Dat was niet zo dapper hoor. Na zo'n beurscrash een no brainer.Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:16:
[...]
Eh? Vorig jaar kocht je BTC aan 4k euro. Nu 53k.
Tienduizenden makkelijk verdiend voor de dappere instappers
Als straks iedereen de hoop op eth heeft opgegeven knalt hij zo vreselijk hard door de 2000 usd..
Markeer mijn woorden.
Markeer mijn woorden.
Zero.
Wat een laffe bende zeg, zowel hoog als laag niet gehit. Ik ben dus nog steeds DODO holder. Nu kan ik dus geen eten kopen, dankjewel DODO.deppenboks schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:27:
[...]
Precies, heb voor de lol wat gekocht op 6.5 met een BUSD OCO op 13 en 3.25.
Eens kijken of het rijst met boter en suiker of een complete rijsttafel wordt vanavond 😂
Jij hebt natuurlijk ook ingekocht toen.oNo schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:24:
[...]
Dat was niet zo dapper hoor. Na zo'n beurscrash een no brainer.
Dat dacht ik gisteren ook toen 'ie rond de 160 stond.Wo Ve schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:21:
[...]
Dat bedoelde ik, als ik nu BNB inkoop en hij lazert omlaag, dan is dat best zonde.
Blij dat ik 't wel gedaan heb, maar ja, achteraf he, zelfde geld dondert 'ie hard in elkaar.
Maar goed, gewoon kopen en een handige stop-limit zetten kan altijd he.
In fiat gaat hij prima.Pelox schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:24:
Als straks iedereen de hoop op eth heeft opgegeven knalt hij zo vreselijk hard door de 2000 usd..
Markeer mijn woorden.
Kijk voor de gein eens naar eth/btc.
Daarom juist. Eth komt nog wel.Aarebe1 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:25:
[...]
In fiat gaat hij prima.
Zero.
Verwijderd
Klopt, zelfs deze dodo heeft toen gekocht, terwijl ik toen toch echt al diep in de min stond.oNo schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:24:
[...]
Dat was niet zo dapper hoor. Na zo'n beurscrash een no brainer.
Niet de perfecte bodem maar toch rond de 4k euro.
Ik kocht in 2017 mijn ETH voor 0.1 bitcoinAarebe1 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:25:
[...]
In fiat gaat hij prima.
Ai..Janpietertje89 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:26:
[...]
Ik kocht in 2017 mijn ETH voor 0.1 bitcoin
Zonde man.
Meeste van ons hebben wel van dat soort verhalen helaas.
Ik hoop ze daar ooit voor te verkopen.. maar met 0.05 ben ik al erg tevreden hoor. Als we dat halen gooi ik er een paar uit.Janpietertje89 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:26:
[...]
Zero.
Geen woord aan gelogen toch? Getuige alle nieuwkomers in dit topic de laatste week.oNo schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:13:
De Telegraaf heeft ook maar weer eens een artikel aan BTC en crypto's gewijd.
TL;DR De toon is wederom wat aan de negatieve kant. Investeren in crypto's is als investeren in gebakken lucht. Investeren in aandelen is dat namelijk niet...![]()
[...]
Hoop het, op 'Fenix blijft er een totaal van 18K-21K aan ETH die verkocht moeten worden om door de 2000 USD heen te gaan.Pelox schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:24:
Markeer mijn woorden.
Katapult effect noemde iemand dat hier voor ADA. My body is ready...
Inderdaad.Janpietertje89 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:26:
[...]
Wel pijnlijk om je erg zo in waarde te zien dalen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dat was voor BTC. Die Ada heb ik maar weer verkocht...WhySoSerious schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:28:
[...]
Hoop het, op 'Fenix blijft er een totaal van 18K-21K aan ETH die verkocht moeten worden om door de 2000 USD heen te gaan.
Katapult effect noemde iemand dat hier voor ADA. My body is ready...
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Over waarde dalen gesproken, alle markten vallen nu zo'n 3 a 4% naar beneden in 5 minuten.
https://www.strava.com/athletes/4819403
Adjudant Eth lijkt voorzichtig wakker te worden.
[ Voor 14% gewijzigd door Pelox op 19-02-2021 16:30 ]
Zero.
Ik ben ruim van voor 1995 dus ik mag pannekoek zeggen.Wo Ve schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:22:
[...]
Aah kijk, blijk ik toch gewoon een panneNkoek.
Dat hele BNB fees verhaal, je betaald een percentage en dat is lager dus als koersen gelijk blijven is dat voordeliger. Schiet BNB omhoog moet dat minimaal 25% zijn wil je daar 'verlies' op maken. Makkelijker of moeilijker dan dat is het niet. ik zou er niet al te moeilijk over doen en gewoon wat BNB dust aanschaffen, ook met de huidige stijging 'verdien' je meer met de korting op fees dan als je het in de launchpool knalt.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
In december voor 40 cent gehaald...
Verwijderd
Niks spannends aan, dagelijkse koek.renelis schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:29:
Over waarde dalen gesproken, alle markten vallen nu zo'n 3 a 4% naar beneden in 5 minuten.
Wel een goede les om nu uit de altcoin gekte te blijven. Heb destijds ook wat Strat gekocht, zou helemaal de bom zijn, is nu letterlijk niets meer waard. En ook monero heeft het ten opzichte van de bitcoin bizar slecht gedaan.MicroWhale schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:28:
[...]
Inderdaad.
Wel pijnlijk om je erg zo in waarde te zien dalen.
Kortom, er zijn gewoon 0 voorbeelden van alts die op lange termijn bitcoin eruit knallen qua rendement. Lekker BTC hodlen.
Ja dit was LSD; 'n dure tripJanpietertje89 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:26:
[...]

Ik ben er voor je man, alsjeblieft.Pelox schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:24:
Markeer mijn woorden.

H-Hey, we doen ons best.Ypuh schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:27:
[...]
Geen woord aan gelogen toch? Getuige alle nieuwkomers in dit topic de laatste week.
Prima toch? Mag nog wel verder ook, ik wil weer instappen.renelis schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:29:
Ik kom ook echt niet aan werken toe vandaag.

gaat lekker heen en weer die BNB. gister 2 gekocht rond prijs van $190 dus ik blijf er nog even lekker inzitten. ben toch aan het staken op DODO
I dunno man, ik zit voor de zekerheid nog zowel ETH als ADA en ik hodl ze voorlopig (DOT ook trouwens).
Ik zie dat ETH/BETH inmiddels ook weer gunstiger ruilen is dan staken
BNB komt nu wel akelig hard van ATH 290 naar beneden zeilen...
[ Voor 9% gewijzigd door Kwistnix op 19-02-2021 16:32 ]
Voor mij was het nieuw, ben een beetje aan het ontdekken en spelen, geïnspireerd door de Tweakers op het Crypto forum
https://www.strava.com/athletes/4819403
Neuh boven 10 dollar vond ik het welletjesKyumia schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:30:
[...]
I'm jelly... damn, wat een koopje. Heb je ze nogsteeds?
Ik zie het niet. Waar kijk jij? Komt het niet gewoon omdat BTC stijgt?renelis schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:29:
Ik durf nergens meer in te stappen. En fomo2.0
netjes man, x20knakworst schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:31:
[...]
Neuh boven 10 dollar vond ik het welletjes
Je verwacht het niet.Kwistnix schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:31:
[...]
BNB komt nu wel akelig hard van ATH 290 naar beneden zeilen...
Same. ik heb nog wat aion en utk die voorlopig nergens heengaan. Weinig idee wat ik met mn fiat moet doen.Animal schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:33:
Ik durf nergens meer in te stappen. En fomo2.0
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Hij liet idd even een flinke scheet ja!Bjorn180179 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:58:
Daar gaat BNB...
En zo komen we er dankzij corona en crypto achter dat 90% van de kantoortijgers eigenlijk compleet overbodig is.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ik zal hier de volgende keer een seintje geven als ik een aankoop doe, want tot nu toe bij iedere aankoop direct een harde knal naar beneden te pakken.
Eerder vandaag ingestapt op DODO op -27%
Ingestapt op BNB nu op -12%
Ik heb het al eerder gezegd dat ik gewoon weer terug ga naar HODL, en toch wordt de greed dan te groot. Echt de laatste keer geweest. Buy orders staan klaar om deze zooi weer boven water te krijgen en voor de rest, klaar mee.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Zijn er hier eigenlijk al Binancers die (ipv 10) 20% commission fee kickback pakken/aanbieden? (DM is ok)
Don't chase the pump. Hou je je daar aan, kan je veel ellende besparen.Ruud2001 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:36:
[...]
Ik zal hier de volgende keer een seintje geven als ik een aankoop doe, want tot nu toe bij iedere aankoop direct een harde knal naar beneden te pakken.
Ik heb het al eerder gezegd dat ik gewoon weer terug ga naar HODL, en toch wordt de greed dan te groot. Echt de laatste keer geweest. Buy orders staan klaar om deze zooi weer boven water te krijgen en voor de rest, klaar mee.
Ik heb dat ook. Wou eigenlijk deze maand gaan beginnen met DCA'en van BTC. Maar twijfel ontzettend of ik dat geld niet beter weg kan zetten en wachten op het einde van deze bullmarket. Aan de andere kant, als het blijft stijgen is het natuurlijk stom dat ik het niet heb gedaan.Animal schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:33:
Ik durf nergens meer in te stappen.
Zal altijd zo gelden, maar de groeispurten van de laatste tijd zijn wel echt absurd.
** FUD **
[ Voor 114% gewijzigd door Taro op 19-02-2021 17:23 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Om mijn ad blocker heen zie ik steeds meer dit soort weirde shit voorbij komen, man man man....
https://mymillenniumhotels.com/nl/
gaat toch lekker zo. zijn er hier meer die zich soms afvragen waarom je eigenlijk nog werkt (serieuze vraag)? Ik verdien echt heel erg veel met mijn baan.....maar met crypto gaat het al 2 jaar zoveel harder dan ik ooit met "echt" werken kan verdienen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Bitcoin is alweer richting de 54K aan het gaan.
God morks in wysterious ways.
Ja traden is lastig hoor. Ik had ook flinke FOMO maar door de klappen in 2017/2018 toch mijn lesje geleerd en niet ingestapt. Risico om in een mooning coin te stappen is gewoonweg te groot. Gewoon accepteren dat je de boot hebt gemist.Ruud2001 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:36:
[...]
Ja leuk dat iemand nog ff 20% pakt..boeie kon net zo goed andersom zijn. Ben dit keer echt wel voorzichtig..totaal geen zin om mijn gains te gaan verpesten aan FOMO.
The first casualty in war is always the truth...
Wauw. btc rekt heel mijn Altcoin positie. Daar gaat mijn potje.
Verwijderd
Dont chase the pump, trend is your friend, zo kan je nog een week doorgaan met nietszeggende vuistregels.Luca schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:38:
[...]
Don't chase the pump. Hou je je daar aan, kan je veel ellende besparen.
Eind vd rit is het allemaal gokwerk en een dobbelsteen is bijna net zo effectief als 24/7 nieuws volgen.
Wat is dit nu weer voor troll poging of FUD ?
[ Voor 57% gewijzigd door Taro op 19-02-2021 17:23 ]
hahaha schreef het vanmorgen nog.....kijk nou uit als papa BTC weer gaat opstijgenSpacewide schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:40:
Wauw. btc rekt heel mijn Altcoin positie. Daar gaat mijn potje.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
We zitten in 2021.
Heb vanmorgen nog m'n inleg eruit gehaald en staat inmiddels al op de rekening.
De rest staat dik in de min door m'n BNBDOWN avontuur.
[ Voor 47% gewijzigd door Taro op 19-02-2021 17:23 ]
Daarom heb ik gisteren en vandaag maar vrijgenomen. Crypto is veel te spannend en vakantiedagen moet toch een keer op, het is hier voorjaarsvakantie, heb er 40 dagen/jaar.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
DCA'en met geld wat je kan missen is altijd goed.sOid schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:38:
[...]
Ik heb dat ook. Wou eigenlijk deze maand gaan beginnen met DCA'en van BTC. Maar twijfel ontzettend of ik dat geld niet beter weg kan zetten en wachten op het einde van deze bullmarket. Aan de andere kant, als het blijft stijgen is het natuurlijk stom dat ik het niet heb gedaan.
Zal altijd zo gelden, maar de groeispurten van de laatste tijd zijn wel echt absurd.
Maakt vrij weinig uit wanneer je begint.
[GRT] The Graph
Voor wie nog in GRT (al dan niet op de blaren) zit:Duurt niet lang meer voordat er weer wat actie gaat komen (1h chart):
:fill(white):strip_exif()/f/image/SnsA5xagQ3A5GqX2chAvTy2p.png?f=user_large)
[ Voor 4% gewijzigd door WiseGuy! op 19-02-2021 16:42 ]
we only make way for the man who boldly pushes past us
Ik verwacht het al sinds 'ie de 140 passeerde ...
Mijn flufje PF is afgelopen week zoveel gestegen dat ik flufje Flufje minder hoef te werken.anti elppa schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:39:
gaat toch lekker zo. zijn er hier meer die zich soms afvragen waarom je eigenlijk nog werkt (serieuze vraag)? Ik verdien echt heel erg veel met mijn baan.....maar met crypto gaat het al 2 jaar zoveel harder dan ik ooit met "echt" werken kan verdienen.
Sorry, geen bedragen of indicatie's
Maar zo veel is het uiteindelijk niet, moet me nog steeds melden bij m'n nieuwe werkgever 1 april.
Met de huidige BTC race zijn triangles niet zo van toepassing. Net gevoeld.WiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:41:[GRT] The Graph
Voor wie nog in GRT (al dan niet op de blaren) zit:
Duurt niet lang meer voordat er weer wat actie gaat komen (1h chart):
[Afbeelding]
waarschijnlijk medicijnen vergeten. Niet op letten.Palindrome schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:40:
[...]
Haha wat kutWo Ve schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:39:
Om mijn ad blocker heen zie ik steeds meer dit soort weirde shit voorbij komen, man man man....
Verwijderd
Leeft onder een steen. Inderdaad lekker laten gaan. Er is een pre-made CSS script om die gozer te filteren - al jaren beschikbaar op Tweakers. Dat zegt genoegLuuk schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:43:
[...]
waarschijnlijk medicijnen vergeten. Niet op letten.
trollpost failed jammer joh. better luck next timeKain_niaK schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:39:
RIP Binance, ze zijn net gestopt met withdraws and funding op alles. Hun systemen draaien intern te veel op ETH en zitten momenteel knoert vast of in ieder geval dat is momenteel het excus.
. Ik ben bang dat de koers jump van BNB hun exposed heeft.
Ik ben vrij zeker dat er een MtGox 2.0 aan zit te komen met Binance.
Binance 2017 - 2020 RIP.
Mijn eigen BCH staat nu al uren op processing. Dat is mij in 3 jaar nog nooit overkomen.
Als je iets nog op Binance had staan:
SFYL.
Gaat de bank transfer snel met Binance? Is dat de eerste keer trager dan een opvolgende keer? Ik wil namelijk ook mijn inleg terugboeken.Ypuh schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:41:
[...]
We zitten in 2021.
Heb vanmorgen nog m'n inleg eruit gehaald en staat inmiddels al op de rekening.
De rest staat dik in de min door m'n BNBDOWN avontuur.
Noppe. Ik ben vrienden met veel mensen binnen crypto die wat hoger op zitten zoals Roger Ver en een zooi miners zoals Jihan en de Nederlandse gasten van Poolin. Heb het een en ander door gekregen. Whales verliezen nooit geld, die weten het altijd als eerste en vertellen dan de rest dat ze zich geen zorgen moeten maken. Ja, je zuster op een houtvlot.Palindrome schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:40:
[...]
Dit is de afleiding --> https://www.reddit.com/r/...suspended_withdrawals_of/
Ben al twee weken lang onze BCH community aan het vertellen om alles bij Binance weg te halen want ik had al zo een voorgevoel toen BNB zo gigantisch ging pompen.
Heb nu net mijn laatste withdrawl gedaan en die zit voor het eerst nu vast op processing. Nog nooit gebeurd.
/f/image/eCSRtPGH8g4x0QdmcoMFGLRX.png?f=fotoalbum_large)
Maar goed je moet het zelf maar weten eh.
alvast Sorry For Your Loss. Not your keys not your coins.
[ Voor 7% gewijzigd door Kain_niaK op 19-02-2021 16:49 ]
Verwijderd
Kain_niaK schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:39:
RIP Binance, ze zijn net gestopt met withdraws and funding op alles. Hun systemen draaien intern te veel op ETH en zitten momenteel knoert vast of in ieder geval dat is momenteel het excus.
Binance 2017 - 2020 RIP.
Mijn eigen BCH staat nu al uren op processing. Dat is mij in 3 jaar nog nooit overkomen.
SFYL.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HJzMDfDvHbHVaKwBhsXOxU2d.jpg?f=user_large)
Help deze n00b even verder, wat zegt een triangle, dan weet ik de volgende keer ook wat je bedoelt?WiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:41:[GRT] The Graph
Voor wie nog in GRT (al dan niet op de blaren) zit:
Duurt niet lang meer voordat er weer wat actie gaat komen (1h chart):
[Afbeelding]
BITCOIN HITS $1 TRILLION MARKET CAP, ACCORDING TO COINDESK, WITH RECORD HIGH OF $53,750
https://twitter.com/DeItaone/status/1362790751751569411
[ Voor 25% gewijzigd door wlchris op 19-02-2021 16:48 ]
Nou, het lijkt best wel een kern van waarheid te bevatten. Ik kan inderdaad ook geen geld meer uit mijn wallet halen en naar mijn rekening terug laten storten. Heel die optie is foetsie...nemesis2212 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:45:
[...]
trollpost failed jammer joh. better luck next time
OKE WAT GAAF ZEG JAMMER DAT JE ZO SCHREEUWTwlchris schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:48:
BITCOIN HITS $1 TRILLION MARKET CAP, ACCORDING TO COINDESK, WITH RECORD HIGH OF $53,750
BMJ1971 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:46:
[...]
Help deze n00b even verder, wat zegt een triangle, dan weet ik de volgende keer ook wat je bedoelt?
Ik zie een ascending triangle, wat 'normaal gesproken' een vervolg van de ingezette trend inluidt. En deze was voor GRT een uptrend. De trend kan dan vervolgd worden zo ongeveer op de plek waar de beide zijden elkaar gaan raken. ETA dus de komende 2 dagen.
we only make way for the man who boldly pushes past us
Nou. De Binance app werkt bij mij anders niet meer ("too many requests ...").
Verwijderd
Even rustig aan allemaal. Binance heeft uren geleden al op twitter gepost over de problemem.mvds schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:49:
[...]
Nou, het lijkt best wel een kern van waarheid in te zitten hoor. Ik kan inderdaad ook geen geld meer uit mijn wallet halen en naar mijn rekening terug laten storten. Heel die optie is foetsie...
De prijs zit tussen support en resistance in een driehoek. Het is een kwestie van tijd tot ie een richting kiest en omhoog of omlaag breekt. De driehoek, daar komt een einde aan met meestal een flinke beweging.BMJ1971 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:46:
[...]
Help deze n00b even verder, wat zegt een triangle, dan weet ik de volgende keer ook wat je bedoelt?
Dank voor de moeite die je neemt om het even uit te leggenWiseGuy! schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:49:
[...]
![]()
Ik zie een ascending triangle, wat 'normaal gesproken' een vervolg van de ingezette trend inluidt. En deze was voor GRT een uptrend. De trend kan dan vervolgd worden zo ongeveer op de plek waar de beide zijden elkaar gaan raken.
Ik troll nooit kerel. Maar leuk dat je dat denk. Heb je ergens niet goed opgelet. Door schade en schande word men wijs. Het verliezen van je coins op een exchange is een beetje een rite of passage in crypto. Je weet wel net als je eerste SOA. Ik ben er op Bitcoinica en MtGox kwijt geraakt. Bitcoin-24, BTC-E, en nog 20 andere of zo.nemesis2212 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:45:
[...]
trollpost failed jammer joh. better luck next time
Volgende keer beter, je bent er nog altijd vroeg genoeg bij. Tip, koop wat BCH dit keer en hodl het 10 jaar in je eigen cold wallet.
[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 19-02-2021 16:52 ]
Kijk eens naar de namen van de mensen die vanuit Facebook reageren. Als je voetbal kijkt, zie je een mengelmoes van die namen. Hilarish.Wo Ve schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:39:
Door die enorme koersstijging van Cake heb ik mijn inleg alweer terugverdiend. Die heb ik er uitgehaald, de rest durf ik nu wel te laten staan. Als alles daar klapt speel ik iig nog quitte en wellicht rijst het daar prima door. Geeft toch een wat geruster gevoel
Dat is balen, je zal maar net 100.000 SXP hebben ingelegd met de huidige koers (ruim € 360.000) om een Slate kaart te krijgen met het idee dat je elk jaar zo'n € 100.000 aan SXP bijgeschreven krijgt. Al is 35% wel ongelofelijk hoog natuurlijk.Ik snap niet hoe met zo'n 'inflatie" SXP in waarde kan blijven stijgen. Ik neem toch aan dat Swipe veel SXP moet bijdrukken of uit een pot moet putten die met 35% ongetwijfeld snel leeg raakt.Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:11:
[...]
Ik heb een Swipe Slate kaart. Hiervoor moest je destijds 30.000 SXP inleggen (tegenwoordig 100.000).
Hiermee krijg je naast Spotify, Netflix, Prime, Uber enz. (https://www.swipe.io/cards)
8% cashback op al je uitgave. Dat komt voor mij neer op gemiddeld zo'n €45 per week.
Rente op de inleg. Dat is op dit moment zo'n 35%, oftewel bijna 200 SXP per week. En dat is met de huidige koers dus ruim €500.
Maar de fuckers bij Swipe hebben iets nieuws bedacht. De rente gaat stoppen. En hiermee is deze kaart ten dode is opgeschreven binnenkort
Mooi order is gewoon niet verwerkt.. denk ik.. kan in ieder geval helemaal niks. Even wachten dan maar..
Zero.
Er zat zeker iets verkeerd in de bsc waardoor je gigantisch kon arbitragehandelen. Maar de verliezen zitten in de liquiditypools, het is echt niet dat heel Binance failliet is. In tegendeel door alle handel klotst het geld tegen de plinten.Kain_niaK schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:39:
Binance 2017 - 2020 RIP.
SFYL.
Kain_niaK schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:51:
[...]
Ik troll nooit kerel. Maar leuk dat je dat denk. Heb je ergens niet goed opgelet. Door schade en schande word men wijs. Het verliezen van je coins op een exchange is een beetje een rite of passage in crypto. Je weet wel net als je eerste SOA. Volgende keer beter, je bent er nog altijd vroeg genoeg bij. Tip, koop wat BCH dit keer en hodl het 10 jaar in je eigen cold wallet.

Binance de nieuwe MtGox lijkt me wel wat ver gaan.
Het hele model van de token zal veranderen, vergeet de Swipe kaart maarsampoo schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:52:
[...]
Dat is balen, je zal maar net 100.000 SXP hebben ingelegd met de huidige koers (ruim € 360.000) om een Slate kaart te krijgen met het idee dat je elk jaar zo'n € 100.000 aan SXP bijgeschreven krijgt. Al is 35% wel ongelofelijk hoog natuurlijk.Ik snap niet hoe met zo'n 'inflatie" SXP in waarde kan blijven stijgen. Ik neem toch aan dat Swipe veel SXP moet bijdrukken of uit een pot moet putten die met 35% ongetwijfeld snel leeg raakt.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik zeg ook niet dat er geen problemen zijn , maar er een heel complot verhaal en doems scenario aan vast knopen is echt onzin.mvds schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:49:
[...]
Nou, het lijkt best wel een kern van waarheid te bevatten. Ik kan inderdaad ook geen geld meer uit mijn wallet halen en naar mijn rekening terug laten storten. Heel die optie is foetsie...
Hier ook en toch beweegt de koers nogPelox schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:45:
Binance orders lopen vast.. bij mij tenminste
Ah, nice. Ik heb vanmiddag ook andrhalf uur moeten wachten op een interne ETH transactie. Ongekend traag was dat al. Had al zo'n vermoeden dat Binance aan piepen en kraken was.Kain_niaK schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:39:
Binance 2017 - 2020 RIP.
SFYL.
Ze hebben nu ook zo'n 300.000 nieuwe aanmeldingen per dag.
Komt wel goed. CZ kan dit, heb geduld
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nouriel Roubini, talking shit about bitcoin since 2014. Die kerel kan niet anders, die heeft zich zo lang negatief uitgelaten over bitcoin en heeft zo een ego dat er voor hem geen enkele weg terug is.
So Bitcoin isn't a currency. It is btw a Ponzi game and a conduit for criminal/illegal activities. And it isn't safe given hacking of it.
— Nouriel Roubini (@Nouriel) 9 maart 2014
Ik was net even onderweg, en ben je babe gewoon helemaal vergeten. Speciaal even teruggezocht, en het is de moeite waard hoor
Bedankt weer!
Ik ben nu een order kwijt. Zou toch wel graag snel willen weten waar het is gebleven. Wel of niet door maakt niet heel veel uit op dit moment. Alleen nu weet ik niks..Gelukszoekr schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:56:
[...]
Ah, nice. Ik heb vanmiddag ook andrhalf uur moeten wachten op een interne ETH transactie. Ongekend traag was dat al. Had al zo'n vermoeden dat Binance aan piepen en kraken was.
Ze hebben nu ook zo'n 300.000 nieuwe aanmeldingen per dag.
Komt wel goed. CZ kan dit, heb geduld
[ Voor 8% gewijzigd door Pelox op 19-02-2021 17:00 ]
Zero.
BNB weer naar boven na alle stop-losses op $250; zou 'ie deze keer wel door de $300 breken? 
300/350
300/350
[ Voor 10% gewijzigd door Noxious op 19-02-2021 17:07 ]
Ja hier ook, of niet geen idee... Ik zag gewoon de order erdoorheen gaan, het getal achter de coin oplopen en weer terug.Pelox schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:52:
Mooi order is gewoon niet verwerkt.. denk ik.. kan in ieder geval helemaal niks. Even wachten dan maar..
Maar ondanks dat mijn USDT als beschikbaar staat krijg ik bij een nieuwe poging insufficient..
Ik denk dat ergens in de achtergrond de order wel verwerkt is maar je nu niets kan doen..
...net uit bed zeker?Noxious schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:59:
BNB weer naar boven na alle stop-losses op $250; zou 'ie deze keer wel door de $300 breken?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!