velen getekend na de 2e piek. Is uiteraard steeds licht aangepast, maar dit kan een van de scenarios zijn. De price target voor de dip zou dan rond de 21k liggen, maar we zien dat op 22k-23k sterke support ligt. Dus ik houd vast aan mijn strategie, kleine flufjes om de 2k omlaag kopen, groter inkopen rond de 24k-25k.
[Afbeelding]
Behalve dotknakworst schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:56:
De alts gaan nu ook REKT.
Zero.
*kuch* ICX staat vandaag op +21%knakworst schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 16:56:
De alts gaan nu ook REKT.
Ze zijn veel linker dan gewoon shorten. Laatst nog met DOT/DOWN. DOT stond gelijk aan 24 uur eerder, maar DOT/DOWN stond 25% lager.Malarky schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 17:02:
[...]
Is gewoon spot trading, kan je kopen en verkopen als elke coin. Gaat tussen de 1,5-3x zo hard als je de coin gewoon koopt.
Maar ik vind de spread op de meeste DOWNS en UPS ellendig op Binance. Koop dan liever futures soms.
[ Voor 11% gewijzigd door knakworst op 21-01-2021 17:12 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq