Het is meer dat ik van tijd tot tijd wat winst wil verzilveren. Het deel wat ik heb verkocht is slechts 1/5 van mijn BNB stack.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Zeker weten. Op naar $10 zou ik zeggen.jvp schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:00:
@Tominatie @Gelukszoekr nog steeds SXP aan het Hodlen?? Hij gaat weer lekker en lijkt keurig in percentages BNB te volgen. Op naar de $5,-!!
Wat blijven de crypto's trouwens hard gaan zeg. Keiharde moonings.
Native Segwit in Ledger live gebruikt en dan in binance transfer type BTC kiezensOid schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:40:
[...]
Was ik ook mee bezig. Heb jij segwit of native segwit gebruikt voor die transactie?
Wat bij Ledger native segwit heet, lijkt bij Binance segwit te heten. Erg irritant.
Ja maar ik heb verder niets getradeZhou schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:51:
[...]
In 2017 was het heel normaal om een BNB trading pair te gebruiken. Ik heb toen veel BNBs gehad, maar ja toen was het een tientje of 2 per BNB.
Ach ja, you win some you lose some.
The first casualty in war is always the truth...
https://www.binance.com/e...99a87424481c08bd894601759sOid schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:40:
Was ik ook mee bezig. Heb jij segwit of native segwit gebruikt voor die transactie?
Wat bij Ledger native segwit heet, lijkt bij Binance segwit te heten. Erg irritant.
Dan zie je meteen wat er aan de hand isBitcoin Legacy address (P2pKH) : After SegWit was introduced to the community, the original Bitcoin addresses are called “Legacy”. These addresses start with “1”.
SegWit or nested SegWit addresses(P2SH) : These are multi-purpose addresses that support both non-SegWit and SegWit transactions. These addresses start with “3”.
Native Segwit(bech32): The native Segwit address starts with “bc1”. These addresses include only lower case letters for better readability.
Bij mij werkt het weer, die rot coin die ik blijkbaar gekocht heeft is inmiddels 8% minder waardJumpiefox schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:45:
Voor de mensen die 0 zien op op balans op binance..op de P&L page zie ik nog wel de juiste cijfers in winst %'dan.

Ff wachten dus
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Edit: en de bnb is binnen, maar nu te laat om te cashen, even wachten dan maar
[ Voor 67% gewijzigd door St@m op 19-02-2021 17:51 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Soort APK beurtje eigenlijk
cold storage ?Taro schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:48:
50% van mijn BTC van Binance afgehaald, TXID is bekend en wordt gewoon verwerkt. Dus niets aan de hand en FUD dat transacties niet meer mogelijk zijn door een specifieke reden (Hack, opzet, etc.). Wel moest ik het 5-6x opnieuw proberen door system busy foutmeldingen en dat begrijp ik helemaal als je zoveel verkeer te verwerken krijgt.
Zag ik indd, maar dank voor de link. De verwarring komt vooral doordat Ledger de term Native Segwit gebruikt terwijl Binance het over Segwit heeft (in de afbeelding op die pagina + op pagina over withdrawal fees), terwijl ze allebei dus bc1-adressen bedoelen.Slonzo schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:46:
[...]
https://www.binance.com/e...99a87424481c08bd894601759
[...]
Dan zie je meteen wat er aan de hand is
[ Voor 6% gewijzigd door sOid op 19-02-2021 17:53 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Hij doet het ook weer
[ Voor 20% gewijzigd door Ypuh op 19-02-2021 17:58 ]

Sorry dat ik zo ferm doe.
:{ ²
Uiteraard, ze staat al weken te verstoffen in de gangkast. Arme meidWhySoSerious schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:10:
[...]
Hoop dat @Stokstaart de ETH-babe al klaar heeft staan.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
XRP is ook rete snel..exchanges niet he.BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:53:
Stuurde paar duizend euro aan XRP van een Bitvavo wallet naar Binance. Duurde 2 uur!!!! Gaat toch nergens over. Deze hele crypto-laxeer zou juist die snelheidsproblemen moeten oplossen. En al helemaal XRP.²
Sorry dat ik zo ferm doe.
Ik was begonnen met DCA op BTC. Maar deze absurde groei begin ik zelfs te twijfelen of dat wel slim is... Kan ik niet beter gewoon all-in gaan nu en lekker "ride to the top" meemaken?
$ alias cd='rm -rf'
Nee, de traagheid zit hem juist in Binance. In blockchain explorer zag ik de transactie meteen al.Jumpiefox schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:54:
[...]
XRP is ook rete snel..exchanges niet he.

Ledger.
Inmiddels BNB orders ook weer gehit. Verkocht op 0.0060666, gekocht op 0.0055135 en 0.0053217, hopelijk wordt nu de weg omhoog weer gevonden.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

[ Voor 17% gewijzigd door Duikerrr op 19-02-2021 17:59 ]
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Binance is ferm aan het doen. Ik kreeg net al behoorlijk wat foutmeldingen in de app.Duikerrr schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:58:
Ik zie mijn usdt niet meer in Binance. -> Nu wel weer.

Ff aankijken.
Smiley voor de zekerheid
Edit2: te laat
[ Voor 56% gewijzigd door St@m op 19-02-2021 18:03 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Op welke waardes heb je ze gekocht? Ik op 371, 275 en 221. Moet dus nog wel ff om er iets aan over te houden.Bjorn180179 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:00:
Dan toch een klein winstje met BNBdown, ben benieuwd.
Foutje denk ik, heb ik ook bij Binance..St@m schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:01:
OMG me wallet is leeg..
Het kakt waarschijnlijk in omdat iedereen even spooked is momenteel. Herpakt zich straks wel weer hopelijk.Kyumia schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:57:
CAKE inmiddels alweer 20% onder zn ATH, gaat hard. BNB idem. Hopelijk een fake-out en zometeen richting de $30
Mijn spotwallet geeft ook niks meer weer bijvoorbeeld.
De servers bij Binance zijn nu ook aan het Kraken...
De app doet het goed, de site niet?
Klein beetje gekocht op 310.Ypuh schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:01:
[...]
Op welke waardes heb je ze gekocht? Ik op 371, 275 en 221. Moet dus nog wel ff om er iets aan over te houden.
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
[ Voor 87% gewijzigd door Taro op 19-02-2021 18:05 ]

https://blog.okcoin.com/2...-bch-and-bsv-from-okcoin/
Couldnt agree moreWe are just having a hard time ignoring the malicious misinformation war waged by Craig Wright and other high-profile members of these communities; nor can we gracefully give investors access to BSV or BCH while realizing that some may feel tricked or confused by the branding ambiguity between these assets and Bitcoin.
[ Voor 48% gewijzigd door Luuk op 19-02-2021 18:14 ]
Ik zat nog steeds in ETHDOWN (hopende op...) dus effect is niet heel andersBansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:04:
[mbr]** FUD en stop eens met die smiley **[/mbr]
//EDIT: Quote was iets met hack etc etc.. komt een beetje raar over zo

[ Voor 13% gewijzigd door BernardV op 19-02-2021 18:07 ]

Duurde even voordat m'n request er door kwam, servers roken daar inderdaad.
Wat een paniek om niks terwijl je toch ziet dat het erg druk is op een dag als vandaag.veertje schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:56:
BNB maar de deur uit gedaan. vertrouw het niet meer nu.
Wat maakt het uit of je even moeten wachten?
Meteen alles eruit willen halen is ook zo’n overdreven reactie.
Ik hoop het wel.Luuk schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:05:
Hehe okcoin delists bcash en bsv.Ben benieuwd of er nog andere exchanges volgen.
![]()
https://blog.okcoin.com/2...-bch-and-bsv-from-okcoin/
Weg met die zooi.
Focus op de echt belangrijke coins.
ik kijk wel weer voor t slapen. lam maak ik sowieso de beste cryptokeuzes.Raaafie schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:02:
[...]
Het kakt waarschijnlijk in omdat iedereen even spooked is momenteel. Herpakt zich straks wel weer hopelijk.
Mijn spotwallet geeft ook niks meer weer bijvoorbeeld.
Ook wel de shake-out genoemd.HoppyF schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:07:
[...]
Wat een paniek om niks terwijl je toch ziet dat het erg druk is op een dag als vandaag.
Het ging nogal hard naar beneden, en de apps werkten niet goed meer. Ja dan neem ik liever het zekere voor het onzekere. Neem het me niet kwalijk.HoppyF schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:07:
[...]
Wat een paniek om niks terwijl je toch ziet dat het erg druk is op een dag als vandaag.
We zijn uiteraard allemaal bang dat jij even 1000 BNB via een market sell dumpt en wij allemaal rekt gaan. Het is je vergevenveertje schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:09:
[...]
Het ging nogal hard naar beneden, en de apps werkten niet goed meer. Ja dan neem ik liever het zekere voor het onzekere. Neem het me niet kwalijk.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Geen probleem hoor.veertje schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:09:
[...]
Het ging nogal hard naar beneden, en de apps werkten niet goed meer. Ja dan neem ik liever het zekere voor het onzekere. Neem het me niet kwalijk.
Twitchy claws unite!
sampoo schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:11:
[...]
De verveelde miljardair? Hij werkt tussen de 80 en 120 uur per week.[Afbeelding]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DxZdzflC9viZFKQyFVwsblpK.jpg?f=user_large)
”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Convenient. Lijkt erop dat CZ een beetje last krijgt van grootheidswaanzin aangezien hij denkt eth van de troon te gaan stoten met BeFi ipv DeFi.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Jij snapt hetHoppyF schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:07:
[...]
Het lijkt erop of het alleen maar goed mag gaan. Maar wanneer de koers een beetje daalt of binance doet het even niet, Dan is iedereen in paniek. Bewaar de rust

Had er wellicht beter even uit kunnen stappen maar het is wel genieten om naar te kijken zo.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Voor hem is het geen werk, maar zijn passie, dan krijg je er voldoende energie van om dergelijke uren te maken en daardoor goede beslissingen te maken, zoals het kopen van Bitcoinsampoo schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:11:
[...]
De verveelde miljardair? Hij werkt tussen de 80 en 120 uur per week.[Afbeelding]
Ik had verwacht dat er een dikke rode paal had gestaan, hij houdt zich zeker sterk.Crypts schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:14:
Als ik kijk naar hoe BNB zich houdt ondanks de problemen verwacht ik echt een dikkere paal dan die van Rocco Sifredi zodra hij weer los gaat.![]()
Had er wellicht beter even uit kunnen stappen maar het is wel genieten om naar te kijken zo.
Weinig issues met de site hier de afgelopen week; ietwat traag soms nog
Dat dus... Ik had verwacht dat hij dik onder de $200 zou dippen, kan nog steeds maar het lijkt er toch echt op dat we zo weer naar een nieuwe ATH gaan.hexta schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:17:
[...]
Ik had verwacht dat er een dikke rode paal had gestaan, hij houdt zich zeker sterk.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Verwijderd
Die was er al voordat jullie het hier allemaal merkten.BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:17:
Is er al een officiële melding ergens te vinden over de semi-downtime bij Binance?
Het heet twitter.
Officiële Binance meldingen zijn CZ Twitter meldingen: https://twitter.com/cz_binance.BansheeBoy schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:17:
Is er al een officiële melding ergens te vinden over de semi-downtime bij Binance?
There is an AWS issue affecting multiple exchanges. #Binance is barely holding up, but seeing some caching balance sync issue for small number of users. Working on it.
— CZ 🔶 BNB (@cz_binance) 19 februari 2021
Hier ook niks aan de hand hoor, reageerde op de user als vraag, even geen mogelijkheid om te checken zelf namelijkNoxious schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:17:
[...]
Weinig issues met de site hier de afgelopen week; ietwat traag soms nog
Iets zeg mij dat ik nu over moet switchen naar BNB door jou Comment. Maar je hebt gelijk BNB heeft nu mooi stand gehouden. Ik verwacht ook een Groene paal. Ben benieuwd wat de Azie gaat doen als ze wakker worden.Crypts schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:14:
Als ik kijk naar hoe BNB zich houdt ondanks de problemen verwacht ik echt een dikkere paal dan die van Rocco Sifredi zodra hij weer los gaat.![]()
Als die order al in het orderboek stond, dan zeker mits ze niet volledig offline zijn. Als je de order nu probeert te plaatsen, dan is de kans kleiner.Ladonna schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:19:
Ik hoop dat mn sellorder wel gedaan wordt ook als binance er uit ligt.
Ze steken tijdens dergelijke pieken alle capaciteit in de trading engine (Zoals het hoort) en de overige zaken zoals de website, wallets, etc. krijgen een lagere capaciteit.
Valt me wel op dat https://academy.binance.com voor zover ik heb gemerkt altijd online blijft. Zal wel een ander server(cluster) zijn.Taro schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:22:
[...]
Als die order al in het orderboek stond, dan zeker mits ze niet volledig offline zijn. Als je de order nu probeert te plaatsen, dan is de kans kleiner.
Ze steken tijdens dergelijke pieken alle capaciteit in de trading engine (Zoals het hoort) en de overige zaken zoals de website, wallets, etc. krijgen een lagere capaciteit.
[ Voor 8% gewijzigd door veertje op 19-02-2021 18:26 ]
Had er eerder over gepost maar via Curve werkt het bij mij ook niet zo best, fysieke kaart geen enkel probleem. Net nog gepint.knakworst schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:21:
Mijn Binance card werkte net ook niet. Funds are goneSAFU.
Ik denk dat Binance zelf grotendeels achter de pump van vandaag zit omdat dit inderdaad het doel is van CZ/Binance, ETH van de troonstoten in market volume. Momenteel hebben ze een beetje de bovenhand daar hun BeFi protocollen sneller en goedkoper zijn dan de huidige staat van ETH. ETH 2.0 zal hier echter wel weer verandering in brengen.Stokstaart schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:13:
https://beincrypto.com/bi...ily-suspends-withdrawals/
Convenient. Lijkt erop dat CZ een beetje last krijgt van grootheidswaanzin aangezien hij denkt eth van de troon te gaan stoten met BeFi ipv DeFi.
Hoe je het ook draait of keert, ETH is momenteel slachtoffer van zijn eigen succes en transacties zijn gewoon te duur geworden.
Verwijderd
Hahaha ETH 2.0 = BNB.Jyskal schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:28:
[...]
Ik denk dat Binance zelf grotendeels achter de pump van vandaag zit omdat dit inderdaad het doel is van CZ/Binance, ETH van de troonstoten in market volume. Momenteel hebben ze een beetje de bovenhand daar hun BeFi protocollen sneller en goedkoper zijn dan de huidige staat van ETH. ETH 2.0 zal hier echter wel weer verandering in brengen.
Hoe je het ook draait of keert, ETH is momenteel slachtoffer van zijn eigen succes en transacties zijn gewoon te duur geworden.
Mindfuck.
Echt heerlijke tijden. Iedereen dik aan het verdienen, maar de onzekerheid en paniek voert de boventoon.
Machtig.
Ik geef geen advies he? Ik zit vaak goed maar post hier voor de leut dus neem me aub niet al te serieus. Traden is voor mij werk, posten hier is ontspanning.johants schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:21:
[...]
Iets zeg mij dat ik nu over moet switchen naar BNB door jou Comment. Maar je hebt gelijk BNB heeft nu mooi stand gehouden. Ik verwacht ook een Groene paal. Ben benieuwd wat de Azie gaat doen als ze wakker worden.
we zullen het met ze allemaal morgen zien
Toch zou ik het echt reuze grappig vinden als BNB nog voor het einde van de maand knalhard door de $500 gaat en ja daar geloof ik echt in dus hang me er maar aan op mocht het niet lukken.

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Snap ik, je onderbouwing is goed. Ik geloof in de longterm dat BNB sws de $500 gaat aanraken ivm de BNB Burns. Ik zit erin voor de long termCrypts schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:30:
[...]
Ik geef geen advies he? Ik zit vaak goed maar post hier voor de leut dus neem me aub niet al te serieus. Traden is voor mij werk, posten hier is ontspanning.![]()
Toch zou ik het echt reuze grappig vinden als BNB nog voor het einde van de maand knalhard door de $500 gaat en ja daar geloof ik echt in dus hang me er maar aan op mocht het niet lukken.
Onzin, BSC gaat ETH toch wel voorbij, hoeft CZ helemaal niks geks voor te doen. Als je een beetje hebt opgelet kun je alle coins op Binance via BSC ontvangen en versturen, daar werken ze al een tijdje aan. Binance is niet bezig om ETH van de troon te stoten, ze gaan voor niets minder dan totale dominantie op elk vlak en ze zijn aardig op weg.Jyskal schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:28:
[...]
Ik denk dat Binance zelf grotendeels achter de pump van vandaag zit omdat dit inderdaad het doel is van CZ/Binance, ETH van de troonstoten in market volume. Momenteel hebben ze een beetje de bovenhand daar hun BeFi protocollen sneller en goedkoper zijn dan de huidige staat van ETH. ETH 2.0 zal hier echter wel weer verandering in brengen.
Aan de BnB? dan moeten we erna doge naar de maan rijden om je er nog af te pulkenCrypts schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:30:
[...]
Ik geef geen advies he? Ik zit vaak goed maar post hier voor de leut dus neem me aub niet al te serieus. Traden is voor mij werk, posten hier is ontspanning.![]()
Ik zou er ook niet vreemd van staan te kijken als BNB dat haalt. BNB wordt echt gebruikt in tegenstelling tot veel andere coins en heeft daardoor nog een extra FOMO factorCrypts schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:30:
[...]
Dit dusCrypts schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:33:
[...]
Onzin, BSC gaat ETH toch wel voorbij, hoeft CZ helemaal niks geks voor te doen. Als je een beetje hebt opgelet kun je alle coins op Binance via BSC ontvangen en versturen, daar werken ze al een tijdje aan. Binance is niet bezig om ETH van de troon te stoten, ze gaan voor niets minder dan totale dominantie op elk vlak en ze zijn aardig op weg.
[ Voor 99% gewijzigd door Taro op 19-02-2021 18:44 ]
Dat is inderdaad hun ultiem doel. Binance is de Amazon van de cryptospace aan het worden. Roep natuurlijk wel wat vragen op. Alles wordt namelijk "semi-centralized" onder Binance en CZ gets the keys to the kingdom. Dat vergeten echter veel mensenCrypts schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:33:
[...]
Onzin, BSC gaat ETH toch wel voorbij, hoeft CZ helemaal niks geks voor te doen. Als je een beetje hebt opgelet kun je alle coins op Binance via BSC ontvangen en versturen, daar werken ze al een tijdje aan. Binance is niet bezig om ETH van de troon te stoten, ze gaan voor niets minder dan totale dominantie op elk vlak en ze zijn aardig op weg.
Natuurlijk doet Binance het wel slim, door alles zo makkelijk mogelijk te maken voor jan met de pet, net zoals Amazon.
meenje? ik krijg bijna een hartverzakkingFirestorm schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:38:
[...]
** Alhoewel grappig bedoeld: je boodschap wordt niet door iedereen even goed begrepen, dus doe maar niet **
[ Voor 28% gewijzigd door Taro op 19-02-2021 18:44 ]
Verwijderd
** Alhoewel grappig bedoeld: je boodschap wordt niet door iedereen even goed begrepen, dus doe maar niet **
[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 19-02-2021 18:45 ]
Ik had al mn crypto op wex. Schoot bijna in PTST.Firestorm schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:38:
[...]
Lees ff terug, Binance is gehackt en 2 man zijn er met alles coins vandoor.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
tis een beetje druk op binance nuTominatie schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:39:
[...]
meenje? ik krijg bijna een hartverzakking
en een goed hart is nu zeker 40 bnb waard, dus blijf rustig.
Dit topic is gesloten.
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!