Benieuwd waar je dat allemaal leest onder dat linkjeCrypts schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:39:
[...]
Als je nou gewoon even linkje had geklikt en had gelezen dan had je kunnen zien dat het maximum €870 per dag is. Het standaard percentage is 1% dus in een maand met 30 dagen is dat maximaal €261.
Wrapped bitcoin marktwaarde van 362809 Triljoen 
Go home Wrapped bitcoin, you're drunk
Go home Wrapped bitcoin, you're drunk
[ Voor 23% gewijzigd door jellybrah op 14-01-2021 15:43 ]
Sowieso altijd alles op Engels zetten dan mis je niks.PWM schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:40:
[...]
Benieuwd waar je dat allemaal leest onder dat linkjeBij mij stond er weinig, wellicht even op Engels zetten.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Hatseflats, bijna 40.000% ROI weer, afgelopen week was het nog maar 33.900%
En bij dat ik voor het eerst eens wat bijgekocht heb, was op 35K.
En bij dat ik voor het eerst eens wat bijgekocht heb, was op 35K.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik zie dat er een flinke sellorder klaar staat op 178.300,- Ik hoop dat de beste partij snel kan verkopen
Leuk dat je het vraagtvortexnl1982 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:36:
[...]
BTC
ETH
LINK
DOT
Heb ik ook.
Waarom heb je gekozen voor de rest?
BTC - "leverage hedge" tegen inflatie, institionele beleggers
ETH - smart contract platform #1, institionele beleggers
LINK - data offchain <--> onchain
DPI - Defi index, met o.a. Aave, SXP en UNI
DOT - smart contract platform #2
NEXO - snelstgroeiend "rente platform" met wilde plannen (creditcard, exchange)
BAND - data offchain <--> onchain #2
GRT - indexer voor blockchains ("Google of blockchain")
REN - dark pool protocol; “btc on ethereum” -> liquiditeit
CRO - Crypto.com card en Earn platform in gebruik
STAKE - meest gebruikt protocol voor Ethereum scaling
BTC en ETH zijn veruit de grootste posities, daarna LINK, DPI en DOT.
Rest van de posities ("shitcoins") is aanmerkelijk kleiner.
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 14-01-2021 19:26 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Waar zie je de sellwalls?PWM schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:44:
Ik zie dat er een flinke sellorder klaar staat op 178.300,- Ik hoop dat de beste partij snel kan verkopen
Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html
Welke MA zou ook alweer zorgen voor problemen?
Ik zie ze niet meer
je maMAPHPResource schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:54:
Welke MA zou ook alweer zorgen voor problemen?Ik zie ze niet meer
BTC groen, AEX groen, USA groen, XRP rood. Alle seinen staan goed!
Nog wat hopium voor BTC:
/f/image/xd0giCgThhCfFda0iYVGcKJ6.png?f=fotoalbum_large)
De chart van vanmorgen, maar dan met een mooie blauw-groene waaier er overheen op de gele lijnen die er al lagen... en een vooruitzicht op wat er gebeurt als we deze lijn aanhouden.
En wat denk je? Komt ongeveer overeen met veel voorspellingen die overal gedaan zijn over waar BTC aan het einde van het jaar staat. Wil natuurlijk niks zeggen over of dat inderdaad zo is, maar in je hoofd lijkt het dan toch net iets minder toevallig te zijn.
Denken jullie dat we deze lijn aan kunnen blijven houden voor dit jaar?
/f/image/xd0giCgThhCfFda0iYVGcKJ6.png?f=fotoalbum_large)
De chart van vanmorgen, maar dan met een mooie blauw-groene waaier er overheen op de gele lijnen die er al lagen... en een vooruitzicht op wat er gebeurt als we deze lijn aanhouden.
En wat denk je? Komt ongeveer overeen met veel voorspellingen die overal gedaan zijn over waar BTC aan het einde van het jaar staat. Wil natuurlijk niks zeggen over of dat inderdaad zo is, maar in je hoofd lijkt het dan toch net iets minder toevallig te zijn.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik zie maar 6 getallen voor de komma.MrWilliams schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:56:
Nog wat hopium voor BTC:
[Afbeelding]
I NEED MOAR!
Heb je hier ook nog een uitgedachte verdeling over gemaakt of hebben ze elk hun eerlijke deel van de "100%" gekregenMooooody schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:46:
[...]
Leuk dat je het vraagt
BTC - luid en duidelijk
ETH - smart contract platform #1
LINK - data offchain -> onchain
BAND - data offchain -> onchain #2
REN - btc op ethereum-platform
KSM - canary network van Polkadot
In retrospect, it was inevitable
Bitcoin en astrology.
https://www.channelnewsas...rcury--of-course-13958888
"However getting into mid-March, I see a big correction. Mid-April is also really less optimistic. May is bullish."
https://www.channelnewsas...rcury--of-course-13958888
"However getting into mid-March, I see a big correction. Mid-April is also really less optimistic. May is bullish."
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
De lijst is op volgorde van grootte van de inleg.zer0l schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:00:
[...]
Heb je hier ook nog een uitgedachte verdeling over gemaakt of hebben ze elk hun eerlijke deel van de "100%" gekregen
+/- 40% BTC
+/- 30% ETH
+/- 10% LINK
+/- 8% DPI
+/- 5% DOT
+- 7% REST (+/- 1% per coin)
Maar doe vooral eigen onderzoek. Deze lijst zal weer veranderen als de markt er om vraagt en/of de alt-posities te groot worden (-> winst nemen in BTC en/of ETH)
[ Voor 19% gewijzigd door Mooody op 14-01-2021 16:09 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Voor degenen die zich afvragen wat ik heb: met dank aan @Mooooody voor de template
BTC - 55% - Long term badass
ETH - 32% - Platform waarop DeFi gebouwd wordt. Eth2 FTW!
UNI - 5% - ronduit het meest gebruikte coin swap protocol
LINK - 5% - data enabling blockchain
NEXO - 2% - Low-key hidden gem
... - 1% - dust, meuk en andere shit.
Deze cryptos zijn overigens het high-risk onderdeel van mijn pf.
Hoe vaak verkoop/koop je: Max. 1 transactie per maand. (maar eigenlijk nooit)
Hoe dan? Just hodl it.
En andere coins dan? Tsja, zoals Neo (uit de film) zei: "the problem is choice". Dat probleem heb ik niet (meer), want ik heb gekozen.
BTC - 55% - Long term badass
ETH - 32% - Platform waarop DeFi gebouwd wordt. Eth2 FTW!
UNI - 5% - ronduit het meest gebruikte coin swap protocol
LINK - 5% - data enabling blockchain
NEXO - 2% - Low-key hidden gem
... - 1% - dust, meuk en andere shit.
Deze cryptos zijn overigens het high-risk onderdeel van mijn pf.
Hoe vaak verkoop/koop je: Max. 1 transactie per maand. (maar eigenlijk nooit)
Hoe dan? Just hodl it.
En andere coins dan? Tsja, zoals Neo (uit de film) zei: "the problem is choice". Dat probleem heb ik niet (meer), want ik heb gekozen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dan moet je nog een indicator aanzetten om dat te kunnen zien.PWM schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:03:
[...]
Ik gebruik gewoon de Binance tools
https://www.binance.com/en/trade/BTC_BUSD
Potverdorie, heb vanaf zondag al twee keer een buy order geplaatst die een paar honderd USD(T) onder de marktprijs lag. Te greedy geweest dus, en nu de trein gemist. Ach ja, goede les voor een beginner
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Dat is wel een mooi lijstje ja, bedankt daarvoor ! Wel slim om dat te DCA-en.Mooooody schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:46:
[...]
Leuk dat je het vraagt
BTC - luid en duidelijk
ETH - smart contract platform #1
REN - btc op ethereum-platform
KSM - canary network van Polkadot
Ik had al veel coins in het begin van 2020 maar door dom te traden heb ik alles weer verkocht. Ik ga nu gewoon elke DCA-en en niks meer verkopen.
Maat van me heeft vanaf 2017 lopen accumuleren (vooral btc en eth) en die is nu dus binnen. Hij heeft ongeveer de helft van z'n loon in crypto gepompt en nooit wat verkocht, alleen bijgekocht ! Moet wel zeggen dat hij vrijgezel is
Waarschijnlijk niet lang meervortexnl1982 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:14:
[...] ! Moet wel zeggen dat hij vrijgezel is
Ja dat viel me ook al op. Maar als ik naar de grafieken kijk zie je vaak in 1 minuut tijd de koers omhoog knallen. Daarna vlakt het af of stort het al weer een beetje in.djatwork007 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:45:
Wat ik hier ook meer wil zien, is dat als er bijv een bepaalde coin wordt gelanceerd op exchanges. Dit geeft doorgaans een bull. Zo OMG maal 7 zien gaan.
De truc is dan om op tijd in te stappen en VOORAL om op tijd uit te stappen. Dit moet je dus automatiseren en daar zie ik wel mogelijkheden voor.
Er wordt niet voor aangekondigd toch als er nieuwe coins worden toegevoegd op binance ?
En weet iemand of het orderbook ergens beschikbaar is rond de tijdstippen dat zo'n coin op binance komt ? Ik wil namelijk zien hoe de koers verloopt (en of ik op tijd in en uit kan stappen).
Voila, net verkocht en een buy order een paar procenten lager geplaatst. Eens risico durven nemen.
Bij deze is de weg naar 50k vrij - thank me later!
Bij deze is de weg naar 50k vrij - thank me later!

Zowel BTC en ETH gewoon ff +15% vandaag.djatwork007 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:20:
ETH 1000 eur!
djatwork007 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:20:
ETH 1000 eur!

Alles wat ETH op het moment doet is BTC volgen.

Ivm, moet je daar dan al je crypto coins naar toe sturen? Zij houden die dan vast terwijl jij er rente op krijgt? Is dat dan niet risicovol moest er iets gebeuren met hen?Mooooody schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:46:
[...]
Leuk dat je het vraagt
BTC - "leverage hedge" tegen inflatie, institionele beleggers
ETH - smart contract platform #1, institionele beleggers
REN - dark pool protocol om btc op ethereum-platform -> liquiditeit
KSM - canary network van Polkadot, nieuwste functies eerst op Kusama
SPiET
Tuurlijk, het risico is aanwezig. Heb ook niet alles op die patforms staanspietie schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:25:
[...]
Ivm, moet je daar dan al je crypto coins naar toe sturen? Zij houden die dan vast terwijl jij er rente op krijgt? Is dat dan niet risicovol moest er iets gebeuren met hen?
Welcome back 40K.
We missed you.
We missed you.

40K ik vind helemaal mooi!
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
geheheh mijn long loopt nog sinds 34. kijken of ik em tot 50k open kan houden
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik ben even niet hier en we zijn bij pagina 22. Wat verwachten jullie, dat ik dat allemaal ga teruglezen?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik heb maar besloten om wat Cordana bij te kopen. Raar eigenlijk dat ik dat nog niet had want dat project vind ik wel echt mooi.
de dip is binnen 4 dagen opgekocht HODL MOON
Absoluut. Doe meteen even een samenvatting, thanks!Gelukszoekr schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:36:
Ik ben even niet hier en we zijn bij pagina 22. Wat verwachten jullie, dat ik dat allemaal ga teruglezen?
Ja.Gelukszoekr schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:36:
En zo niet: dáár is het gat van de deur!
Van 42 naar 30 en weer naar 40 in 6 dagen, dat is aardig organisch als je het mij vraagt.
Is de h&s nu eindelijk van de baan of knallen we zo nog naar de 28? #durftevragen
Is de h&s nu eindelijk van de baan of knallen we zo nog naar de 28? #durftevragen
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 14-01-2021 16:39 ]
Zero.
Gezien de huidige euforische sferen, had je hem ook vriendelijk het laddertje van de raket kunnen wijzen?Smultie schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:37:
[...]
Ja.
En zo niet: dáár is het gat van de deur!
Verwijderd
Mooi die organische groei.
Ook omdat er fundamenteel eigenlijk niets veranderd is aan Bitcoin.
Ondanks steeds meer regulaties.
Nou ja, gewoon genieten van de stijging maar!
What if...Pelox schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:38:
Van 42 naar 30 en weer naar 40 in 6 dagen, dat is aardig organisch als je het mij vraagt.
this is the left shoulder forming?
8700 per dagPWM schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:36:
[...]
Wat is het maximum aan cashback. Ik geef zo'n 25.000 uit op mijn CC (veel zakelijk). Dan krijg ik neem ik aan geen 2000 per maand voor terug.
Je weet dat dit (milli)seconden werk is? Zo een uitschieter ga je never nooit meepakken en zo ja dan is het centenwerk. Als je me niet geloofd, kijk even bij recent geliste coins, pak het volume en deel door het aantal coins en dan zal je zien dat de gemiddelde prijs niet ver af ligt van de prijs daarna. Gaat elke keer hetzelfde en er is echt niks aan te verdienen.vortexnl1982 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:18:
[...]
Ja dat viel me ook al op. Maar als ik naar de grafieken kijk zie je vaak in 1 minuut tijd de koers omhoog knallen. Daarna vlakt het af of stort het al weer een beetje in.
De truc is dan om op tijd in te stappen en VOORAL om op tijd uit te stappen. Dit moet je dus automatiseren en daar zie ik wel mogelijkheden voor.
Er wordt niet voor aangekondigd toch als er nieuwe coins worden toegevoegd op binance ?
En weet iemand of het orderbook ergens beschikbaar is rond de tijdstippen dat zo'n coin op binance komt ? Ik wil namelijk zien hoe de koers verloopt (en of ik op tijd in en uit kan stappen).
Probeer het gerust uit maar dan meer ter lering ende vermaeck.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Geen Carlos meer?Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:41:
Mooi die organische groei.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Btc, mooi. Liefst weer even een 28k voor de 50k daarna. XLM blijft nog bescheiden vandaag qua stijging. 3 procent pas.
Oke. Gezakt naar 30.3K en weer terug op 40K. En ik verlies dan dus 0.05 btc. Knap toch?
die van quasimodo ?WhySoSerious schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:41:
[...]
What if...
Had je maar terug moeten lezen...
zou een mooie meme zijnWhySoSerious schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:41:
[...]
What if...
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/RSVyDVWcKJRUKkQPBpRoLZ3J.jpg?f=user_large)
we only make way for the man who boldly pushes past us
Het was al een abominabele schouder en nu ga je me ook nog vertellen dat 'uit de kom' ook goed is bij een H&S-patroon?WhySoSerious schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:41:
[...]
What if...

... het hoofd daarentegen
[ Voor 5% gewijzigd door MicroWhale op 14-01-2021 16:50 ]
@Taro hier schreef je het volgende;
Staan je buy orders not steeds tussen die 27-28k? We zijn alweer over de 40k heen geweest, op naar de moon of denk jij hier anders over?Ik blijf overigens zelf in fiat zitten totdat er meer duidelijk is. Ik gok zelf niet op die 37.5k en laat mijn buy orders vooralsnog tussen 27-28k staan.
Ik ben wel blij met de nieuwe regels hier. Ik kijk twee uren even niet, en ik heb 98 posts gemist in plaats van 105 in de slowchat eerder.
we hebben de 40k weer afgetast. Ik heb met ETH gister ingeruild voor BTC. Nu wel weer blij mee.
we hebben de 40k weer afgetast. Ik heb met ETH gister ingeruild voor BTC. Nu wel weer blij mee.
ETH volgt toch gewoon, maakt toch niet uit of je ETH of BTC hebt?E.e.L schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:01:
Ik ben wel blij met de nieuwe regels hier. Ik kijk twee uren even niet, en ik heb 98 posts gemist in plaats van 105 in de slowchat eerder.
ETH volgt, maar minder hard. Vooral bij de grote pumps blijft ETH achter.djatwork007 schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:01:
[...]
ETH volgt toch gewoon, maakt toch niet uit of je ETH of BTC hebt?
Afgelopen 24 uur is 't anders aardig gelijk gegaan. Beide tussen de 14 en 15%.E.e.L schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:03:
[...]
ETH volgt, maar minder hard. Vooral bij de grote pumps blijft ETH achter.
Tot die eens echt knallen.E.e.L schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:03:
[...]
Kijk je over een week, scheelt dat drie procent.Ray_ schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:05:
[...]
Afgelopen 24 uur is 't anders aardig gelijk gegaan. Beide tussen de 14 en 15%.
(3 procent verschil in een week vonden we vroeger veel)
graag iets positiever! zo kan ik nooit de spullen kopen van het bitcoingeld wat ik voor ogen had.
Maakt niet uit, vanmiddag hier gelezen dat ETH naar 20K gaat eind van het jaar.E.e.L schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:03:
[...]
I dunno man... maar goed, we kijken nog een keertje over een weekE.e.L schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:07:
[...]
Kijk je over een week, scheelt dat drie procent.
Goed zo! Ik wou er geld opzetten, maar realiseerde al snel dat ik dan ging gokken op gokken. Misschien ben ik verslaafdRay_ schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:07:
[...]
I dunno man... maar goed, we kijken nog een keertje over een week
Als BTC echt serieus moet worden, is die 3% in een week ook wel heel erg veel. Wat er nu gebeurt is leuk voor het beleggingsstuk, maar voor de uiteindelijke acceptatie gewoon kut. Je kan zakelijk niks met een munt die -15/+15 gaat in een week.E.e.L schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:07:
[...]
Kijk je over een week, scheelt dat drie procent.
Als ETH door zijn ATH gaat, zullen er veel daar op knallen.
2k lijkt me heel realistisch, alles daarboven is bonus.WhySoSerious schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:07:
[...]
Maakt niet uit, vanmiddag hier gelezen dat ETH naar 20K gaat eind van het jaar.
Zero.
Gaat dit lijstje kloppen, lijkt toch niet zo gek als ik vanochtend dacht:
(glazen bol alert)
Date Weekday Min Max Price
01/15 Friday $40759 $46895 $43827
01/18 Monday $37858 $43558 $40708
01/19 Tuesday $35606 $40966 $38286
01/20 Wednesday $32540 $37438 $34989
01/21 Thursday $32833 $37775 $35304
01/22 Friday $34057 $39183 $36620
01/25 Monday $35546 $40896 $38221
01/26 Tuesday $38963 $44829 $41896
01/27 Wednesday $40803 $46945 $43874
01/28 Thursday $40258 $46318 $43288
01/29 Friday $40734 $46866 $43800
02/01 Monday $45239 $52049 $48644
02/02 Tuesday $45556 $52414 $48985
02/03 Wednesday $45444 $52284 $48864
02/04 Thursday $47920 $55134 $51527
02/05 Friday $49409 $56847 $53128
02/08 Monday $49286 $56706 $52996
02/09 Tuesday $49507 $56959 $53233
02/10 Wednesday $53795 $61893 $57844
02/11 Thursday $56034 $64470 $60252
02/12 Friday $57400 $66040 $61720
02/15 Monday $55182 $63490 $59336
02/16 Tuesday $58639 $67467 $63053
02/17 Wednesday $55914 $64332 $60123
(glazen bol alert)
Ja, maar dit jaar?Pelox schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:10:
[...]
2k lijkt me heel realistisch, alles daarboven is bonus.
Kan niet meer fout gaan.E.e.L schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:11:
(glazen bol alert)
Verwijderd
In een maand dus nog eens x2 (bijna)?E.e.L schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:11:
(glazen bol alert)
Inzetten jongens!
Waarom zo bescheidenE.e.L schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:11:
(glazen bol alert)
En voor de ETH lovers:
01/15 Friday $1212 $1394 $1303
01/18 Monday $1125 $1295 $1210
01/19 Tuesday $983 $1131 $1057
01/20 Wednesday $925 $1065 $995
01/21 Thursday $998 $1148 $1073
01/22 Friday $1008 $1160 $1084
01/25 Monday $995 $1145 $1070
01/26 Tuesday $1105 $1271 $1188
01/27 Wednesday $1094 $1258 $1176
01/28 Thursday $1225 $1409 $1317
01/29 Friday $1421 $1635 $1528
02/01 Monday $1530 $1760 $1645
02/02 Tuesday $1501 $1727 $1614
02/03 Wednesday $1481 $1703 $1592
02/04 Thursday $1489 $1713 $1601
02/05 Friday $1535 $1766 $1650
02/08 Monday $1561 $1797 $1679
02/09 Tuesday $1731 $1991 $1861
02/10 Wednesday $1765 $2031 $1898
02/11 Thursday $1804 $2076 $1940
02/12 Friday $1916 $2204 $2060
02/15 Monday $1731 $1991 $1861
02/16 Tuesday $1823 $2097 $1960
02/17 Wednesday $1717 $1975 $1846
Lijkt precies of ETH vannacht door zijn ATH gaat knallen.
Nee, zie Taro in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"Martine schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:59:
@Taro hier schreef je het volgende;
[...]
Staan je buy orders not steeds tussen die 27-28k? We zijn alweer over de 40k heen geweest, op naar de moon of denk jij hier anders over?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Vraagje: stap je dan altijd uit in USDT om daarmee weer lager in te stappen of kijk je welke pair het meest oplevert?Taro schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 23:01:
[...]
* Taro zat all-in sinds 36.219, had BTC in de margin wallet zitten ipv USDT en heeft mooie profits voor vandaag.
Als ik uitstap is dat altijd richting USDT. Maar ik wissel bijv. wel regelmatig tussen BTC en ETH als ik vermoed dat de een meer oplevert dan de ander.WiseGuy! schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:21:
[...]
Vraagje: stap je dan altijd uit in USDT om daarmee weer lager in te stappen of kijk je welke pair het meest oplevert?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP
Super handig dat ze het voor het leesgemak ook even in een grafisch plaatje hebben gezet.E.e.L schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:18:
En voor de ETH lovers:

Mijn ‘Henk en Ingrid’ momentje van vandaag ...
Ik zet wat Ethereum te koop voor 1136 euro stukprijs.
Ik zie enkele seconden later dat mijn order al uitgevoerd is.
Blijkbaar heb ik een tikfout gemaakt en 136 ingetikt ipv 1136. Gelukkig werd het aan huidige prijs verkocht ipv 136. Mijn hart stond toch even stil 😄
Iemand een korte verklaring waarom wrapped Bitcoin nu opeens op de proppen komt?
Ik zet wat Ethereum te koop voor 1136 euro stukprijs.
Ik zie enkele seconden later dat mijn order al uitgevoerd is.
Blijkbaar heb ik een tikfout gemaakt en 136 ingetikt ipv 1136. Gelukkig werd het aan huidige prijs verkocht ipv 136. Mijn hart stond toch even stil 😄
Iemand een korte verklaring waarom wrapped Bitcoin nu opeens op de proppen komt?
Als dit gebeurt dan ben ik ziek dat ik niet het geld van 2 aandelen volkswagen er nog even in heb gestoptMrWilliams schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:56:
Nog wat hopium voor BTC:
[Afbeelding]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Geen BUSD van binance? Want aan USDT zitten toch ook wat haken en ogen. Want ik wil niet dat alles ineens foetsie is, daarom ga ik liever in busd dan usdt.Taro schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:22:
[...]
Als ik uitstap is dat altijd richting USDT. Maar ik wissel bijv. wel regelmatig tussen BTC en ETH als ik vermoed dat de een meer oplevert dan de ander.
Je zou ook nog naar BTC/EUR of ETH/EUR kunnen ivm Zero Maker Fee op Binance, alleen dan moet je vies omschakelen want heb je ineens alles in euro.
[ Voor 22% gewijzigd door Martine op 14-01-2021 17:32 ]
Hier ook een Henk, uitgestapt in de dip. Niet meer aandachtig naar gekeken en dus weer veel te laat ingestapt met een klein gedeelte. Helft van de winst verdampt.
Krijg het niet voor elkaar om te hodl blijkt maar weer.
Krijg het niet voor elkaar om te hodl blijkt maar weer.
Vaak ben je te bang.JT schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:30:
[...]
Als dit gebeurt dan ben ik ziek dat ik niet het geld van 2 aandelen volkswagen er nog even in heb gestopt
Dus de betekenis van "een Henk zijn" (of Ingrid), is dat je een noob bent met crypto's.
Duidelijk.
Duidelijk.
Nou ik vind het een rekbaar begrip hoor. Een Hingrid op tweakers is wel de koning(in) van de Hingrids landelijk gezien. De echte Hingrids komen natuurlijk überhaupt niet op tweakers. Die installeren 1 of andere kut-app als Blox, knallen daar hun uitkering in en gaan een week later vol-le-dig Rektosaurus.Qunix schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:36:
Dus de betekenis van "een Henk zijn" (of Ingrid), is dat je een noob bent met crypto's.
Duidelijk.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
Hoe pakken jullie het beste rendement?
Ook door veel in en uit te stappen?
Denk eerst eens vragen voordat ik zoiets probeer te timen..
Laatst namelijk ook gelezen dat het verkeerd kan uitpakken.
Ook door veel in en uit te stappen?
Denk eerst eens vragen voordat ik zoiets probeer te timen..
Laatst namelijk ook gelezen dat het verkeerd kan uitpakken.
Ik moest lachen.Stokstaart schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:38:
[...]
Nou ik vind het een rekbaar begrip hoor. Een Hingrid op tweakers is wel de koning(in) van de Hingrids landelijk gezien. De echte Hingrids komen natuurlijk überhaupt niet op tweakers. Die installeren 1 of andere kut-app als Blox, knallen daar hun uitkering in en gaan een week later vol-le-dig Rektosaurus.
Jammer dat we die bounce naar 36.5k nog hebben gehad trouwens, anders hadden we de basis gehad voor een prachtige C&H met een target van 48.9k.
Oh well.. nu komen we er ook wel.
Oh well.. nu komen we er ook wel.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Mag ik vragen dan waarom niet in EUR? Gemakkelijker om uit te cashen dan of niet?Taro schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:22:
[...]
Als ik uitstap is dat altijd richting USDT. Maar ik wissel bijv. wel regelmatig tussen BTC en ETH als ik vermoed dat de een meer oplevert dan de ander.
SPiET
@TomTorquay
Ivm met die stop losses .. Als ie sideways gaat , kan je bijv toch een stop loss plaatsen op 1000 minder bijv ?
Gaat ie minder dan 1000 word je sell order aangetikt ... schommelt ie daartussen en gaat ie hoger , dan word je nog leuker wakker?
En verplaats je je sell order hoger
Ivm met die stop losses .. Als ie sideways gaat , kan je bijv toch een stop loss plaatsen op 1000 minder bijv ?
Gaat ie minder dan 1000 word je sell order aangetikt ... schommelt ie daartussen en gaat ie hoger , dan word je nog leuker wakker?
SPiET
Als je echt ga uitcashen wel, anders (dus met traden) niet ivm het grotere orderbook in usdt. In euro kan je dan teveel betalen wanneer je weer instapt.spietie schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 17:44:
[...]
Mag ik vragen dan waarom niet in EUR? Gemakkelijker om uit te cashen dan of niet?
Zero.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!