Nemo potest nocere meam me invito tactiost
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
same, loopt constant vast. Daarom gaat het ook niet meevallen met de alts, de dump moet nog komen als iedereen weer kan inloggen.Ebbao schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:28:
Waar zien jullie of het met de alts wel meevalt? Ik kan niet eens inloggen bij Binance
deltaEbbao schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:28:
Waar zien jullie of het met de alts wel meevalt? Ik kan niet eens inloggen bij Binance
[ Voor 114% gewijzigd door Chaes op 08-02-2021 14:32 ]
Wat zeg je?AFCAjax schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:28:
[...]
Denk dat het nu klaar is <44k incoming nu.
Ik ben heel de tijd al online, binance werkt prima hier.Tominatie schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:29:
[...]
same, loopt constant vast. Daarom gaat het ook niet meevallen met de alts, de dump moet nog komen als iedereen weer kan inloggen.
Zero.
Same here!Marshallroady schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:30:
Op deze momenten toch weer blij dat ik 75% In BTC zit!
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Hey wat toevallig dat je m'n transactie gespot hebt.
https://www.ad.nl/tech/te...-direct-records~ae611509/
[ Voor 9% gewijzigd door lucatoni op 08-02-2021 14:32 ]
Ik zat 1:2 BTC:ETH sinds vannochtendMarshallroady schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:30:
Op deze momenten toch weer blij dat ik 75% In BTC zit!
Signature
Tesla heeft de BTC al lang in kas hoor.Chaes schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:29:
Als Tesla nou BTC had ingekocht vóórdat ze deze aankondiging deden hadden ze al mooi een paar honderd miljoen winst gehad.
Maar zal wel niet mogen i.v.m. wetten etc.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Sowieso lijken de futures op dit moment uitgeschakeld te zijn
Mijn wallet geeft trouwens $0 aan.. lol
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Hodl.
Jaa ik las die Nasdaq filing net opnieuw. Dacht eerst dat ze van plan waren in de toekomst $1.5bn aan BTC in te slaan.
Lekkere liquiditeitsverbetering zo voor ze.
Dat verwacht ik ook wel en welke wetten? Crypto en regulatie?
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Met zijn doge en btc winsten kan Elon weer wat raketten de lucht in schieten.Chaes schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:33:
[...]
Jaa ik las die Nasdaq filing net opnieuw. Dacht eerst dat ze van plan waren in de toekomst $1.5bn aan BTC in te slaan.
Lekkere liquiditeitsverbetering zo voor ze.
Zero.
Want ? hier staan mijn verkoop ordertjes gewoon klaar.pipapaulus schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:33:
Nu BTC verkopen is totaal onlogisch
Het is maar 12% ** Taalgebruik/niet op de man **Alfa Novanta schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:28:
serieus, hoe de fuck kun je Bitcoin zo pumpen??? Is Elon Musk aan het inslaan? Dit is toch niet normaal?
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 08-02-2021 14:39 ]
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Had net geluk denk ik, tussen alle connection errors door. Maargoed hij is nu nog steeds enorm hoog.
Dat je denkt om 10 uur van... ff kijken wat er gebeurt en dat je nu nog zit te stinken in je badjas op de bank
Op elk moment van 2010 tot nu was BTC verkopen totaal onlogisch.pipapaulus schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:33:
Nu BTC verkopen is totaal onlogisch
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
De documenten staan op de SEC site. Het lijkt mij dus sterk dat dit ge-debunked word.PHPResource schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:34:
Stel je voor dat dit nieuws debunked wordt. Bereid je dan maar voor op de Mother Of All Red Dildo's (MOARD).
Hindsight zegt dat dit niet kloptMooooody schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:35:
[...]
Op elk moment van 2010 tot nu was BTC verkopen totaal onlogisch.
$ alias cd='rm -rf'
Thanks voor je reactie in al het BTC geweld.DutchCrownNL schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:53:
[...]
Je kan de coins weer verkopen op dezelfde manier als je ze gekocht hebt, en dat geld komt dan gewoon in je wallet (EUR/USDT/enz).
Of heb je in Binance "buy crypto with...." gedaan?
Dan zal je de coin moeten opzoeken in de market, en daar verkopen.
Of ik doe iets verkeerd of de app werkt ruk. Ik wil het verkopen van crypto alleen even testen.
Ik gebruik Binance Lite en heb 0.717 Chainlink welke ik wil verkopen. Ik druk op het icoontje > Verkopen(verkoop crypto voor fiat) en selecteer Chainlink uit de lijst. Hij geeft vervolgens de max chainlink aan, ik selecteer deze en ineens veranderd hij de crypto na een seconde naar BTC.
12% is 100 miljard aan extra market cap....in 30 minuten tijd.
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 08-02-2021 14:42 ]
Ja, het is echt waar. Musk koopt met bedrijfsgeld $1,5 miljard aan bitcoins en u mag uw Tesla er mee betalen. Kortom, als u in Tesla belegt, dan doet u dat niet alleen in een auto- en batterijfabrikant, maar ook in een coin-speculant. Dat u het weet.
en:
Dit kan inderdaad een doorbraak van bitcoin. Het kan ook zijn dat SEC (is het niet pure frontrunning van Musk?) en centrale banken er voor gaan liggen.
100 miljard meer of minder. waar hebben we het overMooooody schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:36:
[...]
12% is 100 miljard aan extra market cap....in 30 minuten tijd.
Signature
Verwijderd
De toekomst, BitcoinGelukszoekr schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:37:
[...]
100 miljard meer of minder. waar hebben we het over
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Moon in 3... 2. .. 1..
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
hier geen succesmouzetc schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:38:
Ik zou toch wel eens graag mijn PF in Binance willen zien. Al mensen succes?
inloggen lukt wel maar dan houdt het ook op
ik zit er gewoon in. Maar ik vermoed dat jij daar niet veel aan hebt.mouzetc schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:38:
Ja hier wel gelukt. Werd er niet per se vrolijk vanmouzetc schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:38:
Hoewel FIAT waarde natuurlijk +++ is
Ik kijk lekker naar de knikkers, daar leef ik van dus dat is voor mij het belangrijkste.PHPResource schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:39:
[...]
Ja hier wel gelukt. Werd er niet per se vrolijk van![]()
Hoewel FIAT waarde natuurlijk +++ is
Zero.
Nope, afgelopen weekend met iemand hier afgesproken dat we eind van de maand op 125K staan.RaptorXS schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:32:
Op weg naar de 70K in maart toch? volgens PlanB.
Hodl.
Niets minder wordt geaccepteerd
Ja. Bij mij is er sprake van een daling van ongever 8%mouzetc schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:38:
Geen ramp. Wel zonde. Helemaal omdat het ook een stijging van 5-10% had kunnen zijn.
Nu ben ik net begonnen en gaat het niet over enorme bedragen, maar toch jammer.
Inmiddels snel wat extra in alts gestopt als EGLD en GRT, die allebei enigzins gedipt waren.
En ik ben het nog niet vergeten!ybos schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:40:
[...]
Nope, afgelopen weekend met iemand hier afgesproken dat we eind van de maand op 125K staan.
Niets minder wordt geaccepteerd
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Lets go!
In 2023:
Dank u voor uw bestelling van 'Tesla Model 4 Hyper X'. Klik hier om het bedrag van: BTC 0.008 af te rekenen
Whales pompen mee?
Dit idd. Voor het eind van de maand staan we waarschijnlijk op $50k. Nu verkopen om (veel) lager in te kopen is een risico dat je alleen moet nemen als je met wat tientjes speelt imhoMicroWhale schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:41:
Mijn mening: ... ik denk dat de sellers op dit moment onderschatten hoe positief dit nieuws is... en wat het voor gevolgen gaat hebben voor de koers de komende dagen.
Geheel mee eens. Tesla is VW etc al voorbijgestreefd qua marktwaarde. Iedereen kijkt naar Tesla.MicroWhale schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:41:
Mijn mening: ... ik denk dat de sellers op dit moment onderschatten hoe positief dit nieuws is... en wat het voor gevolgen gaat hebben voor de koers de komende dagen.
En over een uur of twee wordt de VS wakker...
Precies, zodra dit mainstream gaat...MicroWhale schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:41:
Dat kan nog vuurwerk worden gok ik zo, alleen wat gaan de aziaten erna doen? Massaal uitcashen of mee met het raketje?Glockner schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:42:
[...]
Geheel mee eens. Tesla is VW etc al voorbijgestreefd qua marktwaarde. Iedereen kijkt naar Tesla.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Investeer gewoon in echte crypto joh. Steek het lekker in btc of eth. Gooi weg die rommel.Suicideman schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:43:
DOGE gaat ook weer lekker
Zero.
Verwijderd
Hoop dat Bitcoin me even de tijd gunt
Zowaar geen problemen dit keer, ja het verbaast me ook...Egeau schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:43:
Hah wat is Kraken toch ook weer een brakke site. Altijd maar dan ook altijd liggen ze plat als er wat actie is.
Met vlagen, eerste keer dat ik erinkwam had ik 3% verlies (in BTC-waarde), tweede keer 4%. Maar dat is alweer een paar minuten geleden.mouzetc schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:38:
Binance is niet veel beter hoor. Zowel app als site plat. Fingers crossed voor mijn open positiesEgeau schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:43:
Hah wat is Kraken toch ook weer een brakke site. Altijd maar dan ook altijd liggen ze plat als er wat actie is.
Na vanmiddag heb je toch gewoon een huishulpje hallooooo?!Verwijderd schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:44:
Ik ga ff snel boodschappen doen, tussen de 44 en 45k.
Hoop dat Bitcoin me even de tijd gunt
Ik sla de boodschappen heel even over haha.
Signature
Sterker nog, Tesla is meer waard dan zo'n beetje alle andere fabrikanten bij elkaar opgeteld.Glockner schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:42:
[...]
Geheel mee eens. Tesla is VW etc al voorbijgestreefd qua marktwaarde. Iedereen kijkt naar Tesla.
Wellicht mag het niet omdat deze koersschommeling door nieuws komt en niet door TA patterns. Maar kijk eens naar de huidige koers en naar die van september 2017, toen Bitcoin ~5000 usd kostte.
Nieuwe pump confirmed?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Die zag ik op reddit ook; en werd een uur later debunked.Luuk schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:45:
[...]
Sterker nog, Tesla is meer waard dan zo'n beetje alle andere fabrikanten bij elkaar opgeteld.
What are your sources?
er zijn dagen dat ik het niet liggen hebGelukszoekr schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:35:
Het is maar 12% [mbr]** Taalgebruik/niet op de man **[/mbr]
bedankt he
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Bensimpel
Positieve meneer
En dan is de 100k zeker te halen voor het eind van 2021.Bever! schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:40:
[...]
binnenkort vallen de corporates over elkaar heen om wat btc te kunnen krijgen..(hoop ik)
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwijderd
mouzetc schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:45:
[...]
Na vanmiddag heb je toch gewoon een huishulpje hallooooo?!
Ik sla de boodschappen heel even over haha.
Verwijderd
1000% winst. Lekker!Pelox schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:47:
Zo lekker mijn sfp verkocht 10x zoveel bnb, niet enorm veel toch lekker.
Er waren 7000 bedrijven by de online meetings van Microstrategie van over de hele wereld. Zal vast iets, zeker na vandaag, van start brengen.Bensimpel schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:46:
[...]
En dan is de 100k zeker te halen voor het eind van 2021.
Our
@MicroStrategy
World 2021 was a great success, with 22,031 registrants. The #Bitcoin for Corporations program attracted 8,197 attendees from 6,917 different enterprises. All sessions are free & uploaded here, along with our Bitcoin Corporate Playbook.
Signature
edit: maar daar is ook alles mee gezegd.
[ Voor 38% gewijzigd door Justevo op 08-02-2021 14:49 ]
"Andere cryptomunten als ethereum en XRP liftten mee op de stijging."
XRP be like...
Ook omdat ik niet meer in kan loggen
[ Voor 43% gewijzigd door Tibbi3 op 08-02-2021 14:49 ]
Ik zit er in hoor, met 10% nu, zie m gaan!
Signature
ik weet echt niet wat ik met 30 sfp moet, paar bitcoin kopen of mijn hypotheek aflossen, keuzes jongens
ChicksKaiseRRuby schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:49:
Ik zit hier alleen maar om die memes van @Verwijderd te checken.
Nu hope dat de rode dildo's wegblijven. Ben benieuwd waar het op staat als ik wakker word
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ja jij hebt er wat meer dan ik dus dat is een ander verhaal
Zero.
Prima buy high koopScuL schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:51:
Ik heb net een forse BTC order geplaatst op 44K / €37.550
Nu hope dat de rode dildo's wegblijven. Ben benieuwd waar het op staat als ik wakker word
Kooporder op die waardeScuL schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:51:
Ik snap je niet, want als het een sell order zou zijn, zou een rode staaf toch perfect voor je zijn
Verwijderd
Inkoop op die prijs?ScuL schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:51:
Riskante zet
Dit topic is gesloten.
![]()
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!