Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 200 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.258 views

Verwijderd

Jedi_Pimp schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:24:
Arend Jan Kamp (iex.nl) op BNR:
"Bij Bitcoin gebeuren genoeg duistere zaakjes"
"Het zijn gelovigen"

Oké man! :D
Wie praat daar slecht over onze grote almachtige Bitcoin????

Heiligschennis dit. Tijd voor repercussies.

BITCOIN AKBAR!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Mr_Ripple schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:25:
[...]

Wat jij ervan vindt moet jij weten, je bent in ieder geval gewaarschuwd.
En Elon doet mee aan de hodl, ook al gaat het naar niks.
Zoals ik al zei; voor hem maakt het geen reet uit.
Bedrijven als Grayscale en Microstrategie mag je wantrouwen tot op het bot.
Ik denk dat je me niet begrijpt, ik "vind" namelijk helemaal niks. Heb in geen enkel bericht gezegd wat ik ervan denk. Het enige wat ik heb proberen duidelijk te maken, is dat je niet met berichten moet komen als "Elon kocht in op 4000 dollar". Dit zijn pure verzinsels en helpt totaal niemand.

PSN/Steam: Xamsix

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:20
Chaes schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:29:
Heeft iemand hier ooit die Coinmarketcap Earn rewards ontvangen? Ik volgens mij niet
Ik wacht ook, maar pas sinds 31-01. Maar het zal ook wel druk zijn daar denk ik. :P

• dehardstyler
Xamsix schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:30:
[...]

Ik denk dat je me niet begrijpt, ik "vind" namelijk helemaal niks. Heb in geen enkel bericht gezegd wat ik ervan denk. Het enige wat ik heb proberen duidelijk te maken, is dat je niet met berichten moet komen als "Elon kocht in op 4000 dollar". Dit zijn pure verzinsels en helpt totaal niemand.
En als dat soort claims dan ook nog eens gemaakt worden met zo'n username, dan wordt het natuurlijk nog grappiger. :P

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Xamsix schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:30:
[...]

Je doelde mijn inbreng als zijnde assumption, dat mag natuurlijk en dat is wel wat jij vindt.
Verder er over uitweiden in een markt die ontploft van aannames en gokgenot zal ik niet.

Het is namelijk hetzelfde als tegen een gelovige zeggen, god bestaat niet.

Maar ik heb het in ieder geval geprobeerd. d:)b

XRP = trash

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-11 12:53
Chaes schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:29:
Heeft iemand hier ooit die Coinmarketcap Earn rewards ontvangen? Ik volgens mij niet
Ik ontvang ze altijd netjes. Al stelt het weinig voor tov coinbase earn

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:46

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

Aslanboy1905 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:26:
[...]

Dacht men ook toen ie van 0,30 naar 0,50 € cent ging. ADA komt de laatste tijd positief in het nieuws voor en binnenkort komen er nieuwe aankondigingen dus ga er maar vanuit dat ie zal blijven stijgen. Ik zie niet echt een correctie komen. Wellicht dat het minder explosief zal stijgen. Ik heb iig bij 0,30 en 0,45 ingekocht dus ik zit wel save indien ik opeens helemaal fout zal zitten.
Ik heb er zelf al langer een substantiële hoeveelheid inzitten. Ik geloof ook wel in het succes van de use cases, Dus ik denk niet dat hij ineens gaat inklappen.

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Mr_Ripple schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:32:
[...]

Je doelde mijn inbreng als zijnde assumption, dat mag natuurlijk en dat is wel wat jij vindt.
Verder er over uitweiden in een markt die ontploft van aannames en gokgenot zal ik niet.

Dat zijn ze toch (assumpties) als je letterlijk 0 argumenten kan overleggen en zelf zegt dat je geen bewijs hebt? Dat is hetzelfde als zeggen dat god wel bestaat, om maar even in je eigen uitspraken te blijven.

Edit; maar ik kap ermee, het begon vermoeiend en is alleen maar vermoeiender geworden. Nu begin je ook nog te zeggen dat ik dingen vind en ergens in geloof. Geen idee waarin, maar afin. Prima zo.

[ Voor 13% gewijzigd door Xamsix op 10-02-2021 12:36 ]

PSN/Steam: Xamsix

• Oepsje
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Ik verwacht ook nog wel veel van Neo nu de roadmap naar Neo3.0 bekend is. En Qtum met de airdrop volgende week natuurlijk MOOON

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-11 12:56

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Man, man...iedere keer als ik naar mijn PF kijk vandaag glunder ik weer. :)

Ik weet gewoon niet wat ik anders zou moeten doen met assets op dit moment dan lekker achterover hangen en genieten. :7

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-11 19:37
Da_maniaC schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:37:
Man, man...iedere keer als ik naar mijn PF kijk vandaag glunder ik weer. :)

Ik weet gewoon niet wat ik anders zou moeten doen met assets op dit moment dan lekker achterover hangen en genieten. :7
Beetje winst pakken?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:47
Gelukszoekr schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:10:
Ik had ik oktober nog 1400 BNB. Dit voelt toch als met een kater wakker worden
wanneer kocht je je eerste Bitcoin? die was toen ook flink goedkoper toch?

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Xamsix schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:35:
[...]

Dat zijn ze toch (assumpties) als je letterlijk 0 argumenten kan overleggen en zelf zegt dat je geen bewijs hebt? Dat is hetzelfde als zeggen dat god wel bestaat, om maar even in je eigen uitspraken te blijven.

Edit; maar ik kap ermee, het begon vermoeiend en is alleen maar vermoeiender geworden. Nu begin je ook nog te zeggen dat ik dingen vind en ergens in geloof. Geen idee waarin, maar afin. Prima zo.
Alsof een bron van crypto.com btcdirect of een of andere andere site wel betrouwbaar is, daar kan toch ook iedere mongool opschrijven wat hij/zij denkt of vindt?
Maar dan is het waar, want bron.
Tjongejongejonge.... 8)7

XRP = trash

• Uzuhl

Uzuhl

Mr_Ripple schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:32:
[...]

Daarom is religie gebouwd op geloof / geloven - 1) Aanneming 2) Blijk 3) Confessie 4) Confidentie 5) Credo 6) Devotie 7) Fides 8) Fiducie 9) Geloofsovertuiging 10) Gezindheid 11) Gezindte 12) Godsdienst 13) Godsdienstige overtuiging 14) Godsvrucht 15) Innig vertrouwen 16) Overtuiging 17) Religie 18) Religieuze groep 19) Vast vertrouwen 20) Vaste overtuiging

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:24

Chaes

#HODL

keepitfrosty schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:33:
[...]

Ik ontvang ze altijd netjes. Al stelt het weinig voor tov coinbase earn
Hoeveel $ is het per project dan? $10 ofzo toch?

• mannowlahn
Jedi_Pimp schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:24:
Arend Jan Kamp (iex.nl) op BNR:
"Bij Bitcoin gebeuren genoeg duistere zaakjes"
"Het zijn gelovigen"

Oké man! :D
Hahahahaha cry me a river, hebben we nu net niet gezien met GME dat wallstreet een gore corrupte bende is

Duistere zaakjes }:O

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:30
mannowlahn schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:38:
[...]

wanneer kocht je je eerste Bitcoin? die was toen ook flink goedkoper toch?
Zeker, maar jaren terug is toch anders dan 4 maanden geleden.

Maar fuck it. Het is een domme post van mij. Had ik maar onzin heeft niemand wat aan. Vooruit kijken is the way to go

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-11 12:56

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik zit vooral in ADA momenteel en die blijft maar gaan als een speer... ik heb nog geen gevoel dat ik dat nu moet doen. :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• mannowlahn
Gelukszoekr schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:41:
[...]

Zeker, maar jaren terug is toch anders dan 4 maanden geleden.

Maar fuck it. Het is een domme post van mij. Had ik maar onzin heeft niemand wat aan. Vooruit kijken is the way to go
precies ouwe pikkepijp, gisteren kan je geen winst maken, morgen wel 8)

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-11 12:53
Chaes schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:39:
[...]

Hoeveel $ is het per project dan? $10 ofzo toch?
Nee bij lange na niet. Ik ontvang soms 2 euro ofzo

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

mannowlahn schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:39:
[...]

Hahahahaha cry me a river, hebben we nu net niet gezien met GME dat wallstreet een gore corrupte bende is
En een groep Redditers eveneens ;) Iedereen zit er in voor eigen gewin. De mensen die "ten strijde trokken" deden dat ook om er zelf beter van te worden en vonden het niet erg daarbij particulieren mee te trekken in de ondergang.

Bij financiële producten is het eerste waar ik aan denk bij een nieuwsfeitje: "what's in it for them" alvorens het te wegen.

• Chaes
  • Registratie: December 2013

Chaes

#HODL

keepitfrosty schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:42:
[...]

Nee bij lange na niet. Ik ontvang soms 2 euro ofzo
Owh jezus. Laat maar zitten dan 7(8)7 :+

• Reyad
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-11 18:32
Avax blijft ook maar gaan, ik denk dat ik die maar eens een tijdje vast blijf houden.

• dehardstyler
Chaes schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:44:
[...]

Owh jezus. Laat maar zitten dan 7(8)7 :+
Ik ben er ook met te hoge verwachtingen in gegaan. :P

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in CAKE, buy the dip, nu meer dan 25% onder de ATH van 4u geleden

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Kyumia schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:45:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in CAKE, buy the dip, nu meer dan 25% onder de ATH van 4u geleden
Waarom kun je op Binance eigenlijk geen CAKE kopen voor USDT? Zit daar een logica achter?

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Pelox schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 03:32:
Dikke dikke dikke bnb trekt hem door terwijl iedereen slaapt. Morgenochtend +100 euro? Hmmm..
114 zelfs op het moment. Dit moet na XRP in 2017 (kuch kuch) mijn beste investering ooit zijn. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-10 12:55
Goedemiddag,

Ik krijg binnenkort een (relatief) klein bedrag ter beschikking om te investeren in BTC.
Op dit moment bestaat m'n PF voornamelijk uit BTC. Ik denk eraan om ETH toe te voegen.
Ik zat ook te denken om doormiddel van DCA dit bedrag te investeren.

Nu twijfel ik over hoe lang ik deze periode moet aanhouden... ik heb het gevoel dat als ik dit te lang doe (bijvoorbeeld een jaar) ik al de enorme mogelijke stijging na de investering van Tesla, inkomsten mis kan lopen.
Ik verwacht eigenlijk dat meerdere bedrijven zullen volgen.. Maar dat is natuurlijk altijd een gok.

Mijn vraag aan jullie is, hoe lang zouden jullie doen over het investeren van een bedrag d.m.v. DCA?
En wat is, naar jullie mening, een "gezonde" verhouding van BTC / ETH?

$ alias cd='rm -rf'

• dehardstyler
sOid schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:47:
[...]

Waarom kun je op Binance eigenlijk geen CAKE kopen voor USDT? Zit daar een logica achter?
Gokje: Omdat CAKE op de BSC (Binance Smart Chain) draait en je dus alleen Binance coins kunt gebruiken, bijvoorbeeld BUSD en BNB.

En door alleen die munten te gebruiken, neemt het gebruik van BUSD en BNB dus toe, dus dat is dan ook weer een voordeel voor alle 3 de coins.

• VDS91
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14-02-2022
All in ADA, die munt gaat nog boven de één dollar komen vandaag.

[ Voor 4% gewijzigd door VDS91 op 10-02-2021 12:50 ]

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 31-10 07:38
Mr_Ripple schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:12:
[...]

Bewijs is er niet en Elon is niet achterlijk.
Ga eens na wie zijn vrienden zijn, paypal oprichter is er een van om maar iets te noemen.
Die gasten hebben zoveel geld dat je mij niet wijs kunt maken dat ze hier niet allang inzitten, voor hun is er wel wat te verliezen alleen hoeven ze niet op een miljoen meer of minder te kijken, Musk zeker niet.

De grote bedrijven zijn leuk en hebben ook zeker meegewerkt aan deze stijging, daar zijn Henk/Ingrid niet aan te pas gekomen, die gaan nu pas weer meedoen.
Maar grote bedrijven staan nu al op dikke winst.
Als er weer een beursklash komt, en die komt er, zijn dat de eerst die hun spaarpot ( lees Bitcoin ) legen om de winst daarvan in een gekelderd aandeel te duwen.
Daarvan zijn we maart vorig jaar allemaal getuige geweest.
Dat het niet verder is gezakt dan 4000 dollar is louter te wijten aan wallets waar mensen niet meer bij kunnen en hodlers zoals bijvoorbeeld een RaptorXS.
Elon heeft meerdere keren aangegeven dat hij erg ;late to the party’ was. Hij heeft pas enkele maanden geleden op twitter de vraag gesteld (op een opmerking om een deel van de cash balance in BTC om te zetten) of dat kon.. dat bericht vind je vast wel.
Natuurlijk zegt dat niets, maar heel toevallig zat hij en de CEO van oracle en die persoon (die ook 3.5B in BTC heeft omgezet) in een vliegtuig (ook op twitter te vinden).
Dat is pas eind vorig jaar geweest..
Nogmaals, zegt niets, voor hetzelfde geld had hij al, maar dit is nu niet Elon zelf die het heeft omgezet. De CFO van Tesla heeft het aangegeven bij de SEC want als bedrijf kan je dat niet zomaar doen.

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:30
dehardstyler schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:50:
[...]

Gokje: Omdat CAKE op de BSC (Binance Smart Chain) draait en je dus alleen Binance coins kunt gebruiken, bijvoorbeeld BUSD en BNB.

En door alleen die munten te gebruiken, neemt het gebruik van BUSD en BNB dus toe, dus dat is dan ook weer een voordeel voor alle 3 de coins.
Dit inderdaad. Welkom bij de Binance familie.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Reyad schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:45:
Avax blijft ook maar gaan, ik denk dat ik die maar eens een tijdje vast blijf houden.
Hmm, heb denk ik een typfoutje gemaakt, heb gisteren AVA gekocht ipv AVAX xD.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:29

knakworst

Get more sats!

Riemen vast bij BNB.

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:45
xileS schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:53:
[...]

Hmm, heb denk ik een typfoutje gemaakt, heb gisteren AVA gekocht ipv AVAX xD.
Die is ook prima. Verwacht ik persoonlijk nog wel wat van.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 31-10 07:38
dogtagz schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:49:
Goedemiddag,

Ik krijg binnenkort een (relatief) klein bedrag ter beschikking om te investeren in BTC.
Op dit moment bestaat m'n PF voornamelijk uit BTC. Ik denk eraan om ETH toe te voegen.

Nu twijfel ik over hoe lang ik deze periode moet aanhouden... ik heb het gevoel dat als ik dit te lang doe (bijvoorbeeld een jaar) ik al de enorme mogelijke stijging na de investering van Tesla, inkomsten mis kan lopen.
Ik verwacht eigenlijk dat meerdere bedrijven zullen volgen.. Maar dat is natuurlijk altijd een gok.

Mijn vraag aan jullie is, hoe lang zouden jullie doen over het investeren van een bedrag d.m.v. DCA?
DCA is altijd !! Altijd goed...
Let wel even op met ETH.. Op dit moment zijn de kosten van ETH (het zogenaamde GAS) bizar 8)7 hoog. Je kan echt tientjes kwijt zijn aan transfer en handelen met ETH tov BTC..
ETH is lange tijd de underdog geweest en echt uitgespuugd maar op termijn is het een super performer..
Ik had het geluk dat ik er (helaas maar) 4 gekocht had rond de $90 in de super bear markt van 2018-2019 dus die bescherm ik goed :)

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:56
dogtagz schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:49:
Goedemiddag,

Ik heb maandelijks DCA gedaan van jan 2019 t/m dec 2020 (begin 2017 ook, maar dat was maar 6 maanden ivm een verbouwing aan het huis) waarbij ik voor ik startte gesteld had dat ik wilde stoppen rond de 20k. Ik heb op het moment 83% BTC 10% ETH en nog wat LTC en doge

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• dogtagz
JoebarRC schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:55:
[...]

DCA is altijd !! Altijd goed...
Let wel even op met ETH.. Op dit moment zijn de kosten van ETH (het zogenaamde GAS) bizar 8)7 hoog. Je kan echt tientjes kwijt zijn aan transfer en handelen met ETH tov BTC..
ETH is lange tijd de underdog geweest en echt uitgespuugd maar op termijn is het een super performer..
Ik had het geluk dat ik er (helaas maar) 4 gekocht had rond de $90 in de super bear markt van 2018-2019 dus die bescherm ik goed :)
Bedankt voor je reactie. Ik zit dus aan maximaal een 2 tot 4 maanden te denken, en dan elke 2 weken bijvoorbeeld een bedrag erin te stoppen.
Wat bedoel je precies met die transfer kosten van ETH? Het lijkt op Coinbase Pro mee te vallen?

$ alias cd='rm -rf'

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
incoming!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C3vEQvntcexyjcctajo8IIU5cj8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/V0t0u3gvZW5pSubuvF2qD1PD.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

JoebarRC schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:50:
[...]

Elon heeft meerdere keren aangegeven dat hij erg ;late to the party’ was. Hij heeft pas enkele maanden geleden op twitter de vraag gesteld (op een opmerking om een deel van de cash balance in BTC om te zetten) of dat kon.. dat bericht vind je vast wel.
Natuurlijk zegt dat niets, maar heel toevallig zat hij en de CEO van oracle en die persoon (die ook 3.5B in BTC heeft omgezet) in een vliegtuig (ook op twitter te vinden).
Dat is pas eind vorig jaar geweest..
Nogmaals, zegt niets, voor hetzelfde geld had hij al, maar dit is nu niet Elon zelf die het heeft omgezet. De CFO van Tesla heeft het aangegeven bij de SEC want als bedrijf kan je dat niet zomaar doen.
Elon en late to the party zijn :?
Musk is die gozer die op 12 jarige leeftijd al de broncode van een door hem bedachte game verkocht voor 500 dollar. Waarvoor respect overigens!
Ik zal het je sterker vertellen, het zal mij niets verbazen als Elon degene is die btc ( al dan niet samen met anderen ) heeft bedacht.

De voorloper van elektrischer auto's ( Tesla is op wat schoonheidsfoutjes na een prima product ) en late to the party zijn.

Je komt er wel uit hè _O-

XRP = trash

• dogtagz
anti elppa schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:55:
[...]

Ik heb DCA gedaan van jan 2019 t/m dec 2020 (begin 2017 ook, maar dat was maar 6 maanden ivm een verbouwing aan het huis) waarbij ik voor ik startte gesteld had dat ik wilde stoppen rond de 20k. Ik heb op het moment 83% BTC 10% ETH en nog wat LTC en doge
Bedankt voor je reactie. Had je achteraf een kortere of langere periode willen doen of was dit goed?

$ alias cd='rm -rf'

• T-mo-T
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:10
Kan ook onderpand voor een dikke long positie zijn. We gaan het zien. :)

• dogtagz
Mr_Ripple schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:59:
[...]

Elon en late to the party zijn :?
Musk is die gozer die op 12 jarige leeftijd al de broncode van een door hem bedachte game verkocht voor 500 dollar. Waarvoor respect overigens!
Ik zal het je sterker vertellen, het zal mij niets verbazen als Elon degene is die btc ( al dan niet samen met anderen ) heeft bedacht.

De voorloper van elektrischer auto's ( Tesla is op wat schoonheidsfoutjes na een prima product ) en late to the party zijn.

Je komt er wel uit hè _O-
https://www.theguardian.c...w-high-elon-musk-dogecoin

Ik post dit eventjes hier.
Earlier this month the price of bitcoin soared after Musk said that he was a supporter of the cryptocurrency in an interview carried on Clubhouse, a new social media app designed for wealthy people. “I do think at this point bitcoin is a good thing,” he said. “And, so, I am a supporter of bitcoin. Like I said, I was late to the party, but I am a supporter of bitcoin. And I think, bitcoin is really on the verge of getting broad acceptance by conventional finance people.”

$ alias cd='rm -rf'

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:56
dogtagz schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:59:
[...]

Bedankt voor je reactie. Had je achteraf een kortere of langere periode willen doen of was dit goed?
langer had nog mooier geweest. Maar aangezien die al mijn 3e bullrun is die ik mee maak, liep dit voor mij aardig volgens planning.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:46

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Kyumia schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:45:
Cake/bnb paartje wordt zo wel interessant.
Hoe harder bnb stijgt. Naja je snapt em.

Ik koop even een flufje op 0.035 indien het lukt.

• dogtagz
anti elppa schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:02:
[...]

langer had nog mooier geweest. Maar aangezien die al mijn 3e bullrun is die ik mee maak, liep dit voor mij aardig volgens planning.
Er is nu ook een kleine dip na de (ik noem het maar even zo) Tesla pump, dus ik denk dat ik deze week al wil beginnen.
Ik denk dat ik voor 4 maanden ga, elke 2 weken. (en dan een dipje proberen mee te pakken, maar wel een vaste dag).

$ alias cd='rm -rf'

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Uhu, en dit is dan waar, want bron.

Als de wereld zo in elkaar steekt gaat bitcoin idd naar de 600.000 dollar, tegelijkertijd zijn we als mensheid gruwelijk mislukt.
Maar ok, dat waren we al. ;)

XRP = trash

• dogtagz
Mr_Ripple schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:05:
[...]

Als de wereld zo in elkaar steekt gaat bitcoin idd naar de 600.000 dollar, tegelijkertijd zijn we als mensheid gruwelijk mislukt.
Buiten het feit dat je journalistiek nu enorm afbrandt. Als we bronnen niet meer als waarheid kunnen zien, dan kan je nergens inhoudelijks meer over discussieren...
Hij zegt letterlijk dat hij laat op het Bitcoin feestje is. Jij denkt dat hij liegt en Bitcoin heeft verzonnen?

Ja, dan lijkt dat nieuwsartikel toch even wat realistischer.

[ Voor 4% gewijzigd door dogtagz op 10-02-2021 13:08 ]

$ alias cd='rm -rf'

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-11 17:34
Het is even rode kaarsen kwartier volgens mij.

Signature

• sOid
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:05:
[...]

The Guardian is een gerenommeerd medium hoor, die zullen dat niet zomaar verzinnen.

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

sOid schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:08:
[...]

The Guardian is een gerenommeerd medium hoor, die zullen dat niet zomaar verzinnen.
Hoeven ze ook niet, aannemen en publiceren is genoeg. ;)

XRP = trash

• dogtagz
sOid schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:08:
[...]

Dit is ook maar één bron dat ik binnen 10 seconden googlen heb gevonden. Maar het zal allemaal wel verzonnen zijn :+

haalt alu hoedje uit de kast

$ alias cd='rm -rf'

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
mouzetc schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:07:
Het is even rode kaarsen kwartier volgens mij.
dat blijkt, cake vliegt naar beneden

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

BNB timberrrrr :P Waar gaan we levelen?

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Crypts
dogtagz schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:10:
[...]

Dit is ook maar één bron dat ik binnen 10 seconden googlen heb gevonden. Maar het zal allemaal wel verzonnen zijn :+

haalt alu hoedje uit de kast
Wat maakt het uit? Zolang we maar keihard blijven m00nen zal het me aan het aarsje roesten. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
sh4d0wman schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:11:
hopelijk op de 40 >:)

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Iedereen zit met zweterige vingertjes te kijken wanneer ze nou uit moeten stappen. Of gaat ie nu nog door omhoog? Hebzucht fluistert in de oortjes. Nog even dan, nog even dan, meer!!

En BOOM! Ineens lazert alles naar beneden, exchanges reageren niet, hij zal toch ook zou wel weer omhoog gaan? Poof, alle winsten zijn weer verdampt. We zijn weer terug bij af. En de droom lonkt alsnog, rijkdom, alleen is de afstand weer toegenomen.

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10 15:35
Cake in de uitverkoop net op tijd eruit met winst

• sOid
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:08:
[...]

Hoeven ze ook niet, aannemen en publiceren is genoeg. ;)
Zo werkt goede journalistiek niet :) Dat zullen ze echt wel geverifieerd hebben.

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Alles vliegt even in het rood... had ik maar fiat om wat te kopen nu.

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Pffff wat gaan we hard omhoog.
Mijn Ada voor 50% weg gedaan op 55 euro cent. Zie hem blijven gaan. Jammer maarja het is niet anders de overige 50% ga ik nog even aankijken hoe ver hij kan door vlammen *O*

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
corneedebruin schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:12:
Cake in de uitverkoop net op tijd eruit met winst
altijd leuk als ik net inkoop voor de daling, my kinda luck haha

• sh4d0wman
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Lekker! Heb 3/4 verkocht dus kan ik weer meer inkopen 8)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 04-11 11:22
Happy hour! 2 plakjes cake voor de prijs van 1

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yrgnux1u1wB5Y_mozLEAfSdYrDw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Oqdd04a7AQT71tLJHU5pMzUs.jpg?f=fotoalbum_large

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:45
Been there, done that, seen that.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• mouzetc
  • Laatst online: 03-11 17:34
sh4d0wman schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:13:
[...]

Lekker! Heb 3/4 verkocht dus kan ik weer meer inkopen 8)
Hier ook overal veilige/strakke stoplosses ingesteld, was te evrwachten dit, had m alleen niet op meerdere plekken verwacht. Ik wacht nog even met inkopen, ook de reuzen zijn rood nu.

Signature

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Oepsje schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:37:
Ik verwacht ook nog wel veel van Neo nu de roadmap naar Neo3.0 bekend is. En Qtum met de airdrop volgende week natuurlijk MOOON
Neo knalt nu wel weer flink naar beneden :(

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

sh4d0wman schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:11:
Hij is gisteren ook gebounced op de MA zoveel (te lui om te kijken), nu zou dat rond de ~120 zijn... we gaan het zien :)

• JustC
  • Laatst online: 29-10 15:35
Zo ook even 156 stuks cake gekocht in de drop.

Dit kan nog leuk worden als hij straks weer in de lift gaat :)

• knakworst

knakworst

Get more sats!

En BNBDown eruit gedaan met mooie winst, genoegdoening voor de misgelopen koerswinst :)

• Zhou
  • Niet online
mijn BTCST doet het heel goed. Gekocht op $63. Er zijn hier niet zoveel fans denk ik.

Passief uitbetaald krijgen in BTC is niet zoveel, maar toch.

[ Voor 5% gewijzigd door Zhou op 10-02-2021 13:25 ]

GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-10 15:28
Mr_Ripple schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:12:
[...]

Bewijs is er niet en Elon is niet achterlijk.
Ga eens na wie zijn vrienden zijn, paypal oprichter is er een van om maar iets te noemen.
Die gasten hebben zoveel geld dat je mij niet wijs kunt maken dat ze hier niet allang inzitten, voor hun is er wel wat te verliezen alleen hoeven ze niet op een miljoen meer of minder te kijken, Musk zeker niet.

De grote bedrijven zijn leuk en hebben ook zeker meegewerkt aan deze stijging, daar zijn Henk/Ingrid niet aan te pas gekomen, die gaan nu pas weer meedoen.
Maar grote bedrijven staan nu al op dikke winst.
Als er weer een beursklash komt, en die komt er, zijn dat de eerst die hun spaarpot ( lees Bitcoin ) legen om de winst daarvan in een gekelderd aandeel te duwen.
Daarvan zijn we maart vorig jaar allemaal getuige geweest.
Dat het niet verder is gezakt dan 4000 dollar is louter te wijten aan wallets waar mensen niet meer bij kunnen en hodlers zoals bijvoorbeeld een RaptorXS.
Gaat Bitcoin ooit weer dat soort dalingen meemaken? Het lijkt onwaarschijnlijk

• dogtagz
Het zou best komisch zijn als die meldBTCFraude post verplaatst wordt naar DEV, met de vraag hoe hij zijn website het beste kan verbeteren 8)7

$ alias cd='rm -rf'

• sOid
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:18:
En BNBDown eruit gedaan met mooie winst, genoegdoening voor de misgelopen koerswinst :)
Hoe is dat eigenlijk anders dan BNB shorten? Komt op hetzelfde neer toch?

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:54
Crypts schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:19:
[...]

Spelfauten, NSB praktijken (aangifte doe je bij politie en nergens anders) en ik zie niet of je toestemming van Tweakers hebt om dit te plaatsen. Doe maar gewoon niet bitte. ;)
voor dit soort opmerkingen heb je de rapporteer knop.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

sOid schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:26:
[...]

Hoe is dat eigenlijk anders dan BNB shorten? Komt op hetzelfde neer toch?
Correct. BNBDown vind ik makkelijk omdat dat gewoon spot is, geen liquidatie etc. Wel 0,1% management fee per dag maar ik zit maar minuten / uren in zoiets.

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:33
Glenn Hoddle schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:18:
[...]

Het stukje dat ze in de VS bijprinten om direct aan het volk te geven stelt weinig voor in relatie tot wat ze verder nog allemaal bijprinten.
Waar je naar moet kijken is hoeveel de ECB bijprint en hoeveel de FED - niet in relatie tot elkaar maar tov voorgaande jaren.

De voorspelling dat de dollar op grond hiervan gaat dalen lijkt me vrij onzinnig. Het is wel weer zo dat de afgelopen tien jaar de Euro tussen de $1,60 en $1,05 is waard geweest en dat is natuurlijk niet echt lekker voor de waarde van bezit dan. In die zin zou ik ook graag een EUR-stablecoin zien.
https://blog.ibanfirst.com/nl/dollar-wordt-weer-duurder

Dit artikel brengt wat tegengas, wat denken jullie?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
knakworst schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:27:
[...]

Correct. BNBDown vind ik makkelijk omdat dat gewoon spot is, geen liquidatie etc. Wel 0,1% management fee per dag maar ik zit maar minuten / uren in zoiets.
0.01% per dag. Scheelt een hoop :)

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

MaStar schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:25:
[...]

Gaat Bitcoin ooit weer dat soort dalingen meemaken? Het lijkt onwaarschijnlijk
Met zoveel heugvolk in de achterban lijkt me dat ook stug.
Dat zegt echter niet zoveel. ;)

6000 usd in een terugval zou zo kunnen, je hoopt er natuurlijk niet op want waar blijf je dan met je BNB, Cake,ada of ander soort gedrocht.
Het hangt allemaal grotendeels aan Bitcoin. ( ok, en inmiddels ook usdt )

XRP = trash

• Crypts
Kraay89 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:26:
[...]

voor dit soort opmerkingen heb je de rapporteer knop.
Als je de tijd neemt om mij de les te lezen kun je ook de tijd nemen om mijn andere posts lezen. Is gerapporteerd druifie. :+

• Jarne_
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-09-2022
Wat is jullie ervaring met FTX?
Recent een account aangemaakt om derivaten te traden want Binance hun funding fees beginnen nogal schandalig te worden.

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
ETH gaat de verkeerde kant op. Dit is niet hoe het hoort -O- -O- wij willen de volgende ETH babe

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Behoorlijke groene kaars voor GRT. Mooi man. Nu eens kijken of hij de >1 kan vasthouden.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:10
Ik ben even uit NEO en VET. Ik parkeer alles in fiat...wil niet teveel van mijn winst laten verdampen nu. Wacht wat het chinees nieuwjaar gaat doen..

[ Voor 17% gewijzigd door zwembroek op 10-02-2021 13:35 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:58
ETH lager, ik had er wel iets inzitten :/

nothing stops this train

• sh4d0wman
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Binance: "Year of the Bull Promo: $100,000 in BTC to Be Won"

Moon soon? Men probeert weer een blik nieuwe klanten open te trekken. Hopelijk schalen ze dan wel hun capaciteit mee zodat we geen Musk madness meer meemaken.

@Firestorm de downtime van Binance toen Bitcoin een hopje naar boven maakte ten tijde van Elon Musk zijn Bitcoin aankopen. :P

[ Voor 22% gewijzigd door sh4d0wman op 10-02-2021 13:38 ]

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-10 11:36

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

@sh4d0wman Musk madness? heb ik iets gemist?

Blijkbaar wel. Ik zat naar de grafiekjes te kijken toen Tesla z'n aankopen bekend maakte, maar niets gemerkt van een downtime.

[ Voor 58% gewijzigd door Firestorm op 10-02-2021 14:21 ]

• Crypts
Klein gokje, wat fluffjes uit launchpad gehaald en BNB op $122 aangekocht, we gaan het zien. :)

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Nou Cake gaat door het putje.. Daar gaat m'n winst

• Crypts
Imperium schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:39:
Alles gaat even door het putje, gewoon geduld hebben. :P

• juiced01
  • Laatst online: 22:22
Oei, gaat hard nu... nouja, HODL dan maar en aan 't werk :).

• WatcherZ
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-05 08:24
Imperium schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:39:
Maar wel een mooi instapmoment ;-)

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
WatcherZ schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:40:
[...]

Maar wel een mooi instapmoment ;-)
Dat dacht ik met $6 ook

• Darkus
  • Laatst online: 02-08 02:00
Hmm zo dan, waar gaan we naartoe. 99MA op de 4h de 42,5k support?
Of is er nog support ergens rond de 44k?

• Crypts
Dus DCA.

• Uzuhl

Uzuhl

zo ada pleurt ff om

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:58
INJ is echt een drama tov andere shitcoins.. dacht ik neem een klein gokje. Hodl dan maar.

Zero.

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-11 15:12
Wilde net nog bijkopen rond de 0.86 maar dacht laat ik even de rode candle afwachten..
Verstandig besluit :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:55
Crypts schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:40:
[...]

Alles gaat even door het putje, gewoon geduld hebben. :P
Ik ben echt serieus benieuwd wie en hoe ze zoiets in gang zetten.
Want dit is echt geen marktwerking.

Er gaan niet tig verschillende muntjes vanzelf down the drain :N

Maar wat je zegt klopt, gewoon ff geduld hebben :Y
Tranquilo! (of zoiets :P )
Pagina: 1 ... 200 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!