Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 258 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.871 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:36:
[...]

In samenwerking met Jaapio? Logistiek niet heel handig volgens mij maar die combi zou wel echt het BTC van de cannabis- en peperwereld zijn. Waar kan ik coins kopen? 8)
Logistiek kan ik mee helpen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
Doge/btc staat er mooi bij mensen, kom op! wie koopt die dip?!
Wees erbij voordat de groene hondenkaarsen weer op tafel komen!

Buy your bags over here!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g_rgvgeWmLmubAPTXH09coG6AQk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BBmKyYzPCZXt56ZTTQ2TfPaX.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 10:43

MicroWhale

The problem is choice

@mannowlahn @Willem Egel We kunnen een clubje op gaan richten voor TKY en PHB hodlers lees ik.

Van NEO zelf ben ik wel rijk geworden overigens. Kortstondig, dat wel, maar ik was wel eventjes rijk. Alle winst in onder anderen bovenstaande shitcoins gestopt. :D

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Willem Egel
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 03-09 20:43
@Verwijderd

Kun jij niet een NFT kunstenaar worden? Die memes van jou. Man wat gaat er een geld om in dat wereldje, echt bizar. Zie GIF plaatjes voor 2 ton per stuk verkocht worden.

Mensen van Tweakers die hier in handelen? Enorme hype gaande: https://opensea.io/collection/elliotrades

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18
Misschien op de FIAT chart, op de ETH/BTC chart bloedt ETH als een rund :X ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Laatst online: 22:57
Willem Egel schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:40:
@Verwijderd

Kun jij niet een NFT kunstenaar worden? Die memes van jou. Man wat gaat er een geld om in dat wereldje, echt bizar. Zie GIF plaatjes voor 2 ton per stuk verkocht worden.

Mensen van Tweakers die hier in handelen? Enorme hype gaande: https://opensea.io/collection/elliotrades
Ik doe niet aan die onzin, heb wel een zak LUKSO gekocht in augustus. Eigenlijk vooral omdat het een project is van Fabian Vogelsteller.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem Egel
MicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:40:
@mannowlahn @Willem Egel We kunnen een clubje op gaan richten voor TKY en PHB hodlers lees ik.

Van NEO zelf ben ik wel rijk geworden overigens. Kortstondig, dat wel, maar ik was wel eventjes rijk. Alle winst in onder anderen bovenstaande shitcoins gestopt. :D
Haha ja. Overigens kreeg ik 100 TKY via een airdrop. Geen cent waard nu volgens mij, maar ik heb ze wel bewaard! Was helaas te laat ingeschreven voor de ICO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
locmorto schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:32:
[...]

Omdat we nu nog aan het begin zitten van het piramidespel ;)

Ik ben nog steeds aan het staken tegen een APY van 100% 8)7

Gratis geld tot alles in rook op gaat :D
Enjoy it while it lasts? Prima levensmotto wel :*)
MicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:34:
[...]

In een jaar je investering verdubbelen klinkt leuk, maar vraag je altijd af hoe het bedrijf waar je je centen stalt dáár dan weer aan kan verdienen.
Dat is idd exact een van de vragen die ik hierover heb.
Het is belangrijk om te weten van wie die positieve berichten komen. Bedenk je dat dit traders zijn die er kort op zitten, elk moment uit kunnen stappen (letterlijk elk moment op die knop kunnen drukken) en weten hoe risicovol het is om hier te staken/farmen... Bedenk ook dat die traders niet all-in gaan op zo'n coin, maar een verstandig deeltje van hun pf daar aan wagen. Bedenk ook dat ze weten dat het niet eeuwig kan duren en dus constant op zoek zijn naar (en dichter bij bronnen zitten van) informatie die een mogelijke uiteenspatting kan veroorzaken.
Dank voor je input, all-in gaan op een coin als deze is zeer zeker niet mijn bedoeling (heb al wat kleine flufjes™ van andere coins), sowieso probeer ik iig enig onderzoek te doen naar wat b.v. het achterliggende project wil bereiken cq. wil betekenen. Bij cake is dat volledig afwezig.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:40
Weet je wat raar is: ik heb een xxx bedrag USDT over maar ik kan niet bieden? snap niet waarom.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem Egel
Stokstaart schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:43:
[...]

Ik doe niet aan die onzin, heb wel een zak LUKSO gekocht in augustus. Eigenlijk vooral omdat het een project is van Fabian Vogelsteller.
Ik zag het vandaag voor het eerst. Vond het gewoon bizar dat mensen daadwerkelijk zoveel waarde aan zo'n GIF'je hechten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Kol Nedra schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:44:
Weet je wat raar is: ik heb een xxx bedrag USDT over maar ik kan niet bieden? snap niet waarom.
Andere opensaande orders met dat geld?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Victor Belli
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:03
Ik moet echt mijn collega gaan bedanken die me in augustus tipte om Bitcoin te kopen. Hij werkt alleen niet meer bij dezelfde werkgever.

Als ie me nou ook even had verplicht om niet te proberen te gaan traden was het helemaal mooi geweest.

Maar alles is relatief. Als ik zie hoe mijn ouders de bonnetjes van de boodschappen vergelijken om te kijken waar de boter 20 cent goedkoper is, realiseer ik me weer wat voor gekkenhuis dit is.

Het is ook gewoon hard om te zien hoe heel veel mensen het grootste deel van hun leven keihard werken voor hun centjes en op dit moment gewoon koopkracht verliezen op het gespaard vermogen.

En tuurlijk, de economie moet juist voor die mensen overeind gehouden worden, maar die mensen staan nooit op nummer 1 voor politici en de grote jongens. Juist door corona zijn de rijken alleen maar rijker geworden en dat is gewoon cru.

Maar goed, ik ben blij dat ik inmiddels al een half jaar onderdeel mag uitmaken van deze rollercoaster :). Moon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Bensimpel schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:25:
FRONT gaat als een knetter, hopelijk straks niet als een knetter omlaag.
Thanks! heeft mij net 200 usd opgeleverd in paar mins. 500% al op binance. niet grappig meer hoe snel het omhoog en naar beneden gaat dus ben er maar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
gijsvogel schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:45:
[...]

Andere opensaande orders met dat geld?
edit: gevonden ^^

[ Voor 11% gewijzigd door Kol Nedra op 17-02-2021 21:49 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Kyumia schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:43:
[...]

Misschien op de FIAT chart, op de ETH/BTC chart bloedt ETH als een rund :X ;w
BTC geeft ETH ook geen tijd om op adem te komen. Morgenochtend tussen 53 & 54K?

Of 35? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Verwijderd

Ik zou niet weten hoe zulks werkt. _O-

Heb ook wel werken gezien van Beeple. Leuk spul wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:59
Willem Egel schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:37:
[...]

The Key _O-

Gekke tijd. Was indertijd ook zo'n verstokte Neo fan, echt denken dat je om het muntje gaf, zoveel mogelijk, hij moest en zou gaan vliegen. Daarnaast ook die ICO gekte meegepakt. Stond voor ieder project met een fatsoenijk verhaal ingeschreven (wie had er geen fatsoenlijke whitepaper toendertijd?!) _O-

Red Pulse, Apex (nu samen Phoenix Global, zit nog steeds met een dode bag), Zeepin, Qlink enz... Tot ik op een dag een mail ontving, moest even wat gegevens sturen en dan zou ik 1000 ONT krijgen. Die hadden echt de whitepaper der whitepapers. Ik ging ervoor. Die gasten met hun gouden driehoek combinatie in China zouden het wel gaan maken.

En warempel, binnen een paar maanden kon ik 12K om gaan zetten, omdat ik me had ingeschreven voor de nieuwsbrief 8)7 . Dan ga je geloven dat ieder project daar heilig van zou worden, er is bijna niets meer van over. Wat me opvalt, er zitten zo'n 10.000 man in een Telegram groep van Phoenix Global, die geloven er al jaren in dat hun dag gaat komen, zou wat zijn he... :P
Vriend van mij was ook bagholder van TKY.

Zelf het schip in gegaan met substratum.. ooit zo’m 5000 stuks op 30 cent gekocht.. zal ik ze verkocht hebben op bijna 3 dollar? Natuurlijk niet!!! :+

Achteraf gezien duur leermoment geweest 😂

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-09 22:18
WhySoSerious schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:47:
[...]

Een paar jaar geleden spraken we nog van een zogeheten flippening tussen BTC en ETH, die kwamen qua marketcap aardig dicht in de buurt. Als ETH nu dezelfde marketcap had als BTC was ETH nu $8500. I can only dream :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Bananeman schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:44:
[...]

Enjoy it while it lasts? Prima levensmotto wel :*)

[...]

Dat is idd exact een van de vragen die ik hierover heb.

[...]

Dank voor je input, all-in gaan op een coin als deze is zeer zeker niet mijn bedoeling (heb al wat kleine flufjes™ van andere coins), sowieso probeer ik iig enig onderzoek te doen naar wat b.v. het achterliggende project wil bereiken cq. wil betekenen. Bij cake is dat volledig afwezig.
Dat laatste klopt niet, zoek nog even verder.

En waar komen die rentes vandaan? Deels van een algoritme dat er goed in is, deel van een groeiend nieuw product... maar ook, het klinkt misschien gek, mensen lenen geld. Soms voor iets nuttigs, maar er zijn vast ook mensen die nu een lening tegen 30% apy nemen zodat ze dat geld in de bull run kunnen steken. En die mensen gaan rekt als er een crash komt, best een kans dat hun onderpand geliquideerd wordt... Maar goed, dat is niet jouw probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Tjoek tjoek op de duc 8) , ik begin een valide businessmodel te zien. Marketing en slap gelul kan ik wel op me nemen, ik weet dat Jaapio ook vrij sterk in dat laatste is maar die is meer nodig bij de peperdivisie van deze opkomende multinational. Wat missen we nog? Slux voor de belasting en accountantszaken? Die kan de omzet zeker een factor 10000 downplayen van onder zijn brug. Mischien Pelox voor het doen van strategisch foutieve investeringen? Die moeten we ook hebben anders komt eea niet geloofwaardig over. Taro kan volgens mij de budgetbewaking wel doen voor dat stukje. Oh en die BCH shiller als bedrijfsidioot, hoe zou je zonder kunnen?

Mocht ik nog wat missen kun je je hierna opgeven ->

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:32
Tjonge ik moet dit topic vaker met rust laten. Wat een dag :D
50k gebroken, 2 nieuwe babes, nieuwe ATH... Moooon!!

Terug in price discovery mode. I'm not selling!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

WhySoSerious schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:47:
[...]

Sowieso de schuld van de Chinezen. 54k, alles opgekocht voordat wij wakker werden. 35k, alles REKT terwijl wij lagen te pitten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-09 21:40
Richh schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:53:
Tjonge ik moet dit topic vaker met rust laten. Wat een dag :D
50k gebroken, 2 nieuwe babes, nieuwe ATH... Moooon!!

Terug in price discovery mode. I'm not selling!
Huh 50k gebroken? Ath?
Ik ben hier alleen voor de babes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shovelhead1340
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-09 09:11
Jumpiefox schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:17:
Nog mensen die hier in waves zitten? Ook zo een coin die ik niet los kan laten..tijden de vorige Crypto Golden age met 1,90 euro ingestapt..nooit uitgestapt (zoals velen de keiharde crash niet onder ogen willen zien en lekker 90% zien verdampen :+) en heel de Great crypto despression vastgehouden. Het lijkt nu ook echt ergens op weer. De marketcap is ook "maar" 1B. Do loyal mee (Aan wie eigenlijk?) wilt vast houden en nog een x3 mee pakken..of toch voor een andere coin gaan. Zo lastig allemaal ghehehe.
Jep, hier nog een. Vanaf de ico gelukkig wel wat winst gepakt en daarna...tja
Ik heb besloten dat ik t nog even aankijk omdat ik gewoon benieuwd ben waar t strand.
Idem dito met Stratis trouwens. :)

Ik lul ook zomaar wat

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:51:
[...]

Tjoek tjoek op de duc 8) , ik begin een valide businessmodel te zien. Marketing en slap gelul kan ik wel op me nemen, ik weet dat Jaapio ook vrij sterk in dat laatste is maar die is meer nodig bij de peperdivisie van deze opkomende multinational. Wat missen we nog? Slux voor de belasting en accountantszaken? Die kan de omzet zeker een factor 10000 downplayen van onder zijn brug. Mischien Pelox voor het doen van strategisch foutieve investeringen? Die moeten we ook hebben anders komt eea niet geloofwaardig over. Taro kan volgens mij de budgetbewaking wel doen voor dat stukje. Oh en die BCH shiller als bedrijfsidioot, hoe zou je zonder kunnen?

@Ali Baba 1001 voor de kwaliteitscontrole, @djatwork007 voor de muziek in de bedrijfskantine en voor de bewaking zat ik aan @A87 te denken, daar heb je mensen voor nodig die niets vertrouwen.

En @.oisyn om ons aan de bedrijfstatuten te houden natuurlijk, het kan niet zo'n ongereguleerde rotzooi als crypto worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
green-tea schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 18:11:
[...]

Dan al! Mijn bol zegt dat het minimaal tot Juli moet duren anders wordt ik geen miljonair.

https://www.blockchaincenter.net/altcoin-season-index/
Ik kom er op terug. In maart volgens het volgende bericht. (Bericht van SBS6 op FB)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PEeBm5-HkvZB3acgiq_ZmJo4cDg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ppg2dCKDGN9rN17IApPyPlIJ.jpg?f=user_large

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:22
NomadTitan schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:54:
[...]

Huh 50k gebroken? Ath?
Ik ben hier alleen voor de babes
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/swl-tf62InyKW1GHuuB4utIoxwY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7BAuaOhBfTtbO4drPV28qoMO.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

knakworst schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:53:
[...]

Sowieso de schuld van de Chinezen. 54k, alles opgekocht voordat wij wakker werden. 35k, alles REKT terwijl wij lagen te pitten.
Slapen? Ik slaap al 2 maanden niet meer :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emot
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 24-09 20:47
[...]

Kunnen we dan eindelijk weer eens goed instappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:50
ybos schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 15:42:
[...]

Ff online info:

Maar wat verwachten experts van 2021? Volgens Coinswitch kan litecoin een waarde van 600 dollar bereiken. Capital.com is met 67 dollar wat conservatiever. Prime XBT gelooft dat litecoin een waarde van 4.600 dollar kan bereiken in 2021.

Men roept soms ook maar wat volgens mij :X
Wat zijn experts hier?
De analisten of willekeurige mensen die ooit goed de rit omhoog hebben gedaan en gecashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 24-09 20:34
Crypts schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:51:
[...]

Is er ruimte voor iemand die sinds 2017 lurkt. Geen idee wat hij doet sinds 2017 HODLin alts. En als hij is verkoopt de gave heeft te snel te verkopen en opnieuw te investeren in de verkeerde coins :D
Met mijn bedragen is de bitcoin te duur dus koop kleine beetjes lage alts die misschien wel is gaan moonen en hierdoor ik ook die lambo kan kopen. Die 0.00011 bitcoin heeft toch geen nut
Ik kan heel goed koffie halen maar de coins gaat niks worden :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:20
elektriekert schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:58:
[...]

Wat zijn experts hier?
De analisten of willekeurige mensen die ooit goed de rit omhoog hebben gedaan en gecashed?
Er is natuurlijk maar 1 expert:

@Taro :Y 8) _/-\o_ :+ :D oOo d:)b O-) :Y

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
WhySoSerious schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:55:
[...]

@Ali Baba 1001 voor de kwaliteitscontrole, @djatwork007 voor de muziek in de bedrijfskantine en voor de bewaking zat ik aan @A87 te denken, daar heb je mensen voor nodig die niets vertrouwen.

En @.oisyn om ons aan de bedrijfstatuten te houden natuurlijk, het kan niet zo'n ongereguleerde rotzooi als crypto worden.
Mijn maat Ali doet dat natuurlijk samen met drsatoshi, die hoefde niet apart benoemd te worden. djatwork... Dunno, heb hem in de negeer maar wellicht kan hij toch wel iets anders dan voornamelijk irriteren.
A87 is wel een pareltje idd maar we moeten wel Bitmex op zijn telefoon en bedrijfslaptop blokkeren.

Hmmm dit alles begint al best serieus te klinken... Dunno of ik dat wel zo leuk vind. :P

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-09 13:34
Zo front vanmiddag gekocht voor 2,60 gekocht voor 5,60 verkocht net voor de dip.

Mijn eerste voor mijn doen grote risk maar gelukkig op tijd uitgestapt.

Nu weet terug naar INJ 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 09:50
@Verwijderd

Ff serieus, wat kan je hiermee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Toch maar weer alle BNB verkocht, kon deze winst niet laten liggen ruim 30 dollar per stuk in één dag. Kijken hoeveel spijt ik morgenochtend heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 21:47

p0st

Dutch Reefer

Bensimpel schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 21:25:
FRONT gaat als een knetter, hopelijk straks niet als een knetter omlaag.
Thanks! Klein beetje mee kunnen pakken op de golven, altijd leuk :) maar het lijkt nu wel weer over te zijn :+

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
corneedebruin schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:01:
Zo front vanmiddag gekocht voor 2,60 gekocht voor 5,60 verkocht net voor de dip.

Mijn eerste voor mijn doen grote risk maar gelukkig op tijd uitgestapt.

Nu weet terug naar INJ 😂
Hoe kwam je er op om front aan te schaffen dan? :{

:{ ²

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:52

YES

Moderator General Chat
Hoppa, PF is weer een stuk overzichtelijker geworden. Cake en Bifi met flinke winst de deur uitgedaan en volledig in BTC gestoken.

Heb nu nog:
BTC 78%
ADA 14%
INJ 8%

En nu lekker HODL en niet meer de hele dag zijdelings charts in de gaten houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Wat een wereldje ook. Mijn per ongeluk foutief aangeschafte KSM van vorige week staan op +70%.

Weet niet eens of ze een goed logo hebben :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JustC
BansheeBoy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:04:
[...]

Hoe kwam je er op om front aan te schaffen dan? :{
Las iets op mooncryptoshots en ging toen kijken op de telegram. Daar kwam iets voorbij over een youtube filmpje van bit crypto dus meer buy the news sell the rumor alleen had niet verwacht dat er een mega pump kwam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Victor Belli
WhySoSerious schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:06:
Wat een wereldje ook. Mijn per ongeluk foutief aangeschafte KSM van vorige week staan op +70%.

+70%? Dat moet wel een blauw logo zijn.

Anders is het een scam en zou ik maar gauw uitcashen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-09 15:51
Iemand nog in REEF?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Afbeeldingslocatie: https://cdn.myonlinestore.eu/93ed3f1a-6be1-11e9-a722-44a8421b9960/image/cache/full/e39d7fdea985537ec871afdb1c9af8a8625eecd3.jpg

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Victor Belli schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:07:
[...]

+70%? Dat moet wel een blauw logo zijn.

Anders is het een scam en zou ik maar gauw uitcashen.
Soort van testnet van Polkadot, die ook als een malle gaat de laatste weken. beetje zelfde verhaal als VTHO die ineens plopt nadat VET een mooie run gemaakt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Nope alleen beef :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-09 00:52
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/3e90db47b6776af5ced50b23d9036796b8b8574b/?url=https%3A%2F%2Fcdn.xl.thumbs.canstockphoto.com%2Fasian-broker-trading-at-stock-exchange-in-office-making-profit-on-computer-stock-photos_csp50348132.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustC
Niet meer wegens het nieuws omtrent Reef.

Soort van scam achtig iets heb eerder een reddit link geplaatst hier over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Een witte zittende duif in een zwart hok, Verkopen die handel dus!!! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zou LIT komende dagen omhoog gaan? ze zijn een pair met BNB (Launchpool+BNB Vault)
veel mensen hebben nu BNB ingeslagen, dus zou kunnen toch? of denk ik verkeerd? :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
Hoe betrouwbaar is die negatieve berichtgeving omtrend reef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Kusama website:

Expect chaos
No prinses
DOT's wild cousins
A canary networks
A DOT experiment

Ik ben fan. All-in!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:20
manman, nog n paar tientjes en ik zit officieel op 4X inleg, dat is wel echt een moment :Y

DOT geeft zojuist nog ff een lekkere dot gas, bijna en ik zwiep DOT over de railing en ruil ik in voor FIAT :o

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Gozers ik ga slapen.
Zie jullie morgen in Rekt-city.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
NomadTitan schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:13:
Nou ja de feiten liegen er niet om. Er zijn tokens bijgemaakt en de ontwikkelaar zegt dat ze niet op de markt zijn en dat je moet wachten omdat ze achter de schermen bezig zijn met een deal. Mag je zelf je conclusies van bakken.

doei

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
https://www.microstrategy...-convertible-senior-notes

Nog even voor 600 miljoen BTC erbij binnenkort, pittig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

WhySoSerious schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:15:
Gozers ik ga slapen.
Hahaha ik denk dat iedereen die hier langer zit dan 3 dagen met dit gevoel onder de wol kruipt :')

Bizarre tijden dit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crypts
SJAAKSJAAK schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:15:
[...]

Nou ja de feiten liegen er niet om. Er zijn tokens bijgemaakt en de ontwikkelaar zegt dat ze niet op de markt zijn en dat je moet wachten omdat ze achter de schermen bezig zijn met een deal. Mag je zelf je conclusies van bakken.
Gevalletje we gaan jullie keihard in de bek schijten dus? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
Met alle groene dildo's, pieken, en moon acties is er nu nog een munt voor een HODL tactiek?
Ik doe niet aan daytraden, de bitcoin kopen voor 500 euro gaat het ook niet worden. Maar is er nog een coin die in de toekomst nog wel eens een leuke winst kan opleveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 10:43

MicroWhale

The problem is choice

SJAAKSJAAK schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:15:
[...]

Mooiste term voor exit-scam-selloff tot nu toe.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
WhySoSerious schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:15:
Gozers ik ga slapen.
Wie weet slaan we er een mooie babe uit of een motivational van jaapio. Worth it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

S.McDuck schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:17:
Met alle groene dildo's, pieken, en moon acties is er nu nog een munt voor een HODL tactiek?
Ik doe niet aan daytraden, de bitcoin kopen voor 500 euro gaat het ook niet worden. Maar is er nog een coin die in de toekomst nog wel eens een leuke winst kan opleveren?
Het blijft gokken maar ik denk dat DOT en ATOM redelijke safe bets zijn zolang de crypto markt groen blijft. Allebei veelbelovende nieuwe chains die continu nieuwe partijen aan zich koppelen. Maar ik ben ook geen financieel adviseur dus doe ermee wat je wilt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor Belli
De munt bij uitstek om te hodlen is Bitcoin. Dus die zou ik je aanraden. Check even de grafiek van BTC van de afgelopen 10 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mengenli
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 03-02-2024
Morgen is de dag van de correctie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Als er een coin is die je zou kunnen en moeten HODlen is het toch wel BTC ...
Beschik je wel over sterke handen? ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themikes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:12
Safepal verwacht ik nog wel wat van. Zeker als ze straks weer meer wallets gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Kom maar op met 'n screensho(r)t.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
MicroWhale schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:18:
[...]

Mooiste term voor exit-scam-selloff tot nu toe.
Ai dat klinkt niet goed, gelukkig heb ik er niets van... vond de website enzo niet erg overtuigend vooral veel beloftes en weinig product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• locmorto
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22-01-2022
Aarebe1 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:20:
[...]

Als er een coin is die je zou kunnen en moeten HODlen is het toch wel BTC ...
Beschik je wel over sterke handen? ;) ;)
Ik heb er 2 pizza's voor gekocht in 2010 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 07:52

YES

Moderator General Chat
Ja hoor, net heel mn PF omgebouwd naar zoveel mogelijk BTC ipv alle alts, kom je me vertellen dat BTC een correctie krijgt. Lekker dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoCirque
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 30-04-2021
Heeft iemand van jullie een mening over Radix die hij/zij zou willen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
corneedebruin schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:07:
[...]

Las iets op mooncryptoshots en ging toen kijken op de telegram. Daar kwam iets voorbij over een youtube filmpje van bit crypto dus meer buy the news sell the rumor alleen had niet verwacht dat er een mega pump kwam.
Slim, gelukkig heeft het goed voor je uitgepakt.

:{ ²

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Laatst online: 23-09 13:30
NomadTitan schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:13:
Weet niet meer waar ik het gelezen/gehoord heb, maar het lijkt op normale fud.
Ik zit in ieder geval nog in Reef. Zie het wel, heb er geen groot bedrag inzitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
Tja, of we tikken eerst nog ff 54k aan, niemand weet het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Toch gewoon Bitcoin kopen. 500 Euro Bitcoin levert je meer op dan 500 Euro van een coin die over 1 jaar nog maar een fractie van die 500 Euro waard is. Dat iets weinig kost, betekent niet dat het veel waard gaat worden.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
Victor Belli schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:20:
[...]

De munt bij uitstek om te hodlen is Bitcoin. Dus die zou ik je aanraden. Check even de grafiek van BTC van de afgelopen 10 jaar.
Leuk, ik leg 500 euro in, heb 0.011 BTC. Hij blijft moonen en is over 10 jaar 200.000 euro... met mijn windows rekenmachine heb ik dan een 2000 euro ervan weten te maken. Dan ga ik wel op de Doge gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Krijg zojuist een update voor de CMA app door mijn strot geduwd. Wat een bagger!
Iemand anders deze ook gezien? Het ziet er echt niet meer uit.... en 3 keer zoveel ads.
Iemand alternatieven om snel de koersen te kunnen checken? :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5-4IT6gUcHIKtb_eBptlDLyUhAM=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PzNkbZlxHVUje48ohoWKZczf.jpg?f=fotoalbum_medium

[ Voor 17% gewijzigd door Da_maniaC op 17-02-2021 22:28 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S.McDuck schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:25:
[...]

Leuk, ik leg 500 euro in, heb 0.011 BTC. Hij blijft moonen en is over 10 jaar 200.000 euro... met mijn windows rekenmachine heb ik dan een 2000 euro ervan weten te maken. Dan ga ik wel op de Doge gokken.
Niet slecht toch voor een store of value? >:)

Je kan ook goud kopen. Is niet zo duur meer tegenwoordig vergeleken bij Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
hoe weet je dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSteal
  • Laatst online: 21-09 13:48
Da_maniaC schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:27:
Krijg zojuist een update voor de CMA app door mijn strot geduwd. Wat een bagger!
Iemand anders deze ook gezien? Het ziet er echt niet meer uit.... en 3 keer zoveel ads.

[Afbeelding]
Ik gebruik altijd coingecko.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Richh
[...]

Als x4 niet voldoende is kan je beter staatsloten kopen.

DOGE kan je ritjes van x1.5 pakken als je het goed doet. Dus dat moet je dan meerdere malen doen voor vergelijkbaar resultaat. En als je pech hebt ben je jaren bagholder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Helemaal niks, dat zijn Non Fungible Tokens.
Wat kan je met pokémon-, DnD- of baseballkaarten?
Waarom geeft iemand daar geld aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
klinkt als glazen bol logica

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[Afbeelding]
Hahahhaa wat is dit voor organische chaos?

Gewoon in je mobiele browser, Livecoinwatch.com is ook wel oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-09 14:45
[...]

Je hebt wel een beetje gelijk, als je 500 euro hebt, doe dan wat gokken op shitcoins en stap op tijd uit. Dan maak je wel sneller wat geld. Maar btc is wel lekker omdat je er weinig tijd in hoef te investeren .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S.McDuck
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:27:
[...]

Niet slecht toch voor een store of value? >:)

Je kan ook goud kopen. Is niet zo duur meer tegenwoordig vergeleken bij Bitcoin.
Goud is zo 1980 en saai. Ik dacht dat het een blauw logo moest hebben en bij Elon op de twitter feed genoemd moest zijn?
My bad, ik ga weer meelezen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04:51
[...]

Waarom niet op rood? of zwart? 10x achter elkaar goed en je zit alweer op 500k+ (kan evt in 10 min ipv 10j)
Of op een spaarrekening, heb je over 10 jaar nog '400 euro'
Of waarom eigenlijk niet gewoon much doge, is het over 10 jaar 0 - 2000.

[ Voor 16% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 17-02-2021 22:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gijsvogel

Tabtrader, geen Ads, behalve een bannertje van de app-pro versie.
Werkt met .api, ik vind m al jaren erg fijn d:)b

Je kunt je eigen tickers indelen en ook een goed PF overzicht, nieuws en order/trades bij de hand.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BO-I-kokTMpxHCd4_JRV4a_lFfw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/S3vJj1mJW7rIHILgEPv4pyaG.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door gijsvogel op 17-02-2021 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
Richh schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:29:
[...]

Als x4 niet voldoende is kan je beter staatsloten kopen.

DOGE kan je ritjes van x1.5 pakken als je het goed doet. Dus dat moet je dan meerdere malen doen voor vergelijkbaar resultaat. En als je pech hebt ben je jaren bagholder.
En met geluk kan ik mee doen met de high rollers hier. En met 1 been wordt hinkelen erg lastig ;)
Een beetje gokken met een klein budget op een muntje die miksschien gelukt heeft...laten staan en over een tijdje weer is kijken of het een extra zakcentje wordt. Geen daytrader en geen stress omdat ik het geld nodig heb voor boodschappen.

[ Voor 21% gewijzigd door S.McDuck op 17-02-2021 22:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022

Ik vind het vogeltje wel leuk, al had er natuurlijk blauw in verwerkt moeten zijn. Maar er zijn ook mensen die slechte herinneringen aan Birds hebben.

Ik ben trouwens geboren in Augustus en ik word dus crypto miljonair in maart. Ik geloof in vogeltjes, sprookjes en uiteraard ook in SBS.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:29:
[...]

Hahahhaa wat is dit voor organische chaos?

Gewoon in je mobiele browser, Livecoinwatch.com is ook wel oké.
Blijkt dat dit niet de officiële CMA app was. Heb nu de officiële dat ziet er al beter uit. 8)7

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Kan het niet ontvangen van emails van binance te maken hebben met adresverificatie? Valt me ineens op dat die niet goed is.

[ Voor 5% gewijzigd door Bjorn180179 op 17-02-2021 22:36 ]

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04:51
S.McDuck schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:31:
[...]

En met geluk kan ik mee doen met de high rollers hier. En met 1 been wordt hinkelen erg lastig ;)
De highrollers hier zitten op 100m+ wat voor soort geluk zie je voor je? Als je dik wil scoren met een inzet van helemaal niks zal je toch echt moeten daytraden met alle risicos

[ Voor 56% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 17-02-2021 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
S.McDuck schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:31:
[...]

Met geluk kan je beter het casino in.

Altcoins kunnen ook fors misgaan. Velen verliezen er op, het is echt geen gegarandeerde profit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-09 18:13

Jumpiefox

Hoi ?

Jongens vorige bullrun hield een jaar aan he. dus we zitten save tot na de zomer ongeveeer gok ik speculeer ik voel ik. Geen zorgen joh.

#famoustlastwords

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

[...]

Ik zou tekenen voor zo'n rendement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 22:35:
[...]

De highrollers hier zitten op 100m+ wat voor soort geluk zie je voor je?
Was d epost nog even aan het editten... staat nu weer wat bij.
Geluk: wat extra centen voor een leuke vakantie en met heel veel geluk een paar verre vakanties. Voor die miljoenen is mijn inleg te klein en moet sommige munten al te hoog. En daytraden is niet aan mij besteed. Dus lambo's en ATH chicks zitten er niet in :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik hoop wel dat we tot morgenochtend vet in de plus staan.
Het is altijd dan lekker wakker worden met een bakkie koffie en RTL-Z op de tv.
Die zure bekken van die Hans de Geus en die andere sjembek Durk als de BTC een stuk hoger staat.
Heerlijk kijkgenot terwijl de AEX lager opent. :P

[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 17-02-2021 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
[...]

Vergeet niet dat die 500 euro op de bank sowieso minder waard wordt. Dus de 2000 euro die je in dit hypothetische scenario zou opnemen over 10 jaar, is meer waard dan de 2000 euro nu.
Pagina: 1 ... 258 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!