Stokstaart schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:25:
Ik hoop dat we hier genoeg hebben gewaarschuwd voor het worden van bagholder DOGE toch? De meest logische uitkomst vind ik namelijk dat Elon over een tijdje interesse verliest, niet meer tweet en dat DOGE dan als een pudding in elkaar zakt.
Persoonlijk doe ik er helemaal niks mee. meer uit principe dan uit angst.
Klopt. Voor de ervaren jongens die bereid zijn op tijd winst en/of verlies te pakken is dit natuurlijk trading goud, maar een heleboel mensen zullen uiteindelijk verlies maken of blijven zitten met een bag bizar dure DOGE muntjes.
Het is daarnaast maar de vraag of DOGE ooit nog zo'n run als dit gaat meemaken. Alle puzzelstukjes vielen dit keer in elkaar. Natuurlijk zal er altijd wel weer een mooie stijging komen na een dieptepunt, maar zo hoog als dit? Misschien gaat ie nog bizarre dingen laten zien vanaf hier, maar het risico is erg hoog.
Het is daarmee wel een mooi spelletje. Iedereen weet dat dit muntje een goudeerlijke maar vrij nutteloze memecoin is, iedereen zit er maar voor 1 ding in: potentiële gains. En dat maakt het een hele zenuwachtige situatie, wel leuk om met een schuin oog te volgen vanaf de zijlijn.
Mocht ie na een x aantal tijd weer rond de 20 sats terecht komen, dan pik ik zeker weer een mooie bag op
Geduld is een schone zaak.