Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 213 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.944 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Prutzertje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:08:
[...]

NU-cypher zou ik zeggen Bekijk dat is eens goed. Natuurlijk op eigen risico instappen ;)
Nou vooruit, genoeg geshilled en volgens mij heeft @Pelox ze ook al regelmatig genoemd, dus heb ze zojuist via Coinbase ook met verse fiat aangeschaft :)
Ik hold ze. Dit zijn typisch dagen om ze te verkopen omdat ze het even wat minder doen dan anderen en morgen baal je misschien weer als ze stijgen. Mocht je ze op een exchange hebben staan, dan evt. een stop loss erop?

Ben er hier wel uit dat holden tijdens deze markt prima bevalt (niet té lang), en iets ergens wegzetten (Ledger, Beefy, Pancakeswap, etc.) wel een manier is om niet bij de eerste de beste dip uit te stappen. Mits je maar voorzichtig blijft en niet een complete bearmarket gaat meepakken.

[ Voor 46% gewijzigd door Taro op 11-02-2021 18:19 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Taro schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:14:
[...]

Nou vooruit, genoeg geshilled en volgens mij heeft @Pelox ze ook al regelmatig genoemd, dus heb ze zojuist via Coinbase ook met verse fiat aangeschaft :)
#wemoetenhetsamendoen :P

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:37

Chaes

#HODL

Vooruit, ook maar wat NU aangeschaft. Als die x2 gaat haal ik m'n inleg eruit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:37

JT

VETAK y0

GRT eruit, s/l op 4200, leuke winst van 70% ofzo :D @Taro Nu hopen dat ik lager in kan stappen en voor welke waarde.

[ Voor 61% gewijzigd door JT op 11-02-2021 18:32 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Prutzertje schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:08:
[...]

NU-cypher zou ik zeggen Bekijk dat is eens goed. Natuurlijk op eigen risico instappen ;)
Hmpf moet ik weer een account aanmaken. En daar weer fiat op storten :p Zal er ff over nadenken.

Mocht iemand nog een andere suggestie hebben... :)
LouwPost schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:08:
[...]

Wat is hoog? Vorig jaar was 8000 voor bitcoin ook hoog.
Tuurlijk, dat is zo. Maar het lijkt me niet per se een goed idee om iets te kopen dat op ATH staat/groeit met percentages van 2 cijfers per dag. Dat houdt ooit op, zegt mijn boerenverstand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:15
sOid schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:25:
[...]

Hmpf moet ik weer een account aanmaken. En daar weer fiat op storten :p Zal er ff over nadenken.

Mocht iemand nog een andere suggestie hebben... :)

[...]

Tuurlijk, dat is zo. Maar het lijkt me niet per se een goed idee om iets te kopen dat op ATH staat/groeit met percentages van 2 cijfers per dag. Dat houdt ooit op, zegt mijn boerenverstand.
Dat zei het boerenverstand ook op 10k, 20k...voor bitcoin. Maar ik snap je wel. Balls of steel wie al zolang op zijn BTC is blijven zitten hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brnbtc
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-01 21:40
Chaes schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:21:
Vooruit, ook maar wat NU aangeschaft. Als die x2 gaat haal ik m'n inleg eruit. :)
NU is dat NULS?

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Nee nucypher denk ik. Niet op binance :)

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15:48
dikke fomo hier voor NU, is dit de tweaker pump groep ?

[ Voor 41% gewijzigd door Palindrome op 11-02-2021 18:40 ]

• sOid
  • Niet online
Vraagje. Coinbase Pro vraagt bij registratie meteen om adresgegevens en alles. Vind ik niet tof, zeker niet met oog op de Ledger hack. Krijg ik gedoe als ik nep-info geef?

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10 13:27
Palindrome schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:40:
dikke fomo hier voor NU, is dit de tweaker pump groep ?
Ja maar alleen pump. Aan dump doen we niet mee

• Palindrome
sOid schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:41:
Vraagje. Coinbase Pro vraagt bij registratie meteen om adresgegevens en alles. Vind ik niet tof, zeker niet met oog op de Ledger hack. Krijg ik gedoe als ik nep-info geef?
Wat denk je zelf ?

• sOid
  • Niet online
Dat weet ik niet, daarom vraag ik het? Ik lees dat ze het nodig hebben voor grote transacties, daar gaat het bij mij toch niet om. Maar een manier om te skippen is er ook niet. Bij Binance is het bijvoorbeeld weer niet nodig (en daar zijn dan restricties aan verbonden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 17:40:
Kent iemand de exchange FTX? Ik had er niet eerder van gehoord, tot ze besloten Swipe kaarten uit te geven.

Nu zie ik dat hun token ook gewoon op plek 38 staat op CMC. Hebben ze een bijzonder, of aantrekkelijk buisinessmodel?
Tuurlijk kennen we die. Van wie anders heeft CZ het concept leveraged tokens gestolen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gYku6h5pSL1i1uHVWqlM0kteRnQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HXRq0vddaHo1r1yOe8PoCoYJ.jpg?f=fotoalbum_large

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:15
BTT wat doe je me aan...to hodl or not to hodl that is the question. Toegegeven ook gewoon verkeerd ingestapt :')

• Palindrome
sOid schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:44:
[...]

Dat weet ik niet, daarom vraag ik het? Ik lees dat ze het nodig hebben voor grote transacties, daar gaat het bij mij toch niet om. Maar een manier om te skippen is er ook niet. Bij Binance is het bijvoorbeeld weer niet nodig (en daar zijn dan restricties aan verbonden).
En wat als ze je vragen om te verifiëren en dat lukt je niet omdat je allemaal nep info hebt ingevuld. ?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Krijg ik gedoe als ik nep-info geef?
Als je een account helemaal goed werkend kan krijgen met nep-info, dan doen ze daar iets fout. Je zal toch ergens eens moeten bewijzen dat het klopt gok ik zo :)

• Satangel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-10 16:13
Ruud2001 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 16:04:
[...]

Had ook nog wat Stratis en ARK in de oude sok zitten. ARK ben ik inmiddels vanaf, en verkoop order voor STRAX staat nog altijd open.. winst ga ik er iig niet meer op maken.
Staat ondertussen wel al op hoogste punt van dit jaar ;) Er is nog een ietsiepietsie hoop

• Chaes

Chaes

#HODL

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:27

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Palindrome
Koop NU !

NU kopen !

:o
succes bij nederlanders gegarandeerd

[ Voor 76% gewijzigd door Palindrome op 11-02-2021 18:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Ik weet niet wat het is, maar ik type met zoveel spelfuoten tegenwoordig :+

• sOid
  • Niet online
Palindrome schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:47:
[...]

En wat als ze je vragen om te verifiëren en dat lukt je niet omdat je allemaal nep info hebt ingevuld. ?
Op het moment dat dat nodig is, kun je dan toch je adres aanpassen onder het mom van "Ik ben net verhuisd?" (Wat ook nog eens zo is.)
PilatuS schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:48:
[...]

Als je een account helemaal goed werkend kan krijgen met nep-info, dan doen ze daar iets fout. Je zal toch ergens eens moeten bewijzen dat het klopt gok ik zo :)
Nou ja dat vroeg ik me dus af; of ze het daadwerkelijk verifiëren als het om kleine bedragen gaat :)

Edit: Dit bedoel ik dus. Hieruit maak ik op dat het niet verplicht is om proof of address te geven, maar het wel extra mogelijkheden unlocked. Net als bij Binance, dacht ik.

Wel vreemd dat ze er dan om vragen bij de onboarding. Maar misschien denk ik er te veel over na ;)

https://help.coinbase.com...u-verification-levels-faq
What level is my account? How do I increase my account level?

You can easily see your current level and how to increase it by heading to the Account limits section of your Settings. Depending on your current level, you can follow these quick steps to increase your account level:

Verify phone number
Verify a valid photo identification
Verify personal information, including proof of address

[ Voor 34% gewijzigd door sOid op 11-02-2021 18:59 ]

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:47
FTM gaat ook lekker en lijkt weer een major move te gaan maken

• LouwPost
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-05-2021
Ik zie best vaak dat mensen hier munten benoemen die niet te vinden zijn op binance.

Binance heeft opzich al veel munten op hun platform staan, welke broker gebruiken jullie dan en heeft die meer munten beschikbaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Ik durf nergens meer in te stappen met die dubbele cijfers overal.. _O-
Heb me ritje dot/btc en grt/btc gehad.. :'(

• JT

JT

VETAK y0

@Taro en daar haat grt lekker verder, het is weer gebeurd :) Doe ik wat fout of is de enige manier om het te voorkomen geen s/l instellen?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Waarom wil je perse een CB account en nee gaat je niet lukken. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:51
Ik zit voornamelijk in BNB en XRP.
Ik verwacht dat binnenkort XRP wel gaat stijgen :)
BNB weet ik niet, als het stijgt van verkoop ik het

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LouwPost
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-05-2021
En grt gaat gewoon weer door..

• Palindrome
LouwPost schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:55:
Ik zie best vaak dat mensen hier munten benoemen die niet te vinden zijn op binance.

Binance heeft opzich al veel munten op hun platform staan, welke broker gebruiken jullie dan en heeft die meer munten beschikbaar?
Binance, coinbase en uniswap en dan kan je het meeste wel vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Ik hold ze. Dit zijn typisch dagen om ze te verkopen omdat ze het even wat minder doen dan anderen en morgen baal je misschien weer als ze stijgen. Mocht je ze op een exchange hebben staan, dan evt. een stop loss erop?

Ben er hier wel uit dat holden tijdens deze markt prima bevalt (niet té lang), en iets ergens wegzetten (Ledger, Beefy, Pancakeswap, etc.) wel een manier is om niet bij de eerste de beste dip uit te stappen. Mits je maar voorzichtig blijft en niet een complete bearmarket gaat meepakken.
Gezien de rente die het opbrengt bij Pancake en Beefy zou ik ze zeker niet weg doen. En een paar dagen range bound consolideren tussen de $6 en $7 lijkt mij op zich ook geen slecht teken, toch?

• Crypts
Mooi man, van 3 keer 82 cent van CB earn naar ruim boven de €10. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• SmartCazeX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-02 11:11
JT schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:58:
@Taro en daar haat grt lekker verder, het is weer gebeurd :) Doe ik wat fout of is de enige manier om het te voorkomen geen s/l instellen?
GRT wordt de nieuwe LINK ;)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
Kol Nedra schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:58:
Ik zit voornamelijk in BNB en XRP.
Ik verwacht dat binnenkort XRP wel gaat stijgen :)
BNB weet ik niet, als het stijgt van verkoop ik het
BNB is juist een pareltje in je portfolio en je kan er ook nog eens echt iets mee. Die XRP zou ik er zo snel mogelijk weer uitdonderen of je moet dat onderzoek af willen wachten. :)

Bensimpel

Positieve meneer

Exhanges moeten verplicht KYC doen, volgens mij moet je ook een kopie van je ID/Passpoort uploaden ter verificatie. Dus nep gegevens gaat niet lukken.

Adres gegevens, geen idee.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
JT schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:58:
Je doet niet per se wat fout, maar in een dergelijke bullrun moet je er van uitgaan dat na iedere kleine daling er wel weer een hogere top zal volgen.

Waarschijnlijk in deze dip uitgestapt? In een dergelijke markt kan dat juist een mooi bijkoopmoment zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p_ls7AbD5g9hBHRjUCMhlxExIIc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/75jAJhoejPNo96LQRh1rb8ny.png?f=user_large

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• Viep
  • Laatst online: 23-07-2022
Een uurtje of anderhalf geleden postte ik het volgende. Inmiddels zijn we ongeveer 500 berichten verder dus ik probeer het nog een keer.....

Vraagje: ik heb een uurtje geleden diverse altcoins vanaf mijn Ledger Nano X m.b.v. Ledger Live naar Binance gestuurd. Het waren vier verschillende. Drie zijn er aangekomen binnen 5 minuten maar eentje niet. Overal ongeveer evenveel (te veel) fee betaald. Het gaat om ENJ. Ik weet zeker dat ik alles goed gedaan heb. Alle 4 de alts waren ERC20 tokens. Die gaan naar Binance allemaal naar hetzefde adres. In Ledger Live is de transactie lichtgrijs. Als ik de Transaction ID op Etherscan opzoek, krijg ik een melding dat de transactie onbekend is. De ENJ coins zijn in Ledger Live al wel 'afgeboekt'. Ik kan hem ook nergens in de TX pool vinden.
Iemand een idee?

Aanvulling: Als ik in Metamask kijk, zijn de ENJ's nog niet afgeboekt.

• sOid
  • Niet online
Crypts schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:58:
[...]

Waarom wil je perse een CB account en nee gaat je niet lukken. :)
Deels risicospreiding, deels extra aanbod. Zoals dat NuCypher is er (nog?) niet op Binance.

Maar dank! Nog een nachtje over slapen of ik registratie doorzet. In m'n werk af en toe te maken met datalekken en daar word je niet vrolijk van.

• Kol Nedra
Crypts schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:01:
[...]

BNB is juist een pareltje in je portfolio en je kan er ook nog eens echt iets mee. Die XRP zou ik er zo snel mogelijk weer uitdonderen of je moet dat onderzoek af willen wachten. :)
BNB wel ja? kun je dat onderbouwen? :)
XRP wil ik idd wachten met dat onderzoek :)

nothing stops this train

• Dumb and Dumper
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-03-2021
BNB hodl dus? :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Glenn Hoddle schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:59:
[...]

Gezien de rente die het opbrengt bij Pancake en Beefy zou ik ze zeker niet weg doen. En een paar dagen range bound consolideren tussen de $6 en $7 lijkt mij op zich ook geen slecht teken, toch?
Eens, ik hold ze hier ook. Op het geheel maar een kleine terugval, hoort erbij, maar wel oppassen natuurlijk want dat kan ook hard naar beneden gaan...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/76B1sfQRbzKTeTSEBN7540F-uSg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CbWnYEoiFFpHKcLRaMWWsmpl.png?f=fotoalbum_large

Bensimpel

Positieve meneer

sOid schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:03:
[...]

Deels risicospreiding, deels extra aanbod. Zoals dat NuCypher is er (nog?) niet op Binance.

Maar dank! Nog een nachtje over slapen of ik registratie doorzet. In m'n werk af en toe te maken met datalekken en daar word je niet vrolijk van.
Ik zou ook aanraden mbt Coinbase (pro) 2FA meteen op een andere authenticatie methode (zoals Google authenticator) te zetten. Coinbase heb je standaard al SMS 2FA aan. Met een simswap kan men vervolgens heel makkelijk een account reset aanvragen.

😆 - Denk ook eens om ;)

• Crypts
Kol Nedra schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:03:
[...]

BNB wel ja? kun je dat onderbouwen? :)
XRP wil ik idd wachten met dat onderzoek :)
Binance coin, kan er weinig aan toevoegen. Cashback, korting, launchpad etc. etc. Je weet toch wel wat je gekocht hebt? :?

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:58
Crypts schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 17:57:
[...]

Als die nog terugkomen natuurlijk. Tenzij je een gokje wil wagen en laag in kunt stappen zou ik niet direct denken aan GET en AVA op het moment. Kan natuurlijk poef doen als de boel weer open mag maar voor nu zie ik er niet zo gek veel in. :)
Los daarvan en het kan niet vaak genoeg herhaald worden staat de waarde redelijk los van wat het bedrijf erachter doet. Crypto's zijn geen aandelen. ;)
Klopt wel dat het redelijk los staat maar dan is huidige conjectuur dus niet dwingende factor en dan is het dus niet een sterk argument om er niet in te stappen, beter kijken naar de ontwikkeling en hoe sterk een project team is. Of er sterke aankondigingen zijn waar mensen enthousiast van worden. Maar voor alle btc paired munten geldt btc is leidend. Ik zit voornamelijk in AVA maar binnen die groep zijn er ook GET investeerders voor AVA geldt nu al maandelijkse omzet van meer dan 1 miljoen dollar onder Corona omstandigheden, en steeds groeiend.
Ik denk iedereen die alleen speculeert en toch wat toekomst zekerheid wil en zich een beetje verdiept in de munten waar ze in investeren prettig verrast worden. Door een aantal solide projecten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:24
https://twitter.com/whale.../1359923237828915201?s=19

19.600BTC

Dit is toch ook niet gezond. Wat zijn een beetje de hoogste vedragen die jullie hebben gezien?

[ Voor 3% gewijzigd door mouzetc op 11-02-2021 19:08 ]

Signature

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Uber to Consider Accepting Bitcoin and Other Cryptocurrencies from Customers
https://cryptonews.net/46...m=app&utm_campaign=shared

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Crypts
EnderQ schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:06:
[...]

Klopt wel dat het redelijk los staat maar dan is huidige conjectuur dus niet dwingende factor en dan is het dus niet een sterk argument om er niet in te stappen, beter kijken naar de ontwikkeling en hoe sterk een project team is. Of er sterke aankondigingen zijn waar mensen enthousiast van worden. Maar voor alle btc paired munten geldt btc is leidend. Ik zit voornamelijk in AVA maar binnen die groep zijn er ook GET investeerders voor AVA geldt nu al maandelijkse omzet van meer dan 1 miljoen dollar onder Corona omstandigheden, en steeds groeiend.
Ik denk iedereen die alleen speculeert en toch wat toekomst zekerheid wil en zich een beetje verdiept in de munten waar ze in investeren prettig verrast worden. Door een aantal solide projecten.
Mjah... Voor mij voelt het een beetje als nu een restaurant of hotel openen, doet ook niemand. Zit je er al in en geloof je erin dan lekker blijven zitten maar nu instappen is niet het meest logische wat je kunt doen imho. :)

Verwijderd

Crypts schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:59:
[...]

Mooi man, van 3 keer 82 cent van CB earn naar ruim boven de €10. :D
Mijn coinbase tientje is nu 49.03 euro waard. _O-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-10 14:21
Mooi is dat hè. BNB doet een lange tijd niet veel spannends. Niemand is geïnteresseerd.

BNB doet een x3 in een week. En iedereen wil BNB voor de hodl.

Nu niet gaan lopen klagen als BNB over een half jaar op $80 staat, goed?

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:12:
Dan koop ik ze weer terug :)

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Welke exchange kan ik een virtuele creditcard van 10euro gebruiken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucaz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-07 00:15

Lucaz

Ondertiteling

Mooi is dat hè. BNB doet een lange tijd niet veel spannends. Niemand is geïnteresseerd.

Komt ook een beetje door dit dat mensen bnb willen hodl.
Please note that the subscription format will not be limited to Launchpad sessions going forward. We may use the subscription format for new listings, allowing users to purchase already-circulating tokens at a discount prior to the start of trading. As such, we may use average BNB balances calculated for a period prior to the time an announcement is made.

• sOid
  • Niet online
Bensimpel schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:05:
[...]

Ik zou ook aanraden mbt Coinbase (pro) 2FA meteen op een andere authenticatie methode (zoals Google authenticator) te zetten. Coinbase heb je standaard al SMS 2FA aan. Met een simswap kan men vervolgens heel makkelijk een account reset aanvragen.
Dat zag ik inderdaad! Verbaasde me. Zou ik indd zeker meteen uitschakelen, goede tip. Las gisteren nog wat over hack met simswap.

• Dumb and Dumper
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 19-03-2021

Van mij kant uit maar een grapje. Met mijn golden hands weer eens iets gekocht waarna het alleen maar zakt.... (niet veel hoor, maar toch :+ )

Twijfel alleen of ik zo mijn verlies neem en het verkoop zodat ik weer verder kan gaan traden of niet... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-10 14:21
Taro schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:13:
[...]

Dan koop ik ze weer terug :)
Jij kan het. En zelf ben ik natuurlijk ook een pro-trader :p

Maar kom op mensen. Er is teveel fomo. Neem eerst eens de tijd ergens je in te verdiepen. Dat maakt écht hodlen ook een stuk makkelijker tijdens moeilijkere tijden omdat je weet waarom je ze hebt.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Palindrome
EGLD door het putje vandaag. lange termijn verwacht ik nog wel stijging.

[ Voor 62% gewijzigd door Palindrome op 11-02-2021 19:18 ]

• Kol Nedra
Doge daalt nu, ben benieuwd hoe dat verder gaat --> Elon stuurt een twitter erover en hij stijgt dan weer? :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XBjX_BPnEHMMVaHMS5jSfw4xjpo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/q241Gyf1XqoPiHpIxMU11Dlx.png?f=fotoalbum_large

Het S2F model geeft aan dat Bitcoin, mochten we het model 1-op-1 volgen, eind april (4-29) op $100.000 staat. Nu wijkt de koers koers in de realiteit wat af (we staan wat lager dan het model aangeeft), maar de overeenkomsten zijn niet te ontkennen. Ben erg benieuwd hoe de komende 2-3 maanden zullen worden.

• JT

JT

VETAK y0

Taro schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:02:
[...]

Je doet niet per se wat fout, maar in een dergelijke bullrun moet je er van uitgaan dat na iedere kleine daling er wel weer een hogere top zal volgen.

Waarschijnlijk in deze dip uitgestapt? In een dergelijke markt kan dat juist een mooi bijkoopmoment zijn.
[Afbeelding]
Klopt. Hoe kun je inschatten of je er beter uit kunt of dat het en bijkoop momentje is?

Ecodan warmtepomp

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-10 09:41
Uiteraard als ik weer instap in ADA (flufje bijgekocht) direct erna weer een rode candle, hoe kan het ook anders _O-

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
sOid schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:53:
[...]
Nou ja dat vroeg ik me dus af; of ze het daadwerkelijk verifiëren als het om kleine bedragen gaat :)

Edit: Dit bedoel ik dus. Hieruit maak ik op dat het niet verplicht is om proof of address te geven, maar het wel extra mogelijkheden unlocked. Net als bij Binance, dacht ik.

Wel vreemd dat ze er dan om vragen bij de onboarding. Maar misschien denk ik er te veel over na ;)

https://help.coinbase.com...u-verification-levels-faq
Tot er een punt komt dat ze ineens meer bewijs vragen. Liegen is een zeer slecht plan als je zekerheid wil dat je je geld van de exchange af kan krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Crypts
Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:12:
[...]

Het totaal aan gratis gekregen coins op CB is nu net de €200 gepasseerd en mijn Blox tientje staat op €24. :D
Altijd mooi dat gratis geld. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
PilatuS schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:20:
[...]

Tot er een punt komt dat ze ineens meer bewijs vragen. Liegen is een zeer slecht plan als je zekerheid wil dat je je geld van de exchange af wil krijgen.
Zelfs als je op je een tweede naam hebt maar die vergeet op te geven kan dat voor problemen zorgen.

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Sushi lijkt te vertrekken.

Iemand nog long term TA voor ETH/BTC?
ETH lijkt zo laag te staan tov BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:37
Was voor de grap wat aan het proberen op icecreamswap. Die is nu volledig stuk naar het lijkt. In plaats van 0.00x iCream per dag heb ik nu iets van 500.000.000.000 iCream per dag. Er is geen liquidity meer.

Dat is dus waarschijnlijk exit geld. Gelukkig was het niet veel.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
JT schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:18:
[...]

Klopt. Hoe kun je inschatten of je er beter uit kunt of dat het en bijkoop momentje is?
Blijft uiteraard altijd een gok, maar the trend is your friend en in een bullrun kan een muntje dat vandaag +80% doet morgen gewoon nog +50% doen. In een bearmarket moet je snel je winst nemen na zo'n stijging, in een normale markt zou ik dat ook doen. Tijdens een bullrun kan je beter na een bepaalde winst afscheid nemen (Bijv. x4 in xx dagen of op een psychologische grens) en een volgend pareltje zoeken. Maar 1,8 USD is voor veel mensen nog erg goedkoop en nieuwe instappers zoeken coins die nog goedkoop zijn. Dus GRT heeft nu momentum, wat natuurlijk geen garantie voor een verdere stijging is.

ADA is nu denk ik ook een mooi voorbeeld. Er staat een en ander op de roadmap, op weg daar naar toe stijgt ADA, dus de kans dat een dip wordt opgekocht is erg groot. Nadert de betreffende datum, dan kan je beter op tijd winst nemen, maar op weg daar naar toe zou ik de tops verkopen en dips kopen. Dat is dan ook wat ik doe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• iVibes
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-04 18:14

iVibes

We Were Meant to Fly

Verwijderd schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:12:
[...]

Ik sta inmiddels op 447,- euro. wie biedt er meer?
:9

oh...correctie.... dit is m'n gratis shitblox tientje...

[ Voor 11% gewijzigd door iVibes op 11-02-2021 19:29 ]

* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:58
Crypts schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:10:
[...]

Mjah... Voor mij voelt het een beetje als nu een restaurant of hotel openen, doet ook niemand. Zit je er al in en geloof je erin dan lekker blijven zitten maar nu instappen is niet het meest logische wat je kunt doen imho. :)
Wat mensen wel doen is bouwen/verbouwen Hotels/restaurants voor de hierna volgende periode. Maar ik kan je logica wel volgen.

[ Voor 3% gewijzigd door EnderQ op 11-02-2021 19:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

iVibes schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:28:
[...]

oh...correctie.... dit is m'n gratis shitblox tietje...
Van één tientje uit de CB earn? :9~

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:35
Da_maniaC schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:09:
Uber to Consider Accepting Bitcoin and Other Cryptocurrencies from Customers
https://cryptonews.net/46...m=app&utm_campaign=shared
In een nieuws interview heeft de ceo van Uber dit ontkracht. Hij zegt daarin, na aanleiding van dit bericht, dat zij Tesla niet gaan volgen en geen intentie hebben fiat om te zetten in crypto.

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Chaes schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:29:
[...]

Van één tientje uit de CB earn? :9~
Van 1 gratis tientje van ShitBlox....

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-09 04:50
Wanneer gaat VET nou door die 90 heen. Loopt er al de hele dag tegenaan te stampen.

• Crypts
iVibes schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:28:
[...]

oh...correctie.... dit is m'n gratis shitblox tientje...
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :D

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:12
[...]

Nope dat is Cypherium, maar of dat ooit van de grond komt..

Zero.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Currry schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:30:
[...]

In een nieuws interview heeft de ceo van Uber dit ontkracht. Hij zegt daarin, na aanleiding van dit bericht, dat zij Tesla niet gaan volgen en geen intentie hebben fiat om te zetten in crypto.
Laat weer zien hoe betrouwbaar grote crypto news sites zijn!

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

iVibes schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:30:
[...]

Van 1 gratis tientje van ShitBlox....
Heftig, toch niet zo shit dan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Pelox schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:31:
[...]

Nope dat is Cypherium, maar of dat ooit van de grond komt..
Oh, het leek er wel op :)

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Mastercard gaat crypto ondersteunen maar waarschijnlijk niet Bitcoin.

https://www.coindesk.com/mastercard-accepts-crypto-payments
The source pointed out most bitcoin (BTC, +6.48%) buyers primarily treat their coins as investment vehicles, not payment tools. And the source underscored there’s no guarantee Mastercard’s crypto settlement initiative will support bitcoin.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• BMJ1971
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 16-10-2023
Goedenavond, mooie cijfers weer hier.....

Iemand nog een mooie tip voordat ik ga zoeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

BMJ1971 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:33:

Avax, laat het eerst crashen. Koop dan genoeg om te kunnen delegaten (25 avax). da's een top 10 coin.

[ Voor 4% gewijzigd door Kain_niaK op 11-02-2021 19:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Crypts schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:30:
[...]

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? :D
Ik had ook geluk.... als eerste direct Doge gekocht... die ging flink moonen, meerdere keren uitgestapt, lager weer ingestapt... hoger weer verkocht...
En nu het zelfde liedje met BAT.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crypts
iVibes schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:34:
[...]

Ik had ook geluk.... als eerste direct Doge gekocht... die ging flink moonen, meerdere keren uitgestapt, lager weer ingestapt... hoger weer verkocht...
En nu het zelfde liedje met BAT.....
Ah zo, heb zelf dat Blox tientje meteen omgezet naar LTC. Dat Coinbase spul heb ik nooit omgewisseld, was me wel een gokje waard en het was toch gratis. :)

Bensimpel

Positieve meneer

BMJ1971 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:33:

NuCypher op coinbase :+

Alles zo'n beetje gaat wel lekker.

😆 - Denk ook eens om ;)

• Kain_niaK

Kain_niaK

Verdere coinflex integratie! Wie heeft er al FLEX? Staat nog maar op 0.16 dollar of zo.

https://medium.com/@coinf...n-crv-finance-5979f42dbbb

[ Voor 20% gewijzigd door Kain_niaK op 11-02-2021 19:38 ]

• BMJ1971
Daarom moeilijk kiezen ;)

Bensimpel

Positieve meneer

Ik ga maar eens een rondje wandelen voordat ik domme dingen ga doen (zoals te vroeg verkopen/buy the high) enzo :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Pff wist niet dat koers in de gaten houden zo verslavend is.

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:23
Wie weet waarom bitvavo soms als je een order doet deze opsplitst en 2 delen?
Heb bijvoorbeeld nano gekocht en dan deelt hij de order op in 2 delen welke totaal random en verschillend zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Bensimpel schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:41:
Ik ga maar eens een rondje wandelen voordat ik domme dingen ga doen (zoals te vroeg verkopen/buy the high) enzo :+
Nee joh, krijg je spijt van. Gewoon ff het gevoel hebben dat je leeft.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

• iVibes

iVibes

We Were Meant to Fly

Crypts schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:36:
[...]

Ah zo, heb zelf dat Blox tientje meteen omgezet naar LTC. Dat Coinbase spul heb ik nooit omgewisseld, was me wel een gokje waard en het was toch gratis. :)
Op Coinbase zet ik ook alles direct om maar ik vind het wel even leuk om te kijken wat ik van een ShitBlox tientje bij elkaar kan traden....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
ComTech schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:43:
Heb bijvoorbeeld nano gekocht en dan deelt hij de order op in 2 delen welke totaal random en verschillend zijn.
Waarschijnlijk heb je met je market order (Via de standaard trade optie) 2 verschillende sell orders opgekocht (Zie de advanced omgeving).

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 11-02-2021 19:47 ]

• Chaes

Chaes

#HODL

ComTech schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:43:
Ben je zo'n Big Swinging Dick dat je buy order te groot is om aan één prijs gekoppeld te worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Zo ik heb mijn ADA verkocht was er even klaar mee. Mega sell orders op 1$. Kijk morgen of later wel weer of ik weer in kan stappen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• BMJ1971
zwembroek schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:50:
Zo ik heb mijn ADA verkocht was er even klaar mee. Mega sell orders op 1$. Kijk morgen of later wel weer of ik weer in kan stappen.
Ik heb ADA op 1,00 als sell order staan, een paar keer bijna gehit.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-10 09:41
BMJ1971 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:51:
[...]

Heb die van mij er net juist uitgehaald, ergens heb ik het idee dat ie er zo gewoon doorheen gaat.
Zal er wel weer naast zitten, maar dan is de stop loss nog aanwezig :P

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
zwembroek schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:50:
lijkt wel of het keihard tegengehouden word. ik zie steeds rond 0.97x heel veel 16300 ada sell orders opeens voorbij komen op binance...beetje verdacht

• zwembroek
  • Nu online
BMJ1971 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:51:
[...]

Ik ga de enorme rode kaars op 1$ straks in de gaten houden. :P

• zwembroek
  • Nu online
nemesis2212 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:53:
[...]

lijkt wel of het keihard tegengehouden word. ik zie steeds rond 0.97x heel veel 16300 ada sell orders opeens voorbij komen op binance...beetje verdacht
Heb je die 5000.000 op 1 $ ook gezien?

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
zwembroek schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:54:
[...]

Ik ga de enorme rode kaars op 1$ straks in de gaten houden. :P
same, dat word een leuke drop idd
Pagina: 1 ... 213 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!