https://www.nporadio1.nl/...in-een-nieuwe-fase-beland
Dit dus mensen.
Verwacht overigens niet het artikel van het jaar 2021 te lezen...
Dit dus mensen.
Verwacht overigens niet het artikel van het jaar 2021 te lezen...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ogi18 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 20:29:
Ik zit op dit moment te twijfelen of ik moet instappen in Cardano of Vechain ben mij al verder aan het inlezen. Vroeg mij alleen af wat jullie van deze twee coins vinden?
Had beide. Als ik moest kiezen tussen beide, zou ik voor VeChain gaan, maar wel met enige tegenzink995 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 20:36:
[...]
Vechain heb ik zelf, zit goed in elkaar en in tegenstelling tot vele ander munten is dit een echt product dat gebruikt word in de reële maatschappij.
Cardano is zoals zovele veel beloftes maar heeeel trage ontwikkeling. Ooit nog gehad maar toen het een tijdje geleden begon te stijgen met mooie winst verkocht.
[ Voor 26% gewijzigd door Mooody op 18-01-2021 20:51 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
PilatuS schreef op maandag 18 januari 2021 @ 20:36:
[...]
Rechts boven in kan je interface aanpassen.
pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5
[ Voor 98% gewijzigd door Taro op 18-01-2021 20:54 ]
Punt 3 van het rode blokje hieronder, geen referrals.
[ Voor 83% gewijzigd door Taro op 18-01-2021 20:51 ]
Linksonder tandwieltje - > trade preferences -> en even heen en weer schakelen tussen de verschillende layouts.... en daar staat ook een aan-en-uit switch van 'market'...Xanderk89 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 20:47:
[...]
Even alle schermen weggeklikt van een pair. Ik zie geen knopje voor interface aanpassen?
[Afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door iVibes op 18-01-2021 20:52 ]
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
iVibes schreef op maandag 18 januari 2021 @ 20:51:
[...]
Linksonder tandwieltje - > trade preferences -> en even heen en weer schakelen tussen de verschillende layouts....
Tijd om iemand te kunnen down voten
[ Voor 35% gewijzigd door Mooody op 18-01-2021 20:55 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Zou hier wel verdomd handig zijn, dat geminde comments standaard ingeklapt zijn, hoef ik waarschijnlijk ook geen half uur lang terug te lezenMooooody schreef op maandag 18 januari 2021 @ 20:53:
[...]
Tijd om iemand te kunnen down voten
Wie vote up?
Omdat dan iedereen (en zijn oma) zijn troep komt spammen.Glenn Hoddle schreef op maandag 18 januari 2021 @ 20:55:
Los van dat ik me er natuurlijk aan zal houden: waarom geen referrals eigenlijk? Ik snap natuurlijk dat je niet wil dat iedereen z'n troep komt spammen, maar zit er meer achter dan dat?
Verschillende redenen:Glenn Hoddle schreef op maandag 18 januari 2021 @ 20:55:
Los van dat ik me er natuurlijk aan zal houden: waarom geen referrals eigenlijk? Ik snap natuurlijk dat je niet wil dat iedereen z'n troep komt spammen, maar zit er meer achter dan dat?
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 18-01-2021 21:00 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Neerplempen, dat woordgebruik moet echt wat verfijnder nu je moderator bent hoorTaro schreef op maandag 18 januari 2021 @ 20:56:
[...]
Verschillende redenen:
- Iedereen komt inderdaad zijn troep hier neerplempen
- De betreffende reacties zijn doorgaans weinig objectief en informatief
Chinees bedrijf? Hoofdzetel van Vechain zit voor zover ik weet in SingaporeMooooody schreef op maandag 18 januari 2021 @ 20:47:
[...]
[...]
Had beide. Als ik moest kiezen tussen beide, zou ik voor VeChain gaan, maar wel met enige tegenzin
Ik geloof niet zo in een supply chain token in handen van een Chinees bedrijf. Zal best kunnen werken in China - wat natuurlijk een gigantische markt is - maar in "het westen" zouden bedrijven zich daar niet aan wagen.
Allemaal nog schimmig en onduidelijk, dus gooi ik er liever geen cent meer in.
Cardano? Het is wachten op het eerste projectje op Cardano...en dan hopen dat er een tweede komt. Ondertussen zit al het grote geld bij Ethereum en zie ik het daar ook niet snel verdwijnen.
Dat doen meer bedrijven om toegang te krijgen tot het westen.Blik1984 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 20:59:
[...]
Chinees bedrijf? Hoofdzetel van Vechain zit voor zover ik weet in Singapore
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Wat de gek er voor geeft natuurlijk! Indien Ethereum zijn waarde blijft behouden, kan hij wel een heel deel van zijn inkomsten recupereren. Maar het blijft iets gek de NFT's.Tominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 20:55:
Je bent vrij hard op je hoofd gevallen als je voor een kaartje bij een spelletje op de blockchain €54000 betaalt.
Wou het ook al bijna reportenMooooody schreef op maandag 18 januari 2021 @ 20:58:
[...]
Neerplempen, dat woordgebruik moet echt wat verfijnder nu je moderator bent hoor
Verwijderd
Half Azië loopt inmiddels toch op die supplychain?Crypts schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:04:
Oh goodie, komt Vechain ook weer uit de kast? Wat hebben die sinds 2017 gedaan? Shill it to me baby.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 18-01-2021 21:10 ]
Ze houden bij wie corona heeft en heeft gehad met vechainVerwijderd schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:08:
[...]
Half Azië loopt inmiddels toch op die supplychain?
Verwijderd
Is dat echt zo? Want dat vind ik gewoon best wel een mooie toepassingEzekielll schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:10:
[...]
Ze houden bij wie corona heeft en heeft gehad met vechain
Valt wel mee :Mooooody schreef op maandag 18 januari 2021 @ 20:47:
[...]
[...]
Had beide. Als ik moest kiezen tussen beide, zou ik voor VeChain gaan, maar wel met enige tegenzin
Ik geloof niet zo in een supply chain token in handen van een Chinees bedrijf. Zal best kunnen werken in China - wat natuurlijk een gigantische markt is - maar in "het westen" zouden bedrijven zich daar niet aan wagen.
Allemaal nog schimmig en onduidelijk, dus gooi ik er liever geen cent meer in.
Enkel in Cyprus volgens mij.Ezekielll schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:10:
[...]
Ze houden bij wie corona heeft en heeft gehad met vechain
Heel China zit er op en delen van Mongolië.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:08:
[...]
Half Azië loopt inmiddels toch op die supplychain?
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 18-01-2021 21:13 ]
Yep, linkje van het ziekenhuis.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:11:
[...]
Is dat echt zo? Want dat vind ik gewoon best wel een mooie toepassing
Je linkt 2x naar hetzelfde nieuwtje.k995 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:11:
[...]
Valt wel mee :
https://www.presseportal.de/pm/131868/4798821
https://www.crypto-news-f...ar-certificate-worldwide/
Als ik zie waar zovelen anderen hun geld insteken is dit toch echt veel betrouwbaarder . Maar ach ja met die anderen is dikwijls veel harder te speculeren.
[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 18-01-2021 21:17 ]
Zo verspreid corona zich, niks geen gedoe met groepen mensen, knuffelende kinderen op scholen en proestende oudjes in de Ikea en supermarkt, het is VET.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:11:
[...]
Is dat echt zo? Want dat vind ik gewoon best wel een mooie toepassing
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Yep origineel en engelstalig artikel.Mooooody schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:14:
[...]
Je linkt 2x naar hetzelfde nieuwtje.
Maar kan best zijn dat VeChain huge gaat worden hoor, maar je kan nou eenmaal niet overal op gokken
CZ deed ook al een 'Bulletje' vandaag...Victor Belli schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:21:
@Richh
Ik kan mijn nickname nog steeds aan laten passen naar Victor Bulli.
Ik kan het ook aanpassen naar Victor ₿ulli.
Je zou het dan kunnen vertalen als 'Overwinnaar van de Bitcoin Bull'.
Als je daar, geheel volgens de trend, een institutioneel laagje overheen gooit, krijg je 'Triomfator der Bitcoin Bull'.
Dat 'stier' niet 'bull of bullus' maar 'taurus' is in het Latijn versterkt de titel alleen maar natuurlijk: de Bitcoin Bull gaat juist tegen de vastgeroeste systemen en protocollen in.
Als dat niet bullish is weet ik het ook niet meer.
Ik vind alleen dat zo'n titel toebehoort aan iemand die in 2017 precies op de ATH all-in is gegaan op Bitcoin en tot op de dag van vandaag gehodl heeft. En dat was ik niet, ik zat rond die tijd enkel in NLG![]()
Maar goed, genoeg thierry-taal, when moon?
Ach ja, nickname... Ik lees je naam altijd al automatisch als Victor BulliVictor Belli schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:21:
@Richh
Ik kan mijn nickname nog steeds aan laten passen naar Victor Bulli.
Ik kan het ook aanpassen naar Victor ₿ulli.
Je zou het dan kunnen vertalen als 'Overwinnaar van de Bitcoin Bull'.
Als je daar, geheel volgens de trend, een institutioneel laagje overheen gooit, krijg je 'Triomfator der Bitcoin Bull'.
Dat 'stier' niet 'bull of bullus' maar 'taurus' is in het Latijn versterkt de titel alleen maar natuurlijk: de Bitcoin Bull gaat juist tegen de vastgeroeste systemen en protocollen in.
Als dat niet bullish is weet ik het ook niet meer.
Ik vind alleen dat zo'n titel toebehoort aan iemand die in 2017 precies op de ATH all-in is gegaan op Bitcoin en tot op de dag van vandaag gehodl heeft. En dat was ik niet, ik zat rond die tijd enkel in NLG![]()
Soon.Maar goed, genoeg thierry-taal, when moon?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Op Twitter zie je het ook ziek veel met plaatjes en beloftes van Elon musk of winkelvoss twins erbij die je inzet verdubbelen.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2021 @ 20:42:
Oei.
[Twitter]
Toch zuur dat mensen in zulke dingen blijven trappen. Zie ze wel vaker langskomen, 1 BTC of meer is echter niet veel voorkomend. (gelukkig)
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
[ Voor 90% gewijzigd door .oisyn op 18-01-2021 23:48 ]
we zijn net aan de linker vinger begonnen dacht ikTominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:36:
Lekker hoor. Weer verkocht hier op $36300, toch wederom een ~2% in de pocket erbij. Nu wachten tot het volgende middelvingertje wordt gemaakt.![]()
Die $35500-36500 trade range is heerlijk. Tijd voor bier & netflix, ik blijf lekker veilig langs de kant deze nacht. Gooi wel weer een alertje op $35500.
Brrrrrr
Als je voor die prijs inkoopt, mag ik verwachten dat je 'm wel ff een jaartje de tijd geeft.M-v-G schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:11:
We gaan eens even kijken wat REN gaat doen....een LB![]()
[Afbeelding]
Haha, dat kan idd. Maar heb gewoon het gevoel dat dit een klein baby middelvingertje wordt. Dat het snel weer onder de $36000 gaat. Idk why.Xanderk89 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:43:
[...]
we zijn net aan de linker vinger begonnen dacht ik
Ik vind het geen goed nieuws. Een klein groepje dat een groot deel heeft vind ik een stuk minder fijn dan wanneer het verdeelt is over meer mensen. Een klein clubje heeft alle macht en net wat je zegt, gaan die cashen dan is er geen houden meer aan.Zhou schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:38:
Is dit goed nieuws of niet? Houdt de koers wel stabiel, tenzij de top 1% gaat cashen.
LINK, the native cryptocurrency of Chainlink, has reached a three-year high in distribution inequality.
The top 1% of LINK holders account for 81.73% of the LINK in circulation.
Chainlink is a decentralized oracle network providing real-world data to smart contracts and dApps.
https://beincrypto.com/ch...op-1-own-over-80-of-link/
Als je 'm nu koopt pak je misschien nog het zinkende schip naar $10 mee? Kan je iig zeggen dat je niet de top heb gekocht maar iets eronder.RenaldoN schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:52:
Toch wel blij dat ik toch niet voor de fomo van dot op 20dollar ben gezwicht :-)
Dat is wel linkZhou schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:38:
Is dit goed nieuws of niet? Houdt de koers wel stabiel, tenzij de top 1% gaat cashen.
LINK, the native cryptocurrency of Chainlink, has reached a three-year high in distribution inequality.
Chainlink is a decentralized oracle network providing real-world data to smart contracts and dApps.
Ik vind hem er al een paar dagen erg bullish uitzien. Erg benieuwd waar hij naar toe gaat.hansdegit schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:46:
ETH lijkt wel een stablecoin, ligt helemaal vast...
[ Voor 43% gewijzigd door .oisyn op 19-01-2021 00:10 ]
Klopt, is voor langere tijd...eerder wel mooiere prijsjes natuurlijk.Mooooody schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:45:
[...]
Als je voor die prijs inkoopt, mag ik verwachten dat je 'm wel ff een jaartje de tijd geeft.
REN was 6 maand geleden $0.15, een jaar geleden $0.03.
[ Voor 5% gewijzigd door M-v-G op 18-01-2021 22:01 ]
Heel verstandigRenaldoN schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:52:
Toch wel blij dat ik toch niet voor de fomo van dot op 20dollar ben gezwicht :-)
Op coingecko heb je zo'n mooi tabbeltje bij elke coin met percentage groei 24h 7d 14d 30d en 1yPilatuS schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:59:
[...]
Heel verstandig
Ik koop nooit iets dat op meer dan 20% staat in een dag om voor wat langere tijd vast te houden. Helemaal wanneer het 40% op een dag is maakt dat de kans op een correctie groot. 9 van de 10 keer komt er een dip. Stijgt het toch verder naar 80% op een dag, jammer dan. Altijd instappen op een dip en nooit FOMO kopen na een flinke run op een enkele dag.
Je kunt de holders hier terugvindenZhou schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:38:
[ Voor 11% gewijzigd door KoffieAnanas op 18-01-2021 22:19 ]
Ik pak de charts er zelf altijd even bij. Je wil iets dat mooi stijgt met veel volume en geen flinke rejection op hoge timeframes, maar wel met een mooi dipje en het liefst waar oude resistance nieuwe support is geworden. S/R flips vind ik altijd de beste plek om te kopen. Als er dan ook nog eens wat mooie absorption te zien, helemaal primaPalindrome schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:05:
[...]
Op coingecko heb je zo'n mooi tabbeltje bij elke coin met percentage groei 24h 7d 14d 30d en 1y
Ik kijk daar vaak best wel naar. Idealiter wil je een coin met een mooie maar niet te overdreven groeie op lange termijn die op korte termijn wat slechter is gegroeid, voorkomt heel "chasing".
Van DiCaprio naar random goeie films en serie?Mooooody schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:02:
[...]
1) The Godfather trilogie (vooral #1 en #2)
......
Breaking Bad e.d.
Ontopic: Theta is best interessant.
$ alias cd='rm -rf'
UNOX: The worst operating system
Het geldt voor alle grote crypto coins. Bij bitcoin is het zelfs nog veel erger, toch maakt dat de markt weinig uit. Een groot deel van ds circulating supply is in handen van grote exchanges, met daarachter vele holders.PilatuS schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:51:
[...]
Ik vind het geen goed nieuws. Een klein groepje dat een groot deel heeft vind ik een stuk minder fijn dan wanneer het verdeelt is over meer mensen. Een klein clubje heeft alle macht en net wat je zegt, gaan die cashen dan is er geen houden meer aan.
Je kunt hem op verschillende manieren trekken, maar ik trek hem meestal door totdat ik op een discrepantie stuit (als het mogelijk is). De lijn volgt de onderste vlakken van de candles.... er zijn dus eigenlijk maar 3 "laagtepunten" die op die lijn liggen. Ik heb hem (naar links) doorgetrokken om een mogelijke vierde te vinden, maar stuitte op een candle.Ray_ schreef op maandag 18 januari 2021 @ 19:24:
[...]
Vraagje: hoe heb je de lijntjes bepaald? Ik vind met name de onderste lijn er uit zien of hij op een vrij willekeurige plek is gezet. Hij begint links ergens halverwege een candle, het ziet er niet uit of hij van de dip er voor komt en onderweg naar rechts raakt hij ook niet echt iets. Bovenste ziet er dan wel weer enigszins logisch uit
[ Voor 8% gewijzigd door MicroWhale op 18-01-2021 22:29 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Grote spelers geven voordelen, maar ook nadelen. Zolang ze de boel vasthouden is het prima omdat de supply omlaag gaat, maar gaan ze cashen kunnen ze de markt enorm laten bewegen. Stel dat iemand 20% van een munt heeft en er een dikke short tegenaan gooit om vervolgens te gaan verkopen en niet te stoppen tot alles is verkocht. Op die manier kan je de markt manipuleren en dat is nooit een goed iets. Alle kleine visjes kunnen de boel niet manipuleren. Ze kunnen samen de boel ook laten crashen, maar niet zoals grote spelers dat kunnen.KoffieAnanas schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:23:
[...]
Het geldt voor alle grote crypto coins. Bij bitcoin is het zelfs nog veel erger, toch maakt dat de markt weinig uit. Een groot deel van ds circulating supply is in handen van grote exchanges, met daarachter vele holders.
Dit feit borrelt zo nu en dan weer op, maar ik heb nooit bewijs gezien dat het zorgelijk is. Het is eerder geruststellend gezien de top holders als exchanges.
Quant is ook zoiets, niet echt een indexer maar die laat ook blockchains communiceren met elkaar d.m.v. 3 regels programmeercodeMooooody schreef op maandag 18 januari 2021 @ 19:35:
[...]
Project bestaat al sinds 2017 en werkt al samen met alle grote projecten in de space, waaronder Ethereum, Chainlink e.d.
Simpel gezegd is The Graph een blockchain indexer. Je kan dmv een simpele API dingen uit de ene chain koppelen met iets uit een andere chain. Of iets nou op Ethereum, Cosmos of Polkadot staat, whatever.
Iets met een echte usecase als je het mij vraagt. Samen met Chainlink (en REN) wellicht een van de 2 a 3 beste protocollen om de komende tijd op te gokken.
Coinbase heeft t direct gelisted nadat de token live ging (paar weken geleden), dat zegt wel iets.
Grote voordeel van GRT op dit moment is dat het nog flink kan groeien als project. Qua prijs is het even aftasten, want ze hebben een agressieve inflatie de komende 2 jaar. Delegaten is dus bijna wel een must.
Normaal zijn die plaatjes al kl*te, nu heb je ze zelfs digitaalgladz0r schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:08:
[...]
Wat de gek er voor geeft natuurlijk! Indien Ethereum zijn waarde blijft behouden, kan hij wel een heel deel van zijn inkomsten recupereren. Maar het blijft iets gek de NFT's.
Heb mijn bericht wat aangepast :-)! Hoop jullie ook allemaal te verwelkomen op SoRare.
SoRare is een kaartenverzamelspel op de Ethereumblockchain.
Van elke speler zijn er 3 kleuren van kaarten van de rode kaart zijn er 100 stuks, elke blauw 10 en elke gouden is uniek. Afhankelijk van hoe spelers het doen (via Opta stats) krijgen ze wekelijks een beoordeling.
Hoe unieker de kaart hoe groter de bonus die een speler krijgt.
Haal je met jouw team een bepaald aantal punten kan je per speeldag 0,01 ETH of 0,02 ETH winnen wat aan de huidige koers al goed aantikt.
Ze hebben de laatste tijd redelijk wat licenties kunnen afsluiten met ploegen zoals Liverpool, Real Madrid, Juventus, PSG en hebben financiële steun van Gerard Pique gekregen.
Op dit moment is er een totaal volume van $8.251.471,59 op een halfjaar tijd is dit x10 gegaan. De duurste kaart was een gouden Mbappé voor 54.000 EUR.
Wanneer je SoRare wil uittesten krijg je eerst een draft waar je een team moet samenstellen van common, gratis, kaarten. 8 speeldagen mag je dit dan uitproberen en kijken of het wat voor jou is. Daarna of tijdens deze periode kan je beslissen om over te gaan op het effectief kopen van kaarten.
Maar dat is hier niet het geval volgens mij. Het lijkt er niet op dat iemand 20% heeft. Wel exchanges met flink wat $link. En uiteraard zit een groot deel van $link nog vast bij Chainlink zelf.PilatuS schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:26:
[...]
Grote spelers geven voordelen, maar ook nadelen. Zolang ze de boel vasthouden is het prima omdat de supply omlaag gaat, maar gaan ze cashen kunnen ze de markt enorm laten bewegen. Stel dat iemand 20% van een munt heeft en er een dikke short tegenaan gooit om vervolgens te gaan verkopen en niet te stoppen tot alles is verkocht. Op die manier kan je de markt manipuleren en dat is nooit een goed iets. Alle kleine visjes kunnen de boel niet manipuleren. Ze kunnen samen de boel ook laten crashen, maar niet zoals grote spelers dat kunnen.
Heb deze in mijn "Bitcoin promo list", maar is van dezelfde persoon zie ik.Gelukszoekr schreef op maandag 18 januari 2021 @ 21:58:
Als jullie nou de volgende keer denk, ik ga 2 uur naar een sprookje kijken, kan je ook naar een goede docu kijken. Zoals een van deze:
YouTube: Documantaires
Misschien steek je er nog wat van op
Even los van LINK of welke andere coin dan ook, maar even in het algemeen over de verdeling tussen heel veel kleine visjes of een paar whales.KoffieAnanas schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:41:
[...]
Maar dat is hier niet het geval volgens mij. Het lijkt er niet op dat iemand 20% heeft. Wel exchanges met flink wat $link. En uiteraard zit een groot deel van $link nog vast bij Chainlink zelf.
Verwijderd
Geniet ervan, trouwens als je toch aan het investeren bent. IOST is echt een goede coin welke veel potentie heeft. Pomp even je geld erin, dan kan ik zonder verlies eruit stappen na moon gegaan te zijn. Fuckin IOSTVerwijderd schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:47:
Ik zat eens te kijken op Binance voor een goede investeringsoptie. Maar helaas zie ik toch voornamelijk een boel shitcoins. Toen viel mijn oog op SUSHI en kreeg ik spontaan honger in mijn vreet.
Dus heb ik besloten om te investeren in een patat shoarma (PTSH) en een broodje kaassouflé mayo (BKM).
Het komt binnen nu en een half uurtje, dus het gaat net zo snel als een Bitcoin transactie gewoon.
Ik kijk er naar uit om deze gecentraliseerde vettige pareltjes in ontvangst te nemen en vol overgave te verorberen.
Investeren kun je leren.
Dat is echt een held ofniet dan, de miner uit die docuMooooody schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:43:
[...]
Heb deze in mijn "Bitcoin promo list", maar is van dezelfde persoon zie ik.
YouTube: The Rise and Rise of Bitcoin | DOCUMENTARY | Bitcoins | Blockchain |...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Als LINK hodler is dat ook mijn enige zorg moet ik bekennen.PilatuS schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:44:
[...]
Even los van LINK of welke andere coin dan ook, maar even in het algemeen over de verdeling tussen heel veel kleine visjes of een paar whales.
Hoe het met LINK zit, geen idee. Het klopt inderdaad dat er belachelijk veel op exchanges staat waardoor je niet weet wat de verdeling is. Alleen als het aankomt op een paar mensen die heel veel hebben, helemaal van een alt, vind ik dat niet positief.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 18-01-2021 22:53 ]
Ligt er aan hoe je het ziet. Wat betreft de runs die BTC maakt geef ik hem gelijk. 1k naar 20k en terug naar 3k. Dat is toch wel een bubbel en terug naar de reële waarde. Of BTC zelf een bubbel is, dat is een ander verhaal, maar de runs die BTC maakt passen goed bij de bekende bubble chart.Tominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:47:
Grappig dat economie docenten op school altijd hetzelfde zeggen.
Mijn broertje kwam vandaag naar mij toe en aangezien hij bitcoin hold, vertelde hij dat zijn economie docent het vandaag had over koersen. Hij had o.a. gezegd dat bitcoin en het aandeel tesla een zeepbel zijn, die uiteindelijk teruggaan naar hun "reële waarde".
Dit zei mijn economie docent 4/5 jaar geleden ook in de les. Toen nog niet over Tesla overigens maar over Bitcoin.
Verwijderd
Ah, de 'buy went moon but also locked in loss greed hold'.AMARONE schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:49:
[...]
Geniet ervan, trouwens als je toch aan het investeren bent. IOST is echt een goede coin welke veel potentie heeft. Pomp even je geld erin, dan kan ik zonder verlies eruit stappen na moon gegaan te zijn. Fuckin IOSTwtf doe ik daar.
Ben benieuwd of het dit keer anders gaat zijn. Zouden we weer zo'n bubble chart krijgen met een enorme daling vanaf ATH?PilatuS schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:51:
[...]
Ligt er aan hoe je het ziet. Wat betreft de runs die BTC maakt geef ik hem gelijk. 1k naar 20k en terug naar 3k. Dat is toch wel een bubbel en terug naar de reële waarde. Of BTC zelf een bubbel is, dat is een ander verhaal, maar de runs die BTC maakt passen goed bij de bekende bubble chart.
Tsja, blijven hopen op een Moon of er toch maar uitstappen. LastigVerwijderd schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:53:
[...]
Ah, de 'buy went moon but also locked in loss greed hold'.
Ja, die ken ik.
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Held weet ik niet. Juiste persoon met het juiste brein op de juiste plek.Gelukszoekr schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:50:
[...]
Dat is echt een held ofniet dan, de miner uit die docu
Hier ook. En niet alleen een dipje maar ik wacht op een forse prijscorrectie.AMARONE schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:56:
[...]
Ik zit eigenlijk te wachten op een dipje van eth en btc om weer extra in te leggen.
Verwijderd
Ik denk het echt wel, die enorme daling. Huidige levels zijn niet houdbaar. Er zit nog rek in deze run maar ik zie hem echt nog wel een keertje onder de 10k gaan...Tominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:54:
[...]
Ben benieuwd of het dit keer anders gaat zijn. Zouden we weer zo'n bubble chart krijgen met een enorme daling vanaf ATH?
Ik vermoed van wel.Tominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:54:
[...]
Ben benieuwd of het dit keer anders gaat zijn. Zouden we weer zo'n bubble chart krijgen met een enorme daling vanaf ATH?
Hoe kunnen zij zoveel inkopen terwijl de koers zo fucking dood is? Bijzonder dat ze op deze prijzen nog steeds zo belachelijk veel inkopen.croc schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:57:
Grayscale +16k BTC vandaag
Strap on!
https://www.bybt.com/Grayscale
Verwijderd
Heb ze rechtstreeks naar hen verstuurd dit keer, dus OTC. Je weet hoe dat gaat, beetje handjeklap.Tominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 23:00:
[...]
Hoe kunnen zij zoveel inkopen terwijl de koers zo fucking dood is? Bijzonder dat ze op deze prijzen nog steeds zo belachelijk veel inkopen.
a) OTC, niet op exchanges, geen direkt gevolg op de koersTominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 23:00:
[...]
Hoe kunnen zij zoveel inkopen terwijl de koers zo fucking dood is? Bijzonder dat ze op deze prijzen nog steeds zo belachelijk veel inkopen.
Als ze blijven kopen en kopen tot het aanbod extreem laag wordt dan kunnen ze de koers omhoog blijven rammen. Er zal altijd vraag zijn, neem je het aanbod vrijwel weg, BAM.Tominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 23:00:
[...]
In de huidige markt zal BTC niet onder de 10k gaan,Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:58:
[...]
Ik denk het echt wel, die enorme daling. Huidige levels zijn niet houdbaar. Er zit nog rek in deze run maar ik zie hem echt nog wel een keertje onder de 10k gaan...
Tenzij partijen echt alles op gaan kopen en wij kunnen vechten om de restjes coins die ze op de markt laten.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 18-01-2021 23:04 ]
En stel uiteindelijk zitten ze met 100%BTC, je kan het ook niet omsmelten. Wat heb je er dan aanPilatuS schreef op maandag 18 januari 2021 @ 23:02:
[...]
Als ze blijven kopen en kopen tot het aanbod extreem laag wordt dan kunnen ze de koers omhoog blijven rammen. Er zal altijd vraag zijn, neem je het aanbod vrijwel weg, BAM.
Geen idee of ze dat kunnen doen hoor, gezien de miljarden die er voor nodig zijn, maar interessant is het wel.
Welke koers is er doodTominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 23:00:
[...]
Zij kunnen de koers nu al sturen waar zij het heen willen hebben.AMARONE schreef op maandag 18 januari 2021 @ 23:04:
[...]
En stel uiteindelijk zitten ze met 100%BTC, je kan het ook niet omsmelten. Wat heb je er dan aan
Heel langzaam beetje bij beetje verkopen. Daalt de koers te snel, stoppen met verkopen. Alleen de markt het aanbod geven wat de markt vraagt.AMARONE schreef op maandag 18 januari 2021 @ 23:04:
[...]
En stel uiteindelijk zitten ze met 100%BTC, je kan het ook niet omsmelten. Wat heb je er dan aan
Mijn economie docent had t gewoon over guldens....Tominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:47:
Dit zei mijn economie docent 4/5 jaar geleden ook in de les. Toen nog niet over Tesla overigens maar over Bitcoin.
Ik lul ook zomaar wat
Verwijderd
Ja inderdaad. Bizar eigenlijk hoe snel het ook went. Vorig jaar zaten we nog tussen de 7-9k te kloten rond deze tijd. En nu 36k en zit je te wachten op de volgende leg upPilatuS schreef op maandag 18 januari 2021 @ 23:02:
[...]
Als ze blijven kopen en kopen tot het aanbod extreem laag wordt dan kunnen ze de koers omhoog blijven rammen. Er zal altijd vraag zijn, neem je het aanbod vrijwel weg, BAM.
Geen idee of ze dat kunnen doen hoor, gezien de miljarden die er voor nodig zijn, maar interessant is het wel.
Tsja. Ik denk dat >90% van de TA's die hier gepost worden er naast zitten. Wat dat betreft doet de oude garde echt niet onder.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2021 @ 23:09:
Het mooiste vind ik dat al die omhoog gevallen financiële experts en economen iedere keer in de kak worden gezet als ie weer door een ATH ramt na een aantal jaar
100% Dogeshovelhead1340 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 23:08:
[...]
Mijn economie docent had t gewoon over guldens....
Reclames van bitcoinmeester op net5 dus dan moet er wel n crash komen!
Ik ben trouwens hard aan t bedenken waar ik m'n Blox tientje aan ga spenderen. Hebben jullie suggesties? Graag iets waar ik snel rijk mee wordt
5 jaar later bij de reünie: 'en daarom rijdt Tominatie in een Lambo, en bent u nog steeds docent' *mic drop*Tominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 22:47:
Grappig dat economie docenten op school altijd hetzelfde zeggen.
Mijn broertje kwam vandaag naar mij toe en aangezien hij bitcoin hold, vertelde hij dat zijn economie docent het vandaag had over koersen. Hij had o.a. gezegd dat bitcoin en het aandeel tesla een zeepbel zijn, die uiteindelijk teruggaan naar hun "reële waarde".
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
#utopia; Als iedereen zijn bags vasthoudt, kunnen ze nooit meer BTC krijgen dat wat er nieuw gemined wordt.AMARONE schreef op maandag 18 januari 2021 @ 23:04:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 18-01-2021 23:16 ]
Ligt er aan welke soort TA.PWM schreef op maandag 18 januari 2021 @ 23:12:
[...]
Tsja. Ik denk dat >90% van de TA's die hier gepost worden er naast zitten. Wat dat betreft doet de oude garde echt niet onder.
Verwijderd
Nee in deze huidige bullmarkt niet. Maar dit is Bitcoin, dat ie nooit meer onder de 10k gaat komen is geen garantie.Mooooody schreef op maandag 18 januari 2021 @ 23:03:
[...]
In de huidige markt zal BTC niet onder de 10k gaan,
Als Greyscale al bijkoopt op 30k, zal het dubbel zoveel kopen op 20k.
Geen angst voor BTC onder 10k, wel angst voor Greyscale.
Lekker boeien. Gekocht op $5, laat maar gaanTominatie schreef op maandag 18 januari 2021 @ 23:16:
Ondertussen heeft $DOT het moeilijk en test nu hevig de "support", die tsja, echt puur korte termijn is na die enorme run van $5 naar $19 in korte tijd.
Ik verwacht dat hij deze niet gaat houden en dan is het misschien interessant om te kijken hoe hij het rond ~$15 gaat doen. Toch is dat nog steeds enorm hoog, dus als je een trade aan gaat kijk uit!! goed opletten, want hij kan net zo goed ook door die $15 pleuren en dan straight naar $10 ofzo. Weet ik veel. Fucking shitcoins.
[Afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq