Het grote Cryptocurrency nieuws & koers topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 128 ... 283 Laatste
Acties:
  • 895.734 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Lol de XRP dump is nog maar net achter de kiezen en we hebben het alweer over de volgende pump. _O- geweldig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Stijgen dat die doet, die Ripple. 2% stijging na een val van 30%. Gordels aan jongens, de raket gaat vertrekken 8)7

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 21:54

Bever!

3

FixDeluxe schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:01:
Wat is een goede manier om coins te kopen er verkopen?
is er een goede betrouwebare site / app waar je ze makkelijk koopt / verkoopt en ook kan bewaren?
of moet je daar per crypto weer ergens anders zijn.
coinbase voor een beginnende gebruiker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bever! schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:01:
[...]

pump & hold was toch het nieuwe mantra? :D
Pmup & Hodl :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-09 21:05

hmr

Toch kleine winst gepakt op XRP. Jammer, had veel meer kunnen zijn...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-08 22:13
Bever! schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:02:
[...]

coinbase voor een beginnende gebruiker
Ik zie ook vaak binance, litebit of blox hier langskomen?
dat is dus niet iets? heb binance wel eens eerder gebruikt, maar is een tijd terug.
weet niet wat nu veilig en makkelijk / snel is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-09 10:31
Uzuhl schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:58:
Ik had via Bitvavo wat XRP gekocht voor shits n giggles, maar alleen maar verbindingsproblemen, waardoor ik niets kon instellen. [Afbeelding]

Dus maar een ticket ingeschoten, misschien kunnen we nog ergens een financiële compensatie vandaan toveren :+
Yeah sure 7(8)7 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SJAAKSJAAK
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-07-2024
FixDeluxe schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:01:
Wat is een goede manier om coins te kopen er verkopen?
is er een goede betrouwebare site / app waar je ze makkelijk koopt / verkoopt en ook kan bewaren?
of moet je daar per crypto weer ergens anders zijn.
Staat allemaal in de OP, kom ons niet lastigvallen midden in een pump en dump

doei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
TomTorquay schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:02:
[...]

Stijgen dat die doet, die Ripple. 2% stijging na een val van 30%. Gordels aan jongens, de raket gaat vertrekken 8)7
0,32 -> 0,38 = 2%???

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-09 21:09
Xrp nu gewoon leegtrekken en naar xlm graag met zijn allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dogtagz
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08:22
FixDeluxe schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:04:
[...]

Ik zie ook vaak binance, litebit of blox hier langskomen?
dat is dus niet iets? heb binance wel eens eerder gebruikt, maar is een tijd terug.
weet niet wat nu veilig en makkelijk / snel is.
Blox staat volgens mij niet voor niets in de Topic start. Ook wordt regelmatig gewaarschuwd bij deze app. Dus ik zou daar niet voor gaan.

$ alias cd='rm -rf'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
AMARONE schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:04:
Xrp nu gewoon leegtrekken en naar xlm graag met zijn allen.
Best aardig moment om daar nu weer ff in te stappen. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Bartske schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:57:
[...]
Volgens @Ducksy88 zijn de verliezers allemaal heel zielig en moeten we dit allemaal niet willen. Daar reageerde ik op.

Ik ben zelf ook niet vies van een beetje speculeren (want waarom zou je anders crypto's hebben) maar meedoen in zo'n kansloze scheme (waar de organisatoren nu natuurlijk in hun vuisje lachen) en dan geld verliezen kun je niet echt mijn medelijden krijgen.
Waar mijn pijnpunt ligt is hoe het misbruik maakt van ontwetendheid en sociale momentum rondom GME. Dingen die totaal niet op elkaar lijken maar wel bewust zo gepresenteerd worden om mensen onder valse intentions in een ordinaire dump te lokken. Er werd letterlijk geroepen dat XRP pump een manier was om big Bad Wallstreet aan te pakken.

Bewust misbruik maken van iemands onwetendheid en enthousiasme is een vuil spel. Ja, mensen die dat exploiten voor eigen profits mogen opgeknoopt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Stiekem hoop ik steeds dat mensen leren van dergeijke pump & dumps, maar na X aantal maanden gaan ze weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 12:27
Bah, ik had nog een beetje XRPUP staan zag ik. Argh. Gaat m'n mooie winst toch weer met een paar dollar omlaag. Niet heel vreselijk, maar toch jammer.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Ducksy88 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:06:
[...]

Waar mijn pijnpunt ligt is hoe het misbruik maakt van ontwetendheid en sociale momentum rondom GME. Dingen die totaal niet op elkaar lijken maar wel bewust zo gepresenteerd worden om mensen onder valse intentions in een ordinaire dump te lokken. Er werd letterlijk geroepen dat XRP pump een manier was om big Bad Wallstreet aan te pakken.

Bewust misbruik maken van iemands onwetendheid en enthousiasme is een vuil spel. Ja, mensen die dat exploiten voor eigen profits mogen opgeknoopt worden.
XRP is wel een beetje de wallstreet coin van crypto, just saying. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Zeg eens eerlijk, wie hebben er gegained (en zo ja, hoeveel %) door XRPDOWN te kopen? Ik niet helaas, zit op Kraken.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Maar wat als het eigenlijk meer mens tegen machine is? Er is vast een stel onnozelaars waar misbruik van wordt gemaakt, maar er slaan ook erg veel algobotjes van op hol en dat is natuurlijk wel mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Zo, hier nu even wat in huis doen anders krijg ik echt ruzie hier :+
TomTorquay schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:02:
[...]

_o- Oh heerlijk dat cynisme hier soms :Y)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[...]
Volgens mij overdrijf je een beetje. Je hebt een eigen stel hersenen en 1 simpele zoekopdracht op Google zorgt dat je precies kan weten wat er aan de hand is.

Als je puur op berichten op internet ergens geld in gaat stoppen zonder wat onderzoek te doen, is het gewoon je eigen schuld.

99% zit er gewoon in voor de lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korvaag
Jedi_Pimp schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:08:
Zeg eens eerlijk, wie hebben er gegained (en zo ja, hoeveel %) door XRPDOWN te kopen? Ik niet helaas, zit op Kraken.
Ik in het begin met 2 verschillende batches. Zo'n 30-40% als ik het zo even snel inschat. Zit ook wat XRPUP bij trouwens. Helaas door wat vergeten XRPUP is daar weer een paar procent vanaf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Jij kijkt in euros? Enfin, ik had het inderdaad een beetje onderschat, zo op het zicht, na die geweldige val. Heb het eens nagemeten nu. Daling van 35% gevolgd door een stijging van 8%. 2% of 8% na zo'n crash blijft hetzelfde. Gerommel in de marge dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballie2210
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-06 13:26
Luca schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:07:
[...]

XRP is wel een beetje de wallstreet coin van crypto, just saying. :P
Ik begrijp ook niet goed waarom men juist Xrp willen pumpen? Er zijn zoveel decentrale andere mogelijkheden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Ballie2210 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:11:
[...]

Ik begrijp ook niet goed waarom men juist Xrp willen pumpen? Er zijn zoveel decentrale andere mogelijkheden.
GELD. Niets meer, niets minder.

Geld proberen te verdienen terwijl je anderen opzadelt met (nutteloze) XRP bags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
BUBBLE REKT BUBBLE REKT BUBBLE REKT

XRP weer dood verklaren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• juggle
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 01:29

juggle

Papa, ondernemer, gamer

[...]

Omdat het goed te verkopen viel; Rechtszaak tegen muntje die de bankenwereld op zijn kop gaat gooien. Help ze door het te pumpen..

Sorry maar ik heb keihard gelachen toen ie naar benden kelderde.. ook vooral om de Memes hier. Ja het is triest maar ik de groep waarin ik zit heeft bijna iedereen flink winst gemaakt op aanloop naar de pump. Dit is hoe het werkt en triest voor de mensen die nu moeten verliezen.

[ Voor 27% gewijzigd door juggle op 01-02-2021 15:14 ]

Zoek je mede papa's om gezellig mee te gamen? kijk op: fathersoftweakers.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Ik weet het niet, maar ik denk dat veel XRP-liefhebbers zich behoorlijk beschaamd voelen dat XRP gebruikt wordt als pump&dump-coin. Dat is toch immers het ultieme bewijs dat je een shitcoin bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:45
En om het feest compleet te maken duikelt btc ook nog even naar beneden. Xrp dubbel rekt.

[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 01-02-2021 15:16 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 22:30
De toestroom in BTC valt dan wel weer wat tegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

PWM schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:09:
[...]
Volgens mij overdrijf je een beetje.

99% zit er gewoon in voor de lol.
Ik hoop 't :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeatrixKiddo
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01-2023
rjvisje schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:16:
De toestroom in BTC valt dan wel weer wat tegen..
elke beetje groene kaars wordt afgestraft met rood geweld tegenwoordig. ergo nog veel onzekerheid onder kleinbezit en gedaytrade m.i. zolang de lijnen niet grof geschonden worden hodl ik vrolijk door.

[ Voor 10% gewijzigd door BeatrixKiddo op 01-02-2021 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 19:54

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Beste triest dat pump en dump.
Maar 200.000 man in een Telegram groep allemaal 'doet alsof het wilt kopen' en volledig rekt gaan :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Nee, dit is niet hoe het werkt. In elke normale markt is zoiets om evidente redenen verboden, maar in crypto - je weet wel, dat hele decentrale gebeuren dat ons gaat verlossen van corrupte banken en overheden - is het blijkbaar allemaal geen enkel probleem dat bepaalde groepen door middel van voorkennis onwetenden leegzuigen. Ik spreek dan niet over de sukkels die in de P&D-groepen meelezen, te laat instappen en vervolgens bloeden, ik heb het over de nietsvermoedende handelaar die denkt dat XRP aan een nieuwe bullrun is begonnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:50

MicroWhale

The problem is choice

Argh! Mijn autisme speelt op.

Je bedoelt Pupm & Hodl

ahhhhhh zooooveel beter!

Jammer voor de bagholders dat dit het fiasco is waar ik al voor vreesde. Zoveel nieuwe bagholders erbij.
Of was dit gewoon een zeer agressieve methode om nieuwe leden te werven voor het XRParmy?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04:18
TomTorquay schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:22:
[...]

Nee, dit is niet hoe het werkt. In elke normale markt is zoiets om evidente redenen verboden
Maar dan wel shorten toestaan :+

nee het hoort er gewoon bij alleen bij crypto is het wat eenvoudiger en oppervlakkiger.

Enige waar ze op wallstreet goed in zijn is dit soort afspraken en praktijken verdoezelen voor het gross van de burgers

[ Voor 15% gewijzigd door Palindrome op 01-02-2021 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 22:56
Ach het was een gokje waard. Helaas niet goed uitgepakt. 25 euro verloren uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
[...]

Nee, dit is niet hoe het werkt. In elke normale markt is zoiets om evidente redenen verboden, maar in crypto - je weet wel, dat hele decentrale gebeuren dat ons gaat verlossen van corrupte banken en overheden - is het blijkbaar allemaal geen enkel probleem dat bepaalde groepen door middel van voorkennis onwetenden leegzuigen. Ik spreek dan niet over de sukkels die in de P&D-groepen meelezen, te laat instappen en vervolgens bloeden, ik heb het over de nietsvermoedende handelaar die denkt dat XRP aan een nieuwe bullrun is begonnen.
Tja, tegelijkertijd hoor je als handelaar wel wat onderzoek te doen voordat je je geld ergens in steekt. Kan niet heel erg veel medelijden hebben eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]

al die alt-coins is niets meer dan speculaas en flinke bak gokken - immers kun je ook neits met die coins; het is niet zo dat ik ergens een pizza of kleding kan kopen met die 1001 alt.coins.

enige die 'serieuze' kandidaat is om als potentieel tegenkandiaat te zijn is btc, en die alt.coins is puur gokken (btc ook wel, maar mindere mate)

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 01-02-2021 15:25 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Hahaha, ja sure. Op de beurs doet men het gewoon gereguleerd. En daar heeft men de mainstream media om af en toe iets te roepen over een aandeel.... natuurlijk nadat je een flinke short of long hebt ingenomen op dat aandeel.

Maar je hebt gelijk, dat is compleet niet hetzelfde.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerDrie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09 13:31
Probeer wat currency van Binance naar mijn Swipe wallet te sturen, maar transacties worden rejected. Als ik over de link hover staat er "Risk management". Blokkeert Binance iets momenteel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

[...]

Ik snap best dat er discussie is over de ethiek. Maar als je in de cryptomarkt zit en je weet niet dat decentraal in dit geval betekent dat niet een enkel bestuur van een bank maar diverse mensen op de wereld op verschillende momenten in de tijd de bende heel erg kunnen manipuleren en dus macht hebben ondanks het technisch decentrale karakter (zie een Musk of de dump & pump groepen, whale acties), dan heb je je onderzoek niet gedaan. Overal kun je zoveel info en hulp krijgen. Het is niet zo dat die pump via de brievenbus komt en dat je xrp kan kopen met een formuliertje met 3 regels. Je moet er moeite voor doen. En als je dan alleen moeite doet om te kopen maar niet om te onderzoeken, dan is dat imho niet handig.

Of voorgaande ook iets zegt over hoe ethisch de actie is van die groepeigenaren...tja, geen idee. Daarvoor zou je moeten weten hoeveel van die mensen ontwetend op de trein zijn gesprongen of wel degelijk wisten wat er kan gebeuren en bewust een gokje namen.

Overigens worden in de gereguleerde wereld ook genoeg mensen keihard genakt, alleen dan niet door eerder genoemde entiteiten maar door hedge funds of door de overheid als je dacht een toeslagje te kunnen krijgen. Ik denk dat veel mensen iets teveel verwachten van de idealistische inhoud van crypto.

[ Voor 8% gewijzigd door JT op 01-02-2021 15:29 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KaasNinja
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-07 17:05
een vooraf aangekondigde pump waarbij de coin allang bekend was, de prijs al dagen lang in de plus ook. Kon je op wachten dat er massaal gedumpt ging worden om 14:30. Harde les voor beginners dit denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
paul-s83 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:53:
[...]

Zijn wasdrogers de nieuwe flufjes?
Ik denk eerder realistisch dan een Lamborghini :o

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Weet iemand hoe je zo goedkoop mogelijk zaken naar Nexo krijgt ? Via de ERC-20 manier betaal je je blauw aan gas, en ik wil graag een beperkte hoeveelheid 'overmaken'. Ik kan het versturen via LiteCoin en dan weer omzetten is even m'n eerste knee jerk reactie, maar klopt dat ? Zijn er handigere manieren?

Betreft trouwens USDT wat ik erheen wil hebben. Liever nog USDC trouwens, maar dat maakt voor het versturen natuurlijk niet uit. Allebei ERC-20.

[ Voor 19% gewijzigd door Korvaag op 01-02-2021 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

[...]

Dat is dus wel hoe het werkt in crypto! Dat weet je, het is niet gereguleerd.

Je bent verdomd naïef om zonder kennis ergens in te beleggen. Ik snap dat niet iedereen die gevaren ziet en in staat is om dat goed te analyseren. Overal word je gewezen op de grote risico's en als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat het ook.

[ Voor 14% gewijzigd door juggle op 01-02-2021 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Korvaag schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:27:
Weet iemand hoe je zo goedkoop mogelijk zaken naar Nexo krijgt ? Via de ERC-20 manier betaal je je blauw aan gas, en ik wil graag een beperkte hoeveelheid 'overmaken'. Ik kan het versturen via LiteCoin en dan weer omzetten is even m'n eerste knee jerk reactie, maar klopt dat ? Zijn er handigere manieren?

Betreft trouwens USDT wat ik erheen wil hebben. Liever nog USDC trouwens, maar dat maakt voor het versturen natuurlijk niet uit. Allebei ERC-20.
Daar is niks aan te doen. Als je niet wil betalen kan je het in XLM overzetten, maar dan heb je daar dus XLM staan. Zolang Nexo z'n eigen exchange niet uit beta is, zit je aan die fees vast helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
MicroWhale schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:25:
Hahaha, ja sure. Op de beurs doet men het gewoon gereguleerd. En daar heeft men de mainstream media om af en toe iets te roepen over een aandeel.... natuurlijk nadat je een flinke short of long hebt ingenomen op dat aandeel.

Maar je hebt gelijk, dat is compleet niet hetzelfde.
Natuurlijk doet men dat op de beurs ook, handelen met voorkennis, maar een P&D is wel de ultieme bedriegerstruc. Op het tweetgedrag van de heer Musk misschien na dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

was is kraken een bagger exchange - mits vandaag weer kan inloggen (lukt al 45min. niet) trek ik er gelijk alles weg.

Sign-ups and Sign-ins are temporarily disabled due to extremely high demand. We are working to resolve the issue and will update as soon as we have more information.

//edit2;
nu is ie helemaal mooi;

Access Denied

Client IP: xxxxxxxxxxxxx
Ray ID: 61ac68413xxxxxx

We have banned you temporarily from accessing Kraken.com.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ kraken :F

[ Voor 69% gewijzigd door himlims_ op 01-02-2021 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
Wat heeft shorten met P&D te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 07:44
Zoals ergens wel weer te verwachten met XRP een flinke dump.
Achja, target niet bereikt dus maximale HODL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Glenn Hoddle schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:31:
[...]

Daar is niks aan te doen. Als je niet wil betalen kan je het in XLM overzetten, maar dan heb je daar dus XLM staan. Zolang Nexo z'n eigen exchange niet uit beta is, zit je aan die fees vast helaas.
Ja, dat was m'n optie ook. XLM of zelfs NEXO, maar ik weet niet of ik nou zo enthousiast ben over XLM. Weet er nog te weinig over. Ik wil graag zaken wegzetten die stabiel zijn en niet volatiel. XLM zal ook niet oneindig blijven stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
KaasNinja schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:27:
een vooraf aangekondigde pump waarbij de coin allang bekend was, de prijs al dagen lang in de plus ook. Kon je op wachten dat er massaal gedumpt ging worden om 14:30. Harde les voor beginners dit denk ik.
En whales die alles naar een exchange pompen.

Geloof dat ze voor XLm ook klaar zitten dus als die pumpt dan moet je ook met je vingers aan de knoppen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
TomTorquay schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:33:
[...]

Wat heeft shorten met P&D te maken?
alles, verwachtings management & narratief creëren en klaarstaan om daarvan de profiteren.

[ Voor 20% gewijzigd door Palindrome op 01-02-2021 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Super om te zien dat al die gains nu EINDELIJK in ‘mijn’ muntje gestopt worden!!!

-O- _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Laatst online: 12-09 19:21
D-Ed schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:34:
Super om te zien dat al die gains nu EINDELIJK in ‘mijn’ muntje gestopt worden!!!

-O- _O-
En dat is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
juggle schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:28:
Je bent verdomd naïef om zonder kennis ergens in te beleggen. Ik snap dat niet iedereen die gevaren ziet en in staat is om dat goed te analyseren. Overal word je gewezen op de grote risico's en als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat het ook.
Ja, klopt, maar hoe word je verondersteld om op de hoogte te zijn van elke pump en dump?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Kan ik nog niet zeggen, we zijn eerst bezig onze Telegram groep in te richten....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

TomTorquay schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:36:
[...]
Ja, klopt, maar hoe word je verondersteld om op de hoogte te zijn van elke pump en dump?
Gezond verstand. Alles alle koersen stil staan of licht dalen en 1 springt eruit met een koersstijging van 50%+ dan moet je argwanend zijn en eerst op internet kijken of er nieuws over die asset is geweest.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

TomTorquay schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:32:
[...]

Natuurlijk doet men dat op de beurs ook, handelen met voorkennis, maar een P&D is wel de ultieme bedriegerstruc. Op het tweetgedrag van de heer Musk misschien na dan.
Klopt. En wat doe je verkeerd? Je koopt een aandeel en begint te roepen dat het enorm gaat stijgen. Prima als dat overgenomen wordt door veel mensen. Dat is op zichzelf niet verkeerd.

Wat ik wel verkeerd vind is dat de mensen die initieel kopen, zelf een groep openen, mensen gaan opruien en gaan oproepen om meer mensen te werven. Mensen worden met loze beloften een fuik in gelokt. Je zag dat hier ook gebeuren. Dat mag wat mij betreft gewoon strafbaar zijn. Ongeacht of het over de beurs gaat of over iets anders (verkiezingen, producten, etc...).

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

Goed nieuws voor de nieuwe XRP bagholders: Jullie staan toch maar even mooi winst op TRX.

Het glas is altijd halfvol.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AKHbFUdQqurMOGzirqTOcWQHTLY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/z4JaD3vzXDIkUBIm6vBmt7Nr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
MicroWhale schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:39:
Klopt. En wat doe je verkeerd? Je koopt een aandeel en begint te roepen dat het enorm gaat stijgen. Prima als dat overgenomen wordt door veel mensen. Dat is op zichzelf niet verkeerd.
Daarover verschillen we dan van mening, toch als je door je status al op voorhand weet dat anderen gaan volgen. Met het tweede deel van je post ben ik het wel eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GmR
  • Laatst online: 05:58

GmR

Korvaag schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:33:
[...]

Ja, dat was m'n optie ook. XLM of zelfs NEXO, maar ik weet niet of ik nou zo enthousiast ben over XLM. Weet er nog te weinig over. Ik wil graag zaken wegzetten die stabiel zijn en niet volatiel. XLM zal ook niet oneindig blijven stijgen.
Je kan er ook euro's neerzetten, en voor de rest een exchange met zo min mogelijk fees zoeken.
Ik gebruikt hiervoor zelf in de meeste gevallen SwipeWallet (Binance > Swipe is gratis, want interne transfer, dus de fees krijg je terug op je Binance account, en Swipe rekent geen fees voor withdrawals). FTX schijnt ook geen withdrawal fees te rekenen, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Voor NEXO tokens is Binance DEX meestal de goedkoopste manier om aan tokens te komen (want Binance Smart Chain, en dus aanzienlijk lagere fees dan via de ERC-20 chain), alleen heb je dan ook een paar cent aan BNB nodig voor de fees en is het volume vrij laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Nu online
Ik denk reddcoin :+

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

XRP is weer in de lift !! :Y)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• King Dingeling
Het is meer een trapje! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

MicroWhale schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:39:
[...]

Wat ik wel verkeerd vind is dat de mensen die initieel kopen, zelf een groep openen, mensen gaan opruien en gaan oproepen om meer mensen te werven. Mensen worden met loze beloften een fuik in gelokt. Je zag dat hier ook gebeuren. Dat mag wat mij betreft gewoon strafbaar zijn. Ongeacht of het over de beurs gaat of over iets anders (verkiezingen, producten, etc...).
Dan moet je crypto gereguleerd maken. Dan is een van de USP's van crypto weg. En daarmee ook de voordelen ervan. Het is net zoals met bijvoorbeeld TOR, pedofielen maken er gebruik van, journalisten die mensenrechtenmisstanden melden vanuit niet-vrije landen ook. Geen oordeel van mij om het wel of niet te doen, wel de constatering dat je met het wijzigen van de aard van een product ook voordelen of in sommige gevallen zelfs het hele bestaansrecht ervan kan verdwijnen.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

met verrotte treden hier en daar :+

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Was maar een grapje he :$

De meeste hier kennen mij wel (hoop/dacht ik). Dus doe vooral NIET wat ik doe aub *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

even serieus, wat zouden nu mooie instap-muntjes zijn?

weinig kans op verlies, redelijke kans op stijging?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Offens1490
  • Nu online
D-Ed schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:49:
[...]

Was maar een grapje he :$

De meeste hier kennen mij wel (hoop/dacht ik). Dus doe vooral NIET wat ik doe aub *O*
Ik was maar aan het plagen ben voornamelijk een lezer af en toe reageer. :)

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Offens1490 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:51:
[...]

Ik was maar aan het plagen ben voornamelijk een lezer af en toe reageer. :)
#Metoo oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-09 16:22
Alfa Novanta schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:50:

Ik kijk even in de glazenbol.
Ja ik zie het al, ALEPH gaat x100 met weinig kans op verlies en kans op stijging. _/-\o_ :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Dus... Kunnen we het weer over BTC en/of andere zaken dan XRP praten? :P Het is het begin van de maand, dus een mooi moment om de targets voor februari te zetten. Het lijkt mij vrij evident dat we in februari de 40k weer gaan testen, alleen is de vraag wat er op de korte termijn gebeurt: houdt 33k stand of dippen we eerst nog terug naar een ~26k voordat we weer omhoog gaan - iets waar (volgens mij) vele analisten rekening mee houden.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Sir, this is a McDonald's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Jedi_Pimp schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:52:
Dus... Kunnen we het weer over BTC en/of andere zaken dan XRP praten? :P Het is het begin van de maand, dus een mooi moment om de targets voor februari te zetten. Het lijkt mij vrij evident dat we in februari de 40k weer gaan testen, alleen is de vraag wat er op de korte termijn gebeurt: houdt 33k stand of dippen we eerst nog terug naar een ~26k voordat we weer omhoog gaan - iets waar (volgens mij) vele analisten rekening mee houden.
dat deed tie vorig jaar wel rond deze tijd; dip na de eerdere opleving

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeatrixKiddo
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01-2023
Jedi_Pimp schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:52:
amen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 22:20

knakworst

Get more sats!

Ether heeft vandaag wel een off-day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
knakworst schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:55:
Ether heeft vandaag wel een off-day.
-O- Zonde weer, had gehoopt dat het geld van XRP naar BTC en ETH zou vloeien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 01:58

JA!

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

himlims_ schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:33:
was is kraken een bagger exchange - mits vandaag weer kan inloggen (lukt al 45min. niet) trek ik er gelijk alles weg.

Sign-ups and Sign-ins are temporarily disabled due to extremely high demand. We are working to resolve the issue and will update as soon as we have more information.

//edit2;
nu is ie helemaal mooi;

Access Denied

Client IP: xxxxxxxxxxxxx
Ray ID: 61ac68413xxxxxx

We have banned you temporarily from accessing Kraken.com.

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ kraken :F
deze ligt er nu dus al 2uur uit; iemand tip voor andere exchange met iets betere uptime? bestand tegen veel usertjes?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 10-09 20:23
We moeten wel weer even gaan pieken...ik moet binnen nu en twee weken een tv aanschaffen en ik wil geen pauper 55 inch maar minimaal 65:P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

CAKE wil ook een hap van de pumppannekoek!
Waarom heb ik daar niks over gehoord op de Telegram?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Kruitdamp schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:57:
We moeten wel weer even gaan pieken...ik moet binnen nu en twee weken een tv aanschaffen en ik wil geen pauper 55 inch maar minimaal 65:P
Niks pauper aan een fijne 55 OLED hoor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
Cries in 40" ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• exoda
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:25
himlims_ schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:57:
[...]

deze ligt er nu dus al 2uur uit; iemand tip voor andere exchange met iets betere uptime? bestand tegen veel usertjes?
Binance lijkt dan toch wel de betere partij te zijn, gebruik sinds 2017 geen andere exchange meer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Slonzo schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:57:
CAKE wil ook een hap van de pumppannekoek!
Waarom heb ik daar niks over gehoord op de Telegram?
Sinds ik BNB pairs trade is mijn PF 5kg aangekomen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TK234FIjmXAfCN-BdPoqur8t60E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9wJzazq9k51EcqPCy3Y1QWMb.jpg?f=fotoalbum_large

Vette gains.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

[...]

Binance denk ik, al klapt die er ook wel eens uit.

Kraken had dit al lang op mogen lossen :r

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
[...]

Ik zit de hele dag al op Kraken...Is wel iets trager vanmiddag maar doet het nog steeds

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Verwijderd schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:00:
[...]

Sinds ik BNB pairs trade is mijn PF 5kg aangekomen.

[Afbeelding]

Vette gains.
Sorry, Noob coming in, ik snap dus niks van wat je doet, kan je mij dat uitleggen of heb je iets van linkje daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 15:38
De grootte zegt niet zoveel qua pauperness. 65" in een mooie vrijstaande woning van een 200m2 is spot on, maar slaat als een lul op een appelgebakje in een tussenwoning van 80m2, waar iedereen in de zomer naast de voordeur zit. :7

we only make way for the man who boldly pushes past us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Ja nee, snap ik, maar sommige muntjes zijn dood, anderen hebben wel goede toekomstplannen, zo hoor ik wel goede geluiden over Voyager VGX maar Binance heeft 'm nog niet gelist staan.

Kijk, Bitcoin staat op zo'n all-time high dat ik de kans op zakken groter acht, al HODL ik 'm want Bitcoin..

er moeten toch wel leuke potentiële coins zijn? Of is alles ruk en Bitcoin the shit? Waar hebben jullie je centjes in? Ik wil gewoon wat spreiden en dan hopen dat er wat uitschieters tussen zitten, kan best een jaar duren. Of zijn jullie alleen maar daytraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kruitdamp
Hier ook nog 40...daarom moet het even pieken...ben ik meteen klaar voor de komende jaren (op tv gebied dan)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juggle

juggle

Papa, ondernemer, gamer

Alfa Novanta schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:03:
[...]

Ja nee, snap ik, maar sommige muntjes zijn dood, anderen hebben wel goede toekomstplannen, zo hoor ik wel goede geluiden over Voyager VGX maar Binance heeft 'm nog niet gelist staan.

Kijk, Bitcoin staat op zo'n all-time high dat ik de kans op zakken groter acht, al HODL ik 'm want Bitcoin..

er moeten toch wel leuke potentiële coins zijn? Of is alles ruk en Bitcoin the shit? Waar hebben jullie je centjes in? Ik wil gewoon wat spreiden en dan hopen dat er wat uitschieters tussen zitten, kan best een jaar duren.
Toch is het zo dat ik het idee heb dat er meer te doen is dan ooit om BTC. Er is enorm veel FUD, met daarnaast veel berichten van instellingen die willen instappen.

Het lijkt erop dat groot geld langzaam BTC aan het accepteren / adopteren is. Ik denk dat we aan de vooravond staan van veel grotere hoogtes maar dat is natuurlijk ook hoopvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
WiseGuy! schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:02:
[...]
waar iedereen in de zomer naast de voordeur zit. :7
Hehe, ik moet lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

juggle schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:05:
[...]
Het lijkt erop dat groot geld langzaam BTC aan het accepteren / adopteren is. Ik denk dat we aan de vooravond staan van veel grotere hoogtes maar dat is natuurlijk ook hoopvol.
'uiteindelijk' is met toch 'uit gemined(?)' als in; komen niet meer btc beschikbaar; dus prijs gaat omhoog (mits vraag blijft), toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kruitdamp
WiseGuy! schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:02:
[...]

De grootte zegt niet zoveel qua pauperness. 65" in een mooie vrijstaande woning van een 200m2 is spot on, maar slaat als een lul op een appelgebakje in een tussenwoning van 80m2, waar iedereen in de zomer naast de voordeur zit. :7
Waarom zou je Hart van Nederland op een kleinere TV kijken als je in de voortuin zit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 22:56

Ik heb net nog 100 euro in IOTA gestopt. Waarom weet ik eigenlijk ook niet. Glazen bol enzo.

Heb nog groot deel in fiat klaar staan wanneer GRT gaat dippen. Dit wil ik graag terugkopen nadat eerder geprofiteerd heb van de x3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiseGuy!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 15:38
Kruitdamp schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:07:
[...]

Waarom zou je Hart van Nederland op een kleinere TV kijken als je in de voortuin zit?
Alsof ze door de ruiten nog naar binnen kunnen kijken :+ Sowieso: TV als endgame :')

[ Voor 5% gewijzigd door WiseGuy! op 01-02-2021 16:09 ]

we only make way for the man who boldly pushes past us

Pagina: 1 ... 128 ... 283 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
  • Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, of vragen om invites.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!