Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 165 ... 283 Laatste
Acties:
  • 896.483 views

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:36
SmartCazeX schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 14:30:
[...]

Ja, ik stake al geruime tijd in CRO. Heb de Ruby Steel. Heb er een aantal maanden op moeten wachten. Destijds besteld door 2500 CRO te staken, tegenwoordig hebben ze het verhoogd naar 5000 CRO. Overigens, zeer mooie kaart. Gebruik het via de Curve kaart samen met Vivid.
Ik heb de Jade Green. Heb 10.000 CRO in stake staan, ondertussen zijn er 50.000 CRO nodig voor zo'n zelfde kaart. Werkt perfect, de cashback staat er altijd direct op. Bijschrijvingen gaat snel. Erg tevreden mee.
Het duurde wel bijna 2 maanden voordat ik de kaart in huis had.....

Overigens ben ik benieuwd wat er gebeurt als de stakingsperiode afloopt, val ik dan terug naar een andere trier? Of blijft dit gelijk zolang ik maar geen CRO verkoop?

Weet iemand dit?

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:38
Daacuso schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:34:
Over 1,5 uur wordt er weer een coin gepumpt. Benieuwd welke het wordt.
Laat je niet gek maken. Ik blijf gewoon bij het plan dat ik in 2018 heb gemaakt. Accumulatie, hodl, uitstappen zo dicht mogelijk bij de piek. 2022/2023 accumulatie.

Genoeg mensen nat zien gaan door pumps en dumps en steeds switchen van coins.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Nu online

Chaes

#HODL

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Akt7y5lscPU1tM95-gE_x2icDsU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/01ZWn15p4IEqidR2Z2VgkWAC.jpg?f=fotoalbum_large

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-11 03:57
Stokstaart schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:37:
[...]

Laat je niet gek maken. Ik blijf gewoon bij het plan dat ik in 2018 heb gemaakt. Accumulatie, hodl, uitstappen zo dicht mogelijk bij de piek. 2022/2023 accumulatie.

Klopt, maar het waren wel steeds dezelfde coins. Toch even kijken of bij een van deze het volume toeneemt.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Stokstaart
Sleeping giants sleep until awake. Such wise.

• Stokstaart
Daacuso schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:38:
[...]

Klopt, maar het waren wel steeds dezelfde coins. Toch even kijken of bij een van deze het volume toeneemt.
Blijkbaar is er trouwens toch een soort critical mass nodig voor een succesvolle p&d. Heel 2018, 19 en 20 nauwelijks een ding geweest.

En met critical mass bedoel ik dan genoeg suckers. Ik denk dat ik mijn vraag net zelf heb beantwoord.

[ Voor 12% gewijzigd door Stokstaart op 06-02-2021 16:41 ]

• YES
  • Laatst online: 19:15

YES

Moderator General Chat
Stokstaart schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:37:
[...]

Ik heb nu, met mijn beperkte kennis en ervaring ook een PF die ik gewoon een tijd laat staan, maar dan moet ik wel in de gaten houden wanneer de boel inkakt en de bubbel knapt en dat in te gaten houden zorgt weer voor verleiding om toch weer andere coins te kopen :+

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-11 18:47

JT

VETAK y0

Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:18:
Bitcoin is wederom netjes op de 3 minute MA99 gebounced, hopelijk nu door naar het volgende niveau: 42k...

Zojuist overigens weer wat extra AAVE naar de Ledger gestuurd, moest 0,1 AAVE fee betalen op Binance, bedacht mij pas achteraf dat dat dus maar liefst 48 Dollar is, terwijl Binance die transacties vast wel kan bundelen.
Blijf je er nu in zolang het stijgt of ga je vlak voor de ath eruit om een potentiële dump voor te zijn?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
Dit gaat niet gebeuren zolang BTC aan het kloten is. Die moet gewoon weer sideways gaan. Als btc hard stijgt of daalt, daalt de rest, nare eigenschap. T mag nu wel weer voorbij zijn wat mij betreft :/

• Stokstaart
YES schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:41:
[...]

Ik heb nu, met mijn beperkte kennis en ervaring ook een PF die ik gewoon een tijd laat staan, maar dan moet ik wel in de gaten houden wanneer de boel inkakt en de bubbel knapt en dat in te gaten houden zorgt weer voor verleiding om toch weer andere coins te kopen :+
NUPL in de gaten houden, samen met andere onchain data als voorraad op exchanges etc. Als er opeens grote hoeveelheden btc naar de exchanges gaan moet je op je hoofd gaan krabben.

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-11 03:57
Tot op heden waren het vaak Appc, Vibe, Brd of Sky die gepumpt werden. Benieuwd of het weer een van deze wordt.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

Kyumia schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:41:
[...]

Dit gaat niet gebeuren zolang BTC aan het kloten is. Die moet gewoon weer sideways gaan. Als btc hard stijgt of daalt, daalt de rest, nare eigenschap. T mag nu wel weer voorbij zijn wat mij betreft :/
Inderdaad. Moet even de $2k aantikken, dan is de $3k ook zo bereikt :+ .

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
JT schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:41:
[...]

Blijf je er nu in zolang het stijgt of ga je vlak voor de ath eruit om een potentiële dump voor te zijn?
Ik blijf in BTC zitten. In een dergelijke markt is het lastig timen, ik heb vertrouwen in >42k, dus zie wel of dat met wat horten en stoten gaat, of één vloeiende groene organische candle richting bijv. 48k wordt.

48k klinkt overigens wel goed als volgende tussenstop ;)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• almightyarjen
  • Laatst online: 18:15

almightyarjen

When does the hurting stop?

Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:43:
[...]

48k klinkt overigens wel goed als volgende tussenstop ;)
Klinkt dat alleen goed, of heb je ook een betrouwbaardere onderbouwing? :P

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
wat doen eigenlijk de meeste mensen hier. coin traden naar usd en of coin traden naar btc om zo meer btc te verkrijgen? (werkt minder goed als btc stijgt lijkt mij).

ik ben nog een binance noob dus probeer even te kijken wat slim is. ik speel maar met een paar tientjes maar tot dusver weinig winst.

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 08-11 09:40
almightyarjen schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:49:
[...]

Ga er maar vanuit als Taro het zegt dat het dan min of meer onderbouwt is en dat het slagingspercentage rond de 90% zit.

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-11 12:48

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Daacuso schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:25:
[...]

En een dikke rode dildo, dag winst >:)
Ben op 0.31 ingestapt dus nog niet veel verlies.
Man man man...0.005 cent te weinig voor mijn sell order. 8)7

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Verwijderd

nemesis2212 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:50:
wat doen eigenlijk de meeste mensen hier. coin traden naar usd en of coin traden naar btc om zo meer btc te verkrijgen? (werkt minder goed als btc stijgt lijkt mij).

ik ben nog een binance noob dus probeer even te kijken wat slim is. ik speel maar met een paar tientjes maar tot dusver weinig winst.
Ik trade Bitcoin voor altcoins om zo langzaam maar zeker van mijn hoeveelheid Bitcoin af te komen.

Het lukt aardig, DOGE was alleen een behoorlijke tegenvaller.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:02:
[...]

Het weghalen van geld doet iets met de rente bedoelde ik natuurlijk - niet het verhogen van belastingen.

Er komt een tijd dat de rente weer omhoog gaat hoor, maar zonder hyperinflatie echt niet voor 2040.

En de EU blijft gewoon voortmodderen. Waarom zou het mislukken?
Voordat er echt hyper inflatie komt zorgen ze wel dat er minder geld is, die grote reset waar mensen zoals die Willem Middelkoop het over hebben geloof ik niet in, de top laat dat echt niet toe.

Ik geloof niet in de EU zoals het nu is, oost en west, noord zuid Europa zijn compleet andere landen, economieën en mentaliteiten dat mixed gewoon niet, de rijken landen draaien op voor de arme landen dat wordt alleen maar erger.

Elk land voor zichtzelf gaat niet meer in deze tijd/economie, maar ik geloof wel in een opsplitsing van de EU.

Maar goed ik ben geen econoom, woon onder een brug en loop bij de voedsel bank dus hecht absoluut geen waarde aan mij, zijn puur mijn gedachtes.

• Da_maniaC

Da_maniaC

Gahhh DOGE weer 0.04236.
Ik heb nu maar handmatig ingegrepen en alles voor market verkocht.
Not stonks. Profit! :7
Inzet verdrievoudigd in 5 dagen tijd.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• Slux
  • Niet online
Da_maniaC schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:56:
Gahhh DOGE weer 0.04236.
Ik heb nu maar handmatig ingegrepen en alles voor market verkocht.
Not stonks. Profit! :7
Inzet verdrievoudigd in 5 dagen tijd.
:? waar kijk jij dan want Doge staat hier 0.0505

• DRaD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-11 10:09
Slux schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:57:
[...]

usdt waarschijnlijk :)

edit eur

psn drad83

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:04
dollar

• Slux
  • Niet online
Daar staat ie ook op 0.0505

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Euro bedoelt´ie gok ik
Btw: MOONNN

[ Voor 4% gewijzigd door PHPResource op 06-02-2021 17:00 ]

• nemesis2212
  • Laatst online: 14-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:54:
[...]

Ik trade Bitcoin voor altcoins om zo langzaam maar zeker van mijn hoeveelheid Bitcoin af te komen.

Het lukt aardig, DOGE was alleen een behoorlijke tegenvaller.
ik had het idee dat het mij goed leek om steeds btc met altcoins te traden om zo meer btc te vergaren.

some day i might get rich :+

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-11 21:26
@PHPResource Is dat dan 21% omhoog BTW MOON? Of is dat laag tarief.

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:54

Swerfer

Hmm...

ruud2all schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:35:
[...]

Ik heb de Jade Green. Heb 10.000 CRO in stake staan, ondertussen zijn er 50.000 CRO nodig voor zo'n zelfde kaart. Werkt perfect, de cashback staat er altijd direct op. Bijschrijvingen gaat snel. Erg tevreden mee.
Het duurde wel bijna 2 maanden voordat ik de kaart in huis had.....

Overigens ben ik benieuwd wat er gebeurt als de stakingsperiode afloopt, val ik dan terug naar een andere trier? Of blijft dit gelijk zolang ik maar geen CRO verkoop?

Weet iemand dit?
Zolang je niet unstaked blijf je de voordelen behouden. Maar als je unstaked en je wilt toch weer opnieuw staken, dan ga je meteen voor de 50.000 CRO. Dus lekker vasthouden die CRO's...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

• Da_maniaC

Da_maniaC

Slux schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:57:
[...]

EUR. En ik keek op CMA.

• Gelukszoekr
  • Laatst online: 10:19
Wat ik vervelend vind aan de CRO kaart is dat je niet van de kaart naar de wallet kan. Ik heb geld op de kaart staan en zou deze eigenlijk terug naar de wallet willen..

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-11 10:25
damn dit gekke BTC net even door de 34k euro grens heen en 2e sellorder gehit!
nu gedulding afwachten op de hard drop :D

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

• Kyumia
Khaelos schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 17:09:
Doe maar gewoon een rustige drop anders trekt ie de alts ook hard mee :9

• Palindrome
  • Laatst online: 18:46
D-Ed schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:25:
Op de één of andere manier waren mijn ‘trades’ tijdens de bearmarkt succesvoller dan in dit soort momenten.. Echt vreemd..

Nu maar weer simpel vasthouden en meelezen dus 🤘
het is makkelijker pessimistisch te zijn en daar naar te handelen :P

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-10 10:22

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Nee nee, nog ff een nieuwe ATH zetten. Dan correctie

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-11 08:00
Eth maakt even een uitglijder, maar staat weer snel op.. hopelijk geen blessure en kan hij de wedstrijd voortzetten. Op het moment dat eth onderuit ging zet btc nog even aan.. niet echt sportief, maar dat kennen we van de grote baas.

De voorsprong die eth had opgebouwd gisteren is nu echt teniet gedaan door btc en hij gaat er tevens met de overwinning vandoor vandaag. Er komen nog een aantal pittige bergetappes met fikse afdalingen aan de komende weken dus alles is nog mogelijk. Parijs is nog ver.

Zero.

• almightyarjen
  • Laatst online: 18:15

almightyarjen

When does the hurting stop?

Taro heeft net vermeld dat-ie tot $48k doorgaat dus dan moet je nog ff geduld hebben :Y

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

• Duikerrr
  • Laatst online: 08-09 17:58
Er zijn natuurlijk geen garanties, maar ik zit er ook in :-) Pas begonnen met Crypto.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
almightyarjen schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:49:
[...]

Het is sowieso een price discovery gebied, dus je kunt nergens op terugvallen. Maar:
  1. 50k is een psychologische grens, dus meer sell pressure, waardoor Bitcoin vlak eronder kan pauzeren en het wat moeilijker krijgt
  2. Verdubbeling van de huidige 1M candlebody (8k) van 32k -> 40k -> 48k
  3. 48 = 3x16
Dus lijkt mij logisch.

Ps. alleen reden #1 zie ik als mogelijke reden, de rest heb ik er uiteraard bijgezet om het wat aan te dikken ;)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
Duikerrr schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 17:14:
Er zijn natuurlijk geen garanties, maar ik zit er ook in :-) Pas begonnen met Crypto.
Ik hoop dat de koers zich niks aantrekt van jouw nickname :+

• Duikerrr
  • Laatst online: 08-09 17:58
Haha, nee, dat hoop ik ook niet :-)

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:56
[...]

oh wacht maar tot btc nu ff x2 doet. Dan gaan alle alts /4 :P

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

• D-Ed
  • Niet online
Palindrome schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 17:10:
[...]

het is makkelijker pessimistisch te zijn en daar naar te handelen :P
Een pessimist krijgt het natuurlijk nooit voor elkaar om al drie en een half jaar te hodlen zoals ik doe :+

• Ducksy88

Ducksy88

D-Ed schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 17:29:
[...]

Een pessimist krijgt het natuurlijk nooit voor elkaar om al drie en een half jaar te hodlen zoals ik doe :+
"Het is allemaal klote en ik ben het geld toch al kwijt. Ik heb niet eens meer zin om het te verkopen. Laat maar."sprak de pessimist die na 3,5 jaar 'per ongeluk' HODLen toch nog winst pakt ;)

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-11 08:00
[...]

Gewoon altijd een deel btc in je pf houden, niks aan de hand.

Zero.

• mathiasc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-11 19:57
Ducksy88 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 17:32:
[...]

"Het is allemaal klote en ik ben het geld toch al kwijt. Ik heb niet eens meer zin om het te verkopen. Laat maar."sprak de pessimist die na 3,5 jaar 'per ongeluk' HODLen toch nog winst pakt ;)
haha check! inmiddels 30% + profit, probeer nu door sell high buy low m'n PF te vergroten, met wisselend succes :)

• D-Ed
  • Niet online
Ducksy88 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 17:32:
[...]

Winst er al lang uitgetrokken (meerdere keren overigens).

Van mij gaan ze in ieder geval nooit zo'n screenshot kunnen trekken 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bPYhpSeryTGwJBaMiX9zbbZ1tD4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PrXz2Rs2USmUhJV2PqMtb6AD.jpg?f=user_large

Verwijderd

nemesis2212 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 17:01:
[...]

ik had het idee dat het mij goed leek om steeds btc met altcoins te traden om zo meer btc te vergaren.

some day i might get rich :+
Dat is ook mijn idee. De praktijk is echter lastiger :+

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:49
Die momenten dat de btc 120dollar hoger dan je verkoop order heeft gestaan en je order toch niet erdoorheen is gekomen :-/
Nu weer 300 dollar lager dan je verkooporder

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

RenaldoN schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 17:36:
Die momenten dat de btc 120dollar hoger dan je verkoop order heeft gestaan en je order toch niet erdoorheen is gekomen :-/
Nu weer 300 dollar lager dan je verkooporder
Welke exchange is dat

XRP = trash

• RenaldoN
Binance

Verwijderd

Kraken natuurlijk. :+

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

_O-

Gek genoeg met kraken geen last op dit moment.
Denk dat iedere exchange zo wel z'n nukken heeft.

XRP = trash

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Dan stonden er ws meer orders waardoor je net niet aan de beurt kwam.
Marketsell is beter op zo'n moment.

XRP = trash

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:54

Swerfer

Hmm...

Gelukszoekr schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 17:07:
Wat ik vervelend vind aan de CRO kaart is dat je niet van de kaart naar de wallet kan. Ik heb geld op de kaart staan en zou deze eigenlijk terug naar de wallet willen..
Dat is een nadeel ja. Geld opnemen bij een geldautomaat, storten bij je bank en overmaken naar je fiat wallet. Omslachtig maar mogelijk...

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Verwijderd

Mr_Ripple schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 17:56:
[...]

_O-

Gek genoeg met kraken geen last op dit moment.
Denk dat iedere exchange zo wel z'n nukken heeft.
Klopt. Binance is ook zeker niet heilig wat dat betreft.

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:43

knakworst

Get more sats!

D-Ed schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 17:35:
[...]

Winst er al lang uitgetrokken (meerdere keren overigens).

Van mij gaan ze in ieder geval nooit zo'n screenshot kunnen trekken 8)

[Afbeelding]
Goed nieuws.

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij binnenkort weer op 6 cent staat.

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

knakworst schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 18:28:
[...]

Goed nieuws.

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat hij binnenkort weer op 6 cent staat.
Als dat gebeurd keldert de huizenmarkt, allemaal Taihuttu achterna. *O*

XRP = trash

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
DOGE heeft op de 1D, 4H, 1H en 15m mooie support op de MA7 gevonden. Heb op 124 en 125 sats toch weer iets ingeslagen. Of er volgt een mooie stijging, of die support wordt gebroken. Maar een gokje wagen blijft leuk :)

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik lees op verschillende sites (waaronder hier) dat India mogelijk crypto wil verbieden.

Even los van het feit of dat überhaupt mogelijk is, zou dit nog effect kunnen hebben op de cryptomarkt? Wat denken jullie?

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:43

knakworst

Get more sats!

Pelox schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 17:10:
Eth maakt even een uitglijder, maar staat weer snel op.. hopelijk geen blessure en kan hij de wedstrijd voortzetten. Op het moment dat eth onderuit ging zet btc nog even aan.. niet echt sportief, maar dat kennen we van de grote baas.

De voorsprong die eth had opgebouwd gisteren is nu echt teniet gedaan door btc en hij gaat er tevens met de overwinning vandoor vandaag. Er komen nog een aantal pittige bergetappes met fikse afdalingen aan de komende weken dus alles is nog mogelijk. Parijs is nog ver.
Hij staat op. Hopelijk niet als bambi op het ijs *O*

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
sOid schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 18:52:
Ik lees op verschillende sites (waaronder hier) dat India mogelijk crypto wil verbieden.

Even los van het feit of dat überhaupt mogelijk is, zou dit nog effect kunnen hebben op de cryptomarkt? Wat denken jullie?
Als het verboden wordt dan staat dat adoptie enorm in de weg. Je kan dan niet meer verwachten dat de gemiddelde persoon die nu mogelijk interesse heeft het dan nog heeft, dus veel minder nieuwe instappers.

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:16

In algemene zin helpt dit natuurlijk niet mee. Zeker als je naar de de aantallen kijkt -> India herbergt 17% van de totale wereldbevolking.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

• Kyumia

Paar jaar geleden ook regelmatig van dat soort berichten uit China. Als er weer een artikeltje naar buiten kwam dan stond de grafiek altijd op onweer, maar uiteindelijk herpakte alles zich weer. Ik zie het niet gebeuren.

• RenaldoN
Mr_Ripple schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 17:58:
[...]

Dan stonden er ws meer orders waardoor je net niet aan de beurt kwam.
Marketsell is beter op zo'n moment.
Inderdaad... Hopelijk raken we hem nog wel aan en gaat het niet alleen maar omlaag nu. Zou ik wel beetje van balen :-(

• Palindrome

Las het van de week al inderdaad. Schijnt nogal een conservatieve tak aan de macht te zijn die absolute macht verzameld waardoor ze crypto als gevaar zien voor hun controlestaat. Daar moet je niet gek opzien dat je in de bak beland als je straks nog wat crypto bezit.

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:26

WhySoSerious

Be the change.

ETH neemt gewoon stokje over van Bitcoin.

Bitcoin shitcoin.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zo te zien op tijd van BTC naar DOGE geswitched :)

En wat betreft India: Dat is zo'n andere wereld. Je kunt Bitcoin wel verbieden, maar niet uitbannen. Wij gooien hier ons afval weg in containers, in India gooi je het op straat. Je dingt af op een markt en betaalt contant, hier pinnen we of betalen we met een telefoon. Natuurlijk zijn daar wel beter ontwikkelde gebieden, maar een groot deel van het land leeft in armoede, daar doet Bitcoin er niet toe. Dus dat het 17% van de wereldbevolking betreft is minder relevant voor Bitcoin, daarvoor telt het % van het mogelijke aantal Bitcoin gebruikers waar het om gaat. Wat dat betreft is het percentage in India relatief laag tov andere landen.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

blabla1986 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 13:02:
[...]

Damn. Ik heb afgelopen week echt zitten twijfelen om wat DMM aan te schaffen, aangezien het een gevalletje ' buy low' leek. Uiteindelijk niet gedaan, omdat ik erg weinig updates kon vinden over het project. Volgens mij zat jij hierin toch@Mooooody? Ik hoop het niet :/
Het had wel weer in mijn straatje gepast na het Oyster Pearl debacle.
Nee tijd geleden had ik er wat in zitten. Maar paar maand later ook weer terug gewisseld voor ETH. Gelukkig maar.

Leek me altijd wel een solid project. Tim Draper heeft er ook flink wat centjes in geïnvesteerd.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:04
doge still running mad

Verwijderd

Mooooody schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 19:14:
[...]

Nee tijd geleden had ik er wat in zitten. Maar paar maand later ook weer terug gewisseld voor ETH. Gelukkig maar.

Leek me altijd wel een solid project. Tim Draper heeft er ook flink wat centjes in geïnvesteerd.
Hij staat nog maar -82%, naar mijn inschattingsvermogen gewoon een gezonde correctie op de organische groei van gisteren.

Ik verwacht ieder moment een flinke bounce.

• Palindrome
Goeie week ook voor Gulden

• Ducksy88

Ducksy88

Adoptie van crypto in India schijnt laag te zijn, dus directe invloed zal het niet heel veel hebben aldus de BNR cryptocast die ik gistren luisterde.

Als er meerdere landen volgen, of meerdere landen het als FUD verspreiden kan dat natuurlijk wel wat doen.

Op Reddit kwam ik wel al de eerste user tegen die bang was omdat hij bij een KYC exchange ingeschreven staat (geen diee welke) en het als reeele mogelijkheid zag dat de overheid toegang had tot die gegevens en tot vervolging kon overgaan als het wetsvoorstel (dat is het geloof ik atm) maandag geaccepteerd zou worden.
Nu ken ik India niet goed maar ergens denk ik dat zijn angst een stuk terrechter is dan dat de gemiddelde "westerling" bang is/zou moeten zijn voor de overheid...

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
BNB gaat weer richting een mogelijk inkoopmoment, ik zet wat buy orders voor 67.5-68.5.

Edit: Doge ->

Deze zijn erdoor:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/28Ms9nn1TMUUgCaWvlZSm3jvhm4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Q9uV3SvURAr2F4LglZY7Q3PX.png?f=user_large

En deze staan nog:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3SEAMnXqdDLRPpL9ey70WqslTKU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/VaXcERlfXfJtv3uBc3mBuUY5.png?f=user_large

[ Voor 71% gewijzigd door Taro op 06-02-2021 19:44 ]

• djatwork007
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20-01 22:04
Welke coin is het geworden?

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:26

WhySoSerious

Be the change.

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

Klopt inderdaad, kwam zelf dit tegen gisteren: https://www.reddit.com/r/...ause_of_an_authoritarian/

Wel enigszins shockerend, maar had ook niet veel beter verwacht van India eerlijk gezegd.

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12:23
ADA gaat mooi het laatste uurtje!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:27

oNo

De waarde van m'n PF stijgt als een malle deze week. Vooral door semi lange termijn HODL van EGLD en ADA. Maar ik denk er toch sterk over na om een deel even om te zetten naar fiat. Dit kan toch niet zo lang meer goed gaan zo?

Al was met een deel uitstappen van BNB niet de beste beslissing...

• Palindrome
oNo schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 19:53:
De waarde van m'n PF stijgt als een malle deze week. Vooral door semi lange termijn HODL van EGLD en ADA. Maar ik denk er toch sterk over na om een deel even om te zetten naar fiat. Dit kan toch niet zo lang meer goed gaan zo?

Al was met een deel uitstappen van BNB niet de beste beslissing...
Flinke sell wall op 100 voor egld waar nog niet echt beweging in zit.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Kyumia schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 19:01:
[...]

Paar jaar geleden ook regelmatig van dat soort berichten uit China. Als er weer een artikeltje naar buiten kwam dan stond de grafiek altijd op onweer, maar uiteindelijk herpakte alles zich weer. Ik zie het niet gebeuren.
Crypto verbannen misschien niet nee. Lijkt me ook best lastig. Hoewel, in China heb je natuurlijk The Great Firewall, dus in theorie zullen ze vast alle exchanges enz kunnen blocken.

Vraag me bij China ook wel 's af hoe lang het duurt voordat de regering alle BTC miners/nodes gaat toe-eigenen. Gevoelsmatig is dat best een reëel gevaar voor crypto.
Ducksy88 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 19:38:
[...]

Adoptie van crypto in India schijnt laag te zijn, dus directe invloed zal het niet heel veel hebben aldus de BNR cryptocast die ik gistren luisterde.

Als er meerdere landen volgen, of meerdere landen het als FUD verspreiden kan dat natuurlijk wel wat doen.

Op Reddit kwam ik wel al de eerste user tegen die bang was omdat hij bij een KYC exchange ingeschreven staat (geen diee welke) en het als reeele mogelijkheid zag dat de overheid toegang had tot die gegevens en tot vervolging kon overgaan als het wetsvoorstel (dat is het geloof ik atm) maandag geaccepteerd zou worden.
Nu ken ik India niet goed maar ergens denk ik dat zijn angst een stuk terrechter is dan dat de gemiddelde "westerling" bang is/zou moeten zijn voor de overheid...
Welke cryptocast is dat? De meest recente?

Dit is ook een interessante post op reddit van een Indiër die aangeeft al z'n crypto te verkopen door de aanstaande (mogelijke) wetgeving. Treurig.

Edit: Ah, @Chaes was me net voor met bovenstaande link :)

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-11 01:16
De nieuwe token van SafePal kan je alleen met BNB kopen. Mede daarom stijgt het hard.

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:27

oNo

Palindrome schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 19:55:
[...]Flinke sell wall op 100 voor egld waar nog niet echt beweging in zit.
Ja idd. Wellicht gaat die er even over, schiet dan omhoog en weer een correctie naar er flink onder.

En ADAheeft een historie met aardig wat weerstand net boven de 0.60

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:39
Even een noob vraag over het koppelen van de Binance chain wallet (chrome extension) aan een staking platform in dit geval BeFi. Hoe kan ik via Wallet connect de koppeling maken?

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 00:09
oNo schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 19:58:
[...]

Ja idd. Wellicht gaat die er even over, schiet dan omhoog en weer een correctie naar er flink onder.

Viel me ook al op dat er veel weerstand was rond de 0,60.
Denk als hij daar eenmaal doorheen gaat dat hij vrij rap omhoog kan gaan, weet niet wat de volgende weerstand dan is (vorige ATH?)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Debtor schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 19:58:
Even een noob vraag over het koppelen van de Binance chain wallet (chrome extension) aan een staking platform in dit geval BeFi. Hoe kan ik via Wallet connect de koppeling maken?
Je kunt de extensie activeren, op Beefy rechts bovenin klikken op de wallet knop en dan krijg je als het goed is na het selecteren van een type wallet een melding in de Chrome extensie om dat toe te staan?

[ Voor 4% gewijzigd door Taro op 06-02-2021 20:02 ]

• Debtor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:39
Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 20:01:
[...]

Je kunt de extensie activeren, op Beefy rechts bovenin klikken op de wallet knop en dan krijg je als het goed is na het selecteren van een type wallet een melding in de Chrome extensie om dat toe te staan?
O pff, super!!! Zat met mijn suffe kop op Wallet Connect te rammen 8)7 . Thanks man!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
oNo schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 19:58:
[...]
Waar precies?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oofhNQ-1yWph-B92d0z2U-ckNtE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/83oThOh7vU0UMwaXOqxWWJPc.png?f=user_large

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:10
Er was zelfs weerstand tegen het in de grafiekjes laten staan...

UNOX: The worst operating system

• Gelukszoekr
Cardano is niet vanaf dag 1 verkrijgbaar geweest op Binance :p

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:37
hoi jongens
ik heb goed onderzoek gedaan naar crypto en ga nu met 50% van ons spaargeld instappen
ik heb een coin gevonden die veel potentie heeft
het verrijkt sociale levens
https://cryptostart.nl/cryptovaluta/reddcoin-rdd/
is nu nog goedkoop en onbekend maar gaat nog wel naar euro 40000
als bitcoin het kan...
groetjes henk

• Stokstaart
Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 19:07:
Zo te zien op tijd van BTC naar DOGE geswitched :)

En wat betreft India: Dat is zo'n andere wereld. Je kunt Bitcoin wel verbieden, maar niet uitbannen. Wij gooien hier ons afval weg in containers, in India gooi je het op straat. Je dingt af op een markt en betaalt contant, hier pinnen we of betalen we met een telefoon. Natuurlijk zijn daar wel beter ontwikkelde gebieden, maar een groot deel van het land leeft in armoede, daar doet Bitcoin er niet toe. Dus dat het 17% van de wereldbevolking betreft is minder relevant voor Bitcoin, daarvoor telt het % van het mogelijke aantal Bitcoin gebruikers waar het om gaat. Wat dat betreft is het percentage in India relatief laag tov andere landen.
Daarnaast. Hoe vaak hebben we deze fud al voorbij zien komen? Ik geloof eerder dat de Indiase overheid een deel van hun bitcoin heeft verkocht en op deze manier probeert de prijzen omlaag te krijgen. Vind ik geloofwaardiger dan de zoveelste staat die aankondigt waarschijnlijk mogelijk misschien btc te bannen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 20:07:
[...]

Cardano is niet vanaf dag 1 verkrijgbaar geweest op Binance :p
Klopt, maar ik ben in december 2017 op Bittrex op 0,12 USD ingestapt in ADA en tot ik op 1,2x USD verkocht is die 60 cent naar mijn weten niet echt een ding geweest. Tussen 2018 en nu is die 60 cent naar mijn weten ook niet echt langsgekomen (Zie ook https://coinmarketcap.com/currencies/cardano/). Maar misschien zie ik iets over het hoofd?

[ Voor 5% gewijzigd door Taro op 06-02-2021 20:15 ]

• Desperation
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08-11 10:35
Iemand een idee of je in de app van Kraken een S/L order kan annuleren?

Verwijderd

The Redman schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 20:10:
hoi jongens
ik heb goed onderzoek gedaan naar crypto en ga nu met 50% van ons spaargeld instappen
ik heb een coin gevonden die veel potentie heeft
het verrijkt sociale levens
https://cryptostart.nl/cryptovaluta/reddcoin-rdd/
is nu nog goedkoop en onbekend maar gaat nog wel naar euro 40000
als bitcoin het kan...
groetjes henk
Ziet er goed uit Henk, degelijk projectje.

Hoe actief zijn ze op GitHub?

Verwijderd

Blij dat mijn mening over ETH van vorige week nu wordt bevestigd.
Nu wel een ATH maar sowieso gaat deze boomen in de toekomst. ETH is voor veel mensen nu de betaalbare BTC van vroeger.

Alleen twijfel ik nu om nog wat meer in te stappen of nog een weekje af te wachten...

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 19:41:
BNB gaat weer richting een mogelijk inkoopmoment, ik zet wat buy orders voor 67.5-68.5.

Edit: Doge ->

Deze zijn erdoor:
[Afbeelding]

En deze staan nog:
[Afbeelding]
Waarom BNB juist weer instap moment? Vindt 55 euro wel veel, al is dat denk ik wel een beetje de huidige onderprijs.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 20:28:
ETH is voor veel mensen nu de betaalbare BTC van vroeger.
Je kunt toch ook voor 1715 USD aan BTC ipv ETH kopen?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Spookie schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 20:29:
[...]

Waarom BNB juist weer instap moment? Vindt 55 euro wel veel, al is dat denk ik wel een beetje de huidige onderprijs.
De prijs die ik weergeef is in USD's, niet in EURO.

Maar de onderbouwing van die prijs: Zie 4H MA7 en 1H MA25.

• rda
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:23

rda

Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 20:31:
[...]

De prijs die ik weergeef is in USD's, niet in EURO.

Maar de onderbouwing van die prijs: Zie 4H MA7 en 1H MA25.
Ik probeer het allemaal een beetje te snappen, maar als ik kijk naar de 15 min chart en de 1H chart dan lijkt er een stijging te gaan komen.
Los van het feit dat het speculatie is en blijft, is dit enigszins een redelijke interpretatie?

• Gelukszoekr
Taro schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 20:12:
[...]

Klopt, maar ik ben in december 2017 op Bittrex op 0,12 USD ingestapt in ADA en tot ik op 1,2x USD verkocht is die 60 cent naar mijn weten niet echt een ding geweest. Tussen 2018 en nu is die 60 cent naar mijn weten ook niet echt langsgekomen (Zie ook https://coinmarketcap.com/currencies/cardano/). Maar misschien zie ik iets over het hoofd?
Ik ken de resistance/support levels niet. En als deze er ooit in 2017 waren dan zijn deze nu imo echt niet meer relevant

Ik zag op Coingecko wel een wat langere geschiedenis waarbij ADA nog lang niet op een ath staat.

Pagina: 1 ... 165 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!