Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 175 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.455 views

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 10:22

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Daacuso schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:39:
[...]

Op Bitvavo is het nog rustig.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Nr4FK652X-3F3TZmwikiJ9RlNg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Goll3jg1Pajoz6legvgWBQnj.png?f=fotoalbum_large

he he he he

REDD gives you the finger op Bitvavo :P

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-11 19:56
WizZie- schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:39:
Oke dank. Dus Kraken is niet de handigste op piekmomenten. Ben benieuwd waarom hij er dan voor gekozen heeft. Zal het eens vragen. Wellicht goedkoper o.i.d.?
Kraken heeft in de afgelopen weken wat zitten eh.. kraken. Kwam voornamelijk door de DOGE-hype. Ik las van het weekend dat ze hebben opgeschaald, wat ze dan wel weer siert. (zie https://blog.kraken.com/p...surge-in-crypto-interest/ )
In alle eerlijkheid heb ik alleen op die piek-momenten last gehad dat 't niet werkte, verder vind ik het een prima plek voor af en toe wat BTC-aankopen. Binance heeft volgens mij wel lagere fees, maar da's enkel bij Binance pro.

[ Voor 7% gewijzigd door Ray_ op 08-02-2021 12:42 ]

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
ybos schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:38:
[...]

:+

Kraken werkt prima, behalve op de echte piekmomenten. Dat kán een probleem zijn maar juist ook een voordeel. Voorkomt soms panicsells, echter kan zo'n panicsell ook de moeite waard als de boel écht in elkaar dondert :Y

Dus, wil je zo nu en dan wat traden, is het prima :Y
Kraken werkt prima behalve als het niet werkt. Je wil gewoon altijd bij je centen kunnen, het argument dat ze je gedwongen laten hodlen omdat de boel niet werkt is natuurlijk een non-argument zoals je zelf ook aangeeft. Kraken is gewoon een grote shitshow omdat ze de boel na jaren nog steeds niet op de rit hebben. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Ducksy88
  • Laatst online: 31-10 10:22

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Is het niet zo dat Kraken "vroegah" een van de betere/eerste was waar je gemakkelijk je Euro's kon deponeren en daarom ook populair was?

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-11 15:12
ADA lijkt mij nu een nieuwe support te ontwikkelen rond de 0.68, is al ffies stabiel daar.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06-11 17:25
keepitfrosty schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:40:
[...]

Locked staking kan 48 uur duren tot je DOT terug in je spot wallet staat. Flex staking is vrijwel direct. Tenminste dat had ik de vorige keer.
Geen idee :X
Staat op kraken, misschien maar eens proberen hoe lang dat duurt om op te heffen, is wel goed om te weten.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-11 13:55
ybos schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:48:
[...]

Geen idee :X
Staat op kraken, misschien maar eens proberen hoe lang dat duurt om op te heffen, is wel goed om te weten.
Ah ok ik dacht op Binance. My bad.

• swat!
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04:41

swat!

computeraar

Zijn er mensen met DOGE op hitbtc? De transfers staan uit vanwege een "probleem" en de waarde is lager dan op andere exchanges.

EV6 Plus

• Crypts
KaiseRRuby schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:35:
[...]

Geeft toch niks? Leek me wel leuk om eens wat te proberen.

Ik vraag meestal hier wat advies. En dan lees ik me verder in over wat de coin is. Daarom heb ik bijvoorbeeld Cardano gekocht, ETH, etc. Omdat daar een goed verhaal achter zit.

Dus ik was benieuwd of jullie nog andere coins kennen waar voor jullie gevoel een goed verhaal achter zit maar die nu nog erg klein zijn. Coins met potentie.

REKT taartje of shitcoins weet ik niet precies wat dat is.
Mjah, na al die jaren in crypto zou ik zeggen dat het geen zak uitmaakt wat er voor verhaal achter zit. Geen enkele coin maakt iets waar, kijk maar naar dat dinkie met shiba inu logo wat overigens op de dip best een leuke optie is voor korte termijn. Zo goed als alle projecten zijn leuk opgebakken lucht met soms weliswaar potentie in theorie maar in de praktijk komt er doorgaans helemaal niks van terecht.

Voor de shitcoin roulette volg je het beste dit topic en reddit, er komen zat hypes voorbij waar je short term op het treintje kunt springen. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 31-10 12:10
KaiseRRuby schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:28:
Ik heb nou al drie keer over advies gevolgd van jullie hier en dat levert tot nu toe prima resultaten. Daarom wederom de vraag:

Wil graag weer wat investeren. Vind het leuk om 2 relatief onbekende coins te gaan proberen. Hebben jullie nog advies/gevoel bij een bepaalde kleinere coin?
verdiep je eens in travala (AVA), mooi werkend project, maakt al maanden meer dan een miljoen omzet per maand, kleine supply, en zitten paar grote "announcements" aan te komen wat de prijs kan doen stijgen.

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Ducksy88 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:44:
Is het niet zo dat Kraken "vroegah" een van de betere/eerste was waar je gemakkelijk je Euro's kon deponeren en daarom ook populair was?
Yep, en een van de weinige fatsoenlijke exchanges waar je ETH kon kopen. Binance was er toen nog niet en Bittrex bood het niet aan. :)

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Kol Nedra schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:30:
Is het verstandig om nu BTC te verkopen met winst of wachten?
Zou ik zeker doen!

• Crypts
jasper7878 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:51:
[...]

verdiep je eens in travala (AVA), mooi werkend project, maakt al maanden meer dan een miljoen omzet per maand, kleine supply, en zitten paar grote "announcements" aan te komen wat de prijs kan doen stijgen.
Hou eens met shillen wil je? We weten nu wel dat je AVA geweldig vindt.

Even los van de bovenstaande zelfbevlekking, de prijs van een coin staat zo goed als geheel los van het bedrijf er achter. Coins worden doorgaans gebruikt om dood ordinair geld op te halen en dat is imho met deze ook het geval. :)

• jasper7878
Crypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:56:
[...]

Even los van de bovenstaande zelfbevlekking, de prijs van een coin staat zo goed als geheel los van het bedrijf er achter. Coins worden doorgaans gebruikt om dood ordinair geld op te halen en dat is imho met deze ook het geval. :)
en dit is precies waar je de plank mis slaat. maar zoals altijd DYOR voordat je bagger spuit...

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-11 12:24
DutchCrownNL schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:45:
ADA lijkt mij nu een nieuwe support te ontwikkelen rond de 0.68, is al ffies stabiel daar.
Die gaat vandaag ook wel weer een nieuwe ATH zetten zegt mijn theewater.
Vraag me dan wel af of dat het blijft voor het moment of dat de announcements voor volgende week er nog een schep bovenop zullen gooien voordat het klapt.
Ik hou m gewoon ff in de gaten en dan met stoplosses de winst een beetje verzekeren straks.

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:36
gijsvogel schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:00:
[...]

Vraag me dan wel af of dat het blijft voor het moment of dat de announcements voor volgende week er nog een schep bovenop zullen gooien voordat het klapt.
Ik hou m gewoon ff in de gaten en dan met stoplosses de winst een beetje verzekeren straks.
Wanneer is de volgende announcement ook weer? Kan het niet vinden op de ADA page.

PS5

• Stokstaart
  • Laatst online: 06-11 19:13
Pelox schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:38:
[...]

Toen reddcoin ging pompen in 2018 was het einde bullmarket..
Nee hoor, heeft in mei/juni 2017 ook al 7000% gedaan 8)7

Idioot eigenlijk.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-11 18:11
Richh schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:32:
[...]

De mijne niet, want mijn staking zal pas aflopen nadat 1000en mensen met de hoogste tier card hun coins uit staking vrijkomen :P
Er zijn ongeveer 300 mensen met de hoogste tier Swipe kaart. En bij de huidige prijs worden dat er niet veel meer denk ik. Dit aantal gaat geen invloed hebben op de prijs

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
DGB gaat ook wel lekker, jongens. Snel kopen voordat het te laat is! :+

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-11 15:07
Glenn Hoddle schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:06:
[...]

Je kan letterlijk echte Euro's bij Nexo parkeren, maar een EUR stablecoin ergens neerzetten... ik zou niet weten waar.
De Euros bij Nexo worden omgezet naar EURx, is dat niet de stablecoin die jullie zoeken?

• djzz
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 15-12-2024
iemand ook reef.finance?
heb er 10 000 gekocht

• ybos
Nog ff over staken, ff gekeken bij Kraken, na ongeveer 10 minuten zijn de DOT beschikbaar vanuit het stake gedeelte in het handelsgedeelte :)
Duurt dus geen dagen of weken :P

• Crypts
jasper7878 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:59:
[...]

en dit is precies waar je de plank mis slaat. maar zoals altijd DYOR voordat je bagger spuit...
Hou gewoon eens met shillen en bagger roepen. Travala is op dit moment absoluut nog geen concurrent voor een Booking of Expedia en het muntje erachter doet net zoveel of weinig als willekeurige andere shitcoins. We zitten niet in crypto voor goede verhalen of beloftes maar keiharde pegels, ik iig wel. Daarmee zeg ik niet dat met AVA geen winst te behalen is maar je blindstaren op het verhaal erachter kan er wel makkelijk voor zorgen dat je veel grotere winsten met andere coins misloopt. Ik zie AVA op korte termijn iig niet gek veel doen. ;)

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10 15:35
djzz schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:08:
iemand ook reef.finance?
heb er 10 000 gekocht
Heb er 4400 van en toevallig pagina terug ook gevraagd of ik deze beter niet in kan wisselen voor iets anders maar goed nu doet hij het vandaag niet heel slecht. :+

• gijsvogel
kernie schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:03:
[...]

Wanneer is de volgende announcement ook weer? Kan het niet vinden op de ADA page.
Hmm, kan ook het bericht niet meer vinden, maar het ging over 15 feb en 22 feb en een belangrijke update

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-11 07:56

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

jasper7878 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:59:
[...]

Zit je vuistdiep in AVA?
Ik zie in je post geschiedenis alleen maar AVA 'advies' maar sinds je dat advies geeft is er vrij weinig gebeurd op korte termijnen.

Ik hoop echt voor je dat hij naar de maan gaat. maar alleen het verhaal erachter moet nog gebeuren. 8)

[ Voor 14% gewijzigd door ApC_IcE op 08-02-2021 13:16 ]

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
@KaiseRRuby Ik ben vorige week in BFLY (Butterfly Protocol) gestapt, zie ook https://coinmarketcap.com/currencies/butterfly-protocol-2/. Gaat sinds de aankoop erg lekker, maar dat geldt ook voor veel andere coins op het moment. Deze is nog relatief nieuw en alleen via Uniswap en Bilaxy te krijgen, zou dus een leuke kans kunnen zijn. Verder geen onderbouwing voor de coin zelf, geen idee wat het kan :D

Oh, dit kan het, lijkt mij niet heel erg nuttig, maar mooi streven:
Butterfly Protocol aim to create a decentralized autonomous organization (DAO) that will replace the DNS system and change the economics of domain ownership. Only by incubating a DAO Registrar with its own tokens can we create a lasting self sustaining economy that can replace ICANN. This ability to remove people and governments from the central control of the Internet is paramount to create a lasting uncensored internet.

[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 08-02-2021 13:17 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• DutchCrownNL
gijsvogel schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:00:
[...]

Zou wel mooi zijn als hij rond de 0.71-0.75 kan blijven schommelen, kan ie daarna bij een aankondiging rap naar boven.
Stoploss verzet ik hier ook telkens met 0,xx5 :+
kernie schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:03:
[...]

Verwachting was eind deze maand, aldus meerdere YT kanalen.
Wat er van waar is laat ik in het midden :P

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Crypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:56:
[...]

Het is op zich wel een muntje dat een use-case heeft, plus een plek waar je dus echt met allerlei crypto kan betalen in de echte wereld. Het lijkt me toch zeker dat het als soort booking.com voor cryptogebruikers een toekomst heeft. Wel vrij niche de komende tijd, maar als iemand die een binance-kaart heeft zou dit je op zich moeten bevallen.

Of er met die token winst te maken valt op de korte termijn is weer een tweede.

[ Voor 7% gewijzigd door Glenn Hoddle op 08-02-2021 13:23 ]

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Mijn impulsieve moonshot tokens aankopen van de afgelopen week:

RBC
OPCT
TRAC
POLS
BMI

Op het vizier: RSR, LIT, LTO

Moon soon :Y)

Edit: holy shit, Elrond (EGLD) gaat ook maar door en door.

[ Voor 17% gewijzigd door Jedi_Pimp op 08-02-2021 13:20 ]

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
NeFoRcE schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:35:
Ik zie dat er voor flink wat duizenden euro's gepompt wordt in REDDcoin op Litebit Volumes:

https://www.litebit.eu/nl/volumes

Is daar een reden voor? Gaat er wat gebeuren?
ik las gister op de Reddcoin reddit dat er een aantal posts waren waarin men zei dat ze de 10e gaan pumpen. maar hoeveel daar van waar is, geen enkel idee. Ik neem het ook niet serieus, blijft altijd een gok dat soort posts

Verwijderd

Crypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:12:
[...]

Hou gewoon eens met shillen en bagger roepen. Travala is op dit moment absoluut nog geen concurrent voor een Booking of Expedia en het muntje erachter doet net zoveel of weinig als willekeurige andere shitcoins. We zitten niet in crypto voor goede verhalen of beloftes maar keiharde pegels, ik iig wel. Daarmee zeg ik niet dat met AVA geen winst te behalen is maar je blindstaren op het verhaal erachter kan er wel makkelijk voor zorgen dat je veel grotere winsten met andere coins misloopt. Ik zie AVA op korte termijn iig niet gek veel doen. ;)
Laat maar gaan joh. Vorige run hadden we immers GET met hun ticket protocol. Inmiddels is Bitcoin 32k verder en staat die ook nog op een solide 40 cent.

Laat die jongen er zelf maar achter komen dat dit soort tralala meuk gewoon als cashcow dient voor de oprichters.

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-11 15:23
Taro schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:15:
@KaiseRRuby Ik ben vorige week in BFLY (Butterfly Protocol) gestapt, zie ook https://coinmarketcap.com/currencies/butterfly-protocol-2/. Gaat sinds de aankoop erg lekker, maar dat geldt ook voor veel andere coins op het moment. Deze is nog relatief nieuw en alleen via Uniswap en Bilaxy te krijgen, zou dus een leuke kans kunnen zijn. Verder geen onderbouwing voor de coin zelf, geen idee wat het kan :D

Oh, dit kan het, lijkt mij niet heel erg nuttig, maar mooi streven:

[...]
Klinkt wel leuk inderdaad, maar dit kan ik dus niet kopen op Binance?

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
KaiseRRuby schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:20:
[...]

Klopt, nog niet.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

• djzz
corneedebruin schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:13:
[...]

Heb er 4400 van en toevallig pagina terug ook gevraagd of ik deze beter niet in kan wisselen voor iets anders maar goed nu doet hij het vandaag niet heel slecht. :+
heb ook gekocht op 0.026 nu weer 0.03 >:)

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
KaiseRRuby schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:20:
[...]

Op sites als coingecko.com kan je zien waar bepaalde trading pairs verhandeld worden. In dit geval (BFLY/ETH) kan je dus zien dat je op Uniswap moet zijn:

https://www.coingecko.com/nl/coins/butterfly-protocol

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

• jasper7878
ik heb idd naast diverse shitcoins ook een flinke pluk AVA. echter verdiep ik me altijd goed in mn hodl muntjes.
als iemand hier vraagt of iemand nog een muntje weet met potentie, dan raad ik idd AVA aan ipv het volgende pump & dump muntje. en idd AVA zit een booking.com nog niet op de hielen, maar al weten ze een half procent van hun marktaandeel te veroveren, dan knalt ie giga omhoog. waarom? vanwege de tokenomics. bij iedere boeking, of je die nu met crypto of met creditcard betaald, krijg je 2% van de waarde terug in AVA. dus op een gegeven moment krijg je koopdruk vanuit het bedrijf. uiteindelijk zijn er 40 mio AVA, waarvan nu al 11,3mio gelocked zijn, dus echt veel is er op de exchanges niet te halen. maargoed ik zal stoppen met AVA te shillen, en Verge of Tron aanbevelen voor de liefhebbers....

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:24
Stokstaart schreef op maandag 8 februari 2021 @ 11:31:
[...]

De negativiteit gaat ook helemaal niet over ervaren traders die korte ritjes maken, maar over onervaren groentjes die een zak kopen en denken dat ze met hodlen winst gaan maken.
Daar heb ik wel van geleerd 2017/2018 7(8)7

• djzz
ik vind dat we goed bezig zijn, iedereen heeft wel een plukje in iets

• Glockner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 10-03 16:11
djzz schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:25:
ik vind dat we goed bezig zijn, iedereen heeft wel een plukje in iets
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S0wzlpNhYkT4IYs0-uEVYA0U4eA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/URZWMaPkG44PVi6Yygw3zCB6.jpg?f=user_large

Amen!

• sOid
  • Niet online
Haha dit blijft ook wel echt goud he. Ver van voor mijn tijd, maar bijna alles teruggekeken. Hilarisch.

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:31
Wie weet stijgt Doge zo straks als Elon Musk wakker is en Twittert 🤪

nothing stops this train

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 04-11 11:22
GRT gekocht op 50 cent, verkocht op 98.
INJ gekocht op 12usd, zojuist weer verkocht op 12usd en weer GRT gekocht :+

• ybos
Dogecoin schiet al aardig op om zelfs de litecoin qua marketcap te verslaan :X

Verwijderd

mouzetc schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:01:
[...]

Hoe werkt dit precies.. voor mij vrij nieuw.
Had weinig BNB staan, dus was de moeite niet waard. Straks op 14:00 kan je direct kopen via Binance? Wat is/zijn een recentelijke launch(es) geweest om een beetje een idee te krijgen? Uiteraard wetende dat dit volledig anders kan verlopen.
1. Je krijgt tickets voor het holden van BNB, uit die tickets worden winnaars gekozen die de muntjes in IEO (Initial Exchange Offering) mogen kopen.

2. Ditmaal, in geval van SFP, mocht iedereen direct muntjes kopen voor BNB.

Dan komt de listing, opening trading, meestal een enorme groene candle die instant inzakt. Maar die muntjes gaan altijd een paar 100% in de plus vanaf de bodem. (Heel toevallig natuurlijk, zorgt voor lekker veel aandacht en daarmee volume zodat Binance dik fees harken kan.)

Dan volgt er meestal een pump of dump periode, sommige bloeden kapot, sommige gaan moon.

Via deze link een lijst met de launchpad tokens:
https://www.coinspeaker.com/ieo/platform/binance-launchpad/

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 04-11 12:08
jasper7878 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:22:
ik heb idd naast diverse shitcoins ook een flinke pluk AVA. echter verdiep ik me altijd goed in mn hodl muntjes.
als iemand hier vraagt of iemand nog een muntje weet met potentie, dan raad ik idd AVA aan ipv het volgende pump & dump muntje. en idd AVA zit een booking.com nog niet op de hielen, maar al weten ze een half procent van hun marktaandeel te veroveren, dan knalt ie giga omhoog. waarom? vanwege de tokenomics. bij iedere boeking, of je die nu met crypto of met creditcard betaald, krijg je 2% van de waarde terug in AVA. dus op een gegeven moment krijg je koopdruk vanuit het bedrijf. uiteindelijk zijn er 40 mio AVA, waarvan nu al 11,3mio gelocked zijn, dus echt veel is er op de exchanges niet te halen. maargoed ik zal stoppen met AVA te shillen, en Verge of Tron aanbevelen voor de liefhebbers....
Als we het toch over het verhaal erachter hebben....wat is het probleem van Booking.com en wat lost met deze coin op? Ik zou echt niet weten wat de meerwaarde is van deze coins.

• gijsvogel
Kol Nedra schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:30:
Wie weet stijgt Doge zo straks als Elon Musk wakker is en Twittert 🤪
Volgens de laatste berichten ging ie weer even aan het werk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bCCkHsrHSc5tOPucA8qmYiCZ7pM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/JD2pxJVyW0f0i5AxyMLv49yA.png?f=fotoalbum_large

Voor het moment speel ik een beetje met de spijkers op laag water van de walvisjes, die zitten er de laatste dagen wel tussen.
Buy/sell orders op de pieken, en af en toe klapt er eens eentje tegenaan.

• elektriekert
Crypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:12:
[...]

Ik kan me nog een post herinneren waarin Jasper vertelde dat ie voor Travala werkt oid.

Precies keiharde pegels!
Ik zie hier in de straat ook allemaal pegels hangen maar die brengen niet zoveel op ;)

• Bever!
  • Laatst online: 21:22

Bever!

3

lucatoni schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:39:
[...]

Als we het toch over het verhaal erachter hebben....wat is het probleem van Booking.com en wat lost met deze coin op? Ik zou echt niet weten wat de meerwaarde is van deze coins.
banaan op de blokchain

• Crypts
Glenn Hoddle schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:17:
[...]

Het is op zich wel een muntje dat een use-case heeft, plus een plek waar je dus echt met allerlei crypto kan betalen in de echte wereld. Het lijkt me toch zeker dat het als soort booking.com voor cryptogebruikers een toekomst heeft. Wel vrij niche de komende tijd, maar als iemand die een binance-kaart heeft zou dit je op zich moeten bevallen.

Of er met die token winst te maken valt op de korte termijn is weer een tweede.
Ja en nee, met de Binance card en Plutus en Vivid en Coinbase en en en kun je ook gewoon met crypto betalen, bij sommigen krijg je ook cashback. Het kunnen betalen met crypto vind ik dus geen echte use case, dat kan op andere manieren ook en ik heb er echt naar gekeken maar was zo weer terug bij Booking. Een normale vlucht met overstap en hotel was gewoon niet te boeken. (liet niet zien waar de overstap was)

Over korte termijn, tsja. In de huidige situatie met corona en niet vrij kunnen reizen is het voor mij een beetje als reclame maken voor sigaretten op 1 januari. Je kunt je centjes nu imho beter ergens anders in stoppen. ;)

• jasper7878
lucatoni schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:39:
[...]

deze coin lost feitelijk geen blockchain probleem op. het is een boekingsplatform waarbij je met veel verchillende soorten crypto, naast creditcard, mee kan betalen. Daarbij zijn ze in de meeste gevallen ook nog eens goedkoper dan booking of expedia. de AVA token is niks meer dan een loyalty token,

• davy_online
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 20-12-2024
De meesten hier gebruiken hier zeker Binance?

Ikzelf ben beginner en gebruik Bitvavo.

Toch zijn er veel crypto waarover gesproken wordt die niet beschikbaar zijn bij Bitvavo.

Kan ik beter de switch maken naar Binance?

• jasper7878
elektriekert schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:39:
[...]

Ik kan me nog een post herinneren waarin Jasper vertelde dat ie voor Travala werkt oid.

Precies keiharde pegels!
Ik zie hier in de straat ook allemaal pegels hangen maar die brengen niet zoveel op ;)
nee ik werk niet voor travala. ik doe de vertaling van de website naar nederlands

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-11 21:29
Groeeeen voor BTC. Tesla blijkt flink BTC te hebben aangekocht, zie onze ADHD Duitser. Verband?

Signature

• jasper7878
Crypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:40:
[...]

Ja en nee, met de Binance card en Plutus en Vivid en Coinbase en en en kun je ook gewoon met crypto betalen, bij sommigen krijg je ook cashback. Het kunnen betalen met crypto vind ik dus geen echte use case, dat kan op andere manieren ook en ik heb er echt naar gekeken maar was zo weer terug bij Booking. Een normale vlucht met overstap en hotel was gewoon niet te boeken. (liet niet zien waar de overstap was)

Over korte termijn, tsja. In de huidige situatie met corona en niet vrij kunnen reizen is het voor mij een beetje als reclame maken voor sigaretten op 1 januari. Je kunt je centjes nu imho beter ergens anders in stoppen. ;)
het vluchten gedeelte is verre van ideaal. dit gedeelte hebben ze met de samenvoeging van travelby bit erbij gekregen is moet in Q2 beter zijn. echter hotels zijn ze zeer competitief.
maar betalen met crypto vind je geen usecase???

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-10 12:55
ehm, ATH inc?

$ alias cd='rm -rf'

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
launch!!!!

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• elektriekert
jasper7878 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:43:
[...]

nee ik werk niet voor travala. ik doe de vertaling van de website naar nederlands
Ah yes , that was it ;)

• wlchris
  • Laatst online: 22:54
Tesla nieuws !

TESLA - EXPECT TO BEGIN ACCEPTING BITCOIN AS A FORM OF PAYMENT FOR PRODUCTS IN NEAR FUTURE, SUBJECT TO APPLICABLE LAWS & INITIALLY ON A LIMITED BASIS
$TSLA

https://twitter.com/DeItaone/status/1358758326033596418

[ Voor 99% gewijzigd door wlchris op 08-02-2021 13:47 ]

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05:16

knakworst

Get more sats!

mouzetc schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:45:
Groeeeen voor BTC. Tesla blijkt flink BTC te hebben aangekocht, zie onze ADHD Duitser. Verband?
Tesla heeft nog allemaal schulden, lijkt me niet dat die btc koopt.

• elektriekert
DGB is uitgebroken!
3 jaar lang in de - gestaan *O*

• mouzetc
knakworst schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:46:
[...]

Tesla heeft nog allemaal schulden, lijkt me niet dat die btc koopt.
https://twitter.com/MMCrypto/status/1358758128431554561

Signature

Verwijderd

Mijn DGB lijkt ook eindelijk te vertrekken na een paar maanden bloeden.

Ook zo'n mooi muntje met bizar veel usecase. Een echte Bitcoin+Ethereum+Doge killer.

Zal niet lang duren voordat die weer door de 300 sats ramt zoals ie altijd doet tijdens de bullruns.

Mega veel tokenomics ook. Echt een Tralala killer.

Zo, genoeg geshilled. Laten we maar gewoon hopen dat ie stijgt. Ik maak ff mijn hopium dab installatie schoon.

To the moon, gentlemen.

• SmartCazeX
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 26-02 11:11
Raaafie schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:32:
GRT gekocht op 50 cent, verkocht op 98.
INJ gekocht op 12usd, zojuist weer verkocht op 12usd en weer GRT gekocht :+
Heb GRT gekocht op 0,27 eurocent en vervolgens op 0,47. Heb ze nu op mijn Ledger Nano X om te staken. "Probleem" is als ik ze weer uit staking haal, dat ik 28 dagen moet wachten. Nu krijg ik dagelijks 1,xx GRT per dag. Moet zeggen dat het wel kriebelt om te verkopen.

• DutchCrownNL
Zooo dan, wat gebeurd er met BTC 8)7 _O-

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Wtf

Verwijderd

42k in aantocht. Ik zoek de babe even.

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:31

FreakNL

Well do ya punk?

Eth doet mee :)

• mouzetc
Hoop dat niemand tijdelijk is uitgestapt. Wel de vraag waar stop profit moet komen..

Signature

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Zo, koekoek BTC.

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-11 15:07
Jedi_Pimp schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:18:
Mijn impulsieve moonshot tokens aankopen van de afgelopen week:

RBC
OPCT
TRAC
POLS
BMI

Op het vizier: RSR, LIT, LTO

Moon soon :Y)

Edit: holy shit, Elrond (EGLD) gaat ook maar door en door.
EGLD blijft nu rond de 180 heen en weer gaan, die zal eerst door de 190 moeten voordat die weer up gaat.

• wlchris
  • Laatst online: 22:54
TESLA INC - IN JAN. 2021, INVESTED AGGREGATE $1.50 BILLION IN BITCOIN

https://twitter.com/DeItaone/status/1358758259130302470

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:31
BTC idd, zal ik nu sellen? 🤪

nothing stops this train

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Iemand een bron waar dit vandaan komt?

• DutchCrownNL
wlchris schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:49:
TESLA INC - IN JAN. 2021, INVESTED AGGREGATE $1.50 BILLION IN BITCOIN

https://twitter.com/DeItaone/status/1358758259130302470
Ah makes sense! Ik dacht al dit kan niet zomaar gebeuren...

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik gok op fakenews maar met Elon weet je het nooit.

https://twitter.com/MMCrypto/status/1358758128431554561?s=08

Blijkbaar toch waar.

[ Voor 47% gewijzigd door knakworst op 08-02-2021 13:52 ]

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Jongens, volledige crypto-noob hier. Heb mij er de afgelopen tijd in "verdiept" en ben wat coins gaan kopen. Nu doe ik dit via Binance en ik vraag mij af hoe ik coins kan verkopen en de waarde gewoon binnen mijn wallet kan houden zodat ik andere coins kan kopen.

Ik heb op Binance enkele FAQ's bekeken maar kom er helaas niet uit.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TviInvTyDT9IjncNvMyaDpi5YUk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/oZKyZKQd59jd0NP46jEKfzGv.jpg?f=user_large

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:26

Mooody

elmoody

Ah fijn, straks de alts weer in de aanbieding. Nieuwe ronde, nieuwe kansen :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:11
GROOOEEEN GROOOEEEN, zoooo hé. Dat zijn pas candles!

• mannowlahn
Lol binance ligt er uit?

• sh4d0wman
  • Laatst online: 06:59

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Lol ik kan binance niet in :P Wil graag nog een profit take order zetten. Zit gelukkig wel op de raket haha

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• knakworst

knakworst

Get more sats!

sh4d0wman schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:52:
Lol ik kan binance niet in :P Wil graag nog een profit take order zetten. Zit gelukkig wel op de raket haha
App werkt hier nog prima.

• DutchCrownNL
StevenzeN schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:51:
Jongens, volledige crypto-noob hier. Heb mij er de afgelopen tijd in "verdiept" en ben wat coins gaan kopen. Nu doe ik dit via Binance en ik vraag mij af hoe ik coins kan verkopen en de waarde gewoon binnen mijn wallet kan houden zodat ik andere coins kan kopen.

Ik heb op Binance enkele FAQ's bekeken maar kom er helaas niet uit.
Je kan de coins weer verkopen op dezelfde manier als je ze gekocht hebt, en dat geld komt dan gewoon in je wallet (EUR/USDT/enz).

Of heb je in Binance "buy crypto with...." gedaan?
Dan zal je de coin moeten opzoeken in de market, en daar verkopen.

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

De charts werken nog maar mijn orders geraken er helaas niet door :<

• mouzetc
Vorige pump na BITCOIN in Elon zn naam duurde ruim 45minuten met een enorme dip erin.

Signature

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Neeee. Eerste keer dat Binance me in de steek laat.
Wil die sell orders cancelen!!!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 00:51
mannowlahn schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:49:
[...]

EGLD blijft nu rond de 180 heen en weer gaan, die zal eerst door de 190 moeten voordat die weer up gaat.
En dan richting 240

• mannowlahn
mouzetc schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:53:
Vorige pump na BITCOIN in Elon zn naam duurde ruim 45minuten met een enorme dip erin.
exact, even wachten

• sh4d0wman
  • Laatst online: 06:59

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Heb ik niet :+

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-11 18:51

spaceboy

Op grote hoogte

He, en dan nog wat...
Op Binance kun je bij EARN ook euro's wegzetten. Rendement is 3.21%.

Begrijp ik het goed, dat als je gewoon geld op een bankrekening neerzet, dat je dan 0.001% rente krijgt. En dan bij Binance 3.21%?

https://www.binance.com/en/savings#lending-demandDeposits

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• gijsvogel
Hmmm, Wat een organische groei....
Op steroïden dan wel...

• mannowlahn
als de 240 bereikt wordt deze week, dan is 300 ook haalbaar. Maar geen flauw idee of dat wel realistisch is op dit moment.

[ Voor 13% gewijzigd door mannowlahn op 08-02-2021 13:55 ]

• superchanbe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-06-2024
MOON MOON MOON *O* *O* *O*

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:38
NIeuwe ATH *O*

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-10 12:55
Waar is de 42K babe?

$ alias cd='rm -rf'

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:24

WhySoSerious

Be the change.

De f*ck is er aan de hand joh? :D

Verwijderd

Happy new all time high, morons.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jWfXOspsBDL_2rrePCZ0Ibd_iY8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5ofhc7rMDsBclqeVvRTptTCL.jpg?f=fotoalbum_large

• SweetMango
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10-2024
MOOON 🌕🌕

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-11 07:56

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Neeee, kan geen sell order uitvoeren zo :X

[ Voor 4% gewijzigd door ApC_IcE op 08-02-2021 13:55 ]

Pagina: 1 ... 175 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!