Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.952 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Tominatie schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:22:
[...]

!remindme 2 months

Ik heb zowaar het idee dat jij nu teveel leeft in 2017. Ik weet het nog goed, ik zag alles stijgen en stijgen. Soms ging een coin voor mij 100% op een dag. De gekste pumps waar geen einde aan kwam.

Weet je wat er daarna gebeurde? Vast wel. Een beetje realistisch zijn kan geen kwaad. ;)
Ik spreek niet over die echte shitcoins op Binance he, maar een DOT zal stand houden, een NANO, een ATOM,...en tuurlijk komen er correcties maar ze zullen niet zo hard zijn. We zien wel, mij maakt het niet uit, als ik ze zie dalen, stap ik wel uit en neem ik mijn winst maar de tijd dat een coin op 1 dag 500% ging en de dag erna 1% is voorbij. Nogmaals, de iets deftige coins he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Had mijn pensioen in DOT moeten stoppen :+ Wat gaat dat ding toch hard op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02:01
Vergeet niet winst heb je pas wanneer je uitstapt en je hebt nog een heel jaar de tijd om rijk te worden.

Met een inleg van 2000 euro en 10% winst per dag ben je in 2 maanden miljonair.

B-)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Imgnrydrmr
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-09 11:33

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Deze wilde ik toch even delen :P

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

djatwork007 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:18:
[...]

Jullie leven veel te veel in 2017, ik heb nog geen enkele coin op Kraken zien crashen. BTC knalt ook naar de 20.000 volgens jullie, vergeet dat maar, zelfs 30.000 halen we niet meer.
Die correctie gaat er komen, wanneer weet niemand ptecies maar zo'n 5 weken geleden stonden we nog op 17k.

Het is mooi dat je bullish bent, daar hou ik zelf ook wel van. Maar probeer door al die dikke pumps niet de realiteit uit het oog te verliezen.

Het gaat ooit echt weer omlaag en dat gaat meestal niet in een dag, maar ook in stappen. Sommige stappen gaan hard, sommige traag, en dan sta je opeens -20% vanaf je inkoop.

Dat komt wel goed denk je dan, hou nog ff vast en dan gaat er nog eens 30% af.

En dan denk je: nu sell ik niet, kan het net zo goed laten staan nu, en gaat er in de maanden daarna nog eens 80% vanaf.

En voilà, dan ben je door praktijkervaring gecertificeerd bagholder.

Niet persoonlijk tegen jou bedoeld. Want stiekem hoop ik ook dat je gelijk hebt, mijn ervaring uit het verleden is helaas anders.

Eind 2017 / begin 2018 konden de muntjes ook niet stuk. Totdat ze dat wel gingen, en hard ook. Weken met -60%.

Dus geniet van al het groen, en pak die mooie pumps, maar wees op je hoede. Iemand anders heeft altijd een betere instap, en pakt eerder winst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 13:45
djatwork007 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:08:
[...]

Op DOT komt geen harde correctie hoor.
Een munt die +100% in een week is gegaan waarvan 85% in 3 dagen. Als een munt in zo'n korte tijd zoveel kan stijgen, is dat dus ook een teken dat een munt in zo'n korte tijd zoveel kan dalen.

Ik ben zeer fan van DOT, maar vind dit niet erg gezond.

--

Om een voorbeeld erbij te pakken. Dit is wat er met DOT gebeurde na het nogal turbulente begin. Hier de week chart.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5x1xZwxDb2eyBMK0r8WdNxx3d1M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PMOxOqmKjJw5J2IZlF7u7wHl.png?f=fotoalbum_large

Dus dat kan zeker wel en zou zelf beter zijn.

[ Voor 38% gewijzigd door Luca op 16-01-2021 16:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Ladonna Aanvulling op bovenstaande: Als je niet wil dat 1 van beide orders de ander annuleert (je order hoeft immers niet volledig uitgevoerd te worden) of als je zowel van een stijging als een daling wil profiteren, dan kan je beter 2 aparte orders plaatsen voor bijv. ieder 50% van de hoeveelheid. Dus zowel een lage buy order voor 50% van de hoeveelheid (Evt. verdeeld over meerdere losse orders op verschillende niveaus (DCA)) en een hogere sell order voor het aantal dat je al hebt (Ook evt. verdeeld over meerdere orders).

Dat doe ik ook regelmatig als ik niet weet welke kant het op gaat. Je wordt dan of wakker met:
  • Geen verandering in aantal
  • Winst door een hoge sell order die is geraakt (Risico: Is ook verder gestegen, dus evt. hoger weer inkopen)
  • Extra muntjes die je relatief laag hebt ingekocht (Risico: Is verder gedaald, dus verlies)
Maar je minimaliseert op deze manier het verlies dat je kan maken, maar ook de winst die je kunt maken, dus is nooit perfect.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Ik zeg niet dat ik gelijk heb he maar ik zie gewoon een andere markt, mss beetje naief van mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QA123
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 19-06-2024
1inch is ook lekker bezig, in 24 uur van 1,17 naar 1,76 = 50%. Heb daar nog wat in binance earn locked staan, dus wel lekker wanneer dat vrijkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Taro.
Dat wat jij zegt over de orders voor sell en buy meteen plaatsen doe ik nu een tijdje en dat bevalt me wel. Maar vooral met limit orders.

Ik begreep de oco niet, omdat ik dacht dat dat het buy en sell was. Maar het is dus sell/sell 1 order

Ik heb me ook voorgenomen om niet meer hoger te kopen op een coin als ie doorgaat, zoals link. Dat is bijna allemaal verkocht en dat koop ik pas terug onder mijn verkoop of anders niet.

Na 2 jaar begin ik mijn fomo in bedwang te krijgen haha

[ Voor 33% gewijzigd door Ladonna op 16-01-2021 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Tominatie schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:09:
[...]

Die zijn in het verleden ook vaak genoeg in elkaar gepleurd. :+
En dat is dan de "gevestigde orde."

Het zal mij weinig verbazen als $DOT over een paar dagen keihard daalt en de $10 gaat retesten. We zullen het zien. Gewoon uitkijken en altijd SL gebruiken als 'm koopt natuurlijk. :)
Maar ETH en BTC vallen nooit helemaal terug tot ATL .. dat doen 99% van de alts wel.
Die komen nooit in een opwaartse trend,.

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:34
@Imgnrydrmr Jezus wat slecht _O-

Zojuist ook m'n laatste plukje YFI verkocht. Niet geheel bewust, maar zit 100% in fiat. Komende dagen even met een schuin oogje in de gaten houden wat een geschikt moment is om in te kopen. Hoop niet op het beren scenario wat Taro et al hier steeds aanhalen met 23-28k, maar nog een keer naar de 33k zou leuk zijn (heb overigens geen BTC, maar alles daalt toch evenredig mee).

Denk ook niet dat ik nog weer all-in ga, maar proberen m'n inleg er straks uit te halen en nog een paar euro overhouden om mee te traden.

[ Voor 14% gewijzigd door Ypuh op 16-01-2021 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-10 16:11

MicroWhale

The problem is choice

Luca schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:38:
[...]

Een munt die +100% in een week is gegaan waarvan 85% in 3 dagen. Als een munt in zo'n korte tijd zoveel kan stijgen, is dat dus ook een teken dat een munt in zo'n korte tijd zoveel kan dalen.

Ik ben zeer fan van DOT, maar vind dit niet erg gezond.

--

Om een voorbeeld erbij te pakken. Dit is wat er met DOT gebeurde na het nogal turbulente begin. Hier de week chart.
[Afbeelding]

Dus dat kan zeker wel en zou zelf beter zijn.
Ligt er een beetje aan wat de reden is waarom men koopt. Ik heb bij DOT niet het idee dat er veel pump & dump actie achter zit. Daarnaast zijn de tokenomics (of coinomics in dit geval) sterk. En als 59k sats de ath is kun je zeker nog wat leuks verwachten als hij daar boven gaat.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Ypuh schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:55:
Hoop niet op het beren scenario wat Taro et al hier steeds aanhalen met 23-28k, maar nog een keer naar de 33k zou leuk zijn (heb overigens geen BTC, maar alles daalt toch evenredig mee).
Voor de volledigheid en als aanvulling: Ik ben niet bearish, maar ik hou altijd rekening met beide opties (Stijging/daling) om er op in te kunnen spelen als de koers een richting op gaat. Dan heb ik voor mijzelf namelijk al bepaald of ik bijv. uit ga stappen omdat ik verwacht dat het nog veel lager gaat, of dat ik blijf zitten omdat ik weet dat de support waarschijnlijk vlak onder de huidige koers zit. 23-28k kan natuurlijk altijd nog, maar is op dit moment niet iets waar ik bijv. op inspeel of bijv. echt verwacht op korte termijn.

Ik heb overigens sinds vanochtend een Bitcoin long lopen en heb sinds gisteren o.a. weer wat DOT, LINK in de pf zitten en vanochtend DOT, LINK en NEO bijgekocht. Ik heb dus ook zeker een bullish scenario en daar heb ik op dit moment het vizier op gericht :)

Edit: Mooie candles overigens bij NEO/BTC, dat zie je niet vaak:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P8sB9RC6FbSMfepE1SiPjYucHtw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YtGDfmp9IRDutRH4JcigbdM1.png?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 16-01-2021 17:07 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ypuh
We gaan het zien :+

Ik denk ergens dat we ook wel aan het einde van de adem zitten. De huidige trend kan nog een dag/week/maand duren, maar ik verwacht geen 50% stijging meer, eerder een 50% daling (dan staat BTC voor mijn gevoel nog steeds hoog namelijk).

Kortom; genoeg ruimte om nog wat te traden, maar ik wil geen bagholder meer zijn zoals 2018-2020. Ik ga dus ook scherp blijven, wat voorzichter traden (5-10% winst per trade i.p.v. gokken op een nieuwe ATH). Wat geduldiger zijn met inkopen etc.

Heb voor mezelf ook een duidelijk doel afgesproken waar ik mijn inleg eruit ga halen en nog voldoende over heb om nog een beetje emotie op te wekken bij de komende swings :D.

[ Voor 4% gewijzigd door Ypuh op 16-01-2021 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-10 14:26
Even een vraagje. Ik kijk de koers voornamelijk op Coinbase pro. Daar zie ik (in euro overzicht, vanwege aankoop / verkoop) het volume staan van de afgelopen 24H. Ook zie je de Order book met details daarin.

Als ik het overzicht van BTC - USD open, zijn die getallen uiteraard enorm verschillend.
Bij BTC-EUR: 2,207 BTC afgelopen 24H
Bij BTC-USD: 26,574 BTC afgelopen 24H

Zijn er websites die alle order books letterlijk bij elkaar gooien, zodat je een totaal overzicht hebt van de verschillende sell / buy walls etc?

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
MrWilliams schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:55:
[...]

Ligt er een beetje aan wat de reden is waarom men koopt. Ik heb bij DOT niet het idee dat er veel pump & dump actie achter zit. Daarnaast zijn de tokenomics (of coinomics in dit geval) sterk. En als 59k sats de ath is kun je zeker nog wat leuks verwachten als hij daar boven gaat.
Niet per se pump & dump, maar wel sterke controle van whales. Was gisteren voor de uitbraak erg duidelijk te zien in de orderbooks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
dogtagz schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:14:
Zijn er websites die alle order books letterlijk bij elkaar gooien, zodat je een totaal overzicht hebt van de verschillende sell / buy walls etc?
Ik zou niet veel waarde hechten aan orderboeken die binnen 1 seconden kunnen flippen van heel veel vraag naar heel veel aanbod.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ik heb nu zo te zien bijna mijn inzet weer op niveau van voor de grote dip van afgelopen week. Hopelijk komt er niet nog een en gaat het stijgen nog even door. Ik moet nog wel even door om mijn totale inleg uit 2017 terug te krijgen 😬

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Luca schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:17:
[...]

Niet per se pump & dump, maar wel sterke controle van whales. Was gisteren voor de uitbraak erg duidelijk te zien in de orderbooks. :)
Dat is idd wel iets om in de gaten te houden als je voor de korte termijn wilt traden. Ik kijk richting de zomer wel weer hoe ze er voor staan. Ze zitten nu sowieso in stake, dus wat dat betreft is t alleen toekijken.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:36:
Het gaat ooit echt weer omlaag en dat gaat meestal niet in een dag, maar ook in stappen. Sommige stappen gaan hard, sommige traag, en dan sta je opeens -20% vanaf je inkoop.

Dat komt wel goed denk je dan, hou nog ff vast en dan gaat er nog eens 30% af.

En dan denk je: nu sell ik niet, kan het net zo goed laten staan nu, en gaat er in de maanden daarna nog eens 80% vanaf.

En voilà, dan ben je door praktijkervaring gecertificeerd bagholder.
Ik ben nog steeds erg blij met de 25 NANO die ik HODL nadat ik ze aan €20.03 per stuk gekocht heb in januari '18.

;w

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Spyhard666
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-05 18:33
Anthirian schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:29:
Ik heb nu zo te zien bijna mijn inzet weer op niveau van voor de grote dip van afgelopen week. Hopelijk komt er niet nog een en gaat het stijgen nog even door. Ik moet nog wel even door om mijn totale inleg uit 2017 terug te krijgen 😬
Zit sinds gisteren weer in de plus. Heb er 4 jaar over gedaan. Zojuist wat winst genomen op ETH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Spyhard666 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:37:
[...]

Zit sinds gisteren weer in de plus. Heb er 4 jaar over gedaan. Zojuist wat winst genomen op ETH
Ken het gevoel, ik heb ooit een fout van 1100€ moeten goedmaken in 2018.

edit: Was op een shitcoin en nog niet lang bezig met crypto. Ik had ook niet veel fiat dus het heeft enkele trades gekost en wat tijd.
Vandaag zou ik deze veel sneller kunnen terug winnen maar ja, je leert ook wat :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2021 17:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:36

WhySoSerious

Be the change.

DOT #3 op coinmarketcap :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:34
ETH bijna opnieuw op z'n ATH, gaat ie erdoor of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Als ik dat zo lees loont het dus wel om te traden. Voor m'n gevoel loop je daardoor heel veel winst mis (bijv. gister DOT en LINK verkocht die nu +30% zijn gegaan), maar ik zit inmiddels wel weer een paar % boven de dip van maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

mathiasc schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:46:
ETH bijna opnieuw op z'n ATH, gaat ie erdoor of niet ?
1350 USD, nog even geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
net met een deeltje uitgestapt, kan altijd weer instappen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

1450 toch, vriend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
paar ritjes op dotdown moet kunnen toch.
DAMP IET!

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasc
ik vraag me serieus af wanneer BTC toch eens iets (substantieel) zal doen.

constant tussen die 30 en 31k (euries), schieten we niks mee op!

en de 2de vraag is in welke richting dat dan wordt :+ ?

mag ik vragen welke interessante crypto (nieuws) site's zijn met interessante maar vooral bruikbare info waar jullie zelf jullie orders op baseren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
SJAAKSJAAK schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:57:
paar ritjes op dotdown moet kunnen toch.
DAMP IET!
Ja is wel een mooie daarvoor nu, maar het blijft crypto.

Zit ook zo nare army aanhang achter die munt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:27
Slux schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:59:
[...]

Zit ook zo nare army aanhang achter die munt.
Is dat zo? Nog niet veel van meegekregen, in ieder geval niet zo erg als die xrp boys

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Pelox schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 18:02:
[...]

Is dat zo? Nog niet veel van meegekregen, in ieder geval niet zo erg als die xrp boys
Ja, we noemen ze de Dotjes :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 18:02:
[...]

Scheelt niet veel hoor, het zijn net Jehova's daar kan je ook geen discussie mee voeren, alleen maar van die loze kreten dat ie naar de 100USD en zelfs hoger gaat :F

Als je dan wat vraagt ben je meteen een hater, nou moet ik er wel bijzeggen dat Slux als snel gehaat wordt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
bullish pennant

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qbh3rHv-5WWgTFe_qEX4pQ8k9To=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/P3ZHHWvaxurGYXP4tQNqN13o.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
AVA kom op naar de maan graag. Net een zooitje ingekocht dus stijgen maar

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Slux schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 18:05:
[...]

Scheelt niet veel hoor, het zijn net Jehova's daar kan je ook geen discussie mee voeren, alleen maar van die loze kreten dat ie naar de 100USD en zelfs hoger gaat :F

Als je dan wat vraagt ben je meteen een hater, nou moet ik er wel bijzeggen dat Slux als snel gehaat wordt :+
Dat is niet waar! En ik kan het weten, want ik heb ook DOT.... sinds gisteren..... en hij gaat sowieso naar 100$, dus waar bemoei je je mee?!?!

:/

OMG! Je hebt gelijk. Ik ga ze meteen weer verkopen, wat een vreselijke munt is dat!

:') ;) oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
[...]

Waaaaat gaat dot naar 1000usd!! En jullie zeggen dan ook niks als ik ze verkoop he.. :'(

Mooie boel..

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
MrWilliams schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 18:08:
[...]

Dat is niet waar! En ik kan het weten, want ik heb ook DOT.... sinds gisteren..... en hij gaat sowieso naar 100$, dus waar bemoei je je mee?!?!

:/

OMG! Je hebt gelijk. Ik ga ze meteen weer verkopen, wat een vreselijke munt is dat!

:') ;) oOo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fdjX85E83NK7tnoDm2QiGHcIFTA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uaFOTY3wEmJ8NSSsOXGmk793.jpg?f=user_large

Zo beter dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 18:08:
[...]

Waaaaat gaat dot naar 1000usd!! En jullie zeggen dan ook niks als ik ze verkoop he.. :'(

Mooie boel..
Ik hoorde zojuist ook 10000usd, toch wel fomo nu. :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Verwijderd schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 18:10:
[...]

Ik hoorde zojuist ook 10000usd, toch wel fomo nu. :9~
All-in dot. }:O

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Vind het maar gevaarlijk hoor. Er is nog geen openbaar toegankelijk project en heeft letterlijk alles ingehaald binnen een half jaar. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Pelox schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 18:08:
[...]

Mooie boel..
Wel een beetje bij blijven he, zal hier vast ook al voorbij gekomen zijn, ik zit de laatste dagen/weken niet meer zoveel in dit topic ,is niet meer bij te houden met al die onzinnige oneliners hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
dat moment dat je hoopt dat btc dot volgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:08
[...]

GO XRP WHOOP WHOOP!!!
OVER 3 MAANDEN $1000+
HekjesTagXRPTHESTANDARD
GREAT RESET!

Wat hadden we nog meer?

Oja!
Brad Garlinghouse!!!

Iemand moest het doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:28
ik ruik een mooi sprint. Kom maar door.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bjorn180179 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 18:06:
AVA kom op naar de maan graag. Net een zooitje ingekocht dus stijgen maar
Willekeurig ingestapt en jezelf nu geïnjecteerd met hopium of zat er een gedachte achter? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn180179
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 29-04 16:24
Taro schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 18:17:
[...]

Willekeurig ingestapt en jezelf nu geïnjecteerd met hopium of zat er een gedachte achter? :)
Het eerste

16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
mathiasc schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:59:
ik vraag me serieus af wanneer BTC toch eens iets (substantieel) zal doen.

constant tussen die 30 en 31k (euries), schieten we niks mee op!
Voor de usecase en lange termijn is dat het beste scenario wat er is, maar ja snelle gains is waar we het voor doen..
en de 2de vraag is in welke richting dat dan wordt :+ ?
Wie het weet mag het zeggen.
mag ik vragen welke interessante crypto (nieuws) site's zijn met interessante maar vooral bruikbare info waar jullie zelf jullie orders op baseren?
Ik volg voornamelijk de markt, de markt proberen te voorspellen leidt mogelijk tot hogere winsten maar heeft ook een veel groter risico. Probeer bij nieuws altijd goed te kijken of het geen shilling/fud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
mathiasc schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:59:

CoinDesk, CoinTelegraph (app), CryptoPanic (app)

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ybeoh
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 02-02-2021
37k aan het breken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kan maar zo idd, op de 1D is het een wick geworden en koers zit onder de MA7:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_BbEvy2SOWh22soxMp9JqiBQYwc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/M80XlUbJRymE3QYKHcLfroxR.png?f=fotoalbum_large

Mogelijk wordt er zo op de 4H MA7 & 25 gebounced en dan alsnog door de 1D MA7:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7o2czbYc3tjMyn716HGhfqvF62Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aMgxZHGJkaHnnWBI9vzg7qDT.png?f=fotoalbum_large

Mocht er geen bounce volgen, dan vermoed ik dat iedereen inmiddels wel weet wat ik denk dat er dan gaat gebeuren :)

[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 16-01-2021 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:28
Vorige week was het een bloedbad op zondag. Van mij mag die nu lekker stijgen weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
als we de 34k aantikken is het nog steeds prima met de 3D ma7.

maar hij bounced denk ik toch op de 36,5k (4h ma25)

[ Voor 31% gewijzigd door Palindrome op 16-01-2021 19:10 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xanderk89
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 18:55:
[...]

Kan maar zo idd, op de 1D is het een wick geworden en koers zit onder de MA7:
[Afbeelding]

Mogelijk wordt er zo op de 4H MA7 & 25 gebounced en dan alsnog door de 1D MA7:
[Afbeelding]

Mocht er geen bounce volgen, dan vermoed ik dat iedereen inmiddels wel weet wat ik denk dat er dan gaat gebeuren :)
Krijg een beetje het gevoel dat ik een touwtrekwedstrijd aan het volgen ben hahaha. *O*

pv:]4960Wp op ZW 44°. WP: Panasonic WH-MDC05H3E5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:33
Even kort vraagje tussendoor, heb uurtje geleden usdt via Bitvavo naar Binance verstuurd. Echter blijft deze in de mempool hangen. Andere keren ging ie er vlot doorheen. Iemand idee hoe lang dat nag duren?

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-09 22:56

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Palindrome schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 13:09:
Even kijken of die 15m ma25 van Ava houd.
Heb je ze gewoon naar je aave adres gestuurd of moest je ook nog iets anders doen ?

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevinoku
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 07-06-2021
Ik zie net bij een voetbalwedstrijd reclame voor een ( nieuwe ? ) Nederlandse crypto Exchange.

Geen kraken maar knaken.nl. Nog nooit van gehoord. Originele naam wel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Iemand maakt 2x dezelfde fout in ADAUP. 2x buy op 21 USDT ipv 18 en nog wat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8y9ltCT7kDKoSFZoZ7vUiKBdF3I=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2P73YKy97Xu97Wy3NJQTmDTW.png?f=fotoalbum_large

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zhou schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:21:
Iemand maakt 2x dezelfde fout in ADAUP. 2x buy op 21 USDT ipv 18 en nog wat.

[Afbeelding]
Niet gewoon een market order met een groot aantal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-10 15:19
Kan iemand die machinist bij ADA ff een fooitje geven, hij mag wel wat sneller rijden :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Taro schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:22:
[...]

Niet gewoon een market order met een groot aantal?
Dat zou ook nog kunnen, maar zo groot verschil :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanderk89
  • Niet online
Door naar de 2h MA25 oftewel 37.5k?*Knocks on wood*

Ik zie wel overigens een mooi terugkerend patroon.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FOfhrkQO1miQj9HGvy5rCEw8P38=/800x/filters:strip_exif()/f/image/18CeGJF08EV9J0ut5jsVCXb0.png?f=fotoalbum_large
brengt dit ons naar 39k?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:17
djatwork007 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 16:26:
[...]

Ik spreek niet over die echte shitcoins op Binance he, maar een DOT zal stand houden, een NANO, een ATOM,...en tuurlijk komen er correcties maar ze zullen niet zo hard zijn. We zien wel, mij maakt het niet uit, als ik ze zie dalen, stap ik wel uit en neem ik mijn winst maar de tijd dat een coin op 1 dag 500% ging en de dag erna 1% is voorbij. Nogmaals, de iets deftige coins he.
die deftige coins waren er in 2017 ook. Geen reet meer waard. Denk aan ark, Komodo, shift, iota, wagerr, etc. Waarbij wagerr nu zelfs live is met een echt product en toch nu op 40% van de ICO waarde staat nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
Taro schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 18:55:
[...]

Sorry, ik ben redelijk nieuw hierin(en is het dus nog niet vanzelfsprekend voor mij). Je bedoeld dat het dan naar beneden gaat? 7(8)7

[ Voor 10% gewijzigd door dogtagz op 16-01-2021 19:30 ]

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
dogtagz schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:28:
[...]

Sorry, ik ben redelijk nieuw hierin(en is het dus nog niet vanzelfsprekend voor mij). Je bedoeld dat het dan naar beneden gaat? 7(8)7
Zie Taro in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Iemand dit al gezien? dit kan wel eens gunstig zijn voor de prijs van ETH, mits het waar is uiteraard.

Exchanges running out of ETH with reserves plunging 27% in 48 hours

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
DutchCrownNL schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:41:
Iemand dit al gezien? dit kan wel eens gunstig zijn voor de prijs van ETH, mits het waar is uiteraard.

Exchanges running out of ETH with reserves plunging 27% in 48 hours
Is nog maar 3x gepost in de afgelopen dagen. :) haha maar blijft een goeie _/-\o_

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Als we naar beneden gaan, volgende target op de 33.000?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I1_LM_GbVb1YHZKCZTOB-sfgkZ8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Jj38UYnuoPMIX9BrpfoTh0D8.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Imgnrydrmr op 16-01-2021 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Imgnrydrmr schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:42:

[Afbeelding]
Kan. Als we in de driehoek blijven wordt het took interessant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
Imgnrydrmr schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:42:

[Afbeelding]
Ik zie weer een h&s!! :+

Zero.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Musmus1995
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 05-10 15:26
Ik vind TA’s echt geweldig. Eigenlijk concludeert iedereen met TA dat de prijs alle kanten op kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:36
Musmus1995 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:50:
Ik vind TA’s echt geweldig. Eigenlijk concludeert iedereen met TA dat de prijs alle kanten op kan.
En het KAN ook gewoon. Dat is het mooie :+

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Klopt, dat is ook niet de essentie van TA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:44
Op de 1h kan je een channel up tekenen, die zou juist weer omlaag moeten pleuren :P

Voor iedere verwachting is weer een TA te tekenen :/

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ik wil gewoon weten, als BTC weer zou dalen, waar ik m'n koopordertjes moet zetten :)
Als hij stijgt is het natuurlijk beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Imgnrydrmr schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 20:00:
[...]

Ik wil gewoon weten, als BTC weer zou dalen, waar ik m'n koopordertjes moet zetten :)
Als hij stijgt is het natuurlijk beter!
Dat is inderdaad een van de voordelen die TA biedt ;)

Short loopt hier sinds 36,870, ben verder ook uitgestapt richting USDT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
Taro schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:53:
[...]

Klopt, dat is ook niet de essentie van TA.
Ta's is meer de routes in kaart brengen toch , of de markt die route dan ook volgt weten emorgrn pas :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Ook maar even uitgestapt van de BTC trein (wel met winst verkocht).
Even afwachten wat hij precies gaat doen, of misschien even bij een alt kijken.. keuzes O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Het is volgens mij wel de bedoeling dat de vlag aan de vlaggenstok vasthangt ;)
Ik vind de bounce vanaf 34k (sinds gisteren) nog steeds zeer pover.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Lijkt toch wel op een altseason, btc stabiel en zakt, alts stijgen of blijven stabiel. Lang niet gezien.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
Pelox schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 20:16:
Lijkt toch wel op een altseason, btc stabiel en zakt, alts stijgen of blijven stabiel. Lang niet gezien.
Ik heb 0 BTC en m'n altjes hebben de laatste week BTC toch wel flink geoutperformed als ik m'n Binance PNL geloven mag (met name de laatste 2-3 dagen). Dat was in de run van 20 > 42k wel even anders.

[ Voor 3% gewijzigd door Ypuh op 16-01-2021 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M-v-G
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-03-2021
Nog een speler erbij voor inkoop van veel BTC.
Osprey Funds start Bitcoin fonds en gaat strijd aan met Grayscale

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
marteltor schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 19:26:
[...]
die deftige coins waren er in 2017 ook. Geen reet meer waard. Denk aan ark, Komodo, shift, iota, wagerr, etc. Waarbij wagerr nu zelfs live is met een echt product en toch nu op 40% van de ICO waarde staat nu
Even als toevoeging. De oude alts staan op 35% winst tegenover BTC en de nieuwe defi coins op 65%. Het nieuwe spul doet het dus veel beter dan het oude. Grote kans dat ook nu weer na deze cyclus een hoop naar 90% in de min gaat met een grote kans dat er nooit meer een nieuwe ATH komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Palindrome
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dC5Be_jbeiZC8aGTl-xJ9P0V544=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FuZqF9gTm5Y0F3W148Zpy3sl.jpg?f=fotoalbum_large

leuk om te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhou
  • Niet online
Er is gewoon een markt voor deze producten. Ze verdienen ook nog goud geld aan.

https://www.coindesk.com/...o-products-raised-over-3b

Grayscale Investments raised $3.3 billion across its cryptocurrency investment vehicles in last year’s fourth quarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ondertussen mijn alts ook met gemiddeld 15% winst uit de deur gedaan. Nu maar eens afwachten wat het wordt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi hoor voor de hodlers, even een heerlijk pumpende bullmarkt. :)

Lekker man *O*

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:01
Zie je niet vaak, na een daling een grote sellorder vlak boven de koers.

[ Voor 4% gewijzigd door BTC100K2021 op 16-01-2021 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 26-08 22:19
Heb het idee dat er een bot kapot is, normaal wordt er maar een klein beetje van die grote sell-walls gegeten, om ze daarna op te heffen. Nu blijft blijft die op 36500 staan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 12:05
Potdomme, je maakt me nu wel erg blij en opgewekt. Als de prijs zich komende dagen niet zo ontwikkelt, ben ik genoodzaakt je te reporten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanderk89
  • Niet online
RelBel80 schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 20:40:
Heb het idee dat er een bot kapot is, normaal wordt er maar een klein beetje van die grote sell-walls gegeten, om ze daarna op te heffen. Nu blijft blijft die op 36500 staan.
iemand heeft de "abort" knop ingedrukt. schoot er net door heen zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:36
Ik snap er niets meer van met mijn momenteel beperkte kennis. Ik zie een boel compressie in de afgelopen swings. Rare sprongen in de koers (die grote sell van net idd). Het rammelt tussen de 36400 en 36600 heen en weer. Er staat iets op springen, maar welke kan het opgaat: zeg het maar.

Ik was te laat voor de short (heb ook nog andere dingen te doen :+). Ik neig nu richting een long, maar gezien de compressie ben ik bang dat er niet veel geld in zit en het op de 37,5K alweer afgelopen gaat zijn met de stijging.

[ Voor 28% gewijzigd door Korvaag op 16-01-2021 20:43 ]

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:01
Korvaag schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 20:41:
Ik snap er niets meer van met mijn momenteel beperkte kennis. Ik zie een boel compressie in de afgelopen swings. Rare sprongen in de koers (die grote sell van net idd). Het rammelt tussen de 36400 en 36600 heen en weer. Er staat iets op springen, maar welke kan het opgaat: zeg het maar.

Ik was te laat voor de short (heb ook nog andere dingen te doen :+). Ik neig nu richting een long, maar gezien de compressie ben ik bang dat er niet veel geld in zit en het op de 37K alweer afgelopen gaat zijn met de stijging.
Kan ook weer strategie zijn van grote spelers die langzaam het vertrouwen van de kleine man afbreken zonder de koers te ver te laten zakken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Luca
Nou DOT gaat wederom verder met nieuwe ATH behalen. _O-

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FijneKerst
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-06 17:46

FijneKerst

Flufjes!!

Hey guys, ik ben er vandoor.
De regels van het nieuwe forum zijn mij te strikt.
Geintjes mogen niet meer blijkbaar en je moet minimaal een halve roman schrijven anders ben je "oneliners" aan het posten.

Misschien dat ik nog wel afentoe lurk, maar thats it.
Dus het was me een genoegen en tot ziens!

Mijn eerste Productreview! https://tweakers.net/productreview/243692/creative-sound-blasterx-h7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Luca schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 20:43:
Nou DOT gaat wederom verder met nieuwe ATH behalen. _O-
Wilde het net zeggen.. ik fomo er zo weer in hoor.

Zero.

Pagina: 1 ... 21 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!