https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Als ik niet zo lui zou zijn zou ik hier wel een plukje btc verkopen.Woohooo schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:43:
[Afbeelding]
Zijn er toch wel bijna bij de elon musk pump, twijfel of dit nog een sell momentje is... hmmm
BTC kennende staan we morgen weer op 30K.Woohooo schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:43:
[Afbeelding]
Zijn er toch wel bijna bij de elon musk pump, twijfel of dit nog een sell momentje is... hmmm
Zeker waar. Maar ik gok zo dat er veel wetten aan zullen komen in de toekomst zodra overheden zich echt pas realiseren waarvoor blockchains en cryptos allemaal voor gebruikt kunnen worden.PilatuS schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:38:
[...]
Waarom zouden ze dat doen ? Er zijn geen wetten voor dus er wordt niets illegaals gedaan.
Ik gok ook eerder op stilletjes aan aftoppen gevolgd door een daling.Woohooo schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:43:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Tuurlijk zullen er wetten komen en die zijn er ook al. Zoals nu je adres moeten opgeven als je in NL BTC koopt. Alleen instanties die zich bezig houden met crypto pump en dumps, ze hebben wel wat beters te doen en voorlopig boeit het ze niets. Helemaal omdat het niet illegaal is.Chaes schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:45:
[...]
Zeker waar. Maar ik gok zo dat er veel wetten aan zullen komen in de toekomst zodra overheden zich echt pas realiseren waarvoor blockchains en cryptos allemaal voor gebruikt kunnen worden.
Nekschot?mannowlahn schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:47:
Wie heeft dat ‘plukje’ en ‘snufje’ als eerste geïntroduceerd hier als benaming?
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Succes met 121.583 posts lezenmannowlahn schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:47:
Dat dachten de meesten 5 jaar geleden al en die zijn er nooit gekomen. Misschien als crypto nog 100-1000x groter wordt dat ze zich zorgen gaan maken, maar ik denk dat er voorlopig nog niks aan gedaan gaat worden.Chaes schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:45:
[...]
Zeker waar. Maar ik gok zo dat er veel wetten aan zullen komen in de toekomst zodra overheden zich echt pas realiseren waarvoor blockchains en cryptos allemaal voor gebruikt kunnen worden.
Grootste wat eigenlijk sinds crypto is gebeurt in de EU is KYC tegen witwassen.
Flufje he, moet je het wel goed zeggenmannowlahn schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:47:
Om daar achter te komen zal je een hoop slowchats door moeten akkeren
Dit was de eerste met plukjeStokstaart schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:48:
[...]
Flufje he, moet je het wel goed zeggen![]()
Om daar achter te komen zal je een hoop slowchats door moeten akkeren
sh4d0wman in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"
Flufje is ook nog erg jong.
Mooooody in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"
[ Voor 13% gewijzigd door Ernemmer op 03-02-2021 22:50 ]
Ik kan me niet voorstellen, volgens mij hebben we het hier al jaren over flufjes en plukjes..Ernemmer schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:49:
[...]
Dit was de eerste met plukje
sh4d0wman in "Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic"
Ik had minder last van A87 zijn replies dan elke keer een plukje en snufje te lezen. Kan ook niet duiden waarom dat zo is.
De zoekfunctie is niet perfect op tweakers maar in topics werkt ie wel aardig dacht ik.Stokstaart schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:50:
[...]
Ik kan me niet voorstellen, volgens mij hebben we het hier al jaren over flufjes en plukjes..
* Building a portfolio around shitcoins is just a shitfolio *
Ik ben rond eind 2018 even uit crypto gegaan, toen waren er nog geen snufjes en plukjes volgens mij. Maar misschien ook wel inherent aan de prijzen van nu, dat verkleinwoorden gebruikt worden. 100 euro btc is ook wat anders 3 jaar later.Stokstaart schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:50:
[...]
Ik kan me niet voorstellen, volgens mij hebben we het hier al jaren over flufjes en plukjes..
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
neen, pump group die dit had gepland, wist er vanaf maar geen usdt pair dus deed niet meenemesis2212 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:04:
iemand iets te high op sky ingekocht als ik binance zo zie hahah
De eerste die ik vind is in het bitcoin topic uit 2013.Taro schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:54:
Plukje wordt hier al jaren gebruikt, fluffje was volgens mij idd van @Crypts.
Dat is wat jaren terug, plukje was toen een flinke hap denk ik.Stokstaart schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:56:
[...]
De eerste die ik vind is in het bitcoin topic uit 2013.
mannowlahn schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:57:
[...]
Dat is wat jaren terug, plukje was toen een flinke hap denk ik.
Edit: Toch iets lager uitgestapt met iets minder winst.
[ Voor 24% gewijzigd door Bjorn180179 op 03-02-2021 23:08 ]
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Is ook zo hoor. Alleen als je een keer 20% pakt in een week en om je heen zie je allemaal mensen 10 - 20 - 30 procent op een avond pakken dan denk je soms "gvd :/"Stokstaart schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:42:
[...]
Good things happen to those who wait.
Ik heb 3 jaar bear market in dit stomme forum gehangen voordat ik een klein snuifje hopium voorgeschoteld kreeg
Alleen met BAT zit ik nu redelijk in de min, maar die beweegt tegenovergesteld van btc. Dus gewoon even vasthouden.
[ Voor 8% gewijzigd door JT op 03-02-2021 23:09 ]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Dat wordt genieten als de bear markt ooit weer aanbreektJT schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:07:
On the positive side: ik maak de laatste dagen allemaal goede trades, mede omdat ik niet direct bij een beetje verlies uitstap (emoties meer onder controle)
Trouwens, er worden hier vooral successen gedeeld, diegenen die 20% verlies op een avond doen komen dat hier meestal niet vertellen
Is @Crypts een fluffer, of hoe is hij hier anders op gekomen?iVibes schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:51:
Volgens mij was het origineel van @Crypts en was het Fluffje....
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[ Voor 62% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 03-02-2021 23:15 ]
God morks in wysterious ways.
Eh? Zit een klein tikkeltje onder de top? Ik zou hier heel blij mee zijnBjorn180179 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:06:
Verdikke wilde ik net uit CAKE stappen zakt ie weer naar beneden. Dan nog maar even houden
Ecodan warmtepomp
En degene die met al hun slimme trades de grootste stijgingen steeds missen ook niet.TomTorquay schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:10:
[...]
Dat wordt genieten als de bear markt ooit weer aanbreekt
Trouwens, er worden hier vooral successen gedeeld, diegenen die 20% verlies op een avond doen komen dat hier meestal niet vertellen
WhySoSerious schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:37:
[...]
Je schrijft BTC fout, correcte schrijfwijze is ETH AAVE.
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Het lijkt alsof je een specifiek iemand op het oog hebt?MrAcid schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:15:
En degene die met al hun slimme trades de grootste stijgingen steeds missen ook niet.
Iedereen is een genie in een bullmarket.TomTorquay schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:10:
[...]
Slaat het om naar een bearmarket heb je een heel groot probleem. Staan op Reddit wel wat leuke verhaaltjes over mensen die van 10 naar 200 BTC zijn gegaan in 2017 en in 2018 alles hebben verloren. Als je nu niet de dips koopt, maar te ver omhoog en tijdelijk in de min komt te staan, dan ga je kapot in een bearmarket. In een bullmarket is het makkelijk want het blijft omhoog gaan. Ook al koop je een top en sta je 2 dagen lang 10% in de min, het komt weer goed. Ga je op deze manier verder in de bearmarket koop je de top en blijf het zakken. Dan verkoop je in een megadip om op de bounce high weer te kopen. Niet tegen JT hoor, maar iedere nieuwe trader moet erg opletten om niet compleet alles weer te verliezen zodra het maanden of jaren lang weer omlaag gaat.
Kom hier maar eens kijken als de rode candles je om de oren vliegen... dan is het hier extreem rustig! Denk dat dat vloeide antwoord geeft op de succes verhalenTomTorquay schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:10:
[...]
Haha nee, dit hele topic is een grote optocht van adrenaline en “traders” die denken slimmer te zijn dan alle anderen. Niet nodig om daar iemand specifiek voor aan te wijzen. Vooral de figuurtjes die getekend worden op de grafieken zijn hilarisch. Net als de vraag “weet iemand nog een goeie coin”. Ik lees met veel plezier een paar Posts per dag.TomTorquay schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:18:
[...]
Het lijkt alsof je een specifiek iemand op het oog hebt?
HODL
En ja, DOGE zit er ook in
Een fluffer en een cuck liepen een bar binnen..
Verwijderd
Haha nee geintje hodl fuck de euro.
Voor de gein 123 euro in RVN gedrukt op Bitvavo. Super liquide. Geen 3% spread zoals Reddcoin.
Onderbouwing: euro's hodlen op Bitvavo is zo 2018.
Kijken wat daar morgen van over is.
Als ik 20% verlies heb post ik het niet maar zeg ik gewoon dat ik winst heb.
Gaat jullie niks aan ook wat ik heb of niet.
Maar toch post ik dit vrijwillig.
Bizar.
Happy endings are for those who wait... linkStokstaart schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 22:42:
[...]
Good things happen to those who wait.
Ik heb 3 jaar bear market in dit stomme forum gehangen voordat ik een klein snuifje hopium voorgeschoteld kreeg
Idd, jarenlang hier hangen voor een beetje hoop, kennis opdoen, geld verliezen, (oisters) pareltjes zoeken, vallende messen, praatgroepjes, de dip van dip van de dip kopen waar later weer 50% vanaf ging. Huilend maar weer je random reader pakken nadat je laatste restje BTC ook nog in fiat-waarde gehalveerd wordt. Vervolgens drie dagen op de bank moeten slapen en gekort worden op je zakgeld. Steile leercurve was dat, omlaag welteverstaan.
En nu: elke newby koekwaus staked z'n cake via sushi voor meer cake met extra syrup, dessert met ice en cream en loopt binnen, ergens heb ik die boot gemist. Vast legit projecten met toekomstperspectief en real world adoption enzo.
Ik gun iedereen zn profits, geniet ervan, zorg dat je je schaapjes op tijd op het droge hebt voordat de vloedgolf komt die het sprookje uitdooft... en dat is lastig zat.
De tijd leert of het tij keert
Waarom uitgestapt...?Bjorn180179 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:06:
Verdikke wilde ik net uit CAKE stappen zakt ie weer naar beneden. Dan nog maar even houden
In retrospect, it was inevitable
Ik hou het al jaren in de gaten. Ooit nog een plukje van gekocht op 1 euro. Niet de beste investering kan ik je zeggen. Maar de technologie is het beste wat er te vinden is naar mijn mening! Ooit een hele analyse van gemaakt maar verder is er erg weinig te vinden over maidsafe op tweakers en eigenlijk ook de rest van het internet. Dat komt ook deels doordat de ontwikkelaars het geen ene reet boeit wat er nu voor marketing gedaan is. Ze geloven er heilig in dat als ze maar een goed product maken de publiciteit wel komt.ArtPhil-Flower schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:10:
Iemand die Maidsafe in de gaten houd hier? YouTube: Building the SAFE Network UX | Controlling Access to your Personal Data
Die boot ligt er gewoon nog hoor, je bent nog niet te laat op het feestje, je bent fashionably late.raq schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:29:
[...]
Steile leercurve was dat, omlaag welteverstaan.
En nu: elke newby koekwaus staked z'n cake via sushi voor meer cake met extra syrup, dessert met ice en cream en loopt binnen, ergens heb ik die boot gemist. Vast legit projecten met toekomstperspectief en real world adoption enzo.
Ik gun iedereen zn profits, geniet ervan, zorg dat je je schaapjes op tijd op het droge hebt voordat de vloedgolf komt die het sprookje uitdooft... en dat is lastig zat.
Crypto verandert blijkbaar wel zo snel dat je constant op moet letten en je kennis 15 maanden later waardeloos kan zijn. (of er zijn mensen met de leercurve van een cirkel, dat kan ook.)
En real world adoption, als er geld uit de echte wereld in gaat en het komt er ergens weer uit, acht ik het echt genoeg.
Heel simpel gewoon beetje winst pakken.
16x300wp DMECG tilt 25° Zuid-Oost Solaredge 5K omvormer
Rofl. The good old raven. Je kan er wel ritjes op maken.Verwijderd schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:28:
Ik heb zojuist alles verkocht. Voor het eerst in jaren. Geloof er niet meer in, iedereen en zijn moeder stapt in.
Haha nee geintje hodl fuck de euro.
Voor de gein 123 euro in RVN gedrukt op Bitvavo. Super liquide. Geen 3% spread zoals Reddcoin.
Onderbouwing: euro's hodlen op Bitvavo is zo 2018.
Kijken wat daar morgen van over is.
Als ik 20% verlies heb post ik het niet maar zeg ik gewoon dat ik winst heb.
Gaat jullie niks aan ook wat ik heb of niet.
Maar toch post ik dit vrijwillig.
Bizar.
Dit is gelukt door op goede momenten in te stappen in cardano en met name GRT. Lessen uit 2018 hebben hier mede voor gezorg. Die zelfde lessen zorgen er ook voor dat ik wellicht vaak nu de boot mis. Toen eth op 1000 stond wilde ik pas instappen op 800, bij GRT pas weer terug onder de 0.58 euro etc.
De lijn tussen fomo en (te veel?) Voorzichtigheid is flinterdun, vooral nu ik voor 90% in fiat zit.
Herkenbaar voor iemand?
Verwijderd
Conclusie na mijn diepgaande onderzoek in achterliggende technologische waarde:AMARONE schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:38:
[...]
Rofl. The good old raven. Je kan er wel ritjes op maken.
Als een hond kan vliegen naar de maan moet een raaf dat ook kunnen.
Sta al 29 cent winst.
Denk dat ik straks maar uitcash en ga genieten van de winst.
Zeer herkenbaar! Kan soms een beetje frustrerend zijn als je weer een kans hebt laten liggen.Steefmeister schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:40:
Die zelfde lessen zorgen er ook voor dat ik wellicht vaak nu de boot mis. Toen eth op 1000 stond wilde ik pas instappen op 800, bij GRT pas weer terug onder de 0.58 euro etc.
De lijn tussen fomo en (te veel?) Voorzichtigheid is flinterdun, vooral nu ik voor 90% in fiat zit.
Herkenbaar voor iemand?
Maar ik denk altijd: beter gemiste winst dan genomen verlies...
De meeste coins zijn technisch beter dan BTC, alleen BTC blijft de koning. De meeste shitcoins zijn sneller of hebben meer mogelijkheden dan BTC. Het gaat bij BTC voornamelijk om de decentralisatie en dus een veilig netwerk en omdat BTC gewoon BTC is. Dat andere coins beter zijn maakt niet uit.ArtPhil-Flower schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:40:
Is het niet zo dat Bitcoin zeg maar de eerste auto is. En dat die vroeg of laat ingehaald gaat worden door een betere concurrent en dus op een zeker moment naar 0 gaat. Net als dat niemand tegenwoordig meer in een Ford rijdt die maximaal 6km per uur kan.
- Taro
- Niet online
BREAKING: Grayscale adds 47,000 $ETH worth $76.7 million over the past 24 hours
— Bloqport (@Bloqport) 3 februari 2021
Chart: @bybt_com pic.twitter.com/pWhjtoTLhq
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Nou, er zijn al twee cannabis winkels die naast BTC ook litecoin en bitcoin cash accepteren vanwege de hoge fees op bitcoin. Als er coins komen met nauwelijks fees die schaalbaar zijn gaat die BTC toch wel inhalen? Niemand wil teveel betalen.PilatuS schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:44:
[...]
De meeste coins zijn technisch beter dan BTC, alleen BTC blijft de koning. De meeste shitcoins zijn sneller of hebben meer mogelijkheden dan BTC. Het gaat bij BTC voornamelijk om de decentralisatie en dus een veilig netwerk en omdat BTC gewoon BTC is. Dat andere coins beter zijn maakt niet uit.
Alle plukjes verkopen en dan de boot missen als die sky gaan
Klinkt logisch. Maar volgens mij is dat juist het mooiste bewijs dat BTC voornamelijk dient om te speculeren en nauwelijks iemand het ook gebruikt als betaalmiddel.ArtPhil-Flower schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:48:
Nou, er zijn al twee cannabis winkels die naast BTC ook litecoin en bitcoin cash accepteren vanwege de hoge fees op bitcoin. Als er coins komen met nauwelijks fees die schaalbaar zijn gaat die BTC toch wel inhalen? Niemand wil teveel betalen.
Verwijderd
En dan ook nog winst maken alsof je een fucking Warren Buffet bent. Lekker kopen die top.
Moet je gewoon van kunnen genieten, niet van dat benauwde. Als je niet rekt gaan in crypto dan straks wel als de fiat bubbel knapt.
Zit je dan met 1500 uur zorgvuldig fiat harken. Poef, hyper inflatie.Lekker belangrijk allemaal.
MaAr FiAt Is VeIliG. Lmfao.
We gaan toch wel kapot, linksom of rechtsom. Niet om negatief te zijn, gewoon realistish.
Dus dan ga ik liever rekt als een debieltje in iets wat van tevoren al kansloos was maar wel de meest dodo keuze.
Als een echte Satoshi cocksucker.
Dit hoorde ik in 2017 ook, maar kijk waar we staan. Ja BTC is ruk wat betreft snelheid en fee's, maar het blijft de nummer 1 coin. Tuurlijk kan het ooit anders worden, maar dat moeten we nog maar zien. Verder is BTC ook meer de coin geworden die meer als digitaal goud wordt gezien dan om mee te betalen.ArtPhil-Flower schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:48:
[...]
Nou, er zijn al twee cannabis winkels die naast BTC ook litecoin en bitcoin cash accepteren vanwege de hoge fees op bitcoin. Als er coins komen met nauwelijks fees die schaalbaar zijn gaat die BTC toch wel inhalen? Niemand wil teveel betalen.
Banktransacties zijn gratis.ArtPhil-Flower schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:48:
[...]
Heb je het whitepaper al eens gelezen zodat je weet wat Bitcoin wél en niet bijzonder maakt?
- Taro
- Niet online
Anders verkoop je van alles een percentage? Winst nemen is altijd goed, perfect timen kan nooit.RenaldoN schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:50:
Ergens moet ik nu gewoon mijn inleg eruit halen zodat ik dat niet meer kan verliezen maar ja wat verkoop ik dan. Grootste deel is eth,btc en dan nog plukjes dot,link,Ankr.
Alle plukjes verkopen en dan de boot missen als die sky gaanwaarom moet ik het mijzelf ook zo moeilijk maken.
Ben nieuw hier maar lees al een tijdje mee. Heb ruim 10 jaar geleden veel ge-daytrade, toen via interactive brokers. Futures en opties. Het eerste ging me goed af maar de winsten verklote ik vervolgens weer door het te stoppen in complexe optie constructies. En opties is vooral lucht, dus dat werden uiteindelijk verliezen. Nu in crypto via bitvavo en binance. Op de laatste ben ik met hele kleine bedragen weer aan het oefenen met futures. Destijds zat ik ook in een soortgelijk forum als dit. Heel herkenbaar hoewel daar ook flinke ruzies waren en zelfs relaties ontstonden :-).
** Aub niet verwijzen naar P&D groepen **
Handel en hodl ze.
[ Voor 22% gewijzigd door Taro op 03-02-2021 23:55 ]
Hoeft geen reden voor te zijn. De laatste dagen gaan een hele zooi lowcaps met 100 tot 500% omhoog en dat hoeft niets te zeggen. Gewoon een random pump zoals alle andere.EXCalibur_EeK schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:55:
Enig idee waarom UMA nu ineens zo omhoog schiet?
Heel lang gehodled, maar lijkt nu echt dood.. maar zo zijn er meer die dood leken.._Gast_ schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:54:
Wat zijn de meningen over Holochain? Nieuwe techniek vervangt blockchain YouTube: Holo and Holochain
Zero.
Het belangrijkste is dat er een fixed suply is net als goud. Alleen is het in tegenstelling tot goud veel makkelijker te bewaren en over te maken.The Redman schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:52:
[...]
Banktransacties zijn gratis.
Heb je het whitepaper al eens gelezen zodat je weet wat Bitcoin wél en niet bijzonder maakt?
Ik zie de cannabis winkels die nu btc accepteren als de porno die het vroege internet hebben opgestart. Hoop toch echt dat crypto fiat compleet gaat vervangen.
- Taro
- Niet online
Die "nieuwe" techniek is inmiddels weer enkele jaren oud en het HOT/BTC pair is van Binance verwijderd omdat die maar rond de 1 sat bewoog. De HoloPorts of hoe ze ook mogen heten zagen er gelikter uit dan de VET chip verplaatsmachine, maar het momentum is wel volledig weg voor HOT. Dus mening: Lekker van wegblijven._Gast_ schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:54:
Wat zijn de meningen over Holochain? Nieuwe techniek vervangt blockchain YouTube: Holo and Holochain
Ja lijkt me ook. Zie nu ook wat negatieve comments op Youtube...Pelox schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:56:
[...]
Heel lang gehodled, maar lijkt nu echt dood.. maar zo zijn er meer die dood leken..
Ook hier kunnen we weer terug naar 2017 en er is niets veranderd. In die tijd gingen ook veel winkels BTC, ETH en LTC accepteren. Toen de bullrun over was zijn de meeste er weer mee gestopt. Alles wat je nu ziet zagen we toen ook en BTC is nog steeds de coin. Niets is onmogelijk, maar BTC zal nog wel even de coin blijven en dat gaat niet makkelijk veranderen.ArtPhil-Flower schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:57:
[...]
Ik zie de cannabis winkels die nu btc accepteren als de porno die het vroege internet hebben opgestart. Hoop toch echt dat crypto fiat compleet gaat vervangen.
Edit: Zoek maar eens op: The Flippening. Toen zou ETH meer waard worden dan BTC en BTC gaan vervangen.
[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 04-02-2021 00:08 ]
Maidsafe, dat is lang geleden zeg! Daar heb ik in 2014-2015 echt n hele grote berg van gehad omdat t me n erg goed project leek.ArtPhil-Flower schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:10:
Iemand die Maidsafe in de gaten houd hier? YouTube: Building the SAFE Network UX | Controlling Access to your Personal Data
Ook aardig wat mee verdient en daarna nog best lang vastgehouden.
Maar omdat er eigenlijk niet gecommuniceerd werd over ontwikkelingen of roadmaps uiteindelijk alles verkocht in 2016. Werd volgens mij ook hier en daar gedelist.
Zie nu pas dat het (in USD) gestegen is en dat er nog steeds ontwikkeld wordt.
Toch maar weer eens inlezen.
Ik lul ook zomaar wat
When moon?
tussendoortje:
NEXO ATH op $1,19 (+17%)
Behalve dan dat je voor dergelijke grondstoffen, zeker voor fysiek bezit, echt wel hogere transactiekosten gaat zien dan nu bij Bitcoin. De deelbaarheid van goud is ook veel lastiger en kostbaarder.ArtPhil-Flower schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:58:
Als je bitcoin enkel als store of value ziet, dan is goud of zilver praktisch net zo goed. Geen usecase dus.
Ook is de schaarste van goud een stuk minder gegarandeerd dan hoe het ingeprogrammeerd is bij Bitcoin.
Bitcoin is een veel handiger store of value dan goud, kunst of iets anders bekeken vastgoed. En dat terwijl Bitcoin zijn echte waarde (tegenover de huidige 'flow' bepaald door de halvings) nog helemaal niet bereikt heeft, door de risico's is de waarde nog niet 'priced in'. Bij goud en kunst zie ik dat anders.
Naar mijn persoonlijke mening is het dus zeker niet 'praktisch net zo goed'. In deze digitale wereld is een adresje overtikken natuurlijk veel handiger dan zware goudstaven met PostNL meegeven.
Niet gelezen dus, jammer.ArtPhil-Flower schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 23:57:
[...]
Het belangrijkste is dat er een fixed suply is net als goud. Alleen is het in tegenstelling tot goud veel makkelijker te bewaren en over te maken.
Nee, die ga ik niet lezen nee. Wat moet ik weten?
Dat je zonder lezen veel informatie zal missen.ArtPhil-Flower schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 00:49:
[...]
Nee, die ga ik niet lezen nee. Wat moet ik weten?
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Hij staat 37780 nu.ScuL schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 00:59:
BTC is op dit moment cruciaal of hij door de 37K heen kan breken. Als die resistance wegvalt dan is de volgende target 44K
Denk dat je 38k bedoelt? Hij staat nu al ruim over 37k...ScuL schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 00:59:
BTC is op dit moment cruciaal of hij door de 37K heen kan breken. Als die resistance wegvalt dan is de volgende target 44K
Denk ook dat het lastig zal worden om over de Elon Musk pump te geraken, maar eens we voorbij de 38.5k zijn ligt de weg naar een nieuw ATH open.
Hij schommelt nu al een paar uur tussen laag 37 en 37,5. Moet echt beslissend doorbreken daar om verder te kunnen
-edit-
ETH trade staat nu op 169%
[ Voor 9% gewijzigd door ScuL op 04-02-2021 01:08 ]
Ik blijf die lekker HODLen samen met GRT, UNI en YLD in mijn MetaMask wallet.Palindrome schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 01:02:
zit meer te verbazen om aave, balen dat ik die voor 200 al de deur heb uitgedaan laatst
Al is het alleen maar omdat ik geen 60-100$ aan transfer of swap fees wil betalen. Schrikt goed af want wou YLD een paar dagen terug nog wegdoen.
In retrospect, it was inevitable
Nee, dat werkt zo:ArtPhil-Flower schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 01:07:
37,9k de Hodlers zijn uit het labyrint en hebben de vijfkoppige draak verslagen. Nu het kasteel bestormen. Daar worden de Lambo's bewaard.
Het kasteel met de naam Bitcoin Cash...
Dit topic is gesloten.
![]()
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/06nuY9KR9Wh6Gc9V9RXzV98t.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6BqdgN4MimUMQRvICyO5ktDE.jpg?f=fotoalbum_large)