Moet toch eerst de centjes weghalen daar. Maar ik ga zeker overstappen, dat wel.zer0l schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:50:
[...]
Ik blijf het zeggen hoor; klik weg, hang op, verwijder BLOX!
God wat zou het mooi zijn als xrp zometeen bij de dump iets doorschiet en nooit meer boven de 10 cent komt.
(r)amen!!zer0l schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:50:
[...]
Ik blijf het zeggen hoor; hang op, klik weg, verwijder BLOX!
Gister en vandaag twee keer winst gepakt op de Ripple trein, met een deel daarvan nu veilig door tot t bittere eind xD
Ik ga de rollercoaster drop tegemoet. Was er in het 2017 pretpark niet bij, wil nu wel eens weten hoe het is
Amen broeder. Gun het alleen de nieuwkomers niet om meteen rood te staan, maarja dat is ook meteen een harde/goede les.DW23 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:51:
God wat zou het mooi zijn als xrp zometeen bij de dump iets doorschiet en nooit meer boven de 10 cent komt.
De haters hier hebben nog wekelijks een praatgroep waar ze 1 voor 1 EMDR doen en erover vertellen.Ducksy88 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:52:
[...]
(r)amen!!
Gister en vandaag twee keer winst gepakt op de Ripple trein, met een deel daarvan nu veilig door tot t bittere eind xD
Ik ga de rollercoaster drop tegemoet. Was er in het 2017 pretpark niet bij, wil nu wel eens weten hoe het is

we only make way for the man who boldly pushes past us
Zeau, eens zien wat 15000xrp gaan doen
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
De "haters" hier hebben misschien minder zin in oneliners over een pump en dump shitcoin en hebben misschien meer behoefte aan inhoudelijke conversatieWiseGuy! schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:53:
[...]
De haters hier hebben nog wekelijks een praatgroep waar ze 1 voor 1 EMDR doen en erover vertellen.
Mooi die polarisatie. We zijn net wappies die commentaar hebben op het corona beleid.
Oh nee, het is andersom. Pump en dump is niet toegestaan.
Zie @Verwijderd 's post als je de hint nog niet begrepen hebt.
$ alias cd='rm -rf'
Hmbah.. m'n limit op XRPUP is per abuis op de cent na gehit ongeveer. Ahwell
UNOX: The worst operating system
POOOF. XRP army in ruste!
In retrospect, it was inevitable
Op 70¢ zou ik ook niet meer dan zo'n flufje doen hoor
XRP flinke rode dildo. Dat was niet de afspraak, het is nog geen 14.30u
J/K Maar 15 op 70ct
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Maar hij gaat weer omhoog. Zalig spektakel wel
Tuurlijk! Dat is het. Maar wanneer het over DOGE gaat telt dat weer niet.dogtagz schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:55:
[...]
De "haters" hier hebben misschien minder zin in oneliners over een pump en dump shitcoin en hebben misschien meer behoefte aan inhoudelijke conversatie
Mooi die polarisatie. We zijn net wappies die commentaar hebben op het corona beleid.
Wat ik zeg: is maar net hoe de wind waait hier

In retrospect, it was inevitable
Daar werden wat weak hands er uit gegooid.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Zijn we inmiddels bij de euforie fase beland?
Alles en iedereen om me heen koopt op het moment crypto. En dan vooral alt coins want die zijn lekker goedkoop...
Pump & dump groepen ook weer vol actief..
Begint steeds meer op begin 2018 te lijken.
Alles en iedereen om me heen koopt op het moment crypto. En dan vooral alt coins want die zijn lekker goedkoop...
Pump & dump groepen ook weer vol actief..
Begint steeds meer op begin 2018 te lijken.
Verwijderd
Haha nee hoor blijf gerust posten zou ik zeggen. Ik vermaak me weldogtagz schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:55:
[...]
De "haters" hier hebben misschien minder zin in oneliners over een pump en dump shitcoin en hebben misschien meer behoefte aan inhoudelijke conversatie

Beetje sneu alleen voor eventuele mensen die zich mee laten slepen en achter blijven met de bags.
Maargoed. Leergeld.
Over Doge hoort het ook niet te gebeuren natuurlijkzer0l schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:58:
[...]
Tuurlijk! Dat is het. Maar wanneer het over DOGE gaat telt dat weer niet.
Wat ik zeg: is maar net hoe de wind waait hier
$ alias cd='rm -rf'
Op 1 minuut chart is het sensationeler
JA!! VUURWERK
Als je nu niet je XRP eruit hebt gegooid dan zit je wel aan een overdosis hopium...De toekomst is er niet voor XRP dus pak je winst nu het nog kan.
maar het is nog geen 14:30AMARONE schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:01:
Als je nu niet je XRP eruit hebt gegooid dan zit je wel aan een overdosis hopium...De toekomst is er niet voor XRP dus pak je winst nu het nog kan.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”
Ik stap met XRP nog niet uit. Ik wil het nog wel even afwachten. Heb ze zo rond de nulkoers gekocht om het maar zo te zeggen en stap alleen uit bij echt een verviervoudiging.
Als dat niet zo is, hou ik ze, zet ik ze op Nexo en wacht ik de rechtszaak af.
M'n XRPUP en XRPDOWN zijn wel prima gehit
Als dat niet zo is, hou ik ze, zet ik ze op Nexo en wacht ik de rechtszaak af.
M'n XRPUP en XRPDOWN zijn wel prima gehit
Erg dapper als je XRP koopt en gaat slapen, alsof je het geld bij de voordeur legtsOid schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:01:
De Amerikanen liggen nog te pitten he. Benieuwd wat dat vanmiddag nog gaat doen.

$ alias cd='rm -rf'
Gisteren al gedaan hoordogtagz schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:02:
[...]
Erg dapper als je XRP koopt en gaat slapen, alsof je het geld bij de voordeur legt
Hij gaat gewoon naar 5 dollar
Taro deed dit. Leuke winst op gepakt gok ik.dogtagz schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:02:
[...]
Erg dapper als je XRP koopt en gaat slapen, alsof je het geld bij de voordeur legt
Lachwekkend, Blox ligt er al een kwartier uit.
Zodra ze weer online zijn haal ik heel de handel daar weg.
Zodra ze weer online zijn haal ik heel de handel daar weg.
Iphone 3 zeker?TweakyTwat schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:03:
Bij mij ging 'ie even het scherm uit. [Afbeelding]
we only make way for the man who boldly pushes past us
Jij hebt dit altijd, begin het wel minder serieus te nemen tbh..PWM schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:01:
Poeh, verkocht op $0,71Echt 1 minuut voordat hij ging.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
er zit toch meer veerkracht in xrp dan ik dacht
Geen idee, ik heb me daar niet op ingelezen.
Veel weak hands hierMrFX schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:05:
er zit toch meer veerkracht in xrp dan ik dacht
Ecodan warmtepomp
Wil je hem zienhmr schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:05:
[...]
Jij hebt dit altijd, begin het wel minder serieus te nemen tbh..
:fill(white):strip_exif()/f/image/1x3soWAAyAsvUCkeTUVEIwVE.png?f=user_large)
Stop op $0,71 met limit op $0,695. Ging zo te zien erg hard
Verwijderd
Pfoeh... Net op tijd op 1 dollar kunnen uitstappen op XRP.
Ik wacht de pump om 14:30 wel even af. Ze zeggen dat hij naar 5 dollar gaat op de groep met 200.000 mensen.
Hebben er trouwens meer mensen problemen met Blox?
Ik denk dat ik maar overschakel naar Litebit.
Ik wacht de pump om 14:30 wel even af. Ze zeggen dat hij naar 5 dollar gaat op de groep met 200.000 mensen.
Ben misschien een beetje uit de loop, maar wie is 'ze' in dit geval?Verwijderd schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:09:
+1 cynische humorVerwijderd schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:09:
Bij DOGE was je toch wat vrolijker jaapVerwijderd schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:09:
Verwijderd
The big corporations, man. Capitalism, the hedgefunds. We don't need a shorting 1%.SpelFaut schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:10:
[...]
Ben misschien een beetje uit de loop, maar wie is 'ze' in dit geval?
Stick it up to the man
Jij heerlijke eeuwige trollVerwijderd schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:09:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Hele lastige, want hij stond gisteren ook op z'n top. En eergisteren ook. Als CAKE een soort UNI aan het doen is (en het is een soort UNI) kan het zomaar over een week $10 zijn, en dan denk je had ik maar. Maar het is toch een beetje gokken.DJ-Promo schreef op maandag 1 februari 2021 @ 08:52:
[...]
Is inderdaad op dit moment erg aantrekkelijk als je erin zit. Heb CAKE maar wil wat bijkopen maar vind dit moment vrij lastig. Staat op dit moment op zijn top. Lees eens wat terug in het topic daar staat sowieso hoe CAKE en BIFI werkt. Kijk dan is op coingecko en check beide coins.
DOGE is DOGE, de enige coin die echt bestaansrecht heeft.Dhr. Satoshi schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:11:
[...]
Bij DOGE was je toch wat vrolijker jaap
Hier ook ,yoloDhr. Satoshi schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:03:
[...]
Taro deed dit. Leuke winst op gepakt gok ik.
Heeft Pump gehad.Pelox schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:13:
Weet iemand waarom bnb zo hard aan het stijgen is trouwens?
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Mooi inleg verdubbeld met XRPUP, nu lekker wegblijven. Kan alle kanten op en het tijdstip van de pump zelf moet nog komen. Nu nog instappen is alleen maar ellende ben ik bang.
Ik zat in de Big Corp Telegram groep, bedankt voor de echte pump & dump jongens, veel plezier nog in jullie decoy plebs Telegram groepje.
Groetjes,
The Man
Groetjes,
The Man
[ Voor 8% gewijzigd door Slonzo op 01-02-2021 13:19 ]
En eruit.oldgrumpy schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:00:
Net xrpdown gekocht
Even zweten als je voor een paar K short bent gegaan
71% winst hier, ook maar verkochtJerDrie schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:16:
Mooi inleg verdubbeld met XRPUP, nu lekker wegblijven. Kan alle kanten op en het tijdstip van de pump zelf moet nog komen. Nu nog instappen is alleen maar ellende ben ik bang.
Cool.Slonzo schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:19:
Ik zat in de Big Corp Telegram groep, bedankt voor de echte pump & dump jongens, veel plezier nog in jullie decoy plebs Telegram groepje.
Groetjes,
The Man
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Maar de echte vraag is, hoeveel leden had jouw groep?Slonzo schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:19:
Groetjes,
The Man
$ alias cd='rm -rf'
Is het deze week niet de 'Binance Blockchain Week' ? Misschien komt daar wat nieuws vandaan of wordt dat nog verwacht.Pelox schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:13:
Weet iemand waarom bnb zo hard aan het stijgen is trouwens?
Ben zelf benieuwd of er nog wat positiefs uit rolt voor de vele BSC projecten die er zijn inmiddels.
inb4 hij stijgt straks echt naar de 5$Slonzo schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:19:
Groetjes,
The Man
Ik hoor net van een nieuwe beweging. DOT Is de volgende!
Echt toevallig sinds ik daar balls deep in zit
Zei gisteren al dat de whales al lang in XRP zaten en de koers zal vallen voor 14:30.
Oh well, greed is a bitch. RIP bagholders.
Oh well, greed is a bitch. RIP bagholders.
vet, mag ik je handtekening?Slonzo schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:19:
Groetjes,
The Man
Even alles in fiat behalve xlm en algo. Wat te doen nu he.
Verwijderd
Nee hoor, ben nog net zo vrolijkDhr. Satoshi schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:11:
[...]
Bij DOGE was je toch wat vrolijker jaap
Investeren. Iets mooiers is er niet.
Ik hoorde trouwens in de wandelgangen dat er weer een flinke pump komt, target 600-900%. Welke crypto weten ze nog niet. Wordt om 21:05 vrijgegeven, 5 minuten na de pump.
Ik zit er helemaal klaar voor.
Voor een dump, of pump?Matthias87 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:23:
Bron?
NLG toch ?Verwijderd schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:25:
[...]
Nee hoor, ben nog net zo vrolijkmaar een beetje trollen moet kunnen toch
![]()
Investeren. Iets mooiers is er niet.
Ik hoorde trouwens in de wandelgangen dat er weer een flinke pump komt, target 600-900%. Welke crypto weten ze nog niet. Wordt om 21:05 vrijgegeven, 5 minuten na de pump.
Ik zit er helemaal klaar voor.
Volgens mij zijn die vrijdag allemaal uit xrp gestapt en heeft Elon net daarvoor Bitcoin getweet.sOid schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:01:
De Amerikanen liggen nog te pitten he. Benieuwd wat dat vanmiddag nog gaat doen.

XRP = trash
Het aantal personen dat geen sarcasme kent hier is verbazingwekkend hoog.
Maar het is idd verwarrend als je nieuw bent en nog niet zoveel kaas gegeten hebt van het hele cryptogebeuren
Maar het is idd verwarrend als je nieuw bent en nog niet zoveel kaas gegeten hebt van het hele cryptogebeuren
Gisterenavond niet gekocht. Had nu al leuke profits kunnen hebben. Wat die is over een week geen idee.Glenn Hoddle schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:15:
[...]
Hele lastige, want hij stond gisteren ook op z'n top. En eergisteren ook. Als CAKE een soort UNI aan het doen is (en het is een soort UNI) kan het zomaar over een week $10 zijn, en dan denk je had ik maar. Maar het is toch een beetje gokken.
Oh man die ripple. Net 2 gratis wasdrogers bijna. En Dan kijk je weer, is ie ineens weer 10 cent gedaald. En dan speelt gelijk; 'had ik maar net alles verkocht, en nu weer ingekocht'.. Maar zo gaat het hier al jaren.
Wel blij dat ik laatst al m'n Dogecoins verkocht heb met 100% winst. Nog geen vetpot uiteindelijk.. maja. Beter dan de spaarrente
Wel blij dat ik laatst al m'n Dogecoins verkocht heb met 100% winst. Nog geen vetpot uiteindelijk.. maja. Beter dan de spaarrente
Professioneel Heftruck Syndroom
Elke keer denk ik weer dat XLM eindelijk gaat vliegen aangezien het XRP kan vervangen.Palindrome schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:23:
Even alles in fiat behalve xlm en algo. Wat te doen nu he.
Ik heb mijzelf ook weer gekloot. Met 50% winst kunnen verkopen. Toen besloten om weer in te stappen op een lager punt, en toch klamme handjes dus verkocht toen hij nog wat lager stond. Resultaat is nog maar 25% winst. Maar ik heb nu alleen de winst weer ingezet, zodat ik in ieder geval niet meer kan verliezen dan datNeFoRcE schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:28:
Oh man die ripple. Net 2 gratis wasdrogers bijna. En Dan kijk je weer, is ie ineens weer 10 cent gedaald. En dan speelt gelijk; 'had ik maar net alles verkocht, en nu weer ingekocht'.. Maar zo gaat het hier al jaren.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Verwijderd
Ik geloof Reddcoin. Een potentiële parel voor tipping op social media. Zeer actief op GitHub. Erg goede tech, kan wel eens de nieuwe FaceBook Libra worden.
Elon Musk heeft er ook 500 gekocht via Blox, snel tussendoor toen het even niet vastliep. Hij heeft geen stoploss. En hij gaat er over tweeten zeggen ze. Misschien zelfs 'Reddcoin' in zijn Twitter bio.
Maar dit is natuurlijk speculatie. Je weet het niet zeker.
Maar ik heb er genoeg vertrouwen in om de studie rekening van de kinderen er in leeg te smijten.
Hun toekomstige wereld is toch al kapot. Kan dan beter ff 200 dollar winst proberen te maken.
Slonzo schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:19:
Groetjes,
The Man
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VwwFwhzoFBhfe6ojA3YQhg02.jpg?f=user_large)
Nice man! Ik heb zelf 2 pumps van Ripple meegepikt en ben er op 70 cent helemaal uitgegaan.NeFoRcE schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:28:
Oh man die ripple. Net 2 gratis wasdrogers bijna.
Ook hier ongeveer 2 wasdrogers winst
https://www.bol.com/nl/p/...2-m-wit/9200000040457112/
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
RDD boost please! hier wacht ik al tijden op met mijn bagjeVerwijderd schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:32:
[...]
Ik geloof Reddcoin. Een potentiële parel voor tipping op social media. Zeer actief op GitHub. Erg goede tech, kan wel eens de nieuwe FaceBook Libra worden.
Elon Musk heeft er ook 500 gekocht via Blox, snel tussendoor toen het even niet vastliep. Hij heeft geen stoploss. En hij gaat er over tweeten zeggen ze. Misschien zelfs 'Reddcoin' in zijn Twitter bio.
Maar ik heb er genoeg vertrouwen in om de studie rekening van de kinderen er in leeg te smijten.
Hun toekomstige wereld is toch al kapot. Kan dan beter ff 200 dollar winst proberen te maken.
Wat een heerlijke week, het voelt weer een beetje als december 2017 / januari 2018. Chaos op de markt, Pump and Dump groups, meme overload, etc etc. Het grote verschil is dat dit keer nu aan het begin staan van de bull run van Big Daddy Bitcoin, terwijl in januari 2018 die trein al vertrokken & van een brug gedonderd was.
fck it - puur afgaan op dit bericht; gaan er in meeMatthias87 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:23:

Ik heb ze noghimlims_ schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:39:
[...]
fck it - puur afgaan op dit bericht; gaan er in mee![]()
Zijn het geen dotjes...
Van de grapevine? Of magic 8 ball? of een "valide" bron?Matthias87 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:23:
Hij zit ook in de BiG BoY NOn PLeB TeleGram Group, net als @Slonzo.keepitfrosty schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:42:
[...]
Van de grapevine? Of magic 8 ball? of een "valide" bron?
Groet,
De nóg grotere MAN
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Een telegram groep met 200000 mensen, dat telt toch?keepitfrosty schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:42:
[...]
Van de grapevine? Of magic 8 ball? of een "valide" bron?
$ alias cd='rm -rf'
Daarom hold ik die nog even.AMARONE schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:30:
[...]
Elke keer denk ik weer dat XLM eindelijk gaat vliegen aangezien het XRP kan vervangen.
Oeh ja dat telt. Gelijk 20k naar BLOX pompen. owwww wacht....dogtagz schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:43:
[...]
Een telegram groep met 200000 mensen, dat telt toch?
Maar Redcoin is niet blauwVerwijderd schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:32:
[...]

Reddcoin is toch al geweest?
Zijn ze niet gewoon aan het trollen?dogtagz schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:43:
[...]
Een telegram groep met 200000 mensen, dat telt toch?
#plompzakkenMatthias87 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:23:
Wikipedia: Plompzakken
als vantevoren al bekend is welke coin er gupumpt word kan het aangekondigde tijdstip enkel nog een dump zijn.
doei
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Blijf on-topic. Dit topic is alleen voor onderwerpen die te maken hebben met cryptocurrencies. Offtopic berichten worden verwijderd.
- Beperk oneliners tot een minimum en plaats geen berichten met daarin bijv. louter "MOON!" of "REKT!"
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, of vragen om invites.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!