Ja dat had ik inderdaad beter vermeld.oisyn schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:20:
[...]
Zonder exchange erbij te noemen is daar natuurlijk weinig over te zeggen, maar ik heb dat nog nooit gezien en dat zou wel heel vreemd zijn
Een exchange wil dat ook helemaal niet. Gevulde orderboeken betekenen liquiditeit. Als je meer fee zou betalen, dan zouden de orderboeken veel leger zijn en wil niemand daar meer traden omdat de koers dan keihard schommelt door slippage.
Dat gebeurd mij ook regelmatig, doe je dan niet alsnog een marketorder?Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:11:
Op een kuthaar in de breedte mijn LTC buy niet gehit.
ieuw.
XRP = trash
Excuus voor de dubbele vraag, had dit bericht niet gezien. Maar welke exchange gebruik je voor een stop-loss op ADA? Ik zit zelf op bitvavo en daar lijkt dat niet te kunnen.DutchCrownNL schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:19:
[...]
Haha dat dus. Die van mij is ook gehit maar blijf nu wel ff in fiat zitten, niet te voorspellen wat ie nu gaat doen
En dan heb je nog verschillen tussen busd en usdt, dat kan ook uitmaken.dehardstyler schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:58:
[...]
Bij mij in de Binance BTC grafiek is BTC 44558 geweest ofzo. Jou BTC is dus precies als laatste verkocht waarschijnlijk.
Sorry, ik zat in mn hoofd nog met de stop buy order van de vorige vraag in mn hoofd. Een limit sell order is uiteraard maker..oisyn schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:22:
[...]
Hij heeft het over een order die het orderboek in gaat, dus dat is dan per definitie een maker fee, op het moment dat ie geëxcutet wordt
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Tja, totdat ie wel verder had gezakt. Dan was ik de slimme geweest en had ik lekker goedkoop weer ingekocht. Achteraf is het makkelijke praten.Matthias87 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:19:
[...]
Meestal wordt zo een beweging juist geinitieerd om weak hands (stop losses) eruit te gooien.
Jij was daar een onderdeel van
BittrexDavid456 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:22:
[...]
Welke exchange gebruik je voor een stop-loss op ADA? Ik zit zelf op Bitvavo maar daar lijkt dat niet te kunnen?
Verwijderd
Nee, dat is in mijn ervaring vragen om problemen, vooral bij dit soort snelle bounces. Gewoon geduld tot er wel 1 gehit wordt.Mr_Ripple schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:24:
[...]
Dat gebeurd mij ook regelmatig, doe je dan niet alsnog een marketorder?
Binance, maar stop-loss stond voor de Future x20 long, al werkt die voor de normale spot market ook.David456 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:24:
[...]
Excuus voor de dubbele vraag, had dit bericht niet gezien. Maar welke exchange gebruik je voor een stop-loss op ADA? Ik zit zelf op bitvavo en daar lijkt dat niet te kunnen.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Kronkelhoofd. Hoog tijd dat ik mn werklaptop weer eens open sla, tijd voor wat ontspanning.Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:23:
[...]
Maker toch? Taker is market sell?
Of heb ik het nu mis...
Usdt heeft een voller orderbook, dus daarmee kan je eventueel iets goedkopen en sneller handelen dan met euro. Verder geen verschil.MaStar schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:06:
[...]
Nou - even een dagje of 2 rust, en dan weer instappen
Heb nu alles in EUR. WAt is het verschil met USDT?
Zero.
Je ziet de meeste munten een beetje stagneren nu.. mooi moment om in te stappen?
Sorry, da's mijn schuld, alles wat ik koop verandert in stront de afgelopen dagen. Easyfi, cake, bake, egld, bnb en dus nu ook ADA.Amras schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:16:
Pffft... die gare swing van ADA heeft m'n stop loss geraakt.
Wat een rare beweging ineens. Prima als je zakt, maar blijf dan ook zakken.
En pas op: hij heeft maar een deel verkocht vermoedelijk.SJAAKSJAAK schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:21:
[...]
[Twitter]
werd blijkbaar meteen als market sell order verkocht.
Ik denk andersom.... Ik heb het idee dat er nog een shake off gaat komen en misschien is dit wel het moment om ff naar fiat te gaan.LouwPost schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:28:
Je ziet de meeste munten een beetje stagneren nu.. mooi moment om in te stappen?
ik heb ook een keer geluk gehad... waar normaal mijn sell order net niet geraakt wordt stond die nu op 195.12 LTC waar Binance tot 195,17 is gegaan. nu ben ik in iedergeval weer van die munt af
Dat is Binance. Die 2k BTC is naar Coinbase gegaan.Stokstaart schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:29:
[...]
En pas op: hij heeft maar een deel verkocht vermoedelijk.
[Afbeelding]
Ook mogelijk ja, dit is zo'n punt dat het alle kanten op kan gaan.jvp schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:29:
[...]
Ik denk andersom.... Ik heb het idee dat er nog een shake off gaat komen en misschien is dit wel het moment om ff naar fiat te gaan.
Verwijderd
Haha dan hadden wij het precies andersomBarbapapa852 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:29:
ik heb ook een keer geluk gehad... waar normaal mijn sell order net niet geraakt wordt stond die nu op 195.12 LTC waar Binance tot 195,17 is gegaan. nu ben ik in iedergeval weer van die munt af
:strip_exif()/f/image/JGVOMR4CWTT5DCRwPB6i6k9j.jpg?f=fotoalbum_large)
Was een leuke geweest voor wat extra sats meteen na de bounce
Gevoel zat goed, net iets te gretig. Maar zo gaat het vaak.
Klopt.Jarne_ schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:31:
BTC begint een Bart Simpson patroon te vormen
Wat is daar nou leuk aanhahaha.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb net m'n BNB verkocht op $135. M'n gemiddelde aankoopprijs was $36, dus dat vond ik wel mooi om eens winst te nemen. Nu zien waar ik weer ga instappen!
* zork hoopt dat vrouwlief niet mee leest.
[ Voor 14% gewijzigd door zork op 10-02-2021 14:35 ]
Ik snap het niet. Er staat "transferred".. dus van binance naar coinbase. Wat heeft dat met de koers te maken, tenzij hij deze effectief heeft omgezet naar FIAT of andere coin?T-mo-T schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:30:
[...]
Dat is Binance. Die 2k BTC is naar Coinbase gegaan.
Never ever financial advice...
Zoals ik al zei: even tijd dat ik met mijn hoofd wat sneeuw ga smelten buitenT-mo-T schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:30:
[...]
Dat is Binance. Die 2k BTC is naar Coinbase gegaan.
BTC lager kunnen inkopen
Inmiddels staan we weer al wat hoger en een echt grote correctie is er de laatste weken niet meer geweest.
Ben benieuwd naar wanneer een echte correctie komt en met hoeveel % we dan gaan zakken, herhaling van 2017-2018 of gaan we niet zo diep?
LTC was mijn crypto-ontmaagding en indirect dus de reden dat ik bij Tweakers ben beland.Mooooody schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:12:
[...]
Man man man, wat een vulgair taalgebruik weer![]()
Wil je nooit meer LTC noemen aub?
Dus ja, misschien inderdaad beter niet meer benoemen
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Dat is het nadeel van een stop-loss. Je bent min of meer overgeleverd aan de goden. Gaat vaak goed maar bij wilde bewegingen kan je genaaid worden. Zeker bij onbetrouwbare exchanges (wat Binance overigens niet is).PWM schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:50:
Ik had bij Binance een stop loss op 45.000 met een sell op 44.700. Die 45.000 heeft hij nooit aangetikt, maar toch heeft hij verkocht op 44.400
Zo, de oude garde ook weer blij. "Het blijft toch een onbetrouwbaar ding die zogenoemde cryptomunten."Qunix schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:38:
https://nos.nl/artikel/23...len-van-beroemdheden.html
Is dat gerelateerd aan de Ledger hack?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik ga weer ff in hodl mode, huidige PF:
BTC, ETH, ADA, ONT, DOT, VET, VTHO en STMX.
BTC, ETH, ADA, ONT, DOT, VET, VTHO en STMX.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
mag ook wel, heb mijn stoploss van 5 dollar gecancelled omdat ik gewoon beledigd was door de dropImperium schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:40:
Cake gaat weer opstijgen
Wat 5 euro, op je muil gauw!
Hier de helft van mijn BNB verkocht in stukjes met een gemiddelde verkoop prijs van 122.5 dollar.zork schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:35:
Ik heb net m'n BNB verkocht op $135. M'n gemiddelde aankoopprijs was $36, dus dat vond ik wel mooi om eens winst te nemen. Nu zien waar ik weer ga instappen!
Daar staat ie nu gewoon boven
Vind het even prima zo.
Dan komt er een weer een leuk inkoop momentje aan indien deze zo uitspeelt.
Kan ook een leuke short worden.
Mwah, met de Ledger hack kwamen mensen aan thuisadressen van de eigenaren. Dus dan weet je waar potentieel geld te halen is.Qunix schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:38:
Wie weet hebben ze die adressen inderdaad gebruikt, maar dat hoeft helemaal niet.
Als ik dit artikel zo lees, zijn er 2FA codes gestolen. Dat zou eerder wijzen op bijvoorbeeld Blockchain.info z'n wallet. Als je een e-mailadres achterhaalt (welke met 2FA beveiligd is) en zo'n account is ook met 2FA beveiligd, dan kan je er met sim swapping natuurlijk bij.
Moraal van dit verhaal: deel NOOIT je keys, deel nooit de waarde van je PF, wees altijd voorzichtig; 2FA is geen garantie.
Je wordt hier gierig van he. Meer meer meer!DJ-Promo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:43:
[...]
Hier de helft van mijn BNB verkocht in stukjes met een gemiddelde verkoop prijs van 122.5 dollar.
Daar staat ie nu gewoon boven. Ingekocht onder de 40 vooral onder 30 dollar.
Vind het even prima zo.
Moet de 2fa wel via sms lopen. Via een auth app was de kans al kleiner.Richh schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:47:
[...]
Mwah, met de Ledger hack kwamen mensen aan thuisadressen van de eigenaren. Dus dan weet je waar potentieel geld te halen is.
Wie weet hebben ze die adressen inderdaad gebruikt, maar dat hoeft helemaal niet.
Als ik dit artikel zo lees, zijn er 2FA codes gestolen. Dat zou eerder wijzen op bijvoorbeeld Blockchain.info z'n wallet. Als je een e-mailadres achterhaalt (welke met 2FA beveiligd is) en zo'n account is ook met 2FA beveiligd, dan kan je er met sim swapping natuurlijk bij.
Moraal van dit verhaal: deel NOOIT je keys, deel nooit de waarde van je PF, wees altijd voorzichtig; 2FA is geen garantie.
doei
Het heeft er alles mee te maken. Alle shitcoins zijn gemaakt om je van je bitcoin te ontdoen.ardana123 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 01:30:
[...]
Wat heeft dat nu met iets te maken? Alle coins zijn gedaald in BTC. Moest dat niet het geval zijn zaten we nu al een globale market cap van 10 triljoen.
Waar zie jij dat staan dan? Je zet het neer als citaat maar komt in het artikel niet terug. En wordt ook met geen woord over gesproken.Gelukszoekr schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:42:
[...]
Zo, de oude garde ook weer blij. "Het blijft toch een onbetrouwbaar ding die zogenoemde cryptomunten."
@Richh Authenticator app (of hardware key) is natuurlijk al weer een stuk beter dan 2FA via SMS...
[ Voor 12% gewijzigd door sOid op 10-02-2021 14:52 ]
Ja slaat nergens op. Week terug was de prijs net 50 dollar. Dat was al ongeveer x2 voor mij.zork schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:48:
[...]
Je wordt hier gierig van he. Meer meer meer!
Nee, het is puur mijn gevoel op zo'n bericht. Ik zie het namelijk zo voor me. Dat mag toch?sOid schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:51:
[...]
Waar zie jij dat staan dan? Je zet het neer als citaat maar komt in het artikel niet terug. En wordt ook met geen woord over gesproken.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Nee. In het artikel staat sim-swapping. Je kan niks van een Ledger stelen dmv sim-swapping. Alleen met een baco kun je iets van een Ledger stelen.Qunix schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:38:
Shorten? Zeg dat eens tegen de gasten van WSBJarne_ schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:44:
[...]
Dan komt er een weer een leuk inkoop momentje aan indien deze zo uitspeelt.
Kan ook een leuke short worden.
Mja, kan. We hebben FOMO nodig
Euhm, we zijn net uit een nieuwe correctie gekropen? >40k naar <30k, en daar zijn we eindelijk weer uitInmiddels staan we weer al wat hoger en een echt grote correctie is er de laatste weken niet meer geweest.
Ben benieuwd naar wanneer een echte correctie komt en met hoeveel % we dan gaan zakken, herhaling van 2017-2018 of gaan we niet zo diep?
2017 kende 5 serieuze correcties van ~40%. De bodem van al die correcties, tikte ongeveer de top aan voorafgaand van de correctie. Tot de laatste correctie, die denderde door alles heen. Daarna bijkopen heeft toch geen zin, want dan zitten we tot de volgende halving in een bullmarket
We kunnen nu nog geen 40% correctie doen zonder de vorige ATH breken. Als we het verleden willen napraten (en dat doen uiteindelijk veel modellen die moon voorspellen), dan zouden we naar ongeveer $65.000 moeten voor we weer een 'grotere' correctie maken.
Kijk, dat er een dagje 10% vanaf pleurt is niet zo gek, maar serieuze drops zijn gevaarlijk voor de bullish lijn die we nu volgen en het S2FX model.
En een boormachine?DaCoTa schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:54:
[...]
Nee. In het artikel staat sim-swapping. Je kan niks van een Ledger stelen dmv sim-swapping. Alleen met een baco kun je iets van een Ledger stelen.
doei
Door deze dip is het hier wel weer een stukje rustiger. Iedereen nu met pijn in de buik de bende afgesloten en maar even een frisse neus gaan halen? Goed... ik denk dat we nu een paar uurtjes naar rechts gaan en dat de actie later op de dag weer los komt. Ik hoop naar boven maar ik ben bang voor een rode dag (vroeg of laat moet het keer gebeuren...)
Natuurlijk, van mij welGelukszoekr schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:53:
[...]
Nee, het is puur mijn gevoel op zo'n bericht. Ik zie het namelijk zo voor me. Dat mag toch?
Ik erger me alleen aan het wantrouwen over journalistiek in de samenleving. Vandaag hier al eerder bij artikel van The Guardian, over uitspraken van Musk. En breder getrokken natuurlijk in de maatschappij als geheel; journalisten die bedreigd en mishandeld worden, NOS die niet meer met logo's op busjes kan rijden, dat soort dingen.
En dan helpt dit soort 'stemmingmakerij' mijns inziens niet.
Maar goed, dit is niet ontopic
Verwijderd
ETH 2.0 is in de maak omdat het de enige uitweg was om mee te kunnen komen met de Bitcoin run.Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 05:42:
[...]
ETH2.0 is in de maak om dat (en een hoop andere dingen) te fixen. Kost wel tijd inderdaad.
'Vitalik... DOE IETS!!!!'
'Euh... ok. 2.0 met locked staking om de zieltjes hier te houden?'
'Geniaal. Perfect!'
Nog een (mogelijk) goed bericht van zojuist voor ADA of andere 3e generatie blockchains:
*FACEBOOK TO EXPLORE WAYS TO RANK POLITICAL CONTENT IN FEEDS
Zie ook hierboven in mijn vorige post vanochtend rond 10u het artikel uit The Verge over de ideeën van Twitter hierover.
Interessant dat deze 2 grootmachten op dezelfde dag over deze dingen gaan praten.
En het schijnt dat Cardano hier nou juist (de) tools voor aan het ontwikkelen is. Maar er zullen vast wel andere coins zijn die dit zouden kunnen, misschien dat iemand anders daar meer info over heeft?
Voor wat ze kunnen betekenen voor fintech/middle man en kostenbesparing: zie dit videootje: https://www.reddit.com/r/...skinson_i_forgot_to_kiva/
*FACEBOOK TO EXPLORE WAYS TO RANK POLITICAL CONTENT IN FEEDS
Zie ook hierboven in mijn vorige post vanochtend rond 10u het artikel uit The Verge over de ideeën van Twitter hierover.
Interessant dat deze 2 grootmachten op dezelfde dag over deze dingen gaan praten.
En het schijnt dat Cardano hier nou juist (de) tools voor aan het ontwikkelen is. Maar er zullen vast wel andere coins zijn die dit zouden kunnen, misschien dat iemand anders daar meer info over heeft?
Voor wat ze kunnen betekenen voor fintech/middle man en kostenbesparing: zie dit videootje: https://www.reddit.com/r/...skinson_i_forgot_to_kiva/
Inmiddels moet je voor €650k aan BNB holden om op het hoogste level te zitten qua cashback... Dat is wel een soort van wauw zeg maar.
Dat duurt nog wel even voor ik dat bij elkaar getrade heb.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zie het nu. Potverdorie wat een pech, echt op $1,- gehit om vervolgens te stijgen.oisyn schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:14:
[...]
Volgens Cryptowatch is Binance tot 44.500 gegaan.
Verwijderd
Tis nog maar woensdag, vrijdag moet lukkenCrypts schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:00:
Inmiddels moet je voor €650k aan BNB holden om op het hoogste level te zitten qua cashback... Dat is wel een soort van wauw zeg maar.![]()
Ben even dit aan het kijken. Al langsgekomen?
God morks in wysterious ways.
Die correctie van 40->30 was ik dus al vergetenRichh schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:57:
[...]
Euhm, we zijn net uit een nieuwe correctie gekropen? >40k naar <30k, en daar zijn we eindelijk weer uit
2017 kende 5 serieuze correcties van ~40%. De bodem van al die correcties, tikte ongeveer de top aan voorafgaand van de correctie. Tot de laatste correctie, die denderde door alles heen. Daarna bijkopen heeft toch geen zin, want dan zitten we tot de volgende halving in een bullmarket
We kunnen nu nog geen 40% correctie doen tot we de vorige ATH breken. Als we het verleden willen napraten, dan zouden we naar ongeveer 65.000 moeten voor we weer een correctie maken.
Kijk, dat er een dagje 10% vanaf pleurt is niet zo gek, maar serieuze drops zijn gevaarlijk voor de bullish lijn die we nu volgen en het S2FX model.
Eerst naar 65k gaan is prima voor mij, al heb ik dan mijn twijfels of we eerst 100k gaan aantikken vooraleer we naar 40k zouden zakken. Het S2FX heb ik soms mijn twijfels bij, ik denk dat er te veel mensen met dit plaatje in hun hoofd zitten en daarom holden. Zou mooi zijn indien we eind dit jaar die 100k/200k aantikken maar het mag gerust wat langzamer dan dat
Nu een goed moment om ADA in te slaan want onder de 0,80 dollar cent zie ik ADA voorlopig niet komen.basdk23 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:59:
Ada herstelt een stuk beter dan DOT
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Mooie clickbait kop. Heb je een linkje / toelichting?
$ alias cd='rm -rf'
Bensimpel
Positieve meneer
Coinbase zet standaard 2FA via SMS aan, ik heb dit voor de zekerheid net maar even via de google authenticator aangezet.DaCoTa schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:54:
[...]
Nee. In het artikel staat sim-swapping. Je kan niks van een Ledger stelen dmv sim-swapping. Alleen met een baco kun je iets van een Ledger stelen.
SMS 2FA is gewoon onveilig. Vooral als je dus providers niet kan vertrouwen.
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik doe mijn best maar met een modaal dagsalaris per trade schiet het niet echt op.Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:02:
[...]
Tis nog maar woensdag, vrijdag moet lukken
Ergens 2025 moet wel lukken ofzo.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Binance had een rare storing. Mijn PF gaf 'ie ineens 10% lager weer, toen sprong ie ineens naar een stuk hoger (ik heb vanmorgen wat naar Coinbase verplaatst en ik kreeg ineens precies het oude bedrag weer terug) en een paar minuten later was 'ie weer terug waar 'ie hoorde te zijn. Ik heb nog een screenshot gemaakt en als ik de losse getallen (prijs per coin) optel klopt het totaal wel. Precies op dat moment gebeurde die rare drop van alles, ook volgens andere sites (maar dat herstel was er op andere sites niet). Ik vermoed daarom dat Binance verkeerde waarden doorgaf naar andere sites.ybos schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:47:
[...]
Dat snap ik, maar het gebeurd instant.
Dat is geen reactie op het dalen van BTC, dan zou er wel enige vertraging inzitten lijkt me
Op CoinMarketCap zie ik ook een rare piek met een dal er vlak achter. Zowel die piek als dat dal zijn een beetje raar.
[ Voor 6% gewijzigd door Specy op 10-02-2021 15:08 ]
Daarom ook altijd geen absolute waardes gebruiken, ga er 1 dollar er onder zittenPWM schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:02:
[...]
Zie het nu. Potverdorie wat een pech, echt op $1,- gehit om vervolgens te stijgen
Had ik ook: ETH stond op 1390 euro. Dat was ook doorgegeven aan Delta.Specy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:05:
[...]
Binance had een rare storing. Mijn PF gaf 'ie ineens 10% lager weer, toen sprong ie ineens naar een stuk hoger (ik heb vanmorgen wat naar Coinbase verplaatst en ik kreeg ineens precies het oude bedrag weer terug) en een paar minuten later was 'ie weer terug waar 'ie hoorde te zijn. <knip> Ik vermoed daarom dat Binance verkeerde waarden doorgaf naar andere sites.
Na een paar keer refreshen klopte het weer. De grafiek geeft nergens 1390 euro aan.
Ik vertrouw ook zeker niet 100% op S2FX, maar het breken van het model is wel een onderdeel van mijn exit-strategie.wdbtje schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:02:
[...]
Die correctie van 40->30 was ik dus al vergeten![]()
Eerst naar 65k gaan is prima voor mij, al heb ik dan mijn twijfels of we eerst 100k gaan aantikken vooraleer we naar 40k zouden zakken. Het S2FX heb ik soms mijn twijfels bij, ik denk dat er te veel mensen met dit plaatje in hun hoofd zitten en daarom holden. Zou mooi zijn indien we eind dit jaar die 100k/200k aantikken maar het mag gerust wat langzamer dan dat
De grap van S2FX icm mensen die idd daarom hodlen, is natuurlijk dat het (ook) een self-fulfilling prophecy gaat worden. En dat het dus juist uit gaat komen.
Van mij mag het ook langzamer, zeker
Ben er zelf van overtuigd dat alles cyclisch is en het de toekomst altijd 'rijmt' met het verleden als het om economie gaat, als dat doorbroken wordt heb ik er minder vertrouwen in.
Beter nog wat verder. Dus iets als 39.973, Dat maakt qua winst sowieso eigenlijk niets uit.mannowlahn schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:06:
[...]
Daarom ook altijd geen absolute waardes gebruiken, ga er 1 dollar er onder zittenbv 39999 ip 40.000
Ondertussen wordt er €750,- geboden op een 2ehands AMD 5700XT die nieuw tussen de €450,- en €500,- gekost heeft.
Hallo 2017
Hallo 2017
true, met stop losses is het sowieso goed om een buffer aan te houden, als die psychologische lijn door broken wordt dan beukt hij er snel heen. Ik zie dat ook vaak in de screenshots van Tado, lijken random getallen maar er zit (bij hem sowieso) wel een goede gedachte achter.PilatuS schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:14:
[...]
Beter nog wat verder. Dus iets als 39.973, Dat maakt qua winst sowieso eigenlijk niets uit.
Beter is dan 39983 oid, want hij moet er ook nog een beetje overheen, anders ga je mee in molen.mannowlahn schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:06:
[...]
Daarom ook altijd geen absolute waardes gebruiken, ga er 1 dollar er onder zittenbv 39999 ip 40.000
Het gebeurd idd vaak dat je order net niet wordt gehit.
Als je de grafiek bekijkt en je ziet bijvoorbeeld 38000 als laagste waarde, dan kan het best zijn dat op die waarde slechts 0.2 btc is gekocht/verkocht.
Als jij dan nog 0.1 wilt kopen/verkopen zit je er toch net naast.
XRP = trash
en 2013 toen je in heel het land geen R9 280x kaart meer kon vinden. zelfs voedingen waren vaak uitverkochtWhySoSerious schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:15:
Ondertussen wordt er €750,- geboden op een 2ehands AMD 5700XT die nieuw tussen de €450,- en €500,- gekost heeft.
Hallo 2017![]()
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Ik zie ADA hier de laatste dagen logischerwijze regelmatig de revue passeren, helaas al te vaak zonder enige onderbouwing.
Daarom mijn 5 cent waarom ik denk dat ADA op (middel)lange de huidige ATH van 1.33$ vlotjes gaat breken. Volgende zaken zijn onlangs geimplementeerd of zitten er (mogelijks) aan te komen:
Oh, ik ben geen trader. Een dip die er ongetwijfeld nogmaals gaat komen richting nieuwe ATH neem ik er dus gewoon bij.
Doe er je voordeel mee! Good luck!
Daarom mijn 5 cent waarom ik denk dat ADA op (middel)lange de huidige ATH van 1.33$ vlotjes gaat breken. Volgende zaken zijn onlangs geimplementeerd of zitten er (mogelijks) aan te komen:
- d-parameter die 0 zal zijn tegen eind maart. Alle blocks zullen dan door stakepools gemaakt (= 100% decentralization) / link
- Mary HFC is gepland voor 22 februari, hierdoor zal Cardano native tokens (first class citizens in tegenstelling tot op Ethereum) ondersteunen. / link
- ERC20 convertor welke het voor tokens Ethereum makkelijk maakt de overstap naar Cardano te maken / demo
- Smart contracts die er ein-de-lijk aankomen / link + must see video
- SingulariyNet (AGI) die overstap maken van Ethereum naar Cardano / link
- Celcius (CEL) gaat gebruik maken van Cardano / link
- Eerste stappen voor Voltaire worden gezet, Fund3 is reeds 500k$ / link
- Atala Prism als identity solution voor meerdere landen in Afrika / video clip + link + demo
- Oracles dmv samenwerking met Wolfram Alpha (DE referentie) / link
Oh, ik ben geen trader. Een dip die er ongetwijfeld nogmaals gaat komen richting nieuwe ATH neem ik er dus gewoon bij.
irony > *
Ik had toen boden van €350,- op m'n RX470 4GBanti elppa schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:19:
[...]
en 2013 toen je in heel het land geen R9 280x kaart meer kon vinden. zelfs voedingen waren vaak uitverkocht
Beter rendement dan op BTC destijds
Wauw echt? Dan moest ik mijn 5700XT maar eens gaan verkopen dusWhySoSerious schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:15:
Hallo 2017![]()
Verwijderd
Uncle_Charles schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:23:
Ik zie ADA hier de laatste dagen logischerwijze regelmatig de revue passeren, helaas al te vaak zonder enige onderbouwing.
Daarom mijn 5 cent waarom ik denk dat ADA op (middel)lange de huidige ATH van 1.33$ vlotjes gaat breken. Volgende zaken zijn onlangs geimplementeerd of zitten er (mogelijks) aan te komen:Zijn uiteraard nog meer zaken (bv Coinbase gerucht (Rosetta anyone?), LiqwidFinance, EUTXO, ...) maar dat is voor een volgende keer.
- d-parameter die 0 zal zijn tegen eind maart. Alle blocks zullen dan door stakepools gemaakt (= 100% decentralization) / link
- Mary HFC is gepland voor 22 februari, hierdoor zal Cardano native tokens (first class citizens in tegenstelling tot op Ethereum) ondersteunen. / link
- ERC20 convertor welke het voor tokens Ethereum makkelijk maakt de overstap naar Cardano te maken / demo
- Atala Prism als identity solution voor meerdere landen in Afrika / video clip + link + demo
Toen kon ik nog aan kaarten komen, nu helemaal niets meer wat n drama. Mn grootste leverancier van 2017 kreeg nu van de 30 aangevraagde kaarten er maar 3 binnenWhySoSerious schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:15:
Hallo 2017![]()
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Heb je daar nu speciaal voor een account op Tweakers gemaakt?Uncle_Charles schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:23:
Daarom mijn 5 cent waarom ik denk dat ADA op (middel)lange de huidige ATH van 1.33$ vlotjes gaat breken. Volgende zaken zijn onlangs geimplementeerd of zitten er (mogelijks) aan te komen:Zijn uiteraard nog meer zaken (bv Coinbase gerucht (Rosetta anyone?), LiqwidFinance, EUTXO, ...) maar dat is voor een volgende keer.
Inhoudelijk is je post misschien wel juist maar opvallend vind ik dit wel.
Ja, de schaarste vanuit de fabrikanten was al niet lekker, maar op deze manier wordt het helemaal een perfect storm natuurlijk...green-tea schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:27:
[...]
Toen kon ik nog aan kaarten komen, nu helemaal niets meer wat n drama. Mn grootste leverancier van 2017 kreeg nu van de 30 aangevraagde kaarten er maar 3 binnen
Enige wat ik hoop is dat m'n graka er nu niet mee ophoudt, weinig zin om zo veel geld uit te geven. Ik bedoel, koop dan DOGE
125x leverageCrypts schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:05:
[...]
Ik doe mijn best maar met een modaal dagsalaris per trade schiet het niet echt op.![]()
Ergens 2025 moet wel lukken ofzo.
@HoppyF Ja dat klopt helemaal. Heb geen zin dat mijn crypto posts gelinkt worden aan bv vele posts uit het bouwforum waar mogelijks mijn woonplaats aan af te leiden is.
irony > *
Uncle_Charles schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:23:
/f/image/xObaLc5DqXJL4efGzwFXnD3M.png?f=fotoalbum_large)
Ik zie ook nog potentie in ADA. Mijn onderbouwing: als altijd de chart.
In het geval bij ADA zijn er al jaren patronen te zien in ADA/ETH. De potentie hierboven spreekt voorzich. Hij zal toch minimaal naar de 555 eth willen. Maar wie weet gaan we wel naar de introductie prijs van januari 2018, de gekte van toen. Dan zit je zomaar op 1400 eth. Volume is in ieder geval vergelijkbaar met toen.
Wat BNB betreft dacht ik eerder dat de 120 dollar zijn piek wellicht was, gezien deze BNB/ETH trend van afgelopen 25 maanden:
/f/image/NLy9D5v1lW2GgHuDjJHabdeX.png?f=fotoalbum_large)
Toen hij erdoor brak (en ik dus al verkocht had, maar gelukkig kwam die nog netjes terug naar 125 dollar) liet hij vandaag duidelijk zien dat die trend nog steeds geldt, en overduidelijk ook. Kijk maar hoe de voormalige resistance nu als support getest is (dat is diezelfde blauwe lijn):
/f/image/errv5RNqLPyBT35T5Lo4ht5P.png?f=fotoalbum_large)
De vraag is... gaat die nu wel wegkomen hier? Wat mij betreft geeft die gele lijn antwoord, daar probeert die duidelijk steun te vinden. Als we opnieuw onder de blauwe lijn gaan dan open ik een short, dat julie het alvast weten
[ Voor 36% gewijzigd door Malarky op 10-02-2021 15:39 ]
https://decrypt.co/57241/...o-secure-4-billion-in-aum
Nexo partners met Ledger
Nexo partners met Ledger
[ Voor 86% gewijzigd door Mooody op 10-02-2021 15:36 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
hahhahhahahhahahaha
'More secure than ever' hahhaha
Wie verzint deze slapstick? Echt, veeg me op
M'n flufje NEXO daalt gelijk in waardeVerwijderd schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:37:
[...]
hahhahhahahhahahaha
'More secure than ever' hahhaha![]()
je zegt het zelf al he, millionMrFX schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 06:14:
The million dollar question. Hoe ver blijft dit nog door stijgen?
#tulpenmanie
Dus geef je gewoon een aanwijzing waar we meer info over je kunnen vinden indien we er met de boormachine op uit willen trekken.Uncle_Charles schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:32:
@HoppyF Ja dat klopt helemaal. Heb geen zin dat mijn crypto posts gelinkt worden aan bv vele posts uit het bouwforum waar mogelijks mijn woonplaats aan af te leiden is.
Hodl. Ben ingestapt op 2.2usd dus ik kan nog wel wat klappen verdragenImperium schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:42:
Zijn er nog cakejes hier? Of iedereen inmiddels uitgestapt :-)
Brb, even verhuizen...Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:40:
Volgende week: 'Unfortunately, our partner Ledger leaked all of our Nexo clients data.'
de koers van cardano vorige weekVerwijderd schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:37:
[...]
hahhahhahahhahahaha
'More secure than ever' hahhaha![]()
Ga je weer instappen, zo ja, wanneer?DJ-Promo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:52:
[...]
Ja slaat nergens op. Week terug was de prijs net 50 dollar. Dat was al ongeveer x2 voor mij.
Net maar weer een zooitje BNB verkocht
Stick to the plan, 10 dollar inleg eruit en daarna met restant CAKE, de harvest van CAKE in syrup pool omzetten in BNB, totdat apy onder 40 procent daalt.Imperium schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:42:
Ik blijf lekker doorbakken. Maar mijn CAKE komt dan ook uit oktober.Imperium schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:42:
rond de 44680SpX schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:45:
De bears lijkt te winnen.. Iets zegt me dat de nieuwe support onder de 45K is
Never ever financial advice...
Was deze al gepost;
'Noord-Korea stal 316 miljoen dollar aan cryptovaluta voor nucleaire wapens'
https://nos.nl/artikel/23...oor-nucleaire-wapens.html
[ Voor 31% gewijzigd door green-tea op 10-02-2021 15:51 ]
Doe je beter dan ik, op 128 eruit en er weer in, ik had beter naar mezelf moeten luisteren en geen trades meer moeten maken vandaag.locmorto schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:45:
Net maar weer een zooitje BNB verkocht
Nou ja, die bubs gaat gewoon launchpad weer in tot een beter moment om ze weer te verpatsen.
Verwijderd
De nieuwe generatie boormachines. Straks allemaal een Noord-Koreaan met een kernkop aan de deur.green-tea schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:48:
Thanks Nexo.
Ik weet dat hier veel fans zijn, dus ik zal me niet populair maken...
Maar ik heb persoonlijk niet zo'n goed gevoel bij Kim Jong-un. Iets aan hem staat me niet helemaal aan, kan er de vinger nog niet op leggen.
Geef me je Etheleum of ik nuke je de moedel!Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:52:
[...]
De nieuwe generatie boormachines. Straks allemaal een Noord-Koreaan met een kernkop aan de deur.
Thanks Nexo.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/M6CKM6YQsyxEVjd1qN4YbFlY.jpg?f=fotoalbum_large)