Kraken heeft in de afgelopen weken wat zitten eh.. kraken. Kwam voornamelijk door de DOGE-hype. Ik las van het weekend dat ze hebben opgeschaald, wat ze dan wel weer siert. (zie https://blog.kraken.com/p...surge-in-crypto-interest/ )WizZie- schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:39:
Oke dank. Dus Kraken is niet de handigste op piekmomenten. Ben benieuwd waarom hij er dan voor gekozen heeft. Zal het eens vragen. Wellicht goedkoper o.i.d.?
In alle eerlijkheid heb ik alleen op die piek-momenten last gehad dat 't niet werkte, verder vind ik het een prima plek voor af en toe wat BTC-aankopen. Binance heeft volgens mij wel lagere fees, maar da's enkel bij Binance pro.
[ Voor 7% gewijzigd door Ray_ op 08-02-2021 12:42 ]
Kraken werkt prima behalve als het niet werkt. Je wil gewoon altijd bij je centen kunnen, het argument dat ze je gedwongen laten hodlen omdat de boel niet werkt is natuurlijk een non-argument zoals je zelf ook aangeeft. Kraken is gewoon een grote shitshow omdat ze de boel na jaren nog steeds niet op de rit hebben.ybos schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:38:
[...]
Kraken werkt prima, behalve op de echte piekmomenten. Dat kán een probleem zijn maar juist ook een voordeel. Voorkomt soms panicsells, echter kan zo'n panicsell ook de moeite waard als de boel écht in elkaar dondert
Dus, wil je zo nu en dan wat traden, is het prima
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Geen ideekeepitfrosty schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:40:
[...]
Locked staking kan 48 uur duren tot je DOT terug in je spot wallet staat. Flex staking is vrijwel direct. Tenminste dat had ik de vorige keer.
Staat op kraken, misschien maar eens proberen hoe lang dat duurt om op te heffen, is wel goed om te weten.
Ah ok ik dacht op Binance. My bad.ybos schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:48:
[...]
Geen idee
Staat op kraken, misschien maar eens proberen hoe lang dat duurt om op te heffen, is wel goed om te weten.
EV6 Plus
Mjah, na al die jaren in crypto zou ik zeggen dat het geen zak uitmaakt wat er voor verhaal achter zit. Geen enkele coin maakt iets waar, kijk maar naar dat dinkie met shiba inu logo wat overigens op de dip best een leuke optie is voor korte termijn. Zo goed als alle projecten zijn leuk opgebakken lucht met soms weliswaar potentie in theorie maar in de praktijk komt er doorgaans helemaal niks van terecht.KaiseRRuby schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:35:
[...]
Geeft toch niks? Leek me wel leuk om eens wat te proberen.
Ik vraag meestal hier wat advies. En dan lees ik me verder in over wat de coin is. Daarom heb ik bijvoorbeeld Cardano gekocht, ETH, etc. Omdat daar een goed verhaal achter zit.
Dus ik was benieuwd of jullie nog andere coins kennen waar voor jullie gevoel een goed verhaal achter zit maar die nu nog erg klein zijn. Coins met potentie.
REKT taartje of shitcoins weet ik niet precies wat dat is.
Voor de shitcoin roulette volg je het beste dit topic en reddit, er komen zat hypes voorbij waar je short term op het treintje kunt springen.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
verdiep je eens in travala (AVA), mooi werkend project, maakt al maanden meer dan een miljoen omzet per maand, kleine supply, en zitten paar grote "announcements" aan te komen wat de prijs kan doen stijgen.KaiseRRuby schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:28:
Ik heb nou al drie keer over advies gevolgd van jullie hier en dat levert tot nu toe prima resultaten. Daarom wederom de vraag:
Wil graag weer wat investeren. Vind het leuk om 2 relatief onbekende coins te gaan proberen. Hebben jullie nog advies/gevoel bij een bepaalde kleinere coin?
Yep, en een van de weinige fatsoenlijke exchanges waar je ETH kon kopen. Binance was er toen nog niet en Bittrex bood het niet aan.Ducksy88 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:44:
Is het niet zo dat Kraken "vroegah" een van de betere/eerste was waar je gemakkelijk je Euro's kon deponeren en daarom ook populair was?
Zou ik zeker doen!Kol Nedra schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:30:
Is het verstandig om nu BTC te verkopen met winst of wachten?
Hou eens met shillen wil je? We weten nu wel dat je AVA geweldig vindt.jasper7878 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:51:
[...]
verdiep je eens in travala (AVA), mooi werkend project, maakt al maanden meer dan een miljoen omzet per maand, kleine supply, en zitten paar grote "announcements" aan te komen wat de prijs kan doen stijgen.
Even los van de bovenstaande zelfbevlekking, de prijs van een coin staat zo goed als geheel los van het bedrijf er achter. Coins worden doorgaans gebruikt om dood ordinair geld op te halen en dat is imho met deze ook het geval.
en dit is precies waar je de plank mis slaat. maar zoals altijd DYOR voordat je bagger spuit...Crypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:56:
[...]
Hou eens met shillen wil je? We weten nu wel dat je AVA geweldig vindt.
Even los van de bovenstaande zelfbevlekking, de prijs van een coin staat zo goed als geheel los van het bedrijf er achter. Coins worden doorgaans gebruikt om dood ordinair geld op te halen en dat is imho met deze ook het geval.
Die gaat vandaag ook wel weer een nieuwe ATH zetten zegt mijn theewater.DutchCrownNL schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:45:
ADA lijkt mij nu een nieuwe support te ontwikkelen rond de 0.68, is al ffies stabiel daar.
Vraag me dan wel af of dat het blijft voor het moment of dat de announcements voor volgende week er nog een schep bovenop zullen gooien voordat het klapt.
Ik hou m gewoon ff in de gaten en dan met stoplosses de winst een beetje verzekeren straks.
Wanneer is de volgende announcement ook weer? Kan het niet vinden op de ADA page.gijsvogel schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:00:
[...]
Die gaat vandaag ook wel weer een nieuwe ATH zetten zegt mijn theewater.
Vraag me dan wel af of dat het blijft voor het moment of dat de announcements voor volgende week er nog een schep bovenop zullen gooien voordat het klapt.
Ik hou m gewoon ff in de gaten en dan met stoplosses de winst een beetje verzekeren straks.
PS5
Nee hoor, heeft in mei/juni 2017 ook al 7000% gedaanPelox schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:38:
[...]
Toen reddcoin ging pompen in 2018 was het einde bullmarket..
Idioot eigenlijk.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Er zijn ongeveer 300 mensen met de hoogste tier Swipe kaart. En bij de huidige prijs worden dat er niet veel meer denk ik. Dit aantal gaat geen invloed hebben op de prijsRichh schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:32:
[...]
De mijne niet, want mijn staking zal pas aflopen nadat 1000en mensen met de hoogste tier card hun coins uit staking vrijkomen
Bitcoin - A weapon of mass disruption
De Euros bij Nexo worden omgezet naar EURx, is dat niet de stablecoin die jullie zoeken?Glenn Hoddle schreef op zondag 7 februari 2021 @ 11:06:
[...]
Je kan letterlijk echte Euro's bij Nexo parkeren, maar een EUR stablecoin ergens neerzetten... ik zou niet weten waar.
Duurt dus geen dagen of weken
Hou gewoon eens met shillen en bagger roepen. Travala is op dit moment absoluut nog geen concurrent voor een Booking of Expedia en het muntje erachter doet net zoveel of weinig als willekeurige andere shitcoins. We zitten niet in crypto voor goede verhalen of beloftes maar keiharde pegels, ik iig wel. Daarmee zeg ik niet dat met AVA geen winst te behalen is maar je blindstaren op het verhaal erachter kan er wel makkelijk voor zorgen dat je veel grotere winsten met andere coins misloopt. Ik zie AVA op korte termijn iig niet gek veel doen.jasper7878 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:59:
[...]
en dit is precies waar je de plank mis slaat. maar zoals altijd DYOR voordat je bagger spuit...
Heb er 4400 van en toevallig pagina terug ook gevraagd of ik deze beter niet in kan wisselen voor iets anders maar goed nu doet hij het vandaag niet heel slecht.
Hmm, kan ook het bericht niet meer vinden, maar het ging over 15 feb en 22 feb en een belangrijke updatekernie schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:03:
[...]
Wanneer is de volgende announcement ook weer? Kan het niet vinden op de ADA page.
Zit je vuistdiep in AVA?jasper7878 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:59:
[...]
en dit is precies waar je de plank mis slaat. maar zoals altijd DYOR voordat je bagger spuit...
Ik zie in je post geschiedenis alleen maar AVA 'advies' maar sinds je dat advies geeft is er vrij weinig gebeurd op korte termijnen.
Ik hoop echt voor je dat hij naar de maan gaat. maar alleen het verhaal erachter moet nog gebeuren.
[ Voor 14% gewijzigd door ApC_IcE op 08-02-2021 13:16 ]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Oh, dit kan het, lijkt mij niet heel erg nuttig, maar mooi streven:
Butterfly Protocol aim to create a decentralized autonomous organization (DAO) that will replace the DNS system and change the economics of domain ownership. Only by incubating a DAO Registrar with its own tokens can we create a lasting self sustaining economy that can replace ICANN. This ability to remove people and governments from the central control of the Internet is paramount to create a lasting uncensored internet.
[ Voor 38% gewijzigd door Taro op 08-02-2021 13:17 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Zou wel mooi zijn als hij rond de 0.71-0.75 kan blijven schommelen, kan ie daarna bij een aankondiging rap naar boven.gijsvogel schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:00:
[...]
Die gaat vandaag ook wel weer een nieuwe ATH zetten zegt mijn theewater.
Stoploss verzet ik hier ook telkens met 0,xx5
Verwachting was eind deze maand, aldus meerdere YT kanalen.kernie schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:03:
[...]
Wanneer is de volgende announcement ook weer? Kan het niet vinden op de ADA page.
Wat er van waar is laat ik in het midden
Het is op zich wel een muntje dat een use-case heeft, plus een plek waar je dus echt met allerlei crypto kan betalen in de echte wereld. Het lijkt me toch zeker dat het als soort booking.com voor cryptogebruikers een toekomst heeft. Wel vrij niche de komende tijd, maar als iemand die een binance-kaart heeft zou dit je op zich moeten bevallen.Crypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:56:
[...]
Hou eens met shillen wil je? We weten nu wel dat je AVA geweldig vindt.
Of er met die token winst te maken valt op de korte termijn is weer een tweede.
[ Voor 7% gewijzigd door Glenn Hoddle op 08-02-2021 13:23 ]
RBC
OPCT
TRAC
POLS
BMI
Op het vizier: RSR, LIT, LTO
Moon soon
Edit: holy shit, Elrond (EGLD) gaat ook maar door en door.
[ Voor 17% gewijzigd door Jedi_Pimp op 08-02-2021 13:20 ]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
ik las gister op de Reddcoin reddit dat er een aantal posts waren waarin men zei dat ze de 10e gaan pumpen. maar hoeveel daar van waar is, geen enkel idee. Ik neem het ook niet serieus, blijft altijd een gok dat soort postsNeFoRcE schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:35:
Ik zie dat er voor flink wat duizenden euro's gepompt wordt in REDDcoin op Litebit Volumes:
https://www.litebit.eu/nl/volumes
Is daar een reden voor? Gaat er wat gebeuren?
Verwijderd
Laat maar gaan joh. Vorige run hadden we immers GET met hun ticket protocol. Inmiddels is Bitcoin 32k verder en staat die ook nog op een solide 40 cent.Crypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:12:
[...]
Hou gewoon eens met shillen en bagger roepen. Travala is op dit moment absoluut nog geen concurrent voor een Booking of Expedia en het muntje erachter doet net zoveel of weinig als willekeurige andere shitcoins. We zitten niet in crypto voor goede verhalen of beloftes maar keiharde pegels, ik iig wel. Daarmee zeg ik niet dat met AVA geen winst te behalen is maar je blindstaren op het verhaal erachter kan er wel makkelijk voor zorgen dat je veel grotere winsten met andere coins misloopt. Ik zie AVA op korte termijn iig niet gek veel doen.
Laat die jongen er zelf maar achter komen dat dit soort tralala meuk gewoon als cashcow dient voor de oprichters.
Klinkt wel leuk inderdaad, maar dit kan ik dus niet kopen op Binance?Taro schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:15:
@KaiseRRuby Ik ben vorige week in BFLY (Butterfly Protocol) gestapt, zie ook https://coinmarketcap.com/currencies/butterfly-protocol-2/. Gaat sinds de aankoop erg lekker, maar dat geldt ook voor veel andere coins op het moment. Deze is nog relatief nieuw en alleen via Uniswap en Bilaxy te krijgen, zou dus een leuke kans kunnen zijn. Verder geen onderbouwing voor de coin zelf, geen idee wat het kan
Oh, dit kan het, lijkt mij niet heel erg nuttig, maar mooi streven:
[...]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Klopt, nog niet.KaiseRRuby schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:20:
[...]
Klinkt wel leuk inderdaad, maar dit kan ik dus niet kopen op Binance?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
heb ook gekocht op 0.026 nu weer 0.03corneedebruin schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:13:
[...]
Heb er 4400 van en toevallig pagina terug ook gevraagd of ik deze beter niet in kan wisselen voor iets anders maar goed nu doet hij het vandaag niet heel slecht.
Op sites als coingecko.com kan je zien waar bepaalde trading pairs verhandeld worden. In dit geval (BFLY/ETH) kan je dus zien dat je op Uniswap moet zijn:KaiseRRuby schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:20:
[...]
Klinkt wel leuk inderdaad, maar dit kan ik dus niet kopen op Binance?
https://www.coingecko.com/nl/coins/butterfly-protocol
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
als iemand hier vraagt of iemand nog een muntje weet met potentie, dan raad ik idd AVA aan ipv het volgende pump & dump muntje. en idd AVA zit een booking.com nog niet op de hielen, maar al weten ze een half procent van hun marktaandeel te veroveren, dan knalt ie giga omhoog. waarom? vanwege de tokenomics. bij iedere boeking, of je die nu met crypto of met creditcard betaald, krijg je 2% van de waarde terug in AVA. dus op een gegeven moment krijg je koopdruk vanuit het bedrijf. uiteindelijk zijn er 40 mio AVA, waarvan nu al 11,3mio gelocked zijn, dus echt veel is er op de exchanges niet te halen. maargoed ik zal stoppen met AVA te shillen, en Verge of Tron aanbevelen voor de liefhebbers....
Daar heb ik wel van geleerd 2017/2018Stokstaart schreef op maandag 8 februari 2021 @ 11:31:
[...]
De negativiteit gaat ook helemaal niet over ervaren traders die korte ritjes maken, maar over onervaren groentjes die een zak kopen en denken dat ze met hodlen winst gaan maken.
djzz schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:25:
ik vind dat we goed bezig zijn, iedereen heeft wel een plukje in iets
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/URZWMaPkG44PVi6Yygw3zCB6.jpg?f=user_large)
Amen!
Haha dit blijft ook wel echt goud he. Ver van voor mijn tijd, maar bijna alles teruggekeken. Hilarisch.
nothing stops this train
INJ gekocht op 12usd, zojuist weer verkocht op 12usd en weer GRT gekocht
Verwijderd
1. Je krijgt tickets voor het holden van BNB, uit die tickets worden winnaars gekozen die de muntjes in IEO (Initial Exchange Offering) mogen kopen.mouzetc schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:01:
[...]
Hoe werkt dit precies.. voor mij vrij nieuw.
Had weinig BNB staan, dus was de moeite niet waard. Straks op 14:00 kan je direct kopen via Binance? Wat is/zijn een recentelijke launch(es) geweest om een beetje een idee te krijgen? Uiteraard wetende dat dit volledig anders kan verlopen.
2. Ditmaal, in geval van SFP, mocht iedereen direct muntjes kopen voor BNB.
Dan komt de listing, opening trading, meestal een enorme groene candle die instant inzakt. Maar die muntjes gaan altijd een paar 100% in de plus vanaf de bodem. (Heel toevallig natuurlijk, zorgt voor lekker veel aandacht en daarmee volume zodat Binance dik fees harken kan.)
Dan volgt er meestal een pump of dump periode, sommige bloeden kapot, sommige gaan moon.
Via deze link een lijst met de launchpad tokens:
https://www.coinspeaker.com/ieo/platform/binance-launchpad/
Als we het toch over het verhaal erachter hebben....wat is het probleem van Booking.com en wat lost met deze coin op? Ik zou echt niet weten wat de meerwaarde is van deze coins.jasper7878 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:22:
ik heb idd naast diverse shitcoins ook een flinke pluk AVA. echter verdiep ik me altijd goed in mn hodl muntjes.
als iemand hier vraagt of iemand nog een muntje weet met potentie, dan raad ik idd AVA aan ipv het volgende pump & dump muntje. en idd AVA zit een booking.com nog niet op de hielen, maar al weten ze een half procent van hun marktaandeel te veroveren, dan knalt ie giga omhoog. waarom? vanwege de tokenomics. bij iedere boeking, of je die nu met crypto of met creditcard betaald, krijg je 2% van de waarde terug in AVA. dus op een gegeven moment krijg je koopdruk vanuit het bedrijf. uiteindelijk zijn er 40 mio AVA, waarvan nu al 11,3mio gelocked zijn, dus echt veel is er op de exchanges niet te halen. maargoed ik zal stoppen met AVA te shillen, en Verge of Tron aanbevelen voor de liefhebbers....
Volgens de laatste berichten ging ie weer even aan het werk.Kol Nedra schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:30:
Wie weet stijgt Doge zo straks als Elon Musk wakker is en Twittert 🤪
/f/image/JD2pxJVyW0f0i5AxyMLv49yA.png?f=fotoalbum_large)
Voor het moment speel ik een beetje met de spijkers op laag water van de walvisjes, die zitten er de laatste dagen wel tussen.
Buy/sell orders op de pieken, en af en toe klapt er eens eentje tegenaan.
Ik kan me nog een post herinneren waarin Jasper vertelde dat ie voor Travala werkt oid.Crypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:12:
[...]
Hou gewoon eens met shillen en bagger roepen. Travala is op dit moment absoluut nog geen concurrent voor een Booking of Expedia en het muntje erachter doet net zoveel of weinig als willekeurige andere shitcoins. We zitten niet in crypto voor goede verhalen of beloftes maar keiharde pegels, ik iig wel. Daarmee zeg ik niet dat met AVA geen winst te behalen is maar je blindstaren op het verhaal erachter kan er wel makkelijk voor zorgen dat je veel grotere winsten met andere coins misloopt. Ik zie AVA op korte termijn iig niet gek veel doen.
Precies keiharde pegels!
Ik zie hier in de straat ook allemaal pegels hangen maar die brengen niet zoveel op
banaan op de blokchainlucatoni schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:39:
[...]
Als we het toch over het verhaal erachter hebben....wat is het probleem van Booking.com en wat lost met deze coin op? Ik zou echt niet weten wat de meerwaarde is van deze coins.
Ja en nee, met de Binance card en Plutus en Vivid en Coinbase en en en kun je ook gewoon met crypto betalen, bij sommigen krijg je ook cashback. Het kunnen betalen met crypto vind ik dus geen echte use case, dat kan op andere manieren ook en ik heb er echt naar gekeken maar was zo weer terug bij Booking. Een normale vlucht met overstap en hotel was gewoon niet te boeken. (liet niet zien waar de overstap was)Glenn Hoddle schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:17:
[...]
Het is op zich wel een muntje dat een use-case heeft, plus een plek waar je dus echt met allerlei crypto kan betalen in de echte wereld. Het lijkt me toch zeker dat het als soort booking.com voor cryptogebruikers een toekomst heeft. Wel vrij niche de komende tijd, maar als iemand die een binance-kaart heeft zou dit je op zich moeten bevallen.
Of er met die token winst te maken valt op de korte termijn is weer een tweede.
Over korte termijn, tsja. In de huidige situatie met corona en niet vrij kunnen reizen is het voor mij een beetje als reclame maken voor sigaretten op 1 januari. Je kunt je centjes nu imho beter ergens anders in stoppen.
deze coin lost feitelijk geen blockchain probleem op. het is een boekingsplatform waarbij je met veel verchillende soorten crypto, naast creditcard, mee kan betalen. Daarbij zijn ze in de meeste gevallen ook nog eens goedkoper dan booking of expedia. de AVA token is niks meer dan een loyalty token,lucatoni schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:39:
[...]
Als we het toch over het verhaal erachter hebben....wat is het probleem van Booking.com en wat lost met deze coin op? Ik zou echt niet weten wat de meerwaarde is van deze coins.
Ikzelf ben beginner en gebruik Bitvavo.
Toch zijn er veel crypto waarover gesproken wordt die niet beschikbaar zijn bij Bitvavo.
Kan ik beter de switch maken naar Binance?
nee ik werk niet voor travala. ik doe de vertaling van de website naar nederlandselektriekert schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:39:
[...]
Ik kan me nog een post herinneren waarin Jasper vertelde dat ie voor Travala werkt oid.
Precies keiharde pegels!
Ik zie hier in de straat ook allemaal pegels hangen maar die brengen niet zoveel op
Signature
het vluchten gedeelte is verre van ideaal. dit gedeelte hebben ze met de samenvoeging van travelby bit erbij gekregen is moet in Q2 beter zijn. echter hotels zijn ze zeer competitief.Crypts schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:40:
[...]
Ja en nee, met de Binance card en Plutus en Vivid en Coinbase en en en kun je ook gewoon met crypto betalen, bij sommigen krijg je ook cashback. Het kunnen betalen met crypto vind ik dus geen echte use case, dat kan op andere manieren ook en ik heb er echt naar gekeken maar was zo weer terug bij Booking. Een normale vlucht met overstap en hotel was gewoon niet te boeken. (liet niet zien waar de overstap was)
Over korte termijn, tsja. In de huidige situatie met corona en niet vrij kunnen reizen is het voor mij een beetje als reclame maken voor sigaretten op 1 januari. Je kunt je centjes nu imho beter ergens anders in stoppen.
maar betalen met crypto vind je geen usecase???
Ah yes , that was itjasper7878 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:43:
[...]
nee ik werk niet voor travala. ik doe de vertaling van de website naar nederlands
TESLA - EXPECT TO BEGIN ACCEPTING BITCOIN AS A FORM OF PAYMENT FOR PRODUCTS IN NEAR FUTURE, SUBJECT TO APPLICABLE LAWS & INITIALLY ON A LIMITED BASIS
$TSLA
https://twitter.com/DeItaone/status/1358758326033596418
[ Voor 99% gewijzigd door wlchris op 08-02-2021 13:47 ]
Tesla heeft nog allemaal schulden, lijkt me niet dat die btc koopt.mouzetc schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:45:
Groeeeen voor BTC. Tesla blijkt flink BTC te hebben aangekocht, zie onze ADHD Duitser. Verband?
3 jaar lang in de - gestaan
https://twitter.com/MMCrypto/status/1358758128431554561knakworst schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:46:
[...]
Tesla heeft nog allemaal schulden, lijkt me niet dat die btc koopt.
Signature
Verwijderd
Ook zo'n mooi muntje met bizar veel usecase. Een echte Bitcoin+Ethereum+Doge killer.
Zal niet lang duren voordat die weer door de 300 sats ramt zoals ie altijd doet tijdens de bullruns.
Mega veel tokenomics ook. Echt een Tralala killer.
Zo, genoeg geshilled. Laten we maar gewoon hopen dat ie stijgt. Ik maak ff mijn hopium dab installatie schoon.
To the moon, gentlemen.
Heb GRT gekocht op 0,27 eurocent en vervolgens op 0,47. Heb ze nu op mijn Ledger Nano X om te staken. "Probleem" is als ik ze weer uit staking haal, dat ik 28 dagen moet wachten. Nu krijg ik dagelijks 1,xx GRT per dag. Moet zeggen dat het wel kriebelt om te verkopen.Raaafie schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:32:
GRT gekocht op 50 cent, verkocht op 98.
INJ gekocht op 12usd, zojuist weer verkocht op 12usd en weer GRT gekocht
Signature
EGLD blijft nu rond de 180 heen en weer gaan, die zal eerst door de 190 moeten voordat die weer up gaat.Jedi_Pimp schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:18:
Mijn impulsieve moonshot tokens aankopen van de afgelopen week:
RBC
OPCT
TRAC
POLS
BMI
Op het vizier: RSR, LIT, LTO
Moon soon
Edit: holy shit, Elrond (EGLD) gaat ook maar door en door.
https://twitter.com/DeItaone/status/1358758259130302470
nothing stops this train
Ah makes sense! Ik dacht al dit kan niet zomaar gebeuren...wlchris schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:49:
TESLA INC - IN JAN. 2021, INVESTED AGGREGATE $1.50 BILLION IN BITCOIN
https://twitter.com/DeItaone/status/1358758259130302470
https://twitter.com/MMCrypto/status/1358758128431554561?s=08
Blijkbaar toch waar.
[ Voor 47% gewijzigd door knakworst op 08-02-2021 13:52 ]
Ik heb op Binance enkele FAQ's bekeken maar kom er helaas niet uit.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
App werkt hier nog prima.sh4d0wman schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:52:
Lol ik kan binance niet inWil graag nog een profit take order zetten. Zit gelukkig wel op de raket haha
Je kan de coins weer verkopen op dezelfde manier als je ze gekocht hebt, en dat geld komt dan gewoon in je wallet (EUR/USDT/enz).StevenzeN schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:51:
Jongens, volledige crypto-noob hier. Heb mij er de afgelopen tijd in "verdiept" en ben wat coins gaan kopen. Nu doe ik dit via Binance en ik vraag mij af hoe ik coins kan verkopen en de waarde gewoon binnen mijn wallet kan houden zodat ik andere coins kan kopen.
Ik heb op Binance enkele FAQ's bekeken maar kom er helaas niet uit.
Of heb je in Binance "buy crypto with...." gedaan?
Dan zal je de coin moeten opzoeken in de market, en daar verkopen.
Signature
Wil die sell orders cancelen!!!
En dan richting 240mannowlahn schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:49:
[...]
EGLD blijft nu rond de 180 heen en weer gaan, die zal eerst door de 190 moeten voordat die weer up gaat.
exact, even wachtenmouzetc schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:53:
Vorige pump na BITCOIN in Elon zn naam duurde ruim 45minuten met een enorme dip erin.
Heb ik niet
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Op Binance kun je bij EARN ook euro's wegzetten. Rendement is 3.21%.
Begrijp ik het goed, dat als je gewoon geld op een bankrekening neerzet, dat je dan 0.001% rente krijgt. En dan bij Binance 3.21%?
https://www.binance.com/en/savings#lending-demandDeposits
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Op steroïden dan wel...
als de 240 bereikt wordt deze week, dan is 300 ook haalbaar. Maar geen flauw idee of dat wel realistisch is op dit moment.
[ Voor 13% gewijzigd door mannowlahn op 08-02-2021 13:55 ]
$ alias cd='rm -rf'
[ Voor 4% gewijzigd door ApC_IcE op 08-02-2021 13:55 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/Goll3jg1Pajoz6legvgWBQnj.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5ofhc7rMDsBclqeVvRTptTCL.jpg?f=fotoalbum_large)